Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:19:08
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
133
134
135
136
137
138
139
[
140
]
141
142
143
144
145
146
147
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4652625 alkalommal)
0 Felhasználó és 90 vendég van a témában
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6950 Dátum:
2014.06.23 hétfő, 16:27:01 »
Idézetet írta: ultio - 2014.06.22 vasárnap, 21:20:02
Eszegette, azért próbáltam ki a 10W 40-eset. Ezt talán annyira nem csipegeti, de érdekes jelenség ez, mert autópályán eléggé, míg ha nem megyek pályán, akkor alig-alig. És ez nem változott, mióta nálam az autó. Most meg minta pályán se csipegetné annyira.
Igen, Ford olaj.
A kopott motorok autópályás fordulatszámon eszegetik az olajat, ott van igénybe véve hőterhelés/kinetikai viszkozitás tényező tekintetében. Erről ment már bájcsevej pont ebben a topicban, tekerj vissza. Viszont a 10w40-es olaj hideg szivattyúzhatósága kevésbé jó mint egy 5w40-es olajé. És ugye tudjuk hogy 1-1 hidegindítás 200 km melegüzemi motorkopással egyenértékű, tehát télen többet jár a motor hidegindítás után "szárazon". Ezért írtam ott anno hogy 5w30-at, ha kezdi enni az olajat, 5w40-re cserélném. Ha gazdasági kérdés akkor persze egy jobb 10w40 is megteszi...
tipp: próbálj meg átönteni egy 10w-s és egy 5w-s olajat télen egyik flakonból a másikba...meg fogsz lepődni...
http://injektor.hu/index.jsp?id=2&main=124&akt=2
«
Utoljára szerkesztve: 2014.06.23 hétfő, 23:13:36 írta FokaDriver
»
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6951 Dátum:
2014.06.23 hétfő, 18:32:39 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2014.06.23 hétfő, 16:27:01
A kopott motorok autópályás fordulatszámon eszegetik az olajat, ott van igénybe véve hőterhelés/kinetikai viszkozitás tényező tekintetében. Erről ment már bájcsevej pont ebben a topicban, tekerj vissza. Viszont a 10w40-es olaj hideg szivattyúzhatósága kevésbé jó mint egy 5w40-es olajé. És ugye tudjuk hogy 1-1 hidegindítás 200 km melegüzemi motorkopással egyenértékű, tehát télen többet jár a motor hidegindítás után "szárazon". Ezért írtam ott anno hogy 5w30-at, ha kezdi enni az olajat, 5w40-re cserélném. Ha gazdasági kérdés akkor persze egy jobb 10w40 is megteszi...
tipp: próbálj meg átönteni egy 10w-s és egy 5w-s olajat télen egyik flakonból a másikba...meg fogsz lepődni...
A szelepszár szimmering problémásak eszik pályán az olajat.
A kopott motor mindig eszi.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Jani18
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6952 Dátum:
2014.06.28 szombat, 14:37:54 »
Sziasztok
Azt szeretném megkérdezni tőletek hogy olyan problémám van hogy beindítás után egyből leáll az autó a második indításnál egyből beindül de ha gázt adok mintha lejjebb esne a fordulat ha meg jobban odalépek akkor meg felpörög a motor nagyon. Remélem járt már így valaki és tud nekem segíteni.
Előre is köszi a segítséget.
Naplózva
2003-as Mondeo MK3 1.8 (110 LE) Ambiente
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6953 Dátum:
2014.06.28 szombat, 14:42:55 »
Idézetet írta: Jani18 - 2014.06.28 szombat, 14:37:54
Sziasztok
Azt szeretném megkérdezni tőletek hogy olyan problémám van hogy beindítás után egyből leáll az autó a második indításnál egyből beindül de ha gázt adok mintha lejjebb esne a fordulat ha meg jobban odalépek akkor meg felpörög a motor nagyon. Remélem járt már így valaki és tud nekem segíteni.
Előre is köszi a segítséget.
Szívóoldali tömítettlenség ellenőrzése....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Jani18
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6954 Dátum:
2014.06.28 szombat, 16:11:08 »
Ez tapasztalat?
Naplózva
2003-as Mondeo MK3 1.8 (110 LE) Ambiente
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6955 Dátum:
2014.06.28 szombat, 16:57:03 »
Idézetet írta: Jani18 - 2014.06.28 szombat, 16:11:08
Ez tapasztalat?
Tipp, javaslat......
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Jani18
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6956 Dátum:
2014.06.28 szombat, 17:17:13 »
És akkor utánna mitől lesz megint jó mert egy fél perc múlva minden rendben van vele vagyis egy kicsit mintha rángatta mikor gázt adok? Hogy tudom megnézni hogy biztos ez e a baja?
Naplózva
2003-as Mondeo MK3 1.8 (110 LE) Ambiente
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6957 Dátum:
2014.06.28 szombat, 17:29:31 »
Idézetet írta: Jani18 - 2014.06.28 szombat, 17:17:13
És akkor utánna mitől lesz megint jó mert egy fél perc múlva minden rendben van vele vagyis egy kicsit mintha rángatta mikor gázt adok? Hogy tudom megnézni hogy biztos ez e a baja?
1. Senki (én sem) nem írta, hogy
biztos
ez a baja.
2. Attól lesz jó, hogy a vákuum hatására összezárhat egy esetleges repedés vagy tömítetlenség, valamint az alapjárati levegőszabályzó szelep állása is "betanul".
Tehát, a szívóoldali tömítettséget kell ellenőrizni első körben.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Jani18
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6958 Dátum:
2014.06.28 szombat, 17:41:18 »
És akkor azt hogy tudom ellenőrizni hol tudom megnézni a motornál?
Naplózva
2003-as Mondeo MK3 1.8 (110 LE) Ambiente
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6959 Dátum:
2014.06.28 szombat, 17:48:08 »
Idézetet írta: Jani18 - 2014.06.28 szombat, 17:41:18
És akkor azt hogy tudom ellenőrizni hol tudom megnézni a motornál?
A szívóoldali tömítetlenséget legpontosabban a szívóoldalon, szívócsonk és környéke.
Ha ennyire nem vagy képben, inkább bízd másra. Most nem bántásból mondom, hanem jó tanács.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Jani18
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6960 Dátum:
2014.06.28 szombat, 18:15:31 »
Csak biztosra akarok menni de megcsinálom.
Köszi a jótanácsot?
Naplózva
2003-as Mondeo MK3 1.8 (110 LE) Ambiente
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6961 Dátum:
2014.06.28 szombat, 18:52:51 »
Idézetet írta: Jani18 - 2014.06.28 szombat, 18:15:31
Csak biztosra akarok menni de megcsinálom.
Köszi a jótanácsot?
Esetleg így:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/V%C3%A1kuumhib%C3%A1k_felder%C3%ADt%C3%A9se
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6962 Dátum:
2014.06.29 vasárnap, 22:31:42 »
Sziasztok,
benzines vízpumpa cserénél körbe kell nyomni valami tömítőpasztával? Vagy csak régi ki, kicsit megpucol, új be és kész?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6963 Dátum:
2014.06.29 vasárnap, 22:34:09 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2014.06.29 vasárnap, 22:31:42
Sziasztok,
benzines vízpumpa cserénél körbe kell nyomni valami tömítőpasztával? Vagy csak régi ki, kicsit megpucol, új be és kész?
Kell tömítésnek lennie a vízpumpához.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6964 Dátum:
2014.06.29 vasárnap, 22:35:22 »
Idézetet írta: GSR - 2014.06.29 vasárnap, 22:34:09
Kell tömítésnek lennie a vízpumpához.
Csak egy gumigyűrű van hozzá(rajta). Azon kívül is kellene? Mert nincs.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6965 Dátum:
2014.06.30 hétfő, 07:27:09 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2014.06.29 vasárnap, 22:35:22
Csak egy gumigyűrű van hozzá(rajta). Azon kívül is kellene? Mert nincs.
Az a tömítés.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6966 Dátum:
2014.06.30 hétfő, 08:30:47 »
Egy kérdés a gurukhoz:
Autó pöccre indul, fordulatszám fel 2000-ra majd leesik majdnem leáll, észbe kap megint emeli, majd megint esik, így néhany kör, majd kisimul, és beáll normális hidegindítási fordulatszámra, utána hibátlan az üzem.
2 tippem van, csak nem tudom melyik valószínűbb : Vákumcső javítva volt (állítólag korrekten), alapjárati szelepem még a gyári, tehát koros...
Urak, mire gondoltok ?
Köszönet,
FD.
Naplózva
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6967 Dátum:
2014.06.30 hétfő, 10:23:45 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2014.06.30 hétfő, 08:30:47
Egy kérdés a gurukhoz:
Autó pöccre indul, fordulatszám fel 2000-ra majd leesik majdnem leáll, észbe kap megint emeli, majd megint esik, így néhany kör, majd kisimul, és beáll normális hidegindítási fordulatszámra, utána hibátlan az üzem.
2 tippem van, csak nem tudom melyik valószínűbb : Vákumcső javítva volt (állítólag korrekten), alapjárati szelepem még a gyári, tehát koros...
Urak, mire gondoltok ?
Köszönet,
FD.
Nekem évek óta csinál ilyet. Igaz ritkán, de előfordul.
Pl. ma reggel is.
Én úgy vagyok vele, hogy nem fiatal az autó, idő kell neki, mire eldönti mit is akar
.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
petipapa
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6968 Dátum:
2014.06.30 hétfő, 20:21:56 »
Üdv Mindenkinek! Segítségeteket szeretném kérni, 1.8 110le. Mondim van, Miskolcon vagy a környékén keresek olyan szerelőt vagy műhelyt, ahol a hibakódot ki tudják olvasni. Előre is köszönöm mindenkinek.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6969 Dátum:
2014.06.30 hétfő, 20:23:22 »
Idézetet írta: petipapa - 2014.06.30 hétfő, 20:21:56
Üdv Mindenkinek! Segítségeteket szeretném kérni, 1.8 110le. Mondim van, Miskolcon vagy a környékén keresek olyan szerelőt vagy műhelyt, ahol a hibakódot ki tudják olvasni. Előre is köszönöm mindenkinek.
Miből gondolod, hogy van hibakódod?
Világít a MIL lámpa?
Tapasztalsz valami rendellenességet?
Esetleg írj a régiós topikba, hátha van arra valaki akinek van olvasója....és érti is, hogy mit olvas.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.06.30 hétfő, 20:29:48 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
lcs10
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6970 Dátum:
2014.06.30 hétfő, 22:26:11 »
Sziasztok!
A héten eljön az igazság pillanata és elviszem a szerelőhöz a kocsit,hogy szedje le a váltót és derüljön ki végre,hogy mi adja ki az alapjáraton hallható halk kopogást, ami kuplungolásra elhalkul/megszűnik, attól függ,h milyen szögben áll az autó.
Ugyanis ha a bal oldala felé billen, akkor nem hallani.
"Remélhetőleg" lendkerék lesz.
Az volna a kérdésem,hogy ha már le kell szedni a váltót mit lenne még érdemes kicseréltetnem? Kuplung szett csere az adott, ezt már többször olvastam itt. Esetleg valami mást?
Előre is köszi, Üdv.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6971 Dátum:
2014.06.30 hétfő, 22:30:01 »
Idézetet írta: lcs10 - 2014.06.30 hétfő, 22:26:11
Sziasztok!
A héten eljön az igazság pillanata és elviszem a szerelőhöz a kocsit,hogy szedje le a váltót és derüljön ki végre,hogy mi adja ki az alapjáraton hallható halk kopogást, ami kuplungolásra elhalkul/megszűnik, attól függ,h milyen szögben áll az autó.
Ugyanis ha a bal oldala felé billen, akkor nem hallani.
"Remélhetőleg" lendkerék lesz.
Az volna a kérdésem,hogy ha már le kell szedni a váltót mit lenne még érdemes kicseréltetnem? Kuplung szett csere az adott, ezt már többször olvastam itt. Esetleg valami mást?
Előre is köszi, Üdv.
Főtengely (hátsót) szimeringet is érdemes.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
petipapa
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6972 Dátum:
2014.06.30 hétfő, 22:42:36 »
Idézetet írta: GSR - 2014.06.30 hétfő, 20:23:22
Miből gondolod, hogy van hibakódod?
Világít a MIL lámpa?
Tapasztalsz valami rendellenességet?
Esetleg írj a régiós topikba, hátha van arra valaki akinek van olvasója....és érti is, hogy mit olvas.
Naplózva
petipapa
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6973 Dátum:
2014.07.01 kedd, 17:45:55 »
Idézetet írta: GSR - 2014.06.30 hétfő, 20:23:22
Miből gondolod, hogy van hibakódod?
Világít a MIL lámpa?
Tapasztalsz valami rendellenességet?
Esetleg írj a régiós topikba, hátha van arra valaki akinek van olvasója....és érti is, hogy mit olvas.
Naplózva
petipapa
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6974 Dátum:
2014.07.01 kedd, 18:26:18 »
bocsi,de nem mindig van lehetőségem netre. már régóta világít,de nem vettem észre változást az utóbbi időben viszont egyre több ˝KEHE" VAN.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6975 Dátum:
2014.07.01 kedd, 18:50:33 »
Idézetet írta: petipapa - 2014.07.01 kedd, 18:26:18
bocsi,de nem mindig van lehetőségem netre. már régóta világít,de nem vettem észre változást az utóbbi időben viszont egyre több ˝KEHE" VAN.
Ha egyéb tünet nincs, akkor nagy valószínűséggel P0400. EGR szelep, nem megfelelő áramlás.
Ez néha előjön benzineseknél 1-2 alkalommal évente.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
petipapa
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6976 Dátum:
2014.07.02 szerda, 19:38:05 »
üdv. egyébként köszi. van egyéb is-persze gázos a kicsikém és azon ritka alkalmakkor amikor benyán van olyan büdös a kipuffból kijövő füst,mint amikor a lambda szonda elhalálozik. egyenetlen az alapjárat,megnőtt a fogyasztás,és alapjáraton-csak ekkor hallom-furcsa csattogó hang (inkább utánozni tudnám mint leírni) hallatszik a kipufogóból. de nem hydro tőke,ha haza jutok M.-ra megakarom nézetni a gáz rendszert is.viszont nem akarok találomra cserélgetni.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6977 Dátum:
2014.07.02 szerda, 19:40:58 »
Idézetet írta: petipapa - 2014.07.02 szerda, 19:38:05
üdv. egyébként köszi. van egyéb is-persze gázos a kicsikém és azon ritka alkalmakkor amikor benyán van olyan büdös a kipuffból kijövő füst,mint amikor a lambda szonda elhalálozik. egyenetlen az alapjárat,megnőtt a fogyasztás,és alapjáraton-csak ekkor hallom-furcsa csattogó hang (inkább utánozni tudnám mint leírni) hallatszik a kipufogóból. de nem hydro tőke,ha haza jutok M.-ra megakarom nézetni a gáz rendszert is.viszont nem akarok találomra cserélgetni.
1. Büdös, katalizátor hiba.
2. Nincs hidrotőke a motorban.
3. Honnan hallod a csattogó hangot? Hengerfej teteje, lentebbről....?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
petipapa
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6978 Dátum:
2014.07.02 szerda, 19:46:23 »
ikább a teteje,de ha hátul állsz a kipufogóból hallani inkább én gyertyákra vagy a kábelekre gyanakszom. gyertyákat néztem szemre jók ez viszont nem jelent semmit én is tudom.
Naplózva
petipapa
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6979 Dátum:
2014.07.02 szerda, 19:53:14 »
katalizátornak nem örülnék-az elég húzós,bár a lambdaszonda is
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6980 Dátum:
2014.07.02 szerda, 19:54:44 »
Idézetet írta: petipapa - 2014.07.02 szerda, 19:53:14
katalizátornak nem örülnék-az elég húzós,bár a lambdaszonda is
Vegyél bontott katalizátort, jobb esetben bele tudsz nézni, hogy legalább fizikailag rendben van-e.
Vagy univerzális, megfelelő a motorhoz.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6981 Dátum:
2014.07.02 szerda, 20:29:24 »
Idézetet írta: petipapa - 2014.07.02 szerda, 19:38:05
azon ritka alkalmakkor amikor benyán
Szerintem ez csak a tipikus hiba. Eltanult az ECU-d. Mivel sokat jársz gázzal, így azokkal a korrekciós tényezőkkel,amikkel helyén van az autód, meghülyül kissé benzin üzemben.
Mondjuk gázos üzemi szegény keveréket az ECU kompenzálja ~10-15%-ig "check engine" nélkül is, majd amikor benzinüzemre váltasz meleg motornál, pont ennyivel túldúsít, és bolondítja saját magát.
Vagy járj továbbra is gázzal, vagy válts át benzin-re de akkor azzal gurulj le min 5-600 km-t (vagy többet), mire visszatanul az autó. Nézesd meg egy gázos szervizben. (lehet hogy a gázos szerviz is úgy fogja majd kérni az 5-600 km benzinüzemet vizsgálat előtt)
A csattogó hangot hallod gázüzemben is ? Szelephézag volt valaha is ellenőrizve ? Mennyi gázos km van az autó gyomrában, és egyébként ? Mondjuk van egy egyenetlen alapjáratod, és egy esetleges túldúsításod benzin üzemben, korrekciós tényezők a levesben, így feltételezem a hang a kipufogóból könnyebben megmagyarázható... írd le részletesebben, minél több az infó....így csak találgatunk.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.07.02 szerda, 21:00:36 írta FokaDriver
»
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6982 Dátum:
2014.07.03 csütörtök, 07:01:41 »
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6983 Dátum:
2014.07.03 csütörtök, 08:58:17 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2014.07.03 csütörtök, 07:01:41
Minden tiszteletem !:)
Naplózva
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6984 Dátum:
2014.07.03 csütörtök, 09:34:44 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2014.07.03 csütörtök, 07:01:41
Nem semmi!
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6985 Dátum:
2014.07.03 csütörtök, 10:59:49 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2014.07.03 csütörtök, 07:01:41
aztaaaa mindenit!!!
én majdnem ennek a felénél járok
«
Utoljára szerkesztve: 2014.07.03 csütörtök, 11:05:38 írta mondejoooooo
»
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6986 Dátum:
2014.07.03 csütörtök, 11:57:45 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2014.07.03 csütörtök, 10:59:49
aztaaaa mindenit!!!
én majdnem ennek a felénél járok
~280km?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
GYULAUR
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6987 Dátum:
2014.07.03 csütörtök, 13:10:32 »
sziasztok!
1.8-as benzines Mondeom van,2006-os evjárat,tegnap vettem észre,leállításkor visszaszuszog a légszűrőházba...mennyire természetes ez,vagy nem,illetve
tudja valaki,mitöl van ez?
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6988 Dátum:
2014.07.03 csütörtök, 13:51:28 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.07.03 csütörtök, 11:57:45
~280km?
aham, csak ezer...
de jó lenne ha csak 280km lenne az autómban
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
paszty
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Mr.
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6989 Dátum:
2014.07.03 csütörtök, 16:47:38 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2014.07.03 csütörtök, 07:01:41
0
Eddig azt hittem,hogy csak visszafel divat az órát tekerni...
Gratula!
Naplózva
2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi 300.000 km
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6990 Dátum:
2014.07.03 csütörtök, 16:56:28 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2014.07.03 csütörtök, 13:51:28
aham, csak ezer...
de jó lenne ha csak 280km lenne az autómban
Akkor tehát 1280
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6991 Dátum:
2014.07.03 csütörtök, 19:48:42 »
Kösz mindenkinek.
Nem az én érdemem, csak annyi a titok hogy nem dízel.
Kérdés. Vízpumpa cserénél ki kell venni a motortartó bakot, vagy a motor leengedése nélkül is kifér a vízpumpa?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6992 Dátum:
2014.07.03 csütörtök, 19:53:42 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2014.07.03 csütörtök, 19:48:42
Kösz mindenkinek.
Nem az én érdemem, csak annyi a titok hogy nem dízel.
Kérdés. Vízpumpa cserénél ki kell venni a motortartó bakot, vagy a motor leengedése nélkül is kifér a vízpumpa?
Kifér, de könnyebb ha fellazítod és kicsit megemeled a motort.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
nagyzotya
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6993 Dátum:
2014.07.04 péntek, 00:00:54 »
Sziasztok!
Ma elkezdtem hasznalni a klimat feltoltes utan.
Mikor bekapcsolam, akkor kerrego hang jon a motor felol.
Mi lehet ez? A lanc hangja lehet, hogy nagyobb terhelest kap es nem birja?
Ugyanaz a hang van akkor is, ha alacsony fordulaton indulok el es akkor klima nelkul is Krrr.
Mindig ki-be kapcsolgattam a klimat, ha lampa vagy korforgalom jott.
Naplózva
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6994 Dátum:
2014.07.04 péntek, 00:25:43 »
Idézetet írta: nagyzotya - 2014.07.04 péntek, 00:00:54
Sziasztok!
Ma elkezdtem hasznalni a klimat feltoltes utan.
Mikor bekapcsolam, akkor kerrego hang jon a motor felol.
Mi lehet ez?
Nem saját kútfőből de pár tipp: én viszavinném a klímáshoz,és kérdőre vonnám.
- klímakompresszor csapágy
- kompresszor kuplung
- túltöltötték a rendszert (...ilyenkor inkább traktor hangja van és szét akar esni az autó)
ui: a klímát havi 1x érdemes bekapcsolni egy kis időre, ha nem szükséges is...
Naplózva
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6995 Dátum:
2014.07.04 péntek, 01:01:15 »
Idézetet írta: GYULAUR - 2014.07.03 csütörtök, 13:10:32
sziasztok!
1.8-as benzines Mondeom van,2006-os evjárat,tegnap vettem észre,leállításkor visszaszuszog a légszűrőházba...mennyire természetes ez,vagy nem,illetve
tudja valaki,mitöl van ez?
1 tipp: Kartergázcső visszakötve a l.sz. házba. Ezért. Ha sok a kartergáz, az egy negatív minőségi mutatója a motor és benne lévő olaj állapotának, de ez valameddig természetes.
Naplózva
nagyzotya
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6996 Dátum:
2014.07.04 péntek, 18:07:13 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2014.07.04 péntek, 01:01:15
1 tipp: Kartergázcső visszakötve a l.sz. házba. Ezért. Ha sok a kartergáz, az egy negatív minőségi mutatója a motor és benne lévő olaj állapotának, de ez valameddig természetes.
Akkor varjak még vagy érdemesebb most visszavinni?
En azt hittem az autót fogja vissza es ez a gond. Mikor indulok el vagy 2-ben is alacsony fordulaton adja a hangot.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.07.04 péntek, 18:11:59 írta nagyzotya
»
Naplózva
guliver83329
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 349
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6997 Dátum:
2014.07.04 péntek, 20:42:35 »
Sziasztok!
Tudna nekem valaki segíteni szelep hézagolással kapcsolatban?
A hármas hengerben a kipufogó szelep hézag nagyon kicsi. 0,15 de csak az egyik abból is!
Naplózva
MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
nzoli
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 201
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6998 Dátum:
2014.07.05 szombat, 19:33:18 »
Sziasztok!
Olajcsere előtt állok és gondoltam kipróbálom az eneos 5w30-as sustina olajat vagy maradjak a gyári fordnál?
Használt már valaki ENEOS olajat?
Naplózva
2008 Ford Mondeo mk4 ba7 sedan 107kw 2.0 145 le
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #6999 Dátum:
2014.07.05 szombat, 20:17:07 »
Idézetet írta: nzoli - 2014.07.05 szombat, 19:33:18
Sziasztok!
Olajcsere előtt állok és gondoltam kipróbálom az eneos 5w30-as sustina olajat vagy maradjak a gyári fordnál?
Használt már valaki ENEOS olajat?
Nyugodtan beleöntheted, ha tudja a Ford által meghatározott specifikációkat.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Oldalak:
1
...
133
134
135
136
137
138
139
[
140
]
141
142
143
144
145
146
147
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ