Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:42:02 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 124 125 126 127 128 129 130 [131] 132 133 134 135 136 137 138 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4652958 alkalommal)
0 Felhasználó és 103 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6500 Dátum: 2014.04.15 kedd, 22:23:46 »


Nem találkoztam ezekkel a hozzászólásokkal,köszi hogy leírtad újra.Nálam talán az okozta a plusz fogyasztást, hogy a korábban megszokott módon adtam neki a gázt és a meglepetésre,hogy nem megy az autó nyomtam neki egy kis pluszt.Te mit tanácsolsz azoknak akik most állnak ilyen dilemma előtt?Kibelezni vagy lapátokat cserélni?

Akinek cserélhetők a lapátok, azok tudnák csak cserélni. A FL előtti szívósorból csak eltávolítani lehet. Azokból érdemes is.
A FL utáni egyébként annyira nem is romlandó, mint az előtti. Itt ki ki döntse el, hogy van ~60e alkatrészre és utána megont sokáig jó vagy kiszedni.

Én a 3. variációt választottam. Nem szedtem ki, állandóan nyitva van -feszített állapot- és nem engedem működni.
Persze ez csak akkor alkalmazható, ha még nem kopottak és zörögnek nagyon.
Nekem 182e km van benne.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #6501 Dátum: 2014.04.15 kedd, 22:31:14 »

Akinek cserélhetők a lapátok, azok tudnák csak cserélni. A FL előtti szívósorból csak eltávolítani lehet. Azokból érdemes is.
A FL utáni egyébként annyira nem is romlandó, mint az előtti. Itt ki ki döntse el, hogy van ~60e alkatrészre és utána megont sokáig jó vagy kiszedni.

Én a 3. variációt választottam. Nem szedtem ki, állandóan nyitva van -feszített állapot- és nem engedem működni.
Persze ez csak akkor alkalmazható, ha még nem kopottak és zörögnek nagyon.
Nekem 182e km van benne.


Nekem 140000km-nél utolsó kettő perselye kopott volt a szétszedéskor.
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
vstryker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 122



E-mail
« Új hozzászólás #6502 Dátum: 2014.04.16 szerda, 07:00:37 »

Na, egy kiadós alvás után úgy döntöttem,hogy nekilátok magam a dugózásnak. Smiley
Lenne néhány kérdés:
- ha van valakinek leírás, legyen kedves elküldeni
- Leküzdöm a szívósort. Kiszedek belőle mindent. Írják,hogy vannak perselyek. Ezeket látni fogom? Valaki tud képet adni róluk?
- A középen rámenő vákumcsővel mi légyen? Annak a lyukát is dugózzam be és tegyem rá úgy a csövet?
- Ezen kívül még megy rá valahol vákumcső?
- A középső vákumcső helyét hogy dugózzátok be úgy,hogy utána ne szippantsa be ott a cumót? Azon filózok,hogy a tömitőanyagot beteszem a lyukba, de egy kicsit kívülre nem tehetek belőle, ami úgymond megtartaná, mert akkor nem tudom rátenni ismét a csövet.  Roll Eyes

Naplózva

Mondeo Kombi Trend 1.8 benzin (125LE) - 2001
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6503 Dátum: 2014.04.16 szerda, 07:24:40 »

Ennyi és ilyen kérdésekkel "felszerelve" biztos vagy abban, hogy te akarod ezt csinálni?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #6504 Dátum: 2014.04.16 szerda, 07:57:17 »

Na, egy kiadós alvás után úgy döntöttem,hogy nekilátok magam a dugózásnak. Smiley
Lenne néhány kérdés:
- ha van valakinek leírás, legyen kedves elküldeni
- Leküzdöm a szívósort. Kiszedek belőle mindent. Írják,hogy vannak perselyek. Ezeket látni fogom? Valaki tud képet adni róluk?
- A középen rámenő vákumcsővel mi légyen? Annak a lyukát is dugózzam be és tegyem rá úgy a csövet?
- Ezen kívül még megy rá valahol vákumcső?
- A középső vákumcső helyét hogy dugózzátok be úgy,hogy utána ne szippantsa be ott a cumót? Azon filózok,hogy a tömitőanyagot beteszem a lyukba, de egy kicsit kívülre nem tehetek belőle, ami úgymond megtartaná, mert akkor nem tudom rátenni ismét a csövet.  Roll Eyes


Látni fogsz mindent, amit ki kell venni a szívósorból. Vedd ki a lapátokat,a tengelyeket és a perselyt is. Olyan tömítő anyagot vegyél, ami olajálló, hőálló és qrva jól tapad, gyorsan köt. Kétkomponensű fémgyurmák szerintem általában jók lehetnek.
Naplózva
vstryker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 122



E-mail
« Új hozzászólás #6505 Dátum: 2014.04.16 szerda, 08:20:33 »

Ennyi és ilyen kérdésekkel "felszerelve" biztos vagy abban, hogy te akarod ezt csinálni?

Igen. Ha nem kérdezem meg, akkor meg honnan tudnám? Elvileg azért van a fórum, hogy ilyeneket megbeszéljünk.  Roll Eyes

Igazából nem ragaszkodnék hozzá, de szeretném megúszni egy 4 számjegyű összegből. Akivel eddig beszéltem, az mind 5 számjegyűeket mondott és nem a legkisebbet.... De ha van valaki ,aki olcsón megcsinálja, akkor priviben jelentkezzen és én örülnék a legjobban. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.16 szerda, 08:29:25 írta vstryker » Naplózva

Mondeo Kombi Trend 1.8 benzin (125LE) - 2001
kerdig
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 219


+36/30-5594080


E-mail
« Új hozzászólás #6506 Dátum: 2014.04.16 szerda, 08:39:52 »

Igen. Ha nem kérdezem meg, akkor meg honnan tudnám? Elvileg azért van a fórum, hogy ilyeneket megbeszéljünk.  Roll Eyes

Igazából nem ragaszkodnék hozzá, de szeretném megúszni egy 4 számjegyű összegből. Akivel eddig beszéltem, az mind 5 számjegyűeket mondott és nem a legkisebbet.... De ha van valaki ,aki olcsón megcsinálja, akkor priviben jelentkezzen és én örülnék a legjobban. Smiley
Az igazság az, hogy akinek van egy kis műszaki, barkácsolós érzéke, és már fogott bele olyanba amit nem ismert, az inkább kérdez mielőtt ott áll készületlenül és nem tudja összerakni az autót, amit utána 20 perccel már használni kellene.  falbav
Nem az a gond, ha valaki kérdez és utánajár alaposan valaminek mielőtt nekikezd, hanem aki kérdezés, és utánajárás nélkül nekiesik, mint bolond borjú az anyjának.  nyes
(Bár ez csak az én véleményem.)
Naplózva

2012 2.0 TDCi 163LE PS kombi szintén színváltós szürke-barna-lila fénytől függően:)
Ex:2001-es 1,8l 125 Le B5Y Trend +, Aquamarine zöld időnként kék
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #6507 Dátum: 2014.04.16 szerda, 08:42:11 »

Igen. Ha nem kérdezem meg, akkor meg honnan tudnám? Elvileg azért van a fórum, hogy ilyeneket megbeszéljünk.  Roll Eyes

Igazából nem ragaszkodnék hozzá, de szeretném megúszni egy 4 számjegyű összegből. Akivel eddig beszéltem, az mind 5 számjegyűeket mondott és nem a legkisebbet.... De ha van valaki ,aki olcsón megcsinálja, akkor priviben jelentkezzen és én örülnék a legjobban. Smiley
Szétszedéshez leírás: http://www.talkford.com/page/fordwiki/_/mondeo/mondeo-mk3/intake-manifold-removal-r124
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6508 Dátum: 2014.04.16 szerda, 08:56:36 »

Ennyi és ilyen kérdésekkel "felszerelve" biztos vagy abban, hogy te akarod ezt csinálni?

Gondolom az elsőt te sem úgy szedted szét, hogy nekiálltál és kész lett...

Ha tudod a választ, akkor írd le, szerintem 3sorban megválaszolható!

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #6509 Dátum: 2014.04.16 szerda, 09:05:46 »

Na, egy kiadós alvás után úgy döntöttem,hogy nekilátok magam a dugózásnak. Smiley
Lenne néhány kérdés:
- ha van valakinek leírás, legyen kedves elküldeni
- Leküzdöm a szívósort. Kiszedek belőle mindent. Írják,hogy vannak perselyek. Ezeket látni fogom? Valaki tud képet adni róluk?
- A középen rámenő vákumcsővel mi légyen? Annak a lyukát is dugózzam be és tegyem rá úgy a csövet?
- Ezen kívül még megy rá valahol vákumcső?
- A középső vákumcső helyét hogy dugózzátok be úgy,hogy utána ne szippantsa be ott a cumót? Azon filózok,hogy a tömitőanyagot beteszem a lyukba, de egy kicsit kívülre nem tehetek belőle, ami úgymond megtartaná, mert akkor nem tudom rátenni ismét a csövet.  Roll Eyes



Van leírás....tegnap linkeltem (talkfordos link)
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #6510 Dátum: 2014.04.16 szerda, 10:39:42 »


Megnövekszik kicsit a fogyasztás és nem lesz olyan élénk a gázadásra a kocsi.

Nekem is ki van belezve, de én nem vettem észre, hogy többet fogyasztana és nem pörögne annyira. Szerintem ha elméletileg növelné is a fogyasztást, nem lehet kimutatni, annyi minden befolyásolja. Most a kibelezés miatt vagy szél, több, nagyobb gázadás miatt eszik pár decivel többet a szokott útvonalon, mint kibelezés előtt? Ki tudja ezt megmondani?

Ezt a gázreakciót sem értem. Viszonylag nagy, erős motor, persze nem versenygép, de általános használathoz elég. Hol, hogy nem pörög úgy, mint kibelezés előtt?
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #6511 Dátum: 2014.04.16 szerda, 10:44:49 »

Na, egy kiadós alvás után úgy döntöttem,hogy nekilátok magam a dugózásnak. Smiley
Lenne néhány kérdés:
- ha van valakinek leírás, legyen kedves elküldeni
- Leküzdöm a szívósort. Kiszedek belőle mindent. Írják,hogy vannak perselyek. Ezeket látni fogom? Valaki tud képet adni róluk?
- A középen rámenő vákumcsővel mi légyen? Annak a lyukát is dugózzam be és tegyem rá úgy a csövet?
- Ezen kívül még megy rá valahol vákumcső?
- A középső vákumcső helyét hogy dugózzátok be úgy,hogy utána ne szippantsa be ott a cumót? Azon filózok,hogy a tömitőanyagot beteszem a lyukba, de egy kicsit kívülre nem tehetek belőle, ami úgymond megtartaná, mert akkor nem tudom rátenni ismét a csövet.  Roll Eyes

az angol link alapján menni fog. vákumcsövekkel nem kell foglalkozni.
jótanács: szétszedés előtt fotózd körbe a motorteret és esetleg a széthúzott csatlakozókat is cimkézheted, hogy a végén mindennek meglegyen a helye.
ha nagyon alapos akarsz lenni, vegyél 4db szívósor tömítést, kb ennyi a max költsége az egésznek.

én nem tapasztaltam semmi változást a fogyasztásban a dugózás után.
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
g6b0r
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



E-mail
« Új hozzászólás #6512 Dátum: 2014.04.16 szerda, 11:25:09 »

hilo,

van egy kerdesem, hogy milyen olajat erdemes/nem erdemes hasznalni a motorban.
van ez a cromax-nal:
https://cromax.hu/150000000-olajfolyadek/151670000-olaj/151670686-motorolaj/187682-motorolaj-5w-30-ford-5-literes-reszecskeszurovel-dpf
es mivel kb fele annyiba kerul, mint a castrol, erosen csabit a dolog.
de persze nem szeretnem hazavagni a motort sem.
szoval erdekelne, h van-e es ha igen, akkor milyen tapasztalat ezzel a fentebb belinkelt Ford olajjal.

koszi elore is!

udv,

Gabor
Naplózva

mondeo mk3, 4 door, 1.8 benzin, 110LE Smiley
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #6513 Dátum: 2014.04.16 szerda, 11:34:17 »

hilo,
van egy kerdesem, hogy milyen olajat erdemes/nem erdemes hasznalni a motorban.
van ez a cromax-nal:
https://cromax.hu/150000000-olajfolyadek/151670000-olaj/151670686-motorolaj/187682-motorolaj-5w-30-ford-5-literes-reszecskeszurovel-dpf
es mivel kb fele annyiba kerul, mint a castrol, erosen csabit a dolog.
de persze nem szeretnem hazavagni a motort sem.
szoval erdekelne, h van-e es ha igen, akkor milyen tapasztalat ezzel a fentebb belinkelt Ford olajjal.
koszi elore is!
udv,
Gabor

felesleges más (drágább) olajat betöltened. ezt használjuk itt a legtöbben, nincs vele gond.
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6514 Dátum: 2014.04.16 szerda, 12:16:17 »

Gondolom az elsőt te sem úgy szedted szét, hogy nekiálltál és kész lett...

Ha tudod a választ, akkor írd le, szerintem 3sorban megválaszolható!



Rengeteg dolgot megcsinálok/megcsináltam úgy, hogy előtte még sosem és még csak nem is láttam olyat. Komoly autóknál.....
De esetemben ugye ez más.
Napok óta ezt beszéljük és még mindig bizonytalan abban, amit csinálni akar. Ha ennyire ez a helyzet, akkor lehet nem kellene......ez az én véleményem.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #6515 Dátum: 2014.04.16 szerda, 12:32:23 »

Ennyi és ilyen kérdésekkel "felszerelve" biztos vagy abban, hogy te akarod ezt csinálni?
Nincs ezzel semmi baj, csak jól körbejárja a témát. Millió dologgal voltam már én is így, aztán meg tudtam csinálni, amit akartam.
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #6516 Dátum: 2014.04.16 szerda, 12:33:58 »

Rengeteg dolgot megcsinálok/megcsináltam úgy, hogy előtte még sosem és még csak nem is láttam olyat. Komoly autóknál.....
De esetemben ugye ez más.
Napok óta ezt beszéljük és még mindig bizonytalan abban, amit csinálni akar. Ha ennyire ez a helyzet, akkor lehet nem kellene......ez az én véleményem.

Kérdezősködik, mert nem csinált még ilyet. Ennyi. Nem olyan bonyolult az, kis kézügyességgel meg tudja csinálni.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6517 Dátum: 2014.04.16 szerda, 12:37:20 »

Nincs ezzel semmi baj, csak jól körbejárja a témát. Millió dologgal voltam már én is így, aztán meg tudtam csinálni, amit akartam.

A napok óta tartó információ gyűjtése során nem látom kialakulni a magabiztosságot, inkább a további bizonytalanságot látom. Csak én?
Pedig nem kevés információt kapott.
Normál esetben bárkinek elég átnéznie -még átolvasnia kell feltétlen szükséges- a talkford-os vagy akár az oldalon lévő wiki leírását.
Ebben már régóta nincs "több" csak rágjuk a gittet.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6518 Dátum: 2014.04.16 szerda, 12:38:40 »

Kérdezősködik, mert nem csinált még ilyet. Ennyi. Nem olyan bonyolult az, kis kézügyességgel meg tudja csinálni.
Ezt te kijelented?
Hát sajnos én pont ezt a "kis kézügyességet" nem "látom" az írásaiból......
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #6519 Dátum: 2014.04.16 szerda, 13:03:56 »

Ezt te kijelented?
Hát sajnos én pont ezt a "kis kézügyességet" nem "látom" az írásaiból......
Igen, kijelentem. Ha nem volna biztos a kézügyességében akkor valószínű hozzá sem fogna. A kézügyességet nem fogod látni az írásaiból, inkább csak szerintem körbejárja a témát. Ez ne fájjon neked! Ha nem sikerül neki összehozni a műveletet mégsem akkor csak magára haragudhat.
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #6520 Dátum: 2014.04.16 szerda, 13:05:10 »

A napok óta tartó információ gyűjtése során nem látom kialakulni a magabiztosságot, inkább a további bizonytalanságot látom. Csak én?
Pedig nem kevés információt kapott.
Normál esetben bárkinek elég átnéznie -még átolvasnia kell feltétlen szükséges- a talkford-os vagy akár az oldalon lévő wiki leírását.
Ebben már régóta nincs "több" csak rágjuk a gittet.
Néha próbáld meg más szemszögéből is nézni a dolgokat mielőtt a billentyűzeted gombjait elkezded nyomogatni.
Naplózva
vstryker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 122



E-mail
« Új hozzászólás #6521 Dátum: 2014.04.16 szerda, 13:43:19 »

Na, látom lett itten egy kis felfordulás.  Wink Igazából minden fórumon előfordul, hogy valaki aki nagyon benne van, az unja már ugyanazt a kérdést, ami havonta felbukkan. Ez van, nem veszem magamra.

Én sok mindent megcsinálok. Van műhely, van akna, van szerszám és van hozzá affinitásom és azt hiszem műszaki érzékem is. Efélében dolgozom.... Például ott van a fojtószelep, alapjárati motor, olajcsere, szűrők cseréje, obd kiolvasás...ezeket már rutinosan csinálom. Pl a fojtószelepet 15 perc alatt leszedem, kitakarítom és visszateszem. Smiley Ott mondjuk a legsz@rabb a levegőcső bilincsének összepattintása.  vigyor3 Két nagy csavarhúzóval már az is egy másodperc, elsőre vagy fél órát szívtam vele...

No, de ennél azért kérdezősködök, mert egyrészt a leírásban az én kérdésemre nincs válasz, másrészt itt se nagyon kaptam. Illetve az imént írták, hogy a vákumcsővel ne foglalkozzak. És igen, azért kérdezem meg inkább kétszer, mert nem akarom azt,hogy leszenvedem elsőre, szétszerelem és akkor látom,hogy há itt meg itt van ez a franc tudja mi és ezzel mi legyen.... miközben nálam is van család, van hogy kell a kocsi. Azt szeretném, hogy szétszedem, tudok mindent, nem akkor kell okoskodnom meg kérdezősködnöm, amikor már szanaszét van minden.  Ha tele lennék zsével, akkor szarnék rá...kifizetném a tizenötezer forintot és megoldja más. De hát most úgy alakult,hogy nem mindegy,hogy megveszem ezt a gyurmát ezerötért (már megvettem Smiley ) vagy 15ezer... Hát elnézést.

Most jutottam el oda, hogy igazából értem a feladatot és csak visszakérdezek, hogy jól értettem-e. Cheesy Ha esetleg valakinek még van türelme, akkor jelezze és felteszem azt a két kérdést, amit igennel vagy nemmel meg lehet válaszolni.
Naplózva

Mondeo Kombi Trend 1.8 benzin (125LE) - 2001
vstryker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 122



E-mail
« Új hozzászólás #6522 Dátum: 2014.04.16 szerda, 14:06:44 »

1. Tehát, akkor fogom, leszerelem a szívósort. Kiveszem ezeket a bögyőket egyenként, abból kiveszem a lapátokat, a tengellyel és a keretet meg visszateszem.
2. Kiveszem a vákumpumpa által működtetett tengelyt, a fém perselyt is és egyedül ennek a helyét dugózom be! (?) Így: http://i167.photobucket.com/albums/u147/sparkymark27/DSCF1244.jpg
3. A szívósor közepén lévő vákuumcső csatlakozását nem dugózom be és visszaszerelés után ismét visszadugom a vákuumcsövet. (?)  - Ez egyik leírásban sem szerepel...
4. Illetve nem értem,hogy ezen a képen mit akar, hogy mit vágjak le...ezt így a képeken nem találom, hogy hol is van: http://i167.photobucket.com/albums/u147/sparkymark27/pin.jpg
Naplózva

Mondeo Kombi Trend 1.8 benzin (125LE) - 2001
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #6523 Dátum: 2014.04.16 szerda, 14:12:56 »

1. Tehát, akkor fogom, leszerelem a szívósort. Kiveszem ezeket a bögyőket egyenként, abból kiveszem a lapátokat, a tengellyel és a keretet meg visszateszem.
2. Kiveszem a vákumpumpa által működtetett tengelyt, a fém perselyt is és egyedül ennek a helyét dugózom be! (?) Így: http://i167.photobucket.com/albums/u147/sparkymark27/DSCF1244.jpg
3. A szívósor közepén lévő vákuumcső csatlakozását nem dugózom be és visszaszerelés után ismét visszadugom a vákuumcsövet. (?)  - Ez egyik leírásban sem szerepel...
4. Illetve nem értem,hogy ezen a képen mit akar, hogy mit vágjak le...ezt így a képeken nem találom, hogy hol is van: http://i167.photobucket.com/albums/u147/sparkymark27/pin.jpg

1. Igen
2. Igen
3. Miután kibelezted a szívósort teljesen mindegy mit csinálsz a vákuumcsővel.
4. Ez mozgatná a tengelyt....mivel már le lesz dugózva nincs rá szükség....itt láthatod: http://i167.photobucket.com/albums/u147/sparkymark27/DSCF1246.jpg
5. Sok sikert!  Wink
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
vstryker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 122



E-mail
« Új hozzászólás #6524 Dátum: 2014.04.16 szerda, 14:51:32 »

1. Igen
2. Igen
3. Miután kibelezted a szívósort teljesen mindegy mit csinálsz a vákuumcsővel.
4. Ez mozgatná a tengelyt....mivel már le lesz dugózva nincs rá szükség....itt láthatod: http://i167.photobucket.com/albums/u147/sparkymark27/DSCF1246.jpg
5. Sok sikert!  Wink

Köszönöm.  worship Minden tiszta. Smiley Egyébknét ezt a vákuumcsöves dolgot azért kérdeztem annyit, mert ugye valami előállítja a vákuumot és értem én,hogy a szívósornál már mindegy mit csinálunk vele, de a cső túloldalán mi lesz ha csak úgy mondjuk lógni hagynám ? Smiley
Naplózva

Mondeo Kombi Trend 1.8 benzin (125LE) - 2001
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #6525 Dátum: 2014.04.16 szerda, 18:03:07 »

Köszönöm.  worship Minden tiszta. Smiley Egyébknét ezt a vákuumcsöves dolgot azért kérdeztem annyit, mert ugye valami előállítja a vákuumot és értem én,hogy a szívósornál már mindegy mit csinálunk vele, de a cső túloldalán mi lesz ha csak úgy mondjuk lógni hagynám ? Smiley

3. ha csak simán lógva hagyod, akkor szívja be a levegőt és a koszt. legegyszerűbb visszadugni a helyére. ezért mondtam, hogy ne foglalkozz vele.
4. ezt így nehéz leírni, de ha már szétszedted, látni fogod, hogy miért vágta le. ő úgy tömte be a lyukat, hogy ez a tengely már nem fért bele. ha csak belül tömítesz, ezt a kart tengellyen együtt vissza tudod dugni a szívósorba.
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6526 Dátum: 2014.04.16 szerda, 19:41:02 »

Néha próbáld meg más szemszögéből is nézni a dolgokat mielőtt a billentyűzeted gombjait elkezded nyomogatni.

Majd akkor adj tanácsot, ha kérdezlek!
Köszönöm!  wave

Megint a kelleténél 100%-al többet foglalkozol velem............mint anno korábban. Nincs mivel játszanod?  eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.16 szerda, 19:45:46 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6527 Dátum: 2014.04.16 szerda, 19:41:42 »

Igen, kijelentem. Ha nem volna biztos a kézügyességében akkor valószínű hozzá sem fogna. A kézügyességet nem fogod látni az írásaiból, inkább csak szerintem körbejárja a témát. Ez ne fájjon neked! Ha nem sikerül neki összehozni a műveletet mégsem akkor csak magára haragudhat.

Egy látnok veszett el benned.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #6528 Dátum: 2014.04.16 szerda, 21:21:55 »

Majd akkor adj tanácsot, ha kérdezlek!
Köszönöm!  wave

Megint a kelleténél 100%-al többet foglalkozol velem............mint anno korábban. Nincs mivel játszanod?  eplus2
Nincs neked üldözési mániád? Egyébként meg vegyél vissza az arcodból! Már megint a lekezelő stílusod a baj, vedd már észre!
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #6529 Dátum: 2014.04.16 szerda, 21:22:27 »

Egy látnok veszett el benned.
Nem látnoknak kell lenni, csak le kell szállni a földre...
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #6530 Dátum: 2014.04.16 szerda, 21:40:05 »

Majd akkor adj tanácsot, ha kérdezlek!
Köszönöm!  wave

Megint a kelleténél 100%-al többet foglalkozol velem............mint anno korábban. Nincs mivel játszanod?  eplus2
Azt gondolom, hogy az ilyen jellegű hozzászólás téged minősít. Miért és miből gondolod azt, hogy minden írásodnak ellentmondó válasz ellened irányuló támadás? Kérlek ezt a hozzászólásodat töröld! A hsz-d nem más, mint jómagam nyilvános megalázása, amit egyrészről nagyon nem szeretek, másrészről meg bizonyítvány rólad. Nem nagyon találkoztam ilyen hangvételű hozzászólással a fórumos időszakom óta, de az ilyen intelligenciát nélkülöző írás még a fórumtól is elveszi a kedvemet.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6531 Dátum: 2014.04.16 szerda, 21:46:14 »

Nincs neked üldözési mániád? Egyébként meg vegyél vissza az arcodból! Már megint a lekezelő stílusod a baj, vedd már észre!

Mert megint beleavatkozol abba, amibe nem kéne!
Továbbra is azt mondom, hogy te nekem ne adjál tanácsot, hogy mit csináljak!

Nincs semmilyen mániám. Neked a szokásod állandóan kioktatni engem, hogy mikor és mit csináljak!  Unom már......... mondtam, akkor válaszolj az én hozzászólásaimra, ha kérdezlek.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6532 Dátum: 2014.04.16 szerda, 21:47:15 »

Azt gondolom, hogy az ilyen jellegű hozzászólás téged minősít. Miért és miből gondolod azt, hogy minden írásodnak ellentmondó válasz ellened irányuló támadás? Kérlek ezt a hozzászólásodat töröld! A hsz-d nem más, mint jómagam nyilvános megalázása, amit egyrészről nagyon nem szeretek, másrészről meg bizonyítvány rólad. Nem nagyon találkoztam ilyen hangvételű hozzászólással a fórumos időszakom óta, de az ilyen intelligenciát nélkülöző írás még a fórumtól is elveszi a kedvemet.

Rólam bizonyítvány?  Ha nem tűnt volna fel a hozzászólásomat neked intéztem és rólad szól!  hehe
Most finoman beszólogatsz, hogy unintelligens vagyok? Ha ha..... 
Na látod, ez most valóban rólad bizonyítvány! (hogy téged idézzelek)  Folyamatosan beleszólsz olyan dologba, amibe nem kellene, téged nem kérdeztek.
Sokadszorra ezt megelégelve jelzem, hogy nem kértem tőled tanácsot és hanyagolj!

Aztán még én vagyok az unintelligens!  nyes  taps
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.16 szerda, 21:50:06 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #6533 Dátum: 2014.04.16 szerda, 21:56:37 »

Rólam bizonyítvány?  Ha nem tűnt volna fel a hozzászólásomat neked intéztem és rólad szól!  hehe
Most finoman beszólogatsz, hogy unintelligens vagyok? Ha ha..... 
Na látod, ez most valóban rólad bizonyítvány! (hogy téged idézzelek)  Folyamatosan beleszólsz olyan dologba, amibe nem kellene, téged nem kérdeztek.
Sokadszorra ezt megelégelve jelzem, hogy nem kértem tőled tanácsot és hanyagolj!

Aztán még én vagyok az unintelligens!  nyes  taps
Elmész te a fenébe. Gondolkozzál már és kapj a fejedhez. amit írtam egy pici rossz szándék nélkül írtam, és te már rögtön az embernek esel. Mi bajod van neked? Ez már kóros. Én most könnyes búcsút veszek inkább ettől a társaságtól, pont azért mert az ilyen hsz-k, mint amiket te írsz lealacsonyítóak. Miattad nem mentem el mostanában egy minitalira sem Budapestre, mert tudtam magamat ismerve, hogy nem tudtam volna szó nélkül hagyni a szakmai kioktatásaidat.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6534 Dátum: 2014.04.16 szerda, 22:29:05 »

Elmész te a fenébe. Gondolkozzál már és kapj a fejedhez. amit írtam egy pici rossz szándék nélkül írtam, és te már rögtön az embernek esel. Mi bajod van neked? Ez már kóros. Én most könnyes búcsút veszek inkább ettől a társaságtól, pont azért mert az ilyen hsz-k, mint amiket te írsz lealacsonyítóak. Miattad nem mentem el mostanában egy minitalira sem Budapestre, mert tudtam magamat ismerve, hogy nem tudtam volna szó nélkül hagyni a szakmai kioktatásaidat.

 taps

Nem sikerült lelkiismeret furdalást csinálnod. Ahhoz kevés vagy.
Azzal, hogy így tettél.....igazoltad is magad, hogy benned van a hiba. Pedig csak nem kellett volna beleszólnod abba, ami nem a te dolgod.
Gyere csak el.......  ne utólag dob ide, hogy ezért és azért nem! Nem hagynád szó nélkül? Ne hagyd!  Pont nem érdekel........
Akik személyesen ismernek, az ismernek!  Te meg csak itt el vagy tévedve az erdőben, ennyi.
Én is mindent rossz szándék nélkül írtam, nem haragszom semmiért. Annyira sem érdekel, hogy haragudjak.

úgyis olvasod vendégként vagy új reg-el  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #6535 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 10:51:26 »

Sziasztok!
Egy honap utan ujra feljott az EGR hibakodom.
(P0400)
Egy honappal ezelott a szerelo olvasta ki a hibat es szerintem csak torolte, mert nem volt semmi koltseg a szamlan a hibakodolvasason kivul.
Most en is toroltem es a motor beinditasa utan nem jot vissza a hiba.
Mit csinaljak az autoval? Ez megsem termeszetes, hogy havonta kijon a hibakod.
EGR-t meg nem tisztitottam, mert nagyon bena vagyok ezekhez a dolgokhoz es megcsak azt sem tudom hol van az EGR szelep az autoban es leirast sem talalok hozza.
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.17 csütörtök, 10:57:26 írta nagyzotya » Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6536 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 10:52:59 »

Sziasztok!

Szia.  laugh

ez nem a chat.hu  nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #6537 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 10:56:08 »

 nyes
Buta gep valahogy utnak inditotta az uzenetem ido elott.  gun

Szia.  laugh

ez nem a chat.hu  nyes
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #6538 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 11:13:49 »

Egy honap utan ujra feljott az EGR hibakodom.
Egy honappal ezelott a szerelo olvasta ki a hibat es szerintem csak torolte, mert nem volt semmi koltseg a szamlan a hibakodolvasason kivul.
Most en is toroltem es a motor beinditasa utan nem jot vissza a hiba.
Mit csinaljak az autoval?

Nem olyan bonyolult ez. Beadod egy szervízbe, ők megcsinálják, te kifizeted.
Naplózva
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #6539 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 11:24:33 »

Inkabb megkeresgelem hol van, mert itt Angliaban egy csavar meghuzasa is £10-nal kezdodik.
Valahogy kibogaraszom, ha lesz olyan segitokesz ember, aki tud segiteni, hogy is kezdjek hozza es nem egybol szervizbe zavar.   Sad


Nem olyan bonyolult ez. Beadod egy szervízbe, ők megcsinálják, te kifizeted.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #6540 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 11:31:22 »

Inkabb megkeresgelem hol van, mert itt Angliaban egy csavar meghuzasa is £10-nal kezdodik.
Valahogy kibogaraszom, ha lesz olyan segitokesz ember, aki tud segiteni, hogy is kezdjek hozza es nem egybol szervizbe zavar.   Sad



http://i124.photobucket.com/albums/p23/stripe88/egr.jpg
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #6541 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 12:10:24 »

Inkabb megkeresgelem hol van, mert itt Angliaban egy csavar meghuzasa is £10-nal kezdodik.
Valahogy kibogaraszom, ha lesz olyan segitokesz ember, aki tud segiteni, hogy is kezdjek hozza es nem egybol szervizbe zavar.   Sad
Az más, félrevezetett hogy azt írtad nem értesz ezekhez a dolgokhoz.  Biztos lesz aki tud segíteni, nekem nem volt még ilyen gondom.
Naplózva
bleicher.zsolt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #6542 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 19:21:14 »

Sziasztok . Vettem szelepszár szimeringet és a fele zöld a fele piros melyk hova megy? (kipufogó,szívó)  integet2
Naplózva

Mk3 1.8 125 LE
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #6543 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 19:46:15 »

Köszönöm szépen a képeket!
Neztem videokat, hogy kell kitakaritani.
Valahol azt mondjsk, hogy csatlakoztassuk le az akksit.
Sajnos nincs kodom a cd-hez benne es ha lehuzom kerni fogja.
Muszaj le csatlakoztatni?
Ha a 4 csavart kicsavarom felul, akkor ki tudom emelni?

« Utoljára szerkesztve: 2014.04.17 csütörtök, 19:52:13 írta nagyzotya » Naplózva
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #6544 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 19:51:13 »

Sziasztok . Vettem szelepszár szimeringet és a fele zöld a fele piros melyk hova megy? (kipufogó,szívó)  integet2


A felét a pohártartóba a felét meg a hamutartóba! eplus2
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #6545 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 20:14:06 »

Köszönöm szépen a képeket!
Neztem videokat, hogy kell kitakaritani.
Valahol azt mondjsk, hogy csatlakoztassuk le az akksit.
Sajnos nincs kodom a cd-hez benne es ha lehuzom kerni fogja.
Muszaj le csatlakoztatni?
Ha a 4 csavart kicsavarom felul, akkor ki tudom emelni?


A fejegység tetejéről leolvasod a számokat és az alapján tudnak mondani kódot hozzá.
Muszáj lehúzni róla a csatlakozót, ha tényleg ki szeretnéd venni.  Nem 4 csavar....csak 2 rögzíti a hengerfejhez. És hűtőfolyadékot is kell majd pótolni, mert az is el fog folyni, ha leveszed róla a vízcsövet....
így néz ki: http://www.talkford.com/uploads/monthly_08_2012/post-17291-0-04940700-1344072728.jpg
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
bleicher.zsolt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #6546 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 20:42:25 »


A felét a pohártartóba a felét meg a hamutartóba! eplus2

Értelmesebb válasz ?  nyes eljen
Naplózva

Mk3 1.8 125 LE
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #6547 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 20:43:43 »

Sikerült megtalalnom a szelepet. En buta a tetejen neztem
azt a 4 csavart.
Akkor aksi le, az egr-rol csatlakozo le, 2 csavar le, a cso le.
Kiemel, takaritas carb cleanerrel es vissza a cső, 2 csavar es csatlakozo. Aztan hutofolyadek potlas. Akksi saruk vissza es gooo.
Ez lenne a muvelet?


A fejegység tetejéről leolvasod a számokat és az alapján tudnak mondani kódot hozzá.
Muszáj lehúzni róla a csatlakozót, ha tényleg ki szeretnéd venni.  Nem 4 csavar....csak 2 rögzíti a hengerfejhez. És hűtőfolyadékot is kell majd pótolni, mert az is el fog folyni, ha leveszed róla a vízcsövet....
így néz ki: http://www.talkford.com/uploads/monthly_08_2012/post-17291-0-04940700-1344072728.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.17 csütörtök, 20:45:28 írta nagyzotya » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6548 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 20:45:46 »

Sikerült megtalalnom a szelepet. En buta a tetejen neztem
azt a 4 csavart.
Akkor aksi le, az egr-rol csatlakozo le, 2 csavar le, a cso le.
Kiemel, takaritas carb cleanerrel es vissza a cső, 2 csavar es csatlakozo. Aztan hutofolyadek potlas. Akksi saruk vissza es gooo.


Nem kell levenni az akku sarut. De ne is legyen gyújtáson, mikor szereled........ez talán értelemszerű is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #6549 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 20:51:58 »

A tobbi stimmel, amit irtam?
Hutofolyadekot milyet ontsek utana szerintetek?

Nem kell levenni az akku sarut. De ne is legyen gyújtáson, mikor szereled........ez talán értelemszerű is.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 124 125 126 127 128 129 130 [131] 132 133 134 135 136 137 138 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.058 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.