Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:29:33
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
80
81
82
83
84
85
86
[
87
]
88
89
90
91
92
93
94
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4657430 alkalommal)
0 Felhasználó és 236 vendég van a témában
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4300 Dátum:
2013.02.19 kedd, 22:05:36 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2013.02.19 kedd, 22:00:37
aham,én is valahogy így tudtam ezt......de kellett a megerősítés. Ledugóztad a felesleges lyukakat??
A szerelő csinálta, de persze meg lett csinálva. Hőálló, olajálló meg mittomén milyen fémgyurmát vettem és azzal lett megcsinálva. Csak a szívósort végén kell lyukat dugózni, belül felesleges. Van leírásom a műveletről, ha kell. Ki kell venni minden mozdíthatót a szívósorból, mert még képes a motor beszívni (lapátok, tengelyek, perselyek).
Naplózva
wolfgabor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4301 Dátum:
2013.02.19 kedd, 22:08:14 »
Idézetet írta: joxer - 2013.02.19 kedd, 22:05:36
A szerelő csinálta, de persze meg lett csinálva. Hőálló, olajálló meg mittomén milyen fémgyurmát vettem és azzal lett megcsinálva. Csak a szívósort végén kell lyukat dugózni, belül felesleges. Van leírásom a műveletről, ha kell. Ki kell venni minden mozdíthatót a szívósorból, mert még képes a motor beszívni (lapátok, tengelyek, perselyek).
nagy kárt csinál az tuti! Leszedni a szívosort gáz?? Mondjuk van rálátásom dolgokra.....csak nem tudom mennyire hozzáférhető.
A gyurma mennyi volt??
Mennyit kért a szerelő? ha publikus
Naplózva
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4302 Dátum:
2013.02.19 kedd, 22:08:29 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2013.02.19 kedd, 22:00:37
aham,én is valahogy így tudtam ezt......de kellett a megerősítés. Ledugóztad a felesleges lyukakat??
Küldtem neked mélt, meg van fényképes leírás valahol itt a wikin is asszem, de nézd meg a faq-ban is.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4303 Dátum:
2013.02.19 kedd, 22:10:05 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2013.02.19 kedd, 22:00:37
aham,én is valahogy így tudtam ezt......de kellett a megerősítés. Ledugóztad a felesleges lyukakat??
http://mondeo.hu/index.php?topic=9831.0
Naplózva
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4304 Dátum:
2013.02.19 kedd, 22:13:34 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2013.02.19 kedd, 22:08:14
nagy kárt csinál az tuti! Leszedni a szívosort gáz?? Mondjuk van rálátásom dolgokra.....csak nem tudom mennyire hozzáférhető.
A gyurma mennyi volt??
Mennyit kért a szerelő? ha publikus
A gyurma volt vagy három-négyezer pénz. De csak egy kis részét használta fel a szerelő, a többi megmaradt. Azt tudok neked adni ha lesz majd minitali. Ez olyan kétkomponensű fémgyurma, amit ha összegyúrsz olyan lesz mint az acél. A művelethez türelem és nőgyógyász kéz kell meg némi szerszám is. Én inkább elvittem szerelőhöz a gépsárkányt. Fél nap alatt meg is volt az egész. Én tíz körüli összegre emléxem, de lehet, hogy tévedek. Van, aki saját maga csinálta ezt a műveletet, javaslom olvass vissza és keress ilyen embert. ő biztosan el tudja mondani a tutit.
Naplózva
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4305 Dátum:
2013.02.19 kedd, 22:14:06 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.02.19 kedd, 22:10:05
http://mondeo.hu/index.php?topic=9831.0
Ehune!
Naplózva
wolfgabor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4306 Dátum:
2013.02.19 kedd, 22:18:05 »
Idézetet írta: joxer - 2013.02.19 kedd, 22:13:34
A gyurma volt vagy három-négyezer pénz. De csak egy kis részét használta fel a szerelő, a többi megmaradt. Azt tudok neked adni ha lesz majd minitali. Ez olyan kétkomponensű fémgyurma, amit ha összegyúrsz olyan lesz mint az acél. A művelethez türelem és nőgyógyász kéz kell meg némi szerszám is. Én inkább elvittem szerelőhöz a gépsárkányt. Fél nap alatt meg is volt az egész. Én tíz körüli összegre emléxem, de lehet, hogy tévedek. Van, aki saját maga csinálta ezt a műveletet, javaslom olvass vissza és keress ilyen embert. ő biztosan el tudja mondani a tutit.
No,akkor a gyurmát megbeszéljük majd,köszi a felajánlást!
Én is magam csinálnám.......az enyém rendben van,mert pont a vétel előtt cserélték ki 110 ezer körüli összegért.....
A kollégám 2.0-ája és egy friss fórumtársunk autója beteg.....ezért is feszegetem a témát!
Naplózva
kerdig
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 219
+36/30-5594080
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4307 Dátum:
2013.02.19 kedd, 22:26:40 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2013.02.19 kedd, 22:18:05
No,akkor a gyurmát megbeszéljük majd,köszi a felajánlást!
Én is magam csinálnám.......az enyém rendben van,mert pont a vétel előtt cserélték ki 110 ezer körüli összegért.....
A kollégám 2.0-ája és egy friss fórumtársunk autója beteg.....ezért is feszegetem a témát!
Pl az enyém is.
Épp a megfelelő időjárást várom, hogy nekiugorjak, mert kezdem elég dízelesnek hallani szegényt.
Naplózva
2012 2.0 TDCi 163LE PS kombi szintén színváltós szürke-barna-lila fénytől függően:)
Ex:2001-es 1,8l 125 Le B5Y Trend +, Aquamarine zöld időnként kék
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4308 Dátum:
2013.02.19 kedd, 22:27:18 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2013.02.19 kedd, 22:18:05
No,akkor a gyurmát megbeszéljük majd,köszi a felajánlást!
Én is magam csinálnám.......az enyém rendben van,mert pont a vétel előtt cserélték ki 110 ezer körüli összegért.....
A kollégám 2.0-ája és egy friss fórumtársunk autója beteg.....ezért is feszegetem a témát!
Leflee-re gondoltál?
Naplózva
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4309 Dátum:
2013.02.19 kedd, 22:27:40 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2013.02.19 kedd, 22:18:05
No,akkor a gyurmát megbeszéljük majd,köszi a felajánlást!
Én is magam csinálnám.......az enyém rendben van,mert pont a vétel előtt cserélték ki 110 ezer körüli összegért.....
A kollégám 2.0-ája és egy friss fórumtársunk autója beteg.....ezért is feszegetem a témát!
Na én ilyen gyurmát vásároltam:
http://www.szerszamok-webaruhaz.hu/tartalom/devcon_magnum_epoxy_steel_ket_komponensu_epoxy_ragaszto_gyurma_rez_acel_alu_fa_muanyag_uveg
Naplózva
wolfgabor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4310 Dátum:
2013.02.19 kedd, 22:28:49 »
Idézetet írta: kerdig - 2013.02.19 kedd, 22:26:40
Pl az enyém is.
Épp a megfelelő időjárást várom, hogy nekiugorjak, mert kezdem elég dízelesnek hallani szegényt.
Hm,akkor üdv a sorban!
Igen,Leflee-re.....de ott még csekkolni kell,tényleg az-e a hiba. a kollégámé tuti....
Joxer köszi a mailt!!!
Naplózva
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4311 Dátum:
2013.02.19 kedd, 22:29:12 »
Idézetet írta: kerdig - 2013.02.19 kedd, 22:26:40
Pl az enyém is.
Épp a megfelelő időjárást várom, hogy nekiugorjak, mert kezdem elég dízelesnek hallani szegényt.
Minél hamarabb a műtéttel cimbora, mielőtt még nagy baj lesz. Jobb félni, min megijedni.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4312 Dátum:
2013.02.19 kedd, 22:29:41 »
Idézetet írta: kerdig - 2013.02.19 kedd, 22:26:40
Pl az enyém is.
Épp a megfelelő időjárást várom, hogy nekiugorjak, mert kezdem elég dízelesnek hallani szegényt.
Szerintem addig akaszd ki a kart, ami mozgatja őket. A motor jobb oldalán van, egy kis gömbfejre cuppan rá egy kar, azt pattintsd szét. Ilyenkor folyamatosan nyitva vannak, és kisebb az esélye, hogy valami gondot okoznak, + addig is szokod, hogyha máshogy viselkedik majd lapátok nélkül.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4313 Dátum:
2013.02.19 kedd, 22:29:44 »
Idézetet írta: kerdig - 2013.02.19 kedd, 22:26:40
Pl az enyém is.
Épp a megfelelő időjárást várom, hogy nekiugorjak, mert kezdem elég dízelesnek hallani szegényt.
A dízeles hang nem feltétlen attól van. Meg tudod nézni, hogy az örvénylapátjaid rosszak-e. Csak le kell húzni róla a vákumcsövet. Ha akkor abbahagyja, akkor azok a rosszak.
Naplózva
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4314 Dátum:
2013.02.19 kedd, 22:31:58 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2013.02.19 kedd, 22:28:49
Hm,akkor üdv a sorban!
Igen,Leflee-re.....de ott még csekkolni kell,tényleg az-e a hiba. a kollégámé tuti....
Joxer köszi a mailt!!!
http://www.youtube.com/watch?v=hjRIsLwvjZQ
íme egy videó a probléma diagnosztizálásához. Az a cső amit lehúz a figura az egy vákuumcső, ami az örvénylapátokat mozgató szerkezetet vezérli.
Naplózva
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4315 Dátum:
2013.02.19 kedd, 22:33:50 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.02.19 kedd, 22:29:44
A dízeles hang nem feltétlen attól van. Meg tudod nézni, hogy az örvénylapátjaid rosszak-e. Csak le kell húzni róla a vákumcsövet. Ha akkor abbahagyja, akkor azok a rosszak.
Érdekes, mert én amikor lehúztam a csövet sok változást nem tapasztaltam. A kiherélés viszont meghozta a várt eredményt.
Naplózva
kerdig
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 219
+36/30-5594080
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4316 Dátum:
2013.02.19 kedd, 22:35:02 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.02.19 kedd, 22:29:44
A dízeles hang nem feltétlen attól van. Meg tudod nézni, hogy az örvénylapátjaid rosszak-e. Csak le kell húzni róla a vákumcsövet. Ha akkor abbahagyja, akkor azok a rosszak.
Ezen már túl vagyok. Ha lehúzom, akkor duruzsol mint a kiscica.
Naplózva
2012 2.0 TDCi 163LE PS kombi szintén színváltós szürke-barna-lila fénytől függően:)
Ex:2001-es 1,8l 125 Le B5Y Trend +, Aquamarine zöld időnként kék
wolfgabor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4317 Dátum:
2013.02.19 kedd, 22:35:19 »
Idézetet írta: joxer - 2013.02.19 kedd, 22:31:58
http://www.youtube.com/watch?v=hjRIsLwvjZQ
íme egy videó a probléma diagnosztizálásához. Az a cső amit lehúz a figura az egy vákuumcső, ami az örvénylapátokat mozgató szerkezetet vezérli.
igen,ez mag van!
Nekem mikor sokat ment az olaj,akkor volt hangja.....akkor hittem,hogy örvénylapát.....
Naplózva
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4318 Dátum:
2013.02.19 kedd, 22:36:12 »
Idézetet írta: kerdig - 2013.02.19 kedd, 22:35:02
Ezen már túl vagyok. Ha lehúzom, akkor duruzsol mint a kiscica.
Akkor hallelujah van!
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4319 Dátum:
2013.02.19 kedd, 22:37:07 »
Idézetet írta: kerdig - 2013.02.19 kedd, 22:35:02
Ezen már túl vagyok. Ha lehúzom, akkor duruzsol mint a kiscica.
Hát akkor adott a feladat. Sokáig tényleg ne várj vele, mert ha beszívja az egyik lapátot, akkor az csúnya munkát tud végezni a motorban. Addig én is azt tudom ajánlani, amit tmportal. Kösd szét a mechanikát.
Naplózva
wolfgabor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4320 Dátum:
2013.02.19 kedd, 22:37:59 »
Idézetet írta: joxer - 2013.02.19 kedd, 22:36:12
Akkor hallelujah van!
köszi a sok infót,megerősitést!!!
Naplózva
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4321 Dátum:
2013.02.19 kedd, 22:39:08 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.02.19 kedd, 22:37:07
Hát akkor adott a feladat. Sokáig tényleg ne várj vele, mert ha beszívja az egyik lapátot, akkor az csúnya munkát tud végezni a motorban. Addig én is azt tudom ajánlani, amit tmportal. Kösd szét a mechanikát.
Kiigazítás: tpmportal klubtárs javasolta! Én meg csak helyeselni tudom!
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4322 Dátum:
2013.02.19 kedd, 22:40:20 »
Idézetet írta: joxer - 2013.02.19 kedd, 22:39:08
Kiigazítás: tpmportal klubtárs javasolta! Én meg csak helyeselni tudom!
Már kijavítottam, mire megírtad a válaszod.
Naplózva
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4323 Dátum:
2013.02.19 kedd, 22:42:02 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.02.19 kedd, 22:40:20
Már kijavítottam, mire megírtad a válaszod.
Egy betűt azért most is kihagytál! Ejnye-bejnye
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4324 Dátum:
2013.02.19 kedd, 22:49:30 »
Idézetet írta: joxer - 2013.02.19 kedd, 22:42:02
Egy betűt azért most is kihagytál! Ejnye-bejnye
Nem baj, a név maga egy régi elírás (eredetileg tmp lett volna, mint temporal, egy ideiglenes weboldallal kapcsolatban, de sietve lett legépelve) és azóta így maradt, és mindenhova ezt használom évek óta
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4325 Dátum:
2013.02.19 kedd, 22:57:45 »
Idézetet írta: joxer - 2013.02.19 kedd, 22:42:02
Egy betűt azért most is kihagytál! Ejnye-bejnye
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4326 Dátum:
2013.02.20 szerda, 19:53:26 »
Akinek 2.0-asa van, annak ebben az időjárásban kb. hány km alatt áll függőlegesbe a vízhőfok mutató?
(cseles, mert kb. 55 °C-tól már függőleges......)
Én ma kíváncsiságból néztem a hőfokot is.
A 15-ből indultam..... Szentmihályi - M3 - M0 - Békásmegyer fele..... a Budakalászi körforgalomban még csak 65 °C volt, persze már régóta függőlegesben állt.
Indulás után fél perccel már 20 °C ..... néhány perc múlva 40-45°C ...... de aztán stabil 80 km/h a 0-áson.... ennyi.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4327 Dátum:
2013.02.20 szerda, 19:56:15 »
Idézetet írta: GSR - 2013.02.20 szerda, 19:53:26
Akinek 2.0-asa van, annak ebben az időjárásban kb. hány km alatt áll függőlegesbe a vízhőfok mutató?
(cseles, mert kb. 55 °C-tól már függőleges......)
Én ma kíváncsiságból néztem a hőfokot is.
A 15-ből indultam..... Szentmihályi - M3 - M0 - Békásmegyer fele..... a Budakalászi körforgalomban még csak 65 °C volt, persze már régóta függőlegesben állt.
Indulás után fél perccel már 20 °C ..... néhány perc múlva 40-45°C ...... de aztán stabil 80 km/h a 0-áson.... ennyi.
Nekem az 1.8-asom a Szentendrein már függőleges volt.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4328 Dátum:
2013.02.20 szerda, 19:59:14 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.02.20 szerda, 19:56:15
Nekem az 1.8-asom a Szentendrein már függőleges volt.
Budakalász felé indultál és úgy vissza?
De nem múltidőt kérdeztem, nem 1.8-ast és ebben az időjárásban.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4329 Dátum:
2013.02.20 szerda, 20:40:37 »
Idézetet írta: GSR - 2013.02.20 szerda, 19:59:14
Budakalász felé indultál és úgy vissza?
De nem múltidőt kérdeztem, nem 1.8-ast és ebben az időjárásban.
Nem. Békásról egyenesen a Szentendrei felé. Még ilyenkor télen is megcsinálta. Na jó, a rómaifürdő nevű strandnál állt be függőlegesbe. Nyáron már csillaghegyen.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.02.20 szerda, 20:43:03 írta Lacika71
»
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4330 Dátum:
2013.02.20 szerda, 20:43:26 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.02.20 szerda, 20:40:37
Nem. Béásról egyenesen a Szentendrei felé. Még ilyenkor télen is megcsinálta. Na jó, a rómaifürdő nevű strandnál állt be függőlegesbe. Nyáron már csillaghegyen.
A függőleges még nem 90°C.
Nekem is beáll függőlegesre viszonylag hamar, de nézve a hőfokot nem megy feljebb a XV-III alatt 65°C-nál. Végig függőleges a mutató.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4331 Dátum:
2013.02.20 szerda, 20:45:03 »
Idézetet írta: GSR - 2013.02.20 szerda, 20:43:26
A függőleges még nem 90°C.
Nekem is beáll függőlegesre viszonylag hamar, de nézve a hőfokot nem megy feljebb a XV-III alatt 65°C-nál. Végig függőleges a mutató.
Azt nem néztem sose, ezt elismerem. Én csak annyit mondtam, hogy ott függőlegesen állt. Egyébként az óbudai madarastecsónál már elég meleg levegőt fújt a fűtés. Az kb 3 km.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4332 Dátum:
2013.02.20 szerda, 21:01:40 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.02.20 szerda, 20:45:03
Azt nem néztem sose, ezt elismerem. Én csak annyit mondtam, hogy ott függőlegesen állt. Egyébként az óbudai madarastecsónál már elég meleg levegőt fújt a fűtés. Az kb 3 km.
A fűtés nem probléma.
Csak a valós hőfok zavar kicsit, hogy függőleges, de mégsem 90°C körüli. Mondjuk alig kap terhelés mitől melegedne.
A V.A.G. csoport is trükközik, mert ott is már 70°C-nál beáll középre a 90-re....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Csubi1976
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4333 Dátum:
2013.02.22 péntek, 12:27:11 »
Sziasztok!
Új vagyok a fórumon, mincs Mondeóm, de tetszik, és tervezek vásárlást ( mk3 kb2006, 1.8 benzin), de lenne néhány kérdésem;
1, kb 1/3város (nem dugó), 2/3 közúton autózok, nem száguldozok. Mekkora fogyasztásra lehet számítani? Őszintén. (régen voltak benzines fókáim, hoztam a gyári adatokat)
2, nem vérszegégy az 1,8 ekkora kasznihoz? (pl előzésnél)
3, vásárlásnál az alap dolgokon kívül kell valamire külön figyelni?
4, van költséges javítású tipushibája?
5, lpg tapasztalat van valakinek?
Segítségeteket előre is köszönöm
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4334 Dátum:
2013.02.22 péntek, 12:39:02 »
Idézetet írta: Csubi1976 - 2013.02.22 péntek, 12:27:11
Sziasztok!
Új vagyok a fórumon, mincs Mondeóm, de tetszik, és tervezek vásárlást ( mk3 kb2006, 1.8 benzin), de lenne néhány kérdésem;
1, kb 1/3város (nem dugó), 2/3 közúton autózok, nem száguldozok. Mekkora fogyasztásra lehet számítani? Őszintén. (régen voltak benzines fókáim, hoztam a gyári adatokat)
2, nem vérszegégy az 1,8 ekkora kasznihoz? (pl előzésnél)
3, vásárlásnál az alap dolgokon kívül kell valamire külön figyelni?
4, van költséges javítású tipushibája?
5, lpg tapasztalat van valakinek?
Segítségeteket előre is köszönöm
ha van lehetőség a 2.0 javasolt de az 1.8 is jó
az aláírásomban megnézheted ha a 7.6-ra kattintasz visszamenőleg 3 évre a fogyimat
sokan azt mondjak az 1.8-as kicsit többet fogyaszt mint a 2.0, többet kell taposni...
vásárlásnál a szívósor ellenőrzése ajánlott de egy kb. 2006-os autónál nem valószínű, h baj lesz vele
a legnagyobb költség a kettőstömegű lendkerék + szerkezet lehet, kb. 120-160eft ha nem tévedek
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4335 Dátum:
2013.02.22 péntek, 12:43:45 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2013.02.22 péntek, 12:39:02
ha van lehetőség a 2.0 javasolt de az 1.8 is jó
az aláírásomban megnézheted ha a 7.6-ra kattintasz visszamenőleg 3 évre a fogyimat
sokan azt mondjak az 1.8-as kicsit többet fogyaszt mint a 2.0, többet kell taposni...
vásárlásnál a szívósor ellenőrzése ajánlott de egy kb. 2006-os autónál nem valószínű, h baj lesz vele
a legnagyobb költség a kettőstömegű lendkerék + szerkezet lehet, kb. 120-160eft ha nem tévedek
Neki már kicsit drágább lesz a kuplungozás, az önállítósra váltás miatt (2002 vége felé).
Naplózva
Csubi1976
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4336 Dátum:
2013.02.22 péntek, 13:09:30 »
Kettős tömegű lendkerék van a benzinesben is?
Naplózva
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4337 Dátum:
2013.02.22 péntek, 13:17:07 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2013.02.22 péntek, 12:39:02
ha van lehetőség a 2.0 javasolt de az 1.8 is jó
az aláírásomban megnézheted ha a 7.6-ra kattintasz visszamenőleg 3 évre a fogyimat
sokan azt mondjak az 1.8-as kicsit többet fogyaszt mint a 2.0, többet kell taposni...
vásárlásnál a szívósor ellenőrzése ajánlott de egy kb. 2006-os autónál nem valószínű, h baj lesz vele
a legnagyobb költség a kettőstömegű lendkerék + szerkezet lehet, kb. 120-160eft ha nem tévedek
Benzinesnél is kérdéses lehet a 2ős tömegű eléttartama ?
Úgy tudtam hogy ez csak az olajkályháknál probléma ? Volt már akinek szétment a benzinesben a lendkerék ?
Kösz, FD.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4338 Dátum:
2013.02.22 péntek, 13:19:02 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2013.02.22 péntek, 13:17:07
Benzinesnél is kérdéses lehet a 2ős tömegű eléttartama ?
Úgy tudtam hogy ez csak az olajkályháknál probléma ? Volt már akinek szétment a benzinesben a lendkerék ?
Kösz, FD.
158e km és köszönöm szépen, teljesen jól van. Remélem még sokáig így is marad.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4339 Dátum:
2013.02.22 péntek, 13:20:11 »
Idézetet írta: Csubi1976 - 2013.02.22 péntek, 13:09:30
Kettős tömegű lendkerék van a benzinesben is?
igen
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4340 Dátum:
2013.02.22 péntek, 13:20:27 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2013.02.22 péntek, 13:17:07
Benzinesnél is kérdéses lehet a 2ős tömegű eléttartama ?
Úgy tudtam hogy ez csak az olajkályháknál probléma ? Volt már akinek szétment a benzinesben a lendkerék ?
Kösz, FD.
Szét tud benzinesben is menni, leginkább szerintem városi használatban kell ettől tartani. Meg ha az ember falábú.
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4341 Dátum:
2013.02.22 péntek, 13:21:26 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2013.02.22 péntek, 13:17:07
Benzinesnél is kérdéses lehet a 2ős tömegű eléttartama ?
Úgy tudtam hogy ez csak az olajkályháknál probléma ? Volt már akinek szétment a benzinesben a lendkerék ?
Kösz, FD.
igen, az olajkájhákra jellemző de a benyásoknál is...
az enyémben még az előző tulajnál volt cserélve 150ekm körül
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4342 Dátum:
2013.02.22 péntek, 16:02:45 »
Idézetet írta: Csubi1976 - 2013.02.22 péntek, 12:27:11
Sziasztok!
Új vagyok a fórumon, mincs Mondeóm, de tetszik, és tervezek vásárlást ( mk3 kb2006, 1.8 benzin), de lenne néhány kérdésem;
1, kb 1/3város (nem dugó), 2/3 közúton autózok, nem száguldozok. Mekkora fogyasztásra lehet számítani? Őszintén. (régen voltak benzines fókáim, hoztam a gyári adatokat)
2, nem vérszegégy az 1,8 ekkora kasznihoz? (pl előzésnél)
3, vásárlásnál az alap dolgokon kívül kell valamire külön figyelni?
4, van költséges javítású tipushibája?
5, lpg tapasztalat van valakinek?
Segítségeteket előre is köszönöm
Egynyócasból van 110 és 125 lóerős is. Nekem 125 lóerős van és kb. 7,5 körül járok el vele vegyesben.
Naplózva
Zsozsesz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 139
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4343 Dátum:
2013.02.22 péntek, 17:52:41 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2013.02.22 péntek, 13:17:07
Benzinesnél is kérdéses lehet a 2ős tömegű eléttartama ?
Úgy tudtam hogy ez csak az olajkályháknál probléma ? Volt már akinek szétment a benzinesben a lendkerék ?
Kösz, FD.
Nekem 220 van benne, és jó karban van a lendkerék, fogyi országúton 7-8, városban 9-10 az autó 4/5-ben városban használva.
Naplózva
Ford Mondeo MKIII 2.0 Ghia 145 LE Turnier 2001.10.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4344 Dátum:
2013.02.22 péntek, 18:29:22 »
Idézetet írta: Zsozsesz - 2013.02.22 péntek, 17:52:41
Nekem 220 van benne, és jó karban van a lendkerék, fogyi országúton 7-8, városban 9-10 az autó 4/5-ben városban használva.
Ez tökéletesen igaz. Minden úgy van, ahogy te is írod.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Conor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4345 Dátum:
2013.02.22 péntek, 18:35:41 »
Idézetet írta: Csubi1976 - 2013.02.22 péntek, 12:27:11
Sziasztok!
Új vagyok a fórumon, mincs Mondeóm, de tetszik, és tervezek vásárlást ( mk3 kb2006, 1.8 benzin), de lenne néhány kérdésem;
1, kb 1/3város (nem dugó), 2/3 közúton autózok, nem száguldozok. Mekkora fogyasztásra lehet számítani? Őszintén. (régen voltak benzines fókáim, hoztam a gyári adatokat)
2, nem vérszegégy az 1,8 ekkora kasznihoz? (pl előzésnél)
3, vásárlásnál az alap dolgokon kívül kell valamire külön figyelni?
4, van költséges javítású tipushibája?
5, lpg tapasztalat van valakinek?
Segítségeteket előre is köszönöm
Szia!
Én a 2.0-át javasolnám, én is bánom, hogy nem az lett.
1.Nekem volt egy motogenerálom, előtte evett 6,5-7,5 litert (télen
vegyes használatban. Generál óta 8-8,5, most télen 9,5-10
2.De, kifejezetten lomha tud lenni (vagy csak én érzem annak???!)
3.Szívósor és, hogy ne legyen ovális a henger/gyűrűk letapadva.
4.Ha kifogsz egy oválisra kopott hengerest (nekem az volt sajnos
állítólag 131 ezer km-vel), az sokba tud fájni, a kuplung és kettőstömegű lendkerék drágább tétel.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4346 Dátum:
2013.02.22 péntek, 18:47:31 »
Idézetet írta: Conor - 2013.02.22 péntek, 18:35:41
Szia!
Én a 2.0-át javasolnám, én is bánom, hogy nem az lett.
1.Nekem volt egy motogenerálom, előtte evett 6,5-7,5 litert (télen
vegyes használatban. Generál óta 8-8,5, most télen 9,5-10
2.De, kifejezetten lomha tud lenni (vagy csak én érzem annak???!)
3.Szívósor és, hogy ne legyen ovális a henger/gyűrűk letapadva.
4.Ha kifogsz egy oválisra kopott hengerest (nekem az volt sajnos
állítólag 131 ezer km-vel), az sokba tud fájni, a kuplung és kettőstömegű lendkerék drágább tétel.
Ez érdekelne, hogy hogyan lett már ovális hengeres?
Mind a 4?
Biztos ovális?
Én ilyenről még nem hallottam....pedig már láttam sok mindent.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Conor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4347 Dátum:
2013.02.22 péntek, 19:52:12 »
Idézetet írta: GSR - 2013.02.22 péntek, 18:47:31
Ez érdekelne, hogy hogyan lett már ovális hengeres?
Mind a 4?
Biztos ovális?
Én ilyenről még nem hallottam....pedig már láttam sok mindent.
A mikéntet nem tudom, hozzám már így került. Az első 3 henger volt ovális, a 3-ason szemmel látszott, h ovális, a hengerfalon kb tenyérnyi részen lerakódás (ahol nem ért a gyűrű a hengerfalhoz), a többiben is volt több ilyen "folt". Megvételkor volt már egy kopogós hangja alapjáraton, amit betudtunk a kinyomócsapágynak, de mint kiderült, a 3-as hengerben vergődött a dugattyú. Óra szerint 131 ezer km-vel vettük (138 ezernél lett megcsinálva a generál, mert már 100 km-n leette min. jelzésig az olajat) Még előző tulaj jól összetörhette az autót (fl-es lökös; 2005 utáni ajtók; angol, bontott szélvédő; műszerfal lebőrözve (gondolom nyílt a lufi és így olcsóbb volt); egész autó újrafényezve...).
Naplózva
jamina68
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
újonc
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4348 Dátum:
2013.02.22 péntek, 19:52:59 »
Szia!
131.000 km lefutása után ovál? Ennél azért többet bírnak. Mondom az én mondim adatait: 370.000 km valós futás, magam vettem a szalonban s nincs sem lánc probléma, sem lendítőkerék, sem szívósori bajom.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #4349 Dátum:
2013.02.22 péntek, 19:57:59 »
Idézetet írta: Conor - 2013.02.22 péntek, 19:52:12
A mikéntet nem tudom, hozzám már így került. Az első 3 henger volt ovális, a 3-ason szemmel látszott, h ovális, a hengerfalon kb tenyérnyi részen lerakódás (ahol nem ért a gyűrű a hengerfalhoz), a többiben is volt több ilyen "folt". Megvételkor volt már egy kopogós hangja alapjáraton, amit betudtunk a kinyomócsapágynak, de mint kiderült, a 3-as hengerben vergődött a dugattyú. Óra szerint 131 ezer km-vel vettük (138 ezernél lett megcsinálva a generál, mert már 100 km-n leette min. jelzésig az olajat) Még előző tulaj jól összetörhette az autót (fl-es lökös; 2005 utáni ajtók; angol, bontott szélvédő; műszerfal lebőrözve (gondolom nyílt a lufi és így olcsóbb volt); egész autó újrafényezve...).
Na akkor ezt úgy nevezik, hogy hordós-ra kopott a henger. Nem ovális!
Ez lehet simán kenési elégtelenség vagy túlmelegedés miatti dugattyú megszorulás...stb.
Ez viszont minden márkánál, minden autónál elő tud fordulni. Szóval nem Mondeo sajátosság.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Oldalak:
1
...
80
81
82
83
84
85
86
[
87
]
88
89
90
91
92
93
94
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ