Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.31 csütörtök, 23:57:28
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
126
127
128
129
130
131
132
[
133
]
134
135
136
137
138
139
140
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4622442 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6600 Dátum:
2014.04.24 csütörtök, 23:31:14 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.04.24 csütörtök, 22:44:01
Én meg visszavinném az eladónak....(nemrég vette)
Milyen indokkal?
Használt autó, használt motor...... Az, hogy karbantartott vagy nem nem indok arra, hogy visszavegye......működik.
Egyébként simán lehet 20e km-es olajcsere periódusban ilyen, főleg ha ahova hordta ott egyszer "elfelejtették" cserélni az olajat.....már elég is.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6601 Dátum:
2014.04.24 csütörtök, 23:34:47 »
Idézetet írta: Bleky - 2014.04.24 csütörtök, 22:24:07
Az enyém is kerepel mint valami rossz dízel. Ha leveszem a vákuumcsövet, akkor természetesen elcsendesedik. Mivel tökre zavart, hogy csörög a motor, ezért azt tettem, hogy az a kis gömbfejes műanyag kart a szívósor jobb oldalán kiakasztottam és a szelepeket folyamatos nyitott állásba tettem. Most viszont tök béna lett az alapjáratom. Mikor fékezek, vagyis mikor leveszem a gázról a lábam hogy fékezzek, hírtelen leesik a fordulatszám. Néha már majdnem le is fullad, de aztán mire megállok a lámpánál magához tér és teljesen stabil az alapjárat. 1x, max 2x esik le a fordulat aztán beáll fixre.
Eddig nem tapasztaltam ilyet, csak azóta, hogy azt a kis gömbfejet szétkapcsoltam.
Valószínű betervezek egy szívósor újítást. Viszont 1 dolog nem tiszta. Tán GSR írta, hogy 2002 előttiek vagy mi, nem javíthatók csak belezhetők. Miért nem javítható a 2001-es kiadás? Böngészem a netet, de nem találok olyan leírást ami bemutatná a 2 közötti különbséget.
Lehet kapni úgymond "upgrade kitet" ami egy szívósorbol áll, +valami cső, +olaj szeparátor. Ezzel állítólag 2004-essé tehetők a 2001-es szívósorok. Ez járható út? Tudom, nem óccsó, de járható? Csinált már valaki ilyet?
A FL előtti szivócsonkból nem kivehető a pillangószelep. Ezért nem lehet cserélni, csak herélni.
Ha leakasztod a kart az nem jó. A pillangószelepek a motorfék/vákuum hatására, főleg ha tengelytől külön élnek vagy gyenge a rugó, mozoghatnak a nem várt módon.
Emiatt lehet a fulladás.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6602 Dátum:
2014.04.24 csütörtök, 23:44:20 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.24 csütörtök, 23:31:14
Milyen indokkal?
Használt autó, használt motor...... Az, hogy karbantartott vagy nem nem indok arra, hogy visszavegye......működik.
Egyébként simán lehet 20e km-es olajcsere periódusban ilyen, főleg ha ahova hordta ott egyszer "elfelejtették" cserélni az olajat.....már elég is.
Igaz...sajnos tényleg nincs "hiba", mert működik. Én azért "megköszönném" az eladónak....
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6603 Dátum:
2014.04.25 péntek, 00:18:20 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.24 csütörtök, 23:34:47
A FL előtti szivócsonkból nem kivehető a pillangószelep. Ezért nem lehet cserélni, csak herélni.
Ha leakasztod a kart az nem jó. A pillangószelepek a motorfék/vákuum hatására, főleg ha tengelytől külön élnek vagy gyenge a rugó, mozoghatnak a nem várt módon.
Emiatt lehet a fulladás.
Ok, köszönöm, akkor visszaakasztom.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
guliver83329
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 349
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6604 Dátum:
2014.04.25 péntek, 04:57:55 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2014.04.24 csütörtök, 22:12:40
Tegyél rá egy kölcsön alapjárati szelepet. Pucold ki alaposan karburátor tisztítóval, utána ha ideig óráig jobb az alapáratod, akkor ott a bűnös. A tisztítás nem mindig segít, akkor csere. Ha kipucoltatod a fojtószelepet, azzal is segítesz az alapjárati szelepnek, akkor kisebb kitöltési tényezővel kell az alszelepet működtetni.
Ezek a dolgok már tisztítva lettek és semmi változás.
Max a csere jöhet szóba.
Naplózva
MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6605 Dátum:
2014.04.25 péntek, 07:26:36 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.04.24 csütörtök, 23:44:20
Igaz...sajnos tényleg nincs "hiba", mert működik. Én azért "megköszönném" az eladónak....
Ez nem a rejtett hiba kategória.
Mondjuk ebből egy kicsit azért lehetett volna látni az olajbeöntőn benézve....még a vásárlás előtt is!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6606 Dátum:
2014.04.25 péntek, 07:27:31 »
Idézetet írta: Bleky - 2014.04.25 péntek, 00:18:20
Ok, köszönöm, akkor visszaakasztom.
Inkább a vezérlését iktasd ki. Ne kapjon vákuumot a vezérlő szolenoid szelep.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
guliver83329
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 349
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6607 Dátum:
2014.04.25 péntek, 09:21:19 »
Az autó alapjáratával kapcsolatban, most olvastam hibakódot és a 3 henger gyújtás hibát ír ki.
Gyertya és a kábel, gyújtótekercs vadi új, mi lehet még?
Naplózva
MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6608 Dátum:
2014.04.25 péntek, 12:16:50 »
Égéskimaradás!
Nem feltétlen gyújtás hiba!
Mivel a befecskendezők jók, ugye..... padon....
Így az elektromos csatlakozás, kábelezés lehet még hibás.........vagy szelepek miatt hengerteljesítmény csökkenés pl.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
guliver83329
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 349
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6609 Dátum:
2014.04.25 péntek, 13:35:30 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.25 péntek, 12:16:50
Égéskimaradás!
Nem feltétlen gyújtás hiba!
Mivel a befecskendezők jók, ugye..... padon....
Így az elektromos csatlakozás, kábelezés lehet még hibás.........vagy szelepek miatt hengerteljesítmény csökkenés pl.
Akkor a hengerek teljesítményét kellene megmérni először és akkor már többet lehetne tudni.
Naplózva
MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
ezso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 232
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6610 Dátum:
2014.04.25 péntek, 17:05:16 »
Idézetet írta: klaci1988 - 2014.04.24 csütörtök, 22:23:20
Sziasztok Mondeosok!
Nemrég lettem én is egy 2004-es MK3 2.0-ás benzines mondi tulaja.
A segítségeteket szeretném kérni:
320ezer km van benne és ma szembesültem azzal hogy mi van a szelepfedél alatt.
Volna ötletek hogy mi lehet ez és hogyan takaríthatnám ki?
?
http://kepfeltoltes.hu/140424/20140424_190539_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/140424/20140424_190644_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/140424/20140424_190652_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ez nem semmi
Esetleg megpróbálhatod a XADO motoröblítőt. Más fórumokon dícsérik, itt még nem láttam, hogy volna róla tapasztalat. Bár lehet, hogy valaki próbálta már...
http://xado.hu/webshop/olajok/motor-moso
Utána valami olcsóbb olajjal párszáz km és ismételt szűrőcsere után gyári 5W30.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
Menyus No1
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 50
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6611 Dátum:
2014.04.25 péntek, 17:13:33 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.23 szerda, 21:11:33
"Hol keressem a hibát??"
Motortér?
Bakke eddig alökhárítónál néztem
Naplózva
MKIII 2002.09. 2.0/149LE GHIA
Menyus No1
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 50
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6612 Dátum:
2014.04.25 péntek, 17:16:47 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2014.04.23 szerda, 22:14:43
Alapjárati szelep. Karburátor tisztító spray-vel alaposan takarítsd ki.
Köszi
Így fogok tenni első lépésként
Naplózva
MKIII 2002.09. 2.0/149LE GHIA
guliver83329
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 349
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6613 Dátum:
2014.04.26 szombat, 10:42:11 »
Ma megnéztem a gyertyákat, három gyertya nagyon szép, de a hármas hengerben lévő, nagyon fekete kormos.
Mitől lehet ez?
Naplózva
MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
szili00
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 323
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6614 Dátum:
2014.04.26 szombat, 11:04:05 »
Tegnapi nap folyamán, lecseréltem az autóba az olajat és azt tapasztaltam, hogy van egy kis benzinszaga.
ma reggel ellenőriztem az olajszintet, és töltöttem még rá kicsit, de az új olajon is éreztem kis benzinszagot.
mitől lehet ez? és mit lehet vele kezdeni??
Naplózva
EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
Gepetto
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6615 Dátum:
2014.04.26 szombat, 12:18:24 »
GSR neked van valami ötleted erre a fékfelújítás utáni "felhangosodott" önindítóra és motor hangra?
Kicseréltem az első féket, és utánna minden hangosabb lett a beltérben
Mintha résnyire le lenne húzva az ablak...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6616 Dátum:
2014.04.26 szombat, 14:23:09 »
Idézetet írta: MRoland - 2014.04.26 szombat, 12:18:24
GSR neked van valami ötleted erre a fékfelújítás utáni "felhangosodott" önindítóra és motor hangra?
Kicseréltem az első féket, és utánna minden hangosabb lett a beltérben
Mintha résnyire le lenne húzva az ablak...
Sajnos a távhallgatózás még nem működik. (a telefon nem megfelelő)
Nem hallottam előtte sem és utána sem az autód. Nem tudom, hogy mit és hogyan cseréltél ki.
Egy dolog viszont biztos:
-Az önindítónak és a motornak nem sok köze van a fékhez.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48517
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6617 Dátum:
2014.04.26 szombat, 15:35:24 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.26 szombat, 14:23:09
Sajnos a távhallgatózás még nem működik. (a telefon nem megfelelő)
Nem hallottam előtte sem és utána sem az autód. Nem tudom, hogy mit és hogyan cseréltél ki.
Egy dolog viszont biztos:
-Az önindítónak és a motornak nem sok köze van a fékhez.
ne keresd a kifogásokat GyurcsókTibi.mommeg a tutit a leírásból....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Gepetto
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6618 Dátum:
2014.04.26 szombat, 16:28:12 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.26 szombat, 14:23:09
Sajnos a távhallgatózás még nem működik. (a telefon nem megfelelő)
Nem hallottam előtte sem és utána sem az autód. Nem tudom, hogy mit és hogyan cseréltél ki.
Egy dolog viszont biztos:
-Az önindítónak és a motornak nem sok köze van a fékhez.
Oké, akkor jobbat kérdezek!
Ez az egymilliós kérdés! minden sebességben 1900-as fordulaton rezonál valami a motorban/motortérben
Ezt távdiagnosztizáld kérlek
Naplózva
Mjz
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6619 Dátum:
2014.04.26 szombat, 16:46:05 »
Tisztelt Forumozók!
Egy olyan problémám lenne hogy kb 60km alatt benyal 1 l olajat az autó sőt 5ös be nem is tudok vele menni mert egyből leszabályoz.
Az autószerelő azt mondta h szelepszár szimeringet kellene cserélni.
Volt valakinek hasonló problémája.
Mit javasoltok
Köszi
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6620 Dátum:
2014.04.26 szombat, 16:47:07 »
Idézetet írta: MRoland - 2014.04.26 szombat, 16:28:12
Oké, akkor jobbat kérdezek!
Ez az egymilliós kérdés! minden sebességben 1900-as fordulaton rezonál valami a motorban/motortérben
Ezt távdiagnosztizáld kérlek
Egy alkatrész.
pü-ben küldjem a bankszámlaszámom?
Balogh Tomi!
A kérdésre megadtam a választ? Jogosan jár a jutalom, ugye? (
természetesen jut belőle neked is
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6621 Dátum:
2014.04.26 szombat, 16:48:31 »
Idézetet írta: Mjz - 2014.04.26 szombat, 16:46:05
Tisztelt Forumozók!
Egy olyan problémám lenne hogy kb 60km alatt benyal 1 l olajat az autó sőt 5ös be nem is tudok vele menni mert egyből leszabályoz.
Az autószerelő azt mondta h szelepszár szimeringet kellene cserélni.
Volt valakinek hasonló problémája.
Mit javasoltok
Köszi
Itt nem csak szelepszár szimmeringet kell cserélni.
Elég kopott lehet a motorod.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mjz
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6622 Dátum:
2014.04.26 szombat, 16:49:56 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.26 szombat, 16:48:31
Itt nem csak szelepszár szimmeringet kell cserélni.
Elég kopott lehet a motorod.
Ezen most mit értsek?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6623 Dátum:
2014.04.26 szombat, 16:52:08 »
Idézetet írta: Mjz - 2014.04.26 szombat, 16:49:56
Ezen most mit értsek?
Ekkora olajfogyasztás nem valószínű, hogy a szelepszár szimeringek miatt van.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mjz
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6624 Dátum:
2014.04.26 szombat, 17:00:34 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.04.26 szombat, 16:52:08
Ekkora olajfogyasztás nem valószínű, hogy a szelepszár szimeringek miatt van.
Volt már ilyen problémád?
Szerinted mi lehet a baj és mit csinálja akkor az autóval?
Bár az összes autószerelő azt mondta h szép a motor
«
Utoljára szerkesztve: 2014.04.26 szombat, 17:03:39 írta Mjz
»
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6625 Dátum:
2014.04.26 szombat, 17:03:03 »
Idézetet írta: Mjz - 2014.04.26 szombat, 17:00:34
Volt már ilyen problémád?
Szerinted mi lehet a baj és mit csinálja akkor az autóval?
Első körben egész biztos, hogy nem szivárog sehol?
Ilyen olajfogyasztás mellett durván füstöl az autó és a gyertya csoda, hogy meg tudja gyújtani a benzin-levegő keveréket. Szinte biztos, hogy korom fekete.
Írtam, hogy kopott a motor.
Kompresszió és veszteség mérés javasolt.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6626 Dátum:
2014.04.26 szombat, 17:04:12 »
Idézetet írta: Mjz - 2014.04.26 szombat, 17:00:34
Volt már ilyen problémád?
Szerinted mi lehet a baj és mit csinálja akkor az autóval?
Szerncsére nekem nem....enyém dízel.
Szerintem ez (minimum) egy motorgenerál lesz....
A benzines fórumtársak majd biztos adnak tanácsokat....volt már olyan (ha jól emlékszem Hyperborg) akinek volt már hasonló gondja.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26672
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6627 Dátum:
2014.04.26 szombat, 17:04:28 »
Idézetet írta: Mjz - 2014.04.26 szombat, 17:00:34
Volt már ilyen problémád?
Szerinted mi lehet a baj és mit csinálja akkor az autóval?
Add el, de ne itt a fórumon.
Nekem volt szelepszárszimeringes 1.6 benya ford motorom. Ott indításkor e lecsorgó olaj miatt volt egy kék füst, és mondjuk 1000 kmeren fogyott 1 liter olaj...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mjz
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6628 Dátum:
2014.04.26 szombat, 17:08:01 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.26 szombat, 17:03:03
Első körben egész biztos, hogy nem szivárog sehol?
Ilyen olajfogyasztás mellett durván füstöl az autó és a gyertya csoda, hogy meg tudja gyújtani a benzin-levegő keveréket. Szinte biztos, hogy korom fekete.
Írtam, hogy kopott a motor.
Kompresszió és veszteség mérés javasolt.
füst van de nem mindig.
vplt mérés de semmi rendellenességet nem mutatott.
a egr szelep az kormos de azt mondták h az normális mert annyi *** van rajt tehát az csere mindenképp
csak kiváncsi voltam van e valaki akinek ilxen v hasolnló problémálya volt
hol szivároghatna el ha alatta nincs olajfolt?
«
Utoljára szerkesztve: 2014.04.26 szombat, 17:11:43 írta Mjz
»
Naplózva
Mjz
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6629 Dátum:
2014.04.26 szombat, 17:10:06 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.04.26 szombat, 17:04:12
Szerncsére nekem nem....enyém dízel.
Szerintem ez (minimum) egy motorgenerál lesz....
A benzines fórumtársak majd biztos adnak tanácsokat....volt már olyan (ha jól emlékszem Hyperborg) akinek volt már hasonló gondja.
igen annyit mondtak h motorgenerál lesz de reménykedtem benne tud valaki valami közelebbit
amúgy van az interneten egy 2007 es eladó mondeó ami 100km alatt megeszik 1-2 liter olajat
Naplózva
Gepetto
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6630 Dátum:
2014.04.26 szombat, 17:28:23 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.26 szombat, 16:47:07
Egy alkatrész.
pü-ben küldjem a bankszámlaszámom?
Balogh Tomi!
A kérdésre megadtam a választ? Jogosan jár a jutalom, ugye? (
természetesen jut belőle neked is
Elég lesz a posta cím is, kiszedem a monopoly-ból!
Naplózva
szili00
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 323
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6631 Dátum:
2014.04.26 szombat, 18:32:53 »
Tegnapi nap folyamán, lecseréltem az autóba az olajat és azt tapasztaltam, hogy van egy kis benzinszaga.
ma reggel ellenőriztem az olajszintet, és töltöttem még rá kicsit, de az új olajon is éreztem kis benzinszagot.
mitől lehet ez? és mit lehet vele kezdeni??
Naplózva
EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6632 Dátum:
2014.04.26 szombat, 18:38:22 »
Idézetet írta: Mjz - 2014.04.26 szombat, 16:46:05
Egy olyan problémám lenne hogy kb 60km alatt benyal 1 l olajat az autó sőt 5ös be nem is tudok vele menni mert egyből leszabályoz.
ha jól mérted, és tényleg 60km alatt fogy el 1 liter olaj, az olyan mennyiség mintha valami repedésen, vagy lyukon folyna belőle. Egy darabig jártam egy köcsön Cryslerrel, ott fogyott ennyi olaj, azon ismert tény volt hogy lyukas vagy repedt valami, és nem gazdaságos a javítása. (ezért volt 5-10 liter legolcsóbb olaj a cssmagtartójában, úgymond használjuk amig beindul alapon.)
Én kezdetnek aknából is rendesen kilámpáznám az autót, úgy hogy ketteske tapossa a gázpedált meleg motor mellett, hogy legyen "rendes" olajnyomás.
Ha ez nem szivárgás, hanem a motor eszik meg, akkor nagyon gyorsan add be egy tisztességes szerelőnek...
Naplózva
Conor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6633 Dátum:
2014.04.27 vasárnap, 11:00:05 »
Idézetet írta: Mjz - 2014.04.26 szombat, 17:10:06
igen annyit mondtak h motorgenerál lesz de reménykedtem benne tud valaki valami közelebbit
amúgy van az interneten egy 2007 es eladó mondeó ami 100km alatt megeszik 1-2 liter olajat
Motorgenerál nagy szívás, nekem volt, 100 km-n ugyanígy, kb 1 liter olajat evett, a hangerek voltak hordósra/oválisra kopva, kinek mi tetszik... 190 ezer volt a generálhoz a gépmunka (új dugattyúk, blokk rendbetétele, nyugvócsapágyak, stb), kb 120-at hagytam munkadíjra a szervízben (bár hamár ennyire szétszedték kiderült, h érdemes megkuplungozni és *** a kettőstömegű is, stb) Szóval egy valag pénz és utána sem volt tuti a motor, nem ette az olajat, de a fogyasztás nem ment 8,5 alá vegyesben, akármilyen finom lábbal vezettem (1,8-as, generál előtt 7-7,5-el jártam). A motor legtöbbször lomha volt, éppen milyen kedve volt.
Én a helyedben nem generáloztatnám, hanem valamelyik bontósnál vennék egy bontott motort, olcsóbban jössz ki vele és nem feltétlenül rosszabb megoldás a generálnál....
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6634 Dátum:
2014.04.27 vasárnap, 11:18:08 »
Idézetet írta: Conor - 2014.04.27 vasárnap, 11:00:05
Motorgenerál nagy szívás, nekem volt, 100 km-n ugyanígy, kb 1 liter olajat evett, a hangerek voltak hordósra/oválisra kopva, kinek mi tetszik... 190 ezer volt a generálhoz a gépmunka (új dugattyúk, blokk rendbetétele, nyugvócsapágyak, stb), kb 120-at hagytam munkadíjra a szervízben (bár hamár ennyire szétszedték kiderült, h érdemes megkuplungozni és *** a kettőstömegű is, stb) Szóval egy valag pénz és utána sem volt tuti a motor, nem ette az olajat, de a fogyasztás nem ment 8,5 alá vegyesben, akármilyen finom lábbal vezettem (1,8-as, generál előtt 7-7,5-el jártam). A motor legtöbbször lomha volt, éppen milyen kedve volt.
Én a helyedben nem generáloztatnám, hanem valamelyik bontósnál vennék egy bontott motort, olcsóbban jössz ki vele és nem feltétlenül rosszabb megoldás a generálnál....
Először mindig az okot kell feltárni és utána mérlegelni, hogy mit éri meg csinálni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
bzozoo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 414
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6635 Dátum:
2014.04.27 vasárnap, 12:19:33 »
A szívósor kibelezésénél miért kell a tengely bemeneténél ledugózni (beragasztani)? Miért nem elég ha ugyanúgy visszarakjuk a kart ahogy volt?
Naplózva
MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6636 Dátum:
2014.04.27 vasárnap, 12:53:32 »
Idézetet írta: bzozoo - 2014.04.27 vasárnap, 12:19:33
A szívósor kibelezésénél miért kell a tengely bemeneténél ledugózni (beragasztani)? Miért nem elég ha ugyanúgy visszarakjuk a kart ahogy volt?
A kar a tengelyt mozgatja.
Ha kiveszed a tengelyt, akkor a kar nem áll meg csak úgy. Meg minek is oda.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mjz
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6637 Dátum:
2014.04.27 vasárnap, 13:25:20 »
Idézetet írta: Conor - 2014.04.27 vasárnap, 11:00:05
Motorgenerál nagy szívás, nekem volt, 100 km-n ugyanígy, kb 1 liter olajat evett, a hangerek voltak hordósra/oválisra kopva, kinek mi tetszik... 190 ezer volt a generálhoz a gépmunka (új dugattyúk, blokk rendbetétele, nyugvócsapágyak, stb), kb 120-at hagytam munkadíjra a szervízben (bár hamár ennyire szétszedték kiderült, h érdemes megkuplungozni és *** a kettőstömegű is, stb) Szóval egy valag pénz és utána sem volt tuti a motor, nem ette az olajat, de a fogyasztás nem ment 8,5 alá vegyesben, akármilyen finom lábbal vezettem (1,8-as, generál előtt 7-7,5-el jártam). A motor legtöbbször lomha volt, éppen milyen kedve volt.
Én a helyedben nem generáloztatnám, hanem valamelyik bontósnál vennék egy bontott motort, olcsóbban jössz ki vele és nem feltétlenül rosszabb megoldás a generálnál....
szia
azt mondtak h a hengerek jok. Bár ki tidja
a szìvás csak annyi h 2 hete van nálam az autó.
tr hol csináltattad?
Naplózva
Mjz
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6638 Dátum:
2014.04.27 vasárnap, 13:32:29 »
Idézetet írta: ssoul - 2014.04.24 csütörtök, 19:21:33
nem, hétfőn a szerelő kiméri a kábeleket..
nem olajos a motortér sehol "sajnos"
szombaton beviszem egy ford szalonba ismerőshöz, ráteszi gépre kompressziómérés stb.. ott majd kiderül mekkora a gáz. de a tulaj akitől vettem ezt nem vette volna észre? ez eltitkolt hiba szerintem. már jogi lépésen is gondolkodok mert másfél hónapja vettem..
ha ez vigasztal én 2 hete vettem egy 2002es mo deot ami 100km alatt benyal 1 liter olajat.
a jogi út nem mindig vezet célra mert az időt is húzhatják:-(
Naplózva
Conor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6639 Dátum:
2014.04.27 vasárnap, 14:15:36 »
Idézetet írta: Mjz - 2014.04.27 vasárnap, 13:25:20
szia
azt mondtak h a hengerek jok. Bár ki tidja
a szìvás csak annyi h 2 hete van nálam az autó.
tr hol csináltattad?
A hengerekbe nem látnak bele, azt szét kell, hogy szedjék, ha biztosra akarják mondani. A gyűrűk is letapadhatnak.
2 hete? Vidd vissza, kérd vissza a pénzed, ha az átírási költséged bukod, inkább azt bukd, mint egy generál/motorcsere árát...
A gépmunkát Székesfehérváron a Boros motorgenerálnál csinálták, a szerelős részét pedig egy úrhidai szervízben.
Naplózva
bzozoo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 414
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6640 Dátum:
2014.04.27 vasárnap, 14:15:52 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.27 vasárnap, 12:53:32
A kar a tengelyt mozgatja.
Ha kiveszed a tengelyt, akkor a kar nem áll meg csak úgy. Meg minek is oda.
Még mindig nem tiszta a ledugózás miértje. Akár eldugaszolom a nyílást, és önmagában fog "csak úgy" mozogni az a kar, akár visszadugom a tengely helyére ahogy eredetileg is volt, a végeredmény ugyanaz lesz: egy önállóan mozgó, funkció nélküli kar. A különbség csak annyi lesz, hogy hol végződik az a kar, nem?
Naplózva
MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
Conor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6641 Dátum:
2014.04.27 vasárnap, 14:18:57 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.27 vasárnap, 11:18:08
Először mindig az okot kell feltárni és utána mérlegelni, hogy mit éri meg csinálni.
Igen, én nem jósolgattam, hogy az övének mi baja, csak leírtam nálam mi volt. Én ott elrontottam, h nem vertem le a kereskedőn (6 hónapja volt meg), hogy nem bontott motort vettem bele, mostmár máshogy csinálnám. A motorba szerintem Te sem látsz bele, csak ha szétszeded, szétszedéshez pedig az átlag embereknek szerelőhöz kell vinni, ahol egy ilyen mutatvány már több tízezrest is elkér, a kompressziómérés is tévedhet.
Naplózva
Conor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6642 Dátum:
2014.04.27 vasárnap, 14:20:23 »
Idézetet írta: bzozoo - 2014.04.27 vasárnap, 14:15:52
Még mindig nem tiszta a ledugózás miértje. Akár eldugaszolom a nyílást, és önmagában fog "csak úgy" mozogni az a kar, akár visszadugom a tengely helyére ahogy eredetileg is volt, a végeredmény ugyanaz lesz: egy önállóan mozgó, funkció nélküli kar. A különbség csak annyi lesz, hogy hol végződik az a kar, nem?
A tengely végén lévő kar leeshet/kieshet a lyukból, a dugó nem, ezért kell dugózni
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6643 Dátum:
2014.04.27 vasárnap, 14:33:02 »
Idézetet írta: bzozoo - 2014.04.27 vasárnap, 14:15:52
Még mindig nem tiszta a ledugózás miértje. Akár eldugaszolom a nyílást, és önmagában fog "csak úgy" mozogni az a kar, akár visszadugom a tengely helyére ahogy eredetileg is volt, a végeredmény ugyanaz lesz: egy önállóan mozgó, funkció nélküli kar. A különbség csak annyi lesz, hogy hol végződik az a kar, nem?
Az előbb is írtam, hogy ki kell venni a tengelyt is, mert minek hagynád benne.....! Olvastad?
Ha kiveszed a tengelyt, akkor a mozgató kar hogyan fog ott megállni? Sehogy.
Ha ennyire bonyolult, akkor csináld úgy ahogy akarod.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6644 Dátum:
2014.04.27 vasárnap, 14:34:40 »
Idézetet írta: Conor - 2014.04.27 vasárnap, 14:18:57
Igen, én nem jósolgattam, hogy az övének mi baja, csak leírtam nálam mi volt. Én ott elrontottam, h nem vertem le a kereskedőn (6 hónapja volt meg), hogy nem bontott motort vettem bele, mostmár máshogy csinálnám. A motorba szerintem Te sem látsz bele, csak ha szétszeded, szétszedéshez pedig az átlag embereknek szerelőhöz kell vinni, ahol egy ilyen mutatvány már több tízezrest is elkér, a kompressziómérés is tévedhet.
A kompressziómérés hogyan téved?
Kompresszió és veszteségmérés nem téved.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
szili00
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 323
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6645 Dátum:
2014.04.27 vasárnap, 15:14:52 »
Tegnapi nap folyamán, lecseréltem az autóba az olajat és azt tapasztaltam, hogy van egy kis benzinszaga.
ma reggel ellenőriztem az olajszintet, és töltöttem még rá kicsit, de az új olajon is éreztem kis benzinszagot.
mitől lehet ez? és mit lehet vele kezdeni??
Naplózva
EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
guliver83329
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 349
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6646 Dátum:
2014.04.27 vasárnap, 15:20:34 »
Idézetet írta: szili00 - 2014.04.27 vasárnap, 15:14:52
Tegnapi nap folyamán, lecseréltem az autóba az olajat és azt tapasztaltam, hogy van egy kis benzinszaga.
ma reggel ellenőriztem az olajszintet, és töltöttem még rá kicsit, de az új olajon is éreztem kis benzinszagot.
mitől lehet ez? és mit lehet vele kezdeni??
Lehetséges, hogy rossz helyre tankoltál?
Egyébként nem túl jó az ilyen!
Naplózva
MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6647 Dátum:
2014.04.27 vasárnap, 15:25:06 »
Idézetet írta: szili00 - 2014.04.27 vasárnap, 15:14:52
Tegnapi nap folyamán, lecseréltem az autóba az olajat és azt tapasztaltam, hogy van egy kis benzinszaga.
ma reggel ellenőriztem az olajszintet, és töltöttem még rá kicsit, de az új olajon is éreztem kis benzinszagot.
mitől lehet ez? és mit lehet vele kezdeni??
Minden nap megkérdezed?
Ha sokat jársz rövid úton, lehet ilyen. De kérdés ugye, hogy mennyire benzin szag az a benzin szag.......
Naplózva
Imádom a dízeleket!
szili00
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 323
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6648 Dátum:
2014.04.27 vasárnap, 15:34:22 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.27 vasárnap, 15:25:06
Minden nap megkérdezed?
Ha sokat jársz rövid úton, lehet ilyen. De kérdés ugye, hogy mennyire benzin szag az a benzin szag.......
Meg meg
Mert nem kaptam választ!! Hát elég rövideket megyek, reggel 15 és este 15
Naplózva
EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6649 Dátum:
2014.04.27 vasárnap, 15:37:22 »
Idézetet írta: szili00 - 2014.04.27 vasárnap, 15:34:22
Meg meg
Mert nem kaptam választ!! Hát elég rövideket megyek, reggel 15 és este 15
Ettől nem lehet gond.
De most tényleg......... mi nem tudjuk megszagolni és eldönteni, hogy valóban vagy nem.
A te véleményedre alapozva meg ne kezdjünk el teoriákat gyártani, szerintem.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Oldalak:
1
...
126
127
128
129
130
131
132
[
133
]
134
135
136
137
138
139
140
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ