Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.01 péntek, 02:33:24 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 126 127 128 129 130 131 132 [133] 134 135 136 137 138 139 140 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4622872 alkalommal)
0 Felhasználó és 14 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6600 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 23:31:14 »

Én meg visszavinném az eladónak....(nemrég vette)
 

Milyen indokkal?
Használt autó, használt motor......  Az, hogy karbantartott vagy nem nem indok arra, hogy visszavegye......működik.
Egyébként simán lehet 20e km-es olajcsere periódusban ilyen, főleg ha ahova hordta ott egyszer "elfelejtették" cserélni az olajat.....már elég is.

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6601 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 23:34:47 »

Az enyém is kerepel mint valami rossz dízel. Ha leveszem a vákuumcsövet, akkor természetesen elcsendesedik. Mivel tökre zavart, hogy csörög a motor, ezért azt tettem, hogy az a kis gömbfejes műanyag kart a szívósor jobb oldalán kiakasztottam és a szelepeket folyamatos nyitott állásba tettem. Most viszont tök béna lett az alapjáratom. Mikor fékezek, vagyis mikor leveszem a gázról a lábam hogy fékezzek, hírtelen leesik a fordulatszám. Néha már majdnem le is fullad, de aztán mire megállok a lámpánál magához tér és teljesen stabil az alapjárat. 1x, max 2x esik le a fordulat aztán beáll fixre.
Eddig nem tapasztaltam ilyet, csak azóta, hogy azt a kis gömbfejet szétkapcsoltam.
Valószínű betervezek egy szívósor újítást. Viszont 1 dolog nem tiszta. Tán GSR írta, hogy 2002 előttiek vagy mi, nem javíthatók csak belezhetők. Miért nem javítható a 2001-es kiadás? Böngészem a netet, de nem találok olyan leírást ami bemutatná a 2 közötti különbséget.
Lehet kapni úgymond "upgrade kitet" ami egy szívósorbol áll, +valami cső, +olaj szeparátor. Ezzel állítólag 2004-essé tehetők a 2001-es szívósorok. Ez járható út? Tudom, nem óccsó, de járható? Csinált már valaki ilyet?

A FL előtti szivócsonkból nem kivehető a pillangószelep. Ezért nem lehet cserélni, csak herélni.
Ha leakasztod a kart az nem jó. A pillangószelepek a motorfék/vákuum hatására, főleg ha tengelytől külön élnek vagy gyenge a rugó, mozoghatnak a nem várt módon.
Emiatt lehet a fulladás.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #6602 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 23:44:20 »

Milyen indokkal?
Használt autó, használt motor......  Az, hogy karbantartott vagy nem nem indok arra, hogy visszavegye......működik.
Egyébként simán lehet 20e km-es olajcsere periódusban ilyen, főleg ha ahova hordta ott egyszer "elfelejtették" cserélni az olajat.....már elég is.



Igaz...sajnos tényleg nincs "hiba", mert működik.   Én azért "megköszönném" az eladónak....
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #6603 Dátum: 2014.04.25 péntek, 00:18:20 »

A FL előtti szivócsonkból nem kivehető a pillangószelep. Ezért nem lehet cserélni, csak herélni.
Ha leakasztod a kart az nem jó. A pillangószelepek a motorfék/vákuum hatására, főleg ha tengelytől külön élnek vagy gyenge a rugó, mozoghatnak a nem várt módon.
Emiatt lehet a fulladás.


Ok, köszönöm, akkor visszaakasztom.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #6604 Dátum: 2014.04.25 péntek, 04:57:55 »

Tegyél rá egy kölcsön alapjárati szelepet. Pucold ki alaposan karburátor tisztítóval, utána ha ideig óráig jobb az alapáratod, akkor ott a bűnös. A tisztítás nem mindig segít, akkor csere.  Ha kipucoltatod a fojtószelepet, azzal is segítesz az alapjárati szelepnek, akkor kisebb kitöltési tényezővel kell az alszelepet működtetni. 

Ezek a dolgok már tisztítva lettek és semmi változás.
Max a csere jöhet szóba.
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6605 Dátum: 2014.04.25 péntek, 07:26:36 »

Igaz...sajnos tényleg nincs "hiba", mert működik.   Én azért "megköszönném" az eladónak....


Ez nem a rejtett hiba kategória.
Mondjuk ebből egy kicsit azért lehetett volna látni az olajbeöntőn benézve....még a vásárlás előtt is!
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6606 Dátum: 2014.04.25 péntek, 07:27:31 »

Ok, köszönöm, akkor visszaakasztom.

Inkább a vezérlését iktasd ki. Ne kapjon vákuumot a vezérlő szolenoid szelep.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #6607 Dátum: 2014.04.25 péntek, 09:21:19 »


 Az autó alapjáratával kapcsolatban, most  olvastam hibakódot és a 3 henger gyújtás hibát ír ki.
Gyertya és a kábel, gyújtótekercs vadi új, mi lehet még?
 
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6608 Dátum: 2014.04.25 péntek, 12:16:50 »

Égéskimaradás!

Nem feltétlen gyújtás hiba!

Mivel a befecskendezők jók, ugye..... padon....
Így az elektromos csatlakozás, kábelezés lehet még hibás.........vagy szelepek miatt hengerteljesítmény csökkenés pl.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #6609 Dátum: 2014.04.25 péntek, 13:35:30 »

Égéskimaradás!

Nem feltétlen gyújtás hiba!

Mivel a befecskendezők jók, ugye..... padon....
Így az elektromos csatlakozás, kábelezés lehet még hibás.........vagy szelepek miatt hengerteljesítmény csökkenés pl.

Akkor a hengerek teljesítményét kellene megmérni először és akkor már többet lehetne tudni.

Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #6610 Dátum: 2014.04.25 péntek, 17:05:16 »

Sziasztok Mondeosok!

Nemrég lettem én is egy 2004-es MK3 2.0-ás benzines mondi tulaja.
A segítségeteket szeretném kérni:
320ezer km van benne és ma szembesültem azzal hogy mi van a szelepfedél alatt.
Volna ötletek hogy mi lehet ez és hogyan takaríthatnám ki?Huh??  wow1
http://kepfeltoltes.hu/140424/20140424_190539_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/140424/20140424_190644_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/140424/20140424_190652_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ez nem semmi  Angry
Esetleg megpróbálhatod a XADO motoröblítőt. Más fórumokon dícsérik, itt még nem láttam, hogy volna róla tapasztalat. Bár lehet, hogy valaki próbálta már...

http://xado.hu/webshop/olajok/motor-moso

Utána valami olcsóbb olajjal párszáz km és ismételt szűrőcsere után gyári 5W30.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
Menyus No1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50



« Új hozzászólás #6611 Dátum: 2014.04.25 péntek, 17:13:33 »

"Hol keressem a hibát??"

Motortér?  vigyor3
Bakke eddig alökhárítónál néztem  duhos2
Naplózva

MKIII  2002.09. 2.0/149LE GHIA
Menyus No1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50



« Új hozzászólás #6612 Dátum: 2014.04.25 péntek, 17:16:47 »

Alapjárati szelep. Karburátor tisztító spray-vel alaposan takarítsd ki.

Köszi  worship Így fogok tenni első lépésként  eljen
Naplózva

MKIII  2002.09. 2.0/149LE GHIA
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #6613 Dátum: 2014.04.26 szombat, 10:42:11 »

Ma megnéztem a gyertyákat, három gyertya nagyon szép, de a hármas hengerben lévő, nagyon fekete kormos.
Mitől lehet ez?
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
szili00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 323


E-mail
« Új hozzászólás #6614 Dátum: 2014.04.26 szombat, 11:04:05 »

Tegnapi nap folyamán, lecseréltem az autóba az olajat és azt tapasztaltam, hogy van egy kis benzinszaga.
ma reggel ellenőriztem az olajszintet, és töltöttem még rá kicsit, de az új olajon is éreztem kis benzinszagot.

mitől lehet ez? és mit lehet vele kezdeni??
Naplózva

EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
Gepetto
Vendég
« Új hozzászólás #6615 Dátum: 2014.04.26 szombat, 12:18:24 »

GSR neked van valami ötleted erre a fékfelújítás utáni "felhangosodott" önindítóra és motor hangra?
Kicseréltem az első féket, és utánna minden hangosabb lett a beltérben Sad
Mintha résnyire le lenne húzva az ablak...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6616 Dátum: 2014.04.26 szombat, 14:23:09 »

GSR neked van valami ötleted erre a fékfelújítás utáni "felhangosodott" önindítóra és motor hangra?
Kicseréltem az első féket, és utánna minden hangosabb lett a beltérben Sad
Mintha résnyire le lenne húzva az ablak...

Sajnos a távhallgatózás még nem működik. (a telefon nem megfelelő)
Nem hallottam előtte sem és utána sem az autód. Nem tudom, hogy mit és hogyan cseréltél ki.
Egy dolog viszont biztos:
-Az önindítónak és a motornak nem sok köze van a fékhez.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48517



« Új hozzászólás #6617 Dátum: 2014.04.26 szombat, 15:35:24 »

Sajnos a távhallgatózás még nem működik. (a telefon nem megfelelő)
Nem hallottam előtte sem és utána sem az autód. Nem tudom, hogy mit és hogyan cseréltél ki.
Egy dolog viszont biztos:
-Az önindítónak és a motornak nem sok köze van a fékhez.
ne keresd a kifogásokat GyurcsókTibi.mommeg a tutit a leírásból.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gepetto
Vendég
« Új hozzászólás #6618 Dátum: 2014.04.26 szombat, 16:28:12 »

Sajnos a távhallgatózás még nem működik. (a telefon nem megfelelő)
Nem hallottam előtte sem és utána sem az autód. Nem tudom, hogy mit és hogyan cseréltél ki.
Egy dolog viszont biztos:
-Az önindítónak és a motornak nem sok köze van a fékhez.

Oké, akkor jobbat kérdezek!  eplus2
Ez az egymilliós kérdés! minden sebességben 1900-as fordulaton rezonál valami a motorban/motortérben
Ezt távdiagnosztizáld kérlek  eplus2
Naplózva
Mjz
Vendég
« Új hozzászólás #6619 Dátum: 2014.04.26 szombat, 16:46:05 »

Tisztelt Forumozók!
Egy olyan problémám lenne hogy kb 60km alatt benyal 1 l olajat az autó sőt 5ös be nem is tudok vele menni mert egyből leszabályoz.
Az autószerelő azt mondta h szelepszár szimeringet kellene cserélni.  falbav
Volt valakinek hasonló problémája.
Mit javasoltok
Köszi
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6620 Dátum: 2014.04.26 szombat, 16:47:07 »

Oké, akkor jobbat kérdezek!  eplus2
Ez az egymilliós kérdés! minden sebességben 1900-as fordulaton rezonál valami a motorban/motortérben
Ezt távdiagnosztizáld kérlek  eplus2

Egy alkatrész.

pü-ben küldjem a bankszámlaszámom?  hehe

Balogh Tomi!
A kérdésre megadtam a választ?  Jogosan jár a jutalom, ugye?   (természetesen jut belőle neked is
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6621 Dátum: 2014.04.26 szombat, 16:48:31 »

Tisztelt Forumozók!
Egy olyan problémám lenne hogy kb 60km alatt benyal 1 l olajat az autó sőt 5ös be nem is tudok vele menni mert egyből leszabályoz.
Az autószerelő azt mondta h szelepszár szimeringet kellene cserélni.  falbav
Volt valakinek hasonló problémája.
Mit javasoltok
Köszi

Itt nem csak szelepszár szimmeringet kell cserélni.
Elég kopott lehet a motorod.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mjz
Vendég
« Új hozzászólás #6622 Dátum: 2014.04.26 szombat, 16:49:56 »

Itt nem csak szelepszár szimmeringet kell cserélni.
Elég kopott lehet a motorod.

Ezen most mit értsek?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #6623 Dátum: 2014.04.26 szombat, 16:52:08 »

Ezen most mit értsek?


Ekkora olajfogyasztás nem valószínű, hogy a szelepszár szimeringek miatt van. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mjz
Vendég
« Új hozzászólás #6624 Dátum: 2014.04.26 szombat, 17:00:34 »

Ekkora olajfogyasztás nem valószínű, hogy a szelepszár szimeringek miatt van. 

Volt már ilyen problémád?
Szerinted mi lehet a baj és mit csinálja akkor az autóval?
Bár az összes autószerelő azt mondta h szép a motor
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.26 szombat, 17:03:39 írta Mjz » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6625 Dátum: 2014.04.26 szombat, 17:03:03 »

Volt már ilyen problémád?
Szerinted mi lehet a baj és mit csinálja akkor az autóval?


Első körben egész biztos, hogy nem szivárog sehol?
Ilyen olajfogyasztás mellett durván füstöl az autó és a gyertya csoda, hogy meg tudja gyújtani a benzin-levegő keveréket. Szinte biztos, hogy korom fekete.
Írtam, hogy kopott a motor.
Kompresszió és veszteség mérés javasolt.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #6626 Dátum: 2014.04.26 szombat, 17:04:12 »

Volt már ilyen problémád?
Szerinted mi lehet a baj és mit csinálja akkor az autóval?


Szerncsére nekem nem....enyém dízel.  
Szerintem ez (minimum) egy motorgenerál lesz.... szomoru1  A benzines fórumtársak majd biztos adnak tanácsokat....volt már olyan (ha jól emlékszem Hyperborg) akinek volt már hasonló gondja.  
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26672


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6627 Dátum: 2014.04.26 szombat, 17:04:28 »

Volt már ilyen problémád?
Szerinted mi lehet a baj és mit csinálja akkor az autóval?


Add el, de ne itt a fórumon.  Undecided

Nekem volt szelepszárszimeringes 1.6 benya ford motorom. Ott indításkor e lecsorgó olaj miatt volt egy kék füst, és mondjuk 1000 kmeren fogyott 1 liter olaj...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mjz
Vendég
« Új hozzászólás #6628 Dátum: 2014.04.26 szombat, 17:08:01 »

Első körben egész biztos, hogy nem szivárog sehol?
Ilyen olajfogyasztás mellett durván füstöl az autó és a gyertya csoda, hogy meg tudja gyújtani a benzin-levegő keveréket. Szinte biztos, hogy korom fekete.
Írtam, hogy kopott a motor.
Kompresszió és veszteség mérés javasolt.
füst van de nem mindig.
vplt mérés de semmi rendellenességet nem mutatott.
a egr szelep az kormos de azt mondták h az normális mert annyi *** van rajt tehát az csere mindenképp Sad
csak kiváncsi voltam van e valaki akinek ilxen v hasolnló problémálya volt

hol szivároghatna el ha alatta nincs olajfolt?
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.26 szombat, 17:11:43 írta Mjz » Naplózva
Mjz
Vendég
« Új hozzászólás #6629 Dátum: 2014.04.26 szombat, 17:10:06 »

Szerncsére nekem nem....enyém dízel.  
Szerintem ez (minimum) egy motorgenerál lesz.... szomoru1  A benzines fórumtársak majd biztos adnak tanácsokat....volt már olyan (ha jól emlékszem Hyperborg) akinek volt már hasonló gondja.  
igen annyit mondtak h motorgenerál lesz de reménykedtem benne tud valaki valami közelebbit

amúgy van az interneten egy 2007 es eladó mondeó ami 100km alatt megeszik 1-2 liter olajat Sad
Naplózva
Gepetto
Vendég
« Új hozzászólás #6630 Dátum: 2014.04.26 szombat, 17:28:23 »

Egy alkatrész.

pü-ben küldjem a bankszámlaszámom?  hehe

Balogh Tomi!
A kérdésre megadtam a választ?  Jogosan jár a jutalom, ugye?   (természetesen jut belőle neked is

Elég lesz a posta cím is, kiszedem a monopoly-ból!  laugh
Naplózva
szili00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 323


E-mail
« Új hozzászólás #6631 Dátum: 2014.04.26 szombat, 18:32:53 »

Tegnapi nap folyamán, lecseréltem az autóba az olajat és azt tapasztaltam, hogy van egy kis benzinszaga.
ma reggel ellenőriztem az olajszintet, és töltöttem még rá kicsit, de az új olajon is éreztem kis benzinszagot.

mitől lehet ez? és mit lehet vele kezdeni??
Naplózva

EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #6632 Dátum: 2014.04.26 szombat, 18:38:22 »

Egy olyan problémám lenne hogy kb 60km alatt benyal 1 l olajat az autó sőt 5ös be nem is tudok vele menni mert egyből leszabályoz.
ha jól mérted, és tényleg 60km alatt fogy el 1 liter olaj, az olyan mennyiség mintha valami repedésen, vagy lyukon folyna belőle.  Egy darabig jártam egy köcsön Cryslerrel, ott fogyott ennyi olaj, azon ismert tény volt hogy lyukas vagy repedt valami, és nem gazdaságos a javítása. (ezért volt 5-10 liter legolcsóbb olaj a cssmagtartójában, úgymond használjuk amig beindul alapon.)

Én kezdetnek aknából is rendesen kilámpáznám az autót, úgy hogy ketteske tapossa a gázpedált meleg motor mellett, hogy legyen "rendes" olajnyomás.
Ha ez nem szivárgás, hanem a motor eszik meg, akkor nagyon gyorsan add be egy tisztességes szerelőnek...
Naplózva
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #6633 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 11:00:05 »

igen annyit mondtak h motorgenerál lesz de reménykedtem benne tud valaki valami közelebbit

amúgy van az interneten egy 2007 es eladó mondeó ami 100km alatt megeszik 1-2 liter olajat Sad
Motorgenerál nagy szívás, nekem volt, 100 km-n ugyanígy, kb 1 liter olajat evett, a hangerek voltak hordósra/oválisra kopva, kinek mi tetszik... 190 ezer volt a generálhoz a gépmunka (új dugattyúk, blokk rendbetétele, nyugvócsapágyak, stb), kb 120-at hagytam munkadíjra a szervízben (bár hamár ennyire szétszedték kiderült, h érdemes megkuplungozni és *** a kettőstömegű is, stb) Szóval egy valag pénz és utána sem volt tuti a motor, nem ette az olajat, de a fogyasztás nem ment 8,5 alá vegyesben, akármilyen finom lábbal vezettem (1,8-as, generál előtt 7-7,5-el jártam). A motor legtöbbször lomha volt, éppen milyen kedve volt.
Én a helyedben nem generáloztatnám, hanem valamelyik bontósnál vennék egy bontott motort, olcsóbban jössz ki vele és nem feltétlenül rosszabb megoldás a generálnál....
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6634 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 11:18:08 »

Motorgenerál nagy szívás, nekem volt, 100 km-n ugyanígy, kb 1 liter olajat evett, a hangerek voltak hordósra/oválisra kopva, kinek mi tetszik... 190 ezer volt a generálhoz a gépmunka (új dugattyúk, blokk rendbetétele, nyugvócsapágyak, stb), kb 120-at hagytam munkadíjra a szervízben (bár hamár ennyire szétszedték kiderült, h érdemes megkuplungozni és *** a kettőstömegű is, stb) Szóval egy valag pénz és utána sem volt tuti a motor, nem ette az olajat, de a fogyasztás nem ment 8,5 alá vegyesben, akármilyen finom lábbal vezettem (1,8-as, generál előtt 7-7,5-el jártam). A motor legtöbbször lomha volt, éppen milyen kedve volt.
Én a helyedben nem generáloztatnám, hanem valamelyik bontósnál vennék egy bontott motort, olcsóbban jössz ki vele és nem feltétlenül rosszabb megoldás a generálnál....

Először mindig az okot kell feltárni és utána mérlegelni, hogy mit éri meg csinálni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #6635 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 12:19:33 »

A szívósor kibelezésénél miért kell a tengely bemeneténél ledugózni (beragasztani)? Miért nem elég ha ugyanúgy visszarakjuk a kart ahogy volt?
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6636 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 12:53:32 »

A szívósor kibelezésénél miért kell a tengely bemeneténél ledugózni (beragasztani)? Miért nem elég ha ugyanúgy visszarakjuk a kart ahogy volt?

A kar a tengelyt mozgatja.
Ha kiveszed a tengelyt, akkor a kar nem áll meg csak úgy. Meg minek is oda.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mjz
Vendég
« Új hozzászólás #6637 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 13:25:20 »

Motorgenerál nagy szívás, nekem volt, 100 km-n ugyanígy, kb 1 liter olajat evett, a hangerek voltak hordósra/oválisra kopva, kinek mi tetszik... 190 ezer volt a generálhoz a gépmunka (új dugattyúk, blokk rendbetétele, nyugvócsapágyak, stb), kb 120-at hagytam munkadíjra a szervízben (bár hamár ennyire szétszedték kiderült, h érdemes megkuplungozni és *** a kettőstömegű is, stb) Szóval egy valag pénz és utána sem volt tuti a motor, nem ette az olajat, de a fogyasztás nem ment 8,5 alá vegyesben, akármilyen finom lábbal vezettem (1,8-as, generál előtt 7-7,5-el jártam). A motor legtöbbször lomha volt, éppen milyen kedve volt.
Én a helyedben nem generáloztatnám, hanem valamelyik bontósnál vennék egy bontott motort, olcsóbban jössz ki vele és nem feltétlenül rosszabb megoldás a generálnál....
szia
azt mondtak h a hengerek jok. Bár ki tidja
a szìvás csak annyi h 2 hete van nálam az autó.
tr hol csináltattad?
Naplózva
Mjz
Vendég
« Új hozzászólás #6638 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 13:32:29 »

nem, hétfőn a szerelő kiméri a kábeleket..
nem olajos a motortér sehol "sajnos"
szombaton beviszem egy ford szalonba ismerőshöz, ráteszi gépre kompressziómérés stb.. ott majd kiderül mekkora a gáz. de a tulaj akitől vettem ezt nem vette volna észre? ez eltitkolt hiba szerintem. már jogi lépésen is gondolkodok mert másfél hónapja vettem..


ha ez vigasztal én 2 hete vettem egy 2002es mo deot ami 100km alatt benyal 1 liter olajat.
a jogi út nem mindig vezet célra mert az időt is húzhatják:-(
Naplózva
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #6639 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 14:15:36 »

szia
azt mondtak h a hengerek jok. Bár ki tidja
a szìvás csak annyi h 2 hete van nálam az autó.
tr hol csináltattad?
A hengerekbe nem látnak bele, azt szét kell, hogy szedjék, ha biztosra akarják mondani. A gyűrűk is letapadhatnak.
2 hete? Vidd vissza, kérd vissza a pénzed, ha az átírási költséged bukod, inkább azt bukd, mint egy generál/motorcsere árát...
A gépmunkát Székesfehérváron a Boros  motorgenerálnál csinálták, a szerelős részét pedig egy úrhidai szervízben.
Naplózva
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #6640 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 14:15:52 »

A kar a tengelyt mozgatja.
Ha kiveszed a tengelyt, akkor a kar nem áll meg csak úgy. Meg minek is oda.

Még mindig nem tiszta a ledugózás miértje. Akár eldugaszolom a nyílást, és önmagában fog "csak úgy" mozogni az a kar, akár visszadugom a tengely helyére ahogy eredetileg is volt, a végeredmény ugyanaz lesz: egy önállóan mozgó, funkció nélküli kar. A különbség csak annyi lesz, hogy hol végződik az a kar, nem?
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #6641 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 14:18:57 »

Először mindig az okot kell feltárni és utána mérlegelni, hogy mit éri meg csinálni.
Igen, én nem jósolgattam, hogy az övének mi baja, csak leírtam nálam mi volt. Én ott elrontottam, h nem vertem le a kereskedőn (6 hónapja volt meg), hogy nem bontott motort vettem bele, mostmár máshogy csinálnám. A motorba szerintem Te sem látsz bele, csak ha szétszeded, szétszedéshez pedig az átlag embereknek szerelőhöz kell vinni, ahol egy ilyen mutatvány már több tízezrest is elkér, a kompressziómérés is tévedhet.
Naplózva
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #6642 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 14:20:23 »

Még mindig nem tiszta a ledugózás miértje. Akár eldugaszolom a nyílást, és önmagában fog "csak úgy" mozogni az a kar, akár visszadugom a tengely helyére ahogy eredetileg is volt, a végeredmény ugyanaz lesz: egy önállóan mozgó, funkció nélküli kar. A különbség csak annyi lesz, hogy hol végződik az a kar, nem?
A tengely végén lévő kar leeshet/kieshet a lyukból, a dugó nem, ezért kell dugózni Smiley
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6643 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 14:33:02 »

Még mindig nem tiszta a ledugózás miértje. Akár eldugaszolom a nyílást, és önmagában fog "csak úgy" mozogni az a kar, akár visszadugom a tengely helyére ahogy eredetileg is volt, a végeredmény ugyanaz lesz: egy önállóan mozgó, funkció nélküli kar. A különbség csak annyi lesz, hogy hol végződik az a kar, nem?

Az előbb is írtam, hogy ki kell venni a tengelyt is, mert minek hagynád benne.....!  Olvastad?
Ha kiveszed a tengelyt, akkor a mozgató kar hogyan fog ott megállni? Sehogy.

Ha ennyire bonyolult, akkor csináld úgy ahogy akarod.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6644 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 14:34:40 »

Igen, én nem jósolgattam, hogy az övének mi baja, csak leírtam nálam mi volt. Én ott elrontottam, h nem vertem le a kereskedőn (6 hónapja volt meg), hogy nem bontott motort vettem bele, mostmár máshogy csinálnám. A motorba szerintem Te sem látsz bele, csak ha szétszeded, szétszedéshez pedig az átlag embereknek szerelőhöz kell vinni, ahol egy ilyen mutatvány már több tízezrest is elkér, a kompressziómérés is tévedhet.

A kompressziómérés hogyan téved?
Kompresszió és veszteségmérés nem téved.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
szili00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 323


E-mail
« Új hozzászólás #6645 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 15:14:52 »

Tegnapi nap folyamán, lecseréltem az autóba az olajat és azt tapasztaltam, hogy van egy kis benzinszaga.
ma reggel ellenőriztem az olajszintet, és töltöttem még rá kicsit, de az új olajon is éreztem kis benzinszagot.

mitől lehet ez? és mit lehet vele kezdeni??
Naplózva

EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #6646 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 15:20:34 »

Tegnapi nap folyamán, lecseréltem az autóba az olajat és azt tapasztaltam, hogy van egy kis benzinszaga.
ma reggel ellenőriztem az olajszintet, és töltöttem még rá kicsit, de az új olajon is éreztem kis benzinszagot.

mitől lehet ez? és mit lehet vele kezdeni??

Lehetséges, hogy rossz helyre tankoltál?Huh?  hehe
Egyébként nem túl jó az ilyen!
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6647 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 15:25:06 »

Tegnapi nap folyamán, lecseréltem az autóba az olajat és azt tapasztaltam, hogy van egy kis benzinszaga.
ma reggel ellenőriztem az olajszintet, és töltöttem még rá kicsit, de az új olajon is éreztem kis benzinszagot.

mitől lehet ez? és mit lehet vele kezdeni??

Minden nap megkérdezed?

Ha sokat jársz rövid úton, lehet ilyen. De kérdés ugye, hogy mennyire benzin szag az a benzin szag.......
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
szili00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 323


E-mail
« Új hozzászólás #6648 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 15:34:22 »

Minden nap megkérdezed?

Ha sokat jársz rövid úton, lehet ilyen. De kérdés ugye, hogy mennyire benzin szag az a benzin szag.......

Meg meg nyes Mert nem kaptam választ!! Hát elég rövideket megyek, reggel 15 és este 15
Naplózva

EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6649 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 15:37:22 »

Meg meg nyes Mert nem kaptam választ!! Hát elég rövideket megyek, reggel 15 és este 15

Ettől nem lehet gond.
De most tényleg......... mi nem tudjuk megszagolni és eldönteni, hogy valóban vagy nem.

A te véleményedre alapozva meg ne kezdjünk el teoriákat gyártani, szerintem.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 126 127 128 129 130 131 132 [133] 134 135 136 137 138 139 140 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.1 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.