Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:26:57
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
60
61
62
63
64
65
66
[
67
]
68
69
70
71
72
73
74
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4652734 alkalommal)
0 Felhasználó és 98 vendég van a témában
keke0323
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3300 Dátum:
2012.06.07 csütörtök, 07:40:22 »
Idézetet írta: mondeospepe - 2012.06.05 kedd, 11:30:52
Szia pepe!
Próbáld meg: lehuzni a vákumcsövet a szívósor tetejéről.
Próbáld ki így a vasat.
Fingom nincs miért de az enyim csak így műkszik tökíletessen!!
Persze e szűrőt beiktattam hogy ne szívjom a masina port!
Amúgy melegen az enyim simán lefulladna a terhelés utáni fordulatvisszaeséstül!
Nem tom miez de már 3 éve igy köll mennem vele.
Aki megfejti kap e fé disznót!!
Szia!
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3301 Dátum:
2012.06.07 csütörtök, 12:00:09 »
Idézetet írta: keke - 2012.06.07 csütörtök, 07:40:22
Idézetet írta: mondeospepe - 2012.06.05 kedd, 11:30:52
Szia pepe!
Próbáld meg: lehuzni a vákumcsövet a szívósor tetejéről.
Próbáld ki így a vasat.
Fingom nincs miért de az enyim csak így műkszik tökíletessen!!
Persze e szűrőt beiktattam hogy ne szívjom a masina port!
Amúgy melegen az enyim simán lefulladna a terhelés utáni fordulatvisszaeséstül!
Nem tom miez de már 3 éve igy köll mennem vele.
Aki megfejti kap e fé disznót!!
Szia!
Alapjárati motor. Tisztítsd meg, vagy csere. Aztán jöhet a 1/2 disznó.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3302 Dátum:
2012.06.07 csütörtök, 12:22:42 »
Idézetet írta: keke - 2012.06.07 csütörtök, 07:40:22
Szia pepe!
Próbáld meg: lehuzni a vákumcsövet a szívósor tetejéről.
Próbáld ki így a vasat.
Fingom nincs miért de az enyim csak így műkszik tökíletessen!!
Persze e szűrőt beiktattam hogy ne szívjom a masina port!
Amúgy melegen az enyim simán lefulladna a terhelés utáni fordulatvisszaeséstül!
Nem tom miez de már 3 éve igy köll mennem vele.
Aki megfejti kap e fé disznót!!
Szia!
Megfejtést nem tudok, csak tippelgetni tudnék, de annyit mondanék, hogy szerintem simán szűrés helyett dugózd le a szívósoron azt a lyukat,
hogy ne szívjon falsot a motor.
Naplózva
kormi21011
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 278
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3303 Dátum:
2012.06.07 csütörtök, 17:40:56 »
Szevasztok!Én is kérdeznék egyet!Ma nézegettem a gyári programot és feltűnt valami!Ezek a "drága jó" autók nem hidrotőkések??Ezt azért kérdezem mert az enyém úgy zakatok mint egy marék kavics a turmixban (nem örvény lapát hang).És gondoltam kicserélem benne a tőkéket.Hát,nem! Kb. 10 féle méreteet dob fel pár ezredes eltérésekkel.Kérdés:Mikor ezek elkezdenek csörögni akkor általában mi kopik el jobban?Maga a szelepemelő vagy a himba(ha van benne) vagy a szelep vége???Ezt azért nem tartom mindegynek mert ha a szelepemelőkopik csak akkor elég azonos méretűt venni újba. Ha viszont más is akkor bizony már azt is hozzá kell számolni a kopáshoz és +-os méretet venni.DE!Hogy lehet megállapítani hogy minek a kopása okozta a nagyszelephézagot???Erre van valami tuti módszer???
Nem tudom mennyire érthető a logikám.Ha nem akkor egpróbálom érthetőbben is leírni!
Ja,a kolompolás a motorban még mindíg meg van.Még nem jártam utána aóta mióta a lendkerék,kuplungszett kombót kicseréltették velem és nem segített rajta.
Megint elkeseredtem hogy látom hány embernek állt meg megint a benzines motor.Erősen vívódok magammal hogy lehet meg kéne válni a géptől addig míg utól nem ér engem is a végzet.
Naplózva
Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
keke0323
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3304 Dátum:
2012.06.07 csütörtök, 17:53:59 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2012.06.07 csütörtök, 12:00:09
Alapjárati motor. Tisztítsd meg, vagy csere. Aztán jöhet a 1/2 disznó.
Zoli bá!
Hun keressem meg a ezta fránya alapmocit?
Hétvégi programnak jóu lenne e kicsit!
Kipucúnám ha tudnám merre leledzik eme szerkezet.
Ha tudod Zoli báttyám,nyújdzsd felém segítő kezed!
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3305 Dátum:
2012.06.07 csütörtök, 18:29:07 »
Idézetet írta: kormi21011 - 2012.06.07 csütörtök, 17:40:56
Szevasztok!Én is kérdeznék egyet!Ma nézegettem a gyári programot és feltűnt valami!Ezek a "drága jó" autók nem hidrotőkések??Ezt azért kérdezem mert az enyém úgy zakatok mint egy marék kavics a turmixban (nem örvény lapát hang).És gondoltam kicserélem benne a tőkéket.Hát,nem! Kb. 10 féle méreteet dob fel pár ezredes eltérésekkel.Kérdés:Mikor ezek elkezdenek csörögni akkor általában mi kopik el jobban?Maga a szelepemelő vagy a himba(ha van benne) vagy a szelep vége???Ezt azért nem tartom mindegynek mert ha a szelepemelőkopik csak akkor elég azonos méretűt venni újba. Ha viszont más is akkor bizony már azt is hozzá kell számolni a kopáshoz és +-os méretet venni.DE!Hogy lehet megállapítani hogy minek a kopása okozta a nagyszelephézagot???Erre van valami tuti módszer???
Nem tudom mennyire érthető a logikám.Ha nem akkor egpróbálom érthetőbben is leírni!
Ja,a kolompolás a motorban még mindíg meg van.Még nem jártam utána aóta mióta a lendkerék,kuplungszett kombót kicseréltették velem és nem segített rajta.
Megint elkeseredtem hogy látom hány embernek állt meg megint a benzines motor.Erősen vívódok magammal hogy lehet meg kéne válni a géptől addig míg utól nem ér engem is a végzet.
Hát szerintem szelepfedél le, és ellenőrizd a hézagértékeket, és onnan van értelme találgatni hogy mi kopott el (ha elkopott valami). Mennyit ment az autó?
Nem lánc csörög esetleg? Változik fordulatszámmal a hang?
Naplózva
kormi21011
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 278
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3306 Dátum:
2012.06.07 csütörtök, 18:33:18 »
Óra swzerint 128000 körül van.És igen változik.arányosan.Nem lánc mert végig füleltem a szelepfedelet. Meg azért van némi rálátásom a szakmára is. Csak ezzel vagyok gondba hogy nagyobb méretűt vegyek vagy olyat amit gyárilag raktak bele.
Naplózva
Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3307 Dátum:
2012.06.07 csütörtök, 18:40:55 »
Idézetet írta: kormi21011 - 2012.06.07 csütörtök, 18:33:18
Óra swzerint 128000 körül van.És igen változik.arányosan.Nem lánc mert végig füleltem a szelepfedelet. Meg azért van némi rálátásom a szakmára is. Csak ezzel vagyok gondba hogy nagyobb méretűt vegyek vagy olyat amit gyárilag raktak bele.
Szerintem ne vegyél semmit, amíg nem bizonyosodtál meg arról, hogy ez a gond. Főleg mivel az angoloknál azt olvastam, hogy jó drágán mérik a tőkéket.
Ha belesel az olajbetöltőn látszik berágódás a "bütykön", amire rálátsz?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3308 Dátum:
2012.06.07 csütörtök, 18:43:24 »
Idézetet írta: kormi21011 - 2012.06.07 csütörtök, 18:33:18
Óra swzerint 128000 körül van.És igen változik.arányosan.Nem lánc mert végig füleltem a szelepfedelet. Meg azért van némi rálátásom a szakmára is. Csak ezzel vagyok gondba hogy nagyobb méretűt vegyek vagy olyat amit gyárilag raktak bele.
A motor korongos, de 128e-nél még nem kell állítani... amúgy az eljárás a következő... megméred mind a 16 szelepnél a hézagot, és felírod. Kiszedegeted a korongokat, megméred, és a gyárihoz hézag értékre korrigáld, veszel új korongot. A szelepek állítását kb 200e-nél lehet tervezni. Annyira ritka a szelepállítás, hogy ihaj. Korongot sem lesz egyszerű venni, azt rendelni kell, az adott értékre.
Nálad nem ez lesz a baj, hanem a jó öreg szívósor, az zörög, és ad olyan hangot, mint a szelepcsörgés. A baj nagy, mert ha ezt hallod, akkor kezdenek elszabadulni az örvénylapátok.
Kikopik a tengely... ha egy elszabadul, beszippantja a motor... és generál lesz a vége.
Nézesd meg hozzáértővel, mert baj lehet a vége.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kormi21011
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 278
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3309 Dátum:
2012.06.07 csütörtök, 18:52:44 »
Köszi Angel!De a szívósor már iktatva van!!Legalábbis annyira hogy a vákuum le van kötve róla így állandóan nyitva van és nincs hangja! Ezen már túl agyok.Ez az autó tele van meglepetésekkel így nem csodálkoznék ha mégis szelephézag lenne!Anno a városban az összes szerelőt(kicsit,nagyot,hivatalos,sufni,szakszervíz) végig jártam.mind egyöntetűen állította hogy a lendkerék kopog.Meg vettem szettbe hogy illik kicserélték.Nagyon jó csak a kopogó hang maradt a helyén.
Azóta minden dzerelő a vállát húzgálja vagy az én pénztárcám rovására akar tapasztalatot szerezni!Lényeg hogy tréfált már meg jó pár embert.És szerintem az szelep hang.
Naplózva
Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3310 Dátum:
2012.06.07 csütörtök, 18:55:16 »
Idézetet írta: kormi21011 - 2012.06.07 csütörtök, 18:52:44
Köszi Angel!De a szívósor már iktatva van!!Legalábbis annyira hogy a vákuum le van kötve róla így állandóan nyitva van és nincs hangja! Ezen már túl agyok.Ez az autó tele van meglepetésekkel így nem csodálkoznék ha mégis szelephézag lenne!Anno a városban az összes szerelőt(kicsit,nagyot,hivatalos,sufni,szakszervíz) végig jártam.mind egyöntetűen állította hogy a lendkerék kopog.Meg vettem szettbe hogy illik kicserélték.Nagyon jó csak a kopogó hang maradt a helyén.
Azóta minden dzerelő a vállát húzgálja vagy az én pénztárcám rovására akar tapasztalatot szerezni!Lényeg hogy tréfált már meg jó pár embert.És szerintem az szelep hang.
Ha esetleg megtalálnád a kopogó hangot, megírod nekem is, hogy mi volt? Barátom 2.0 benzinese is alapjáraton kopog,
ha gázra lehel, vagy kuplungot kinyom akkor megszűnik.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3311 Dátum:
2012.06.07 csütörtök, 18:56:30 »
Idézetet írta: kormi21011 - 2012.06.07 csütörtök, 18:52:44
Köszi Angel!De a szívósor már iktatva van!!Legalábbis annyira hogy a vákuum le van kötve róla így állandóan nyitva van és nincs hangja! Ezen már túl agyok.Ez az autó tele van meglepetésekkel így nem csodálkoznék ha mégis szelephézag lenne!Anno a városban az összes szerelőt(kicsit,nagyot,hivatalos,sufni,szakszervíz) végig jártam.mind egyöntetűen állította hogy a lendkerék kopog.Meg vettem szettbe hogy illik kicserélték.Nagyon jó csak a kopogó hang maradt a helyén.
Azóta minden dzerelő a vállát húzgálja vagy az én pénztárcám rovására akar tapasztalatot szerezni!Lényeg hogy tréfált már meg jó pár embert.És szerintem az szelep hang.
Hát... a lendkerék hangja tök más.
Menj el a Vic-hez, az ért is hozzá, és szelepet is tud állítani. Én továbbra sem hiszem, hogy szelepet kellene állítani... vagy menj el minire, ott lehetnek páran, akik meg tudják mondani.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3312 Dátum:
2012.06.07 csütörtök, 20:22:11 »
Idézetet írta: keke - 2012.06.07 csütörtök, 17:53:59
Zoli bá!
Hun keressem meg a ezta fránya alapmocit?
Hétvégi programnak jóu lenne e kicsit!
Kipucúnám ha tudnám merre leledzik eme szerkezet.
Ha tudod Zoli báttyám,nyújdzsd felém segítő kezed!
http://www.cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=51947081&termek_al_id=13957
Itt egy kép róla hogy pontosan mit is keress,
megbújni a pillangószelepnél bizony nem rest,
takarításnál néha add rá a gyújtást,
locsold féktisztítóval folyton-folyvást,
remélem segít majd eme művelet,
egy kis kóbásszal megtölteném a belemet.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
keke0323
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3313 Dátum:
2012.06.07 csütörtök, 20:23:11 »
Idézetet írta: kormi21011 - 2012.06.07 csütörtök, 18:52:44
Köszi Angel!De a szívósor már iktatva van!!Legalábbis annyira hogy a vákuum le van kötve róla így állandóan nyitva van és nincs hangja! Ezen már túl agyok.Ez az autó tele van meglepetésekkel így nem csodálkoznék ha mégis szelephézag lenne!Anno a városban az összes szerelőt(kicsit,nagyot,hivatalos,sufni,szakszervíz) végig jártam.mind egyöntetűen állította hogy a lendkerék kopog.Meg vettem szettbe hogy illik kicserélték.Nagyon jó csak a kopogó hang maradt a helyén.
Azóta minden dzerelő a vállát húzgálja vagy az én pénztárcám rovására akar tapasztalatot szerezni!Lényeg hogy tréfált már meg jó pár embert.És szerintem az szelep hang.
Hi kormos!
Nekem a bordásszíj feszitőgörgő addot hasonló hangot,,
Azt hittem szét van hullva a moci!
Aztán 3500. Ft ből megvolt az egész!
Küld el mp3- ba a zajt aztán megsubizom az é e!
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3314 Dátum:
2012.06.07 csütörtök, 20:23:33 »
Idézetet írta: kormi21011 - 2012.06.07 csütörtök, 18:33:18
Óra swzerint 128000 körül van.És igen változik.arányosan.Nem lánc mert végig füleltem a szelepfedelet. Meg azért van némi rálátásom a szakmára is. Csak ezzel vagyok gondba hogy nagyobb méretűt vegyek vagy olyat amit gyárilag raktak bele.
Folyamatosan csinálja, vagy csak hideg motornál?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
keke0323
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3315 Dátum:
2012.06.07 csütörtök, 20:27:38 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2012.06.07 csütörtök, 20:22:11
http://www.cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=51947081&termek_al_id=13957
Itt egy kép róla hogy pontosan mit is keress,
megbújni a pillangószelepnél bizony nem rest,
takarításnál néha add rá a gyújtást,
locsold féktisztítóval folyton-folyvást,
remélem segít majd eme művelet,
egy kis kóbásszal megtölteném a belemet.
Zolibácsi köszönöm!
Rád ürítem köcsögöm.
Megejtem a müveletet amint lehet.
Te meg nem kocát kapsz hanem e tehenet!!
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3316 Dátum:
2012.06.07 csütörtök, 20:29:58 »
Idézetet írta: keke - 2012.06.07 csütörtök, 20:27:38
Zolibácsi köszönöm!
Rád ürítem ***öm.
Megejtem a müveletet amint lehet.
Te meg nem kocát kapsz hanem e tehenet!!
Egyébként nem biztos hogy az a baj, de egy próbát megér. És azért kell ráadni a gyújtást, mert olyankor elmozdul a dugattyú, és oda is be tudsz locsolni tisztítót. Sok sikert.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Conor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3317 Dátum:
2012.06.07 csütörtök, 22:03:37 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.06.07 csütörtök, 18:55:16
Ha esetleg megtalálnád a kopogó hangot, megírod nekem is, hogy mi volt? Barátom 2.0 benzinese is alapjáraton kopog,
ha gázra lehel, vagy kuplungot kinyom akkor megszűnik.
Megszűnik vagy csak halkul kuplung kinyomásra? Nekem is kopogott/zörgött főleg alapjáraton (bár vége felé menetközben is hallatszott), kuplungra elhalkult, volt, h meg is szűnt. Nekem az oválisra kopott hengerben vergődött a dugattyú.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3318 Dátum:
2012.06.07 csütörtök, 23:09:19 »
Idézetet írta: Conor - 2012.06.07 csütörtök, 22:03:37
Megszűnik vagy csak halkul kuplung kinyomásra? Nekem is kopogott/zörgött főleg alapjáraton (bár vége felé menetközben is hallatszott), kuplungra elhalkult, volt, h meg is szűnt. Nekem az oválisra kopott hengerben vergődött a dugattyú.
Teljesen megszűnik, még alapjáraton se mindig van, csak amikor éppen kedve van hozzá. Viszont neki az olaj a pálcán nagyon ragaszkodik a max jelzéshez,
illetve minimális nyomásveszteséget mértek mind a négy hengeren, szóval szerintem nem ovális henger lesz
Naplózva
kormi21011
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 278
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3319 Dátum:
2012.06.07 csütörtök, 23:21:21 »
Hi kormos!
Nekem a bordásszíj feszitőgörgő addot hasonló hangot,,
Azt hittem szét van hullva a moci!
Aztán 3500. Ft ből megvolt az egész!
Küld el mp3- ba a zajt aztán megsubizom az é e!
[/quote]
A kopogó hanggal az a baj hogy nagyon kell fülelni hogy meghalld.Ha a kocsin kívűl állok akkor nem is lehet meghallani mert elnyomja a motor zaj.Ha viszont a kocsiban ülsz akkortisztán lehet hallani a kopogó vagyis inkább kolompoló hangot bár csak nagyon hallkan.Én tegnap körbefüleltem mindent.Szíjhajtást is váltót is.De semmi akkor hallom a legjoban ha az olajteknőnél hallgatózok.
Mini talival az a gond hogy odavissza 450 km.
Naplózva
Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
kormi21011
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 278
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3320 Dátum:
2012.06.07 csütörtök, 23:23:29 »
Hidegen melegen.Mindegy neki!mindíg ugyanolyan erős a hang.És kuplungra se reagál.
Naplózva
Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
kormi21011
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 278
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3321 Dátum:
2012.06.08 péntek, 18:53:42 »
Valakinek van részletes (esetleg fényképes) dokumentációja a szívósor örvénylapátlanításáról?Ha igen azt megköszönném!Mert el jött az ideje.Aztán meg mehet a piacra
Naplózva
Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
kormi21011
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 278
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3322 Dátum:
2012.06.08 péntek, 18:56:33 »
Na ma végig hallgattuk sztetoszkóppal az egész nyamvadt motort.A generátorszíj feszítő meg vezető+ vízpumpa gatya.
de a kopompoló hang nem lokalizálható.
Le akasztott szíjjal csinálja.Úgyhogy asszem lassan mehet is a használtautóra a gép. Ezeket még megcsinálom és "for sale". Asszem
Naplózva
Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3323 Dátum:
2012.06.09 szombat, 23:53:24 »
Idézetet írta: kormi21011 - 2012.06.08 péntek, 18:56:33
Na ma végig hallgattuk sztetoszkóppal az egész nyamvadt motort.A generátorszíj feszítő meg vezető+ vízpumpa gatya.
de a kopompoló hang nem lokalizálható.
Le akasztott szíjjal csinálja.Úgyhogy asszem lassan mehet is a használtautóra a gép. Ezeket még megcsinálom és "for sale". Asszem
Sajnálom hogy így ér véget egy mondeós története
pedig lehet csak egy apró hibája van az autódnak, és egy fordhoz értő embernek kellene rá nézzen. Milyen olajat használsz?
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
kormi21011
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 278
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3324 Dátum:
2012.06.10 vasárnap, 09:50:52 »
Liqui moly 5w30. Én is sajnálom.De belefáradtam.Mindenki azzal jön hogy vigye el egy hozzáértőhöz.Mindenhol ismétlem MINDENHOL volt már az autó a Ford szervíztől a ford motort építő zsenin keresztül az utolsó fáskamrában szerelő kóklerig. A válasz mindenhol ugyan az."Hát b...meg!!Nem tudom."Talán...... Na, ezetőll a talánoktól lehet rengeteg pénzt kidobni az ablakon.200-at már kidobtam.nincs kedvem mégegyszer annyit vagy többet.Az autó meg ér 900-at.Nem akarom megvárni míg ezt is fúrni meg csapágyazni kellesz.
Naplózva
Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
Nika91127
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3325 Dátum:
2012.06.10 vasárnap, 10:12:43 »
Idézetet írta: kormi21011 - 2012.06.10 vasárnap, 09:50:52
Liqui moly 5w30. Én is sajnálom.De belefáradtam.Mindenki azzal jön hogy vigye el egy hozzáértőhöz.Mindenhol ismétlem MINDENHOL volt már az autó a Ford szervíztől a ford motort építő zsenin keresztül az utolsó fáskamrában szerelő kóklerig. A válasz mindenhol ugyan az."Hát b...meg!!Nem tudom."Talán...... Na, ezetőll a talánoktól lehet rengeteg pénzt kidobni az ablakon.200-at már kidobtam.nincs kedvem mégegyszer annyit vagy többet.Az autó meg ér 900-at.Nem akarom megvárni míg ezt is fúrni meg csapágyazni kellesz.
Sajnálatos olvasni. És mi lesz helyette?
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3326 Dátum:
2012.06.10 vasárnap, 11:39:19 »
Idézetet írta: kormi21011 - 2012.06.10 vasárnap, 09:50:52
Liqui moly 5w30. Én is sajnálom.De belefáradtam.Mindenki azzal jön hogy vigye el egy hozzáértőhöz.Mindenhol ismétlem MINDENHOL volt már az autó a Ford szervíztől a ford motort építő zsenin keresztül az utolsó fáskamrában szerelő kóklerig. A válasz mindenhol ugyan az."Hát b...meg!!Nem tudom."Talán...... Na, ezetőll a talánoktól lehet rengeteg pénzt kidobni az ablakon.200-at már kidobtam.nincs kedvem mégegyszer annyit vagy többet.Az autó meg ér 900-at.Nem akarom megvárni míg ezt is fúrni meg csapágyazni kellesz.
Igazad van! Csak az a sajnálatos, rá költöttél 200k, és az elvész. Veszel egy másik használt autót, ami ugyan ilyen lutri lesz amire megint csak lehet költeni kell majd egy rakás pénzt
Egyébként hibás gyújtás alkatrészek is okozhatnak kopogást, pl:nem megfelelő gyertyák. De nem akarok találgatni neked.
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
kormi21011
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 278
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3327 Dátum:
2012.06.10 vasárnap, 17:23:17 »
Őszintén!Még nem tudom.Fáj a szívem mert amúgy imádom!De ennél labilisabb autóm még nem volt.Szerintem építek az árából egy másik zsigulit.
Az a baj hogy minden autó egy sz.r!Látom mert alkatrész szállítok nap mint nap.
Naplózva
Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
kormi21011
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 278
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3328 Dátum:
2012.06.10 vasárnap, 17:31:40 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.07 csütörtök, 18:43:24
A motor korongos, de 128e-nél még nem kell állítani... amúgy az eljárás a következő... megméred mind a 16 szelepnél a hézagot, és felírod. Kiszedegeted a korongokat, megméred, és a gyárihoz hézag értékre korrigáld, veszel új korongot. A szelepek állítását kb 200e-nél lehet tervezni. Annyira ritka a szelepállítás, hogy ihaj. Korongot sem lesz egyszerű venni, azt rendelni kell, az adott értékre.
Nálad nem ez lesz a baj, hanem a jó öreg szívósor, az zörög, és ad olyan hangot, mint a szelepcsörgés. A baj nagy, mert ha ezt hallod, akkor kezdenek elszabadulni az örvénylapátok.
Kikopik a tengely... ha egy elszabadul, beszippantja a motor... és generál lesz a vége.
Nézesd meg hozzáértővel, mert baj lehet a vége.
Abban mégis igazad van hogy nem a szelepek zörögnek.Hanem a befecskendező fejek csattognak mint az állat.!!
Naplózva
Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
kormi21011
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 278
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3329 Dátum:
2012.06.10 vasárnap, 18:14:23 »
Örvénylapát kiiktatásról valakinek tapasztalat??VAgy egy kis segítség hogy mit hogy kell??Mert meg akarom csinálni az enyémen.
Naplózva
Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3330 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 11:31:47 »
Tezsvírek!
Aztán ha a 2.0-es sokat fogyaszt, mondjuk 8.8 alá nem megy, akkor micsináztok?
Persze, rövid láb ... de tényleg, mik a kis trükkök, amiket otthon is bénázhatok egy kis csökkenés eléréséhez??
Kevés város, sok országút.
Na elő a titkokkal
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3331 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 11:40:10 »
Idézetet írta: napu - 2012.06.11 hétfő, 11:31:47
Tezsvírek!
Aztán ha a 2.0-es sokat fogyaszt, mondjuk 8.8 alá nem megy, akkor micsináztok?
Persze, rövid láb ... de tényleg, mik a kis trükkök, amiket otthon is bénázhatok egy kis csökkenés eléréséhez??
Kevés város, sok országút.
Na elő a titkokkal
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/egyeb/magneses_uzemanyag_fogyasztas_csokkento_2in1_1ft_1600797794.html
Esetleg gyújtás alkatrészek állapotát érdemes leellenőrizni, vagy lambdát.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3332 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 11:58:41 »
Idézetet írta: napu - 2012.06.11 hétfő, 11:31:47
Tezsvírek!
Aztán ha a 2.0-es sokat fogyaszt, mondjuk 8.8 alá nem megy, akkor micsináztok?
Persze, rövid láb ... de tényleg, mik a kis trükkök, amiket otthon is bénázhatok egy kis csökkenés eléréséhez??
Kevés város, sok országút.
Na elő a titkokkal
Kb ennyi várható... sok lejtő, sok hátszél... sok motorfék...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kormi21011
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 278
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3333 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 13:41:05 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.11 hétfő, 11:58:41
Kb ennyi várható... sok lejtő, sok hátszél... sok motorfék...
[/quHol használod javarészt az autót??Mert ha városban akkor szerintem hallgass a 8,8-al!!
Ha pályán akkor se mondanám soknak.
Naplózva
Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3334 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 14:38:43 »
Idézetet írta: kormi21011 - 2012.06.11 hétfő, 13:41:05
Hol használod javarészt az autót??Mert ha városban akkor szerintem hallgass a 8,8-al!!
Ha pályán akkor se mondanám soknak.
"Kevés város, sok országút." Én viszont tudom, hogy fog az még lejjebb is menni
- Esetleg gyújtás alkatrészek állapotát érdemes leellenőrizni, vagy lambdát.
- ...
Többiek? ... Angel ugyan összefoglalta
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3335 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 14:48:24 »
Idézetet írta: napu - 2012.06.11 hétfő, 14:38:43
"Kevés város, sok országút." Én viszont tudom, hogy fog az még lejjebb is menni
- Esetleg gyújtás alkatrészek állapotát érdemes leellenőrizni, vagy lambdát.
- ...
Többiek? ... Angel ugyan összefoglalta
most komolyan, mit vártál, mennyit fog ennie egy 2.0 benya?? 5-öt??
dízelt nem mertél venni, szóval lehet fizetni a többletet a kúton
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3336 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 14:49:41 »
Idézetet írta: kormi21011 - 2012.06.10 vasárnap, 18:14:23
Örvénylapát kiiktatásról valakinek tapasztalat??VAgy egy kis segítség hogy mit hogy kell??Mert meg akarom csinálni az enyémen.
Ugyan nem én csináltam, de végignéztem, meg nem is sok segítség, amit írok, de hátha. Nem a lapátok kiiktatása a macera, hanem a szívósor kiszedése. Azért az nem egyszerű és kell is hozzá tapasztalat, még ha nem kell feltétlenül profi autószerelőnek lenni hozzá.
Leírás szerintem pont ezért nem nagyon van, mert ha nem áll olyan szintem az ember, mint pl. én, aki nagyon nem ért hozzá, de amit tud, kisebb hibákat maga próbál orvosolni, az ne álljon neki. Ha meg van tapasztalata, akkor úgyis tudja, mi hol mennyi.
De valami konkrétabb is: néhány csavart nehéz kiszedni, ezért profi kulcskészlet kell hozzá és ajánlott mágnesen kulcs is a visszarakáshoz.
Csavarokat kiszedni, vezetékeket lehúzni, gázbowdent kiakasztani, majd szívósort leszedni. A szívsor bújtatással, kis kábelfeszítéssel kijön, érdekes módon nekünk vissza könnyebben ment.
Örvénylapátokat úgy lehet kiszedni, ha a tengelyt kihúzzuk fogóval és akkor a lapátok szépen kivehetőek. És utána lehet ledugózni ott, ahol a kis tengely megy a szívósorba, a gumicsövet meg, ami az elejére megy egy csavarral lehet pl. kiiktatni.
Vissza fordított a sorrend, itt kell már a mágnesen kulcs, azzal könnyebb visszatenni a csavarokat.
Aki ért hozzá, annak könnyű, aki meg nem, annak szerintem nehéz.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3337 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 14:54:11 »
Idézetet írta: ultio - 2012.06.11 hétfő, 14:49:41
Aki ért hozzá, annak könnyű, aki meg nem, annak szerintem nehéz.
Én 1 órát gyakoroltam a műtét előtt és utána könnyen ment. Az első dolog, hogy szívósornál mind a 8 csavart keresd meg, mielőtt nekiállsz. 1 kivételével mindegyiknek a feje látszik megfelelő szögből. Visszarakásnál érdemes vékony papírzsebkendőt rakni a kulcs és a csavar közé, így a csavar nem esik ki, a papír meg eltávolítható a csavarról könnyen.
A mágneses pálca tényleg nem árt
Bár nekem sikerült elkerülnöm. Komplett szerszámkészlet javallott. Amit én vettem, az megfelelő volt erre a célra. (Crescent 110)
Naplózva
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3338 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 14:58:11 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.06.11 hétfő, 14:54:11
Én 1 órát gyakoroltam a műtét előtt és utána könnyen ment. Az első dolog, hogy szívósornál mind a 8 csavart keresd meg, mielőtt nekiállsz. 1 kivételével mindegyiknek a feje látszik megfelelő szögből. Visszarakásnál érdemes vékony papírzsebkendőt rakni a kulcs és a csavar közé, így a csavar nem esik ki, a papír meg eltávolítható a csavarról könnyen.
A mágneses pálca tényleg nem árt
Bár nekem sikerült elkerülnöm. Komplett szerszámkészlet javallott. Amit én vettem, az megfelelő volt erre a célra. (Crescent 110)
Én nem mertem nekiállni egyedül, bevallom, egy kedves fórumtárs csinálta meg, én csak asszisztáltam.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3339 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 15:00:12 »
Idézetet írta: kormi21011 - 2012.06.10 vasárnap, 09:50:52
Liqui moly 5w30. Én is sajnálom.De belefáradtam.Mindenki azzal jön hogy vigye el egy hozzáértőhöz.Mindenhol ismétlem MINDENHOL volt már az autó a Ford szervíztől a ford motort építő zsenin keresztül az utolsó fáskamrában szerelő kóklerig. A válasz mindenhol ugyan az."Hát b...meg!!Nem tudom."Talán...... Na, ezetőll a talánoktól lehet rengeteg pénzt kidobni az ablakon.200-at már kidobtam.nincs kedvem mégegyszer annyit vagy többet.Az autó meg ér 900-at.Nem akarom megvárni míg ezt is fúrni meg csapágyazni kellesz.
Sokáig Focus-os voltam. Sokan elköltöttek szervízekben 200 ezreket mire rákérdeztek az öregeknél hogy hova kell vinni az autót ha már a márkaszervíz feladta.
2 tipp :
essmotor.hu - Göd - Csak Forddal foglalkozik, felső fokon. A focus-okat hozzá viszik akár 150-200 km távolságból is ha már a márkaszervízeknek nincs ötlete. (Én a Mondeóval is csak hozzá járok ha kell.)
injektor.hu - Érd - komoly műszerezettséggel, ők minden típust vállalnak, és nagyon jók.
Ők nem sima szerelők, hanem villamos és gépészmérnökök.
Naplózva
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3340 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 15:03:01 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.06.11 hétfő, 14:48:24
most komolyan, mit vártál, mennyit fog ennie egy 2.0 benya?? 5-öt??
dízelt nem mertél venni, szóval lehet fizetni a többletet a kúton
Dízlit nem is kerestem
8.0 már jónak számít! Az meg nincs messze
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3341 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 15:06:59 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.06.11 hétfő, 14:48:24
most komolyan, mit vártál, mennyit fog ennie egy 2.0 benya?? 5-öt??
dízelt nem mertél venni, szóval lehet fizetni a többletet a kúton
Most akkor melyiknek is rövidebb a féktávja? Benzines széles gumival vagy dízel keskennyel?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3342 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 15:15:49 »
Idézetet írta: napu - 2012.06.11 hétfő, 15:03:01
Dízlit nem is kerestem
8.0 már jónak számít! Az meg nincs messze
8.8? Jön a nyár, a klíma, lesz az még 10 liter is...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3343 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 15:44:13 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.11 hétfő, 15:15:49
8.8? Jön a nyár, a klíma, lesz az még 10 liter is...
Azt írja sok országút, szerintem nem kéne annyira felmennie.
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.06.11 hétfő, 15:06:59
Most akkor melyiknek is rövidebb a féktávja? Benzines széles gumival vagy dízel keskennyel?
Dobd még be oda, hogy jó-e a Ford 5W-30 olaj, illetve hogy jó minőségű-e a magyar gázolaj.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3344 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 15:59:57 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.06.11 hétfő, 15:06:59
Most akkor melyiknek is rövidebb a féktávja? Benzines széles gumival vagy dízel keskennyel?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3345 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 16:07:22 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.06.11 hétfő, 15:44:13
Dobd még be oda, hogy jó-e a Ford 5W-30 olaj, illetve hogy jó minőségű-e a magyar gázolaj.
gázolaj minőségével nekem semmi bajom
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3346 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 16:07:48 »
Akkor szögezzünk le pár dolgot:
A dízel:
- keveset fogyaszt
- nagyon gyors
- megbízható (khöm)
- kényelmes
- és akár széles, akár keskeny gumival, de nagyon rövid a fékútja...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3347 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 16:11:24 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.06.11 hétfő, 16:07:48
Akkor szögezzünk le pár dolgot:
A dízel:
Ha a dízelt leszögezed, az nem megy sehová...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3348 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 16:18:10 »
Idézetet írta: napu - 2012.06.11 hétfő, 15:03:01
Dízlit nem is kerestem
8.0 már jónak számít! Az meg nincs messze
persze, mert itt-ott olvastad/hallottad, hogy miket kell(het) cserélni rajta x összegért.
Scrítch írta asszem egyszer, hogy inkább a kúton kifizeti a különbséget, minthogy egyszer nagy összeget költsön rá.
fogyasztásra meg nemm tudom mit vártál egy 1.5tonnás 2.0 benyás autótól...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3349 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 16:19:50 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.06.11 hétfő, 16:07:48
Akkor szögezzünk le pár dolgot:
- és akár széles, akár keskeny gumival, de nagyon rövid a fékútja...
Há mer mindig bedöglenek rajta a pcs-k, osztan nem menő autót nem is kő fékezni!
Naplózva
Oldalak:
1
...
60
61
62
63
64
65
66
[
67
]
68
69
70
71
72
73
74
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ