Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:07:37
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
44
45
46
47
48
49
50
[
51
]
52
53
54
55
56
57
58
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4655501 alkalommal)
0 Felhasználó és 216 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2500 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 22:43:03 »
Idézetet írta: Balage - 2012.02.05 vasárnap, 22:42:18
Q8 5W-30 miért?
Mert láttunk mi már 15w-t is motorban. De 10w sem való bele.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Balage
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2501 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 22:43:46 »
Az út szélén én sem hagytam azért kellett "haladni" valamennyit, az első szabad parkolóba!!!!
Naplózva
Ford Mondeo MKIII 2.0 Ghia 145 LE Ghia 2005.09
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2502 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 22:45:24 »
Idézetet írta: Balage - 2012.02.05 vasárnap, 22:42:18
Q8 5W-30 miért?
Mert a sűrűbb olaj most aztán nagyon sűrű...de ez jó bele.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Balage
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2503 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 22:52:28 »
Mindenkinek köszönöm a segítséget,
reggel próbálkozok az aksival+ olajgombánál.
Remélem valami elektromos gond lesz csak!
Naplózva
Ford Mondeo MKIII 2.0 Ghia 145 LE Ghia 2005.09
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2504 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 22:58:46 »
Idézetet írta: Balage - 2012.02.05 vasárnap, 22:52:28
Mindenkinek köszönöm a segítséget,
reggel próbálkozok az aksival+ olajgombánál.
Remélem valami elektromos gond lesz csak!
Amitől megállhat a benzines ilyenkor, az a benzinszűrőbe belefagyott víz, de annak meg nincs köze az olajnyomáshoz...ezt csak azért írtam, ha esetleg elalszik az olajnyomáslámpa, de mégsem megy rendesen, vagy leáll egy idő után.
Bár a leírásod után én rosszabbra számítok, de ne legyen igazam!
Majd írd meg mi volt!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Balage
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2505 Dátum:
2012.02.05 vasárnap, 22:59:58 »
Ok, feltétlenül.
Naplózva
Ford Mondeo MKIII 2.0 Ghia 145 LE Ghia 2005.09
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2506 Dátum:
2012.02.06 hétfő, 21:52:45 »
Sziasztok.Az öcsém terveiben szerepel egy benzines mondeo 3 vagy egy focus vásárlása.Mit lehet a hibájukról tudni?
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2507 Dátum:
2012.02.06 hétfő, 22:57:30 »
Idézetet írta: Balage - 2012.02.05 vasárnap, 22:59:58
Ok, feltétlenül.
Szia!
Autód életre kelt már? Olajnyomás?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Balage
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2508 Dátum:
2012.02.07 kedd, 13:11:47 »
Szia. Semmi. Csütörtökön viszik , aztán kiderül, hogy mi pusztult, addig is reménykedek...
Naplózva
Ford Mondeo MKIII 2.0 Ghia 145 LE Ghia 2005.09
Greg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2509 Dátum:
2012.02.09 csütörtök, 09:07:11 »
Sziasztok!
Tudja valaki mi a különbség a CGBA és a CGBB blokkok között?
A kérdés oka: CGBA helyére berakható-e a CGBB blokk, vagyis az érzékelők, kötegek, fizikai csatlakozások stimmelnek-e?
Előre is köszi.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2510 Dátum:
2012.02.09 csütörtök, 09:21:43 »
Idézetet írta: tuza35 - 2012.02.06 hétfő, 21:52:45
Sziasztok.Az öcsém terveiben szerepel egy benzines mondeo 3 vagy egy focus vásárlása.Mit lehet a hibájukról tudni?
Szia
Nekem egy 1.8as benzines volt 5 éven keresztül. Az autót 205eKm-el adtam el. Patent volt, folyamatosan szervizeltem (olajcsere...). Nagy problémám nem volt vele. Bejártam vele fél európát és mindig úgy ültem bele, hogy tudtam el fog indulni. A 2.0 jobb választás, kevesebbet eszik, erősebb, jobb. Szóval azt javaslom,minél jobban felszerelve. Az 1.8 városban megeszi a 11L-t. 150e-nél cseréltem vezérműszíjjat, meg a hátsó stabilizátornak a gumijait és hátsó kerékcsapágyakat. Csendes, kényelmes jó autó.
A nejemnek focusa-van (2002-es), ezt 3 évesen vettük. Most 190eKm van benne és hibátlanul megy. 1.6 benzin-es, 160ekm-nél cseréltük ki a vezérműszíjat, ebben is volt már egy kerékcsapágy csere, meg néhány csukló csere. Szóval kb ennyi. városi fogyija kb 8L.
Egyik sem rohad, kényelmesek, jól mennek. A focus hangosabb, mert kevesebb benne a zajszigetelés.
Naplózva
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2511 Dátum:
2012.02.09 csütörtök, 10:07:00 »
Én sem adtam még fel, sőt
Szóval továbbra is
keresek 1.8 (125LE) és 2.0 KOMBIt 2003 évtől
reális áron (1.5-ig)
A népszerű oldalakat 24 órában böngészem, olyat ne ajánljatok, de ha valaki a lokális médiában, vagy ismerőstől ilyen hírekhez jut, ne fogja vissza magát! Potenciális Mondeos és potenciális vevő vagyok
Kösz
(nem ér beszólni
)
Naplózva
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2512 Dátum:
2012.02.09 csütörtök, 20:07:43 »
Köszike.
Idézetet írta: kotta_cs - 2012.02.09 csütörtök, 09:21:43
Szia
Nekem egy 1.8as benzines volt 5 éven keresztül. Az autót 205eKm-el adtam el. Patent volt, folyamatosan szervizeltem (olajcsere...). Nagy problémám nem volt vele. Bejártam vele fél európát és mindig úgy ültem bele, hogy tudtam el fog indulni. A 2.0 jobb választás, kevesebbet eszik, erősebb, jobb. Szóval azt javaslom,minél jobban felszerelve. Az 1.8 városban megeszi a 11L-t. 150e-nél cseréltem vezérműszíjjat, meg a hátsó stabilizátornak a gumijait és hátsó kerékcsapágyakat. Csendes, kényelmes jó autó.
A nejemnek focusa-van (2002-es), ezt 3 évesen vettük. Most 190eKm van benne és hibátlanul megy. 1.6 benzin-es, 160ekm-nél cseréltük ki a vezérműszíjat, ebben is volt már egy kerékcsapágy csere, meg néhány csukló csere. Szóval kb ennyi. városi fogyija kb 8L.
Egyik sem rohad, kényelmesek, jól mennek. A focus hangosabb, mert kevesebb benne a zajszigetelés.
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2513 Dátum:
2012.02.10 péntek, 20:29:59 »
Sziasztok!
Gyertyát cseréltettem az autóban (2.5 V6) és azóta alacsony fordulaton (1000-2000) sebességi fokozattól függetlenül ha gyorsítani akarok akkor elkezd szaggatni a motor. Előtte nem volt ilyen problémám, még 5.-ben is simán húzott 800-as fordulatról is.
Van valami ötletetek, hogy mitől lehet? A gyertyákat megnézettem és azok állítólag jók!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.02.10 péntek, 20:33:06 írta Mondolo
»
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2514 Dátum:
2012.02.10 péntek, 20:45:04 »
Idézetet írta: Mondolo - 2012.02.10 péntek, 20:29:59
Sziasztok!
Gyertyát cseréltettem az autóban (2.5 V6) és azóta alacsony fordulaton (1000-2000) sebességi fokozattól függetlenül ha gyorsítani akarok akkor elkezd szaggatni a motor. Előtte nem volt ilyen problémám, még 5.-ben is simán húzott 800-as fordulatról is.
Van valami ötletetek, hogy mitől lehet? A gyertyákat megnézettem és azok állítólag jók!
Gyertyahézag 0.7 re belőve?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2515 Dátum:
2012.02.10 péntek, 20:57:32 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.02.10 péntek, 20:45:04
Gyertyahézag 0.7 re belőve?
Yes
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2516 Dátum:
2012.02.10 péntek, 21:51:08 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.02.10 péntek, 20:45:04
Gyertyahézag 0.7 re belőve?
nem tom mennyi a 2.5 V6 motornál de az 1.8 - 2.0 motoroknál a gyári 1.3mm
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2517 Dátum:
2012.02.11 szombat, 00:26:25 »
Idézetet írta: Mondolo - 2012.02.10 péntek, 20:29:59
Sziasztok!
Gyertyát cseréltettem az autóban (2.5 V6) és azóta alacsony fordulaton (1000-2000) sebességi fokozattól függetlenül ha gyorsítani akarok akkor elkezd szaggatni a motor. Előtte nem volt ilyen problémám, még 5.-ben is simán húzott 800-as fordulatról is.
Van valami ötletetek, hogy mitől lehet? A gyertyákat megnézettem és azok állítólag jók!
Valami szakadás történt a gyújtókábelban mikor cserélve lettek a gyertyák...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2518 Dátum:
2012.02.11 szombat, 06:36:19 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2012.02.10 péntek, 21:51:08
nem tom mennyi a 2.5 V6 motornál de az 1.8 - 2.0 motoroknál a gyári 1.3mm
Ez tuti?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
M.Márk
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2519 Dátum:
2012.02.11 szombat, 08:28:38 »
Idézetet írta: Mondolo - 2012.02.10 péntek, 20:29:59
Sziasztok!
Gyertyát cseréltettem az autóban (2.5 V6) és azóta alacsony fordulaton (1000-2000) sebességi fokozattól függetlenül ha gyorsítani akarok akkor elkezd szaggatni a motor. Előtte nem volt ilyen problémám, még 5.-ben is simán húzott 800-as fordulatról is.
Van valami ötletetek, hogy mitől lehet? A gyertyákat megnézettem és azok állítólag jók!
Nekem volt olyan,hogy kicseréltem a gyertyákat gyárira és elkezdet rángatni.Utána visszaraktam ami benne volt szintén gyárit és azzal jó volt.Aztán elmentem vettem bele megint 4 új gyárit és azzal meg jó volt.Valószínűleg selejtes lehetett az első garnitúra amit vettem bele.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2520 Dátum:
2012.02.11 szombat, 12:21:12 »
Idézetet írta: Mondolo - 2012.02.10 péntek, 20:29:59
Sziasztok!
Gyertyát cseréltettem az autóban (2.5 V6) és azóta alacsony fordulaton (1000-2000) sebességi fokozattól függetlenül ha gyorsítani akarok akkor elkezd szaggatni a motor. Előtte nem volt ilyen problémám, még 5.-ben is simán húzott 800-as fordulatról is.
Van valami ötletetek, hogy mitől lehet? A gyertyákat megnézettem és azok állítólag jók!
Először rakd vissza a régieket. Ha ott is szaggat, akkor kábel/trafó.
Ha nem, a gyertyával van gond. A gyári gyertya szokott jól beválni.
A hézagot is nézd meg, a 4 hengeresnél 1,3 mm, gondolom a V6-nál is.
Ha nem jutsz eredményre, nézz be az MKII v6 topicba, ott páran eléggé értik a témát.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2521 Dátum:
2012.02.11 szombat, 17:23:03 »
Köszönöm mindenkinek a segítséget! Először megpróbálom a régi gyertyákkal újra...
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2522 Dátum:
2012.02.11 szombat, 23:11:35 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.02.11 szombat, 06:36:19
Ez tuti?
kezelési könyvben is ez áll
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2523 Dátum:
2012.02.11 szombat, 23:17:13 »
Idézetet írta: M.Márk - 2012.02.11 szombat, 08:28:38
Nekem volt olyan,hogy kicseréltem a gyertyákat gyárira és elkezdet rángatni.Utána visszaraktam ami benne volt szintén gyárit és azzal jó volt.Aztán elmentem vettem bele megint 4 új gyárit és azzal meg jó volt.Valószínűleg selejtes lehetett az első garnitúra amit vettem bele.
én is jártam már hasonlóan, csak én a megvett gyertyákat (gyári) nem ellenőriztem le (hézagot). csere után azonnal nem vettem észre semmi furcsaságot de másnap már gyanús volt, hogy alapjáraton beremegett az autó. minden piros lámpánál érezni lehetett, hogy az egész autó remeg. kivettem a gyertyákat és az egyiken a hézag 1mm alatt volt. megkapta az is az 1.3mm hézagot és azóta minden ok. valszeg alapjáraton az a henger kihagyott.
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2524 Dátum:
2012.02.12 vasárnap, 17:28:15 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2012.02.11 szombat, 23:11:35
kezelési könyvben is ez áll
Pedig néztem benne de nem találtam. Akkor beállítjuk 1.3ra a sógoromét. Gyárilag majdnem 2mm volt.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2525 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 17:40:22 »
250eKm felett mi következik?
Úgy körülbelül? De félre ám a tréfával
Biztosan van itt olyan, akinek ment a vas rendesen ... nagyon kell félni, sőt megijedni, ha ilyet találok? Mondjuk 1.8-ast?
Mik az egyértelmű jelek? Füstöl, csörög? Nem húz? Kopog, nyiszog a futómű? Ráz? Szívósor? Komplett kopóalkatrész csere? Mégis mire számíthatok?
A mostani I-esem hibátlan!!! Ezért bizakodó vagyok ...
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2526 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 18:47:01 »
Idézetet írta: napu - 2012.02.13 hétfő, 17:40:22
250eKm felett mi következik?
Úgy körülbelül? De félre ám a tréfával
Biztosan van itt olyan, akinek ment a vas rendesen ... nagyon kell félni, sőt megijedni, ha ilyet találok? Mondjuk 1.8-ast?
Mik az egyértelmű jelek? Füstöl, csörög? Nem húz? Kopog, nyiszog a futómű? Ráz? Szívósor? Komplett kopóalkatrész csere? Mégis mire számíthatok?
A mostani I-esem hibátlan!!! Ezért bizakodó vagyok ...
Magyar piacon nincsen 250ezret futott gép,vagy ha igen,akkor tuti csak elírták egy nullával
Mert amúgy az összes 10-12 éves autó max. 120ezret futott,megkímélt,garázsban tartott,női tulajtól...
Viccet félretéve: nem lehet nagy gond,talán olajcsipegetés,kuplungcsere,futóműkopó alkatrészek,vezérléscsere...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2527 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 18:51:36 »
Idézetet írta: napu - 2012.02.13 hétfő, 17:40:22
250eKm felett mi következik?
Úgy körülbelül? De félre ám a tréfával
Biztosan van itt olyan, akinek ment a vas rendesen ... nagyon kell félni, sőt megijedni, ha ilyet találok? Mondjuk 1.8-ast?
Mik az egyértelmű jelek? Füstöl, csörög? Nem húz? Kopog, nyiszog a futómű? Ráz? Szívósor? Komplett kopóalkatrész csere? Mégis mire számíthatok?
Nézzük. Az autó 9-12 éves. Vajon egy egynyócasba' hány kilométer van? 50e? Én meg azt mondom, elég kevés olyan példány van a placcon, amiben nincs legalább kéccá.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2528 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 19:15:27 »
Idézetet írta: Angel - 2012.02.13 hétfő, 18:51:36
Nézzük. Az autó 9-12 éves. Vajon egy egynyócasba' hány kilométer van? 50e? Én meg azt mondom, elég kevés olyan példány van a placcon, amiben nincs legalább kéccá.
de nem ez a lényeg
a vásárló közönség 9-10 éves 100-120ekm-t futott autót akar. a piac meg alkalmazkodik
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2529 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 19:27:43 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.13 hétfő, 19:15:27
de nem ez a lényeg
a vásárló közönség 9-10 éves 100-120ekm-t futott autót akar. a piac meg alkalmazkodik
Nekünk volt
De eladtuk,mert 1-2 dolog hibázott belőle...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2530 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 19:46:34 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.13 hétfő, 19:15:27
de nem ez a lényeg
a vásárló közönség 9-10 éves 100-120ekm-t futott autót akar. a piac meg alkalmazkodik
A piac... és ahogy Hofi mondaná... ezt az egynyócassa' is megbeszélték?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2531 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 20:01:52 »
Idézetet írta: napu - 2012.02.13 hétfő, 17:40:22
250eKm felett mi következik?
Úgy körülbelül? De félre ám a tréfával
Biztosan van itt olyan, akinek ment a vas rendesen ... nagyon kell félni, sőt megijedni, ha ilyet találok? Mondjuk 1.8-ast?
Mik az egyértelmű jelek? Füstöl, csörög? Nem húz? Kopog, nyiszog a futómű? Ráz? Szívósor? Komplett kopóalkatrész csere? Mégis mire számíthatok?
A mostani I-esem hibátlan!!! Ezért bizakodó vagyok ...
Az enyémbe (2.0) 400ezer van, de nem vettem észre rajta hogy másabb lenne mint 200ezerrel ezelőtt.
Enyhén csipegeti az olajat, de azt is inkább csak "Német autópályán"..
Nekem még kuplung, lendkerék, stb sem volt cserélve, de nincs is ráutaló jel hogy kellene. Az első lengéscsillapító és futóműalkatrészek gyáriak, csak a hátsónál volt cserélve 1-2 dolog, és persze a kopóalkatrészek.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
szaszjoca
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 15
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2532 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 21:24:19 »
Sziasztok!
Ha valaki tudna néhány segítő sort írni a duratec 1,8 benzines motorok vákumrendszerét szabályozó kapcsoló, szabályozó kütyükről, azt megköszönném. Tennék fel képeket is arról, ami konkrétan érdekel, de fi..om sincs, hogy hogyan kell. Gondoltam én naív, hogy bemásolom(vagy ilyesmi) de nem jött össze. Szóval az előző tulaj szerelője sikeresen törte le az egyik ilyen kapcsoló csatiját, de az autó ettől még megy. Viszont nem lenne rossz tudnom, hogy mi is ez és miért van benne, illetve mit okoz ha nem működik.
Ez a cucc amit kapcsolgat:http://www.ebay.de/itm/Ford-Mondeo-III-Stelleinheit-Unterdruck-1S7G-9L492-BB-/150611765878
Ez meg ami kapcsolja és letörte a mekmester előttem. Állítólag autószerelő.
Szóval:http://www.ebay.de/itm/VENTIL-ANSAUGBRUCKE-1S7G-9J559-BA-FORD-MONDEO-III-1-8l-/250667244956?_trksid=p4340.m185&_trkparms=algo%3DDLSL%252BSIC.NPJS%26its%3DI%26itu%3DUCI%252BUA%26otn%3D10%26pmod%3D140551196180%252B140551196180%26po%3D%26ps%3D63%26clkid%3D6306732937894751615
Hú! Ez a link kicsit hosszú lett, bocsi!
Naplózva
szaszjoca
MK 3 1.8 benzin Duratec
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2533 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 22:54:13 »
Idézetet írta: szaszjoca - 2012.02.13 hétfő, 21:24:19
Sziasztok!
Ha valaki tudna néhány segítő sort írni a duratec 1,8 benzines motorok vákumrendszerét szabályozó kapcsoló, szabályozó kütyükről, azt megköszönném. Tennék fel képeket is arról, ami konkrétan érdekel, de fi..om sincs, hogy hogyan kell. Gondoltam én naív, hogy bemásolom(vagy ilyesmi) de nem jött össze. Szóval az előző tulaj szerelője sikeresen törte le az egyik ilyen kapcsoló csatiját, de az autó ettől még megy. Viszont nem lenne rossz tudnom, hogy mi is ez és miért van benne, illetve mit okoz ha nem működik.
Ez a cucc amit kapcsolgat:http://www.ebay.de/itm/Ford-Mondeo-III-Stelleinheit-Unterdruck-1S7G-9L492-BB-/150611765878
Ez meg ami kapcsolja és letörte a mekmester előttem. Állítólag autószerelő.
Szóval:http://www.ebay.de/itm/VENTIL-ANSAUGBRUCKE-1S7G-9J559-BA-FORD-MONDEO-III-1-8l-/250667244956?_trksid=p4340.m185&_trkparms=algo%3DDLSL%252BSIC.NPJS%26its%3DI%26itu%3DUCI%252BUA%26otn%3D10%26pmod%3D140551196180%252B140551196180%26po%3D%26ps%3D63%26clkid%3D6306732937894751615
Hú! Ez a link kicsit hosszú lett, bocsi!
a másodikat nem tudom mi, csak feltételezem, de azt meg inkább nem teszem.
az első a vákuum által rángatott izé ami a szívósorban forgatja az örvénylapátokat. elég sok gépnél ezek az örvénylapátok ki vannak szedve mivel elég *** anyagból lettek megcsinálva és hát megtörtént, hogy beszívta a dugattyú ami nem tesz jót ugyebár.
ha nincsenek kiszedve ezek a lapátocskák és ez a vezérlés se működik attól az autó még megy csak többen is észrevették (én is), hogy ilyenkor enyhén rángat a motor 1800-2000 fordulat környékén gázadáskor.
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
szaszjoca
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 15
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2534 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 23:33:35 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2012.02.13 hétfő, 22:54:13
a másodikat nem tudom mi, csak feltételezem, de azt meg inkább nem teszem.
az első a vákuum által rángatott izé ami a szívósorban forgatja az örvénylapátokat. elég sok gépnél ezek az örvénylapátok ki vannak szedve mivel elég *** anyagból lettek megcsinálva és hát megtörtént, hogy beszívta a dugattyú ami nem tesz jót ugyebár.
ha nincsenek kiszedve ezek a lapátocskák és ez a vezérlés se működik attól az autó még megy csak többen is észrevették (én is), hogy ilyenkor enyhén rángat a motor 1800-2000 fordulat környékén gázadáskor.
Köszi! Igen valami ilyesmire gondoltam és tapasztaltam én is a rángatásos torpanásokat már. A második az maga a kapcsoló és ennek a csatiját sikerült letörnie valakinek még korábban. Azért az elgondolkodtat, hogy minek is van akkor ez benne, meg hogy ez veszélyezteti a motor épségét is akár? Ez gáz.
Naplózva
szaszjoca
MK 3 1.8 benzin Duratec
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2535 Dátum:
2012.02.14 kedd, 14:40:27 »
Idézetet írta: napu - 2012.02.13 hétfő, 17:40:22
250eKm felett mi következik?
Úgy körülbelül? De félre ám a tréfával
Biztosan van itt olyan, akinek ment a vas rendesen ... nagyon kell félni, sőt megijedni, ha ilyet találok? Mondjuk 1.8-ast?
Mik az egyértelmű jelek? Füstöl, csörög? Nem húz? Kopog, nyiszog a futómű? Ráz? Szívósor? Komplett kopóalkatrész csere? Mégis mire számíthatok?
A mostani I-esem hibátlan!!! Ezért bizakodó vagyok ...
Namost, ugye illúzióim nincsenek, kinőttem, nekem a 170 is gyanús. Viszont néhány építő válaszból azt látom, olyan nagy gáz nem feltétlenül van, akár járhatok olyan jól, mint a' Öreggel ...
Aztán az SCI miféle? Kiforrottnak nem mondható. Amiért kicsit spéci, nem "gyengébb"??
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2536 Dátum:
2012.02.14 kedd, 14:46:36 »
Idézetet írta: napu - 2012.02.14 kedd, 14:40:27
Namost, ugye illúzióim nincsenek, kinőttem, nekem a 170 is gyanús. Viszont néhány építő válaszból azt látom, olyan nagy gáz nem feltétlenül van, akár járhatok olyan jól, mint a' Öreggel ...
Aztán az SCI miféle? Kiforrottnak nem mondható. Amiért kicsit spéci, nem "gyengébb"??
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_sci_ghia_10-tol_hitelreakciooo-5515208
sok jót azért nem kell tőle várni
2005-ös 1mft-ért
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2537 Dátum:
2012.02.14 kedd, 16:02:05 »
Idézetet írta: napu - 2012.02.14 kedd, 14:40:27
Namost, ugye illúzióim nincsenek, kinőttem, nekem a 170 is gyanús. Viszont néhány építő válaszból azt látom, olyan nagy gáz nem feltétlenül van, akár járhatok olyan jól, mint a' Öreggel ...
Aztán az SCI miféle? Kiforrottnak nem mondható. Amiért kicsit spéci, nem "gyengébb"??
Smart charge injection. Okos töltés befecs. Részterhelésnél csak a felső rétegbe fecskendezi az üa-t, kisebb fogyi reményében.
Más (drágább) gyertya és üa szűrő kell bele. 6-os váltóval szerelték. Kiforrott az, ha bevállalod a drágább gyertyát, hajrá.
A 6-os váltó biztosan nem hátrány.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2538 Dátum:
2012.02.14 kedd, 16:38:53 »
Ezzel se lenne bajom, ha nem lenne elhanyagolt (ennyire
).
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_ghia-5516862
Azt az SCI kombit fontolgatom ... amíg el nem viszik
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2539 Dátum:
2012.02.14 kedd, 16:42:59 »
Idézetet írta: napu - 2012.02.14 kedd, 16:38:53
Ezzel se lenne bajom, ha nem lenne elhanyagolt (ennyire
).
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_ghia-5516862
Azt az SCI kombit fontolgatom ... amíg el nem viszik
ha nincs nagyon szétütve, akkor én megfontolnám... a maradék 800-ból szépen rendbe lehet szedni
+ gyári xenonos, ami nem rossz ha este is használod
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2540 Dátum:
2012.02.14 kedd, 16:45:37 »
Idézetet írta: napu - 2012.02.14 kedd, 16:38:53
Ezzel se lenne bajom, ha nem lenne elhanyagolt (ennyire
).
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_ghia-5516862
Azt az SCI kombit fontolgatom ... amíg el nem viszik
vagy ott van attila82 gépe, igaz dízel, de a lendkerék nemrég volt benne cserélve.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_di_trend-5513230
én mentem is vele, az övé jó állapotban, láttam elég eladó DI-t, ez ennyit simán megér
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2541 Dátum:
2012.02.14 kedd, 17:49:00 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.14 kedd, 16:45:37
vagy ott van attila82 gépe, igaz dízel, de a lendkerék nemrég volt benne cserélve.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_di_trend-5513230
én mentem is vele, az övé jó állapotban, láttam elég eladó DI-t, ez ennyit simán megér
Benzinfüggő vagyok
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2542 Dátum:
2012.02.14 kedd, 18:42:53 »
Idézetet írta: napu - 2012.02.14 kedd, 17:49:00
Benzinfüggő vagyok
Én azon a 2.0 benzines kombin elgondolkoznék...Ha nincs nagyon szétbarmolva,lenne tartalékba nem kevés pénz a többi ilyenhez képest. De az az SCI is jól néz ki
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2543 Dátum:
2012.02.14 kedd, 20:44:53 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.14 kedd, 14:46:36
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_sci_ghia_10-tol_hitelreakciooo-5515208
sok jót azért nem kell tőle várni
2005-ös 1mft-ért
Inkább semmi jót! Nagykőrösi út 162... Ha fele áron kínálnának bármit akkor se mennék oda. Csak a gizus büfébe kajálni mert jól főznek
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2544 Dátum:
2012.02.14 kedd, 20:51:44 »
Idézetet írta: napu - 2012.02.14 kedd, 16:38:53
Ezzel se lenne bajom, ha nem lenne elhanyagolt (ennyire
).
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_ghia-5516862
Azt az SCI kombit fontolgatom ... amíg el nem viszik
Nemtom most mivan náluk, de régebben sorba kellett álni, h sorba állhass elkérni a kulcsot mert 1 ember volt több száz "kocsira". És mire sorra kerültél mondták, h be kell jelentkezni és ajánlatot tenni, és majd pár hét múlva szólnak, ha a tiéd nyert. De kipróbálni nem lehetett semmit. Lehet már nem így van. Az sci vel óvatosan. Ezek (a piacon akik a kocsikat árulják) még azt hiszik mindenki hülye és mindent el lehet adni.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2545 Dátum:
2012.02.14 kedd, 21:04:07 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.02.14 kedd, 20:44:53
Inkább semmi jót! Nagykőrösi út 162... Ha fele áron kínálnának bármit akkor se mennék oda. Csak a gizus büfébe kajálni mert jól főznek
nem véletlenül írtam én sem
érdekes hely, érdekes autókkal, érdekes eladókkal
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2546 Dátum:
2012.02.15 szerda, 10:37:09 »
Azért az látszik, hogy nem nagyon bíztattok
az is látszik, hogy mindenkinek csak a saját autója a klafa
én meg inkább ne vegyek semmit, ha jót akarok venni
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2547 Dátum:
2012.02.15 szerda, 10:58:02 »
Idézetet írta: napu - 2012.02.15 szerda, 10:37:09
Azért az látszik, hogy nem nagyon bíztattok
az is látszik, hogy mindenkinek csak a saját autója a klafa
én meg inkább ne vegyek semmit, ha jót akarok venni
Mi bíztatunk,de te is tudod,hogy a magyar használtautó lutri
(nagyrészt). De szerintem ha a közelben vagy,menj el megnézni,maximum tényleg belátod,hogy ez neked nem kell vagy pont fordítva
Naplózva
sNatch
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 580
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2548 Dátum:
2012.02.15 szerda, 12:11:22 »
Idézetet írta: napu - 2012.02.15 szerda, 10:37:09
Azért az látszik, hogy nem nagyon bíztattok
az is látszik, hogy mindenkinek csak a saját autója a klafa
én meg inkább ne vegyek semmit, ha jót akarok venni
Németektől behozni van lehetőség? Itthoniakkal nagyon óvatosan
SCi 1 misiért elég kevés, ott valami biztos van. Ülés plö nekem a facelift előttinek tűnik. SCi fenntartásában a gyertya az, ami többe kerül, illetőleg a benyaszűrő... 10-20 ezerért. Kipuffdobból is egyel több van neki hátul. kb ennyi.
Naplózva
MKIII 2005 1.8 SC
I
130 LE Ghia Hatchback
EG
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #2549 Dátum:
2012.02.15 szerda, 16:36:17 »
Tisztelt mindenki!
Remélem senkit és semmit sem sértek meg a postommal. Kikönyökölt a hejtókarom, és azonnal szükségem van egy MK3 2000cm3 Benzines motorra, ha valaki tud esetleg segíteni, az legyen szíves a mobilomon megkeresni. SOS a jelenlegi motorkódom cjba2m66017
06203681330
köszönöm.
Naplózva
Oldalak:
1
...
44
45
46
47
48
49
50
[
51
]
52
53
54
55
56
57
58
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ