Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.10 vasárnap, 22:39:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 144 145 146 147 148 149 150 [151] 152 153 154 155 156 157 158 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4636673 alkalommal)
0 Felhasználó és 14 vendég van a témában
groland
Vendég
« Új hozzászólás #7500 Dátum: 2014.10.15 szerda, 14:53:32 »

Sziasztok!

Egytömegű lendkerék applikálható a 2.0-ás (2002) Mondeo-ba? Ha igen, hol szerezhető be? Kb. mennyibe kerül?
Érdemes berakni a kettős tömegű lendkerék helyett? A meglévű (új) kuplungszettet nem érinti a csere?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7501 Dátum: 2014.10.15 szerda, 15:40:30 »

Sziasztok!

Egytömegű lendkerék applikálható a 2.0-ás (2002) Mondeo-ba? Ha igen, hol szerezhető be? Kb. mennyibe kerül?
Érdemes berakni a kettős tömegű lendkerék helyett? A meglévű (új) kuplungszettet nem érinti a csere?

Más kuplung kell a kettős tömegű lendkerékhez és más a simához!

A benzinesbe normál használat mellett minimum 200e km-et elmegy egy kettős tömegű.
Ha már a kuplungot úgyis ahhoz vetted, tegyél bele azt ami bele való.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
groland
Vendég
« Új hozzászólás #7502 Dátum: 2014.10.15 szerda, 15:45:45 »

Más kuplung kell a kettős tömegű lendkerékhez és más a simához!

A benzinesbe normál használat mellett minimum 200e km-et elmegy egy kettős tömegű.
Ha már a kuplungot úgyis ahhoz vetted, tegyél bele azt ami bele való.

Köszönöm a válaszod! A kettős tömegű lendkerékből a LUK gyártmány megbízható? Kb. mennyi a lendekerék cseréje (idő és pénz)?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7503 Dátum: 2014.10.15 szerda, 15:51:12 »

Köszönöm a válaszod! A kettős tömegű lendkerékből a LUK gyártmány megbízható? Kb. mennyi a lendekerék cseréje (idő és pénz)?

Ha eredeti LUK, akkor szinte gyári is lehet a minősége.
Mivel nem fiatal autók, lehetnek problémák a kötőelemek szerelésekkor. A bölcső levétele után pedig érdemes futóművet is beállíttatni.
Egy napos műveletet, 30-35e..... papír nélkül.
Érdemes a két féltengely kihajtás szimmeringjét is cserélni, ha már kint a váltó. Gyárit javaslom, nem drága.Valamint a hátsó főtengely szimmeringet is érdemes cserélni, ha már lent a lendkerék....
Itt csak alkatrész költség jelentkezik, de később ezért kell-ene újra szétszedni, akkor a munkadíj azonos, mint a kuplungnál.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
center82
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9



E-mail
« Új hozzászólás #7504 Dátum: 2014.10.20 hétfő, 00:37:40 »

Sziasztok. Tavaly vettem egy Ford Mondeo 2002 Mk3 1.8i 16V Trendet és voltak és vannak vele kisebb nagyobb gondok.
1. Túl nagy a fogyasztásom. Kb 13l-re jön ki, ezt próbálnám orvosolni. A motor kb 1-2km alatt felmelegszik, de túl dús a fogyasztás. Indításkor és üzemmeleg használat után is benzinszagú a kipufogógáz. A lambdaszondára gondolok, de kettő is van benne. Korábban volt katalizátorcsere is, mert teljesen kifújta a belselyét. Valamitől függ még a keverési arány belövése, visszamérése? Ma a szondát lehúztuk és úgy is járattuk, de ott is dús volt a keverék. Hibakódot nem dobott erre. Korábban többször volt akksisaru levéve és a mk2-höz hasonlóan a hideg alapjárati motorprogramozás és 5km-ig járatás.
Ha ez lenne a probléma akkor szerintetek érdemes univerzális lambdára kicseréltetni, vagy ragaszkodni kell a gyárihoz? Bontottat, hát nem tudom. Az is tizenéves. Gyári az 2x 30eFt, univerzális 2x 8eFt. Megoldaná szerintetek a problémát?
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.20 hétfő, 20:20:31 írta center82 » Naplózva

2002 Ford Mondeo Mk3 1.8i 125hp Trend (CHBA)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7505 Dátum: 2014.10.20 hétfő, 06:39:31 »

Sziasztok. Tavaj vettem egy Ford Mondeo 2002 Mk3 1.8i 16V Trendet és voltak és vannak vele kisebb nagyobb gondok.
1. Túl nagy a fogyasztásom. Kb 13l-re jön ki, ezt próbálnám orvosolni. A motor kb 1-2km alatt felmelegszik, de túl dús a fogyasztás. Indításkor és üzemmeleg használat után is benzinszagú a kipufogógáz. A lambdaszondára gondolok, de kettő is van benne. Korábban volt katalizátorcsere is, mert teljesen kifújta a belselyét. Valamitől függ még a keverési arány belövése, visszamérése? Ma a szondát lehúztuk és úgy is járattuk, de ott is dús volt a keverék. Hibakódot nem dobott erre. Korábban többször volt akksisaru levéve és a mk2-höz hasonlóan a hideg alapjárati motorprogramozás és 5km-ig járatás.
Ha ez lenne a probléma akkor szerintetek érdemes univerzális lambdára kicseréltetni, vagy ragaszkodni kell a gyárihoz? Bontottat, hát nem tudom. Az is tizenéves. Gyári az 2x 30eFt, univerzális 2x 8eFt. Megoldaná szerintetek a problémát?
Az első szonda a szabályzó szonda. Az szól bele a szabályozásban.
NGK, Bosch, Denso .... és bele való lambda szonda beszerelhető, nem kell feltétlen gyári.
Ezt így nem lehet kijelenteni, hogy megoldja a problémád. A motor vizsgálata nélkül csak a te elmondások alapján nem lehet kijelenteni semmit. Mérni kellene a szondát,  diagnosztizálni valamint több motor paramétert vizsgálni.......mielőtt elkezdesz alkatrészeket cserélgetni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #7506 Dátum: 2014.10.20 hétfő, 10:07:40 »

Sziasztok. Tavaj vettem egy Ford Mondeo 2002 Mk3 1.8i 16V Trendet és voltak és vannak vele kisebb nagyobb gondok.
1. Túl nagy a fogyasztásom. Kb 13l-re jön ki, ezt próbálnám orvosolni. A motor kb 1-2km alatt felmelegszik, de túl dús a fogyasztás. Indításkor és üzemmeleg használat után is benzinszagú a kipufogógáz. A lambdaszondára gondolok, de kettő is van benne. Korábban volt katalizátorcsere is, mert teljesen kifújta a belselyét. Valamitől függ még a keverési arány belövése, visszamérése? Ma a szondát lehúztuk és úgy is járattuk, de ott is dús volt a keverék. Hibakódot nem dobott erre. Korábban többször volt akksisaru levéve és a mk2-höz hasonlóan a hideg alapjárati motorprogramozás és 5km-ig járatás.
Ha ez lenne a probléma akkor szerintetek érdemes univerzális lambdára kicseréltetni, vagy ragaszkodni kell a gyárihoz? Bontottat, hát nem tudom. Az is tizenéves. Gyári az 2x 30eFt, univerzális 2x 8eFt. Megoldaná szerintetek a problémát?

Jó tipp az első lambda szonda cseréje, én gyárira cserélném (vagy minőségit), mivel ezek lambda szabályozott autók, ez a lelke, ebből nem tennék mást, de te tudod.
Ha ez nem hoz javulást, akkor beméretném az injektorokat, hátha folyik valamelyik. Gyertyák színe milyen ? Azon látszódna ha injektoros a sztori.

Rossz minőségű üzemanyag miatt még dúsíthat az ECU, vagy *** valami szenzorod, mondjuk ha a kopogásérzékelőd vacak, akkor dúsíthat folyamatosan. Csak vaktába ötletelek...

(alap dolgok, légszűrő, olaj volt mostanában cseréve ugye ?)

motorolajnak nincs üzemanyag szaga ?
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.20 hétfő, 10:25:04 írta FokaDriver » Naplózva
groland
Vendég
« Új hozzászólás #7507 Dátum: 2014.10.20 hétfő, 11:52:45 »

Ha eredeti LUK, akkor szinte gyári is lehet a minősége.
Mivel nem fiatal autók, lehetnek problémák a kötőelemek szerelésekkor. A bölcső levétele után pedig érdemes futóművet is beállíttatni.
Egy napos műveletet, 30-35e..... papír nélkül.
Érdemes a két féltengely kihajtás szimmeringjét is cserélni, ha már kint a váltó. Gyárit javaslom, nem drága.Valamint a hátsó főtengely szimmeringet is érdemes cserélni, ha már lent a lendkerék....
Itt csak alkatrész költség jelentkezik, de később ezért kell-ene újra szétszedni, akkor a munkadíj azonos, mint a kuplungnál.
Köszönöm a választ!

- LUK lendekerékre 75.000,-Ft-os árat kaptam. Van ennél jobb ár?
- Angol forrásból (Ebay) kb. 80.000,-Ft-ért Sachs, Valeo rendelhető. Itt a LUK-ra is gyári minőséget írnak.

Van jelentősége, hogy melyik kerül bele?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7508 Dátum: 2014.10.20 hétfő, 12:10:22 »

Köszönöm a választ!

- LUK lendekerékre 75.000,-Ft-os árat kaptam. Van ennél jobb ár?
- Angol forrásból (Ebay) kb. 80.000,-Ft-ért Sachs, Valeo rendelhető. Itt a LUK-ra is gyári minőséget írnak.

Van jelentősége, hogy melyik kerül bele?

A 75-ös lyuk, teljesen jó.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
center82
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9



E-mail
« Új hozzászólás #7509 Dátum: 2014.10.20 hétfő, 12:45:11 »

Jó tipp az első lambda szonda cseréje, én gyárira cserélném (vagy minőségit), mivel ezek lambda szabályozott autók, ez a lelke, ebből nem tennék mást, de te tudod.
Ha ez nem hoz javulást, akkor beméretném az injektorokat, hátha folyik valamelyik. Gyertyák színe milyen ? Azon látszódna ha injektoros a sztori.

Rossz minőségű üzemanyag miatt még dúsíthat az ECU, vagy *** valami szenzorod, mondjuk ha a kopogásérzékelőd vacak, akkor dúsíthat folyamatosan. Csak vaktába ötletelek...

(alap dolgok, légszűrő, olaj volt mostanában cseréve ugye ?)

motorolajnak nincs üzemanyag szaga ?

Köszönöm. Amikor megvettem  kocsit akkor olaj és szürőcserék megvoltak. Fél évre rá volt gyertycsere is és a hátsó fék felújítása. Nemtudom hogy milyen volt a gyertya, de sztem szóltak volna ha rendellenesség lett volna vele. Tankolni Omv és Mol, gagyi kutakban nem bízom. A motorolajnak legutóbb nem volt üzemanyag szaga, de beleszagolok a beöntőnyílásba ma.
Előző autóm is elég sokat fogyasztott, de az nehezen melegedett fel. Ott thermosztátcserére javult meg, mert üzemi hőmérséglet eléréséig kapta a dús keveréket. Itt normál a melegedés.
Ha bontóból veszek lambdát akkor gondolom a katalizátor utánit érdemes kiszedni mert ott már kevesebb a károsanyag ami lerakódna rá, és távolabb van a "tűztől"
A gyári 25-30 körül van mindenhol. Helyette van alternatíva, pl Focus, Fiesta lambdája, ha ugyanolyan és olcsóbb, vagy a bontott hátsót próbáljam meg?
Naplózva

2002 Ford Mondeo Mk3 1.8i 125hp Trend (CHBA)
center82
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9



E-mail
« Új hozzászólás #7510 Dátum: 2014.10.20 hétfő, 12:57:23 »

Másik problémám, hogy menet közben a műszerkijelzés el szokott menni, a mutatók leesnek, világít minden hiba visszajelző. Jobb oldalról felülről ütögetve a kijelzés visszajön, vagy magától a kocsi rázkódására. Nyáron felmelegedett autónál leginkább jellemző. A kijelző egység kontakthibájára gondolok és szét fogom kapni, átforrasztani ha van olyan elérhető rész, csatlakozót megtisztítani és újra csatlakoztatni. A kérdés hogyha lehúzom a kijelzőt akkor elfelejti a fullos km állást és immobilizerrel lesz valami? Ha végeztem és visszadugom akkor be tudom indítani? A trip km állást tuti elfelejti, de a teljest is ilyenkor? Azt nem tudom. Egyúttal háttérvilágítás izzókat is frissítenék benne.
Naplózva

2002 Ford Mondeo Mk3 1.8i 125hp Trend (CHBA)
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #7511 Dátum: 2014.10.20 hétfő, 13:05:41 »

Ha bontóból veszek lambdát akkor gondolom a katalizátor utánit érdemes kiszedni mert ott már kevesebb a károsanyag ami lerakódna rá, és távolabb van a "tűztől"
A gyári 25-30 körül van mindenhol. Helyette van alternatíva, pl Focus, Fiesta lambdája, ha ugyanolyan és olcsóbb, vagy a bontott hátsót próbáljam meg?
Hát te tudod, 100 km-enként 2000 Ft többletet jár el az autód az elfogadhatónál, te pedig egy feltételezetten rossz lambda helyére egy bontott ki tudja lambdát tennél. JPÉ : ha használt helyére használtat teszel, nem fogod tudni beazonosítani a probléma gyökerét.
 
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #7512 Dátum: 2014.10.20 hétfő, 13:08:29 »

A trip km állást tuti elfelejti, de a teljest is ilyenkor? Azt nem tudom.
JPÉ: - nem létezne használtautó a piacon (csak pár km-t futott), ha az autók mindent elfelejtetnének egy akksi levételnél.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #7513 Dátum: 2014.10.20 hétfő, 13:29:14 »

Hát te tudod, 100 km-enként 2000 Ft többletet jár el az autód az elfogadhatónál, te pedig egy feltételezetten rossz lambda helyére egy bontott ki tudja lambdát tennél. JPÉ : ha használt helyére használtat teszel, nem fogod tudni beazonosítani a probléma gyökerét.
 
eljen Igen.Pár száz km és megvan a lambda ára Cool
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #7514 Dátum: 2014.10.20 hétfő, 13:38:42 »

Tisztelt Benyás collégák,mindenki.
Örömmel tudatom mindenkivel,hogy a vasam átgurult ama bizonyos km-en.
Ja és megy,mint újkorában  nyes nyes nyes

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
És tényleg átfordult taps
http://kepfeltoltes.hu/view/141020/IMG_20141020_093843_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
center82
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9



E-mail
« Új hozzászólás #7515 Dátum: 2014.10.20 hétfő, 14:33:41 »

eljen Igen.Pár száz km és megvan a lambda ára Cool
Köszönöm
Naplózva

2002 Ford Mondeo Mk3 1.8i 125hp Trend (CHBA)
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #7516 Dátum: 2014.10.20 hétfő, 14:37:09 »

Köszönöm
A fogyidban a klíma is bennt van?(nem megy folyamatosan a klímád véletlenül?)
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7517 Dátum: 2014.10.20 hétfő, 15:06:57 »

Tisztelt Benyás collégák,mindenki.

az szép.15 fok volt. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #7518 Dátum: 2014.10.20 hétfő, 15:15:09 »

az szép.15 fok volt. eplus2
Én is a napsütést élveztem legjobban hehe
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Cimbibácsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52


« Új hozzászólás #7519 Dátum: 2014.10.20 hétfő, 21:04:24 »

Sziasztok!
Elérkezett a pillanat,hogy a szívósort kibelezze és ledugózza valaki.
Tudtok ajánlani szerelőt Érden és környékén? Budapesten vagy 100Km-en belül?
 wave
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.22 szerda, 10:10:10 írta Cimbibácsi » Naplózva

Egykoron:MKIII 2002.X. 1,8 benzines,szívósor off. 150 ezer km.
Jelenleg:Peugeot 508 THP 1,6   156LE  2011. 180e Km.
center82
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9



E-mail
« Új hozzászólás #7520 Dátum: 2014.10.20 hétfő, 21:59:44 »

A fogyidban a klíma is bennt van?(nem megy folyamatosan a klímád véletlenül?)
Benne van a klíma is. Klíma nélkül 12-13l. A klímával is volt korábban is gond, mert folyamatosan ment a ventillátorom. Azért mert a klíma folyamatosan ment sunyiban. A klíma nyomásszabályzó van beállva és ha lehúzom a csatlakozóját (jobb oldali lámpa mögött a klímacsövön) akkor nem megy a klíma. Ezt kell cserélnem még, mert a nyarat úgy mentem vele hogy folyamatosan ment szinte. Ha nem kell a klíma akkorra lehúzom.
Téli időszakban is ilyen fogyasztásom van, és klíma nélkül hosszú autópályás utakon is.
Naplózva

2002 Ford Mondeo Mk3 1.8i 125hp Trend (CHBA)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7521 Dátum: 2014.10.21 kedd, 06:10:00 »

Benne van a klíma is. Klíma nélkül 12-13l. A klímával is volt korábban is gond, mert folyamatosan ment a ventillátorom. Azért mert a klíma folyamatosan ment sunyiban. A klíma nyomásszabályzó van beállva és ha lehúzom a csatlakozóját (jobb oldali lámpa mögött a klímacsövön) akkor nem megy a klíma. Ezt kell cserélnem még, mert a nyarat úgy mentem vele hogy folyamatosan ment szinte. Ha nem kell a klíma akkorra lehúzom.
Téli időszakban is ilyen fogyasztásom van, és klíma nélkül hosszú autópályás utakon is.
mindenkinek ennyi,csak letagadják. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7522 Dátum: 2014.10.21 kedd, 07:37:45 »

mindenkinek ennyi,csak letagadják. eplus2
Az önbecsapás miért is lenne jó?  uglystupid2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7523 Dátum: 2014.10.21 kedd, 08:30:15 »

Az önbecsapás miért is lenne jó?  uglystupid2
nem önbecsapás.mindenki becsapása! nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #7524 Dátum: 2014.10.21 kedd, 08:48:19 »

Benne van a klíma is. Klíma nélkül 12-13l. A klímával is volt korábban is gond, mert folyamatosan ment a ventillátorom. Azért mert a klíma folyamatosan ment sunyiban. A klíma nyomásszabályzó van beállva és ha lehúzom a csatlakozóját (jobb oldali lámpa mögött a klímacsövön) akkor nem megy a klíma. Ezt kell cserélnem még, mert a nyarat úgy mentem vele hogy folyamatosan ment szinte. Ha nem kell a klíma akkorra lehúzom.
Téli időszakban is ilyen fogyasztásom van, és klíma nélkül hosszú autópályás utakon is.

Akkor sok sebből vérzik az autó. Javaslom kezd el rendbe rakni a dolgokat, mert így tippet adni is nehéz, illetve amíg sok sebből vérzik az autó kapsz ugyan választ a kérdéseidre, csak azokkal nem futsz majd messzire...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7525 Dátum: 2014.10.21 kedd, 10:57:48 »

nem önbecsapás.mindenki becsapása! nyes

Marha sok haszon származik belőle....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #7526 Dátum: 2014.10.21 kedd, 11:10:03 »

Sziasztok!
Elérkezett a pillanat,hogy a szívósort kibelezze és ledugózza valaki.
Tudtok ajánlani szerelőt Érden és környékén?
 wave
Kérj ajánlatot az injektor.hu-tól, Érd, Rózsa utca.

« Utoljára szerkesztve: 2014.10.21 kedd, 12:30:02 írta FokaDriver » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7527 Dátum: 2014.10.21 kedd, 12:17:16 »

Marha sok haszon származik belőle....
pont mint egy csomó hülyeségből amit szoktál írogatni.azokból sincs hasznod,mégis írod őket... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7528 Dátum: 2014.10.21 kedd, 12:18:27 »

pont mint egy csomó hülyeségből amit szoktál írogatni.azokból sincs hasznod,mégis írod őket... eplus2

De másoknak van. Számodra ismeretlen az önzetlenség, mint fogalom.  beka3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7529 Dátum: 2014.10.21 kedd, 12:21:29 »

De másoknak van. Számodra ismeretlen az önzetlenség, mint fogalom.  beka3
így van.abból gazdagodtam meg,amit itt összehordtam,jópénzért... laugh
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7530 Dátum: 2014.10.21 kedd, 12:25:50 »

így van.abból gazdagodtam meg,amit itt összehordtam,jópénzért... laugh

Köszönjük, hogy beismerted.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7531 Dátum: 2014.10.21 kedd, 12:27:59 »

Köszönjük, hogy beismerted.
Nincs mit tagadni,hogy a cikkeket is pénzért készítettem,meg a turbócső cseréket is,meg a diagot is,meg a segítséget hétvégente,meg az egr dugózásokat,meg minden egyebet ami ide köthető.Mondom: Ebből gazdagodtam meg-vastagon. Wink nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gegi3
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #7532 Dátum: 2014.10.21 kedd, 12:30:55 »

Sziasztok ! Lenne nekem egy gyujtótrafom amit ajándékba kaptam. Kérdésem az lenne h 1.8 benzin 2001 hez jo e nekem ? Képeket mellékelem. Elore is köszönöm a válaszokat .


http://kepfeltoltes.hu/view/141021/401902218image_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/141021/112080814image_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/141021/713920830image_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva

Mondeo MK3 2001 1.8 (Sedan) Benzin-Gáz (CGBA)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7533 Dátum: 2014.10.21 kedd, 12:31:55 »

Nincs mit tagadni,hogy a cikkeket is pénzért készítettem,meg a turbócső cseréket is,meg a diagot is,meg a segítséget hétvégente,meg az egr dugózásokat,meg minden egyebet ami ide köthető.Mondom: Ebből gazdagodtam meg-vastagon. Wink nyes

Jó, ne ismételgesd. Vettük elsőre is.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7534 Dátum: 2014.10.21 kedd, 12:37:36 »

Sziasztok ! Lenne nekem egy gyujtótrafom amit ajándékba kaptam. Kérdésem az lenne h 1.8 benzin 2001 hez jo e nekem ? Képeket mellékelem. Elore is köszönöm a válaszokat .


http://kepfeltoltes.hu/view/141021/401902218image_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/141021/112080814image_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/141021/713920830image_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Ez nem mondeo-hoz való. Más a csatlakozó, de ezt te is megtudod nézni. Össze kell hasonlítani az autón lévővel.

Mk3:
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
gegi3
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #7535 Dátum: 2014.10.21 kedd, 12:43:21 »


Ez nem mondeo-hoz való. Más a csatlakozó, de ezt te is megtudod nézni. Össze kell hasonlítani az autón lévővel.

Köszönöm  válaszod akkor ez lehet egy más típusú fordhoz való .Lehet focus Cheesy
Naplózva

Mondeo MK3 2001 1.8 (Sedan) Benzin-Gáz (CGBA)
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #7536 Dátum: 2014.10.21 kedd, 12:50:15 »

mindenkinek ennyi,csak letagadják. eplus2
Ne sajnáld tőlünk a benzint  eplus2 annyi van,hogy még el is adják hehe
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #7537 Dátum: 2014.10.21 kedd, 13:01:19 »

Benne van a klíma is. Klíma nélkül 12-13l. A klímával is volt korábban is gond, mert folyamatosan ment a ventillátorom. Azért mert a klíma folyamatosan ment sunyiban. A klíma nyomásszabályzó van beállva és ha lehúzom a csatlakozóját (jobb oldali lámpa mögött a klímacsövön) akkor nem megy a klíma. Ezt kell cserélnem még, mert a nyarat úgy mentem vele hogy folyamatosan ment szinte. Ha nem kell a klíma akkorra lehúzom.
Téli időszakban is ilyen fogyasztásom van, és klíma nélkül hosszú autópályás utakon is.
Nálam is csinált olyant,hogy elindulás után pár másodperccel beindult a klimakompresszor(de nem volt ekkora fogyi).A ventíllátor hűtőnél(alul) lévő csatit befújtam wd40-nel,és azóta nálam jó. eljen
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
gegi3
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #7538 Dátum: 2014.10.21 kedd, 13:52:23 »


Ez nem mondeo-hoz való. Más a csatlakozó, de ezt te is megtudod nézni. Össze kell hasonlítani az autón lévővel.

Mk3:




Meg annyit h szerinted ez milyen Ford hoz jo? Ha van valami tipped? Köszönöm
Naplózva

Mondeo MK3 2001 1.8 (Sedan) Benzin-Gáz (CGBA)
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #7539 Dátum: 2014.10.21 kedd, 14:04:17 »



Meg annyit h szerinted ez milyen Ford hoz jo? Ha van valami tipped? Köszönöm

OEM NUMBER:
     4S7G-12029-AA    4S7G-12029-AB             
   *OTHER PARTS NUMBER:
BOSCH: 0221503487         
BBT: IC18105                       
BOUGICORD: 15508                       
BREMI: 20303                                                   
ERA: 880127                         
HOFFER: 8010484                     
LUCAS: DMB922                   
STANDARD: 12807           
  *CAR MODEL:
·FORD  FIESTA  V  ST150                                   
·FORD  MONDEO III 1.8 16V                                 
·FORD  MONDEO III 2.0 16V                                                       
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7540 Dátum: 2014.10.21 kedd, 14:04:26 »



Meg annyit h szerinted ez milyen Ford hoz jo? Ha van valami tipped? Köszönöm
fiesta.

https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/40600000-gyujtasrendszer/40600212-gyujtotekercs/7455-gyujtotekercs-ford-focus-98-08-fusion-01-streetka-03-05
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gegi3
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #7541 Dátum: 2014.10.21 kedd, 14:18:07 »



Köszönöm
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.21 kedd, 14:45:34 írta gegi3 » Naplózva

Mondeo MK3 2001 1.8 (Sedan) Benzin-Gáz (CGBA)
gegi3
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #7542 Dátum: 2014.10.21 kedd, 14:43:29 »

Köszönöm
Naplózva

Mondeo MK3 2001 1.8 (Sedan) Benzin-Gáz (CGBA)
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #7543 Dátum: 2014.10.21 kedd, 17:39:19 »

Köszönöm

2005 utáni benzines mondeókhoz is ez való. A belseje pont ugyanaz mint az ugyan ilyen alakú, de 2005 előttiekhez valóé, csak a csatlakozó más.
Naplózva
gegi3
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #7544 Dátum: 2014.10.21 kedd, 18:03:25 »

2005 utáni benzines mondeókhoz is ez való. A belseje pont ugyanaz mint az ugyan ilyen alakú, de 2005 előttiekhez valóé, csak a csatlakozó más.

Koszonom válaszod . Sajnos ez nekem nem lesz jo így eladásra fog menni . Nem volt meg használva . Szerintetek mennyit érhet , nem volt meg használva .
Naplózva

Mondeo MK3 2001 1.8 (Sedan) Benzin-Gáz (CGBA)
center82
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9



E-mail
« Új hozzászólás #7545 Dátum: 2014.10.21 kedd, 18:48:25 »

A légbeömlőről lehuztam tegnap a vákumcsövet, de a hangja nekem szinte alig változott. Akkor nekem nincsenek kikopva gondolom a beömlő lapátok és a tengelye. Ma lehúztam és ledugóztam a vákumcsövet és akkor folyamatosan nyitott állásban vannak a lapátok. Ez így szerintetek megfelelő és nem kell kiberhelni ha nem is volt vele gond?
Amit észre vettem az autó viselkedésében, hogy motorfékes gurulásnál kis apró gázadásra jobban reagál és azerintem alulról nyomatékosabb kis gázadásokra. Lehetséges ez a pozitív hatás?
Ez a visszacsapó beömlős mizéria amúgy mire való, emiszió csökkentésre?
Naplózva

2002 Ford Mondeo Mk3 1.8i 125hp Trend (CHBA)
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #7546 Dátum: 2014.10.21 kedd, 19:46:07 »

A légbeömlőről lehuztam tegnap a vákumcsövet, de a hangja nekem szinte alig változott. Akkor nekem nincsenek kikopva gondolom a beömlő lapátok és a tengelye. Ma lehúztam és ledugóztam a vákumcsövet és akkor folyamatosan nyitott állásban vannak a lapátok. Ez így szerintetek megfelelő és nem kell kiberhelni ha nem is volt vele gond?
Amit észre vettem az autó viselkedésében, hogy motorfékes gurulásnál kis apró gázadásra jobban reagál és azerintem alulról nyomatékosabb kis gázadásokra. Lehetséges ez a pozitív hatás?
Ez a visszacsapó beömlős mizéria amúgy mire való, emiszió csökkentésre?

Csak akkor jó megoldás ha a vákummembrán csatlakozó gömbfeje rá van akasztva az örvénylapátok tengelyére. Sokan úgy oldják meg hogy ezt akasztják le, ilyen esetben hiába huzogatod a vákumcsövet, nem hallasz majd változást. Ez a helyes diagnózisnál hasznos infó.

Az örvénylapátok működő megléte pont alsó és közepes fordulatszám tartományokban segíti a hengerek töltődését, minimálisan nyomatékosabbá tesz az autót.

http://mondeo.hu/wiki/index.php/Sz%C3%ADv%C3%B3sor_dilemma_MK3
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.21 kedd, 22:49:35 írta FokaDriver » Naplózva
robi 47
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Új hozzászólás #7547 Dátum: 2014.10.23 csütörtök, 18:11:03 »

Érdeklődni szeretnék,hogy miért van az ha elengedem a gázpedált akkor ingadozik a fordulat alapjáraton egy kis ideig mire beáll a normális fordulatra?
Ez hideg és meleg motornál is van.Fogyasztás rendben és töltés van,a komputer nem jelez semmit.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7548 Dátum: 2014.10.23 csütörtök, 19:32:39 »

Érdeklődni szeretnék,hogy miért van az ha elengedem a gázpedált akkor ingadozik a fordulat alapjáraton egy kis ideig mire beáll a normális fordulatra?
Ez hideg és meleg motornál is van.Fogyasztás rendben és töltés van,a komputer nem jelez semmit.

Szívó oldali tömítetlenség, alapjárati szabályozó szelep koszos...szorul...hibás.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Cimbibácsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52


« Új hozzászólás #7549 Dátum: 2014.10.24 péntek, 15:56:22 »

Kérj ajánlatot az injektor.hu-tól, Érd, Rózsa utca.


Jó kis szerviz! Gyorsan válaszoltak :szomoru1:Nem vállalnak ilyet.Ha lett volna komoly hiba, azt megkeresték volna biztos.Keressük a szakit tovább.
Köszi  integet2
Naplózva

Egykoron:MKIII 2002.X. 1,8 benzines,szívósor off. 150 ezer km.
Jelenleg:Peugeot 508 THP 1,6   156LE  2011. 180e Km.
Oldalak: 1 ... 144 145 146 147 148 149 150 [151] 152 153 154 155 156 157 158 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.084 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.