Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:27:49 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 149 150 151 152 153 154 155 [156] 157 158 159 160 161 162 163 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4652746 alkalommal)
0 Felhasználó és 101 vendég van a témában
Sofi
Vendég
« Új hozzászólás #7750 Dátum: 2014.12.01 hétfő, 23:08:00 »

Nem mindig jó ám a kevés km. Főleg ha rövid távok és város volt.  Cool

Egyet értek veled. Az előző tulaj nagyon nagypapásan vezette ráadásul. Kicsit lomha volt az autó, amikor átvettem. Előtte volt már 2.0-ás benzinesem. Óriási különbség volt a két kocsi között. Aztán pár hónap alatt megjött az ereje, ahogy fiatalosabban vezettem. De az is lehet, hogy én szoktam meg Smiley
Naplózva
Sofi
Vendég
« Új hozzászólás #7751 Dátum: 2014.12.01 hétfő, 23:10:32 »

Itt:
Szerzői jogvédett tartalom törölve.
Ja meg a vasban eplus2 eplus2 eplus2

Nem is tudod mióta keresek hasonló oldalt ilyen lírásokkal. Köszönöm szépen!!! Nagyon nagy segítség!
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.02 kedd, 09:53:11 írta AndyA » Naplózva
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #7752 Dátum: 2014.12.02 kedd, 00:15:08 »

Nem is tudod mióta keresek hasonló oldalt ilyen lírásokkal. Köszönöm szépen!!! Nagyon nagy segítség!

Én is ez alapján próbáltam, csak nem tudtam rájönni, hogy kell nyitni a levegő cső bilincsét. Végülis el tudtam húzni onnan, de attól még nem fértem a hátsó csavarhoz. Egyéb csövek is mennek itt.  rinya
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.02 kedd, 20:12:03 írta nagyzotya » Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #7753 Dátum: 2014.12.02 kedd, 02:53:07 »

Nem is tudod mióta keresek hasonló oldalt ilyen lírásokkal. Köszönöm szépen!!! Nagyon nagy segítség!
vigyor3  poigneemain
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
peterl
Vendég
« Új hozzászólás #7754 Dátum: 2014.12.02 kedd, 19:59:39 »

Sziasztok!

1 hónapja vettem egy 2004.12. havi 1.8 125 lovas masinát, 400-as hibát dobott már akkor is, törlés után 1-2 nappal pár alkalommal, most már 2 hete nem jön. Ezzel gondolom el leszek egy ideig, nem piszkálom. Ami viszont gondom, hogy hidegen (értsd 0 fok körül) indítom, és indulok el, akkor amig nem melegszik valamennyit (kb. 1-2 km), addig hirtelen kinyomott kuplungnál leesik az alapjárat, időnként le is fullad. Ha gázfröccsel életben tartom, akkor utána folyamatosan ingadozik 500-1500 között. Amint rendesen üzemmeleg lesz, semmféle alapjárati gond nincs, stabilan beáll 800 körülire. Ha reggel itthonról indulok a kb 12 fokos garázsból, akkor csak minimális ingadozás van, de nem fullad le. Az autóban papíron 220e km van. Valakinek ötlete esetleg?

Köszönöm.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #7755 Dátum: 2014.12.02 kedd, 21:05:12 »

Sziasztok!

1 hónapja vettem egy 2004.12. havi 1.8 125 lovas masinát, 400-as hibát dobott már akkor is, törlés után 1-2 nappal pár alkalommal, most már 2 hete nem jön. Ezzel gondolom el leszek egy ideig, nem piszkálom. Ami viszont gondom, hogy hidegen (értsd 0 fok körül) indítom, és indulok el, akkor amig nem melegszik valamennyit (kb. 1-2 km), addig hirtelen kinyomott kuplungnál leesik az alapjárat, időnként le is fullad. Ha gázfröccsel életben tartom, akkor utána folyamatosan ingadozik 500-1500 között. Amint rendesen üzemmeleg lesz, semmféle alapjárati gond nincs, stabilan beáll 800 körülire. Ha reggel itthonról indulok a kb 12 fokos garázsból, akkor csak minimális ingadozás van, de nem fullad le. Az autóban papíron 220e km van. Valakinek ötlete esetleg?

Köszönöm.
Kicsit olvass vissza,  http://mondeo.hu/index.php?topic=1453.msg955915#msg955915  érdemes.
Üdv a klubban integet2 Jó olvasgatást,megéri  hehe
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.02 kedd, 21:07:10 írta vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
peterl
Vendég
« Új hozzászólás #7756 Dátum: 2014.12.03 szerda, 07:04:26 »

Kicsit olvass vissza,  http://mondeo.hu/index.php?topic=1453.msg955915#msg955915  érdemes.
Üdv a klubban integet2 Jó olvasgatást,megéri  hehe

Köszi, de nem az EGR hiba ami zavar, hanem a hidegen leállás, és erről eddig nem találtam semmit, inkább csak meleg motornál szoktak lenni ilyen gondok, ahogy láttam.
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #7757 Dátum: 2014.12.03 szerda, 09:04:41 »

1 hónapja vettem egy 2004.12. havi 1.8 125 lovas masinát, 400-as hibát dobott már akkor is, törlés után 1-2 nappal pár alkalommal, most már 2 hete nem jön. Ezzel gondolom el leszek egy ideig, nem piszkálom. Ami viszont gondom, hogy hidegen (értsd 0 fok körül) indítom, és indulok el, akkor amig nem melegszik valamennyit (kb. 1-2 km), addig hirtelen kinyomott kuplungnál leesik az alapjárat, időnként le is fullad. Ha gázfröccsel életben tartom, akkor utána folyamatosan ingadozik 500-1500 között. Amint rendesen üzemmeleg lesz, semmféle alapjárati gond nincs, stabilan beáll 800 körülire. Ha reggel itthonról indulok a kb 12 fokos garázsból, akkor csak minimális ingadozás van, de nem fullad le. Az autóban papíron 220e km van. Valakinek ötlete esetleg?
Takarítsd meg az alapjárati szelepet. Volt hasonló problémám, megoldotta.
Naplózva
peterl
Vendég
« Új hozzászólás #7758 Dátum: 2014.12.04 csütörtök, 07:15:58 »

Takarítsd meg az alapjárati szelepet. Volt hasonló problémám, megoldotta.

Köszi, kipucoltam, nagyon retkes volt, első blikkre jobb lett a dolog, nem ingadozott ma reggel, igaz, nincs is olyan hideg. Viszont ennek örömére kaptam egy 420-as kódot kb. 10 km után.
Naplózva
bleicher.zsolt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #7759 Dátum: 2014.12.04 csütörtök, 12:26:46 »

Sziasztok.

Nagy segítségre lenne szükségem. Átépítésnél nem üzemelt rendesen a fűtő ventilátor, ezért hiba keresgélés közben csináltam egy nagy zárlatot a ventilátor tápkábelén. Azóta nem üzemel a teljes vezérlő egység sem mintha nem kapna áramot (se kép se hang). A biztosítékokat többször átnéztem kint és bent is minden oké. A klíma vezérlőt cseréltem de semmi. Mi a túró lehet vele.

Segítségeteket előre köszönöm
Naplózva

Mk3 1.8 125 LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7760 Dátum: 2014.12.04 csütörtök, 12:29:21 »

Sziasztok.

Nagy segítségre lenne szükségem. Átépítésnél nem üzemelt rendesen a fűtő ventilátor, ezért hiba keresgélés közben csináltam egy nagy zárlatot a ventilátor tápkábelén. Azóta nem üzemel a teljes vezérlő egység sem mintha nem kapna áramot (se kép se hang). A biztosítékokat többször átnéztem kint és bent is minden oké. A klíma vezérlőt cseréltem de semmi. Mi a túró lehet vele.

Segítségeteket előre köszönöm

Motortérben is ellenőrizd/cseréld ki a nagy biztosítékot. Fejből most nem tudom melyik, ellenőrizd mind.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
bleicher.zsolt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #7761 Dátum: 2014.12.04 csütörtök, 14:22:45 »

Motortérben is ellenőrizd/cseréld ki a nagy biztosítékot. Fejből most nem tudom melyik, ellenőrizd mind.


Köszi az ötleted jónak bizonyult. Kihúzogat megnéz visszarak (semmi) na de egy kis ütögetés és máris megy szóval valami kontakt volt. Viszont a ventilátor még mindig áll mint a cövek. Kéne tudni melyik biszti az övé.

Eddig is sokat segítettél köszi
Naplózva

Mk3 1.8 125 LE
Sofi
Vendég
« Új hozzászólás #7762 Dátum: 2014.12.04 csütörtök, 14:25:14 »

P0400 EGR áramlási elégtelenség.
Töröld, autózz tovább. Ha sűrűsödik, EGR csere.

Sziasztok!

Teli találat volt az EGR tipp, ez volt a hiba. Egyenlőre töröltettem.

Köszönöm mégegyszer!
Naplózva
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #7763 Dátum: 2014.12.04 csütörtök, 14:43:36 »

Egr nekem ma lett cserélve.
Kíváncsi leszek, hogy lesz-e valami változás azok kívül, hogy 3-4 hetente torolgettem a hibakodot.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7764 Dátum: 2014.12.04 csütörtök, 18:26:45 »

Sziasztok!

Teli találat volt az EGR tipp, ez volt a hiba. Egyenlőre töröltettem.

Köszönöm mégegyszer!

Nem tipp volt. Megmondtam, hogy mi a hiba.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7765 Dátum: 2014.12.04 csütörtök, 18:27:35 »

Egr nekem ma lett cserélve.
Kíváncsi leszek, hogy lesz-e valami változás azok kívül, hogy 3-4 hetente torolgettem a hibakodot.

Nocsak, sikerült?
Pedig gyártottam maximálisan szemléltető képeket!  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7766 Dátum: 2014.12.04 csütörtök, 18:30:23 »


Köszi az ötleted jónak bizonyult. Kihúzogat megnéz visszarak (semmi) na de egy kis ütögetés és máris megy szóval valami kontakt volt. Viszont a ventilátor még mindig áll mint a cövek. Kéne tudni melyik biszti az övé.

Eddig is sokat segítettél köszi

Melyik ventilátor nem megy? A hűtő?
Annak két reléje van a motortéri dobozban. Lassú fokozat és gyors.
Mindkettő esetében az F 10 (40A) a betáp biztosíték, innen megy a relékhez. Jó a ventilátor motor? Csatlakozója ok?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7767 Dátum: 2014.12.04 csütörtök, 19:39:04 »

Nem tipp volt. Megmondtam, hogy mi a hiba.  Cool
nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #7768 Dátum: 2014.12.04 csütörtök, 19:40:57 »

Nocsak, sikerült?
Pedig gyártottam maximálisan szemléltető képeket!  vigyor3

Már az új ketyeg benne!
Ma volt szabadnapom. Smiley
Köszönöm szépen a segítséget mindenkinek, aki próbált segíteni.
Zoleex segítségével a tolatoradart is bekotottem és végül a szivargyujto biztosíték is atteve es a kijelző rakotve a szivargyujtora.

Mar csak egy gond van az autóval, de erre soha nem fogok rájönni, eddig ezért is nem nagyon irtam be nektek.  
Sűrű szakaszos nyikorgast hallok időnként. Szerintem jobb hátulról. Ha csak siman egyenesen haladok van, hogy akkor is. De van hogy kanyarodáskor. Kéziféket kicsit behuztam egy kattanasig, hatha az, de akkor is nyikorog... Rejtély.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #7769 Dátum: 2014.12.04 csütörtök, 20:04:06 »

Már az új ketyeg benne!
Ma volt szabadnapom. Smiley
Köszönöm szépen a segítséget mindenkinek, aki próbált segíteni.
Zoleex segítségével a tolatoradart is bekotottem és végül a szivargyujto biztosíték is atteve es a kijelző rakotve a szivargyujtora.

Mar csak egy gond van az autóval, de erre soha nem fogok rájönni, eddig ezért is nem nagyon irtam be nektek.  
Sűrű szakaszos nyikorgast hallok időnként. Szerintem jobb hátulról. Ha csak siman egyenesen haladok van, hogy akkor is. De van hogy kanyarodáskor. Kéziféket kicsit behuztam egy kattanasig, hatha az, de akkor is nyikorog... Rejtély.


Hajtsd előre a hátsó ülés támláit és próba.....az tud nyikorogni.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #7770 Dátum: 2014.12.04 csütörtök, 22:57:26 »

Nem tipp volt. Megmondtam, hogy mi a hiba.  Cool
Cheesy
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #7771 Dátum: 2014.12.04 csütörtök, 23:13:04 »



Hajtsd előre a hátsó ülés támláit és próba.....az tud nyikorogni.

Multkor megrangattam kicsit őket, hogy nem-e ők szaroznak. Akkor csendbe tűrték, de megpróbálom eloredonteni őket.
Naplózva
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #7772 Dátum: 2014.12.05 péntek, 21:49:07 »



Hajtsd előre a hátsó ülés támláit és próba.....az tud nyikorogni.

Sajnos nem az ülés nyikorog.
Fene egye meg! Ugralok a hátulján semmi nyikorgas, balra-jobbra mozgatom a hátulját és akkor sem. Gondolom így csaknem a lengescsillapito....
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #7773 Dátum: 2014.12.06 szombat, 09:17:44 »

Sajnos nem az ülés nyikorog.
Fene egye meg! Ugralok a hátulján semmi nyikorgas, balra-jobbra mozgatom a hátulját és akkor sem. Gondolom így csaknem a lengescsillapito....
Ha ugráltam nálam sem jelentkezett,inkább a toronycsapágy(valószínű),emeld fel a vasat,fújd be ott fenn wd40-el.Lehet,hogy elhallgat,de nem hosszú életű dolog.Nekem egy darabig jó volt,már toronycsapágy megérett a cserére.
Kérdés mindenkihez:Párban kell cserélni a toronycsapágyat,vagy elég a hibásat lecserélni? wow1
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
laci40
Vendég
« Új hozzászólás #7774 Dátum: 2014.12.06 szombat, 09:50:11 »

Sziasztok!

Köszönöm a befogadást a clubba. Olyan kérdésem lenne tud-e valaki ajánlani valaki egy megbízható hozzá értő szerelőt mk 3-as 1,8 benzineshez Pest megyében?
Előre is köszönöm a választ.
Üdv.
Laci
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #7775 Dátum: 2014.12.06 szombat, 10:17:57 »

Sziasztok!

Köszönöm a befogadást a clubba. Olyan kérdésem lenne tud-e valaki ajánlani valaki egy megbízható hozzá értő szerelőt mk 3-as 1,8 benzineshez Pest megyében?
Előre is köszönöm a választ.
Üdv.
Laci
Üllőn.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7776 Dátum: 2014.12.06 szombat, 10:41:48 »

Érdekes. Lassan 15 éve az utakon vannak, de még mindig "hozzáértő"-t keresnek.
Pedig nem bonyolult kocsi. (Nekem)
Akinek az, annak el kéne gondolkodnia (szerelők).

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7777 Dátum: 2014.12.06 szombat, 11:00:57 »

Érdekes. Lassan 15 éve az utakon vannak, de még mindig "hozzáértő"-t keresnek.
Pedig nem bonyolult kocsi. (Nekem)
Akinek az, annak el kéne gondolkodnia (szerelők).


pláne a benzines.egyszerű mint a faék. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7778 Dátum: 2014.12.06 szombat, 11:38:05 »

pláne a benzines.egyszerű mint a faék. vigyor3

Te is tudod, hogy a zsenialitás nem a bonyolult megoldásokban rejlik.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #7779 Dátum: 2014.12.06 szombat, 13:58:35 »

Sziasztok!

Köszönöm a befogadást a clubba. Olyan kérdésem lenne tud-e valaki ajánlani valaki egy megbízható hozzá értő szerelőt mk 3-as 1,8 benzineshez Pest megyében?
Előre is köszönöm a választ.
Üdv.
Laci
Ez a hibától is függ. Írd le a hibát, és adunk tippet hova vidd.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #7780 Dátum: 2014.12.06 szombat, 14:39:33 »

pláne a benzines.egyszerű mint a faék. vigyor3
A faék sem mindenkinek egyszerű dolog.(pláne ,ha nem tudja mi az  eplus2 eplus2 )
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7781 Dátum: 2014.12.06 szombat, 14:48:30 »

A faék sem mindenkinek egyszerű dolog.(pláne ,ha nem tudja mi az  eplus2 eplus2 )

 laugh   taps
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alabuka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


verda


E-mail
« Új hozzászólás #7782 Dátum: 2014.12.12 péntek, 20:28:05 »

Sziasztok a generator okozhat e olyan problémát hogy a fordulat nem esik vissza a fordulat és váltáskor felpörög a motor.pl: 3. Ba  magátol megy sz autó gáz adás nélkül.
Naplózva

Ford mondeo          1993 1.6 benzin sedan 100km/11
 Ford mondeo ghia 2002 1.8 benzin sedan  100km/7,7
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7783 Dátum: 2014.12.12 péntek, 21:02:02 »

Sziasztok a generator okozhat e olyan problémát hogy a fordulat nem esik vissza a fordulat és váltáskor felpörög a motor.pl: 3. Ba  magátol megy sz autó gáz adás nélkül.
Szívó oldali tömítetlenség....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #7784 Dátum: 2014.12.12 péntek, 21:07:03 »

Szívó oldali tömítetlenség....
lyukas vákumcső is ludas lehet, pl ha egy nyest szétrágja a vákumcsövet. Nekem 500-800 fordulattal volt a normális fölött, olyan érzés volt mintha a Skynet átvette volna az irányítást.
Naplózva
alabuka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


verda


E-mail
« Új hozzászólás #7785 Dátum: 2014.12.12 péntek, 21:07:27 »

Benzines ha érdemben nem tudsz hozzászolni akkor ne írj semmit .
Naplózva

Ford mondeo          1993 1.6 benzin sedan 100km/11
 Ford mondeo ghia 2002 1.8 benzin sedan  100km/7,7
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #7786 Dátum: 2014.12.12 péntek, 21:09:38 »

Benzines ha érdemben nem tudsz hozzászolni akkor ne írj semmit .
Miért nem érdemi válasz amit írt?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alabuka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


verda


E-mail
« Új hozzászólás #7787 Dátum: 2014.12.12 péntek, 21:11:31 »

Már meg volt  rinya Alapjárati motor újra cserélve és már 5 szerelô látta.de nem jutottunk elöre.rá rakták a laptopot és valami olyan jött ki hogy a generátortól AZ akksiig ingadozik AZ áram.
Naplózva

Ford mondeo          1993 1.6 benzin sedan 100km/11
 Ford mondeo ghia 2002 1.8 benzin sedan  100km/7,7
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7788 Dátum: 2014.12.12 péntek, 21:12:24 »

Benzines ha érdemben nem tudsz hozzászolni akkor ne írj semmit .
Majd te mondod meg, hogy mikor írhatok, nem?  laugh
Ja lehet nem érted, amit írtam?  Bocs, ennél egyszerűbben nem lehet leírni. wave
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.12 péntek, 21:24:36 írta a benzines » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alabuka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


verda


E-mail
« Új hozzászólás #7789 Dátum: 2014.12.12 péntek, 21:13:43 »

Féksrével végignézve karter szivocsonk alapjárat csö pillangószelepek lambada  hömérséklet jeladó potméter kizárva azt mondják az okosak az inteligens generátor viszatöltésnél van valami hiba ami rossz jelet küld ..mert aksinál mérésnél nagy volt az ingadozás...a kérdés az a generátor okozhatja ezt aproblémát?
Naplózva

Ford mondeo          1993 1.6 benzin sedan 100km/11
 Ford mondeo ghia 2002 1.8 benzin sedan  100km/7,7
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7790 Dátum: 2014.12.12 péntek, 21:15:45 »

lyukas vákumcső is ludas lehet, pl ha egy nyest szétrágja a vákumcsövet. Nekem 500-800 fordulattal volt a normális fölött, olyan érzés volt mintha a Skynet átvette volna az irányítást.

Most nekem írod?
A lyukas vákuumcső nem szívó oldali tömítetlenség?  wilting
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alabuka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


verda


E-mail
« Új hozzászólás #7791 Dátum: 2014.12.12 péntek, 21:15:52 »

Na akkor te vagy az emberünk aki ezt megoldja bajnok.mikor érsz rá?
Naplózva

Ford mondeo          1993 1.6 benzin sedan 100km/11
 Ford mondeo ghia 2002 1.8 benzin sedan  100km/7,7
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7792 Dátum: 2014.12.12 péntek, 21:17:52 »

Féksrével végignézve karter szivocsonk alapjárat csö pillangószelepek lambada  hömérséklet jeladó potméter kizárva azt mondják az okosak az inteligens generátor viszatöltésnél van valami hiba ami rossz jelet küld ..mert aksinál mérésnél nagy volt az ingadozás...a kérdés az a generátor okozhatja ezt aproblémát?

Figyelj, hátha most érthetőbb leszek.  eplus2
Benzines Mondeo nem emeli a fordulatszámot generátor terhelésre.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #7793 Dátum: 2014.12.12 péntek, 21:18:43 »

Na akkor te vagy az emberünk aki ezt megoldja bajnok.mikor érsz rá?
Nekem rejtélyes, hogy kivel levelezel! Használd már légyszi a válasz gombot! (Előnézetet is és a Módosít gombokat is lehet), akkor egyértelmű lesz.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alabuka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


verda


E-mail
« Új hozzászólás #7794 Dátum: 2014.12.12 péntek, 21:27:31 »

És AZ új alapjárati motort kell e szabályozni szerelés után? Más termosztát csere közbe el lehet valamit rontani pl kábel ? Köszi
Naplózva

Ford mondeo          1993 1.6 benzin sedan 100km/11
 Ford mondeo ghia 2002 1.8 benzin sedan  100km/7,7
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7795 Dátum: 2014.12.12 péntek, 22:11:09 »

És AZ új alapjárati motort kell e szabályozni szerelés után? Más termosztát csere közbe el lehet valamit rontani pl kábel ? Köszi

Az oké. hogy új az alapjárati szabályzó szelep. De működik is? Ezalatt azt értem, hogy kap-e vezérlést. A csatlakozót bizonyára rádugod de kérdés, hogy a vezetékei is rendben vannak-e. Szkóppal lehetne ellenőrizni  (ajjaj....lehet megint nem érdemben írok?....azért próbáld meg érteni  wave ) a kitöltés tényező szabályzását az alapjárati szabályozó szelepnél.

Én nem szoktam elrontani semmit. De van ott pár dolog, amit el lehet. Most azért kérdezed, mert majd el szeretnél rontani ott valamit?  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7796 Dátum: 2014.12.12 péntek, 22:14:05 »

Féksrével végignézve karter szivocsonk alapjárat csö pillangószelepek lambada  hömérséklet jeladó potméter kizárva azt mondják az okosak az inteligens generátor viszatöltésnél van valami hiba ami rossz jelet küld ..mert aksinál mérésnél nagy volt az ingadozás...a kérdés az a generátor okozhatja ezt aproblémát?

Generátor visszatöltés? Hova? Az ELMŰ hálózatba? 
Úgy gondolták, hogy mondanak valami tudományosan hangzót, ami majd megüli a gyomrod.
Mekkora volt az ingadozás, hány volt?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7797 Dátum: 2014.12.12 péntek, 22:20:33 »

Már meg volt  rinya Alapjárati motor újra cserélve és már 5 szerelô látta.de nem jutottunk elöre.rá rakták a laptopot és valami olyan jött ki hogy a generátortól AZ akksiig ingadozik AZ áram.


Na ez szép lehetett.... laptoppal megnézték, hogy a generátortól az akksiig ingadozik az áram?  Nem semmi!  eljen

Áramot árammérő lakatfogóval lehet mérni, ami multiméterhez vagy oszcilloszkóphoz van csatlakoztatva.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #7798 Dátum: 2014.12.12 péntek, 22:47:19 »

Sziasztok a generator okozhat e olyan problémát hogy a fordulat nem esik vissza a fordulat és váltáskor felpörög a motor.pl: 3. Ba  magátol megy sz autó gáz adás nélkül.

Előfordulhat,,,olvasd el ezeket figyelmesen és sok mindent meg fogsz érteni :
     (a benzines is fussa át, benne van hogy miért laptoppal és nem lakatfogóval eljen)

http://www.google.hu/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CCYQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.injektor.hu%2Fimg%2F145%2FHogy_is_van_ez_A_Ford_intelligens_tltse.pdf&ei=Kl6LVPbwJZLwaNvwgLAD&usg=AFQjCNEq7fNHApmwEEnyg-u93Zs0y9M2bQ&bvm=bv.81828268,d.d2s

és

http://injektor.hu/hu-HU/kezdolap/10-hogyisvanez/102-hogy-is-van-ez-13-a-ford-intelligens-toltese

üdv, FD.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7799 Dátum: 2014.12.12 péntek, 22:53:20 »


     (a benzines is fussa át, benne van hogy miért laptoppal és nem lakatfogóval eljen)



Nyugodt lehetsz, hogy tudom mi van a cikkben. Mellesleg -ahogy korábban írtam- lakatfogó és oszcilloszkóp.....ennek a megjelenítője a laptop.
De van saját kijelzős oszcilloszkóp is, amihez nem kell laptop.  Cool
Lakatfogó nélkül egész biztosan nem fogsz áramot mérni. Kizárt, hogy legyen olyan autó, amibe töltőáram mérő rendszer építenek gyárilag....csak azért, hogy diagnosztikai (esetünkben laptop) műszerrel ellenőrizhesd. (nem lenne olcsó és ugye a gyártó arra biztos nem költ, amire nem feltétlen muszáj)


ui: Egyébként meg helytelenül ajánlod a cikket (esetleg félrevezeted és elkezd olyanokon agyalni, ami "nincs is"), mert ez dízel autóra vonatkozik nagy %-ban.
    Ahogy korábban írtam, benzin motor esetén nincs fordulatszám változtatás generátor terhelésváltozásra.
    (ennek én sem örülök, mert alapjáratnál és terhelésnél 13.6-ig is leeshet a töltőfeszültség)
    Mellesleg a benzines motorok nem e-gas rendszerűek így "gázt" nem is igazán tud adni a motorvezérlő.
    Amit tud-na játszani az alapjárati szabályzószeleppel az "semmi". Ugyanis ebben az esetben hiába adna -sokat nem tud- több levegőt, benzin nem lesz több
    (TPS áll).

    Szóval jó a cikk, dízel esetében.  wave
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.12 péntek, 23:16:03 írta a benzines » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 149 150 151 152 153 154 155 [156] 157 158 159 160 161 162 163 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.053 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.