Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:39:24 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 42 43 44 45 46 47 48 [49] 50 51 52 53 54 55 56 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4652898 alkalommal)
0 Felhasználó és 103 vendég van a témában
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #2400 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 16:10:40 »

ilyen fogyasztast enis kibirnek  wow1
 nemlenne semmi bajom vele  Wink

igen ám, csak most a kis ribi sokat kér, szervízben van, újrakell fúrni a hengereket, meg hasonló nyalánkságok(előző tulaja nagyon nem vigyázott rá rinya). Nem örülök. Majd utána meglátjuk mennyire változik a fogyasztás (szépen mondva dinamikusan vezetek)
Naplózva
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #2401 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 16:15:28 »

igen ám, csak most a kis ribi sokat kér, szervízben van, újrakell fúrni a hengereket, meg hasonló nyalánkságok(előző tulaja nagyon nem vigyázott rá rinya). Nem örülök. Majd utána meglátjuk mennyire változik a fogyasztás (szépen mondva dinamikusan vezetek)

mikori a tied?? amugy párom is 7-7.5-el eljár bp-n..............de mindez gyertya és szűrőcserék után,valamint benzinszűrőt is cseréltem.

Naplózva
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #2402 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 18:26:02 »

mikori a tied?? amugy párom is 7-7.5-el eljár bp-n..............de mindez gyertya és szűrőcserék után,valamint benzinszűrőt is cseréltem.


2002 januári. óra szerint 132 ezer km volt benne vásárláskor (2011 augusztus) már akkor volt vmi fura hangja, de most elkezdte 6000 km után zabálni az olajat, szétszedték és szerelő szépen rácsodálkozott, h mintha ovális lenne 2 henger is (egyiken közép magasan nagy területen látszik, h a gyűrű hozzá sem ér) Holnap kiderül mennyire fog ez fájni. A 7-7.5-es fogyi (vegyes használattal) termosztátcsere után állt be, előtte 8,5 körül evett.
Naplózva
Zsozsesz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 139



E-mail
« Új hozzászólás #2403 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 18:56:27 »

2002 januári. óra szerint 132 ezer km volt benne vásárláskor (2011 augusztus) már akkor volt vmi fura hangja, de most elkezdte 6000 km után zabálni az olajat, szétszedték és szerelő szépen rácsodálkozott, h mintha ovális lenne 2 henger is (egyiken közép magasan nagy területen látszik, h a gyűrű hozzá sem ér) Holnap kiderül mennyire fog ez fájni. A 7-7.5-es fogyi (vegyes használattal) termosztátcsere után állt be, előtte 8,5 körül evett.

Hát..... ez a 132 ezer 2011-ben? Én 2004-ben vettem ugyanennyivel
Naplózva

Ford Mondeo MKIII 2.0 Ghia 145 LE Turnier 2001.10.
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2404 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 19:16:24 »

2002 januári. óra szerint 132 ezer km volt benne vásárláskor (2011 augusztus) már akkor volt vmi fura hangja, de most elkezdte 6000 km után zabálni az olajat, szétszedték és szerelő szépen rácsodálkozott, h mintha ovális lenne 2 henger is (egyiken közép magasan nagy területen látszik, h a gyűrű hozzá sem ér) Holnap kiderül mennyire fog ez fájni. A 7-7.5-es fogyi (vegyes használattal) termosztátcsere után állt be, előtte 8,5 körül evett.

Hát ez is drága mutatvány lesz. rinya  És a hajtókar csapágyak?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2405 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 19:17:23 »

Hát..... ez a 132 ezer 2011-ben? Én 2004-ben vettem ugyanennyivel

Lehet annyi, csak sose cseréltek olajat. Bár szerintem kizárt.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #2406 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 20:12:07 »

Lehet annyi, csak sose cseréltek olajat. Bár szerintem kizárt.
Igazából így vásárlás után fedeztem fel, hogy sajnos nagyon elhanyagolták (pl.:hátsó féknyergek borzasztóan néznek ki, azokat most küldtem el felújításra), km a belső állapota alapján reális, de fene tudja (szervízkönyv természetesen nem volt hozzá), az tuti, hogy valamikor eleje-hátulja törve volt. Nade mostmár igazán írok egy topicot neki az autó bemutatós fórumrészben.  smile
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2407 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 20:58:00 »

2002 januári. óra szerint 132 ezer km volt benne vásárláskor (2011 augusztus) már akkor volt vmi fura hangja, de most elkezdte 6000 km után zabálni az olajat, szétszedték és szerelő szépen rácsodálkozott, h mintha ovális lenne 2 henger is (egyiken közép magasan nagy területen látszik, h a gyűrű hozzá sem ér) Holnap kiderül mennyire fog ez fájni. A 7-7.5-es fogyi (vegyes használattal) termosztátcsere után állt be, előtte 8,5 körül evett.

Az 1,8-ast sokszor flottaautónak veszik. Persze 9 év alatt nem 132 ezret mennek, ezt te is tudod. Inkább a dupláját.
Vegyél egy bontott motort, és hagyd a felújítást másra. Ezek a motor elmennek 3-400-at.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #2408 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 21:03:39 »

Az 1,8-ast sokszor flottaautónak veszik. Persze 9 év alatt nem 132 ezret mennek, ezt te is tudod. Inkább a dupláját.
Vegyél egy bontott motort, és hagyd a felújítást másra. Ezek a motor elmennek 3-400-at.
Nézelődtem motor után, de nem találtam csak 2000-est, arra meg szerelő azt mondta nem kéne belerakni, a motorkódokkal emlegetett valamit, de nem igazán értek hozzá sajnos, bár úgytűnik szépen lassan beletanulok. Sajnos sürgősen meg kell csinálni és már belefogtunk. Kereskedőtől még előző tulaj forgalmijával vettem, az alapján egy Balatonalmádi-i magánautó volt, de fene se tudja.
Naplózva
pinkoczi
Vendég
« Új hozzászólás #2409 Dátum: 2012.01.20 péntek, 07:01:11 »

Helló! Tud valaki bővebben a szelpszársimering cseréről? Mennyire kell megbontani a motort? Hengerfejet le kell venni? A vezérműláncot? Vezérműtengelyt? Munkadíj kb?
Naplózva
M.Márk
Vendég
« Új hozzászólás #2410 Dátum: 2012.01.20 péntek, 07:19:56 »

Helló! Tud valaki bővebben a szelpszársimering cseréről? Mennyire kell megbontani a motort? Hengerfejet le kell venni? A vezérműláncot? Vezérműtengelyt? Munkadíj kb?


Nem kell leszedni a hengerfejet, viszont a láncot és a vezérműtengelyt igen.A blokk oldalát is le kell szedni hogy a feszítőt vissza tudd állítani.Munkadíjat nem tudok mondani, mert én magamnak csináltam. Nem nagy meló egyébként.Eszi az olajat azért kell cserélni szimeringet?
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.20 péntek, 07:25:07 írta M.Márk » Naplózva
pinkoczi
Vendég
« Új hozzászólás #2411 Dátum: 2012.01.20 péntek, 08:41:26 »

Helló! Tud valaki bővebben a szelpszársimering cseréről? Mennyire kell megbontani a motort? Hengerfejet le kell venni? A vezérműláncot? Vezérműtengelyt? Munkadíj kb?


Nem kell leszedni a hengerfejet, viszont a láncot és a vezérműtengelyt igen.A blokk oldalát is le kell szedni hogy a feszítőt vissza tudd állítani.Munkadíjat nem tudok mondani, mert én magamnak csináltam. Nem nagy meló egyébként.Eszi az olajat azért kell cserélni szimeringet?

Köszönöm. Igen 1000km/ 1-10.5l . minden érték jó a motornál, kompresszio mind a négy hengernél 14. Csak a szimeringre gondolhatok., az olajlehúzó gyűrű jöhetne még szoba, de az nem valószínű. Szerinted? Időben kb meddig tartott a szimering csere?
Naplózva
M.Márk
Vendég
« Új hozzászólás #2412 Dátum: 2012.01.20 péntek, 11:45:32 »

Köszönöm. Igen 1000km/ 1-10.5l . minden érték jó a motornál, kompresszio mind a négy hengernél 14. Csak a szimeringre gondolhatok., az olajlehúzó gyűrű jöhetne még szoba, de az nem valószínű. Szerinted? Időben kb meddig tartott a szimering csere?

Lehetséges az olajlehúzó.Nekem is ette az olajat és amikor kicseréltem a szelepszár szimeringet ugyanúgy ette.Nekem városban egyáltalán nem ette csak amikor kimentem vele az autó pályára.Nekem egyébként autópályán 600 km-nél egy liter zabált be úgy, hogy nem is hajtottam.Szerintem olyan 5 óra alatt meg lehet csinálni.Nem tudom pontosan mennyi idő alatt csináltam meg mert közben mászkáltam jobbra balra.Nekem viszont nem tudom mennyi volt a kompresszió.
Naplózva
pinkoczi
Vendég
« Új hozzászólás #2413 Dátum: 2012.01.20 péntek, 12:27:30 »

Lehetséges az olajlehúzó.Nekem is ette az olajat és amikor kicseréltem a szelepszár szimeringet ugyanúgy ette.Nekem városban egyáltalán nem ette csak amikor kimentem vele az autó pályára.Nekem egyébként autópályán 600 km-nél egy liter zabált be úgy, hogy nem is hajtottam.Szerintem olyan 5 óra alatt meg lehet csinálni.Nem tudom pontosan mennyi idő alatt csináltam meg mert közben mászkáltam jobbra balra.Nekem viszont nem tudom mennyi volt a kompresszió.
Köszi
Naplózva
M.Márk
Vendég
« Új hozzászólás #2414 Dátum: 2012.01.20 péntek, 12:59:49 »

Köszi


Még annyit akartam, hogy utána szétszedtem teljesen és le volt tapadva az olaj lehúzó gyűrű, és utána amikor összeraktam ugyan azzal a gyűrűvel jó volt egy darabig, aztán megint ette az olajat.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2415 Dátum: 2012.01.21 szombat, 07:35:15 »

Nézelődtem motor után, de nem találtam csak 2000-est, arra meg szerelő azt mondta nem kéne belerakni, a motorkódokkal emlegetett valamit, de nem igazán értek hozzá sajnos, bár úgytűnik szépen lassan beletanulok. Sajnos sürgősen meg kell csinálni és már belefogtunk. Kereskedőtől még előző tulaj forgalmijával vettem, az alapján egy Balatonalmádi-i magánautó volt, de fene se tudja.


Nem kell vele, h foglalkozni mi van írva a motorra. Ne legyen olvasható a motorszám, és a tipusnak megfelelő kódot fogják beütni műszakin/eredetvizsgán. És ennyi. Nem úgy van már mint régen, szerencsére. wave   De azért kérdezz meg 1 eredetvizsgálót!
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
robbie80
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6



E-mail
« Új hozzászólás #2416 Dátum: 2012.01.21 szombat, 11:53:53 »

Sziasztok!
2001-es 2.0 benzinesem nemrég vásároltam s az érdekelne, hogy láncos v. szíjas a vezérlése ?
Naplózva

MK4  2014 /12.    2.0.  Titanium S
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2417 Dátum: 2012.01.21 szombat, 11:57:53 »

Sziasztok!
2001-es 2.0 benzinesem nemrég vásároltam s az érdekelne, hogy láncos v. szíjas a vezérlése ?
láncos
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #2418 Dátum: 2012.01.21 szombat, 12:26:13 »


Nem kell vele, h foglalkozni mi van írva a motorra. Ne legyen olvasható a motorszám, és a tipusnak megfelelő kódot fogják beütni műszakin/eredetvizsgán. És ennyi. Nem úgy van már mint régen, szerencsére. wave   De azért kérdezz meg 1 eredetvizsgálót!
Szia!
Köszi, de már nem aktuális, már csinálják a generált... Jövő héten tán vissza is kapom Wink
Naplózva
pinkoczi
Vendég
« Új hozzászólás #2419 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 09:24:15 »

Szia!
Köszi, de már nem aktuális, már csinálják a generált... Jövő héten tán vissza is kapom Wink
Szia! Mennyiért csinálják, lehet hogy nekem is ez következik.
Naplózva
Zsozsesz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 139



E-mail
« Új hozzászólás #2420 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 12:38:20 »

Lehetséges az olajlehúzó.Nekem is ette az olajat és amikor kicseréltem a szelepszár szimeringet ugyanúgy ette.Nekem városban egyáltalán nem ette csak amikor kimentem vele az autó pályára.Nekem egyébként autópályán 600 km-nél egy liter zabált be úgy, hogy nem is hajtottam.Szerintem olyan 5 óra alatt meg lehet csinálni.Nem tudom pontosan mennyi idő alatt csináltam meg mert közben mászkáltam jobbra balra.Nekem viszont nem tudom mennyi volt a kompresszió.

És neked volt látható füstölés, amikor 600-ra megevett 1 liter olajat?
Naplózva

Ford Mondeo MKIII 2.0 Ghia 145 LE Turnier 2001.10.
M.Márk
Vendég
« Új hozzászólás #2421 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 13:39:58 »

És neked volt látható füstölés, amikor 600-ra megevett 1 liter olajat?

Amikor autópályán mentem vele éjszaka és 130-ról elkezdtem ötödikben gyorsítani padlógázzal akkor lehetett látni a mögöttem haladó kocsinak a fényében a füstöt valamennyire. De ha üresben álló helyzetben padlózgattam és néztem a kipufogó füstöt akkor semmi nem látszódott. Az egyik ismerősöm mondta, hogy úgy kell megnézni, hogy szelepszár szimering-e a probléma, hogy megyek pl. 3-ban 4-5 ezres fordulaton és utána hagyom motorféken amíg a fordulat le nem csökken 2 ezerre és utána nyomok neki egy padlógázt és akkor ha jön ki kék füst a kipufogón akkor szelepszár szimering. Én leteszteltem ezt is de nekem akkor sem jött ki kék füst. Lehet amúgy, hogy ez hülyeség.Nem tudom. Neked milyen olaj van benne?
Naplózva
pinkoczi
Vendég
« Új hozzászólás #2422 Dátum: 2012.01.23 hétfő, 13:23:52 »

HELLÓ! A motor szétszedéséhez ki kell venni a motort, vagy lelehet venni a kartert? Ha valaki tudja megköszönöm.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2423 Dátum: 2012.01.23 hétfő, 15:04:22 »

HELLÓ! A motor szétszedéséhez ki kell venni a motort, vagy lelehet venni a kartert? Ha valaki tudja megköszönöm.
Ha csak szelepszár szimmeringet akarsz cserélni, ahhoz még a kartert sem kell levenni..a szelepdeknit és a lánc oldali burkolatot kell bontani.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
pinkoczi
Vendég
« Új hozzászólás #2424 Dátum: 2012.01.23 hétfő, 18:04:50 »

Ha csak szelepszár szimmeringet akarsz cserélni, ahhoz még a kartert sem kell levenni..a szelepdeknit és a lánc oldali burkolatot kell bontani.
Az esetleges gyürűprobléma miatt kérdezem.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2425 Dátum: 2012.01.23 hétfő, 18:21:30 »

Az esetleges gyürűprobléma miatt kérdezem.

Ahhoz sem kell kivenni, csak ott már le kell venni a kartert és a hengerfejet.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
pinkoczi
Vendég
« Új hozzászólás #2426 Dátum: 2012.01.23 hétfő, 19:50:30 »

Ahhoz sem kell kivenni, csak ott már le kell venni a kartert és a hengerfejet.

Köszönöm!
Naplózva
Zsozsesz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 139



E-mail
« Új hozzászólás #2427 Dátum: 2012.01.23 hétfő, 20:54:38 »

Amikor autópályán mentem vele éjszaka és 130-ról elkezdtem ötödikben gyorsítani padlógázzal akkor lehetett látni a mögöttem haladó kocsinak a fényében a füstöt valamennyire. De ha üresben álló helyzetben padlózgattam és néztem a kipufogó füstöt akkor semmi nem látszódott. Az egyik ismerősöm mondta, hogy úgy kell megnézni, hogy szelepszár szimering-e a probléma, hogy megyek pl. 3-ban 4-5 ezres fordulaton és utána hagyom motorféken amíg a fordulat le nem csökken 2 ezerre és utána nyomok neki egy padlógázt és akkor ha jön ki kék füst a kipufogón akkor szelepszár szimering. Én leteszteltem ezt is de nekem akkor sem jött ki kék füst. Lehet amúgy, hogy ez hülyeség.Nem tudom. Neked milyen olaj van benne?

Én Ford 5w30-at használok mindig.
Lehetséges az olajlehúzó.Nekem is ette az olajat és amikor kicseréltem a szelepszár szimeringet ugyanúgy ette.Nekem városban egyáltalán nem ette csak amikor kimentem vele az autó pályára.Nekem egyébként autópályán 600 km-nél egy liter zabált be úgy, hogy nem is hajtottam.Szerintem olyan 5 óra alatt meg lehet csinálni.Nem tudom pontosan mennyi idő alatt csináltam meg mert közben mászkáltam jobbra balra.Nekem viszont nem tudom mennyi volt a kompresszió.
De az olajlehúzó városba lehúzza az olajat, csak autópályán nem ? Huh?
Naplózva

Ford Mondeo MKIII 2.0 Ghia 145 LE Turnier 2001.10.
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2428 Dátum: 2012.01.23 hétfő, 20:58:30 »

Én Ford 5w30-at használok mindig.De az olajlehúzó városba lehúzza az olajat, csak autópályán nem ? Huh?

nincs ra ideje annyira porog  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2429 Dátum: 2012.01.23 hétfő, 20:59:59 »

Amikor autópályán mentem vele éjszaka és 130-ról elkezdtem ötödikben gyorsítani padlógázzal akkor lehetett látni a mögöttem haladó kocsinak a fényében a füstöt valamennyire. De ha üresben álló helyzetben padlózgattam és néztem a kipufogó füstöt akkor semmi nem látszódott. Az egyik ismerősöm mondta, hogy úgy kell megnézni, hogy szelepszár szimering-e a probléma, hogy megyek pl. 3-ban 4-5 ezres fordulaton és utána hagyom motorféken amíg a fordulat le nem csökken 2 ezerre és utána nyomok neki egy padlógázt és akkor ha jön ki kék füst a kipufogón akkor szelepszár szimering. Én leteszteltem ezt is de nekem akkor sem jött ki kék füst. Lehet amúgy, hogy ez hülyeség.Nem tudom. Neked milyen olaj van benne?

Te ! nem lehet,h ogy a hatso nyereg allt be mint a covek es annak a fustjet lattad ?  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
M.Márk
Vendég
« Új hozzászólás #2430 Dátum: 2012.01.24 kedd, 07:08:32 »

Én Ford 5w30-at használok mindig.De az olajlehúzó városba lehúzza az olajat, csak autópályán nem ? Huh?

Szerintem amikor tartósan nagyobb fordulaton mentem akkor felmelegedhetett az olaj és hígabb lett és áteresztette az olajat.Ez csak az én véleményem.
Naplózva
M.Márk
Vendég
« Új hozzászólás #2431 Dátum: 2012.01.24 kedd, 07:10:48 »

Te ! nem lehet,h ogy a hatso nyereg allt be mint a covek es annak a fustjet lattad ?  vigyor3
 

Az sem kizárt  nyes nyes nyes
Naplózva
4levi17
Vendég
« Új hozzászólás #2432 Dátum: 2012.01.24 kedd, 11:38:03 »

2002 januári. óra szerint 132 ezer km volt benne vásárláskor (2011 augusztus) már akkor volt vmi fura hangja, de most elkezdte 6000 km után zabálni az olajat, szétszedték és szerelő szépen rácsodálkozott, h mintha ovális lenne 2 henger is (egyiken közép magasan nagy területen látszik, h a gyűrű hozzá sem ér) Holnap kiderül mennyire fog ez fájni. A 7-7.5-es fogyi (vegyes használattal) termosztátcsere után állt be, előtte 8,5 körül evett.

lehet rakene nekem is neznem termosztatra is.....eleg lassan megy le az alpgaz....foleg igy telen Undecided Undecided
Naplózva
napu
Vendég
« Új hozzászólás #2433 Dátum: 2012.01.26 csütörtök, 11:06:27 »

Benyás szakik!
Azt jól értem, hogy ez itt 110 lovat jelent?
etis -> Motor:   Duratec HE 1.8L SFI (110PS)

Akkor tegyük tisztába: MKIII 1.8 benzines motorjai:
- 81 kW 110 ló
- 85 kW 115 ló (vagy 116)
- 92 kW 125 ló
- sci 130
Így van a sorrend? 

(bocs az ismétlésért!)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2434 Dátum: 2012.01.26 csütörtök, 11:16:32 »

Benyás szakik!
Azt jól értem, hogy ez itt 110 lovat jelent?
etis -> Motor:   Duratec HE 1.8L SFI (110PS)

Akkor tegyük tisztába: MKIII 1.8 benzines motorjai:
- 81 kW 110 ló
- 85 kW 115 ló (vagy 116)
- 92 kW 125 ló
- sci 130
Így van a sorrend? 

Nincs 115 lovas. A többi stimmel.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
napu
Vendég
« Új hozzászólás #2435 Dátum: 2012.01.26 csütörtök, 11:22:51 »

Nincs 115 lovas. A többi stimmel.

Ez elég konkrét, kösz  Wink a másikban meg takarítok  hehe
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2436 Dátum: 2012.01.26 csütörtök, 11:30:22 »

Ez elég konkrét, kösz  Wink a másikban meg takarítok  hehe

Hogy egy kicsit tisztább legyen a kép, a korabeli katalógus:
www.angeltdci.atw.hu/mondeo_kat.pdf

Korabeli árlista:
www.angeltdci.atw.hu/mondeoarlista2002.pdf
www.angeltdci.atw.hu/mondeo_2003_05_09.pdf

A katalógus és árlista szerint a 110 ló az biztos, hogy ambiente, a 125 meg trend, ghia.
Azért ez nem szentírás, lehetnek eltérések, azaz akár trend 110 lóval.
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.26 csütörtök, 11:32:35 írta Angel » Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
napu
Vendég
« Új hozzászólás #2437 Dátum: 2012.01.26 csütörtök, 15:33:00 »

Hogy egy kicsit tisztább legyen a kép, a korabeli katalógus:
www.angeltdci.atw.hu/mondeo_kat.pdf

Korabeli árlista:
www.angeltdci.atw.hu/mondeoarlista2002.pdf
www.angeltdci.atw.hu/mondeo_2003_05_09.pdf

A katalógus és árlista szerint a 110 ló az biztos, hogy ambiente, a 125 meg trend, ghia.
Azért ez nem szentírás, lehetnek eltérések, azaz akár trend 110 lóval.

Azért az elég gáz, hogy '96 óta a 115 ló érezhetően benne van a kombányomban, ami 1.8 MKIII-ban meg most ültem, imádkozni kellett a dinamikáért  wow1 szomoru1 Hiába az a +15 ló hiányozna, ezért kell 125 lovast keresnem. Emmá biztos  nyes
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2438 Dátum: 2012.01.26 csütörtök, 16:28:51 »

Azért az elég gáz, hogy '96 óta a 115 ló érezhetően benne van a kombányomban, ami 1.8 MKIII-ban meg most ültem, imádkozni kellett a dinamikáért  wow1 szomoru1 Hiába az a +15 ló hiányozna, ezért kell 125 lovast keresnem. Emmá biztos  nyes

Meg arról nem is beszélve, hogy mivel sokkal jobb a 3-as futóműve, hangszigetelése, és így sokkal kisebb a sebességérzeted.
Tehát becsap a szubjektivitás...
Bár a 110 lovas valószínűleg gyengébben muzsikál a nagyobb kaszniban, a 125 lovas már nem. Ambientét én biz nem vennék, a trend lenne a minimum.
Árban nem igazán van különbség...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
napu
Vendég
« Új hozzászólás #2439 Dátum: 2012.01.27 péntek, 14:34:28 »

Meg arról nem is beszélve, hogy mivel sokkal jobb a 3-as futóműve, hangszigetelése, és így sokkal kisebb a sebességérzeted.
Tehát becsap a szubjektivitás...
Bár a 110 lovas valószínűleg gyengébben muzsikál a nagyobb kaszniban, a 125 lovas már nem. Ambientét én biz nem vennék, a trend lenne a minimum.
Árban nem igazán van különbség...

Nnna, a szubjektivitás még nem csapott be  wow1 arról tudnék  hehe irány a 125  taps
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2440 Dátum: 2012.01.27 péntek, 14:41:16 »

Nnna, a szubjektivitás még nem csapott be  wow1 arról tudnék  hehe irány a 125  taps
Miért nem 145, ha már benzinest keresel... Roll Eyes azt mondják itt, az sem eszik többet
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2441 Dátum: 2012.01.27 péntek, 15:52:48 »

Nnna, a szubjektivitás még nem csapott be  wow1 arról tudnék  hehe irány a 125  taps

Biztos, hogy nem. Sokan tesztelték a 4-est, a 140 lovassal, és kijelentették, hogy gyengébben megy, mint a 3-as, 130 lóval. Nem hát.

Amit Ervin ír, egy jó ötlet. Nézd a 2 litereseket is. Árban szinte ugyanaz, viszon megkíméltebb, több extra, a fogyi meg kb ugyanaz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2442 Dátum: 2012.01.27 péntek, 18:50:03 »

Miért nem 145, ha már benzinest keresel... Roll Eyes azt mondják itt, az sem eszik többet
vagy 2,5 v6, hamár benzin
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2443 Dátum: 2012.01.27 péntek, 19:46:08 »

vagy 2,5 v6, hamár benzin
Hat hengert etetni...min 2 literrel többet kér mint a 4 hengeres 2.0-ás szerintem...minden 100km-be beleölni plussz egy ezrest..?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2444 Dátum: 2012.01.27 péntek, 19:49:45 »

Hat hengert etetni...min 2 literrel többet kér mint a 4 hengeres 2.0-ás szerintem...minden 100km-be beleölni plussz egy ezrest..?
állítólag az is elvan 8-9l-ből eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2445 Dátum: 2012.01.27 péntek, 19:57:08 »

állítólag az is elvan 8-9l-ből eplus2
Ezt nem tudom, egy kicsivel többre gondolnék, olyan 10 körülre, de ilyenem még nem volt, úgyhogy ebben nem erősködök.
Megbízhatóságban (ha már a szívósor rendben van) és fentartási költségben biztosan a 4 hengeres a nyerő, és a 2.0-ás már teljesítményben sem lehet kevés. Az 1.8-asok között rengeteg céges futott, még ez miatt is inkább a 2.0
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2446 Dátum: 2012.01.27 péntek, 20:44:37 »

Ezt nem tudom, egy kicsivel többre gondolnék, olyan 10 körülre, de ilyenem még nem volt, úgyhogy ebben nem erősködök.
Megbízhatóságban (ha már a szívósor rendben van) és fentartási költségben biztosan a 4 hengeres a nyerő, és a 2.0-ás már teljesítményben sem lehet kevés. Az 1.8-asok között rengeteg céges futott, még ez miatt is inkább a 2.0

És a 2 literesek ghia felszereltségűek.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2447 Dátum: 2012.01.27 péntek, 20:48:54 »

És a 2 literesek ghia felszereltségűek.
és?? vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2448 Dátum: 2012.01.27 péntek, 23:08:05 »

állítólag az is elvan 8-9l-ből eplus2

Motorféken  eplus2 Meg "elváltokezerkettőnél" fajta sofőrökkel.  szomoru1
A fenntartási ktsg magasabb szvsz. Mindjárt van ugye 2 hengerfej és a velejárói, nagyobb fogyasztás, drágább alkatrészek (gondolom)
A haverom 2 literese is ette a 9-10 litert városban, a sprintmonitor-on biztos meg lehet nézni mennyit eszik egy v6, lefogadom, hogy 10 az átlag, vagy felette.

Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2449 Dátum: 2012.01.28 szombat, 11:29:29 »

és?? vigyor3

És csak jobb dolog egy jól felszerelt, mint egy fapados.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 42 43 44 45 46 47 48 [49] 50 51 52 53 54 55 56 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.042 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.