Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:10:30
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
129
130
131
132
133
134
135
[
136
]
137
138
139
140
141
142
143
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4652506 alkalommal)
0 Felhasználó és 42 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6750 Dátum:
2014.05.09 péntek, 10:17:57 »
Idézetet írta: ultio - 2014.05.09 péntek, 09:41:35
Kész van az autóm, ezúton is köszönöm GSR-nek.
Ügyes gyerek ez a Tibcsi!
Főleg, hogy itt a fórumon már nem egyszer volt erről szó.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6751 Dátum:
2014.05.09 péntek, 10:33:25 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.09 péntek, 10:17:57
Ügyes gyerek ez a Tibcsi!
Főleg, hogy itt a fórumon már nem egyszer volt erről szó.
Ami az én autómnak volt a baja?
Senki nem írta
.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
groland
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6752 Dátum:
2014.05.09 péntek, 12:14:05 »
Kedves Fórumtársak!
Találkozott már valaki a következő jelenséggel:
A kuplung pedál benyomásakor észlelhető (leginkább), hogy a pedál átvesz valamilyen rezgést, amelyet gyaníthatóan valami csapágy okoz.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6753 Dátum:
2014.05.09 péntek, 12:16:55 »
Idézetet írta: ultio - 2014.05.09 péntek, 10:33:25
Ami az én autómnak volt a baja?
Senki nem írta
.
dízelek között nem ritkán fordul elő. Ha jól emlékszek...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6754 Dátum:
2014.05.09 péntek, 12:36:42 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.09 péntek, 12:16:55
dízelek között nem ritkán fordul elő. Ha jól emlékszek...
Ja...
Nem mindig az ellenállás xar....általában a csatlakozó szokott összeégni. Át kell saruzni és jó lesz.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6755 Dátum:
2014.05.09 péntek, 12:49:35 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.09 péntek, 12:16:55
dízelek között nem ritkán fordul elő. Ha jól emlékszek...
Ok. Én semmi ilyen témára nem elékeztem/emlékszem, de ettől még persze lehetett róla szó.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6756 Dátum:
2014.05.10 szombat, 11:19:15 »
Idézetet írta: groland - 2014.05.09 péntek, 12:14:05
Kedves Fórumtársak!
Találkozott már valaki a következő jelenséggel:
A kuplung pedál benyomásakor észlelhető (leginkább), hogy a pedál átvesz valamilyen rezgést, amelyet gyaníthatóan valami csapágy okoz.
Amikor leállítod, nem hallasz egy "csattanó" hangot? Ha igen, akkor nagy eséllyel a kettős tömegű lendkerék kezdi beadni a kulcsot.
Naplózva
Daniel End
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6757 Dátum:
2014.05.10 szombat, 16:53:20 »
Sziasztok!
Szeretném a segítségeteket kérni, hogy mk3-mk2 benzinmotorok közül melyiket érdemes megvenni, nézegetni? (tartósság, hibalehetőségek,stb......)
Előre is köszönöm az útbaigazítást!
Naplózva
starwarsfan
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6758 Dátum:
2014.05.10 szombat, 19:52:59 »
Sziasztok!
Remélem jó helyre írok.Külön olajos topicot nem találtam.
2002es 2literes benzines Mondit vettünk.Olajcserével kezdünk,ahogy az illik.A szerelő azt mondta,h ennyi kilóméterrel mehet bele a 10w40es olaj is.(230 000km). Hát egy hangyányit valóban olcsóbb,mint az 5w30as,de valóban jól mondja?Nem ártok a gépnek vele?
Köszi!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6759 Dátum:
2014.05.10 szombat, 20:53:16 »
Idézetet írta: starwarsfan - 2014.05.10 szombat, 19:52:59
Sziasztok!
Remélem jó helyre írok.Külön olajos topicot nem találtam.
2002es 2literes benzines Mondit vettünk.Olajcserével kezdünk,ahogy az illik.A szerelő azt mondta,h ennyi kilóméterrel mehet bele a 10w40es olaj is.(230 000km). Hát egy hangyányit valóban olcsóbb,mint az 5w30as,de valóban jól mondja?Nem ártok a gépnek vele?
Köszi!
nem.5w30 való bele.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
jocika85
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6760 Dátum:
2014.05.11 vasárnap, 13:15:10 »
Üdv mindenkinek!
Kellene egy kis segítség. Gyorsításkor kerepelő hangot hallok a motorból. Egyenletes tempónál minden oké.
Mi lehet a baj?Tudna nekem balaki segíteni? Előre is köszi
Naplózva
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6761 Dátum:
2014.05.11 vasárnap, 17:45:10 »
Idézetet írta: starwarsfan - 2014.05.10 szombat, 19:52:59
A szerelő azt mondta,h ennyi kilóméterrel mehet bele a 10w40es olaj is.(230 000km).
Ha nagyon eszi az 5w30-at, válts 5w40-re, ha azt is eszi javíttasd meg vagy próbálkozz vszeg sikertelenül 10w40-el. Amíg nem eszi, etesd 5w30-al, ahhoz tervezték mint oly sok Ford motort. Hihetetlen hogy a szerelőknek hogy beégett ez a 10w40 mindenre jó, beégett a köztudatba mint a wd-40, meg a pur hab. Vszeg ezen van a legjobb árrésük...
«
Utoljára szerkesztve: 2014.05.11 vasárnap, 17:59:33 írta FokaDriver
»
Naplózva
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6762 Dátum:
2014.05.11 vasárnap, 17:55:12 »
Idézetet írta: Daniel End - 2014.05.10 szombat, 16:53:20
Szeretném a segítségeteket kérni, hogy mk3-mk2 benzinmotorok közül melyiket érdemes megvenni, nézegetni? (tartósság, hibalehetőségek,stb......)
Érdekesen fogalmaztad meg hogy autót szeretnél venni. (feltételezem ez a cél?) mk2-ben Zetec motorok vannak, elég strapabírók, ismerősi körben egy 1.8 115 Le dolgozik, 280ekm+ a gyomrában, a motorral nem volt még gond, olajat nem eszi. Mk3-ból egy bontós ismerős inkább a 2.0-t preferálja azok alapján amit ő hall a vevőktől (nekem véletlenül lett ilyen motorral)...Kisebb problémák mindegyikkel lesznek, de ugye nem fali díszt fogsz venni, hanem használati eszközt kopó alkatrészekkel...de ez nehéz kérdés, mert itt mindenki a saját lovát fogja dicsérni...
Naplózva
Daniel End
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6763 Dátum:
2014.05.11 vasárnap, 19:59:55 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2014.05.11 vasárnap, 17:55:12
Érdekesen fogalmaztad meg hogy autót szeretnél venni. (feltételezem ez a cél?) mk2-ben Zetec motorok vannak, elég strapabírók, ismerősi körben egy 1.8 115 Le dolgozik, 280ekm+ a gyomrában, a motorral nem volt még gond, olajat nem eszi. Mk3-ból egy bontós ismerős inkább a 2.0-t preferálja azok alapján amit ő hall a vevőktől (nekem véletlenül lett ilyen motorral)...Kisebb problémák mindegyikkel lesznek, de ugye nem fali díszt fogsz venni, hanem használati eszközt kopó alkatrészekkel...de ez nehéz kérdés, mert itt mindenki a saját lovát fogja dicsérni...
Igen valóban ez lenne majd a cél, ezért tettem fel így a kérdést.
nyilván, probléma nélküli gép nincs, mivel minden használva van.... igazából csak az érdekelne, hogy ezeknél a motoroknál lehetnek-e típushibák, bármi amit érdemes tudni vétel, keresgélés előtt.
Naplózva
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6764 Dátum:
2014.05.11 vasárnap, 20:50:40 »
Idézetet írta: Daniel End - 2014.05.11 vasárnap, 19:59:55
igazából csak az érdekelne, hogy ezeknél a motoroknál lehetnek-e típushibák, bármi amit érdemes tudni vétel, keresgélés előtt.
mk2-vel kapcsolatban inkább abban topic-ben kellene a rókákat megkérdezni, mk3 benzinesben a legdrágább tipikus hiba a szívósorban az örvénylapátok tengelyeinek kikopása, erre is van jó árasított megoldás, de nem minden esetben. Nagy típushiba buktatója nincs szerintem az mk3 benzineseknek, inkább kisebb hibák,de bontóban is sok minden megkapható...az olajra figyelni kell,szereti a gyári olajat. Tekerj vissza a topicban, úgy láthatod kinek mi fordult elő..
Naplózva
bzozoo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 414
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6765 Dátum:
2014.05.11 vasárnap, 23:13:46 »
A kompresszió milyen értékek között optimális?
Naplózva
MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6766 Dátum:
2014.05.12 hétfő, 08:55:53 »
Idézetet írta: bzozoo - 2014.05.11 vasárnap, 23:13:46
A kompresszió milyen értékek között optimális?
Benzines szívó motornál 12-14 bar közötti érték tökéletes, 10 bar felett már megfelelőnek mondható, de fontos az is hogy szimmetrikus legyen a 4 hengerben mért érték.
Naplózva
nagyartur
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6767 Dátum:
2014.05.12 hétfő, 09:28:17 »
Sziasztok!
Egy problémával fordulok hozzátok, mivel mi már csak a fejünket vakarjuk hogy mi lehet a gond. Van egy 2001 es MK3 as 2.0 benzines mondeónk ami át van alakítva gázosra. A probléma a következő: nagyon rángat, kihagy(nak) a henger(ek), most benzines üzemmódban beszélek, ugyanis a gázt nem használjuk amióta a probléma fönnáll. Világít a töltés jelző szinte folyamatosan, néha elalszik, de töltés van, szakember megvizsgálta a feszültségszabályzó rossz benne. A trafó jó a gyertyák és a gyertyakábelek is jók, mégis rángat. Érdekes hogy akkor kezd el kihagyni mikor nagyobb gázt adunk neki, bár ez nem törvényszerű van hogy alapjáraton is kihagy. Ma reggel autópályán észrevettem hogy padlógázon (ha nagyon lassan nyomom le a gázt padlóig akkor nem hagy ki) elkezd villogni a check engine lámpa, ami amugy folyamatosan világít de a katalizátort irja ki hibakódnak valószinűleg a gáz miatt. Generátorból jövő összes kábel ellenőrizve lett, minden jó. A fogyasztás normális.
Valakinek valamilyen ötlet? Tapasztaltatok már ilyesmit? köszönöm a válaszokat előre is. Üdv!
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6768 Dátum:
2014.05.12 hétfő, 09:57:14 »
Idézetet írta: nagyartur - 2014.05.12 hétfő, 09:28:17
Sziasztok!
Egy problémával fordulok hozzátok, mivel mi már csak a fejünket vakarjuk hogy mi lehet a gond. Van egy 2001 es MK3 as 2.0 benzines mondeónk ami át van alakítva gázosra. A probléma a következő: nagyon rángat, kihagy(nak) a henger(ek), most benzines üzemmódban beszélek, ugyanis a gázt nem használjuk amióta a probléma fönnáll. Világít a töltés jelző szinte folyamatosan, néha elalszik, de töltés van, szakember megvizsgálta a feszültségszabályzó rossz benne. A trafó jó a gyertyák és a gyertyakábelek is jók, mégis rángat. Érdekes hogy akkor kezd el kihagyni mikor nagyobb gázt adunk neki, bár ez nem törvényszerű van hogy alapjáraton is kihagy. Ma reggel autópályán észrevettem hogy padlógázon (ha nagyon lassan nyomom le a gázt padlóig akkor nem hagy ki) elkezd villogni a check engine lámpa, ami amugy folyamatosan világít de a katalizátort irja ki hibakódnak valószinűleg a gáz miatt. Generátorból jövő összes kábel ellenőrizve lett, minden jó. A fogyasztás normális.
Valakinek valamilyen ötlet? Tapasztaltatok már ilyesmit? köszönöm a válaszokat előre is. Üdv!
Szia!
Mire alapozzátok, hogy a gyújtás-alkatrészek jók? Mert amit leírsz pont gyújtáskimaradás miatti égéskimaradásnak hangzik. Ha villog a check engine amikor padlózod, akkor kéne lennie égéskimaradásos hibakódnak is.
De amúgy érdemes lenne a generátort is rendbe rakni, mert volt már rá példa, hogy okozott érdekes dolgokat.
Naplózva
nagyartur
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6769 Dátum:
2014.05.12 hétfő, 10:03:43 »
Gyertya és gyertyakábel kb. fél éves. (volt egy motorfelújítás olajevés miatt, akkor lett cserélve) Trafóból vettünk újat hátha az a baja (volt már rá példa) kicseréltük és ugyanolyan maradt. Ezért vagyunk mi is tanácstalanok. Van más alkatrész ami ilyen problémát okozhat?
Naplózva
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6770 Dátum:
2014.05.12 hétfő, 10:18:03 »
Idézetet írta: nagyartur - 2014.05.12 hétfő, 09:28:17
a feszültségszabályzó rossz benne.
Amíg nem csináltatod meg a feszszabályzót addig nincs miről beszélni. A ford intelligens töltőrendszere elég bonyolult. Javíttasd meg az ismert hibát, utána foglald össze hogy a jelen tünetekből mi maradt...
ui: egyébként a sok gázos használattól lehet hogy szimplán a benzines injektorok "bepisilnek". Adj neki injektortisztítót az üzemanyagba. De ez innentől lehet már a gázos topic lenne...
«
Utoljára szerkesztve: 2014.05.12 hétfő, 10:23:50 írta FokaDriver
»
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6771 Dátum:
2014.05.12 hétfő, 10:18:55 »
Idézetet írta: nagyartur - 2014.05.12 hétfő, 10:03:43
Gyertya és gyertyakábel kb. fél éves. (volt egy motorfelújítás olajevés miatt, akkor lett cserélve) Trafóból vettünk újat hátha az a baja (volt már rá példa) kicseréltük és ugyanolyan maradt. Ezért vagyunk mi is tanácstalanok. Van más alkatrész ami ilyen problémát okozhat?
Milyen márkájú kábelek, trafó, gyertya? Mert volt már rá példa, hogy az utángyártott nagyon rövid ideig húzta.
De tényleg kezdd a generátorral.
Naplózva
nagyartur
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6772 Dátum:
2014.05.12 hétfő, 10:21:36 »
Idézetet írta: tpmportal - 2014.05.12 hétfő, 10:18:55
Milyen márkájú kábelek, trafó, gyertya? Mert volt már rá példa, hogy az utángyártott nagyon rövid ideig húzta.
De tényleg kezdd a generátorral.
A trafó gyári, a kábelek Valeo, a gyertya NGK Platinum. Rendben ráállunk a generátorra aztán írok ha lett valami változás vagy nem. Köszönöm:)
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6773 Dátum:
2014.05.12 hétfő, 10:26:20 »
Idézetet írta: nagyartur - 2014.05.12 hétfő, 09:28:17
Sziasztok!
Egy problémával fordulok hozzátok, mivel mi már csak a fejünket vakarjuk hogy mi lehet a gond. Van egy 2001 es MK3 as 2.0 benzines mondeónk ami át van alakítva gázosra. A probléma a következő: nagyon rángat, kihagy(nak) a henger(ek), most benzines üzemmódban beszélek, ugyanis a gázt nem használjuk amióta a probléma fönnáll. Világít a töltés jelző szinte folyamatosan, néha elalszik, de töltés van, szakember megvizsgálta a feszültségszabályzó rossz benne. A trafó jó a gyertyák és a gyertyakábelek is jók, mégis rángat. Érdekes hogy akkor kezd el kihagyni mikor nagyobb gázt adunk neki, bár ez nem törvényszerű van hogy alapjáraton is kihagy. Ma reggel autópályán észrevettem hogy padlógázon (ha nagyon lassan nyomom le a gázt padlóig akkor nem hagy ki) elkezd villogni a check engine lámpa, ami amugy folyamatosan világít de a katalizátort irja ki hibakódnak valószinűleg a gáz miatt. Generátorból jövő összes kábel ellenőrizve lett, minden jó. A fogyasztás normális.
Valakinek valamilyen ötlet? Tapasztaltatok már ilyesmit? köszönöm a válaszokat előre is. Üdv!
Generátor hibás.
Sporadikus égéskimaradás valamelyik henger(ek)ben. Nagy valószínűséggel gyújtásprobléma miatt.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Daniel End
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6774 Dátum:
2014.05.12 hétfő, 10:27:23 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2014.05.11 vasárnap, 20:50:40
mk2-vel kapcsolatban inkább abban topic-ben kellene a rókákat megkérdezni, mk3 benzinesben a legdrágább tipikus hiba a szívósorban az örvénylapátok tengelyeinek kikopása, erre is van jó árasított megoldás, de nem minden esetben. Nagy típushiba buktatója nincs szerintem az mk3 benzineseknek, inkább kisebb hibák,de bontóban is sok minden megkapható...az olajra figyelni kell,szereti a gyári olajat. Tekerj vissza a topicban, úgy láthatod kinek mi fordult elő..
Köszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6775 Dátum:
2014.05.12 hétfő, 10:28:40 »
Idézetet írta: GSR - 2014.05.12 hétfő, 10:26:20
Generátor hibás.
Sporadikus égéskimaradás valamelyik henger(ek)ben. Nagy valószínűséggel gyújtásprobléma miatt.
attól,hogy külföldi szavakat használsz még nem tűnsz inteligensebbnek....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6776 Dátum:
2014.05.12 hétfő, 10:37:28 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.05.12 hétfő, 10:28:40
attól,hogy külföldi szavakat használsz még nem tűnsz inteligensebbnek....
A sporadikus-on kívül még melyik külföldi neked?
Mert ugye azt írod, hogy "szavakat"...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6777 Dátum:
2014.05.12 hétfő, 10:37:41 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.05.12 hétfő, 10:28:40
attól,hogy külföldi szavakat használsz még nem tűnsz inteligensebbnek....
Nem is akarok...én arról már rég letettem. Beláttam, hogy reménytelen!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
nagyartur
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6778 Dátum:
2014.05.12 hétfő, 10:53:43 »
Idézetet írta: GSR - 2014.05.12 hétfő, 10:26:20
Generátor hibás.
Sporadikus égéskimaradás valamelyik henger(ek)ben. Nagy valószínűséggel gyújtásprobléma miatt.
Köszönöm! szóval szerinted biztos hogy a generátor okozza, mert szakember azt mondta hogy a fesz. szabályzó nem tud ilyen problémát előidézni?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6779 Dátum:
2014.05.12 hétfő, 12:14:01 »
Idézetet írta: nagyartur - 2014.05.12 hétfő, 10:53:43
Köszönöm! szóval szerinted biztos hogy a generátor okozza, mert szakember azt mondta hogy a fesz. szabályzó nem tud ilyen problémát előidézni?
Félreértettél.
A töltés lámpa világítása járó motornál nem normális, tehát hibás a generátor. Ezt írtam elsőként.
A második a rángatásra, MIL lámpa villogásra vonatkozott.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
groland
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6780 Dátum:
2014.05.12 hétfő, 14:49:19 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.05.10 szombat, 11:19:15
Amikor leállítod, nem hallasz egy "csattanó" hangot? Ha igen, akkor nagy eséllyel a kettős tömegű lendkerék kezdi beadni a kulcsot.
Nincs csattanó hang, de ettől függetlenül még nem zárom ki a lendkereket mint probléma forrást. A feszítő- és vezető görgőt cseréltettem, elég hangosak voltak, a generátor és vízpumpa OK a szerelő szerint, de a probléma még fennáll. Holnap délután megnézetem egy Ford szakértővel, hátha tud valami okosabbat mondani. Az egész történethez még egy adalék információ: indításkor jóval nagyobbat rándul a motor/váltó, mint kellene. (A gumibakok rendben vannak.)
Naplózva
nagyartur
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6781 Dátum:
2014.05.12 hétfő, 15:32:55 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2014.05.12 hétfő, 10:18:03
Amíg nem csináltatod meg a feszszabályzót addig nincs miről beszélni. A ford intelligens töltőrendszere elég bonyolult. Javíttasd meg az ismert hibát, utána foglald össze hogy a jelen tünetekből mi maradt...
ui: egyébként a sok gázos használattól lehet hogy szimplán a benzines injektorok "bepisilnek". Adj neki injektortisztítót az üzemanyagba. De ez innentől lehet már a gázos topic lenne...
Injektortisztító most van benne. kb fél tank lement belőle, de a probléma még él...
Naplózva
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6782 Dátum:
2014.05.12 hétfő, 15:55:58 »
Idézetet írta: nagyartur - 2014.05.12 hétfő, 15:32:55
Injektortisztító most van benne. kb fél tank lement belőle, de a probléma még él...
Mennyit futottál azóta benzin üzemben ? Csináltasd meg a feszszabályzót, és tekerj bele 4-500 km-t benzinnel. Figyeld majd meg azt is hogy hidegindítási üzemben rángat e (ahol még nem nézi a labdát az ECU). Utána nézzük meg milyen tünetek maradtak.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6783 Dátum:
2014.05.12 hétfő, 16:01:50 »
Idézetet írta: groland - 2014.05.12 hétfő, 14:49:19
Nincs csattanó hang, de ettől függetlenül még nem zárom ki a lendkereket mint probléma forrást. A feszítő- és vezető görgőt cseréltettem, elég hangosak voltak, a generátor és vízpumpa OK a szerelő szerint, de a probléma még fennáll. Holnap délután megnézetem egy Ford szakértővel, hátha tud valami okosabbat mondani. Az egész történethez még egy adalék információ: indításkor jóval nagyobbat rándul a motor/váltó, mint kellene. (A gumibakok rendben vannak.)
Ebből a szempontból végülis mindegy. Nekem először a kinyomó csapágy kezdett el csikorogni, majd egyik napról a másikra megjött a lendkerék hang is. Egy esetben lehet kizárni a lendkereket: ha neked is van olyan szerencséd, mint nekem az előző benzinesemnél - nem kettőstömegű lendkerék van benne. Amúgy általában az egész szettet (lendkerék, tárcsa, csapágy, szerkezet) szokták cserélni az elég magas (30e+) szerelési költség miatt.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.05.13 kedd, 11:06:44 írta Lacika71
»
Naplózva
bzozoo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 414
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6784 Dátum:
2014.05.12 hétfő, 23:19:46 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2014.05.12 hétfő, 08:55:53
Benzines szívó motornál 12-14 bar közötti érték tökéletes, 10 bar felett már megfelelőnek mondható, de fontos az is hogy szimmetrikus legyen a 4 hengerben mért érték.
Köszönöm
Naplózva
MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
Mtom
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6785 Dátum:
2014.05.13 kedd, 12:08:24 »
Sziasztok
Múlt héten került hozzánk egy 2001-es 1.8-as Mondeo. Elvileg a szívósort az előző tulaj már kiheréltette rajta.
A gondom az hogy 1500-2000 között 1/3-1/2 gáz között becsörög a motor, tipikusan szegény keverékes csörgés. Lehet ez a szívósor kiherélése miatt, utána lehet-e állítani a gyújtásnak esetleg?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6786 Dátum:
2014.05.13 kedd, 12:39:07 »
Idézetet írta: Mtom - 2014.05.13 kedd, 12:08:24
Sziasztok
Múlt héten került hozzánk egy 2001-es 1.8-as Mondeo. Elvileg a szívósort az előző tulaj már kiheréltette rajta.
A gondom az hogy 1500-2000 között 1/3-1/2 gáz között becsörög a motor, tipikusan szegény keverékes csörgés. Lehet ez a szívósor kiherélése miatt, utána lehet-e állítani a gyújtásnak esetleg?
Nincs köze a "csörgéshez" a szívósor "takarításnak".
A gyújtást a motorvezérlő szabályozza.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6787 Dátum:
2014.05.13 kedd, 12:39:56 »
Idézetet írta: Mtom - 2014.05.13 kedd, 12:08:24
Lehet ez a szívósor kiherélése miatt, utána lehet-e állítani a gyújtásnak esetleg?
Nem a gyújtáson kell állítani hanem tankolni valami jobb kúton. Ehhez nincs köze a szívósorhoz, és más fórumok tapasztalatai alapján az emberek a szegény keverékes becsörgésre gondolnak egyéb mechanikai zajok hallatán...első körben erre tippelnék...
Naplózva
Mtom
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6788 Dátum:
2014.05.13 kedd, 13:11:38 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2014.05.13 kedd, 12:39:56
Nem a gyújtáson kell állítani hanem tankolni valami jobb kúton. Ehhez nincs köze a szívósorhoz, és más fórumok tapasztalatai alapján az emberek a szegény keverékes becsörgésre gondolnak egyéb mechanikai zajok hallatán...első körben erre tippelnék...
A szegény keverékes csörgést azért gondolom mert beindítás után a hideg motornál amíg dúsítja a keveréket nem csörög be.
A tippet köszi, következő tankolásnál akkor megpróbálok egy másik kutat, aztán meglátjuk.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6789 Dátum:
2014.05.13 kedd, 14:12:50 »
Idézetet írta: Mtom - 2014.05.13 kedd, 13:11:38
A szegény keverékes csörgést azért gondolom mert beindítás után a hideg motornál amíg dúsítja a keveréket nem csörög be.
A tippet köszi, következő tankolásnál akkor megpróbálok egy másik kutat, aztán meglátjuk.
"A szegény keverékes csörgést azért gondolom mert beindítás után a hideg motornál amíg dúsítja a keveréket nem csörög be. "
Ebben van némi ellentmondás. Dús keverékkel soha nem csörög! Fullad.
Hideg motornál nem dúsítja folyamatosan (ez meg nem szegény, hanem dús keverék), még indítás előtt a szenzorok jeleiből kiszámolja, hogy mennyi befecskendezés szükséges és azzal indul és ahogy melegszik úgy csökkenti a befecskendezési időt.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mtom
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6790 Dátum:
2014.05.13 kedd, 14:22:26 »
Idézetet írta: GSR - 2014.05.13 kedd, 14:12:50
"A szegény keverékes csörgést azért gondolom mert beindítás után a hideg motornál amíg dúsítja a keveréket nem csörög be. "
Ebben van némi ellentmondás. Dús keverékkel soha nem csörög! Fullad.
Hideg motornál nem dúsítja folyamatosan (ez meg nem szegény, hanem dús keverék), még indítás előtt a szenzorok jeleiből kiszámolja, hogy mennyi befecskendezés szükséges és azzal indul és ahogy melegszik úgy csökkenti a befecskendezési időt.
Csak azt írtam amit észlelek, beülök reggel beindítom megyek vele pár kilométert nem csörög be, miután bemelegszik a motor visszafelé már hallom hogy csörög.
Lényeg akkor megpróbálok másik kutat, lehet nem szereti ahol tankoltam.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6791 Dátum:
2014.05.13 kedd, 16:02:46 »
Idézetet írta: Mtom - 2014.05.13 kedd, 14:22:26
Csak azt írtam amit észlelek, beülök reggel beindítom megyek vele pár kilométert nem csörög be, miután bemelegszik a motor visszafelé már hallom hogy csörög.
Lényeg akkor megpróbálok másik kutat, lehet nem szereti ahol tankoltam.
Falsh levegő ellenőrzés
MAP érték
1. Lambda érték (üzemmelegen)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
KissLaci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 83
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6792 Dátum:
2014.05.16 péntek, 17:18:22 »
Udv!
Tudnatok segiteni abban,hogy hol talalom a fojtoszelep potmetert hol talalom?
Illetve en magamnak kitudom e cserelni, vagy kell hozza programozas?
Vagy csak kicserelem es elvileg mukodik is?!
Naplózva
2002.9. Havi
1.8 125 Le Mondeo
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6793 Dátum:
2014.05.16 péntek, 18:12:28 »
Idézetet írta: KissLaci - 2014.05.16 péntek, 17:18:22
Udv!
Tudnatok segiteni abban,hogy hol talalom a fojtoszelep potmetert hol talalom?
Illetve en magamnak kitudom e cserelni, vagy kell hozza programozas?
Vagy csak kicserelem es elvileg mukodik is?!
A neve elárulja...
Fojtószelepnél.
Ki tudod cserélni. De megelőzte előzetes vizsgálat, diagnosztika? Vagy csak úgy ki akarod cserélni? Nem szokott tönkremenni....
Egyébként azonnal működőképes, de ha állítható a helyzete, akkor nem árt méréssel "nullára" állítani.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
KissLaci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 83
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6794 Dátum:
2014.05.16 péntek, 18:45:07 »
Computer irta hogy rosz, illetve fals adatot kuld es az alapjaratom rakoncatlankodik.
Naplózva
2002.9. Havi
1.8 125 Le Mondeo
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6795 Dátum:
2014.05.16 péntek, 19:26:08 »
Idézetet írta: KissLaci - 2014.05.16 péntek, 18:45:07
Computer irta hogy rosz, illetve fals adatot kuld es az alapjaratom rakoncatlankodik.
Azért még érdemes lenne mérésekkel is alátámasztani a diagnózist.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
KissLaci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 83
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6796 Dátum:
2014.05.16 péntek, 19:36:37 »
Az a helyzet hogy 5muhelyben semmire nem mentek, ez az egy hibauzenetet ir a computer.
Nincs otletem, a szereloknek se.
Sokmindent kicsereltettek mar velem, meg ezt kiptobslom utanna nincs otletem ha megint *** lesz.
Senki nemtud segiteni, igazabol mar kezdem nagyon unni, hogy szakszervizben is csak vakaroznak olyan oraberrel hogy az eszem elmegy.
De halgatom ha van valakinek egyeb otlete, lassan mar csak a motort nem csereltettek ki velem
Naplózva
2002.9. Havi
1.8 125 Le Mondeo
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6797 Dátum:
2014.05.16 péntek, 19:47:07 »
Idézetet írta: KissLaci - 2014.05.16 péntek, 19:36:37
Az a helyzet hogy 5muhelyben semmire nem mentek, ez az egy hibauzenetet ir a computer.
Nincs otletem, a szereloknek se.
Sokmindent kicsereltettek mar velem, meg ezt kiptobslom utanna nincs otletem ha megint *** lesz.
Senki nemtud segiteni, igazabol mar kezdem nagyon unni, hogy szakszervizben is csak vakaroznak olyan oraberrel hogy az eszem elmegy.
De halgatom ha van valakinek egyeb otlete, lassan mar csak a motort nem csereltettek ki velem
Találgatással próbáltak meg 5 helyez javítani....a te zsebedre? Remek.
Rossz helyeken voltál eddig.
Egy diagnosztikai vizsgálat során a hibaüzenet legtöbb esetben nem a hibás alkatrészt jelöli meg. Aki hisz abban, amit kiolvas.....az hibázik.
Az aláírásodba beírhatnád, hogy milyen autóról van szó.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6798 Dátum:
2014.05.16 péntek, 19:51:24 »
Idézetet írta: GSR - 2014.05.16 péntek, 19:47:07
Találgatással próbáltak meg 5 helyez javítani....a te zsebedre? Remek.
Rossz helyeken voltál eddig.
Egy diagnosztikai vizsgálat során a hibaüzenet legtöbb esetben nem a hibás alkatrészt jelöli meg. Aki hisz abban, amit kiolvas.....az hibázik.
Az aláírásodba beírhatnád, hogy milyen autóról van szó.
milye-milyen.hát benzines!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
KissLaci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 83
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6799 Dátum:
2014.05.16 péntek, 20:12:43 »
1.8 125 lovas
2002.9. Havi
A szivosort kitakaritottam sajat kezuleg meg az elejen, falsot nem sziv.
Ezutan meg a Ford szervizben volt folyamatosan az auto.
Konkretan 3helyen, es utanna masik 2 normal szervizben most az utolso ahol van ott egy villamossagi nezte at.
O talalta egyebkent ezt a hibat. Azt mondta hogy hibas adatot kuld a computernek es nyitva marad a szelep es azert tartja a fordulatot menet kozben, viszont ha egy helyben all az auto akkor normalisan mukodik.
Egyebkent mar irtam itt a forumban mennyit koltottem erre a hibara, es ebben meg igy is benne van a sok sok kedvezmeny amiert mindenki csak szart cserelt ki.
Az osszeg kb 270-290 ezer
«
Utoljára szerkesztve: 2014.05.16 péntek, 20:14:47 írta KissLaci
»
Naplózva
2002.9. Havi
1.8 125 Le Mondeo
Oldalak:
1
...
129
130
131
132
133
134
135
[
136
]
137
138
139
140
141
142
143
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ