Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:03:17
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
42
43
44
45
46
47
48
[
49
]
50
51
52
53
54
55
56
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4662020 alkalommal)
0 Felhasználó és 29 vendég van a témában
Conor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2400 Dátum:
2012.01.16 hétfő, 16:10:40 »
Idézetet írta: 4levi17 - 2012.01.16 hétfő, 08:43:55
ilyen fogyasztast enis kibirnek
nemlenne semmi bajom vele
igen ám, csak most a kis ribi sokat kér, szervízben van, újrakell fúrni a hengereket, meg hasonló nyalánkságok(előző tulaja nagyon nem vigyázott rá
). Nem örülök. Majd utána meglátjuk mennyire változik a fogyasztás (szépen mondva dinamikusan vezetek)
Naplózva
wolfgabor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2401 Dátum:
2012.01.16 hétfő, 16:15:28 »
Idézetet írta: Conor - 2012.01.16 hétfő, 16:10:40
igen ám, csak most a kis ribi sokat kér, szervízben van, újrakell fúrni a hengereket, meg hasonló nyalánkságok(előző tulaja nagyon nem vigyázott rá
). Nem örülök. Majd utána meglátjuk mennyire változik a fogyasztás (szépen mondva dinamikusan vezetek)
mikori a tied?? amugy párom is 7-7.5-el eljár bp-n..............de mindez gyertya és szűrőcserék után,valamint benzinszűrőt is cseréltem.
Naplózva
Conor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2402 Dátum:
2012.01.16 hétfő, 18:26:02 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2012.01.16 hétfő, 16:15:28
mikori a tied?? amugy párom is 7-7.5-el eljár bp-n..............de mindez gyertya és szűrőcserék után,valamint benzinszűrőt is cseréltem.
2002 januári. óra szerint 132 ezer km volt benne vásárláskor (2011 augusztus) már akkor volt vmi fura hangja, de most elkezdte 6000 km után zabálni az olajat, szétszedték és szerelő szépen rácsodálkozott, h mintha ovális lenne 2 henger is (egyiken közép magasan nagy területen látszik, h a gyűrű hozzá sem ér) Holnap kiderül mennyire fog ez fájni. A 7-7.5-es fogyi (vegyes használattal) termosztátcsere után állt be, előtte 8,5 körül evett.
Naplózva
Zsozsesz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 139
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2403 Dátum:
2012.01.16 hétfő, 18:56:27 »
Idézetet írta: Conor - 2012.01.16 hétfő, 18:26:02
2002 januári. óra szerint 132 ezer km volt benne vásárláskor (2011 augusztus) már akkor volt vmi fura hangja, de most elkezdte 6000 km után zabálni az olajat, szétszedték és szerelő szépen rácsodálkozott, h mintha ovális lenne 2 henger is (egyiken közép magasan nagy területen látszik, h a gyűrű hozzá sem ér) Holnap kiderül mennyire fog ez fájni. A 7-7.5-es fogyi (vegyes használattal) termosztátcsere után állt be, előtte 8,5 körül evett.
Hát..... ez a 132 ezer 2011-ben? Én 2004-ben vettem ugyanennyivel
Naplózva
Ford Mondeo MKIII 2.0 Ghia 145 LE Turnier 2001.10.
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2404 Dátum:
2012.01.16 hétfő, 19:16:24 »
Idézetet írta: Conor - 2012.01.16 hétfő, 18:26:02
2002 januári. óra szerint 132 ezer km volt benne vásárláskor (2011 augusztus) már akkor volt vmi fura hangja, de most elkezdte 6000 km után zabálni az olajat, szétszedték és szerelő szépen rácsodálkozott, h mintha ovális lenne 2 henger is (egyiken közép magasan nagy területen látszik, h a gyűrű hozzá sem ér) Holnap kiderül mennyire fog ez fájni. A 7-7.5-es fogyi (vegyes használattal) termosztátcsere után állt be, előtte 8,5 körül evett.
Hát ez is drága mutatvány lesz.
És a hajtókar csapágyak?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2405 Dátum:
2012.01.16 hétfő, 19:17:23 »
Idézetet írta: Zsozsesz - 2012.01.16 hétfő, 18:56:27
Hát..... ez a 132 ezer 2011-ben? Én 2004-ben vettem ugyanennyivel
Lehet annyi, csak sose cseréltek olajat. Bár szerintem kizárt.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Conor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2406 Dátum:
2012.01.16 hétfő, 20:12:07 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.01.16 hétfő, 19:17:23
Lehet annyi, csak sose cseréltek olajat. Bár szerintem kizárt.
Igazából így vásárlás után fedeztem fel, hogy sajnos nagyon elhanyagolták (pl.:hátsó féknyergek borzasztóan néznek ki, azokat most küldtem el felújításra), km a belső állapota alapján reális, de fene tudja (szervízkönyv természetesen nem volt hozzá), az tuti, hogy valamikor eleje-hátulja törve volt. Nade mostmár igazán írok egy topicot neki az autó bemutatós fórumrészben.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2407 Dátum:
2012.01.16 hétfő, 20:58:00 »
Idézetet írta: Conor - 2012.01.16 hétfő, 18:26:02
2002 januári. óra szerint 132 ezer km volt benne vásárláskor (2011 augusztus) már akkor volt vmi fura hangja, de most elkezdte 6000 km után zabálni az olajat, szétszedték és szerelő szépen rácsodálkozott, h mintha ovális lenne 2 henger is (egyiken közép magasan nagy területen látszik, h a gyűrű hozzá sem ér) Holnap kiderül mennyire fog ez fájni. A 7-7.5-es fogyi (vegyes használattal) termosztátcsere után állt be, előtte 8,5 körül evett.
Az 1,8-ast sokszor flottaautónak veszik. Persze 9 év alatt nem 132 ezret mennek, ezt te is tudod. Inkább a dupláját.
Vegyél egy bontott motort, és hagyd a felújítást másra. Ezek a motor elmennek 3-400-at.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Conor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2408 Dátum:
2012.01.16 hétfő, 21:03:39 »
Idézetet írta: Angel - 2012.01.16 hétfő, 20:58:00
Az 1,8-ast sokszor flottaautónak veszik. Persze 9 év alatt nem 132 ezret mennek, ezt te is tudod. Inkább a dupláját.
Vegyél egy bontott motort, és hagyd a felújítást másra. Ezek a motor elmennek 3-400-at.
Nézelődtem motor után, de nem találtam csak 2000-est, arra meg szerelő azt mondta nem kéne belerakni, a motorkódokkal emlegetett valamit, de nem igazán értek hozzá sajnos, bár úgytűnik szépen lassan beletanulok. Sajnos sürgősen meg kell csinálni és már belefogtunk. Kereskedőtől még előző tulaj forgalmijával vettem, az alapján egy Balatonalmádi-i magánautó volt, de fene se tudja.
Naplózva
pinkoczi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2409 Dátum:
2012.01.20 péntek, 07:01:11 »
Helló! Tud valaki bővebben a szelpszársimering cseréről? Mennyire kell megbontani a motort? Hengerfejet le kell venni? A vezérműláncot? Vezérműtengelyt? Munkadíj kb?
Naplózva
M.Márk
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2410 Dátum:
2012.01.20 péntek, 07:19:56 »
Idézetet írta: pinkoczi - 2012.01.20 péntek, 07:01:11
Helló! Tud valaki bővebben a szelpszársimering cseréről? Mennyire kell megbontani a motort? Hengerfejet le kell venni? A vezérműláncot? Vezérműtengelyt? Munkadíj kb?
Nem kell leszedni a hengerfejet, viszont a láncot és a vezérműtengelyt igen.A blokk oldalát is le kell szedni hogy a feszítőt vissza tudd állítani.Munkadíjat nem tudok mondani, mert én magamnak csináltam. Nem nagy meló egyébként.Eszi az olajat azért kell cserélni szimeringet?
«
Utoljára szerkesztve: 2012.01.20 péntek, 07:25:07 írta M.Márk
»
Naplózva
pinkoczi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2411 Dátum:
2012.01.20 péntek, 08:41:26 »
Idézetet írta: M.Márk - 2012.01.20 péntek, 07:19:56
Idézetet írta: pinkoczi - 2012.01.20 péntek, 07:01:11
Helló! Tud valaki bővebben a szelpszársimering cseréről? Mennyire kell megbontani a motort? Hengerfejet le kell venni? A vezérműláncot? Vezérműtengelyt? Munkadíj kb?
Nem kell leszedni a hengerfejet, viszont a láncot és a vezérműtengelyt igen.A blokk oldalát is le kell szedni hogy a feszítőt vissza tudd állítani.Munkadíjat nem tudok mondani, mert én magamnak csináltam. Nem nagy meló egyébként.Eszi az olajat azért kell cserélni szimeringet?
Köszönöm. Igen 1000km/ 1-10.5l . minden érték jó a motornál, kompresszio mind a négy hengernél 14. Csak a szimeringre gondolhatok., az olajlehúzó gyűrű jöhetne még szoba, de az nem valószínű. Szerinted? Időben kb meddig tartott a szimering csere?
Naplózva
M.Márk
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2412 Dátum:
2012.01.20 péntek, 11:45:32 »
Idézetet írta: pinkoczi - 2012.01.20 péntek, 08:41:26
Köszönöm. Igen 1000km/ 1-10.5l . minden érték jó a motornál, kompresszio mind a négy hengernél 14. Csak a szimeringre gondolhatok., az olajlehúzó gyűrű jöhetne még szoba, de az nem valószínű. Szerinted? Időben kb meddig tartott a szimering csere?
Lehetséges az olajlehúzó.Nekem is ette az olajat és amikor kicseréltem a szelepszár szimeringet ugyanúgy ette.Nekem városban egyáltalán nem ette csak amikor kimentem vele az autó pályára.Nekem egyébként autópályán 600 km-nél egy liter zabált be úgy, hogy nem is hajtottam.Szerintem olyan 5 óra alatt meg lehet csinálni.Nem tudom pontosan mennyi idő alatt csináltam meg mert közben mászkáltam jobbra balra.Nekem viszont nem tudom mennyi volt a kompresszió.
Naplózva
pinkoczi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2413 Dátum:
2012.01.20 péntek, 12:27:30 »
Idézetet írta: M.Márk - 2012.01.20 péntek, 11:45:32
Lehetséges az olajlehúzó.Nekem is ette az olajat és amikor kicseréltem a szelepszár szimeringet ugyanúgy ette.Nekem városban egyáltalán nem ette csak amikor kimentem vele az autó pályára.Nekem egyébként autópályán 600 km-nél egy liter zabált be úgy, hogy nem is hajtottam.Szerintem olyan 5 óra alatt meg lehet csinálni.Nem tudom pontosan mennyi idő alatt csináltam meg mert közben mászkáltam jobbra balra.Nekem viszont nem tudom mennyi volt a kompresszió.
Köszi
Naplózva
M.Márk
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2414 Dátum:
2012.01.20 péntek, 12:59:49 »
Idézetet írta: pinkoczi - 2012.01.20 péntek, 12:27:30
Köszi
Még annyit akartam, hogy utána szétszedtem teljesen és le volt tapadva az olaj lehúzó gyűrű, és utána amikor összeraktam ugyan azzal a gyűrűvel jó volt egy darabig, aztán megint ette az olajat.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2415 Dátum:
2012.01.21 szombat, 07:35:15 »
Idézetet írta: Conor - 2012.01.16 hétfő, 21:03:39
Nézelődtem motor után, de nem találtam csak 2000-est, arra meg szerelő azt mondta nem kéne belerakni, a motorkódokkal emlegetett valamit, de nem igazán értek hozzá sajnos, bár úgytűnik szépen lassan beletanulok. Sajnos sürgősen meg kell csinálni és már belefogtunk. Kereskedőtől még előző tulaj forgalmijával vettem, az alapján egy Balatonalmádi-i magánautó volt, de fene se tudja.
Nem kell vele, h foglalkozni mi van írva a motorra. Ne legyen olvasható a motorszám, és a tipusnak megfelelő kódot fogják beütni műszakin/eredetvizsgán. És ennyi. Nem úgy van már mint régen, szerencsére.
De azért kérdezz meg 1 eredetvizsgálót!
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
robbie80
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2416 Dátum:
2012.01.21 szombat, 11:53:53 »
Sziasztok!
2001-es 2.0 benzinesem nemrég vásároltam s az érdekelne, hogy láncos v. szíjas a vezérlése ?
Naplózva
MK4 2014 /12. 2.0. Titanium S
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2417 Dátum:
2012.01.21 szombat, 11:57:53 »
Idézetet írta: robbie80 - 2012.01.21 szombat, 11:53:53
Sziasztok!
2001-es 2.0 benzinesem nemrég vásároltam s az érdekelne, hogy láncos v. szíjas a vezérlése ?
láncos
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Conor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2418 Dátum:
2012.01.21 szombat, 12:26:13 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.01.21 szombat, 07:35:15
Nem kell vele, h foglalkozni mi van írva a motorra. Ne legyen olvasható a motorszám, és a tipusnak megfelelő kódot fogják beütni műszakin/eredetvizsgán. És ennyi. Nem úgy van már mint régen, szerencsére.
De azért kérdezz meg 1 eredetvizsgálót!
Szia!
Köszi, de már nem aktuális, már csinálják a generált... Jövő héten tán vissza is kapom
Naplózva
pinkoczi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2419 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 09:24:15 »
Idézetet írta: Conor - 2012.01.21 szombat, 12:26:13
Szia!
Köszi, de már nem aktuális, már csinálják a generált... Jövő héten tán vissza is kapom
Szia! Mennyiért csinálják, lehet hogy nekem is ez következik.
Naplózva
Zsozsesz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 139
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2420 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 12:38:20 »
Idézetet írta: M.Márk - 2012.01.20 péntek, 11:45:32
Lehetséges az olajlehúzó.Nekem is ette az olajat és amikor kicseréltem a szelepszár szimeringet ugyanúgy ette.Nekem városban egyáltalán nem ette csak amikor kimentem vele az autó pályára.Nekem egyébként autópályán 600 km-nél egy liter zabált be úgy, hogy nem is hajtottam.Szerintem olyan 5 óra alatt meg lehet csinálni.Nem tudom pontosan mennyi idő alatt csináltam meg mert közben mászkáltam jobbra balra.Nekem viszont nem tudom mennyi volt a kompresszió.
És neked volt látható füstölés, amikor 600-ra megevett 1 liter olajat?
Naplózva
Ford Mondeo MKIII 2.0 Ghia 145 LE Turnier 2001.10.
M.Márk
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2421 Dátum:
2012.01.22 vasárnap, 13:39:58 »
Idézetet írta: Zsozsesz - 2012.01.22 vasárnap, 12:38:20
És neked volt látható füstölés, amikor 600-ra megevett 1 liter olajat?
Amikor autópályán mentem vele éjszaka és 130-ról elkezdtem ötödikben gyorsítani padlógázzal akkor lehetett látni a mögöttem haladó kocsinak a fényében a füstöt valamennyire. De ha üresben álló helyzetben padlózgattam és néztem a kipufogó füstöt akkor semmi nem látszódott. Az egyik ismerősöm mondta, hogy úgy kell megnézni, hogy szelepszár szimering-e a probléma, hogy megyek pl. 3-ban 4-5 ezres fordulaton és utána hagyom motorféken amíg a fordulat le nem csökken 2 ezerre és utána nyomok neki egy padlógázt és akkor ha jön ki kék füst a kipufogón akkor szelepszár szimering. Én leteszteltem ezt is de nekem akkor sem jött ki kék füst. Lehet amúgy, hogy ez hülyeség.Nem tudom. Neked milyen olaj van benne?
Naplózva
pinkoczi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2422 Dátum:
2012.01.23 hétfő, 13:23:52 »
HELLÓ! A motor szétszedéséhez ki kell venni a motort, vagy lelehet venni a kartert? Ha valaki tudja megköszönöm.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2423 Dátum:
2012.01.23 hétfő, 15:04:22 »
Idézetet írta: pinkoczi - 2012.01.23 hétfő, 13:23:52
HELLÓ! A motor szétszedéséhez ki kell venni a motort, vagy lelehet venni a kartert? Ha valaki tudja megköszönöm.
Ha csak szelepszár szimmeringet akarsz cserélni, ahhoz még a kartert sem kell levenni..a szelepdeknit és a lánc oldali burkolatot kell bontani.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
pinkoczi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2424 Dátum:
2012.01.23 hétfő, 18:04:50 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.01.23 hétfő, 15:04:22
Ha csak szelepszár szimmeringet akarsz cserélni, ahhoz még a kartert sem kell levenni..a szelepdeknit és a lánc oldali burkolatot kell bontani.
Az esetleges gyürűprobléma miatt kérdezem.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2425 Dátum:
2012.01.23 hétfő, 18:21:30 »
Idézetet írta: pinkoczi - 2012.01.23 hétfő, 18:04:50
Az esetleges gyürűprobléma miatt kérdezem.
Ahhoz sem kell kivenni, csak ott már le kell venni a kartert és a hengerfejet.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
pinkoczi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2426 Dátum:
2012.01.23 hétfő, 19:50:30 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.01.23 hétfő, 18:21:30
Ahhoz sem kell kivenni, csak ott már le kell venni a kartert és a hengerfejet.
Köszönöm!
Naplózva
Zsozsesz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 139
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2427 Dátum:
2012.01.23 hétfő, 20:54:38 »
Idézetet írta: M.Márk - 2012.01.22 vasárnap, 13:39:58
Amikor autópályán mentem vele éjszaka és 130-ról elkezdtem ötödikben gyorsítani padlógázzal akkor lehetett látni a mögöttem haladó kocsinak a fényében a füstöt valamennyire. De ha üresben álló helyzetben padlózgattam és néztem a kipufogó füstöt akkor semmi nem látszódott. Az egyik ismerősöm mondta, hogy úgy kell megnézni, hogy szelepszár szimering-e a probléma, hogy megyek pl. 3-ban 4-5 ezres fordulaton és utána hagyom motorféken amíg a fordulat le nem csökken 2 ezerre és utána nyomok neki egy padlógázt és akkor ha jön ki kék füst a kipufogón akkor szelepszár szimering. Én leteszteltem ezt is de nekem akkor sem jött ki kék füst. Lehet amúgy, hogy ez hülyeség.Nem tudom. Neked milyen olaj van benne?
Én Ford 5w30-at használok mindig.
Idézetet írta: M.Márk - 2012.01.20 péntek, 11:45:32
Lehetséges az olajlehúzó.Nekem is ette az olajat és amikor kicseréltem a szelepszár szimeringet ugyanúgy ette.Nekem városban egyáltalán nem ette csak amikor kimentem vele az autó pályára.Nekem egyébként autópályán 600 km-nél egy liter zabált be úgy, hogy nem is hajtottam.Szerintem olyan 5 óra alatt meg lehet csinálni.Nem tudom pontosan mennyi idő alatt csináltam meg mert közben mászkáltam jobbra balra.Nekem viszont nem tudom mennyi volt a kompresszió.
De az olajlehúzó városba lehúzza az olajat, csak autópályán nem ?
Naplózva
Ford Mondeo MKIII 2.0 Ghia 145 LE Turnier 2001.10.
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2428 Dátum:
2012.01.23 hétfő, 20:58:30 »
Idézetet írta: Zsozsesz - 2012.01.23 hétfő, 20:54:38
Én Ford 5w30-at használok mindig.De az olajlehúzó városba lehúzza az olajat, csak autópályán nem ?
nincs ra ideje annyira porog
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2429 Dátum:
2012.01.23 hétfő, 20:59:59 »
Idézetet írta: M.Márk - 2012.01.22 vasárnap, 13:39:58
Amikor autópályán mentem vele éjszaka és 130-ról elkezdtem ötödikben gyorsítani padlógázzal akkor lehetett látni a mögöttem haladó kocsinak a fényében a füstöt valamennyire. De ha üresben álló helyzetben padlózgattam és néztem a kipufogó füstöt akkor semmi nem látszódott. Az egyik ismerősöm mondta, hogy úgy kell megnézni, hogy szelepszár szimering-e a probléma, hogy megyek pl. 3-ban 4-5 ezres fordulaton és utána hagyom motorféken amíg a fordulat le nem csökken 2 ezerre és utána nyomok neki egy padlógázt és akkor ha jön ki kék füst a kipufogón akkor szelepszár szimering. Én leteszteltem ezt is de nekem akkor sem jött ki kék füst. Lehet amúgy, hogy ez hülyeség.Nem tudom. Neked milyen olaj van benne?
Te ! nem lehet,h ogy a hatso nyereg allt be mint a covek es annak a fustjet lattad ?
Naplózva
blah blah blah
M.Márk
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2430 Dátum:
2012.01.24 kedd, 07:08:32 »
Idézetet írta: Zsozsesz - 2012.01.23 hétfő, 20:54:38
Én Ford 5w30-at használok mindig.De az olajlehúzó városba lehúzza az olajat, csak autópályán nem ?
Szerintem amikor tartósan nagyobb fordulaton mentem akkor felmelegedhetett az olaj és hígabb lett és áteresztette az olajat.Ez csak az én véleményem.
Naplózva
M.Márk
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2431 Dátum:
2012.01.24 kedd, 07:10:48 »
Idézetet írta: zacci - 2012.01.23 hétfő, 20:59:59
Te ! nem lehet,h ogy a hatso nyereg allt be mint a covek es annak a fustjet lattad ?
Az sem kizárt
Naplózva
4levi17
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2432 Dátum:
2012.01.24 kedd, 11:38:03 »
Idézetet írta: Conor - 2012.01.16 hétfő, 18:26:02
2002 januári. óra szerint 132 ezer km volt benne vásárláskor (2011 augusztus) már akkor volt vmi fura hangja, de most elkezdte 6000 km után zabálni az olajat, szétszedték és szerelő szépen rácsodálkozott, h mintha ovális lenne 2 henger is (egyiken közép magasan nagy területen látszik, h a gyűrű hozzá sem ér) Holnap kiderül mennyire fog ez fájni. A 7-7.5-es fogyi (vegyes használattal) termosztátcsere után állt be, előtte 8,5 körül evett.
lehet rakene nekem is neznem termosztatra is.....eleg lassan megy le az alpgaz....foleg igy telen
Naplózva
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2433 Dátum:
2012.01.26 csütörtök, 11:06:27 »
Benyás szakik!
Azt jól értem, hogy ez itt 110 lovat jelent?
etis -> Motor: Duratec HE 1.8L SFI (110PS)
Akkor tegyük tisztába: MKIII 1.8 benzines motorjai:
- 81 kW 110 ló
- 85 kW 115 ló (vagy 116)
- 92 kW 125 ló
- sci 130
Így van a sorrend?
(bocs az ismétlésért!)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2434 Dátum:
2012.01.26 csütörtök, 11:16:32 »
Idézetet írta: napu - 2012.01.26 csütörtök, 11:06:27
Benyás szakik!
Azt jól értem, hogy ez itt 110 lovat jelent?
etis -> Motor: Duratec HE 1.8L SFI (110PS)
Akkor tegyük tisztába: MKIII 1.8 benzines motorjai:
- 81 kW 110 ló
- 85 kW 115 ló (vagy 116)
- 92 kW 125 ló
- sci 130
Így van a sorrend?
Nincs 115 lovas. A többi stimmel.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2435 Dátum:
2012.01.26 csütörtök, 11:22:51 »
Idézetet írta: Angel - 2012.01.26 csütörtök, 11:16:32
Nincs 115 lovas. A többi stimmel.
Ez elég konkrét, kösz
a másikban meg takarítok
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2436 Dátum:
2012.01.26 csütörtök, 11:30:22 »
Idézetet írta: napu - 2012.01.26 csütörtök, 11:22:51
Ez elég konkrét, kösz
a másikban meg takarítok
Hogy egy kicsit tisztább legyen a kép, a korabeli katalógus:
www.angeltdci.atw.hu/mondeo_kat.pdf
Korabeli árlista:
www.angeltdci.atw.hu/mondeoarlista2002.pdf
www.angeltdci.atw.hu/mondeo_2003_05_09.pdf
A katalógus és árlista szerint a 110 ló az biztos, hogy ambiente, a 125 meg trend, ghia.
Azért ez nem szentírás, lehetnek eltérések, azaz akár trend 110 lóval.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.01.26 csütörtök, 11:32:35 írta Angel
»
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2437 Dátum:
2012.01.26 csütörtök, 15:33:00 »
Idézetet írta: Angel - 2012.01.26 csütörtök, 11:30:22
Hogy egy kicsit tisztább legyen a kép, a korabeli katalógus:
www.angeltdci.atw.hu/mondeo_kat.pdf
Korabeli árlista:
www.angeltdci.atw.hu/mondeoarlista2002.pdf
www.angeltdci.atw.hu/mondeo_2003_05_09.pdf
A katalógus és árlista szerint a 110 ló az biztos, hogy ambiente, a 125 meg trend, ghia.
Azért ez nem szentírás, lehetnek eltérések, azaz akár trend 110 lóval.
Azért az elég gáz, hogy '96 óta a 115 ló érezhetően benne van a kombányomban, ami 1.8 MKIII-ban meg most ültem, imádkozni kellett a dinamikáért
Hiába az a +15 ló hiányozna, ezért kell 125 lovast keresnem. Emmá biztos
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2438 Dátum:
2012.01.26 csütörtök, 16:28:51 »
Idézetet írta: napu - 2012.01.26 csütörtök, 15:33:00
Azért az elég gáz, hogy '96 óta a 115 ló érezhetően benne van a kombányomban, ami 1.8 MKIII-ban meg most ültem, imádkozni kellett a dinamikáért
Hiába az a +15 ló hiányozna, ezért kell 125 lovast keresnem. Emmá biztos
Meg arról nem is beszélve, hogy mivel sokkal jobb a 3-as futóműve, hangszigetelése, és így sokkal kisebb a sebességérzeted.
Tehát becsap a szubjektivitás...
Bár a 110 lovas valószínűleg gyengébben muzsikál a nagyobb kaszniban, a 125 lovas már nem. Ambientét én biz nem vennék, a trend lenne a minimum.
Árban nem igazán van különbség...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2439 Dátum:
2012.01.27 péntek, 14:34:28 »
Idézetet írta: Angel - 2012.01.26 csütörtök, 16:28:51
Meg arról nem is beszélve, hogy mivel sokkal jobb a 3-as futóműve, hangszigetelése, és így sokkal kisebb a sebességérzeted.
Tehát becsap a szubjektivitás...
Bár a 110 lovas valószínűleg gyengébben muzsikál a nagyobb kaszniban, a 125 lovas már nem. Ambientét én biz nem vennék, a trend lenne a minimum.
Árban nem igazán van különbség...
Nnna, a szubjektivitás még nem csapott be
arról tudnék
irány a 125
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2440 Dátum:
2012.01.27 péntek, 14:41:16 »
Idézetet írta: napu - 2012.01.27 péntek, 14:34:28
Nnna, a szubjektivitás még nem csapott be
arról tudnék
irány a 125
Miért nem 145, ha már benzinest keresel...
azt mondják itt, az sem eszik többet
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2441 Dátum:
2012.01.27 péntek, 15:52:48 »
Idézetet írta: napu - 2012.01.27 péntek, 14:34:28
Nnna, a szubjektivitás még nem csapott be
arról tudnék
irány a 125
Biztos, hogy nem. Sokan tesztelték a 4-est, a 140 lovassal, és kijelentették, hogy gyengébben megy, mint a 3-as, 130 lóval. Nem hát.
Amit Ervin ír, egy jó ötlet. Nézd a 2 litereseket is. Árban szinte ugyanaz, viszon megkíméltebb, több extra, a fogyi meg kb ugyanaz.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2442 Dátum:
2012.01.27 péntek, 18:50:03 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.01.27 péntek, 14:41:16
Miért nem 145, ha már benzinest keresel...
azt mondják itt, az sem eszik többet
vagy 2,5 v6, hamár benzin
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2443 Dátum:
2012.01.27 péntek, 19:46:08 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.27 péntek, 18:50:03
vagy 2,5 v6, hamár benzin
Hat hengert etetni...min 2 literrel többet kér mint a 4 hengeres 2.0-ás szerintem...minden 100km-be beleölni plussz egy ezrest..?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2444 Dátum:
2012.01.27 péntek, 19:49:45 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.01.27 péntek, 19:46:08
Hat hengert etetni...min 2 literrel többet kér mint a 4 hengeres 2.0-ás szerintem...minden 100km-be beleölni plussz egy ezrest..?
állítólag az is elvan 8-9l-ből
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2445 Dátum:
2012.01.27 péntek, 19:57:08 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.27 péntek, 19:49:45
állítólag az is elvan 8-9l-ből
Ezt nem tudom, egy kicsivel többre gondolnék, olyan 10 körülre, de ilyenem még nem volt, úgyhogy ebben nem erősködök.
Megbízhatóságban (ha már a szívósor rendben van) és fentartási költségben biztosan a 4 hengeres a nyerő, és a 2.0-ás már teljesítményben sem lehet kevés. Az 1.8-asok között rengeteg céges futott, még ez miatt is inkább a 2.0
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2446 Dátum:
2012.01.27 péntek, 20:44:37 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.01.27 péntek, 19:57:08
Ezt nem tudom, egy kicsivel többre gondolnék, olyan 10 körülre, de ilyenem még nem volt, úgyhogy ebben nem erősködök.
Megbízhatóságban (ha már a szívósor rendben van) és fentartási költségben biztosan a 4 hengeres a nyerő, és a 2.0-ás már teljesítményben sem lehet kevés. Az 1.8-asok között rengeteg céges futott, még ez miatt is inkább a 2.0
És a 2 literesek ghia felszereltségűek.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2447 Dátum:
2012.01.27 péntek, 20:48:54 »
Idézetet írta: Angel - 2012.01.27 péntek, 20:44:37
És a 2 literesek ghia felszereltségűek.
és??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2448 Dátum:
2012.01.27 péntek, 23:08:05 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.27 péntek, 19:49:45
állítólag az is elvan 8-9l-ből
Motorféken
Meg "elváltokezerkettőnél" fajta sofőrökkel.
A fenntartási ktsg magasabb szvsz. Mindjárt van ugye 2 hengerfej és a velejárói, nagyobb fogyasztás, drágább alkatrészek (gondolom)
A haverom 2 literese is ette a 9-10 litert városban, a sprintmonitor-on biztos meg lehet nézni mennyit eszik egy v6, lefogadom, hogy 10 az átlag, vagy felette.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2449 Dátum:
2012.01.28 szombat, 11:29:29 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.27 péntek, 20:48:54
és??
És csak jobb dolog egy jól felszerelt, mint egy fapados.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak:
1
...
42
43
44
45
46
47
48
[
49
]
50
51
52
53
54
55
56
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ