Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:21:39
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
61
62
63
64
65
66
67
[
68
]
69
70
71
72
73
74
75
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4652663 alkalommal)
0 Felhasználó és 94 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3350 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 16:20:48 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.06.11 hétfő, 16:07:48
Akkor szögezzünk le pár dolgot:
A dízel:
- keveset fogyaszt
- nagyon gyors
- megbízható (khöm)
- kényelmes
- és akár széles, akár keskeny gumival, de nagyon rövid a fékútja...
nem, a dízel:
-nem megy.
-mivel nem gyors, ezért rendes fék sem kell rá.
-évente ki kell cserélni rajta a turbot, a lendkereket, kuplungot, kinyomót, a porlasztócsúcsokat meg a magasnyomású szivattyút is.
-állandóan traktorhangja van.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3351 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 16:21:23 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.06.11 hétfő, 16:19:50
Há mer mindig bedöglenek rajta a pcs-k, osztan nem menő autót nem is kő fékezni!
pontosan, elég csak kiékelni a kert végében
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3352 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 16:26:11 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.06.11 hétfő, 16:21:23
pontosan, elég csak kiékelni a kert végében
SWOT analízist a jó öreg dízelre!
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kormi21011
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 278
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3353 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 21:18:06 »
Ha tényleg javarészt kint használod akkor valami tényleg nem stimmel!!
Az enyém városon kívűl értelmesen használva simán 7liter alatt van!! Bármennyire is kacagni fog most a pár dízeles "betolakodó"
Vegyesbe is be kellene érnie 7,5-el ha minden ok!
Naplózva
Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
kormi21011
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 278
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3354 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 21:34:43 »
Te legalább reagáltál a kérdésre!!Engem igazából annyi érdekel csak hogy van e valami okos ötlet a ledugózásra vagy csak szimplán tömjem be valamivel. Szerszámmal meg rálátással nincs gond szoktam szerelgetni csak a sajátomhoz gyűlölök hozzáérni.
És mindíg túl óvatoskodom.
Naplózva
Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3355 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 22:01:26 »
Idézetet írta: napu - 2012.06.11 hétfő, 15:03:01
Dízlit nem is kerestem
8.0 már jónak számít! Az meg nincs messze
Az egyik tuti tipp, ami biztosan beválik: menj lassabban... kerüld a fékezést, a gumi ne legyen puha, és gondolkodj előre.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3356 Dátum:
2012.06.12 kedd, 09:44:05 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.06.11 hétfő, 16:18:10
persze, mert itt-ott olvastad/hallottad, hogy miket kell(het) cserélni rajta x összegért.
Scrítch írta asszem egyszer, hogy inkább a kúton kifizeti a különbséget, minthogy egyszer nagy összeget költsön rá.
fogyasztásra meg nemm tudom mit vártál egy 1.5tonnás 2.0 benyás autótól...
én soha nem vettem/vennék dízelt (lábjegyzetben egy rövidke lista)
történelmileg így alakult. Mivel nem vagyok mai gyerek, nekem a dízel a ZIL és a Robur, annyi ... én itt jó helyre írogatok, te meg nem
Ki az a Scrítch? Csak nem a góréra gondolsz
«
Utoljára szerkesztve: 2012.06.12 kedd, 09:49:37 írta napu
»
Naplózva
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3357 Dátum:
2012.06.12 kedd, 09:45:25 »
Idézetet írta: kormi21011 - 2012.06.11 hétfő, 21:18:06
Ha tényleg javarészt kint használod akkor valami tényleg nem stimmel!!
Az enyém városon kívűl értelmesen használva simán 7liter alatt van!! Bármennyire is kacagni fog most a pár dízeles "betolakodó"
Vegyesbe is be kellene érnie 7,5-el ha minden ok!
Ha nem is 7 a cél, legyen nekem nyóc
az öreg 1.8 Zetec kombájnom is 7,5 vegyesben jár, innen indulok ki ...
«
Utoljára szerkesztve: 2012.06.12 kedd, 09:48:12 írta napu
»
Naplózva
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3358 Dátum:
2012.06.12 kedd, 10:04:56 »
Idézetet írta: kormi21011 - 2012.06.11 hétfő, 21:34:43
Te legalább reagáltál a kérdésre!!Engem igazából annyi érdekel csak hogy van e valami okos ötlet a ledugózásra vagy csak szimplán tömjem be valamivel. Szerszámmal meg rálátással nincs gond szoktam szerelgetni csak a sajátomhoz gyűlölök hozzáérni.
És mindíg túl óvatoskodom.
A kis kar tengelyét ragasztottuk be a helyére epoxi ragasztóval. A csövet ahogy írtam, csavarral tömtük be.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
keke0323
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3359 Dátum:
2012.06.12 kedd, 13:39:41 »
Hi!
Akinek köll a szîvósör herílésínek folyamata,
Irgyon privátba aztá megkaptya!
(vagy ki lehet é tenni ide fönökség?) ölig hosszú!
Hi!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3360 Dátum:
2012.06.12 kedd, 13:43:14 »
Idézetet írta: keke - 2012.06.12 kedd, 13:39:41
Hi!
Akinek köll a szîvósör herílésínek folyamata,
Irgyon privátba aztá megkaptya!
(vagy ki lehet é tenni ide fönökség?) ölig hosszú!
Hi!
ki lehet. jöhet mail-ban is, akkor ki tudom rakni wikiba/faqba
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3361 Dátum:
2012.06.12 kedd, 15:06:42 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.06.12 kedd, 13:43:14
ki lehet. jöhet mail-ban is, akkor ki tudom rakni wikiba/faqba
FAQ-ban jó helye lenne szerintem.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3362 Dátum:
2012.06.12 kedd, 15:36:57 »
Idézetet írta: napu - 2012.06.12 kedd, 09:45:25
Ha nem is 7 a cél, legyen nekem nyóc
az öreg 1.8 Zetec kombájnom is 7,5 vegyesben jár, innen indulok ki ...
De az kisebb, és legalább 200 kilóval könnyebb. És a motor is kisebb...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3363 Dátum:
2012.06.12 kedd, 16:48:44 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.12 kedd, 15:36:57
De az kisebb, és legalább 200 kilóval könnyebb. És a motor is kisebb...
... és mennyivel jobb
csak öreg ...
Naplózva
abi75
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3364 Dátum:
2012.06.12 kedd, 16:56:54 »
Sziasztok
MkIII 1.8 benzin,első indítás keserves,beröffen,majd leáll,4-5 indítás után elindul,gyertya,trafó,kábel cserélve,ac gond lehet?
köszi
Naplózva
abi75
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3365 Dátum:
2012.06.12 kedd, 17:06:15 »
Idézetet írta: abi75 - 2012.06.12 kedd, 16:56:54
Sziasztok
MkIII 1.8 benzin,első indítás keserves,beröffen,majd leáll,4-5 indítás után elindul,gyertya,trafó,kábel cserélve,ac gond lehet?
köszi
Ami még lemaradt,ha kevés benzin van a tankban nehezen vagy nem is indul,ja és a railon a nyomás ell.szelepnél meddig van nyomás,úgy értem korlátlan
ideig őrzi a nyomást?
köszi
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3366 Dátum:
2012.06.12 kedd, 20:57:45 »
Idézetet írta: napu - 2012.06.12 kedd, 16:48:44
... és mennyivel jobb
csak öreg ...
Mennyire nem... jó volt az 1-es, de a 3-as sokkal jobb. A 4-es pedig még jobb.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3367 Dátum:
2012.06.12 kedd, 21:38:58 »
Idézetet írta: abi75 - 2012.06.12 kedd, 17:06:15
Ami még lemaradt,ha kevés benzin van a tankban nehezen vagy nem is indul,ja és a railon a nyomás ell.szelepnél meddig van nyomás,úgy értem korlátlan
ideig őrzi a nyomást?
köszi
Eléggé üzemanyag-ellátás problémának hangzik. AC pumpa leellenőrizve? Tudja az előírt nyomást? Esetleg üzemanyagszűrő nincs eldugulva?
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3368 Dátum:
2012.06.13 szerda, 09:32:16 »
Taramm ... a kocsi elkészült!
Este már futotta a próbaköreit ... a hétvégén vissza fogom kapni
(Az anyagiakról ne kérdezzetek
)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3369 Dátum:
2012.06.13 szerda, 13:02:15 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.06.13 szerda, 09:32:16
Taramm ... a kocsi elkészült!
Este már futotta a próbaköreit ... a hétvégén vissza fogom kapni
(Az anyagiakról ne kérdezzetek
)
és mennyit fizettél?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3370 Dátum:
2012.06.13 szerda, 14:15:50 »
Idézetet írta: alf - 2012.06.13 szerda, 13:02:15
és mennyit fizettél?
Éreztem ... no akkor:
Feladat volt: Hengerfej felújítás, motor gyűrűzés. (Belső mechanikus motortisztítás)
Ellenőrizve volt: generátor, önindító. Generátor szabadonfutósítva.
Cserélve lett: szervoszíj, szervoszíj vezető, vezérműlánc, vezérműlánc fogaskerekek, komplett alsó-felső tömítés, szimmeringek, főfék henger. 4-es gyújtókábel.
Kapott új olajat, szervoolajat, automata váltó olajat.
Anyagköltség: 136.000 Ft (olajok, sprék, hűtőfolyadék, Brigéciol, főfékhenger)
Hengerfej felújítás: 44.000 Ft (beleértve a blokk ellenőrzését és motormosást is)
Szabadonfutó: 14.500 Ft
Egyéb cuccok, amiket rendeltem: 64.000 Ft. (vezérműlánc, fogaskerekek, hengerfej csavarok, komplett tömítéskészlet)
Munkadíj: 156.000 Ft (54 óra)
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3371 Dátum:
2012.06.13 szerda, 14:19:54 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.06.13 szerda, 14:15:50
Éreztem ... no akkor:
Feladat volt: Hengerfej felújítás, motor gyűrűzés. (Belső mechanikus motortisztítás)
Ellenőrizve volt: generátor, önindító. Generátor szabadonfutósítva.
Cserélve lett: szervoszíj, szervoszíj vezető, vezérműlánc, vezérműlánc fogaskerekek, komplett alsó-felső tömítés, szimmeringek, főfék henger. 4-es gyújtókábel.
Kapott új olajat, szervoolajat, automata váltó olajat.
Anyagköltség: 136.000 Ft (olajok, sprék, hűtőfolyadék, Brigéciol, főfékhenger)
Hengerfej felújítás: 44.000 Ft (beleértve a blokk ellenőrzését és motormosást is)
Szabadonfutó: 14.500 Ft
Egyéb cuccok, amiket rendeltem: 64.000 Ft. (vezérműlánc, fogaskerekek, hengerfej csavarok, komplett tömítéskészlet)
Munkadíj: 156.000 Ft (54 óra)
Húúúúúúúúúú vazzeg...
Lassan többe kerül a leves, mint a hús...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3372 Dátum:
2012.06.13 szerda, 14:44:08 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.06.13 szerda, 14:15:50
Éreztem ... no akkor:
Feladat volt: Hengerfej felújítás, motor gyűrűzés. (Belső mechanikus motortisztítás)
Ellenőrizve volt: generátor, önindító. Generátor szabadonfutósítva.
Cserélve lett: szervoszíj, szervoszíj vezető, vezérműlánc, vezérműlánc fogaskerekek, komplett alsó-felső tömítés, szimmeringek, főfék henger. 4-es gyújtókábel.
Kapott új olajat, szervoolajat, automata váltó olajat.
Anyagköltség: 136.000 Ft (olajok, sprék, hűtőfolyadék, Brigéciol, főfékhenger)
Hengerfej felújítás: 44.000 Ft (beleértve a blokk ellenőrzését és motormosást is)
Szabadonfutó: 14.500 Ft
Egyéb cuccok, amiket rendeltem: 64.000 Ft. (vezérműlánc, fogaskerekek, hengerfej csavarok, komplett tömítéskészlet)
Munkadíj: 156.000 Ft (54 óra)
Hát elég húzós, de még mindig barátibb, mint egy TDCi üzemanyagrendszer-csere (
), főleg figyelembe véve az egyéb cuccokat, amik cserélve lettek.
Viszont így most van egy motor a kocsiban, amihez várhatóan jópár évig nem kell hozzányúlni
Ilyenkor szokta egy kedves autóstárs totálkárra törni az autót, amikor már minden klappol...
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3373 Dátum:
2012.06.13 szerda, 17:22:33 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.06.13 szerda, 14:19:54
Húúúúúúúúúú vazzeg...
Lassan többe kerül a leves, mint a hús...
Valahol máshol volt egy srác, aki 200-at költött az autóra és most már inkább eladja, pedig ...
Én úgy vagyok vele, hogy ha van kocsim, akkor az menjen. Egy hazaszállítás is alaphangon 70-100 EFt. Arról nem is beszélve, hogy egy hétvégén gyakran 800-1100 km-t kell lenyomnom 2 kicsi gyerekkel a hátsó ülésen. A kocsim nem hagyhat ott. S emiatt megér minden egyes Ft, ami a kocsi üzembiztonságára költődik.
Ha ezt a műveletet hozzáadom a kocsi vételárához, akkor voltaképpen vettem egy szinte hibátlan/ellenőrzött motorú, mk3-as automata benzines mondeót, 1.3-ért. Ugye hogy máshogy hangzik? Igen, 10 éves a kocsi, de a következő 5 évet/120.000 km-t úgy fogja megtenni, hogy csak az olajcsere miatt kell felnyitni a motorháztetőt (remélhetőleg). S nekem ebben a pillanatban csak ez számít.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3374 Dátum:
2012.06.13 szerda, 21:02:03 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.06.13 szerda, 17:22:33
Én úgy vagyok vele, hogy ha van kocsim, akkor az menjen. Egy hazaszállítás is alaphangon 70-100 EFt. Arról nem is beszélve, hogy egy hétvégén gyakran 800-1100 km-t kell lenyomnom 2 kicsi gyerekkel a hátsó ülésen. A kocsim nem hagyhat ott. S emiatt megér minden egyes Ft, ami a kocsi üzembiztonságára költődik.
Ha ezt a műveletet hozzáadom a kocsi vételárához, akkor voltaképpen vettem egy szinte hibátlan/ellenőrzött motorú, mk3-as automata benzines mondeót, 1.3-ért. Ugye hogy máshogy hangzik? Igen, 10 éves a kocsi, de a következő 5 évet/120.000 km-t úgy fogja megtenni, hogy csak az olajcsere miatt kell felnyitni a motorháztetőt (remélhetőleg). S nekem ebben a pillanatban csak ez számít.
Nincs ezzel semmi baj... jó eséllyel le fogsz vele menni qrva sok kilométert, immáron gond nélkül. Ez a lényeg... meg hogy elégedett legyél vele.
A 2,0i-vel nem szokott sok gond lenni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kormi21011
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 278
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3375 Dátum:
2012.06.13 szerda, 21:37:42 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.06.13 szerda, 17:22:33
Valahol máshol volt egy srác, aki 200-at költött az autóra és most már inkább eladja, pedig ...
Én úgy vagyok vele, hogy ha van kocsim, akkor az menjen. Egy hazaszállítás is alaphangon 70-100 EFt. Arról nem is beszélve, hogy egy hétvégén gyakran 800-1100 km-t kell lenyomnom 2 kicsi gyerekkel a hátsó ülésen. A kocsim nem hagyhat ott. S emiatt megér minden egyes Ft, ami a kocsi üzembiztonságára költődik.
Ha ezt a műveletet hozzáadom a kocsi vételárához, akkor voltaképpen vettem egy szinte hibátlan/ellenőrzött motorú, mk3-as automata benzines mondeót, 1.3-ért. Ugye hogy máshogy hangzik? Igen, 10 éves a kocsi, de a következő 5 évet/120.000 km-t úgy fogja megtenni, hogy csak az olajcsere miatt kell felnyitni a motorháztetőt (remélhetőleg). S nekem ebben a pillanatban csak ez számít.
Szerintem rólam beszélsz!
Igen ráköltöttem 200-at a semmire mert nem az volt a baja.
Most ráköltök még 80-at plusz gyanús hogy a váltó is ***( még 30 ezer) meg készűlhetek egy motor felújításra is mivel a jelek arra utalnak hogy ebben is kezd kopogni a dugó.
Vagyis az autó vételárával együtt meg amit eddig ráköltöttem van egy autóm 1.450.000-ért aminek rohadnak az ajtajai és váltót meg motort kellene cserélni benne. Akkkor megéri? Ja piaci értéke jelenleg kb. 900-950.
Naplózva
Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3376 Dátum:
2012.06.13 szerda, 21:43:37 »
Idézetet írta: kormi21011 - 2012.06.13 szerda, 21:37:42
Szerintem rólam beszélsz!
Igen ráköltöttem 200-at a semmire mert nem az volt a baja.
Most ráköltök még 80-at plusz gyanús hogy a váltó is ***( még 30 ezer) meg készűlhetek egy motor felújításra is mivel a jelek arra utalnak hogy ebben is kezd kopogni a dugó.
Vagyis az autó vételárával együtt meg amit eddig ráköltöttem van egy autóm 1.450.000-ért aminek rohadnak az ajtajai és váltót meg motort kellene cserélni benne. Akkkor megéri? Ja piaci értéke jelenleg kb. 900-950.
Nekem van egy autóm, aminek piaci értéke 400 sincs, de nekem már 8-900-ba van. De most hibátlan. Használt autó sosem arról szólt, hogy az ember nyereségesen jön ki belőle.
Naplózva
kormi21011
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 278
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3377 Dátum:
2012.06.13 szerda, 22:10:04 »
Ezzel tisztában vagyok!!De egy 400 ezer forintos autóval én is elnézőbb lennék mivel öreg és ment már eleget. Meg kérdés az idő is! Nekem 1 éve van meg az autó és még nem volt egy olyan hónap hogy gondtalanul használjam.Az ember nem azért ad ki szerintem milliókat egy kocsiért hogy mégegyszer annyit rákölthessen, hanem hogy akkor talán boldogan használhatja.És itt most nem a laposszíj feszítő mga a fékbetét féktárcsa csere miatt vagyok ideges.
Volt már pár autóm (mind sokkal öregebb volt és nem így voltak használva) De egyikbe se kellett motort,váltót meg ilyen lehetetlen dolgokat cserélni mint amiket itt sorra olvasok.
Naplózva
Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3378 Dátum:
2012.06.14 csütörtök, 09:29:37 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.06.13 szerda, 21:43:37
Használt autó sosem arról szólt, hogy az ember nyereségesen jön ki belőle.
Az új mégannyira sem, ha Te vetted...
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3379 Dátum:
2012.06.14 csütörtök, 09:55:34 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.06.14 csütörtök, 09:29:37
Az új mégannyira sem, ha Te vetted...
Biztos van olyan, akinek megéri a pénzt, hogy ő pukizhatja elsőnek tele az ülést, és ezért nem bánja a nagy bukót
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3380 Dátum:
2012.06.14 csütörtök, 10:02:41 »
Idézetet írta: kormi21011 - 2012.06.13 szerda, 21:37:42
Ja piaci értéke jelenleg kb. 900-950.
A piaci érték jelentése: egy használt, nem ismert előéletű kocsi értéke. Amin ugyanúgy betojhat bármi.
A legjobb megoldás általában az, hogy az ember vesz egy normális állapotban lévő autót és felújítja a hajtásláncát. Így 1.5-1.7 körül megáll a kocsi, de nagyjából garantálható hogy évekig nagyobb költségek nélkül üzemel.
Azok a kocsik, amelyek leinformálhatóak és valamennyi garancia van rájuk, nem a 850-900-as sávban vannak.
A 200-as felesleges költésed pedig hülyeség/szakemberfüggő (ne vedd személyesre) és nem autó vagy márkafüggő.
Naplózva
napu
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3381 Dátum:
2012.06.14 csütörtök, 11:30:29 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.12 kedd, 20:57:45
Mennyire nem... jó volt az 1-es, de a 3-as sokkal jobb. A 4-es pedig még jobb.
Megbízhatóságot tekintve az 1-es verhetetlen
én csak tankoltam és toltam, végül apámhoz került, hogy annyira ne fájjon a szívem
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3382 Dátum:
2012.06.15 péntek, 18:06:04 »
Idézetet írta: kormi21011 - 2012.06.13 szerda, 22:10:04
Ezzel tisztában vagyok!!De egy 400 ezer forintos autóval én is elnézőbb lennék mivel öreg és ment már eleget. Meg kérdés az idő is! Nekem 1 éve van meg az autó és még nem volt egy olyan hónap hogy gondtalanul használjam.Az ember nem azért ad ki szerintem milliókat egy kocsiért hogy mégegyszer annyit rákölthessen, hanem hogy akkor talán boldogan használhatja.És itt most nem a laposszíj feszítő mga a fékbetét féktárcsa csere miatt vagyok ideges.
Volt már pár autóm (mind sokkal öregebb volt és nem így voltak használva) De egyikbe se kellett motort,váltót meg ilyen lehetetlen dolgokat cserélni mint amiket itt sorra olvasok.
Azt miből gondolod hogy nem futott már 400000km az autód? azért nem hiszem, hogy ennyi gond 120ezer kilométer után előjönne, pláne egy olyan típusnál amit hosszú utakra terveztek nem pedig arra hogy napi 4km menjen a városba..... a másik hogy egy 2literes motort azért nem olyan könnyű gallyra vágni, legyen az benzin, vagy dízel üzemű.
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
kormi21011
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 278
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3383 Dátum:
2012.06.15 péntek, 22:46:20 »
400.000 km-t talán észre vennék rajta!!!Meg aztán akik itt irják hogy mit kellett csinálni az övéken azok se azt reklámozzák hogy mindenzt 1.000.000 km után.
Naplózva
Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
Nika91127
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3384 Dátum:
2012.06.15 péntek, 23:00:17 »
Idézetet írta: kormi21011 - 2012.06.15 péntek, 22:46:20
400.000 km-t talán észre vennék rajta!!!Meg aztán akik itt irják hogy mit kellett csinálni az övéken azok se azt reklámozzák hogy mindenzt 1.000.000 km után.
400.000 km-t? nem biztos...A mi Mondeonkban már kb. ennyi van,és nem látszik rajta nagyon...Csak a kormány kopásán.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3385 Dátum:
2012.06.15 péntek, 23:50:50 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.06.15 péntek, 23:00:17
400.000 km-t? nem biztos...A mi Mondeonkban már kb. ennyi van,és nem látszik rajta nagyon...Csak a kormány kopásán.
Mi 350e-nél járunk, nekünk is kormány, vátógomb, esetleg vezetőülés. Egy jó nepper kicseréli ezeket, első felfüggesztést kicsit felfrissíti, és
máris mehet 150e-rel az "elveszett a szervizkönyv, megkímélt hölgytulajdonos" kategóriába
Ha meg a kicsit egyenetlenebb alapjáratról kérdezik,
akkor mondja, hogy ez ilyen, elvégre ez egy Transit motor, de olyan hűdejól sikerült, hogy beletették ebbe is.
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3386 Dátum:
2012.06.15 péntek, 23:54:21 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.06.15 péntek, 23:50:50
Mi 350e-nél járunk, nekünk is kormány, vátógomb, esetleg vezetőülés. Egy jó nepper kicseréli ezeket, első felfüggesztést kicsit felfrissíti, és
máris mehet 150e-rel az "elveszett a szervizkönyv, megkímélt hölgytulajdonos" kategóriába
Ha meg a kicsit egyenetlenebb alapjáratról kérdezik,
akkor mondja, hogy ez ilyen, elvégre ez egy Transit motor, de olyan hűdejól sikerült, hogy beletették ebbe is.
A miénkben még ilyen gond sincs. Eredeti minden a motorban
kop-kop-kop A váltógombot már kicseréltem,meg a váltószoknyát,mert az előző tulaj szépen tönkrevágta...(banki visszavett gép).
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3387 Dátum:
2012.06.15 péntek, 23:57:44 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.06.15 péntek, 23:54:21
A miénkben még ilyen gond sincs. Eredeti minden a motorban
kop-kop-kop A váltógombot már kicseréltem,meg a váltószoknyát,mert az előző tulaj szépen tönkrevágta...(banki visszavett gép).
Itt is eredeti minden, pont ezért nem olyan finom már, mint új(abb)korában. Hogy tesz az ember tönkre egy váltógombot?
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3388 Dátum:
2012.06.16 szombat, 00:04:59 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.06.15 péntek, 23:57:44
Itt is eredeti minden, pont ezért nem olyan finom már, mint új(abb)korában. Hogy tesz az ember tönkre egy váltógombot?
Mintha a szivacs "dörzsis" felével jól megmarkolászta volna...
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3389 Dátum:
2012.06.16 szombat, 00:25:14 »
Idézetet írta: kormi21011 - 2012.06.15 péntek, 22:46:20
400.000 km-t talán észre vennék rajta!!!Meg aztán akik itt irják hogy mit kellett csinálni az övéken azok se azt reklámozzák hogy mindenzt 1.000.000 km után.
miből gondolod hogy észre vennéd? az enyém 15éves de nem mondanád meg róla, azt sem mennyit futott.......
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
kormi21011
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 278
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3390 Dátum:
2012.06.16 szombat, 13:47:19 »
Jó!!!!!Akkor van benne 675.000 km. Nem érdekel!!!
Naplózva
Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
kormi21011
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 278
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3391 Dátum:
2012.06.16 szombat, 13:58:20 »
Meg találtam a kopogást (szerintem) most ez érdekel jobban!!!MIt az hogy mennyire vagyok analfabéta az autókhoz!
Lóg a főtengelyem hosszirányban!!!
Inkább abban segítsen valami hozzáértő hogy lehet-e hozzá kapni támcsapágyat?
Ez is olyan e mint az Opel hogy inkább a főtengely szokott elkopni és nem a csapágy???
CSeréljem e autómatikusan az összes csapágyat (nyugvó,hajtó) vagy szemre vételezés után eldöntendő a kérdés nem pedig kötelező??
Ennél is ki lehet e forgatni a tám csapágyat a helyéről a f.tengely kiszedése nélkül mint néhány másik motornál vagy csak teljes bontással kivitel
Naplózva
Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
kormi21011
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 278
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3392 Dátum:
2012.06.16 szombat, 14:16:10 »
Még annyit fűznék hozzá az előzőhöz,hogy:
Az autó 2002-es
én vagyok a 3. gazdája 2010 óta
a 2. tulaj 2006 ban vette ő mnet vele 30.000 km-t 4 év alatt. Ezt a négy évét végig tudom az auónak.
Maradt négy év!Az évi 100.000 km.Az kicsit sok!!!!Aki ennyit megy az nem egy 2.0-s BENZINES kocsit fog venni!
És mivel tudom hogy bérautó volt. kétlem hogy mindenkinek ez az autó kellett volna hogyha fele ekkora fogyasztással is bérelhet autót.
A 200.000 be hajlandó vagyok bele egyezni de a 400-at elég valószínűtlennek találom!!
Naplózva
Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
Nika91127
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3393 Dátum:
2012.06.16 szombat, 14:18:41 »
Idézetet írta: kormi21011 - 2012.06.16 szombat, 14:16:10
Még annyit fűznék hozzá az előzőhöz,hogy:
Az autó 2002-es
én vagyok a 3. gazdája 2010 óta
a 2. tulaj 2006 ban vette ő mnet vele 30.000 km-t 4 év alatt. Ezt a négy évét végig tudom az auónak.
Maradt négy év!Az évi 100.000 km.Az kicsit sok!!!!Aki ennyit megy az nem egy 2.0-s BENZINES kocsit fog venni!
És mivel tudom hogy bérautó volt. kétlem hogy mindenkinek ez az autó kellett volna hogyha fele ekkora fogyasztással is bérelhet autót.
A 200.000 be hajlandó vagyok bele egyezni de a 400-at elég valószínűtlennek találom!!
Egy szóval se mondta senki,hogy a tiedben 400ezer vagy 675ezer van. Csak annyit mondtunk,hogy ha 400ezer van benne,azt se biztos,hogy észreveszed,mert vigyáztak rá...
Naplózva
kormi21011
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 278
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3394 Dátum:
2012.06.16 szombat, 14:24:49 »
Mindegy!! Csak annyira mondja mindenki hogy így eg úgy.Láttam már pár autót 5 évet dolgoztam kereskedésben nem vagyok teljesen hülye az autókhoz. És azt is elhiszem hogy mindenkinek a sajátja a legszebb.Csak ne kell leoltani a másikat olannal hogy "honnan tudod hogy nincs benne annyi"
Naplózva
Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
kormi21011
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 278
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3395 Dátum:
2012.06.16 szombat, 14:27:24 »
Foglalkozzunk inkább a főtengelyemmel!Ez ami fontosabb!!
Naplózva
Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
Begin
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3396 Dátum:
2012.06.16 szombat, 15:28:24 »
Sziasztok!
Tanácsot kérnék. Valszeg megveszek egy 2003-as 1.8-as 110 Le-s Mondeot. Elvileg 147 ezer km van benne, én lennék a 3. tulaja. Magyarországi, elvileg van szervízkönyve, de majd hétfőn látom.
Egyik kérdésem: mire figyeljek, mire füleljek a próbaúton?
Másik: vezérléscsere milyen közönként javallot ennél a típusnál?
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3397 Dátum:
2012.06.16 szombat, 15:43:28 »
Idézetet írta: Begin - 2012.06.16 szombat, 15:28:24
Sziasztok!
Tanácsot kérnék. Valszeg megveszek egy 2003-as 1.8-as 110 Le-s Mondeot. Elvileg 147 ezer km van benne, én lennék a 3. tulaja. Magyarországi, elvileg van szervízkönyve, de majd hétfőn látom.
Egyik kérdésem: mire figyeljek, mire füleljek a próbaúton?
Másik: vezérléscsere milyen közönként javallot ennél a típusnál?
147ekm-nál már lassan gond lesz majd a lambda szondával. Ha nagyon benzinszagú a kipufogó akkor tuti hogy cserés. A szivosór szelepére is oda szoktak a benzineseknél figyelni mert kikopik a csap és kieshet.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3398 Dátum:
2012.06.16 szombat, 16:04:50 »
Idézetet írta: kormi21011 - 2012.06.16 szombat, 14:27:24
Foglalkozzunk inkább a főtengelyemmel!Ez ami fontosabb!!
Szerintem esetleg Hyperborg tud neked segíteni, neki szét volt szedve annyira, hogy az ilyesmi kérdésekre a munkát végző műhely választ tudjon adni.
Idézetet írta: Begin - 2012.06.16 szombat, 15:28:24
Sziasztok!
Tanácsot kérnék. Valszeg megveszek egy 2003-as 1.8-as 110 Le-s Mondeot. Elvileg 147 ezer km van benne, én lennék a 3. tulaja. Magyarországi, elvileg van szervízkönyve, de majd hétfőn látom.
Egyik kérdésem: mire figyeljek, mire füleljek a próbaúton?
Másik: vezérléscsere milyen közönként javallot ennél a típusnál?
Facelift előtti vagy utáni? (Hűtőmaszk krórmos-e, oldalindex búra fehér, vagy sárga, első ködlámpa (ha nincs, akkor helye) trapéz alakú, vagy kör?)
Motorral kapcsolatban: Vezérlés láncos, nem kell cserélni (legalábbis jó ideig nem ~400e), amire amúgy is figyelnél, azon kívül: ketyegés a szívósor felől,
kék füst a kipufogóból akár alapjáraton, akár hosszabb motorfékes gurulás után, akár pörgetve, DMF csattogás.
Ha facelift előtti, akkor rozsda a hátsó ajtók belső/alsó élén, az első kerék mögötti küszöb résznél, a visszapillantók műanyag háromszöge alatt az ajtón, (ha van) a küszöbön lévő króm
díszléc körül.
De leginkább szerintem ne sajnáld a pénzt átvizsgálásra egy szervizben.
Idézetet írta: kormi21011 - 2012.06.16 szombat, 14:24:49
Mindegy!! Csak annyira mondja mindenki hogy így eg úgy.Láttam már pár autót 5 évet dolgoztam kereskedésben nem vagyok teljesen hülye az autókhoz. És azt is elhiszem hogy mindenkinek a sajátja a legszebb.Csak ne kell leoltani a másikat olannal hogy "honnan tudod hogy nincs benne annyi"
Azért beszél eleve mindenki kétkedve az alacsony futásteljesítményekkel kapcsolatban, mert ezeken az autókon egy kis törődéssel tényleg nem venni észre, hogy esetleg jóval több van a kocsiban, mint
amennyit az óra mutat. És ezt sajnos ahol tudják ki is használják a nepperek, és a magyar mondeo állomány kereskedők által árult részének jelentős hányada (szerintem) vastagon vissza van tekerve,
ami szervizkönyv hiányában sosem derül ki.
Naplózva
kormi21011
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 278
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #3399 Dátum:
2012.06.16 szombat, 16:57:22 »
Na,én meg dühömben lementem és megkerestem a szervízkönyvét. 2004-ben óracsoportot cseréltek benne Petrányinál hogy miért arról lövésem sincs de az akkori bejegyzés szerint 45.000 km volt benne. Úgyhogy ez a motor ennyit bírt. ~130e km. +- 50.000 hogy ne legyen mibe belekötni.
Naplózva
Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
Oldalak:
1
...
61
62
63
64
65
66
67
[
68
]
69
70
71
72
73
74
75
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ