Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:03:50 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 133 134 135 136 137 138 139 [140] 141 142 143 144 145 146 147 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4655190 alkalommal)
0 Felhasználó és 215 vendég van a témában
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #6950 Dátum: 2014.06.23 hétfő, 16:27:01 »

Eszegette, azért próbáltam ki a 10W 40-eset. Ezt talán annyira nem csipegeti, de érdekes jelenség ez, mert autópályán eléggé, míg ha nem megyek pályán, akkor alig-alig. És ez nem változott, mióta nálam az autó. Most meg minta pályán se csipegetné annyira.

Igen, Ford olaj.


A kopott motorok autópályás fordulatszámon eszegetik az olajat, ott van igénybe véve hőterhelés/kinetikai viszkozitás tényező tekintetében. Erről ment már bájcsevej pont ebben a topicban, tekerj vissza. Viszont a 10w40-es olaj hideg szivattyúzhatósága kevésbé jó mint egy 5w40-es olajé. És ugye tudjuk hogy 1-1 hidegindítás 200 km melegüzemi motorkopással egyenértékű, tehát télen többet jár a motor hidegindítás után "szárazon".  Ezért írtam ott anno hogy 5w30-at, ha kezdi enni az olajat, 5w40-re cserélném. Ha gazdasági kérdés akkor persze egy jobb 10w40 is megteszi...  

tipp: próbálj meg átönteni egy 10w-s és egy 5w-s olajat télen egyik flakonból a másikba...meg fogsz lepődni...

http://injektor.hu/index.jsp?id=2&main=124&akt=2
« Utoljára szerkesztve: 2014.06.23 hétfő, 23:13:36 írta FokaDriver » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6951 Dátum: 2014.06.23 hétfő, 18:32:39 »

A kopott motorok autópályás fordulatszámon eszegetik az olajat, ott van igénybe véve hőterhelés/kinetikai viszkozitás tényező tekintetében. Erről ment már bájcsevej pont ebben a topicban, tekerj vissza. Viszont a 10w40-es olaj hideg szivattyúzhatósága kevésbé jó mint egy 5w40-es olajé. És ugye tudjuk hogy 1-1 hidegindítás 200 km melegüzemi motorkopással egyenértékű, tehát télen többet jár a motor hidegindítás után "szárazon".  Ezért írtam ott anno hogy 5w30-at, ha kezdi enni az olajat, 5w40-re cserélném. Ha gazdasági kérdés akkor persze egy jobb 10w40 is megteszi... 

tipp: próbálj meg átönteni egy 10w-s és egy 5w-s olajat télen egyik flakonból a másikba...meg fogsz lepődni...


A szelepszár szimmering problémásak eszik pályán az olajat.
A kopott motor mindig eszi.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Jani18
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



« Új hozzászólás #6952 Dátum: 2014.06.28 szombat, 14:37:54 »

Sziasztok
Azt szeretném megkérdezni tőletek hogy olyan problémám van hogy beindítás után egyből leáll az autó a második indításnál egyből beindül de ha gázt adok mintha lejjebb esne a fordulat ha meg jobban odalépek akkor meg felpörög a motor nagyon. Remélem járt már így valaki és tud nekem segíteni.
Előre is köszi a segítséget.
Naplózva

2003-as Mondeo MK3 1.8 (110 LE) Ambiente
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6953 Dátum: 2014.06.28 szombat, 14:42:55 »

Sziasztok
Azt szeretném megkérdezni tőletek hogy olyan problémám van hogy beindítás után egyből leáll az autó a második indításnál egyből beindül de ha gázt adok mintha lejjebb esne a fordulat ha meg jobban odalépek akkor meg felpörög a motor nagyon. Remélem járt már így valaki és tud nekem segíteni.
Előre is köszi a segítséget.
Szívóoldali tömítettlenség ellenőrzése....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Jani18
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



« Új hozzászólás #6954 Dátum: 2014.06.28 szombat, 16:11:08 »

Ez tapasztalat?
Naplózva

2003-as Mondeo MK3 1.8 (110 LE) Ambiente
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6955 Dátum: 2014.06.28 szombat, 16:57:03 »

Ez tapasztalat?

Tipp, javaslat......
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Jani18
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



« Új hozzászólás #6956 Dátum: 2014.06.28 szombat, 17:17:13 »

És akkor utánna mitől lesz megint jó mert egy fél perc múlva minden rendben van vele vagyis egy kicsit mintha rángatta mikor gázt adok? Hogy tudom megnézni hogy biztos ez e a baja?
Naplózva

2003-as Mondeo MK3 1.8 (110 LE) Ambiente
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6957 Dátum: 2014.06.28 szombat, 17:29:31 »

És akkor utánna mitől lesz megint jó mert egy fél perc múlva minden rendben van vele vagyis egy kicsit mintha rángatta mikor gázt adok? Hogy tudom megnézni hogy biztos ez e a baja?

1. Senki (én sem) nem írta, hogy biztos ez a baja.
2. Attól lesz jó, hogy a vákuum hatására összezárhat egy esetleges repedés vagy tömítetlenség, valamint az alapjárati levegőszabályzó szelep állása is "betanul".

Tehát, a szívóoldali tömítettséget kell ellenőrizni első körben.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Jani18
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



« Új hozzászólás #6958 Dátum: 2014.06.28 szombat, 17:41:18 »

És akkor azt hogy tudom ellenőrizni hol tudom megnézni a motornál?
Naplózva

2003-as Mondeo MK3 1.8 (110 LE) Ambiente
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6959 Dátum: 2014.06.28 szombat, 17:48:08 »

És akkor azt hogy tudom ellenőrizni hol tudom megnézni a motornál?

A szívóoldali tömítetlenséget legpontosabban a szívóoldalon, szívócsonk és környéke.
Ha ennyire nem vagy képben, inkább bízd másra. Most nem bántásból mondom, hanem jó tanács.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Jani18
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



« Új hozzászólás #6960 Dátum: 2014.06.28 szombat, 18:15:31 »

Csak biztosra akarok menni de megcsinálom.
Köszi a jótanácsot?
Naplózva

2003-as Mondeo MK3 1.8 (110 LE) Ambiente
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #6961 Dátum: 2014.06.28 szombat, 18:52:51 »

Csak biztosra akarok menni de megcsinálom.
Köszi a jótanácsot?
Esetleg így:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/V%C3%A1kuumhib%C3%A1k_felder%C3%ADt%C3%A9se
 wave
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #6962 Dátum: 2014.06.29 vasárnap, 22:31:42 »

Sziasztok,

benzines vízpumpa cserénél körbe kell nyomni valami tömítőpasztával? Vagy csak régi ki, kicsit megpucol, új be és kész?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6963 Dátum: 2014.06.29 vasárnap, 22:34:09 »

Sziasztok,

benzines vízpumpa cserénél körbe kell nyomni valami tömítőpasztával? Vagy csak régi ki, kicsit megpucol, új be és kész?
Kell tömítésnek lennie a vízpumpához.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #6964 Dátum: 2014.06.29 vasárnap, 22:35:22 »

Kell tömítésnek lennie a vízpumpához.

Csak egy gumigyűrű van hozzá(rajta). Azon kívül is kellene? Mert nincs. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6965 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 07:27:09 »

Csak egy gumigyűrű van hozzá(rajta). Azon kívül is kellene? Mert nincs. vigyor3

Az a tömítés.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #6966 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 08:30:47 »

Egy kérdés a gurukhoz:
Autó pöccre indul, fordulatszám fel 2000-ra majd leesik majdnem leáll, észbe kap megint emeli, majd megint esik, így néhany kör, majd kisimul, és beáll normális hidegindítási fordulatszámra, utána hibátlan az üzem.

2 tippem van, csak nem tudom melyik valószínűbb : Vákumcső javítva volt (állítólag korrekten), alapjárati szelepem még a gyári, tehát koros...

Urak, mire gondoltok ?

Köszönet,
FD.
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #6967 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 10:23:45 »

Egy kérdés a gurukhoz:
Autó pöccre indul, fordulatszám fel 2000-ra majd leesik majdnem leáll, észbe kap megint emeli, majd megint esik, így néhany kör, majd kisimul, és beáll normális hidegindítási fordulatszámra, utána hibátlan az üzem.

2 tippem van, csak nem tudom melyik valószínűbb : Vákumcső javítva volt (állítólag korrekten), alapjárati szelepem még a gyári, tehát koros...

Urak, mire gondoltok ?

Köszönet,
FD.

Nekem évek óta csinál ilyet. Igaz ritkán, de előfordul.
Pl. ma reggel is.
Én úgy vagyok vele, hogy nem fiatal az autó, idő kell neki, mire eldönti mit is akar vigyor3.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
petipapa
Vendég
« Új hozzászólás #6968 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 20:21:56 »

Üdv Mindenkinek! Segítségeteket szeretném kérni, 1.8 110le. Mondim van, Miskolcon vagy a környékén keresek olyan szerelőt vagy műhelyt, ahol a hibakódot ki tudják olvasni. Előre is köszönöm mindenkinek.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6969 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 20:23:22 »

Üdv Mindenkinek! Segítségeteket szeretném kérni, 1.8 110le. Mondim van, Miskolcon vagy a környékén keresek olyan szerelőt vagy műhelyt, ahol a hibakódot ki tudják olvasni. Előre is köszönöm mindenkinek.

Miből gondolod, hogy van hibakódod?
Világít a MIL lámpa?
Tapasztalsz valami rendellenességet?

Esetleg írj a régiós topikba, hátha van arra valaki akinek van olvasója....és érti is, hogy mit olvas.
« Utoljára szerkesztve: 2014.06.30 hétfő, 20:29:48 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
lcs10
Vendég
« Új hozzászólás #6970 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 22:26:11 »

Sziasztok!

A héten eljön az igazság pillanata és elviszem a szerelőhöz a kocsit,hogy szedje le a váltót és derüljön ki végre,hogy mi adja ki az alapjáraton hallható halk kopogást, ami kuplungolásra elhalkul/megszűnik, attól függ,h milyen szögben áll az autó. Smiley Ugyanis ha a bal oldala felé billen, akkor nem hallani. Cheesy "Remélhetőleg" lendkerék lesz.
Az volna a kérdésem,hogy ha már le kell szedni a váltót mit lenne még érdemes kicseréltetnem? Kuplung szett csere az adott, ezt már többször olvastam itt. Esetleg valami mást?
Előre is köszi, Üdv.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #6971 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 22:30:01 »

Sziasztok!

A héten eljön az igazság pillanata és elviszem a szerelőhöz a kocsit,hogy szedje le a váltót és derüljön ki végre,hogy mi adja ki az alapjáraton hallható halk kopogást, ami kuplungolásra elhalkul/megszűnik, attól függ,h milyen szögben áll az autó. Smiley Ugyanis ha a bal oldala felé billen, akkor nem hallani. Cheesy "Remélhetőleg" lendkerék lesz.
Az volna a kérdésem,hogy ha már le kell szedni a váltót mit lenne még érdemes kicseréltetnem? Kuplung szett csere az adott, ezt már többször olvastam itt. Esetleg valami mást?
Előre is köszi, Üdv.

Főtengely (hátsót) szimeringet is érdemes.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
petipapa
Vendég
« Új hozzászólás #6972 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 22:42:36 »

Miből gondolod, hogy van hibakódod?
Világít a MIL lámpa?
Tapasztalsz valami rendellenességet?

Esetleg írj a régiós topikba, hátha van arra valaki akinek van olvasója....és érti is, hogy mit olvas.
Naplózva
petipapa
Vendég
« Új hozzászólás #6973 Dátum: 2014.07.01 kedd, 17:45:55 »

Miből gondolod, hogy van hibakódod?
Világít a MIL lámpa?
Tapasztalsz valami rendellenességet?

Esetleg írj a régiós topikba, hátha van arra valaki akinek van olvasója....és érti is, hogy mit olvas.
Naplózva
petipapa
Vendég
« Új hozzászólás #6974 Dátum: 2014.07.01 kedd, 18:26:18 »

bocsi,de nem mindig van lehetőségem netre. már régóta világít,de nem vettem észre változást az utóbbi időben viszont egyre több ˝KEHE" VAN.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6975 Dátum: 2014.07.01 kedd, 18:50:33 »

bocsi,de nem mindig van lehetőségem netre. már régóta világít,de nem vettem észre változást az utóbbi időben viszont egyre több ˝KEHE" VAN.

Ha egyéb tünet nincs, akkor nagy valószínűséggel P0400. EGR szelep, nem megfelelő áramlás.
Ez néha előjön benzineseknél 1-2 alkalommal évente.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
petipapa
Vendég
« Új hozzászólás #6976 Dátum: 2014.07.02 szerda, 19:38:05 »

üdv. egyébként köszi. van egyéb is-persze gázos a kicsikém és azon ritka alkalmakkor amikor benyán van olyan büdös a kipuffból kijövő füst,mint amikor a lambda szonda elhalálozik. egyenetlen az alapjárat,megnőtt a fogyasztás,és alapjáraton-csak ekkor hallom-furcsa csattogó hang (inkább utánozni tudnám mint leírni) hallatszik a kipufogóból. de nem hydro tőke,ha haza jutok M.-ra megakarom nézetni    a gáz rendszert is.viszont nem akarok találomra cserélgetni.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6977 Dátum: 2014.07.02 szerda, 19:40:58 »

üdv. egyébként köszi. van egyéb is-persze gázos a kicsikém és azon ritka alkalmakkor amikor benyán van olyan büdös a kipuffból kijövő füst,mint amikor a lambda szonda elhalálozik. egyenetlen az alapjárat,megnőtt a fogyasztás,és alapjáraton-csak ekkor hallom-furcsa csattogó hang (inkább utánozni tudnám mint leírni) hallatszik a kipufogóból. de nem hydro tőke,ha haza jutok M.-ra megakarom nézetni    a gáz rendszert is.viszont nem akarok találomra cserélgetni.

1. Büdös, katalizátor hiba.
2. Nincs hidrotőke a motorban.
3. Honnan hallod a csattogó hangot? Hengerfej teteje, lentebbről....?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
petipapa
Vendég
« Új hozzászólás #6978 Dátum: 2014.07.02 szerda, 19:46:23 »

ikább a teteje,de ha hátul állsz a kipufogóból hallani inkább én gyertyákra vagy a kábelekre gyanakszom. gyertyákat néztem szemre jók ez viszont nem jelent semmit én is tudom.
Naplózva
petipapa
Vendég
« Új hozzászólás #6979 Dátum: 2014.07.02 szerda, 19:53:14 »

katalizátornak nem örülnék-az elég húzós,bár a lambdaszonda is
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6980 Dátum: 2014.07.02 szerda, 19:54:44 »

katalizátornak nem örülnék-az elég húzós,bár a lambdaszonda is

Vegyél bontott katalizátort, jobb esetben bele tudsz nézni, hogy legalább fizikailag rendben van-e.
Vagy univerzális, megfelelő a motorhoz.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #6981 Dátum: 2014.07.02 szerda, 20:29:24 »

azon ritka alkalmakkor amikor benyán
Szerintem ez csak a tipikus hiba. Eltanult az ECU-d. Mivel sokat jársz gázzal, így azokkal a korrekciós tényezőkkel,amikkel helyén van az autód,  meghülyül kissé benzin üzemben.
Mondjuk gázos üzemi szegény keveréket az ECU kompenzálja ~10-15%-ig "check engine" nélkül is, majd amikor benzinüzemre váltasz meleg motornál, pont ennyivel túldúsít, és bolondítja saját magát.
Vagy járj továbbra is gázzal, vagy válts át benzin-re de akkor azzal gurulj le min 5-600 km-t (vagy többet), mire visszatanul az autó.  Nézesd meg egy gázos szervizben.   (lehet hogy a gázos szerviz is úgy fogja majd kérni az 5-600 km benzinüzemet vizsgálat előtt)

A csattogó hangot hallod gázüzemben is ? Szelephézag volt valaha is ellenőrizve ? Mennyi gázos km van az autó gyomrában, és egyébként ? Mondjuk van egy egyenetlen alapjáratod, és egy esetleges túldúsításod benzin üzemben, korrekciós tényezők a levesben, így feltételezem a hang a kipufogóból könnyebben megmagyarázható... írd le részletesebben, minél több az infó....így csak találgatunk.
« Utoljára szerkesztve: 2014.07.02 szerda, 21:00:36 írta FokaDriver » Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #6982 Dátum: 2014.07.03 csütörtök, 07:01:41 »



 vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #6983 Dátum: 2014.07.03 csütörtök, 08:58:17 »



 vigyor3

Minden tiszteletem !:)
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #6984 Dátum: 2014.07.03 csütörtök, 09:34:44 »



 vigyor3

Nem semmi!
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #6985 Dátum: 2014.07.03 csütörtök, 10:59:49 »



 vigyor3

aztaaaa mindenit!!!
 taps taps taps

én majdnem ennek a felénél járok
« Utoljára szerkesztve: 2014.07.03 csütörtök, 11:05:38 írta mondejoooooo » Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #6986 Dátum: 2014.07.03 csütörtök, 11:57:45 »

aztaaaa mindenit!!!
 taps taps taps

én majdnem ennek a felénél járok
~280km?  Cheesy
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
GYULAUR
Vendég
« Új hozzászólás #6987 Dátum: 2014.07.03 csütörtök, 13:10:32 »

sziasztok!
1.8-as benzines Mondeom van,2006-os evjárat,tegnap vettem észre,leállításkor visszaszuszog a légszűrőházba...mennyire természetes ez,vagy nem,illetve
tudja valaki,mitöl van ez?
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #6988 Dátum: 2014.07.03 csütörtök, 13:51:28 »

~280km?  Cheesy
duhos2

aham, csak ezer...

de jó lenne ha csak 280km lenne az autómban
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #6989 Dátum: 2014.07.03 csütörtök, 16:47:38 »



 vigyor3
0

Eddig azt hittem,hogy csak visszafel divat az órát tekerni...Smiley
Gratula!
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #6990 Dátum: 2014.07.03 csütörtök, 16:56:28 »

duhos2

aham, csak ezer...

de jó lenne ha csak 280km lenne az autómban
Akkor tehát 1280  hehe
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #6991 Dátum: 2014.07.03 csütörtök, 19:48:42 »

Kösz mindenkinek. worship Nem az én érdemem, csak annyi a titok hogy nem dízel. eplus2

Kérdés. Vízpumpa cserénél ki kell venni a motortartó bakot, vagy a motor leengedése nélkül is kifér a vízpumpa?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6992 Dátum: 2014.07.03 csütörtök, 19:53:42 »

Kösz mindenkinek. worship Nem az én érdemem, csak annyi a titok hogy nem dízel. eplus2

Kérdés. Vízpumpa cserénél ki kell venni a motortartó bakot, vagy a motor leengedése nélkül is kifér a vízpumpa?

Kifér, de könnyebb ha fellazítod és kicsit megemeled a motort.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #6993 Dátum: 2014.07.04 péntek, 00:00:54 »

Sziasztok!
Ma elkezdtem hasznalni a klimat feltoltes utan.
Mikor bekapcsolam, akkor kerrego hang jon a motor felol.
Mi lehet ez? A lanc hangja lehet, hogy nagyobb terhelest kap es nem birja?
Ugyanaz a hang van akkor is, ha alacsony fordulaton indulok el es akkor klima nelkul is Krrr.
Mindig ki-be kapcsolgattam a klimat, ha lampa vagy korforgalom jott.  falbav
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #6994 Dátum: 2014.07.04 péntek, 00:25:43 »

Sziasztok!
Ma elkezdtem hasznalni a klimat feltoltes utan.
Mikor bekapcsolam, akkor kerrego hang jon a motor felol.
Mi lehet ez?
Nem saját kútfőből de pár tipp:   én viszavinném a klímáshoz,és kérdőre vonnám.
- klímakompresszor csapágy
- kompresszor kuplung
- túltöltötték a rendszert (...ilyenkor inkább traktor hangja van és szét akar esni az autó)

ui: a klímát havi 1x érdemes bekapcsolni egy kis időre, ha nem szükséges is...
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #6995 Dátum: 2014.07.04 péntek, 01:01:15 »

sziasztok!
1.8-as benzines Mondeom van,2006-os evjárat,tegnap vettem észre,leállításkor visszaszuszog a légszűrőházba...mennyire természetes ez,vagy nem,illetve
tudja valaki,mitöl van ez?
1 tipp:  Kartergázcső visszakötve a l.sz. házba. Ezért.  Ha sok a kartergáz, az egy negatív minőségi mutatója a motor és benne lévő olaj állapotának, de ez valameddig természetes.
Naplózva
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #6996 Dátum: 2014.07.04 péntek, 18:07:13 »

1 tipp:  Kartergázcső visszakötve a l.sz. házba. Ezért.  Ha sok a kartergáz, az egy negatív minőségi mutatója a motor és benne lévő olaj állapotának, de ez valameddig természetes.

Akkor varjak még vagy érdemesebb most visszavinni?
En azt hittem az autót fogja vissza es ez a gond. Mikor indulok el vagy 2-ben is alacsony fordulaton adja a hangot.
« Utoljára szerkesztve: 2014.07.04 péntek, 18:11:59 írta nagyzotya » Naplózva
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #6997 Dátum: 2014.07.04 péntek, 20:42:35 »

Sziasztok!

Tudna nekem valaki segíteni szelep hézagolással kapcsolatban?
A hármas hengerben a kipufogó szelep hézag nagyon kicsi. 0,15  de csak az egyik abból is!
 
 worship
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
nzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 201


E-mail
« Új hozzászólás #6998 Dátum: 2014.07.05 szombat, 19:33:18 »

Sziasztok!

Olajcsere előtt állok és gondoltam kipróbálom az eneos 5w30-as sustina olajat vagy maradjak a gyári fordnál?
Használt már valaki ENEOS olajat?


Naplózva

2008 Ford Mondeo mk4 ba7 sedan 107kw 2.0 145 le
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6999 Dátum: 2014.07.05 szombat, 20:17:07 »

Sziasztok!

Olajcsere előtt állok és gondoltam kipróbálom az eneos 5w30-as sustina olajat vagy maradjak a gyári fordnál?
Használt már valaki ENEOS olajat?




Nyugodtan beleöntheted, ha tudja a Ford által meghatározott specifikációkat.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 133 134 135 136 137 138 139 [140] 141 142 143 144 145 146 147 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.051 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.