Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:07:13
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
119
120
121
122
123
124
125
[
126
]
127
128
129
130
131
132
133
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4662076 alkalommal)
0 Felhasználó és 41 vendég van a témában
kerdig
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 219
+36/30-5594080
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6250 Dátum:
2014.02.26 szerda, 08:44:23 »
Idézetet írta: Conor - 2014.02.25 kedd, 23:00:50
Nem bírnak többet, csak tudod benne cserélni a tengelyt és lapátokat, ami csak 40 ezer körül van (emlékeim szerint) és nem 100 e felett
Én az enyémbe beépítettem anno amikor zörgött a fl lapátsort perselyekkel (a fl előttiben nem találtam a hengerek között), de mivel a végén már kikopott a szívósor, így kb 5e km után újra kezdte, így a múlt héten végül kiheréltem.
Naplózva
2012 2.0 TDCi 163LE PS kombi szintén színváltós szürke-barna-lila fénytől függően:)
Ex:2001-es 1,8l 125 Le B5Y Trend +, Aquamarine zöld időnként kék
Lingeström
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6251 Dátum:
2014.02.26 szerda, 10:40:48 »
Idézetet írta: zsombi - 2014.02.25 kedd, 20:41:43
szia,
ford márkaszervízben 10e körüli összeg az állapotfelmérés, ha szeretnél diagnosztikát is, az még pár ezer pluszban (ezek 2 éves árak, de nagyságrendileg nem változhatott). Megbontás nélkül, de mindent alaposan átnéznek: futómű, fékek, külső, belső (pl nekem felírták, hogy a műszerfalban kiégett egy izzó) stb. Kb 1 óra alatt megvan. Én a lurdyval szemben voltam, Vik is ott dolgozik.
Amit a kuplungról írtál, lehet váltó hiba is szerintem, bár ezt majd a hozzáértők megválaszolják neked. Minden esetre nem mindegy, erősen alku tárgya lehet.
Köszönöm!
A váltóra/kuplungra igyekszem majd odafigyelni, v. méginkább kérni fogom, hogy jobban figyeljenek oda.
Egyéb amit
mindenképp
érdemes ellenőrizni vásárláskor?
Naplózva
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6252 Dátum:
2014.02.26 szerda, 11:10:57 »
Idézetet írta: Lingeström - 2014.02.26 szerda, 10:40:48
Köszönöm!
A váltóra/kuplungra igyekszem majd odafigyelni, v. méginkább kérni fogom, hogy jobban figyeljenek oda.
Egyéb amit
mindenképp
érdemes ellenőrizni vásárláskor?
GSR kolléga jobban képben van, de a teljesség igénye nélkül a következőket ajánlanám:
- motor. ez talán a legkritikusabb, de ugyanakkor a legnehezebb is egy próbakörön tesztelni. fogyaszt-e olajat? ha igen, akkor az elég drága dolgokat vetíthet előre.
- futómű: minden javítható, alkatrészek nem vészesek, alku tárgya, ha valamit felfedeztek, de szerintem nem kizáró ok a vételre.
- termosztát: kb 20e az új, ha régóta nem működik, akkor az első pontra nagyobb az esély
- klíma, fűtés, extrák, belső tér dolgokban nem tudok nyilatkozni. meg kell nézni, hogy minden működik-e
ezeken kívül a szokásos: lehetett-e törve, beázott, stb.
Naplózva
1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6253 Dátum:
2014.02.26 szerda, 11:25:32 »
Idézetet írta: Lingeström - 2014.02.26 szerda, 10:40:48
Köszönöm!
A váltóra/kuplungra igyekszem majd odafigyelni, v. méginkább kérni fogom, hogy jobban figyeljenek oda.
Egyéb amit
mindenképp
érdemes ellenőrizni vásárláskor?
itt érdemes még olvasgatnod:
http://www.talkford.com/topic/158036-common-problems-with-the-4-cylinder-engine/
http://www.talkford.com/forum/89-ford-mondeo-mk3-2000-2007/
Naplózva
1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
Jani18
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6254 Dátum:
2014.02.26 szerda, 18:02:32 »
Sziasztok.
Azt szeretném kérdezni hogy a mondeo mk3 1.8 duratec motor vezérműszíjas vagy vezérműláncos?
Naplózva
2003-as Mondeo MK3 1.8 (110 LE) Ambiente
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6255 Dátum:
2014.02.26 szerda, 18:06:24 »
Idézetet írta: Jani18 - 2014.02.26 szerda, 18:02:32
Sziasztok.
Azt szeretném kérdezni hogy a mondeo mk3 1.8 duratec motor vezérműszíjas vagy vezérműláncos?
Láncos.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Lingeström
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6256 Dátum:
2014.02.27 csütörtök, 11:35:09 »
Idézetet írta: zsombi - 2014.02.26 szerda, 11:25:32
itt érdemes még olvasgatnod:
http://www.talkford.com/topic/158036-common-problems-with-the-4-cylinder-engine/
http://www.talkford.com/forum/89-ford-mondeo-mk3-2000-2007/
Köszönöm!
Naplózva
RDS
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6257 Dátum:
2014.02.27 csütörtök, 18:02:55 »
Helló!
Elkészült a motorgenerál. Gyűrűk és szimeringek is cserélve lettek. Így hát szeretném a gyári előírásokat betartva 5W-30 -as olajat használni.
Kérdésem az lenne, hogy melyik márkát preferáljátok? Vagy jó a Ford márkájú is? Köszi!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6258 Dátum:
2014.02.27 csütörtök, 18:04:35 »
Idézetet írta: RDS - 2014.02.27 csütörtök, 18:02:55
Helló!
Elkészült a motorgenerál. Gyűrűk és szimeringek is cserélve lettek. Így hát szeretném a gyári előírásokat betartva 5W-30 -as olajat használni.
Kérdésem az lenne, hogy melyik márkát preferáljátok? Vagy jó a Ford márkájú is? Köszi!
Ami belevaló az tökéletesen megfelel.
Formula F 5W-30
Naplózva
Imádom a dízeleket!
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6259 Dátum:
2014.02.27 csütörtök, 18:05:40 »
Idézetet írta: RDS - 2014.02.27 csütörtök, 18:02:55
Helló!
Elkészült a motorgenerál. Gyűrűk és szimeringek is cserélve lettek. Így hát szeretném a gyári előírásokat betartva 5W-30 -as olajat használni.
Kérdésem az lenne, hogy melyik márkát preferáljátok? Vagy jó a Ford márkájú is? Köszi!
Na és mennyibe fájt?
Naplózva
RDS
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6260 Dátum:
2014.02.27 csütörtök, 18:09:52 »
Idézetet írta: GSR - 2014.02.27 csütörtök, 18:04:35
Ami belevaló az tökéletesen megfelel.
Formula F 5W-30
Köszönöm!
Naplózva
RDS
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6261 Dátum:
2014.02.27 csütörtök, 18:12:42 »
Idézetet írta: joxer - 2014.02.27 csütörtök, 18:05:40
Na és mennyibe fájt?
100,000 Ft. (Gyűrűk, szelepszár szimering, tömítések és esztergályos munkák.)
Ismerősnél.
Naplózva
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6262 Dátum:
2014.02.27 csütörtök, 18:14:49 »
Idézetet írta: RDS - 2014.02.27 csütörtök, 18:12:42
100,000 Ft. (Gyűrűk, szelepszár szimering, tömítések és esztergályos munkák.)
Ismerősnél.
Hengerfejfelújítás is volt?
Baráti ár! Szerintem az az ismerős akar valamit tőled!
Naplózva
RDS
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6263 Dátum:
2014.02.27 csütörtök, 18:20:13 »
Idézetet írta: joxer - 2014.02.27 csütörtök, 18:14:49
Hengerfejfelújítás is volt?
Baráti ár! Szerintem az az ismerős akar valamit tőled!
Igen volt.
Háát, csak nem!
Naplózva
Jani18
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6264 Dátum:
2014.02.28 péntek, 13:27:57 »
Sziasztok.
Azt szeretném kérdezni hogy van egy 1.8-as benzines autóm 2003-as.
Olajcserénél mehet bele 10w40 Castrol Magnatech?
Válaszokat előre is köszönöm.
Naplózva
2003-as Mondeo MK3 1.8 (110 LE) Ambiente
kerdig
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 219
+36/30-5594080
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6265 Dátum:
2014.02.28 péntek, 13:31:40 »
Idézetet írta: Jani18 - 2014.02.28 péntek, 13:27:57
Sziasztok.
Azt szeretném kérdezni hogy van egy 1.8-as benzines autóm 2003-as.
Olajcserénél mehet bele 10w40 Castrol Magnatech?
Válaszokat előre is köszönöm.
Igazából itt a fórumon a többség a gyári 5w30-ra teszi le a voksát.
Naplózva
2012 2.0 TDCi 163LE PS kombi szintén színváltós szürke-barna-lila fénytől függően:)
Ex:2001-es 1,8l 125 Le B5Y Trend +, Aquamarine zöld időnként kék
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6266 Dátum:
2014.02.28 péntek, 16:13:49 »
Idézetet írta: Pedo Feel The Difference - 2014.02.24 hétfő, 07:25:39
Az a termosztát nem az igazi.
Nekem, mikor nem melegedett 75°C-nál jobban, akkor sem evett többet. Ez már nem hideg motor.
Elsőnek cseréld ki a termosztátot, aztán lehet tovább menni a vizsgálatban.
Valami oknál fogva a fogyasztás visszaállt a régi 8körülire.
Mivel közeledik a jóidő, mennyire gáz ha nem cserélem a termosztátot? Mivel hidegben szarakodik, gondoltam a nyarat ki fogja bírni...
Rossz gondolatmenet, cseréljem mindenképpen?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6267 Dátum:
2014.02.28 péntek, 16:50:23 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2014.02.28 péntek, 16:13:49
Valami oknál fogva a fogyasztás visszaállt a régi 8körülire.
Mivel közeledik a jóidő, mennyire gáz ha nem cserélem a termosztátot? Mivel hidegben szarakodik, gondoltam a nyarat ki fogja bírni...
Rossz gondolatmenet, cseréljem mindenképpen?
mindenképp.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6268 Dátum:
2014.02.28 péntek, 17:02:05 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2014.02.28 péntek, 16:13:49
Valami oknál fogva a fogyasztás visszaállt a régi 8körülire.
Mivel közeledik a jóidő, mennyire gáz ha nem cserélem a termosztátot? Mivel hidegben szarakodik, gondoltam a nyarat ki fogja bírni...
Rossz gondolatmenet, cseréljem mindenképpen?
Én 2 évet jártam úgy, hogy 75°C-ig ment fel a hőmérséklet....az már üzemi. Viszont nekem bezárt, csak korábban nyitott. Semmi baj nem történt.
Ha nyitva marad, az a gond.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6269 Dátum:
2014.02.28 péntek, 17:08:40 »
Idézetet írta: Pedo Feel The Difference - 2014.02.28 péntek, 17:02:05
Én 2 évet jártam úgy, nekem bezárt, csak korábban nyitott. Semmi baj nem történt.
Ha nyitva marad, az a gond.
Akkor jön a hasmars...
Te miről beszélsz?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6270 Dátum:
2014.02.28 péntek, 17:13:04 »
Idézetet írta: Pedo Feel The Difference - 2014.02.28 péntek, 17:02:05
Én 2 évet jártam úgy, hogy 75°C-ig ment fel a hőmérséklet....az már üzemi. Viszont nekem bezárt, csak korábban nyitott. Semmi baj nem történt.
Ha nyitva marad, az a gond.
Jó, és az enyém most nyitva marad? Gondolom igen, ha nehezen melegszik be...
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
addM
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6271 Dátum:
2014.02.28 péntek, 17:14:57 »
Sziasztok! Kis nehézség után sikerült regisztrálnom, és rögtön egy kérdéssel kezdeném
A hibajelenség ugyanez:
http://www.youtube.com/watch?v=9iSwz9GkRO8
Különbség annyi, hogy nálam nem 2000 körüli az alapjárat hanem pár percig 1000körül mozog, majd utána pár percig 1500-on!
(pl piros lámpa felé guruláskor, üresben, 20 km/h alatt felpörög, ha megállok kb 1mp alatt leesik a fordulat. Ugyanígy araszoláskor dugóban: csúsztatom a kuplungot, a gázpedálhoz hozzá sem érek egyből felpörög kb 3000-re a fordulat, és csak megálláskor megy le!) A dolog érdekessége, hogy hidegindításkor egész tűrhető ez a dolog (bár néha hideg motorral is csinálja).
Nem tudom mennyire lehet köze a dologhoz: nyáron volt, hogy nem indult "pöccre". Ilyenkor 2. indítózáskor kis gázadással egyből indult. Lefulladni nem szokott! Ez a jelenség ősz körül elmúlt!
Az itt olvasottak alapján az alapjárati motor kitisztítottam. A folytószelepet áttöröltem (bár azt annyira nem alaposan) magát a házat nem vettem le csak a beömlő csövet, és úgy kitöröltem. A hiba sajnos nem szűnt meg!
Kérdésem az lenne, hogy valakinek volt-e már hasonló hibája, és ha igen mi okozhatja?!
A válaszokat előre is köszönöm!
u.i.: check engine nem világít!!!!
«
Utoljára szerkesztve: 2014.02.28 péntek, 17:43:13 írta addM
»
Naplózva
MKIII, 1.8l Trend, 125Le, 4ajtós, 2004
bzozoo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 414
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6272 Dátum:
2014.02.28 péntek, 18:47:18 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2014.02.28 péntek, 17:13:04
Jó, és az enyém most nyitva marad? Gondolom igen, ha nehezen melegszik be...
Így van
Naplózva
MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6273 Dátum:
2014.02.28 péntek, 18:52:57 »
Idézetet írta: bzozoo - 2014.02.28 péntek, 18:47:18
Így van
Nyáron az kifejezetten hasznos, nem?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
bzozoo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 414
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6274 Dátum:
2014.02.28 péntek, 18:56:30 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2014.02.28 péntek, 18:52:57
Nyáron az kifejezetten hasznos, nem?
Télen rosszabb, mert akkor a folyton nyitott rendszer miatt több víz kering a kelleténél, és egyáltalán nem, vagy csak nagyon nehezen melegszik fel.
Naplózva
MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
Jani18
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6275 Dátum:
2014.02.28 péntek, 19:29:10 »
Idézetet írta: kerdig - 2014.02.28 péntek, 13:31:40
Igazából itt a fórumon a többség a gyári 5w30-ra teszi le a voksát.
Nem lessz abból baj ha ennyire híg olajat öntök bele? Cak 10 éves az autó.
Bocs hogy ennyit kérdezősködök de most vettem az autót.
Naplózva
2003-as Mondeo MK3 1.8 (110 LE) Ambiente
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6276 Dátum:
2014.02.28 péntek, 19:30:06 »
Idézetet írta: Jani18 - 2014.02.28 péntek, 19:29:10
Nem lessz abból baj ha ennyire híg olajat öntök bele? Cak 10 éves az autó.
Bocs hogy ennyit kérdezősködök de most vettem az autót.
Nem.
Aláírásba tedd be milyen autód van!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
kerdig
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 219
+36/30-5594080
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6277 Dátum:
2014.02.28 péntek, 19:31:34 »
Idézetet írta: Jani18 - 2014.02.28 péntek, 19:29:10
Nem lessz abból baj ha ennyire híg olajat öntök bele? Cak 10 éves az autó.
Bocs hogy ennyit kérdezősködök de most vettem az autót.
Az enyém sem fiatalabb, mégis azt kapott nemrég. Ha egyszer az kell bele.
Naplózva
2012 2.0 TDCi 163LE PS kombi szintén színváltós szürke-barna-lila fénytől függően:)
Ex:2001-es 1,8l 125 Le B5Y Trend +, Aquamarine zöld időnként kék
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6278 Dátum:
2014.02.28 péntek, 19:32:12 »
Idézetet írta: Jani18 - 2014.02.28 péntek, 19:29:10
Nem lessz abból baj ha ennyire híg olajat öntök bele? Cak 10 éves az autó.
Bocs hogy ennyit kérdezősködök de most vettem az autót.
Ennyire híg?
Mennyire? Pont annyira, mint ahogy a gyár előírta.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6279 Dátum:
2014.02.28 péntek, 20:11:59 »
Idézetet írta: addM - 2014.02.28 péntek, 17:14:57
Sziasztok! Kis nehézség után sikerült regisztrálnom, és rögtön egy kérdéssel kezdeném
A hibajelenség ugyanez:
http://www.youtube.com/watch?v=9iSwz9GkRO8
Különbség annyi, hogy nálam nem 2000 körüli az alapjárat hanem pár percig 1000körül mozog, majd utána pár percig 1500-on!
(pl piros lámpa felé guruláskor, üresben, 20 km/h alatt felpörög, ha megállok kb 1mp alatt leesik a fordulat. Ugyanígy araszoláskor dugóban: csúsztatom a kuplungot, a gázpedálhoz hozzá sem érek egyből felpörög kb 3000-re a fordulat, és csak megálláskor megy le!) A dolog érdekessége, hogy hidegindításkor egész tűrhető ez a dolog (bár néha hideg motorral is csinálja).
Nem tudom mennyire lehet köze a dologhoz: nyáron volt, hogy nem indult "pöccre". Ilyenkor 2. indítózáskor kis gázadással egyből indult. Lefulladni nem szokott! Ez a jelenség ősz körül elmúlt!
Az itt olvasottak alapján az alapjárati motor kitisztítottam. A folytószelepet áttöröltem (bár azt annyira nem alaposan) magát a házat nem vettem le csak a beömlő csövet, és úgy kitöröltem. A hiba sajnos nem szűnt meg!
Kérdésem az lenne, hogy valakinek volt-e már hasonló hibája, és ha igen mi okozhatja?!
A válaszokat előre is köszönöm!
u.i.: check engine nem világít!!!!
Szia,
pedig ez elég alapjárati motor hiba gyanús. Rendesen megpucoltad? Esetleg még EGR, bár az nem tartaná ilyen fent az alapjáratot, csak ingadozást okozna.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
addM
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6280 Dátum:
2014.02.28 péntek, 20:22:09 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2014.02.28 péntek, 20:11:59
Szia,
pedig ez elég alapjárati motor hiba gyanús. Rendesen megpucoltad? Esetleg még EGR, bár az nem tartaná ilyen fent az alapjáratot, csak ingadozást okozna.
Szia.
Belefújtam kb. fél flakon WD40-et. Fémtiszta lett a belseje. Gumirésznél is kipucoltam. Tömítőgyűrű is rendben volt. Vagy tényleg betojt az alapjárati.
Diagnosztika lesz a vége asszem. Pedo Feel The Difference kolléga mondott pár dolgot amit érdemes ott nézni!
Naplózva
MKIII, 1.8l Trend, 125Le, 4ajtós, 2004
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6281 Dátum:
2014.02.28 péntek, 21:34:11 »
Idézetet írta: addM - 2014.02.28 péntek, 20:22:09
Szia.
Belefújtam kb. fél flakon WD40-et. Fémtiszta lett a belseje. Gumirésznél is kipucoltam. Tömítőgyűrű is rendben volt. Vagy tényleg betojt az alapjárati.
Diagnosztika lesz a vége asszem. Pedo Feel The Difference kolléga mondott pár dolgot amit érdemes ott nézni!
A wd40 tisztításra nem a legjobb szerintem, bár ha fémtiszta lett...
Nemtudom ezt hogy tudod diagnosztikázni, ha hibajelet nem dobott.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
addM
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6282 Dátum:
2014.02.28 péntek, 21:40:45 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2014.02.28 péntek, 21:34:11
A wd40 tisztításra nem a legjobb szerintem, bár ha fémtiszta lett...
Nemtudom ezt hogy tudod diagnosztikázni, ha hibajelet nem dobott.
Mindenképp meg kell nézetnem valakivel. Utána majd írom mik voltak a tapasztalatok!
Naplózva
MKIII, 1.8l Trend, 125Le, 4ajtós, 2004
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6283 Dátum:
2014.03.01 szombat, 15:35:45 »
Sziasztok.
Szívósori kibelezés előtt vagyok,esetleg valaki Zalaegerszeg környékén tudna segíteni instukciókkal?Persze minden megoldásért előre is kösz.
Elsődleges diag.megtörtént:vákumcső le és csönd,fel klatty
Esetleg képekkel a dugózásról.A sematikus szétszerelés ábráit megtaláltam,de egy tapasztalati kolléga nagy segítség lenne.
http://fordwiki.co.uk/index.php?title=Inlet_Manifold_Fault_-_Duratec
http://fordwiki.co.uk/index.php/Intake_Manifold_Removal
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6284 Dátum:
2014.03.01 szombat, 15:40:54 »
Ha nem vagy biztos abban, amit csinálsz...........akkor inkább ne állj neki egyedül.
Nem elég valakivel beszélni róla.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6285 Dátum:
2014.03.01 szombat, 15:42:35 »
Idézetet írta: vagyokabajnok - 2014.03.01 szombat, 15:35:45
Sziasztok.
Szívósori kibelezés előtt vagyok,esetleg valaki Zalaegerszeg környékén tudna segíteni instukciókkal?Persze minden megoldásért előre is kösz.
Elsődleges diag.megtörtént:vákumcső le és csönd,fel klatty
Esetleg képekkel a dugózásról.A sematikus szétszerelés ábráit megtaláltam,de egy tapasztalati kolléga nagy segítség lenne.
http://fordwiki.co.uk/index.php?title=Inlet_Manifold_Fault_-_Duratec
http://fordwiki.co.uk/index.php/Intake_Manifold_Removal
http://www.talkford.com/topic/201881-20-inlet-flaps-removal/
ez nem jó?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6286 Dátum:
2014.03.01 szombat, 15:52:25 »
Idézetet írta: 蒂博尔·科瓦奇 - 2014.03.01 szombat, 15:40:54
Ha nem vagy biztos abban, amit csinálsz...........akkor inkább ne állj neki egyedül.
Nem elég valakivel beszélni róla.
A személyes beszélgetés a szerelési idő csökkentése miatt lenne jobb nekem a többi megvan.
Köszönöm
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6287 Dátum:
2014.03.01 szombat, 15:56:25 »
Idézetet írta: alf - 2014.03.01 szombat, 15:42:35
http://www.talkford.com/topic/201881-20-inlet-flaps-removal/
ez nem jó?
Köszi
Ez fényévekkel jobb,mint a rajzos verzió,így a 2 variációból már könnyen gazdálkodok.Persze a személyes közreműködés(hátratett kézzel mondani a tutit)a gyors kipakolás miatt lenne csak érdekes.De így már sokkal jobb
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6288 Dátum:
2014.03.01 szombat, 16:01:22 »
Idézetet írta: vagyokabajnok - 2014.03.01 szombat, 15:56:25
Köszi
Ez fényévekkel jobb,mint a rajzos verzió,így a 2 variációból már könnyen gazdálkodok.Persze a személyes közreműködés(hátratett kézzel mondani a tutit)a gyors kipakolás miatt lenne csak érdekes.De így már sokkal jobb
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Turbo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6289 Dátum:
2014.03.02 vasárnap, 16:47:28 »
Hali!
Nemrég lecseréltem a hőn szeretett MK1-es Mondeomat egy MK3-asra. Benzines, 2 literes. Azt szeretném megkérdezni, hogy mennyi a csereperiódus ennél a motornál az ékszíjra (vízpumpára?), gyertyákra, szűrőkre, stb. Ez a motor láncos vezérlésű? (Az MK1 az szíjas volt) A vezérműláncot milyen gyakran kell cserélni?
Előre is köszi!
Naplózva
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6290 Dátum:
2014.03.02 vasárnap, 17:03:13 »
Idézetet írta: Turbo - 2014.03.02 vasárnap, 16:47:28
Hali!
Nemrég lecseréltem a hőn szeretett MK1-es Mondeomat egy MK3-asra. Benzines, 2 literes. Azt szeretném megkérdezni, hogy mennyi a csereperiódus ennél a motornál az ékszíjra (vízpumpára?), gyertyákra, szűrőkre, stb. Ez a motor láncos vezérlésű? (Az MK1 az szíjas volt) A vezérműláncot milyen gyakran kell cserélni?
Előre is köszi!
Szia!
A motor láncos vezérlésű. A csereperiódust nem tudom, én szinte másfél évente cserélek olajat és szűrőket, pedig szerintem nem kellene ilyen gyakran, évente megyek vagy ötezer kilométert. Figyelj oda a termosztátra, hogy jól működjön és figyeld a szívósorodat is, mert ezek nagy gondot tudnak okozni.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6291 Dátum:
2014.03.02 vasárnap, 18:37:19 »
Idézetet írta: joxer - 2014.03.02 vasárnap, 17:03:13
Szia!
A motor láncos vezérlésű. A csereperiódust nem tudom, én szinte másfél évente cserélek olajat és szűrőket, pedig szerintem nem kellene ilyen gyakran, évente megyek vagy ötezer kilométert. Figyelj oda a termosztátra, hogy jól működjön és figyeld a szívósorodat is, mert ezek nagy gondot tudnak okozni.
Azért azt is tartsd szem előtt, hogy az olaj az 20ezer km
vagy
1 év.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6292 Dátum:
2014.03.02 vasárnap, 18:43:03 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.03.02 vasárnap, 18:37:19
Azért azt is tartsd szem előtt, hogy az olaj az 20ezer km
vagy
1 év.
Az egy évet egy picit akkor túlléptem.
Naplózva
Turbo
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6293 Dátum:
2014.03.02 vasárnap, 21:12:11 »
A szívósoron mit kell néznem, ellenőriznem?
Naplózva
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6294 Dátum:
2014.03.02 vasárnap, 21:16:40 »
Idézetet írta: Turbo - 2014.03.02 vasárnap, 21:12:11
A szívósoron mit kell néznem, ellenőriznem?
A szívósorban lapátok vannak tengelyre felfűzve. Ezek idővel kikopnak annyira, hogy a motor képes ezeket beszívni, és akkor jön a motorgenerál. Itt van egy videó arról, hogyan tudod ellenőrizni.
https://www.youtube.com/watch?v=hjRIsLwvjZQ
A már xar szívósornak van ilyen dízeles hangja, amire a szakik azt szokták mondani, hogy hidrotőke bibi, ami azért sem igaz, mert ebben a motorban nincs hidrotőke. Ha már rossz a szívósor, akkor vagy csere vagy kibelezés. Olyan 150000km tájékán szokott előjönni ez a baj.
Naplózva
szili00
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 323
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6295 Dátum:
2014.03.02 vasárnap, 21:22:47 »
a kérdés hogy mi a különbség egy v6-os tempomat és egy v4 tempomat között. Gondolok itt csak a bovdenre.
más a hossza? valamelyik rövidebb? vagy a csatlakozás? és hogy lehet-e mondjuk ezt otthon mokolni.
Naplózva
EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6296 Dátum:
2014.03.02 vasárnap, 21:32:12 »
Idézetet írta: szili00 - 2014.03.02 vasárnap, 21:22:47
a kérdés hogy mi a különbség egy v6-os tempomat és egy v4 tempomat között. Gondolok itt csak a bovdenre.
más a hossza? valamelyik rövidebb? vagy a csatlakozás? és hogy lehet-e mondjuk ezt otthon mokolni.
hát...talán....v4es moci nem létezik?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6297 Dátum:
2014.03.02 vasárnap, 21:36:43 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.03.02 vasárnap, 21:32:12
hát...talán....v4es moci nem létezik?
Létezik....csak inkább kétkerekűeknél.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
szili00
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 323
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6298 Dátum:
2014.03.02 vasárnap, 21:48:29 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.03.02 vasárnap, 21:32:12
hát...talán....v4es moci nem létezik?
Igaz!! Javítok akkor a 6 hengeres és a 4 hengeres között?
Naplózva
EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6299 Dátum:
2014.03.02 vasárnap, 23:32:25 »
Ford Capri V4
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Oldalak:
1
...
119
120
121
122
123
124
125
[
126
]
127
128
129
130
131
132
133
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ