Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:27:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 134 135 136 137 138 139 140 [141] 142 143 144 145 146 147 148 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4657218 alkalommal)
0 Felhasználó és 229 vendég van a témában
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #7000 Dátum: 2014.07.05 szombat, 20:54:42 »

Akkor varjak még vagy érdemesebb most visszavinni?
En azt hittem az autót fogja vissza es ez a gond. Mikor indulok el vagy 2-ben is alacsony fordulaton adja a hangot.

Nem lehet, hogy a terheles miatt lesz a gond es nem a klima a hibas?
Kedden viszem vissza a klimashoz az autot.
Naplózva
kisg
Vendég
« Új hozzászólás #7001 Dátum: 2014.07.06 vasárnap, 13:31:12 »

Sziasztok,

Egy gyors kérdés, mennyi km-nél esedékes a vezérműlánc csere?

üdv,

kisg
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7002 Dátum: 2014.07.06 vasárnap, 13:42:53 »

Sziasztok,

Egy gyors kérdés, mennyi km-nél esedékes a vezérműlánc csere?

üdv,

kisg

Nincs km meghatározva.
Amikor tönkremegy, hallani fogod.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #7003 Dátum: 2014.07.06 vasárnap, 21:03:31 »

Sziasztok,

Egy gyors kérdés, mennyi km-nél esedékes a vezérműlánc csere?

üdv,

kisg

Tudomasom szerint az 1.8 es a 2.0 benzin motornal is lanchajtas van, ami akar 250-300ezer km-t is kepes elmenni.
De ha gond van vele, akkor recsegni fog az rendesen...
Naplózva
nzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 201


E-mail
« Új hozzászólás #7004 Dátum: 2014.07.06 vasárnap, 22:18:58 »

Üdv!

Újabb problémám van. Haladok az autóval sima úton és 1800/2000-es fordulatszámnál valami csörgést hallok a motortérben. Simán ha áll a kocsi és turáztatom 1800-2500-ös furdulaton semmit sem hallani csak menet közben. Nem rángat semmi alapjárat is szép hidegen-melegen.
Van valami ötletetek mi lehet? Kopogásérzékelő?
Naplózva

2008 Ford Mondeo mk4 ba7 sedan 107kw 2.0 145 le
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7005 Dátum: 2014.07.06 vasárnap, 22:26:38 »

Üdv!

Újabb problémám van. Haladok az autóval sima úton és 1800/2000-es fordulatszámnál valami csörgést hallok a motortérben. Simán ha áll a kocsi és turáztatom 1800-2500-ös furdulaton semmit sem hallani csak menet közben. Nem rángat semmi alapjárat is szép hidegen-melegen.
Van valami ötletetek mi lehet? Kopogásérzékelő?

A kopogás érzékelő nem csörög. A kopogást, annak a frekvenciáját érzékeli.
A számítógép mögül nehéz (nem lehet) diagnosztizálni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #7006 Dátum: 2014.07.06 vasárnap, 22:51:00 »

Tudomasom szerint az 1.8 es a 2.0 benzin motornal is lanchajtas van, ami akar 250-300ezer km-t is kepes elmenni.
De ha gond van vele, akkor recsegni fog az rendesen...

"Zolibácsi" fórumtársnak 500 ekm+, és még nem cserélte tudtommal.
Naplózva
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #7007 Dátum: 2014.07.07 hétfő, 09:20:04 »

"Zolibácsi" fórumtársnak 500 ekm+, és még nem cserélte tudtommal.
[/quote

Mint minden, ez is valószínűleg használattól függő.
Amire vigyázunk,  nem hajtjuk halálra biztos, hogy tovább bírja.
Naplózva
caratyuska
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


E-mail
« Új hozzászólás #7008 Dátum: 2014.07.07 hétfő, 10:22:07 »

Szokott valaki rendszeresen sztrádázni benzinessel?

Most mentem 520 km-et, és az átlag 8-as fogyasztásom felment 10-re, igaz az átlagsebességem 160 körül volt  police
Naplózva

Mk3 Kombi 1.8 (125Le, chba) 2002.02
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #7009 Dátum: 2014.07.07 hétfő, 10:27:21 »

Szokott valaki rendszeresen sztrádázni benzinessel?

Most mentem 520 km-et, és az átlag 8-as fogyasztásom felment 10-re, igaz az átlagsebességem 160 körül volt  police

Mármint a pályás átlagod? Ezek szerint mentél gyorsabban is? Nekem a 140-150-es tempó mellett kajált az előző 110 pacis 1.8-asom 6,5 liter körül (Németországban, német shell benzinből. A Magyarországon tankoltból kb 7,5 volt a fogyi). Ezek az adatok számolással jöttek ki, nem a computer által kiírt adatok.
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #7010 Dátum: 2014.07.07 hétfő, 12:03:14 »

Szokott valaki rendszeresen sztrádázni benzinessel?
Most mentem 520 km-et, és az átlag 8-as fogyasztásom felment 10-re, igaz az átlagsebességem 160 körül volt  police
Nem igazán mérvadó az adat mert nem tudjuk hogy mennyi fékezés / gyorsítás volt ebben. Autópályás fogyasztásnak jelentős hányadát, a ráfutásos fékezések utáni visszagyorsítások adják.  A visszagyorsítást a jobb láb soha nem fogja olyan üzemanyag takarékon elvégezni mint ahogy a tempomat teszi, majd ezt felszorozva a visszagyorsítások számával, meg is van a többletfogyasztás.
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #7011 Dátum: 2014.07.07 hétfő, 13:03:57 »

Szokott valaki rendszeresen sztrádázni benzinessel?
Most mentem 520 km-et, és az átlag 8-as fogyasztásom felment 10-re, igaz az átlagsebességem 160 körül volt  police

persze, hogy van eltérés. kb 110-120-ig 7-7.5 körül lehet tartani (az előző válaszokban ecsetelt óvatos vezetéssel), 140-nél nálam is 8 fölé megy. gondolom 160-nál meg nem meglepő a 10 literes fogyi, de erről nincs tapasztalatom.

hogy adjunk a legendának is  vigyor3, németországban nekem is 0.5-1 literrel kevesebb volt a fogyasztás, 4000km átlagában, nagypapás stílusban.
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7012 Dátum: 2014.07.07 hétfő, 13:48:57 »

persze, hogy van eltérés. kb 110-120-ig 7-7.5 körül lehet tartani (az előző válaszokban ecsetelt óvatos vezetéssel), 140-nél nálam is 8 fölé megy. gondolom 160-nál meg nem meglepő a 10 literes fogyi, de erről nincs tapasztalatom.

hogy adjunk a legendának is  vigyor3, németországban nekem is 0.5-1 literrel kevesebb volt a fogyasztás, 4000km átlagában, nagypapás stílusban.

Nekem meg tegnap a Budapest - Zsóry-fürdő - Budapest távon végig klímázva 140-150 között tartva a sebességet a km óra szerint, nagyobb részt a 150-hez közelebb, 9 liter lett a fogyasztás.

Ja és állítom, hogy nekem az autót érezhetően megfogja a klíma. Másnál is így van?
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
caratyuska
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


E-mail
« Új hozzászólás #7013 Dátum: 2014.07.07 hétfő, 14:30:01 »

Én Miskolc-Lajosmizse távot jártam be oda vissza.
Végig klímával, 95-ös Lukoil benzin. 3 fő, pár csomaggal.
A beállóknál és kutaknál a mérések miatt én is visszavettem 140-re, aztán visszagyorsít.

Igazából nem tartom soknak, csak ez az első ilyen nagyobb fogyasztásom, városban is elvolt a kocsi 8.5-el.
Naplózva

Mk3 Kombi 1.8 (125Le, chba) 2002.02
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #7014 Dátum: 2014.07.07 hétfő, 20:00:40 »

Ha mar a fogyasztas temanal vagyunk, mit tapasztaltatok, mi a legoptimalisabb sebesseg vagy fordulat az autonak 5-ban, ahol a leggazdasagosabb?
Naplózva
G.Tamas
Vendég
« Új hozzászólás #7015 Dátum: 2014.07.07 hétfő, 20:27:23 »

Üdv Mindenkinek !
Van egy olyan problémám hogy a kocsi eszi az olajat kb 1400km alatt olyan 0,5-0,7 litert
Autó szerelő azt mondta hogy , ki kell cserélni a gyűrűsort a szelepszár szimeringet, tömítéseket , illetve ha már szét van szedve akkor csapágy és szimering  csere plusz hengerfej síkolás
Ti mit javasoltok feltétlen szükséges a csapágy és a szimering csere és a síkolás  ?
Köszönöm a segítséget  worship worship
 
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #7016 Dátum: 2014.07.07 hétfő, 20:50:05 »

Ti mit javasoltok feltétlen szükséges a csapágy és a szimering csere és a síkolás  ?
Azt javaslom hogy keress egy másik szerelőt aki volt már idén nyaralni,és nem a te bőrödre pályázik. Lehúzás szaga van, így elsőre.
Egyébként töltögesd még az olajat, vegyél nagyobb mérési intervallumot (pl 5 ekm), utána térj vissza a nagyobb merítés eredményével. 
« Utoljára szerkesztve: 2014.07.07 hétfő, 20:57:24 írta FokaDriver » Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #7017 Dátum: 2014.07.07 hétfő, 20:52:42 »

Ha mar a fogyasztas temanal vagyunk, mit tapasztaltatok, mi a legoptimalisabb sebesseg vagy fordulat az autonak 5-ban, ahol a leggazdasagosabb?
Szívó benzinmotoroknál kb az alábbi ábra jó kiindulási alap.
http://www.nrcan.gc.ca/sites/oee.nrcan.gc.ca/files/images/ecoenergy/driving/avoid_high_speed.jpg
Naplózva
Thomas85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #7018 Dátum: 2014.07.07 hétfő, 20:56:22 »

Üdv Mindenkinek !
Van egy olyan problémám hogy a kocsi eszi az olajat kb 1400km alatt olyan 0,5-0,7 litert
Autó szerelő azt mondta hogy , ki kell cserélni a gyűrűsort a szelepszár szimeringet, tömítéseket , illetve ha már szét van szedve akkor csapágy és szimering  csere plusz hengerfej síkolás
Ti mit javasoltok feltétlen szükséges a csapágy és a szimering csere és a síkolás  ?
Köszönöm a segítséget  worship worship
 

Megbontotta a motort? Mért kompressziót és nyomásveszteséget? Vagy csak az olajfogyasztásra mondta kapásból, hogy ezek a teendők?
Naplózva

2001 MK3 (B4Y) Ghia 2.0 benzin
G.Tamas
Vendég
« Új hozzászólás #7019 Dátum: 2014.07.07 hétfő, 21:13:52 »

Megbontotta a motort? Mért kompressziót és nyomásveszteséget? Vagy csak az olajfogyasztásra mondta kapásból, hogy ezek a teendők?

Nem még nem bontotta meg a motort , nem mért semmit . Csak az olajfogyasztásta mondta ha megbontja a motort akkor már jó lenne kicserélni ezeket a dolgokat. Másik ismerősöm látatlanba csak a gyűrűt és a szelepszár szimeringet illetve a 3 tömítést mondta.
Igazából én sem tudom hogy és mit kellene csinálni  falbav
Naplózva
Thomas85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #7020 Dátum: 2014.07.07 hétfő, 21:27:03 »

Nem még nem bontotta meg a motort , nem mért semmit . Csak az olajfogyasztásta mondta ha megbontja a motort akkor már jó lenne kicserélni ezeket a dolgokat. Másik ismerősöm látatlanba csak a gyűrűt és a szelepszár szimeringet illetve a 3 tömítést mondta.
Igazából én sem tudom hogy és mit kellene csinálni  falbav

Én méretnék egy kompressziót elsőre. Lehet hogy csak szelepszár szimering, vagy átégett a hengerfej tömítés.
« Utoljára szerkesztve: 2014.07.07 hétfő, 21:30:03 írta Thomas85 » Naplózva

2001 MK3 (B4Y) Ghia 2.0 benzin
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #7021 Dátum: 2014.07.07 hétfő, 21:39:32 »

Szívó benzinmotoroknál kb az alábbi ábra jó kiindulási alap.
http://www.nrcan.gc.ca/sites/oee.nrcan.gc.ca/files/images/ecoenergy/driving/avoid_high_speed.jpg


Kicsit furcsa nekem a sebesseg alapjan allitott gorbe.
Azert, mert igaz lehet, hogy 50-80 kozott szuper, de mondjuk 20nal nagyon sok a fogyasztas, amikor ott is lehet olyan sebessegi fokozatba menni, ami optimalis fordulatban van es akkor is ennyire kiugro a fogyasztas 20-nal?
Ugye erted mire gondolok?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #7022 Dátum: 2014.07.07 hétfő, 22:45:17 »

persze, hogy van eltérés. kb 110-120-ig 7-7.5 körül lehet tartani (az előző válaszokban ecsetelt óvatos vezetéssel), 140-nél nálam is 8 fölé megy. gondolom 160-nál meg nem meglepő a 10 literes fogyi, de erről nincs tapasztalatom.

hogy adjunk a legendának is  vigyor3, németországban nekem is 0.5-1 literrel kevesebb volt a fogyasztás, 4000km átlagában, nagypapás stílusban.

Az a szép az egészben, hogy nem legenda. Legalábbis, amit én írtam, az nem az.
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #7023 Dátum: 2014.07.07 hétfő, 23:07:49 »

Azert, mert igaz lehet, hogy 50-80 kozott szuper, de mondjuk 20nal nagyon sok a fogyasztas, amikor ott is lehet olyan sebessegi fokozatba menni, ami optimalis fordulatban van es akkor is ennyire kiugro a fogyasztas 20-nal?
Ugye erted mire gondolok?
Persze, értelek, de mit számít ? Annyira forgalomfüggő hogy 20-nál éppen hova gangolsz, és mennyire taposod...Nézd úgy ábrát, hogy 50-nél beteszed 5.-be, és onnantól ha tartod az állandó sebességet, akkor kb arányaiban mire számíthatsz.
Akit mélyebben érdekel a téma annak:
http://injektor.hu/index.jsp?id=2&main=210&akt=2
« Utoljára szerkesztve: 2014.07.07 hétfő, 23:14:55 írta FokaDriver » Naplózva
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #7024 Dátum: 2014.07.08 kedd, 08:59:32 »

Persze, értelek, de mit számít ? Annyira forgalomfüggő hogy 20-nál éppen hova gangolsz, és mennyire taposod...Nézd úgy ábrát, hogy 50-nél beteszed 5.-be, és onnantól ha tartod az állandó sebességet, akkor kb arányaiban mire számíthatsz.
Akit mélyebben érdekel a téma annak:
http://injektor.hu/index.jsp?id=2&main=210&akt=2


Ez egész jó kis leírás.
Egyszer olvastam már egy hasonlót.
Naplózva
Pacal
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33


« Új hozzászólás #7025 Dátum: 2014.07.08 kedd, 18:36:51 »

Sziasztok!Fogyasztásról: Németországban élek, sokat megyek pályán mikor hazamegyek 140-150 es tempónál 2 személyel megpakolva( de nem púpra)6.5-6.7 a fogyasztásom.Magyar Auchan kúton tankolva 3-3 dl-el több volt legutóbb,de mivel visszafelé esett az eső,120 fölé nem nagyon mentem...   viszont 2300 km-en megevett 2.5l olajat  úgy,hogy elötte elmentem közúton 5000km-t 0 olajfogyasztással
Naplózva

Mondeo 1.8 benzin 125LE Ambiente illetve épített Ghia
2002.02.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7026 Dátum: 2014.07.08 kedd, 18:52:49 »

5000 km nagyon kevés 0 olajfogyasztással.  Cool
Én már 187.400 km felett járok úgy. vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7027 Dátum: 2014.07.08 kedd, 19:12:12 »

5000 km nagyon kevés 0 olajfogyasztással.  Cool
Én már 187.400 km felett járok úgy. vigyor3

Mert nincs olaj az autódban! laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7028 Dátum: 2014.07.08 kedd, 19:15:35 »

Mert nincs olaj az autódban! laugh

A ti autótokban még az olaj is gáz.....     Hát még a sofőr!  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
petipapa
Vendég
« Új hozzászólás #7029 Dátum: 2014.07.09 szerda, 15:13:21 »

sziasztok. nos utolsó jelentkezésem óta sikerült haza érni m.o-ra  voltam   gázszervízben 1-es 4-es henger súlyos gyujtás hibát írt ki a gép,mértünk kompressziót volt is benne (az 1-ben) 4 bar. úgy néz ki,hogy 1-es henger szelep beégés lesz. holnap ott hagyom és alaposabban ránéznek. hazafelé már nem világított a motor teszter lámpa. köszi mindenkinek a segítségét majd megírom a fejleményeket.
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #7030 Dátum: 2014.07.09 szerda, 15:25:57 »

sziasztok. nos utolsó jelentkezésem óta sikerült haza érni m.o-ra  voltam   gázszervízben 1-es 4-es henger súlyos gyujtás hibát írt ki a gép,mértünk kompressziót volt is benne (az 1-ben) 4 bar. úgy néz ki,hogy 1-es henger szelep beégés lesz. holnap ott hagyom és alaposabban ránéznek. hazafelé már nem világított a motor teszter lámpa. köszi mindenkinek a segítségét majd megírom a fejleményeket.
Mennyi km-t futottál gázzal, és most mennyi van az autóban ? Szelep hézag ellenőrzés volt korábban ?  Használtál Flashlube-ot ?   Csak okulásképpen kérdezem, hogy teljesebb legyen a kép számunkra is.
Naplózva
petipapa
Vendég
« Új hozzászólás #7031 Dátum: 2014.07.09 szerda, 19:35:28 »

hogy mennyit ment gázzal nem tudom n.-o ban vettem tavaly nov.- ben valamivel több mint 190000 ezerrel,most 217000  nem használtam amit írtál-nemtudom mi az. landi renzo van benne nem volt szelep állítás-semmit nem csináltunk rajta csak mentünk vele-szűrők ilyesmi csere természetesen volt.
Naplózva
KissLaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


E-mail
« Új hozzászólás #7032 Dátum: 2014.07.12 szombat, 12:39:35 »

Sziasztok!
A probkemam az autoval sajnos a 6. Szerelo utan sem mult el.
Ugyanugy az alapjaratot nem ejti le, hideg illetve fel meleg motor utan csinalja, de nem mindig.
Az utolso szerelo meg programozta is, de ez sem hasznalt.
Esetleg valakinek otlet?
A szerelo mondjuk azt mondta, hogy szerinte a motorvezerlo rosszalkodik.
A problemam csak az, hogy ha most veszek azt is es ugyanugy *** lesz akkor mar megint csak feleslegesen koltok a kocsira ami mar igy is boven meghaladja a 350ezret es semmi javulas.
Esetleg valakinek nincs egy feles vezerloje "tesztelni" ?
Naplózva

2002.9. Havi
1.8 125 Le Mondeo
KissLaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


E-mail
« Új hozzászólás #7033 Dátum: 2014.07.12 szombat, 18:15:43 »

Javaslom mielőtt elköltesz még több pénzt a semmire,told be az injektor.hu vagy az essmotor.hu garázsába az autót. (nincs érdekeltségem, csak tapasztalatom velük)

Javaslatodra vittem az essmotorba és sajnos ott sem sikerült a problémát megszüntetni.
Innentöl kezdve ez mindenképp pénzköltés mert nekem 180km illetve 360 és még mindig nincs meg a hiba.
Viszont ha már elkezdték ott a hibát még egyszer visszaviszem hátha másodjára sikerül.
Naplózva

2002.9. Havi
1.8 125 Le Mondeo
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #7034 Dátum: 2014.07.12 szombat, 18:47:51 »

Javaslatodra vittem az essmotorba és sajnos ott sem sikerült a problémát megszüntetni.
Innentöl kezdve ez mindenképp pénzköltés mert nekem 180km illetve 360 és még mindig nincs meg a hiba.
Viszont ha már elkezdték ott a hibát még egyszer visszaviszem hátha másodjára sikerül.
Wow, mit mondtak, mire jutottak ? Amire a Bagoly nem jön rá, az komoly lehet. Akkor próbáld meg az érdieket, bár általános szerviz, sokkal komolyabban műszerezettek. Mondjuk drágábbak is egy kicsit.
« Utoljára szerkesztve: 2014.07.12 szombat, 18:52:40 írta FokaDriver » Naplózva
KissLaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


E-mail
« Új hozzászólás #7035 Dátum: 2014.07.12 szombat, 19:04:03 »

Wow, mit mondtak, mire jutottak ? Amire a Bagoly nem jön rá, az komoly lehet. Akkor próbáld meg az érdieket, bár általános szerviz, sokkal komolyabban műszerezettek.  (márkaszervizek is néha oda hordják azokat az autókat, amik kifognak rajtuk, hátha...)

Igazából annyira jutottak, hogy felprogramozta ujra a motorvezérlőt mert ő arra gyanakszik, szerinte az rossz... fene tudja
Naplózva

2002.9. Havi
1.8 125 Le Mondeo
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #7036 Dátum: 2014.07.12 szombat, 19:46:39 »

Igazából annyira jutottak, hogy felprogramozta ujra a motorvezérlőt mert ő arra gyanakszik, szerinte az rossz... fene tudja

Háttt...ő nem szokott felelőtlen kijelentéseket tenni, nem az a típus. Persze nem családtag, csak sokat megfordultam ott. Nekem akkor ragadt fent a fordulatszámom, amikor a nyest elrágta a vákum csövet, de akkor üzemmeleg motor mellett is megmaradt az emelt f.sz., ellenben neked meleg motornál megszűnik a probléma, jól olvasom ? Néha a "majdnem elég vákum" is meg tudja bolondítani az ECU-kat. TPS sensorral, és TMAP sensorral foglalkoztál ugye ?... esetleg még a talkford.com fórumában kereshetnél, illetve részletezve feltehetnéd a kérdéseid, hátha volt hasonló eset,,,UK nagy ország.
« Utoljára szerkesztve: 2014.07.12 szombat, 19:48:52 írta FokaDriver » Naplózva
KissLaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


E-mail
« Új hozzászólás #7037 Dátum: 2014.07.12 szombat, 20:05:09 »


Háttt...ő nem szokott felelőtlen kijelentéseket tenni, nem az a típus. Persze nem családtag, csak sokat megfordultam ott. Nekem akkor ragadt fent a fordulatszámom, amikor a nyest elrágta a vákum csövet, de akkor üzemmeleg motor mellett is megmaradt az emelt f.sz., ellenben neked meleg motornál megszűnik a probléma, jól olvasom ? Néha a "majdnem elég vákum" is meg tudja bolondítani az ECU-kat. TPS sensorral, és TMAP sensorral foglalkoztál ugye ?... esetleg még a talkford.com fórumában kereshetnél, illetve részletezve feltehetnéd a kérdéseid, hátha volt hasonló eset,,,UK nagy ország.

Szerintem sem egy buta ember, öszintén szolva nemtudom mihez kezdjek... próbáljam meg máshol épp a másikat amit ajánlottál (az injektort) vagy vigyem az ess-be megint...
Igazából nekem a távolsággal van bajom, ha az nem ennyi lenne...Sad
Külföldi fórumokon nem kérdezősködtem, az a helyzet, hogy angol tudás kb kezdő szint és ezek a webfordítók igazán semmire nem jók.

A hibát már sok sok tapasztalat után így írnám le...
Hideg, illetve fél meleg motornál gyakrabban előfordul.
De csak akkor mikor az autó mozgásban van, ha egy helyben áll minden a legnagyobb rendben működik (talán annyi az észrevétel, hogy 1500-2700 as fordulat között valamivel lassabban esik le a fordulat, ez hibamentes állapotban van így)
Ha a hiba fent áll és elindulok az autóval akkor nagyon lassan ejti a fordulatot, viszont ha megállok a kocsival és álló helyben nyomkodom a gázpedált akkor semmi ilyet nem csináll.
Amint elindulok ujra fenn ragad a fordulat.
Fura egyébként, hogy nagy általánosságban ujraindítom az autót és megszünik a hiba.
Eddig cserelve lett az alapjarati motor (bontott)
Gyertya, illetve gyujtaseloszto plusz kabelek (uj minden)
Lambdaszonda (uj)
Folytoszelep helyzet erzekelo (uj)
Map szenzor (uj)
Illetve a motoron van egy valamilyen jelado, egy pici kis rezkutyu aminek a nevet nemtudom.

 
Naplózva

2002.9. Havi
1.8 125 Le Mondeo
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #7038 Dátum: 2014.07.12 szombat, 21:09:01 »

Szerintem sem egy buta ember, öszintén szolva nemtudom mihez kezdjek... próbáljam meg máshol épp a másikat amit ajánlottál (az injektort) vagy vigyem az ess-be megint...
...
Lambdaszonda (uj)
Folytoszelep helyzet erzekelo (uj)
Map szenzor (uj)
Illetve a motoron van egy valamilyen jelado, egy pici kis rezkutyu aminek a nevet nemtudom.
Látom fogalkoztál a problémával...ha ilyen rapszodikusan adódik a hiba akkor valóban lehet motorvezérlő, vagy lehet kábelkorbács is (csatlakozó), ami végül is ugyanoda megy, a motorvezérlőhöz...durván be kellene drótozni az autót, ahhoz hogy ki tudd mérni melyik jel "nem úgy" érkezik meg a motorvezérlőhöz.(ebben erősek mondjuk az érdiek)  És még akkor lehet hogy tényleg mot.vezérlő, és adtál megint egy pofont a semminek. Döntsd el milyen hosszú távon akarod megtartani a autót...mondjuk eladni így nehéz lesz...bontózhatsz egy motorvezérlőt, vagy kábelkorbácsot, belemerülhetsz a kábelkorbács rejtelmeibe, és elkezdheted sziszifuszi munkával a releváns sensor-ok jeleit párhuzamosan elvinni, barba, nagy strapa, időrabló és nem lesz sok segítséged.  Vagy elfogadod hogy neked rúgtak gólt, és használod így az autót...működik ugye, csak hóbortos kicsit...sokat beletoltál már, vedd figyelembe az autó piaci értékét is (kb 5-700e) mielőtt újra belelöksz újabb pénzmagot. Még a tromossal megméretném az autó generátorát, és töltési rendszerét menet közben hogy rendben van e,meg vákum nyomást méretnék, de ezek már csak találgatások.
« Utoljára szerkesztve: 2014.07.12 szombat, 21:23:00 írta FokaDriver » Naplózva
KissLaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


E-mail
« Új hozzászólás #7039 Dátum: 2014.07.13 vasárnap, 09:28:49 »

Csak azert fura a dolog mert par napja programozta es mar most rossz.
Egyebkent megakarom tartani viszont idovel surusodik a problema a kocsival.
Roviden annyi hogy mikor elsonek volt szerelonel akkor ezt napi szinten csinalta, viszont amint a compot radugtak mar akkor megszunt es ritkabban hozta a hibat.
Egy motorvezerlot proballok szerezni hozza, hatha azzal javulna a helyzet... Nemtudom.
Az a baj, hogy azt is megkell vennem es nemtudom kiprobalni sem, lehet az is felesleges csere es penzkidobas lesz.
Naplózva

2002.9. Havi
1.8 125 Le Mondeo
vstryker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 122



E-mail
« Új hozzászólás #7040 Dátum: 2014.07.13 vasárnap, 18:28:05 »

Sziasztok,

Van egy billenés gátló szilent (?) a motor alján, szinte pont középen. Valaki be tudná azt linkelni a bárdi webshopjából? cserélnem kéne, de nem találom.  falbav
Naplózva

Mondeo Kombi Trend 1.8 benzin (125LE) - 2001
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #7041 Dátum: 2014.07.13 vasárnap, 18:58:45 »

Sziasztok,

Van egy billenés gátló szilent (?) a motor alján, szinte pont középen. Valaki be tudná azt linkelni a bárdi webshopjából? cserélnem kéne, de nem találom.  falbav

Bárdiba én sem láttam....
Ez az: https://cromax.hu/260000000-sebessegvalto/261110000-sebessegvalto-es-alkatreszei/261110305-sebessegvalto-tartok/10857-valtotarto-bak-ford-mondeo-2000-2007
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
vstryker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 122



E-mail
« Új hozzászólás #7042 Dátum: 2014.07.13 vasárnap, 19:04:34 »


Szerintem nem ez. Az pont a motor alatt van és tuti nem ilyen dupla. Holnap ha lesz időm, ráállok az aknára és lefotózom.
Naplózva

Mondeo Kombi Trend 1.8 benzin (125LE) - 2001
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7043 Dátum: 2014.07.13 vasárnap, 19:14:49 »

Szerintem nem ez. Az pont a motor alatt van és tuti nem ilyen dupla. Holnap ha lesz időm, ráállok az aknára és lefotózom.

Pedig ez az.

Érdekes, hogy nem tudod milyen és mégis tudod, hogy melyik biztosan nem.  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2014.07.13 vasárnap, 19:17:32 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7044 Dátum: 2014.07.13 vasárnap, 19:17:15 »

Szerintem nem ez. Az pont a motor alatt van és tuti nem ilyen dupla. Holnap ha lesz időm, ráállok az aknára és lefotózom.
pedig de. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vstryker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 122



E-mail
« Új hozzászólás #7045 Dátum: 2014.07.13 vasárnap, 19:22:12 »

Pedig ez az.

Érdekes, hogy nem tudod milyen és mégis tudod, hogy melyik biztosan nem.  vigyor3

Na, most már nem hagy nyugodni. Holnap megnézem. Smiley Egyébként már vártalak, mint szakértőt. Smiley

Az a tünet, hogy amikor felfele váltok és gázt adok, akkor ránt egyet és van egy kis furcsa hangja is (csattanás?). Először azt hittem,hogy szarul kezelem a kuplungot, de más autónál nincs ez és legutóbb a szerelő mutatta, hogy ezen az egy szilenten kívül más hibát nem lát. Így gondoltam kicseréltetem. Visszaváltáskor nincs ilyen, főleg ha adok egy gázfröccsöt is. Na, mindegy, az a baj,hogy nem tudom megfogalmazni azt a rántást. Smiley
Naplózva

Mondeo Kombi Trend 1.8 benzin (125LE) - 2001
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7046 Dátum: 2014.07.13 vasárnap, 19:24:04 »

Na, most már nem hagy nyugodni. Holnap megnézem. Smiley Egyébként már vártalak, mint szakértőt. Smiley

Az a tünet, hogy amikor felfele váltok és gázt adok, akkor ránt egyet és van egy kis furcsa hangja is (csattanás?). Először azt hittem,hogy szarul kezelem a kuplungot, de más autónál nincs ez és legutóbb a szerelő mutatta, hogy ezen az egy szilenten kívül más hibát nem lát. Így gondoltam kicseréltetem. Visszaváltáskor nincs ilyen, főleg ha adok egy gázfröccsöt is. Na, mindegy, az a baj,hogy nem tudom megfogalmazni azt a rántást. Smiley
az lesz az.terhelésváltáskor ránt....nem úgy mint a rántott hús.mert az mindig ránt-ott..... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vstryker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 122



E-mail
« Új hozzászólás #7047 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 08:10:57 »

Igazatok van. Ez az. Ebben esetleg nem lehet csak a gumi szilentet kicserélni? Olcsóbban.... 30ezerért egy gyári szart nem akarok bele venni.  gun
Naplózva

Mondeo Kombi Trend 1.8 benzin (125LE) - 2001
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7048 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 08:15:17 »

Igazatok van. Ez az. Ebben esetleg nem lehet csak a gumi szilentet kicserélni? Olcsóbban.... 30ezerért egy gyári szart nem akarok bele venni.  gun

Nem kell gyárit venned. Van utángyártottban és tizen pár ezer.....
Szilentet meg nem kapsz külön.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vstryker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 122



E-mail
« Új hozzászólás #7049 Dátum: 2014.07.15 kedd, 06:17:06 »

Nem kell gyárit venned. Van utángyártottban és tizen pár ezer.....
Szilentet meg nem kapsz külön.

A racing-bazáron meg is találtam. SZámlával, 1 év garival 7900.  taps Mára meg is jön.
Naplózva

Mondeo Kombi Trend 1.8 benzin (125LE) - 2001
Oldalak: 1 ... 134 135 136 137 138 139 140 [141] 142 143 144 145 146 147 148 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.101 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.