Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 12:58:11
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
124
125
126
127
128
129
130
[
131
]
132
133
134
135
136
137
138
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4661966 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6500 Dátum:
2014.04.15 kedd, 22:23:46 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2014.04.15 kedd, 22:19:15
Nem találkoztam ezekkel a hozzászólásokkal,köszi hogy leírtad újra.Nálam talán az okozta a plusz fogyasztást, hogy a korábban megszokott módon adtam neki a gázt és a meglepetésre,hogy nem megy az autó nyomtam neki egy kis pluszt.Te mit tanácsolsz azoknak akik most állnak ilyen dilemma előtt?Kibelezni vagy lapátokat cserélni?
Akinek cserélhetők a lapátok, azok tudnák csak cserélni. A FL előtti szívósorból csak eltávolítani lehet. Azokból érdemes is.
A FL utáni egyébként annyira nem is romlandó, mint az előtti. Itt ki ki döntse el, hogy van ~60e alkatrészre és utána megont sokáig jó vagy kiszedni.
Én a 3. variációt választottam. Nem szedtem ki, állandóan nyitva van -feszített állapot- és nem engedem működni.
Persze ez csak akkor alkalmazható, ha még nem kopottak és zörögnek nagyon.
Nekem 182e km van benne.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6501 Dátum:
2014.04.15 kedd, 22:31:14 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.15 kedd, 22:23:46
Akinek cserélhetők a lapátok, azok tudnák csak cserélni. A FL előtti szívósorból csak eltávolítani lehet. Azokból érdemes is.
A FL utáni egyébként annyira nem is romlandó, mint az előtti. Itt ki ki döntse el, hogy van ~60e alkatrészre és utána megont sokáig jó vagy kiszedni.
Én a 3. variációt választottam. Nem szedtem ki, állandóan nyitva van -feszített állapot- és nem engedem működni.
Persze ez csak akkor alkalmazható, ha még nem kopottak és zörögnek nagyon.
Nekem 182e km van benne.
Nekem 140000km-nél utolsó kettő perselye kopott volt a szétszedéskor.
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
vstryker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 122
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6502 Dátum:
2014.04.16 szerda, 07:00:37 »
Na, egy kiadós alvás után úgy döntöttem,hogy nekilátok magam a dugózásnak.
Lenne néhány kérdés:
- ha van valakinek leírás, legyen kedves elküldeni
- Leküzdöm a szívósort. Kiszedek belőle mindent. Írják,hogy vannak perselyek. Ezeket látni fogom? Valaki tud képet adni róluk?
- A középen rámenő vákumcsővel mi légyen? Annak a lyukát is dugózzam be és tegyem rá úgy a csövet?
- Ezen kívül még megy rá valahol vákumcső?
- A középső vákumcső helyét hogy dugózzátok be úgy,hogy utána ne szippantsa be ott a cumót? Azon filózok,hogy a tömitőanyagot beteszem a lyukba, de egy kicsit kívülre nem tehetek belőle, ami úgymond megtartaná, mert akkor nem tudom rátenni ismét a csövet.
Naplózva
Mondeo Kombi Trend 1.8 benzin (125LE) - 2001
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6503 Dátum:
2014.04.16 szerda, 07:24:40 »
Ennyi és ilyen kérdésekkel "felszerelve" biztos vagy abban, hogy te akarod ezt csinálni?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6504 Dátum:
2014.04.16 szerda, 07:57:17 »
Idézetet írta: vstryker - 2014.04.16 szerda, 07:00:37
Na, egy kiadós alvás után úgy döntöttem,hogy nekilátok magam a dugózásnak.
Lenne néhány kérdés:
- ha van valakinek leírás, legyen kedves elküldeni
- Leküzdöm a szívósort. Kiszedek belőle mindent. Írják,hogy vannak perselyek. Ezeket látni fogom? Valaki tud képet adni róluk?
- A középen rámenő vákumcsővel mi légyen? Annak a lyukát is dugózzam be és tegyem rá úgy a csövet?
- Ezen kívül még megy rá valahol vákumcső?
- A középső vákumcső helyét hogy dugózzátok be úgy,hogy utána ne szippantsa be ott a cumót? Azon filózok,hogy a tömitőanyagot beteszem a lyukba, de egy kicsit kívülre nem tehetek belőle, ami úgymond megtartaná, mert akkor nem tudom rátenni ismét a csövet.
Látni fogsz mindent, amit ki kell venni a szívósorból. Vedd ki a lapátokat,a tengelyeket és a perselyt is. Olyan tömítő anyagot vegyél, ami olajálló, hőálló és qrva jól tapad, gyorsan köt. Kétkomponensű fémgyurmák szerintem általában jók lehetnek.
Naplózva
vstryker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 122
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6505 Dátum:
2014.04.16 szerda, 08:20:33 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.16 szerda, 07:24:40
Ennyi és ilyen kérdésekkel "felszerelve" biztos vagy abban, hogy te akarod ezt csinálni?
Igen. Ha nem kérdezem meg, akkor meg honnan tudnám? Elvileg azért van a fórum, hogy ilyeneket megbeszéljünk.
Igazából nem ragaszkodnék hozzá, de szeretném megúszni egy 4 számjegyű összegből. Akivel eddig beszéltem, az mind 5 számjegyűeket mondott és nem a legkisebbet.... De ha van valaki ,aki olcsón megcsinálja, akkor priviben jelentkezzen és én örülnék a legjobban.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.04.16 szerda, 08:29:25 írta vstryker
»
Naplózva
Mondeo Kombi Trend 1.8 benzin (125LE) - 2001
kerdig
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 219
+36/30-5594080
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6506 Dátum:
2014.04.16 szerda, 08:39:52 »
Idézetet írta: vstryker - 2014.04.16 szerda, 08:20:33
Igen. Ha nem kérdezem meg, akkor meg honnan tudnám? Elvileg azért van a fórum, hogy ilyeneket megbeszéljünk.
Igazából nem ragaszkodnék hozzá, de szeretném megúszni egy 4 számjegyű összegből. Akivel eddig beszéltem, az mind 5 számjegyűeket mondott és nem a legkisebbet.... De ha van valaki ,aki olcsón megcsinálja, akkor priviben jelentkezzen és én örülnék a legjobban.
Az igazság az, hogy akinek van egy kis műszaki, barkácsolós érzéke, és már fogott bele olyanba amit nem ismert, az inkább kérdez mielőtt ott áll készületlenül és nem tudja összerakni az autót, amit utána 20 perccel már használni kellene.
Nem az a gond, ha valaki kérdez és utánajár alaposan valaminek mielőtt nekikezd, hanem aki kérdezés, és utánajárás nélkül nekiesik, mint bolond borjú az anyjának.
(Bár ez csak az én véleményem.)
Naplózva
2012 2.0 TDCi 163LE PS kombi szintén színváltós szürke-barna-lila fénytől függően:)
Ex:2001-es 1,8l 125 Le B5Y Trend +, Aquamarine zöld időnként kék
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6507 Dátum:
2014.04.16 szerda, 08:42:11 »
Idézetet írta: vstryker - 2014.04.16 szerda, 08:20:33
Igen. Ha nem kérdezem meg, akkor meg honnan tudnám? Elvileg azért van a fórum, hogy ilyeneket megbeszéljünk.
Igazából nem ragaszkodnék hozzá, de szeretném megúszni egy 4 számjegyű összegből. Akivel eddig beszéltem, az mind 5 számjegyűeket mondott és nem a legkisebbet.... De ha van valaki ,aki olcsón megcsinálja, akkor priviben jelentkezzen és én örülnék a legjobban.
Szétszedéshez leírás:
http://www.talkford.com/page/fordwiki/_/mondeo/mondeo-mk3/intake-manifold-removal-r124
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6508 Dátum:
2014.04.16 szerda, 08:56:36 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.16 szerda, 07:24:40
Ennyi és ilyen kérdésekkel "felszerelve" biztos vagy abban, hogy te akarod ezt csinálni?
Gondolom az elsőt te sem úgy szedted szét, hogy nekiálltál és kész lett...
Ha tudod a választ, akkor írd le, szerintem 3sorban megválaszolható!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6509 Dátum:
2014.04.16 szerda, 09:05:46 »
Idézetet írta: vstryker - 2014.04.16 szerda, 07:00:37
Na, egy kiadós alvás után úgy döntöttem,hogy nekilátok magam a dugózásnak.
Lenne néhány kérdés:
- ha van valakinek leírás, legyen kedves elküldeni
- Leküzdöm a szívósort. Kiszedek belőle mindent. Írják,hogy vannak perselyek. Ezeket látni fogom? Valaki tud képet adni róluk?
- A középen rámenő vákumcsővel mi légyen? Annak a lyukát is dugózzam be és tegyem rá úgy a csövet?
- Ezen kívül még megy rá valahol vákumcső?
- A középső vákumcső helyét hogy dugózzátok be úgy,hogy utána ne szippantsa be ott a cumót? Azon filózok,hogy a tömitőanyagot beteszem a lyukba, de egy kicsit kívülre nem tehetek belőle, ami úgymond megtartaná, mert akkor nem tudom rátenni ismét a csövet.
Van leírás....tegnap linkeltem (talkfordos link)
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6510 Dátum:
2014.04.16 szerda, 10:39:42 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2014.04.15 kedd, 20:50:48
Megnövekszik kicsit a fogyasztás és nem lesz olyan élénk a gázadásra a kocsi.
Nekem is ki van belezve, de én nem vettem észre, hogy többet fogyasztana és nem pörögne annyira. Szerintem ha elméletileg növelné is a fogyasztást, nem lehet kimutatni, annyi minden befolyásolja. Most a kibelezés miatt vagy szél, több, nagyobb gázadás miatt eszik pár decivel többet a szokott útvonalon, mint kibelezés előtt? Ki tudja ezt megmondani?
Ezt a gázreakciót sem értem. Viszonylag nagy, erős motor, persze nem versenygép, de általános használathoz elég. Hol, hogy nem pörög úgy, mint kibelezés előtt?
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6511 Dátum:
2014.04.16 szerda, 10:44:49 »
Idézetet írta: vstryker - 2014.04.16 szerda, 07:00:37
Na, egy kiadós alvás után úgy döntöttem,hogy nekilátok magam a dugózásnak.
Lenne néhány kérdés:
- ha van valakinek leírás, legyen kedves elküldeni
- Leküzdöm a szívósort. Kiszedek belőle mindent. Írják,hogy vannak perselyek. Ezeket látni fogom? Valaki tud képet adni róluk?
- A középen rámenő vákumcsővel mi légyen? Annak a lyukát is dugózzam be és tegyem rá úgy a csövet?
- Ezen kívül még megy rá valahol vákumcső?
- A középső vákumcső helyét hogy dugózzátok be úgy,hogy utána ne szippantsa be ott a cumót? Azon filózok,hogy a tömitőanyagot beteszem a lyukba, de egy kicsit kívülre nem tehetek belőle, ami úgymond megtartaná, mert akkor nem tudom rátenni ismét a csövet.
az angol link alapján menni fog. vákumcsövekkel nem kell foglalkozni.
jótanács: szétszedés előtt fotózd körbe a motorteret és esetleg a széthúzott csatlakozókat is cimkézheted, hogy a végén mindennek meglegyen a helye.
ha nagyon alapos akarsz lenni, vegyél 4db szívósor tömítést, kb ennyi a max költsége az egésznek.
én nem tapasztaltam semmi változást a fogyasztásban a dugózás után.
Naplózva
1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
g6b0r
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6512 Dátum:
2014.04.16 szerda, 11:25:09 »
hilo,
van egy kerdesem, hogy milyen olajat erdemes/nem erdemes hasznalni a motorban.
van ez a cromax-nal:
https://cromax.hu/150000000-olajfolyadek/151670000-olaj/151670686-motorolaj/187682-motorolaj-5w-30-ford-5-literes-reszecskeszurovel-dpf
es mivel kb fele annyiba kerul, mint a castrol, erosen csabit a dolog.
de persze nem szeretnem hazavagni a motort sem.
szoval erdekelne, h van-e es ha igen, akkor milyen tapasztalat ezzel a fentebb belinkelt Ford olajjal.
koszi elore is!
udv,
Gabor
Naplózva
mondeo mk3, 4 door, 1.8 benzin, 110LE
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6513 Dátum:
2014.04.16 szerda, 11:34:17 »
Idézetet írta: g6b0r - 2014.04.16 szerda, 11:25:09
hilo,
van egy kerdesem, hogy milyen olajat erdemes/nem erdemes hasznalni a motorban.
van ez a cromax-nal:
https://cromax.hu/150000000-olajfolyadek/151670000-olaj/151670686-motorolaj/187682-motorolaj-5w-30-ford-5-literes-reszecskeszurovel-dpf
es mivel kb fele annyiba kerul, mint a castrol, erosen csabit a dolog.
de persze nem szeretnem hazavagni a motort sem.
szoval erdekelne, h van-e es ha igen, akkor milyen tapasztalat ezzel a fentebb belinkelt Ford olajjal.
koszi elore is!
udv,
Gabor
felesleges más (drágább) olajat betöltened. ezt használjuk itt a legtöbben, nincs vele gond.
Naplózva
1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6514 Dátum:
2014.04.16 szerda, 12:16:17 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.16 szerda, 08:56:36
Gondolom az elsőt te sem úgy szedted szét, hogy nekiálltál és kész lett...
Ha tudod a választ, akkor írd le, szerintem 3sorban megválaszolható!
Rengeteg dolgot megcsinálok/megcsináltam úgy, hogy előtte még sosem és még csak nem is láttam olyat. Komoly autóknál.....
De esetemben ugye ez más.
Napok óta ezt beszéljük és még mindig bizonytalan abban, amit csinálni akar. Ha ennyire ez a helyzet, akkor lehet nem kellene......ez az én véleményem.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6515 Dátum:
2014.04.16 szerda, 12:32:23 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.16 szerda, 07:24:40
Ennyi és ilyen kérdésekkel "felszerelve" biztos vagy abban, hogy te akarod ezt csinálni?
Nincs ezzel semmi baj, csak jól körbejárja a témát. Millió dologgal voltam már én is így, aztán meg tudtam csinálni, amit akartam.
Naplózva
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6516 Dátum:
2014.04.16 szerda, 12:33:58 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.16 szerda, 12:16:17
Rengeteg dolgot megcsinálok/megcsináltam úgy, hogy előtte még sosem és még csak nem is láttam olyat. Komoly autóknál.....
De esetemben ugye ez más.
Napok óta ezt beszéljük és még mindig bizonytalan abban, amit csinálni akar. Ha ennyire ez a helyzet, akkor lehet nem kellene......ez az én véleményem.
Kérdezősködik, mert nem csinált még ilyet. Ennyi. Nem olyan bonyolult az, kis kézügyességgel meg tudja csinálni.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6517 Dátum:
2014.04.16 szerda, 12:37:20 »
Idézetet írta: joxer - 2014.04.16 szerda, 12:32:23
Nincs ezzel semmi baj, csak jól körbejárja a témát. Millió dologgal voltam már én is így, aztán meg tudtam csinálni, amit akartam.
A napok óta tartó információ gyűjtése során nem látom kialakulni a magabiztosságot, inkább a további bizonytalanságot látom. Csak én?
Pedig nem kevés információt kapott.
Normál esetben bárkinek elég átnéznie -még átolvasnia kell feltétlen szükséges- a talkford-os vagy akár az oldalon lévő wiki leírását.
Ebben már régóta nincs "több" csak rágjuk a gittet.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6518 Dátum:
2014.04.16 szerda, 12:38:40 »
Idézetet írta: joxer - 2014.04.16 szerda, 12:33:58
Kérdezősködik, mert nem csinált még ilyet. Ennyi. Nem olyan bonyolult az, kis kézügyességgel meg tudja csinálni.
Ezt te kijelented?
Hát sajnos én pont ezt a "kis kézügyességet" nem "látom" az írásaiból......
Naplózva
Imádom a dízeleket!
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6519 Dátum:
2014.04.16 szerda, 13:03:56 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.16 szerda, 12:38:40
Ezt te kijelented?
Hát sajnos én pont ezt a "kis kézügyességet" nem "látom" az írásaiból......
Igen, kijelentem. Ha nem volna biztos a kézügyességében akkor valószínű hozzá sem fogna. A kézügyességet nem fogod látni az írásaiból, inkább csak szerintem körbejárja a témát. Ez ne fájjon neked! Ha nem sikerül neki összehozni a műveletet mégsem akkor csak magára haragudhat.
Naplózva
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6520 Dátum:
2014.04.16 szerda, 13:05:10 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.16 szerda, 12:37:20
A napok óta tartó információ gyűjtése során nem látom kialakulni a magabiztosságot, inkább a további bizonytalanságot látom. Csak én?
Pedig nem kevés információt kapott.
Normál esetben bárkinek elég átnéznie -még átolvasnia kell feltétlen szükséges- a talkford-os vagy akár az oldalon lévő wiki leírását.
Ebben már régóta nincs "több" csak rágjuk a gittet.
Néha próbáld meg más szemszögéből is nézni a dolgokat mielőtt a billentyűzeted gombjait elkezded nyomogatni.
Naplózva
vstryker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 122
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6521 Dátum:
2014.04.16 szerda, 13:43:19 »
Na, látom lett itten egy kis felfordulás.
Igazából minden fórumon előfordul, hogy valaki aki nagyon benne van, az unja már ugyanazt a kérdést, ami havonta felbukkan. Ez van, nem veszem magamra.
Én sok mindent megcsinálok. Van műhely, van akna, van szerszám és van hozzá affinitásom és azt hiszem műszaki érzékem is. Efélében dolgozom.... Például ott van a fojtószelep, alapjárati motor, olajcsere, szűrők cseréje, obd kiolvasás...ezeket már rutinosan csinálom. Pl a fojtószelepet 15 perc alatt leszedem, kitakarítom és visszateszem.
Ott mondjuk a legsz@rabb a levegőcső bilincsének összepattintása.
Két nagy csavarhúzóval már az is egy másodperc, elsőre vagy fél órát szívtam vele...
No, de ennél azért kérdezősködök, mert egyrészt a leírásban az én kérdésemre nincs válasz, másrészt itt se nagyon kaptam. Illetve az imént írták, hogy a vákumcsővel ne foglalkozzak. És igen, azért kérdezem meg inkább kétszer, mert nem akarom azt,hogy leszenvedem elsőre, szétszerelem és akkor látom,hogy há itt meg itt van ez a franc tudja mi és ezzel mi legyen.... miközben nálam is van család, van hogy kell a kocsi. Azt szeretném, hogy szétszedem, tudok mindent, nem akkor kell okoskodnom meg kérdezősködnöm, amikor már szanaszét van minden. Ha tele lennék zsével, akkor szarnék rá...kifizetném a tizenötezer forintot és megoldja más. De hát most úgy alakult,hogy nem mindegy,hogy megveszem ezt a gyurmát ezerötért (már megvettem
) vagy 15ezer... Hát elnézést.
Most jutottam el oda, hogy igazából értem a feladatot és csak visszakérdezek, hogy jól értettem-e.
Ha esetleg valakinek még van türelme, akkor jelezze és felteszem azt a két kérdést, amit igennel vagy nemmel meg lehet válaszolni.
Naplózva
Mondeo Kombi Trend 1.8 benzin (125LE) - 2001
vstryker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 122
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6522 Dátum:
2014.04.16 szerda, 14:06:44 »
1. Tehát, akkor fogom, leszerelem a szívósort. Kiveszem ezeket a bögyőket egyenként, abból kiveszem a lapátokat, a tengellyel és a keretet meg visszateszem.
2. Kiveszem a vákumpumpa által működtetett tengelyt, a fém perselyt is és
egyedül ennek a helyét dugózom be!
(?) Így:
http://i167.photobucket.com/albums/u147/sparkymark27/DSCF1244.jpg
3. A szívósor közepén lévő vákuumcső csatlakozását nem dugózom be és visszaszerelés után ismét visszadugom a vákuumcsövet. (?) - Ez egyik leírásban sem szerepel...
4. Illetve nem értem,hogy ezen a képen mit akar, hogy mit vágjak le...ezt így a képeken nem találom, hogy hol is van:
http://i167.photobucket.com/albums/u147/sparkymark27/pin.jpg
Naplózva
Mondeo Kombi Trend 1.8 benzin (125LE) - 2001
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6523 Dátum:
2014.04.16 szerda, 14:12:56 »
Idézetet írta: vstryker - 2014.04.16 szerda, 14:06:44
1. Tehát, akkor fogom, leszerelem a szívósort. Kiveszem ezeket a bögyőket egyenként, abból kiveszem a lapátokat, a tengellyel és a keretet meg visszateszem.
2. Kiveszem a vákumpumpa által működtetett tengelyt, a fém perselyt is és
egyedül ennek a helyét dugózom be!
(?) Így:
http://i167.photobucket.com/albums/u147/sparkymark27/DSCF1244.jpg
3. A szívósor közepén lévő vákuumcső csatlakozását nem dugózom be és visszaszerelés után ismét visszadugom a vákuumcsövet. (?) - Ez egyik leírásban sem szerepel...
4. Illetve nem értem,hogy ezen a képen mit akar, hogy mit vágjak le...ezt így a képeken nem találom, hogy hol is van:
http://i167.photobucket.com/albums/u147/sparkymark27/pin.jpg
1. Igen
2. Igen
3. Miután kibelezted a szívósort teljesen mindegy mit csinálsz a vákuumcsővel.
4. Ez mozgatná a tengelyt....mivel már le lesz dugózva nincs rá szükség....itt láthatod:
http://i167.photobucket.com/albums/u147/sparkymark27/DSCF1246.jpg
5. Sok sikert!
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
vstryker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 122
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6524 Dátum:
2014.04.16 szerda, 14:51:32 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.04.16 szerda, 14:12:56
1. Igen
2. Igen
3. Miután kibelezted a szívósort teljesen mindegy mit csinálsz a vákuumcsővel.
4. Ez mozgatná a tengelyt....mivel már le lesz dugózva nincs rá szükség....itt láthatod:
http://i167.photobucket.com/albums/u147/sparkymark27/DSCF1246.jpg
5. Sok sikert!
Köszönöm.
Minden tiszta.
Egyébknét ezt a vákuumcsöves dolgot azért kérdeztem annyit, mert ugye valami előállítja a vákuumot és értem én,hogy a szívósornál már mindegy mit csinálunk vele, de a cső túloldalán mi lesz ha csak úgy mondjuk lógni hagynám ?
Naplózva
Mondeo Kombi Trend 1.8 benzin (125LE) - 2001
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6525 Dátum:
2014.04.16 szerda, 18:03:07 »
Idézetet írta: vstryker - 2014.04.16 szerda, 14:51:32
Köszönöm.
Minden tiszta.
Egyébknét ezt a vákuumcsöves dolgot azért kérdeztem annyit, mert ugye valami előállítja a vákuumot és értem én,hogy a szívósornál már mindegy mit csinálunk vele, de a cső túloldalán mi lesz ha csak úgy mondjuk lógni hagynám ?
3. ha csak simán lógva hagyod, akkor szívja be a levegőt és a koszt. legegyszerűbb visszadugni a helyére. ezért mondtam, hogy ne foglalkozz vele.
4. ezt így nehéz leírni, de ha már szétszedted, látni fogod, hogy miért vágta le. ő úgy tömte be a lyukat, hogy ez a tengely már nem fért bele. ha csak belül tömítesz, ezt a kart tengellyen együtt vissza tudod dugni a szívósorba.
Naplózva
1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6526 Dátum:
2014.04.16 szerda, 19:41:02 »
Idézetet írta: joxer - 2014.04.16 szerda, 13:05:10
Néha próbáld meg más szemszögéből is nézni a dolgokat mielőtt a billentyűzeted gombjait elkezded nyomogatni.
Majd akkor adj tanácsot, ha kérdezlek!
Köszönöm!
Megint a kelleténél 100%-al többet foglalkozol velem............mint anno korábban. Nincs mivel játszanod?
«
Utoljára szerkesztve: 2014.04.16 szerda, 19:45:46 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6527 Dátum:
2014.04.16 szerda, 19:41:42 »
Idézetet írta: joxer - 2014.04.16 szerda, 13:03:56
Igen, kijelentem. Ha nem volna biztos a kézügyességében akkor valószínű hozzá sem fogna. A kézügyességet nem fogod látni az írásaiból, inkább csak szerintem körbejárja a témát. Ez ne fájjon neked! Ha nem sikerül neki összehozni a műveletet mégsem akkor csak magára haragudhat.
Egy látnok veszett el benned.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6528 Dátum:
2014.04.16 szerda, 21:21:55 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.16 szerda, 19:41:02
Majd akkor adj tanácsot, ha kérdezlek!
Köszönöm!
Megint a kelleténél 100%-al többet foglalkozol velem............mint anno korábban. Nincs mivel játszanod?
Nincs neked üldözési mániád? Egyébként meg vegyél vissza az arcodból! Már megint a lekezelő stílusod a baj, vedd már észre!
Naplózva
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6529 Dátum:
2014.04.16 szerda, 21:22:27 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.16 szerda, 19:41:42
Egy látnok veszett el benned.
Nem látnoknak kell lenni, csak le kell szállni a földre...
Naplózva
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6530 Dátum:
2014.04.16 szerda, 21:40:05 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.16 szerda, 19:41:02
Majd akkor adj tanácsot, ha kérdezlek!
Köszönöm!
Megint a kelleténél 100%-al többet foglalkozol velem............mint anno korábban. Nincs mivel játszanod?
Azt gondolom, hogy az ilyen jellegű hozzászólás téged minősít. Miért és miből gondolod azt, hogy minden írásodnak ellentmondó válasz ellened irányuló támadás? Kérlek ezt a hozzászólásodat töröld! A hsz-d nem más, mint jómagam nyilvános megalázása, amit egyrészről nagyon nem szeretek, másrészről meg bizonyítvány rólad. Nem nagyon találkoztam ilyen hangvételű hozzászólással a fórumos időszakom óta, de az ilyen intelligenciát nélkülöző írás még a fórumtól is elveszi a kedvemet.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6531 Dátum:
2014.04.16 szerda, 21:46:14 »
Idézetet írta: joxer - 2014.04.16 szerda, 21:21:55
Nincs neked üldözési mániád? Egyébként meg vegyél vissza az arcodból! Már megint a lekezelő stílusod a baj, vedd már észre!
Mert megint beleavatkozol abba, amibe nem kéne!
Továbbra is azt mondom, hogy te nekem ne adjál tanácsot, hogy mit csináljak!
Nincs semmilyen mániám. Neked a szokásod állandóan kioktatni engem, hogy mikor és mit csináljak! Unom már......... mondtam, akkor válaszolj az én hozzászólásaimra, ha kérdezlek.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6532 Dátum:
2014.04.16 szerda, 21:47:15 »
Idézetet írta: joxer - 2014.04.16 szerda, 21:40:05
Azt gondolom, hogy az ilyen jellegű hozzászólás téged minősít. Miért és miből gondolod azt, hogy minden írásodnak ellentmondó válasz ellened irányuló támadás? Kérlek ezt a hozzászólásodat töröld! A hsz-d nem más, mint jómagam nyilvános megalázása, amit egyrészről nagyon nem szeretek, másrészről meg bizonyítvány rólad. Nem nagyon találkoztam ilyen hangvételű hozzászólással a fórumos időszakom óta, de az ilyen intelligenciát nélkülöző írás még a fórumtól is elveszi a kedvemet.
Rólam bizonyítvány? Ha nem tűnt volna fel a hozzászólásomat neked intéztem és rólad szól!
Most finoman beszólogatsz, hogy unintelligens vagyok? Ha ha.....
Na látod, ez most valóban rólad bizonyítvány! (hogy téged idézzelek) Folyamatosan beleszólsz olyan dologba, amibe nem kellene, téged nem kérdeztek.
Sokadszorra ezt megelégelve jelzem, hogy nem kértem tőled tanácsot és hanyagolj!
Aztán még én vagyok az unintelligens!
«
Utoljára szerkesztve: 2014.04.16 szerda, 21:50:06 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
joxer
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6533 Dátum:
2014.04.16 szerda, 21:56:37 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.16 szerda, 21:47:15
Rólam bizonyítvány? Ha nem tűnt volna fel a hozzászólásomat neked intéztem és rólad szól!
Most finoman beszólogatsz, hogy unintelligens vagyok? Ha ha.....
Na látod, ez most valóban rólad bizonyítvány! (hogy téged idézzelek) Folyamatosan beleszólsz olyan dologba, amibe nem kellene, téged nem kérdeztek.
Sokadszorra ezt megelégelve jelzem, hogy nem kértem tőled tanácsot és hanyagolj!
Aztán még én vagyok az unintelligens!
Elmész te a fenébe. Gondolkozzál már és kapj a fejedhez. amit írtam egy pici rossz szándék nélkül írtam, és te már rögtön az embernek esel. Mi bajod van neked? Ez már kóros. Én most könnyes búcsút veszek inkább ettől a társaságtól, pont azért mert az ilyen hsz-k, mint amiket te írsz lealacsonyítóak. Miattad nem mentem el mostanában egy minitalira sem Budapestre, mert tudtam magamat ismerve, hogy nem tudtam volna szó nélkül hagyni a szakmai kioktatásaidat.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6534 Dátum:
2014.04.16 szerda, 22:29:05 »
Idézetet írta: joxer - 2014.04.16 szerda, 21:56:37
Elmész te a fenébe. Gondolkozzál már és kapj a fejedhez. amit írtam egy pici rossz szándék nélkül írtam, és te már rögtön az embernek esel. Mi bajod van neked? Ez már kóros. Én most könnyes búcsút veszek inkább ettől a társaságtól, pont azért mert az ilyen hsz-k, mint amiket te írsz lealacsonyítóak. Miattad nem mentem el mostanában egy minitalira sem Budapestre, mert tudtam magamat ismerve, hogy nem tudtam volna szó nélkül hagyni a szakmai kioktatásaidat.
Nem sikerült lelkiismeret furdalást csinálnod. Ahhoz kevés vagy.
Azzal, hogy így tettél.....igazoltad is magad, hogy benned van a hiba. Pedig csak nem kellett volna beleszólnod abba, ami nem a te dolgod.
Gyere csak el....... ne utólag dob ide, hogy ezért és azért nem! Nem hagynád szó nélkül? Ne hagyd! Pont nem érdekel........
Akik személyesen ismernek, az ismernek! Te meg csak itt el vagy tévedve az erdőben, ennyi.
Én is mindent rossz szándék nélkül írtam, nem haragszom semmiért. Annyira sem érdekel, hogy haragudjak.
úgyis olvasod vendégként vagy új reg-el
Naplózva
Imádom a dízeleket!
nagyzotya
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6535 Dátum:
2014.04.17 csütörtök, 10:51:26 »
Sziasztok!
Egy honap utan ujra feljott az EGR hibakodom.
(P0400)
Egy honappal ezelott a szerelo olvasta ki a hibat es szerintem csak torolte, mert nem volt semmi koltseg a szamlan a hibakodolvasason kivul.
Most en is toroltem es a motor beinditasa utan nem jot vissza a hiba.
Mit csinaljak az autoval? Ez megsem termeszetes, hogy havonta kijon a hibakod.
EGR-t meg nem tisztitottam, mert nagyon bena vagyok ezekhez a dolgokhoz es megcsak azt sem tudom hol van az EGR szelep az autoban es leirast sem talalok hozza.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.04.17 csütörtök, 10:57:26 írta nagyzotya
»
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6536 Dátum:
2014.04.17 csütörtök, 10:52:59 »
Idézetet írta: nagyzotya - 2014.04.17 csütörtök, 10:51:26
Sziasztok!
Szia.
ez nem a chat.hu
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
nagyzotya
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6537 Dátum:
2014.04.17 csütörtök, 10:56:08 »
Buta gep valahogy utnak inditotta az uzenetem ido elott.
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.17 csütörtök, 10:52:59
Szia.
ez nem a chat.hu
Naplózva
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6538 Dátum:
2014.04.17 csütörtök, 11:13:49 »
Idézetet írta: nagyzotya - 2014.04.17 csütörtök, 10:51:26
Egy honap utan ujra feljott az EGR hibakodom.
Egy honappal ezelott a szerelo olvasta ki a hibat es szerintem csak torolte, mert nem volt semmi koltseg a szamlan a hibakodolvasason kivul.
Most en is toroltem es a motor beinditasa utan nem jot vissza a hiba.
Mit csinaljak az autoval?
Nem olyan bonyolult ez. Beadod egy szervízbe, ők megcsinálják, te kifizeted.
Naplózva
nagyzotya
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6539 Dátum:
2014.04.17 csütörtök, 11:24:33 »
Inkabb megkeresgelem hol van, mert itt Angliaban egy csavar meghuzasa is £10-nal kezdodik.
Valahogy kibogaraszom, ha lesz olyan segitokesz ember, aki tud segiteni, hogy is kezdjek hozza es nem egybol szervizbe zavar.
Idézetet írta: FokaDriver - 2014.04.17 csütörtök, 11:13:49
Nem olyan bonyolult ez. Beadod egy szervízbe, ők megcsinálják, te kifizeted.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6540 Dátum:
2014.04.17 csütörtök, 11:31:22 »
Idézetet írta: nagyzotya - 2014.04.17 csütörtök, 11:24:33
Inkabb megkeresgelem hol van, mert itt Angliaban egy csavar meghuzasa is £10-nal kezdodik.
Valahogy kibogaraszom, ha lesz olyan segitokesz ember, aki tud segiteni, hogy is kezdjek hozza es nem egybol szervizbe zavar.
http://i124.photobucket.com/albums/p23/stripe88/egr.jpg
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6541 Dátum:
2014.04.17 csütörtök, 12:10:24 »
Idézetet írta: nagyzotya - 2014.04.17 csütörtök, 11:24:33
Inkabb megkeresgelem hol van, mert itt Angliaban egy csavar meghuzasa is £10-nal kezdodik.
Valahogy kibogaraszom, ha lesz olyan segitokesz ember, aki tud segiteni, hogy is kezdjek hozza es nem egybol szervizbe zavar.
Az más, félrevezetett hogy azt írtad nem értesz ezekhez a dolgokhoz. Biztos lesz aki tud segíteni, nekem nem volt még ilyen gondom.
Naplózva
bleicher.zsolt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6542 Dátum:
2014.04.17 csütörtök, 19:21:14 »
Sziasztok . Vettem szelepszár szimeringet és a fele zöld a fele piros melyk hova megy? (kipufogó,szívó)
Naplózva
Mk3 1.8 125 LE
nagyzotya
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6543 Dátum:
2014.04.17 csütörtök, 19:46:15 »
Köszönöm szépen a képeket!
Neztem videokat, hogy kell kitakaritani.
Valahol azt mondjsk, hogy csatlakoztassuk le az akksit.
Sajnos nincs kodom a cd-hez benne es ha lehuzom kerni fogja.
Muszaj le csatlakoztatni?
Ha a 4 csavart kicsavarom felul, akkor ki tudom emelni?
Idézetet írta: Zoleex - 2014.04.17 csütörtök, 11:31:22
http://i124.photobucket.com/albums/p23/stripe88/egr.jpg
«
Utoljára szerkesztve: 2014.04.17 csütörtök, 19:52:13 írta nagyzotya
»
Naplózva
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6544 Dátum:
2014.04.17 csütörtök, 19:51:13 »
Idézetet írta: bleicher.zsolt - 2014.04.17 csütörtök, 19:21:14
Sziasztok . Vettem szelepszár szimeringet és a fele zöld a fele piros melyk hova megy? (kipufogó,szívó)
A felét a pohártartóba a felét meg a hamutartóba!
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6545 Dátum:
2014.04.17 csütörtök, 20:14:06 »
Idézetet írta: nagyzotya - 2014.04.17 csütörtök, 19:46:15
Köszönöm szépen a képeket!
Neztem videokat, hogy kell kitakaritani.
Valahol azt mondjsk, hogy csatlakoztassuk le az akksit.
Sajnos nincs kodom a cd-hez benne es ha lehuzom kerni fogja.
Muszaj le csatlakoztatni?
Ha a 4 csavart kicsavarom felul, akkor ki tudom emelni?
A fejegység tetejéről leolvasod a számokat és az alapján tudnak mondani kódot hozzá.
Muszáj lehúzni róla a csatlakozót, ha tényleg ki szeretnéd venni. Nem 4 csavar....csak 2 rögzíti a hengerfejhez. És hűtőfolyadékot is kell majd pótolni, mert az is el fog folyni, ha leveszed róla a vízcsövet....
így néz ki:
http://www.talkford.com/uploads/monthly_08_2012/post-17291-0-04940700-1344072728.jpg
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
bleicher.zsolt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6546 Dátum:
2014.04.17 csütörtök, 20:42:25 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2014.04.17 csütörtök, 19:51:13
A felét a pohártartóba a felét meg a hamutartóba!
Értelmesebb válasz ?
Naplózva
Mk3 1.8 125 LE
nagyzotya
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6547 Dátum:
2014.04.17 csütörtök, 20:43:43 »
Sikerült megtalalnom a szelepet. En buta a tetejen neztem
azt a 4 csavart.
Akkor aksi le, az egr-rol csatlakozo le, 2 csavar le, a cso le.
Kiemel, takaritas carb cleanerrel es vissza a cső, 2 csavar es csatlakozo. Aztan hutofolyadek potlas. Akksi saruk vissza es gooo.
Ez lenne a muvelet?
Idézetet írta: Zoleex - 2014.04.17 csütörtök, 20:14:06
A fejegység tetejéről leolvasod a számokat és az alapján tudnak mondani kódot hozzá.
Muszáj lehúzni róla a csatlakozót, ha tényleg ki szeretnéd venni. Nem 4 csavar....csak 2 rögzíti a hengerfejhez. És hűtőfolyadékot is kell majd pótolni, mert az is el fog folyni, ha leveszed róla a vízcsövet....
így néz ki:
http://www.talkford.com/uploads/monthly_08_2012/post-17291-0-04940700-1344072728.jpg
«
Utoljára szerkesztve: 2014.04.17 csütörtök, 20:45:28 írta nagyzotya
»
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6548 Dátum:
2014.04.17 csütörtök, 20:45:46 »
Idézetet írta: nagyzotya - 2014.04.17 csütörtök, 20:43:43
Sikerült megtalalnom a szelepet. En buta a tetejen neztem
azt a 4 csavart.
Akkor aksi le, az egr-rol csatlakozo le, 2 csavar le, a cso le.
Kiemel, takaritas carb cleanerrel es vissza a cső, 2 csavar es csatlakozo. Aztan hutofolyadek potlas. Akksi saruk vissza es gooo.
Nem kell levenni az akku sarut. De ne is legyen gyújtáson, mikor szereled........ez talán értelemszerű is.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
nagyzotya
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6549 Dátum:
2014.04.17 csütörtök, 20:51:58 »
A tobbi stimmel, amit irtam?
Hutofolyadekot milyet ontsek utana szerintetek?
Idézetet írta: GSR - 2014.04.17 csütörtök, 20:45:46
Nem kell levenni az akku sarut. De ne is legyen gyújtáson, mikor szereled........ez talán értelemszerű is.
Naplózva
Oldalak:
1
...
124
125
126
127
128
129
130
[
131
]
132
133
134
135
136
137
138
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ