Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:32:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 119 120 121 122 123 124 125 [126] 127 128 129 130 131 132 133 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4652795 alkalommal)
0 Felhasználó és 109 vendég van a témában
kerdig
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 219


+36/30-5594080


E-mail
« Új hozzászólás #6250 Dátum: 2014.02.26 szerda, 08:44:23 »

Nem bírnak többet, csak tudod benne cserélni a tengelyt és lapátokat, ami csak 40 ezer körül van (emlékeim szerint) és nem 100 e felett  wave
Én az enyémbe beépítettem anno amikor zörgött a fl lapátsort perselyekkel (a fl előttiben nem találtam a hengerek között), de mivel a végén már kikopott a szívósor, így kb 5e km után újra kezdte, így a múlt héten végül kiheréltem.
Naplózva

2012 2.0 TDCi 163LE PS kombi szintén színváltós szürke-barna-lila fénytől függően:)
Ex:2001-es 1,8l 125 Le B5Y Trend +, Aquamarine zöld időnként kék
Lingeström
Vendég
« Új hozzászólás #6251 Dátum: 2014.02.26 szerda, 10:40:48 »

szia,
ford márkaszervízben 10e körüli összeg az állapotfelmérés, ha szeretnél diagnosztikát is, az még pár ezer pluszban (ezek 2 éves árak, de nagyságrendileg nem változhatott). Megbontás nélkül, de mindent alaposan átnéznek: futómű, fékek, külső, belső (pl nekem felírták, hogy a műszerfalban kiégett egy izzó) stb. Kb 1 óra alatt megvan. Én a lurdyval szemben voltam, Vik is ott dolgozik.
Amit a kuplungról írtál, lehet váltó hiba is szerintem, bár ezt majd a hozzáértők megválaszolják neked. Minden esetre nem mindegy, erősen alku tárgya lehet.


Köszönöm!

A váltóra/kuplungra igyekszem majd odafigyelni, v. méginkább kérni fogom, hogy jobban  figyeljenek oda. Smiley
Egyéb amit mindenképp érdemes ellenőrizni vásárláskor?
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #6252 Dátum: 2014.02.26 szerda, 11:10:57 »

Köszönöm!
A váltóra/kuplungra igyekszem majd odafigyelni, v. méginkább kérni fogom, hogy jobban  figyeljenek oda. Smiley
Egyéb amit mindenképp érdemes ellenőrizni vásárláskor?

GSR kolléga jobban képben van, de a teljesség igénye nélkül a következőket ajánlanám:
- motor. ez talán a legkritikusabb, de ugyanakkor a  legnehezebb is egy próbakörön tesztelni. fogyaszt-e olajat? ha igen, akkor az elég drága dolgokat vetíthet előre.
- futómű: minden javítható, alkatrészek nem vészesek, alku tárgya, ha valamit felfedeztek, de szerintem nem kizáró ok a vételre.
- termosztát: kb 20e az új, ha régóta nem működik, akkor az első pontra nagyobb az esély
- klíma, fűtés, extrák, belső tér dolgokban nem tudok nyilatkozni. meg kell nézni, hogy minden működik-e

ezeken kívül a szokásos: lehetett-e törve, beázott, stb.
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #6253 Dátum: 2014.02.26 szerda, 11:25:32 »


Köszönöm!
A váltóra/kuplungra igyekszem majd odafigyelni, v. méginkább kérni fogom, hogy jobban  figyeljenek oda. Smiley
Egyéb amit mindenképp érdemes ellenőrizni vásárláskor?

itt érdemes még olvasgatnod:
http://www.talkford.com/topic/158036-common-problems-with-the-4-cylinder-engine/
http://www.talkford.com/forum/89-ford-mondeo-mk3-2000-2007/
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
Jani18
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



« Új hozzászólás #6254 Dátum: 2014.02.26 szerda, 18:02:32 »

Sziasztok.
Azt szeretném kérdezni hogy a mondeo mk3 1.8 duratec motor vezérműszíjas vagy vezérműláncos?
 help
Naplózva

2003-as Mondeo MK3 1.8 (110 LE) Ambiente
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #6255 Dátum: 2014.02.26 szerda, 18:06:24 »

Sziasztok.
Azt szeretném kérdezni hogy a mondeo mk3 1.8 duratec motor vezérműszíjas vagy vezérműláncos?
 help

Láncos.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Lingeström
Vendég
« Új hozzászólás #6256 Dátum: 2014.02.27 csütörtök, 11:35:09 »


Köszönöm!
Naplózva
RDS
Vendég
« Új hozzászólás #6257 Dátum: 2014.02.27 csütörtök, 18:02:55 »

Helló!

Elkészült a motorgenerál. Gyűrűk és szimeringek is cserélve lettek. Így hát szeretném a gyári előírásokat betartva 5W-30 -as olajat használni.

Kérdésem az lenne, hogy melyik márkát preferáljátok? Vagy jó a Ford márkájú is? Köszi!  worship
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6258 Dátum: 2014.02.27 csütörtök, 18:04:35 »

Helló!

Elkészült a motorgenerál. Gyűrűk és szimeringek is cserélve lettek. Így hát szeretném a gyári előírásokat betartva 5W-30 -as olajat használni.

Kérdésem az lenne, hogy melyik márkát preferáljátok? Vagy jó a Ford márkájú is? Köszi!  worship

Ami belevaló az tökéletesen megfelel.

Formula F 5W-30
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #6259 Dátum: 2014.02.27 csütörtök, 18:05:40 »

Helló!

Elkészült a motorgenerál. Gyűrűk és szimeringek is cserélve lettek. Így hát szeretném a gyári előírásokat betartva 5W-30 -as olajat használni.

Kérdésem az lenne, hogy melyik márkát preferáljátok? Vagy jó a Ford márkájú is? Köszi!  worship
Na és mennyibe fájt?
Naplózva
RDS
Vendég
« Új hozzászólás #6260 Dátum: 2014.02.27 csütörtök, 18:09:52 »

Ami belevaló az tökéletesen megfelel.

Formula F 5W-30

Köszönöm!  Wink
Naplózva
RDS
Vendég
« Új hozzászólás #6261 Dátum: 2014.02.27 csütörtök, 18:12:42 »

Na és mennyibe fájt?

100,000 Ft. (Gyűrűk, szelepszár szimering, tömítések és esztergályos munkák.)
Ismerősnél.
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #6262 Dátum: 2014.02.27 csütörtök, 18:14:49 »

100,000 Ft. (Gyűrűk, szelepszár szimering, tömítések és esztergályos munkák.)
Ismerősnél.
Hengerfejfelújítás is volt?

Baráti ár! Szerintem az az ismerős akar valamit tőled! eplus2
Naplózva
RDS
Vendég
« Új hozzászólás #6263 Dátum: 2014.02.27 csütörtök, 18:20:13 »

Hengerfejfelújítás is volt?

Baráti ár! Szerintem az az ismerős akar valamit tőled! eplus2

Igen volt.

Háát, csak nem!  help
Naplózva
Jani18
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



« Új hozzászólás #6264 Dátum: 2014.02.28 péntek, 13:27:57 »

Sziasztok.
Azt szeretném kérdezni hogy van egy 1.8-as benzines autóm 2003-as.
Olajcserénél mehet bele 10w40 Castrol Magnatech?
Válaszokat előre is köszönöm.
Naplózva

2003-as Mondeo MK3 1.8 (110 LE) Ambiente
kerdig
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 219


+36/30-5594080


E-mail
« Új hozzászólás #6265 Dátum: 2014.02.28 péntek, 13:31:40 »

Sziasztok.
Azt szeretném kérdezni hogy van egy 1.8-as benzines autóm 2003-as.
Olajcserénél mehet bele 10w40 Castrol Magnatech?
Válaszokat előre is köszönöm.
Igazából itt a fórumon a többség a gyári 5w30-ra teszi le a voksát.
Naplózva

2012 2.0 TDCi 163LE PS kombi szintén színváltós szürke-barna-lila fénytől függően:)
Ex:2001-es 1,8l 125 Le B5Y Trend +, Aquamarine zöld időnként kék
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #6266 Dátum: 2014.02.28 péntek, 16:13:49 »

Az a termosztát nem az igazi.
Nekem, mikor nem melegedett 75°C-nál jobban, akkor sem evett többet. Ez már nem hideg motor.
Elsőnek cseréld ki a termosztátot, aztán lehet tovább menni a vizsgálatban.

Valami oknál fogva a fogyasztás visszaállt a régi 8körülire.

Mivel közeledik a jóidő, mennyire gáz ha nem cserélem a termosztátot?  Mivel hidegben szarakodik, gondoltam a nyarat ki fogja bírni... vigyor3

Rossz gondolatmenet, cseréljem mindenképpen?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6267 Dátum: 2014.02.28 péntek, 16:50:23 »

Valami oknál fogva a fogyasztás visszaállt a régi 8körülire.

Mivel közeledik a jóidő, mennyire gáz ha nem cserélem a termosztátot?  Mivel hidegben szarakodik, gondoltam a nyarat ki fogja bírni... vigyor3

Rossz gondolatmenet, cseréljem mindenképpen?
mindenképp.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6268 Dátum: 2014.02.28 péntek, 17:02:05 »

Valami oknál fogva a fogyasztás visszaállt a régi 8körülire.

Mivel közeledik a jóidő, mennyire gáz ha nem cserélem a termosztátot?  Mivel hidegben szarakodik, gondoltam a nyarat ki fogja bírni... vigyor3

Rossz gondolatmenet, cseréljem mindenképpen?

Én 2 évet jártam úgy, hogy 75°C-ig ment fel a hőmérséklet....az már üzemi. Viszont nekem bezárt, csak korábban nyitott. Semmi baj nem történt.
Ha nyitva marad, az a gond.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6269 Dátum: 2014.02.28 péntek, 17:08:40 »

Én 2 évet jártam úgy, nekem bezárt, csak korábban nyitott. Semmi baj nem történt.
Ha nyitva marad, az a gond.

Akkor jön a hasmars...

Te miről beszélsz?   eplus2 laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #6270 Dátum: 2014.02.28 péntek, 17:13:04 »

Én 2 évet jártam úgy, hogy 75°C-ig ment fel a hőmérséklet....az már üzemi. Viszont nekem bezárt, csak korábban nyitott. Semmi baj nem történt.
Ha nyitva marad, az a gond.

Jó, és az enyém most nyitva marad? Gondolom igen, ha nehezen melegszik be... vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
addM
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #6271 Dátum: 2014.02.28 péntek, 17:14:57 »

Sziasztok! Kis nehézség után sikerült regisztrálnom, és rögtön egy kérdéssel kezdeném  szomoru1

A hibajelenség ugyanez:
http://www.youtube.com/watch?v=9iSwz9GkRO8

Különbség annyi, hogy nálam nem 2000 körüli az alapjárat hanem pár percig 1000körül mozog, majd utána pár percig 1500-on!
(pl piros lámpa felé guruláskor, üresben, 20 km/h alatt felpörög, ha megállok kb 1mp alatt leesik a fordulat. Ugyanígy araszoláskor dugóban: csúsztatom a kuplungot, a gázpedálhoz hozzá sem érek egyből felpörög kb 3000-re a fordulat, és csak megálláskor megy le!) A dolog érdekessége, hogy hidegindításkor egész tűrhető ez a dolog (bár néha hideg motorral is csinálja).

Nem tudom mennyire lehet köze a dologhoz: nyáron volt, hogy nem indult "pöccre". Ilyenkor 2. indítózáskor kis gázadással egyből indult. Lefulladni nem szokott! Ez a jelenség ősz körül elmúlt!

Az itt olvasottak alapján az alapjárati motor kitisztítottam. A folytószelepet áttöröltem (bár azt annyira nem alaposan) magát a házat nem vettem le csak a beömlő csövet, és úgy kitöröltem. A hiba sajnos nem szűnt meg!


Kérdésem az lenne, hogy valakinek volt-e már hasonló hibája, és ha igen mi okozhatja?! Huh?
A válaszokat előre is köszönöm!

u.i.: check engine nem világít!!!!
« Utoljára szerkesztve: 2014.02.28 péntek, 17:43:13 írta addM » Naplózva

MKIII, 1.8l Trend, 125Le, 4ajtós, 2004
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #6272 Dátum: 2014.02.28 péntek, 18:47:18 »

Jó, és az enyém most nyitva marad? Gondolom igen, ha nehezen melegszik be... vigyor3
Így van  Wink
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #6273 Dátum: 2014.02.28 péntek, 18:52:57 »

Így van  Wink

Nyáron az kifejezetten hasznos, nem? nyes
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #6274 Dátum: 2014.02.28 péntek, 18:56:30 »

Nyáron az kifejezetten hasznos, nem? nyes

Télen rosszabb, mert akkor a folyton nyitott rendszer miatt több víz kering a kelleténél, és egyáltalán nem, vagy csak nagyon nehezen melegszik fel.
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
Jani18
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



« Új hozzászólás #6275 Dátum: 2014.02.28 péntek, 19:29:10 »

Igazából itt a fórumon a többség a gyári 5w30-ra teszi le a voksát.

Nem lessz abból baj ha ennyire híg olajat öntök bele? Cak 10 éves az autó.
Bocs hogy ennyit kérdezősködök de most vettem az autót.
Naplózva

2003-as Mondeo MK3 1.8 (110 LE) Ambiente
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #6276 Dátum: 2014.02.28 péntek, 19:30:06 »

Nem lessz abból baj ha ennyire híg olajat öntök bele? Cak 10 éves az autó.
Bocs hogy ennyit kérdezősködök de most vettem az autót.
Nem.
Aláírásba tedd be milyen autód van!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
kerdig
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 219


+36/30-5594080


E-mail
« Új hozzászólás #6277 Dátum: 2014.02.28 péntek, 19:31:34 »

Nem lessz abból baj ha ennyire híg olajat öntök bele? Cak 10 éves az autó.
Bocs hogy ennyit kérdezősködök de most vettem az autót.
Az enyém sem fiatalabb, mégis azt kapott nemrég. Ha egyszer az kell bele.
Naplózva

2012 2.0 TDCi 163LE PS kombi szintén színváltós szürke-barna-lila fénytől függően:)
Ex:2001-es 1,8l 125 Le B5Y Trend +, Aquamarine zöld időnként kék
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6278 Dátum: 2014.02.28 péntek, 19:32:12 »

Nem lessz abból baj ha ennyire híg olajat öntök bele? Cak 10 éves az autó.
Bocs hogy ennyit kérdezősködök de most vettem az autót.

Ennyire híg?
Mennyire? Pont annyira, mint ahogy a gyár előírta.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #6279 Dátum: 2014.02.28 péntek, 20:11:59 »

Sziasztok! Kis nehézség után sikerült regisztrálnom, és rögtön egy kérdéssel kezdeném  szomoru1

A hibajelenség ugyanez:
http://www.youtube.com/watch?v=9iSwz9GkRO8

Különbség annyi, hogy nálam nem 2000 körüli az alapjárat hanem pár percig 1000körül mozog, majd utána pár percig 1500-on!
(pl piros lámpa felé guruláskor, üresben, 20 km/h alatt felpörög, ha megállok kb 1mp alatt leesik a fordulat. Ugyanígy araszoláskor dugóban: csúsztatom a kuplungot, a gázpedálhoz hozzá sem érek egyből felpörög kb 3000-re a fordulat, és csak megálláskor megy le!) A dolog érdekessége, hogy hidegindításkor egész tűrhető ez a dolog (bár néha hideg motorral is csinálja).

Nem tudom mennyire lehet köze a dologhoz: nyáron volt, hogy nem indult "pöccre". Ilyenkor 2. indítózáskor kis gázadással egyből indult. Lefulladni nem szokott! Ez a jelenség ősz körül elmúlt!

Az itt olvasottak alapján az alapjárati motor kitisztítottam. A folytószelepet áttöröltem (bár azt annyira nem alaposan) magát a házat nem vettem le csak a beömlő csövet, és úgy kitöröltem. A hiba sajnos nem szűnt meg!


Kérdésem az lenne, hogy valakinek volt-e már hasonló hibája, és ha igen mi okozhatja?! Huh?
A válaszokat előre is köszönöm!

u.i.: check engine nem világít!!!!

Szia,

pedig ez elég alapjárati motor hiba gyanús. Rendesen megpucoltad? Esetleg még EGR, bár az nem tartaná ilyen fent az alapjáratot, csak ingadozást okozna.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
addM
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #6280 Dátum: 2014.02.28 péntek, 20:22:09 »

Szia,

pedig ez elég alapjárati motor hiba gyanús. Rendesen megpucoltad? Esetleg még EGR, bár az nem tartaná ilyen fent az alapjáratot, csak ingadozást okozna.

Szia.
Belefújtam kb. fél flakon WD40-et. Fémtiszta lett a belseje. Gumirésznél is kipucoltam. Tömítőgyűrű is rendben volt. Vagy tényleg betojt az alapjárati.
Diagnosztika lesz a vége asszem. Pedo Feel The Difference kolléga mondott pár dolgot amit érdemes ott nézni!
Naplózva

MKIII, 1.8l Trend, 125Le, 4ajtós, 2004
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #6281 Dátum: 2014.02.28 péntek, 21:34:11 »

Szia.
Belefújtam kb. fél flakon WD40-et. Fémtiszta lett a belseje. Gumirésznél is kipucoltam. Tömítőgyűrű is rendben volt. Vagy tényleg betojt az alapjárati.
Diagnosztika lesz a vége asszem. Pedo Feel The Difference kolléga mondott pár dolgot amit érdemes ott nézni!

A wd40 tisztításra nem a legjobb szerintem, bár ha fémtiszta lett...

Nemtudom ezt hogy tudod diagnosztikázni, ha hibajelet nem dobott.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
addM
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #6282 Dátum: 2014.02.28 péntek, 21:40:45 »

A wd40 tisztításra nem a legjobb szerintem, bár ha fémtiszta lett...

Nemtudom ezt hogy tudod diagnosztikázni, ha hibajelet nem dobott.

Mindenképp meg kell nézetnem valakivel. Utána majd írom mik voltak a tapasztalatok!
Naplózva

MKIII, 1.8l Trend, 125Le, 4ajtós, 2004
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #6283 Dátum: 2014.03.01 szombat, 15:35:45 »

Sziasztok. wave
Szívósori kibelezés előtt vagyok,esetleg valaki Zalaegerszeg környékén tudna segíteni instukciókkal?Persze minden megoldásért előre is kösz. worship
Elsődleges diag.megtörtént:vákumcső le és csönd,fel klatty  falbav
Esetleg képekkel a dugózásról.A sematikus szétszerelés ábráit megtaláltam,de egy tapasztalati kolléga nagy segítség lenne.
http://fordwiki.co.uk/index.php?title=Inlet_Manifold_Fault_-_Duratec
http://fordwiki.co.uk/index.php/Intake_Manifold_Removal
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6284 Dátum: 2014.03.01 szombat, 15:40:54 »

Ha nem vagy biztos abban, amit csinálsz...........akkor inkább ne állj neki egyedül.
Nem elég valakivel beszélni róla.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6285 Dátum: 2014.03.01 szombat, 15:42:35 »

Sziasztok. wave
Szívósori kibelezés előtt vagyok,esetleg valaki Zalaegerszeg környékén tudna segíteni instukciókkal?Persze minden megoldásért előre is kösz. worship
Elsődleges diag.megtörtént:vákumcső le és csönd,fel klatty  falbav
Esetleg képekkel a dugózásról.A sematikus szétszerelés ábráit megtaláltam,de egy tapasztalati kolléga nagy segítség lenne.
http://fordwiki.co.uk/index.php?title=Inlet_Manifold_Fault_-_Duratec
http://fordwiki.co.uk/index.php/Intake_Manifold_Removal
http://www.talkford.com/topic/201881-20-inlet-flaps-removal/   ez nem jó?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #6286 Dátum: 2014.03.01 szombat, 15:52:25 »

Ha nem vagy biztos abban, amit csinálsz...........akkor inkább ne állj neki egyedül.
Nem elég valakivel beszélni róla.
A személyes beszélgetés a szerelési idő csökkentése miatt lenne jobb nekem a többi megvan.
Köszönöm worship worship
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #6287 Dátum: 2014.03.01 szombat, 15:56:25 »

Köszi  worship
Ez fényévekkel jobb,mint a rajzos verzió,így a 2 variációból már könnyen gazdálkodok.Persze a személyes közreműködés(hátratett kézzel mondani a tutit)a gyors kipakolás miatt lenne csak érdekes.De így már sokkal jobb  worship worship
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6288 Dátum: 2014.03.01 szombat, 16:01:22 »

Köszi  worship
Ez fényévekkel jobb,mint a rajzos verzió,így a 2 variációból már könnyen gazdálkodok.Persze a személyes közreműködés(hátratett kézzel mondani a tutit)a gyors kipakolás miatt lenne csak érdekes.De így már sokkal jobb  worship worship
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Turbo
Vendég
« Új hozzászólás #6289 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 16:47:28 »

Hali!

Nemrég lecseréltem a hőn szeretett MK1-es Mondeomat egy MK3-asra. Benzines, 2 literes. Azt szeretném megkérdezni, hogy mennyi a csereperiódus ennél a motornál az ékszíjra (vízpumpára?), gyertyákra, szűrőkre, stb. Ez a motor láncos vezérlésű? (Az MK1 az szíjas volt) A vezérműláncot milyen gyakran kell cserélni?

Előre is köszi!  worship
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #6290 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 17:03:13 »

Hali!

Nemrég lecseréltem a hőn szeretett MK1-es Mondeomat egy MK3-asra. Benzines, 2 literes. Azt szeretném megkérdezni, hogy mennyi a csereperiódus ennél a motornál az ékszíjra (vízpumpára?), gyertyákra, szűrőkre, stb. Ez a motor láncos vezérlésű? (Az MK1 az szíjas volt) A vezérműláncot milyen gyakran kell cserélni?

Előre is köszi!  worship
Szia!

A motor láncos vezérlésű. A csereperiódust nem tudom, én szinte másfél évente cserélek olajat és szűrőket, pedig szerintem nem kellene ilyen gyakran, évente megyek vagy ötezer kilométert. Figyelj oda a termosztátra, hogy jól működjön és figyeld a szívósorodat is, mert ezek nagy gondot tudnak okozni.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #6291 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 18:37:19 »

Szia!

A motor láncos vezérlésű. A csereperiódust nem tudom, én szinte másfél évente cserélek olajat és szűrőket, pedig szerintem nem kellene ilyen gyakran, évente megyek vagy ötezer kilométert. Figyelj oda a termosztátra, hogy jól működjön és figyeld a szívósorodat is, mert ezek nagy gondot tudnak okozni.

Azért azt is tartsd szem előtt, hogy az olaj az 20ezer km vagy 1 év.  Wink
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #6292 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 18:43:03 »

Azért azt is tartsd szem előtt, hogy az olaj az 20ezer km vagy 1 év.  Wink
Az egy évet egy picit akkor túlléptem. szomoru1
Naplózva
Turbo
Vendég
« Új hozzászólás #6293 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 21:12:11 »

A szívósoron mit kell néznem, ellenőriznem?
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #6294 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 21:16:40 »

A szívósoron mit kell néznem, ellenőriznem?
A szívósorban lapátok vannak tengelyre felfűzve. Ezek idővel kikopnak annyira, hogy a motor képes ezeket beszívni, és akkor jön a motorgenerál. Itt van egy videó arról, hogyan tudod ellenőrizni. https://www.youtube.com/watch?v=hjRIsLwvjZQ A már xar szívósornak van ilyen dízeles hangja, amire a szakik azt szokták mondani, hogy hidrotőke bibi, ami azért sem igaz, mert ebben a motorban nincs hidrotőke. Ha már rossz a szívósor, akkor vagy csere vagy kibelezés. Olyan 150000km tájékán szokott előjönni ez a baj.
Naplózva
szili00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 323


E-mail
« Új hozzászólás #6295 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 21:22:47 »

a kérdés hogy mi a különbség egy v6-os tempomat és egy v4 tempomat között. Gondolok itt csak a bovdenre.
más a hossza? valamelyik rövidebb? vagy a csatlakozás? és hogy lehet-e mondjuk ezt otthon mokolni.
Naplózva

EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6296 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 21:32:12 »

a kérdés hogy mi a különbség egy v6-os tempomat és egy v4 tempomat között. Gondolok itt csak a bovdenre.
más a hossza? valamelyik rövidebb? vagy a csatlakozás? és hogy lehet-e mondjuk ezt otthon mokolni.
hát...talán....v4es moci nem létezik? vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #6297 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 21:36:43 »

hát...talán....v4es moci nem létezik? vigyor3

Létezik....csak inkább kétkerekűeknél.  Cool
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
szili00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 323


E-mail
« Új hozzászólás #6298 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 21:48:29 »

hát...talán....v4es moci nem létezik? vigyor3

Igaz!!  Javítok akkor a 6 hengeres és a 4 hengeres között?
Naplózva

EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #6299 Dátum: 2014.03.02 vasárnap, 23:32:25 »

Ford Capri V4  wave
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Oldalak: 1 ... 119 120 121 122 123 124 125 [126] 127 128 129 130 131 132 133 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.055 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.