Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:00:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 122 123 124 125 126 127 128 [129] 130 131 132 133 134 135 136 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4661993 alkalommal)
0 Felhasználó és 18 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6400 Dátum: 2014.03.28 péntek, 11:15:29 »

Igen csak nem értem mi ez a 15 LE különbség  wow1
sw
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #6401 Dátum: 2014.03.28 péntek, 11:17:33 »

Igen csak nem értem mi ez a 15 LE különbség  wow1

Vezérmű-tengely, PCM szerintem, de gyári katalógusból biztos ki lehet keresni.
Naplózva
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #6402 Dátum: 2014.03.28 péntek, 14:09:29 »

Tegnap kitisztítottam az alapjárati motort, és azóta 500 körül van az alapjárati fordulatszám (szinte pontosan ott áll a mutató stabilan). Eddig ~800 körül volt ha jól emlékszem. A kérdés adott, ez okozhat valami problémát, vagy ne foglalkozzak vele?
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #6403 Dátum: 2014.03.28 péntek, 14:20:51 »

Tegnap kitisztítottam az alapjárati motort, és azóta 500 körül van az alapjárati fordulatszám (szinte pontosan ott áll a mutató stabilan). Eddig ~800 körül volt ha jól emlékszem. A kérdés adott, ez okozhat valami problémát, vagy ne foglalkozzak vele?

Kell idő amíg az ECU adaptációja hozzááll a kitisztított alszelephez. Ellenőrizd hogy nem szív falsot, ha korrekt az összeszerelés akkor akksi le 10 percre, majd fuss vele 10-15 km-t. Így gyorsabban hozzátanul, mert nulláról default értékről  kezd adaptálódni mindenhez. Az elején furcsa lesz az autó.

De ha nem nyúlsz hozzá is megtanulja a tisztább alszelepet idővel...
Naplózva
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #6404 Dátum: 2014.03.28 péntek, 14:51:25 »

Kell idő amíg az ECU adaptációja hozzááll a kitisztított alszelephez. Ellenőrizd hogy nem szív falsot, ha korrekt az összeszerelés akkor akksi le 10 percre, majd fuss vele 10-15 km-t. Így gyorsabban hozzátanul, mert nulláról default értékről  kezd adaptálódni mindenhez. Az elején furcsa lesz az autó.

De ha nem nyúlsz hozzá is megtanulja a tisztább alszelepet idővel...

Értem, köszi szépen!  worship
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
bleicher.zsolt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #6405 Dátum: 2014.03.29 szombat, 13:19:55 »

1.8 duratech vezérlésbeállításnak a rögzítési pontjai hol találhatóak? Vettem hozzá vezérlésrögzítő szettet, de nem találom a főtengely rögzéstési pontját .
Naplózva

Mk3 1.8 125 LE
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #6406 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 11:37:31 »

Motorolaj csere előtt állok, és a szűrőt is szeretném lecserélni. Megnéztem Cromaxban, és két féle van:
1. filteres, betétes
2. fémházas szűrő

Nekem melyik kell a kettő közül? Vagy ha mindegy, akkor melyik a javasoltabb?
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6407 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 11:48:43 »

Motorolaj csere előtt állok, és a szűrőt is szeretném lecserélni. Megnéztem Cromaxban, és két féle van:
1. filteres, betétes
2. fémházas szűrő

Nekem melyik kell a kettő közül? Vagy ha mindegy, akkor melyik a javasoltabb?

Mi nem tudjuk megmondani, hogy neked melyik kell. Nézz alá a kocsinak.
Ha fémházast látsz, akkor a fémházas. Ha egy fekete műanyag fedelet látsz és alatta alu házat, akkor a filteres.
Nem mindegy! Nem felcserélhető!
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #6408 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 11:53:59 »

1.8 duratech vezérlésbeállításnak a rögzítési pontjai hol találhatóak? Vettem hozzá vezérlésrögzítő szettet, de nem találom a főtengely rögzéstési pontját .

Ez segít?
https://www.dropbox.com/s/c8hvpydyq61g4cj/Vez%C3%A9rl%C3%A9s.jpg
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6409 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 12:02:49 »

1.8 duratech vezérlésbeállításnak a rögzítési pontjai hol találhatóak? Vettem hozzá vezérlésrögzítő szettet, de nem találom a főtengely rögzéstési pontját .

A CKP mögött a blokk oldalán van egy csavar. Azt kell kihajtani és oda betekerni a támasztó csapot.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6410 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 12:04:43 »


Ez nem a főtengely beállítási/rögzítési pontja.  Smiley
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #6411 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 12:10:26 »

Motorolaj csere előtt állok, és a szűrőt is szeretném lecserélni. Megnéztem Cromaxban, és két féle van:
1. filteres, betétes
2. fémházas szűrő

Nekem melyik kell a kettő közül? Vagy ha mindegy, akkor melyik a javasoltabb?
Nekem ilyen van filteres:
http://kepfeltoltes.hu/view/140330/IMG_20140319_152037_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
 nyes
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #6412 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 12:14:16 »

Mi nem tudjuk megmondani, hogy neked melyik kell. Nézz alá a kocsinak.
Ha fémházast látsz, akkor a fémházas. Ha egy fekete műanyag fedelet látsz és alatta alu házat, akkor a filteres.
Nem mindegy! Nem felcserélhető!

Megnéztem és "fehér" színű, tapintásra fémházas, úgyhogy ez lesz az. Ami viszont jobban aggaszt, az az, hogy megnéztem (volna) az olajszintet, de a nívópálca száraz... Olajlámpa nem világít... Tócsát nem látok alatta, bár lehet hogy annyir már nincs benne, hogy kifollyon. Marad a szerviz  falbav
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #6413 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 12:14:56 »


Nekem teljesen más, úgyhogy már biztos vagyok benne hogy az enyém fémházas, köszi  Wink
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6414 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 12:33:09 »

Megnéztem és "fehér" színű, tapintásra fémházas, úgyhogy ez lesz az. Ami viszont jobban aggaszt, az az, hogy megnéztem (volna) az olajszintet, de a nívópálca száraz... Olajlámpa nem világít... Tócsát nem látok alatta, bár lehet hogy annyir már nincs benne, hogy kifollyon. Marad a szerviz  falbav

Ez valóban nem jó.
A megoldás nem egy hosszabb nívópálca........

Azonnal önts utána!

Ilyen a fémházas.

« Utoljára szerkesztve: 2014.03.30 vasárnap, 12:35:04 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #6415 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 12:42:06 »

Ez valóban nem jó.
A megoldás nem egy hosszabb nívópálca........

Azonnal önts utána!

Ilyen a fémházas.



Igen köszönöm, pont ilyenem van.
Hazafele útba is ejtem valamelyik nagyboltot, és veszek olajat, aztán amíg ki nem derül hogy mi baja, inkább hanyagolom a használatát amennyire csak tudom  rinya
Első körben otthon megnézem a gyertyákat, hátha abból ki lehet találni, hogy melyik hengernél van a gubanc (ha ott van).
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
bleicher.zsolt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #6416 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 12:54:37 »

A CKP mögött a blokk oldalán van egy csavar. Azt kell kihajtani és oda betekerni a támasztó csapot.

Köszöntem szépen  worship
Naplózva

Mk3 1.8 125 LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6417 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 12:57:38 »

Köszöntem szépen  worship

Check your e-mail.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #6418 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 17:05:31 »

Ma megfutotta az autóm a 200 ezredik km-t. 50 ekm óta van nálam. Státuszjelentés : olajfogyasztás 2-4 deci / 15ekm, komoly hibák száma eddig 0, apró hibák száma eddig néhány (kis kézügyességgel vagy szerelőnél orvosolva mind).
Eddig megérte ? Igen.Smiley
Naplózva
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #6419 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 17:25:07 »

Ma megfutotta az autóm a 200 ezredik km-t. 50 ekm óta van nálam. Státuszjelentés : olajfogyasztás 2-4 deci / 15ekm, komoly hibák száma eddig 0, apró hibák száma eddig néhány (kis kézügyességgel vagy szerelőnél orvosolva mind).
Eddig megérte ? Igen.Smiley

Gratula, kívánom hogy 200ezer fölöt is ugyanolyan nyugodt legyen az életed (pénztárcád), mint eddig  eljen
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
vstryker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 122



E-mail
« Új hozzászólás #6420 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 08:10:20 »

Sziasztok,

Már megint behülyült az autó. Szóval mostanában hétközben nem használtam, mert egyszerűen nem volt hova. Hétvégén családdal ide oda. Most azt csinálta pl tegnap, hogy beszaladtam asszonyért a belvárosba és mire odaértem a bemelegedett autónál az alapjárat felkúszott 1000-ig és azt tartotta normálisnak. Majd megálltunk valahol egy percre, utána látszólag megint jó volt.
Mellette meg rohadtul idegesít, hogy pl lámpánál megállok...motorfék amíg lehet, aztán kuplunk, fék, üresbe és közben 1500 körül áll a fordulat, majd kicsit felmegy 1700 körülre és csak ezután megy vissza alapjáratra.  falbav

Van erre vmi ötletetek?
Naplózva

Mondeo Kombi Trend 1.8 benzin (125LE) - 2001
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #6421 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 10:21:12 »

Sziasztok,

Már megint behülyült az autó. Szóval mostanában hétközben nem használtam, mert egyszerűen nem volt hova. Hétvégén családdal ide oda. Most azt csinálta pl tegnap, hogy beszaladtam asszonyért a belvárosba és mire odaértem a bemelegedett autónál az alapjárat felkúszott 1000-ig és azt tartotta normálisnak. Majd megálltunk valahol egy percre, utána látszólag megint jó volt.
Mellette meg rohadtul idegesít, hogy pl lámpánál megállok...motorfék amíg lehet, aztán kuplunk, fék, üresbe és közben 1500 körül áll a fordulat, majd kicsit felmegy 1700 körülre és csak ezután megy vissza alapjáratra.  falbav

Van erre vmi ötletetek?

Esetleg alapjárati motor....egy tisztítás biztos nem fog ártani neki.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
vstryker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 122



E-mail
« Új hozzászólás #6422 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 10:55:44 »

Esetleg alapjárati motor....egy tisztítás biztos nem fog ártani neki.

Az lehet. Meg tudom csinálni magam is? Van valami leírás, kép esetleg?  Wink
Naplózva

Mondeo Kombi Trend 1.8 benzin (125LE) - 2001
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6423 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 10:56:43 »

Esetleg alapjárati motor....egy tisztítás biztos nem fog ártani neki.

Én asszony Focusán csináltam. A szerkezetet elnézve szerintem a puceva nem segít rajta...Bár sokan sok fórumon azt írják.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #6424 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 11:02:02 »

Az lehet. Meg tudom csinálni magam is? Van valami leírás, kép esetleg?  Wink

Házilag megoldható....leírásom az nincs hozzá, de nem bonyolult.
Itt eg focusról video: http://www.youtube.com/watch?v=U3jIj76oAos
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
groland
Vendég
« Új hozzászólás #6425 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 11:22:43 »

Kedves Fórumtársak!

Találkozott már valaki a következő jelenséggel?

Beindítás után 1x, de csak 1x az elinduláskor, a kuplung felengedésekor furcsa "kerregő/surlódó" hang hallatszik és a kuplung pedálon is érződik a "rezgés". Hideg és meleg motornál is jelentkezik. A hibajelenség reprodukálása a motor leállításával történhet, menet közben már nem jelentkezik.

A kuplungszett (Sachs) és a hidraulikus kinyomócsapágy (Ford) frissen cserélve, a lendkerék eredeti, futásteljesítmény: 228.000 km.



Friss információm szerint ez egy normális jelenség: az ABS-től jön a hang.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #6426 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 19:52:50 »

Friss információm szerint ez egy normális jelenség: az ABS-től jön a hang.

Pontosan. Hátramenetben nem csinálja. De mihelyst elindulsz előre, az ABS csinál egy gyorstesztet, ez érződik a pedálon ...
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #6427 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 20:00:10 »

Pontosan. Hátramenetben nem csinálja. De mihelyst elindulsz előre, az ABS csinál egy gyorstesztet, ez érződik a pedálon ...
Nekem hátramenetben is csinál gyorstesztet,vagy az más lehet wow1
Minimális hangot is ad,nem zavaró,különben,meg ott a hifi és mindjárt nem érdekes. nyes
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
vstryker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 122



E-mail
« Új hozzászólás #6428 Dátum: 2014.04.01 kedd, 08:06:13 »

Házilag megoldható....leírásom az nincs hozzá, de nem bonyolult.
Itt eg focusról video: http://www.youtube.com/watch?v=U3jIj76oAos

Sokkal közelebb nem vitt a videó, hiszen már le van szedve. No, de csináltam én fotót. A nyíllal megjelölt cucc lenne az alapjárati motor, amit le kéne bontani?  https://www.dropbox.com/s/sdym0a5503njvq6/2014-04-01%2007.42.27.jpg
Naplózva

Mondeo Kombi Trend 1.8 benzin (125LE) - 2001
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #6429 Dátum: 2014.04.01 kedd, 08:40:16 »

Sokkal közelebb nem vitt a videó, hiszen már le van szedve. No, de csináltam én fotót. A nyíllal megjelölt cucc lenne az alapjárati motor, amit le kéne bontani?  https://www.dropbox.com/s/sdym0a5503njvq6/2014-04-01%2007.42.27.jpg

Nekem működik a videó....
Igen ő az....https://cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=8277&option=com_virtuemart&Itemid=26&kereso_modell=0&kereso_marka=---&kereso_modell=0&kereso_marka=---
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #6430 Dátum: 2014.04.01 kedd, 15:21:15 »

Úgy néztem, csak szeéepfedél tömítésből két féle van, alumínium és műanyag. Ha le kell cserélni, akkor érdemes ugyanolyra mint amilyen most van, vagy variálható?
Szelepfedél tömítésből, és szelepszár szimeringből megfelel az utángyártott is, vagy inkább a gyári Ford javasolt?
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #6431 Dátum: 2014.04.01 kedd, 16:17:27 »

Úgy néztem, csak szeéepfedél tömítésből két féle van, alumínium és műanyag. Ha le kell cserélni, akkor érdemes ugyanolyra mint amilyen most van, vagy variálható?
Szelepfedél tömítésből, és szelepszár szimeringből megfelel az utángyártott is, vagy inkább a gyári Ford javasolt?

Amilyen szelepfedeled van, olyanhoz való tömítést kell venni.
Naplózva
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #6432 Dátum: 2014.04.01 kedd, 17:41:16 »

Amilyen szelepfedeled van, olyanhoz való tömítést kell venni.
Köszi  eljen
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #6433 Dátum: 2014.04.04 péntek, 11:36:36 »

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy ha leszedem kitakarítani a szívósort, kel valamilyen alkatrész hozzá amikor rakom össze.
Például leszedéskor elszakad a tömítés ilyenekre gondolok!
Vagy érdemes újakat venni bele.
 worship
Válaszotokat előre is köszönöm!
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6434 Dátum: 2014.04.04 péntek, 12:10:39 »

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy ha leszedem kitakarítani a szívósort, kel valamilyen alkatrész hozzá amikor rakom össze.
Például leszedéskor elszakad a tömítés ilyenekre gondolok!
Vagy érdemes újakat venni bele.
 worship
Válaszotokat előre is köszönöm!

Ezen nincs mit kitakarítani, mint a dízelekén.
O gyűrűk vannak a nyílások körül. Elméletileg nem kell cserélni őket feltétlen, de meglátod úgyis .... ha nem lógnak ki a műanyag peremből, akkor ugye nem tömít rendesen és ki kell cserélni. Ha kinyúlik akkor még tömíteni fog, mert neki tud préselődni a hengerfejhez.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #6435 Dátum: 2014.04.04 péntek, 12:22:05 »

Ezen nincs mit kitakarítani, mint a dízelekén.
O gyűrűk vannak a nyílások körül. Elméletileg nem kell cserélni őket feltétlen, de meglátod úgyis .... ha nem lógnak ki a műanyag peremből, akkor ugye nem tömít rendesen és ki kell cserélni. Ha kinyúlik akkor még tömíteni fog, mert neki tud préselődni a hengerfejhez.

Köszönöm!

Pillangószelep tisztítás?
Azt le kel szedni?
Nincs valami cikk esetleg róla?
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6436 Dátum: 2014.04.04 péntek, 12:26:28 »

Köszönöm!

Pillangószelep tisztítás?
Azt le kel szedni?
Nincs valami cikk esetleg róla?

Leveheted, de a helyén is ki lehet törölgetni ronggyal nyitott helyzetben. Leszerelve sem lesz tisztább és nem kockáztatsz egy tömítést.
Fojtószelep tisztítós ronggyal. (Nem féktisztítóval!)
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.04 péntek, 12:30:23 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #6437 Dátum: 2014.04.04 péntek, 12:28:37 »

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy ha leszedem kitakarítani a szívósort, kel valamilyen alkatrész hozzá amikor rakom össze.
Például leszedéskor elszakad a tömítés ilyenekre gondolok!
Vagy érdemes újakat venni bele.
 worship
Válaszotokat előre is köszönöm!

Ha az örvénylapátokat szeretnéd kiszedni, arról csak angol nyelvű leírás van: http://www.talkford.com/topic/201881-20-inlet-flaps-removal/
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #6438 Dátum: 2014.04.04 péntek, 12:30:42 »

Ha az örvénylapátokat szeretnéd kiszedni, arról csak angol nyelvű leírás van: http://www.talkford.com/topic/201881-20-inlet-flaps-removal/

Nem is kiszedni, hanem csak megnézni milyen állapotban vannak, mennyire koszosak stb.
Okoz e ez alapjárati problémát, ha koszos.
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6439 Dátum: 2014.04.04 péntek, 12:31:12 »

Ha az örvénylapátokat szeretnéd kiszedni, arról csak angol nyelvű leírás van: http://www.talkford.com/topic/201881-20-inlet-flaps-removal/

"tisztítás"
Én a lapát kiszedését nem ennek nevezném.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6440 Dátum: 2014.04.04 péntek, 12:32:12 »

Nem is kiszedni, hanem csak megnézni milyen állapotban vannak, mennyire koszosak stb.
Okoz e ez alapjárati problémát, ha koszos.

Nem. Nem is lesznek koszosak az örvénylapátok.

Injektorok uh tisztítása!   Már mondtam........ wave

Érd-en tudok 2 helyet is....közelebb nem.
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.04 péntek, 12:34:16 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #6441 Dátum: 2014.04.04 péntek, 12:33:37 »

Nem.

Injektorok uh tisztítása!   Már mondtam........ wave

Érd-en tudok 2 helyet is....közelebb nem.

Igen az Érdi szervizt azt megtaláltam.
Beszéltem is velük!
Ki kel szedni és elvinni, mert ők nem szedik ki!!!
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6442 Dátum: 2014.04.04 péntek, 12:34:59 »

Igen az Érdi szervizt azt megtaláltam.
Beszéltem is velük!
Ki kel szedni és elvinni, mert ők nem szedik ki!!!

Keresd meg a másik Érd-it is......ők ki is szedik. (ergo mehetsz az autóval)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #6443 Dátum: 2014.04.04 péntek, 12:38:41 »

"tisztítás"
Én a lapát kiszedését nem ennek nevezném.

Nem úgy értettem, hanem hogy ha már egyszer úgyis szétszedi, és úgy dönt hogy az örvénylapátokat is szeretné kiszedni, akkor arról csak angol nyelvű leírás van.
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #6444 Dátum: 2014.04.04 péntek, 12:39:44 »

Keresd meg a másik Érd-it is......ők ki is szedik. (ergo mehetsz az autóval)

Ezt a másik érdi céget találtam http://adagolo-injektor-javitas.net/
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6445 Dátum: 2014.04.04 péntek, 12:40:33 »

Nem úgy értettem, hanem hogy ha már egyszer úgyis szétszedi, és úgy dönt hogy az örvénylapátokat is szeretné kiszedni, akkor arról csak angol nyelvű leírás van.

Meg magyar.
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Sz%C3%ADv%C3%B3sor_dilemma_MK3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #6446 Dátum: 2014.04.04 péntek, 12:42:00 »


Valóban, bár az angol sokkal részletesebb.
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #6447 Dátum: 2014.04.04 péntek, 13:00:13 »

Pillangószelep tisztításánál van olyan dolog amire nagyon oda kel figyelni?
Vettem fojtószelep tisztító  spray.
Bátran be lehet vele fújni?
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6448 Dátum: 2014.04.04 péntek, 13:01:46 »

Pillangószelep tisztításánál van olyan dolog amire nagyon oda kel figyelni?
Vettem fojtószelep tisztító  spray.
Bátran be lehet vele fújni?

Én nem fújnám bele. (bár valamelyiket lehet, de ne kerüljön már be a motorba a kosz....)
Itt leírtam:
#6453 Dátum: Ma - 12:26:28
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #6449 Dátum: 2014.04.04 péntek, 15:23:42 »

Bátran be lehet vele fújni?
Leszereled a fojtószelepet, kitisztítod, majd visszaszereled. Így szokás.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 122 123 124 125 126 127 128 [129] 130 131 132 133 134 135 136 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.049 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.