Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:45:34
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
149
150
151
152
153
154
155
[
156
]
157
158
159
160
161
162
163
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4653017 alkalommal)
0 Felhasználó és 95 vendég van a témában
Sofi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7750 Dátum:
2014.12.01 hétfő, 23:08:00 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.12.01 hétfő, 21:42:44
Nem mindig jó ám a kevés km. Főleg ha rövid távok és város volt.
Egyet értek veled. Az előző tulaj nagyon nagypapásan vezette ráadásul. Kicsit lomha volt az autó, amikor átvettem. Előtte volt már 2.0-ás benzinesem. Óriási különbség volt a két kocsi között. Aztán pár hónap alatt megjött az ereje, ahogy fiatalosabban vezettem. De az is lehet, hogy én szoktam meg
Naplózva
Sofi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7751 Dátum:
2014.12.01 hétfő, 23:10:32 »
Idézetet írta: vagyokabajnok - 2014.12.01 hétfő, 18:52:45
Itt:
Szerzői jogvédett tartalom törölve.
Ja meg a vasban
Nem is tudod mióta keresek hasonló oldalt ilyen lírásokkal. Köszönöm szépen!!! Nagyon nagy segítség!
«
Utoljára szerkesztve: 2014.12.02 kedd, 09:53:11 írta AndyA
»
Naplózva
nagyzotya
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7752 Dátum:
2014.12.02 kedd, 00:15:08 »
Idézetet írta: Sofi - 2014.12.01 hétfő, 23:10:32
Nem is tudod mióta keresek hasonló oldalt ilyen lírásokkal. Köszönöm szépen!!! Nagyon nagy segítség!
Én is ez alapján próbáltam, csak nem tudtam rájönni, hogy kell nyitni a levegő cső bilincsét. Végülis el tudtam húzni onnan, de attól még nem fértem a hátsó csavarhoz. Egyéb csövek is mennek itt.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.12.02 kedd, 20:12:03 írta nagyzotya
»
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7753 Dátum:
2014.12.02 kedd, 02:53:07 »
Idézetet írta: Sofi - 2014.12.01 hétfő, 23:10:32
Nem is tudod mióta keresek hasonló oldalt ilyen lírásokkal. Köszönöm szépen!!! Nagyon nagy segítség!
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
peterl
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7754 Dátum:
2014.12.02 kedd, 19:59:39 »
Sziasztok!
1 hónapja vettem egy 2004.12. havi 1.8 125 lovas masinát, 400-as hibát dobott már akkor is, törlés után 1-2 nappal pár alkalommal, most már 2 hete nem jön. Ezzel gondolom el leszek egy ideig, nem piszkálom. Ami viszont gondom, hogy hidegen (értsd 0 fok körül) indítom, és indulok el, akkor amig nem melegszik valamennyit (kb. 1-2 km), addig hirtelen kinyomott kuplungnál leesik az alapjárat, időnként le is fullad. Ha gázfröccsel életben tartom, akkor utána folyamatosan ingadozik 500-1500 között. Amint rendesen üzemmeleg lesz, semmféle alapjárati gond nincs, stabilan beáll 800 körülire. Ha reggel itthonról indulok a kb 12 fokos garázsból, akkor csak minimális ingadozás van, de nem fullad le. Az autóban papíron 220e km van. Valakinek ötlete esetleg?
Köszönöm.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7755 Dátum:
2014.12.02 kedd, 21:05:12 »
Idézetet írta: peterl - 2014.12.02 kedd, 19:59:39
Sziasztok!
1 hónapja vettem egy 2004.12. havi 1.8 125 lovas masinát, 400-as hibát dobott már akkor is, törlés után 1-2 nappal pár alkalommal, most már 2 hete nem jön. Ezzel gondolom el leszek egy ideig, nem piszkálom. Ami viszont gondom, hogy hidegen (értsd 0 fok körül) indítom, és indulok el, akkor amig nem melegszik valamennyit (kb. 1-2 km), addig hirtelen kinyomott kuplungnál leesik az alapjárat, időnként le is fullad. Ha gázfröccsel életben tartom, akkor utána folyamatosan ingadozik 500-1500 között. Amint rendesen üzemmeleg lesz, semmféle alapjárati gond nincs, stabilan beáll 800 körülire. Ha reggel itthonról indulok a kb 12 fokos garázsból, akkor csak minimális ingadozás van, de nem fullad le. Az autóban papíron 220e km van. Valakinek ötlete esetleg?
Köszönöm.
Kicsit olvass vissza,
http://mondeo.hu/index.php?topic=1453.msg955915#msg955915
érdemes.
Üdv a klubban
Jó olvasgatást,megéri
«
Utoljára szerkesztve: 2014.12.02 kedd, 21:07:10 írta vagyokabajnok
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
peterl
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7756 Dátum:
2014.12.03 szerda, 07:04:26 »
Idézetet írta: vagyokabajnok - 2014.12.02 kedd, 21:05:12
Kicsit olvass vissza,
http://mondeo.hu/index.php?topic=1453.msg955915#msg955915
érdemes.
Üdv a klubban
Jó olvasgatást,megéri
Köszi, de nem az EGR hiba ami zavar, hanem a hidegen leállás, és erről eddig nem találtam semmit, inkább csak meleg motornál szoktak lenni ilyen gondok, ahogy láttam.
Naplózva
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7757 Dátum:
2014.12.03 szerda, 09:04:41 »
Idézetet írta: peterl - 2014.12.02 kedd, 19:59:39
1 hónapja vettem egy 2004.12. havi 1.8 125 lovas masinát, 400-as hibát dobott már akkor is, törlés után 1-2 nappal pár alkalommal, most már 2 hete nem jön. Ezzel gondolom el leszek egy ideig, nem piszkálom. Ami viszont gondom, hogy hidegen (értsd 0 fok körül) indítom, és indulok el, akkor amig nem melegszik valamennyit (kb. 1-2 km), addig hirtelen kinyomott kuplungnál leesik az alapjárat, időnként le is fullad. Ha gázfröccsel életben tartom, akkor utána folyamatosan ingadozik 500-1500 között. Amint rendesen üzemmeleg lesz, semmféle alapjárati gond nincs, stabilan beáll 800 körülire. Ha reggel itthonról indulok a kb 12 fokos garázsból, akkor csak minimális ingadozás van, de nem fullad le. Az autóban papíron 220e km van. Valakinek ötlete esetleg?
Takarítsd meg az alapjárati szelepet. Volt hasonló problémám, megoldotta.
Naplózva
peterl
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7758 Dátum:
2014.12.04 csütörtök, 07:15:58 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2014.12.03 szerda, 09:04:41
Takarítsd meg az alapjárati szelepet. Volt hasonló problémám, megoldotta.
Köszi, kipucoltam, nagyon retkes volt, első blikkre jobb lett a dolog, nem ingadozott ma reggel, igaz, nincs is olyan hideg. Viszont ennek örömére kaptam egy 420-as kódot kb. 10 km után.
Naplózva
bleicher.zsolt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7759 Dátum:
2014.12.04 csütörtök, 12:26:46 »
Sziasztok.
Nagy segítségre lenne szükségem. Átépítésnél nem üzemelt rendesen a fűtő ventilátor, ezért hiba keresgélés közben csináltam egy nagy zárlatot a ventilátor tápkábelén. Azóta nem üzemel a teljes vezérlő egység sem mintha nem kapna áramot (se kép se hang). A biztosítékokat többször átnéztem kint és bent is minden oké. A klíma vezérlőt cseréltem de semmi. Mi a túró lehet vele.
Segítségeteket előre köszönöm
Naplózva
Mk3 1.8 125 LE
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7760 Dátum:
2014.12.04 csütörtök, 12:29:21 »
Idézetet írta: bleicher.zsolt - 2014.12.04 csütörtök, 12:26:46
Sziasztok.
Nagy segítségre lenne szükségem. Átépítésnél nem üzemelt rendesen a fűtő ventilátor, ezért hiba keresgélés közben csináltam egy nagy zárlatot a ventilátor tápkábelén. Azóta nem üzemel a teljes vezérlő egység sem mintha nem kapna áramot (se kép se hang). A biztosítékokat többször átnéztem kint és bent is minden oké. A klíma vezérlőt cseréltem de semmi. Mi a túró lehet vele.
Segítségeteket előre köszönöm
Motortérben is ellenőrizd/cseréld ki a nagy biztosítékot. Fejből most nem tudom melyik, ellenőrizd mind.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
bleicher.zsolt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7761 Dátum:
2014.12.04 csütörtök, 14:22:45 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.12.04 csütörtök, 12:29:21
Motortérben is ellenőrizd/cseréld ki a nagy biztosítékot. Fejből most nem tudom melyik, ellenőrizd mind.
Köszi az ötleted jónak bizonyult. Kihúzogat megnéz visszarak (semmi) na de egy kis ütögetés és máris megy szóval valami kontakt volt. Viszont a ventilátor még mindig áll mint a cövek. Kéne tudni melyik biszti az övé.
Eddig is sokat segítettél köszi
Naplózva
Mk3 1.8 125 LE
Sofi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7762 Dátum:
2014.12.04 csütörtök, 14:25:14 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.12.01 hétfő, 12:39:30
P0400 EGR áramlási elégtelenség.
Töröld, autózz tovább. Ha sűrűsödik, EGR csere.
Sziasztok!
Teli találat volt az EGR tipp, ez volt a hiba. Egyenlőre töröltettem.
Köszönöm mégegyszer!
Naplózva
nagyzotya
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7763 Dátum:
2014.12.04 csütörtök, 14:43:36 »
Egr nekem ma lett cserélve.
Kíváncsi leszek, hogy lesz-e valami változás azok kívül, hogy 3-4 hetente torolgettem a hibakodot.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7764 Dátum:
2014.12.04 csütörtök, 18:26:45 »
Idézetet írta: Sofi - 2014.12.04 csütörtök, 14:25:14
Sziasztok!
Teli találat volt az EGR tipp, ez volt a hiba. Egyenlőre töröltettem.
Köszönöm mégegyszer!
Nem tipp volt. Megmondtam, hogy mi a hiba.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7765 Dátum:
2014.12.04 csütörtök, 18:27:35 »
Idézetet írta: nagyzotya - 2014.12.04 csütörtök, 14:43:36
Egr nekem ma lett cserélve.
Kíváncsi leszek, hogy lesz-e valami változás azok kívül, hogy 3-4 hetente torolgettem a hibakodot.
Nocsak, sikerült?
Pedig gyártottam maximálisan szemléltető képeket!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7766 Dátum:
2014.12.04 csütörtök, 18:30:23 »
Idézetet írta: bleicher.zsolt - 2014.12.04 csütörtök, 14:22:45
Köszi az ötleted jónak bizonyult. Kihúzogat megnéz visszarak (semmi) na de egy kis ütögetés és máris megy szóval valami kontakt volt. Viszont a ventilátor még mindig áll mint a cövek. Kéne tudni melyik biszti az övé.
Eddig is sokat segítettél köszi
Melyik ventilátor nem megy? A hűtő?
Annak két reléje van a motortéri dobozban. Lassú fokozat és gyors.
Mindkettő esetében az F 10 (40A) a betáp biztosíték, innen megy a relékhez. Jó a ventilátor motor? Csatlakozója ok?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7767 Dátum:
2014.12.04 csütörtök, 19:39:04 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.12.04 csütörtök, 18:26:45
Nem tipp volt. Megmondtam, hogy mi a hiba.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
nagyzotya
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7768 Dátum:
2014.12.04 csütörtök, 19:40:57 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.12.04 csütörtök, 18:27:35
Nocsak, sikerült?
Pedig gyártottam maximálisan szemléltető képeket!
Már az új ketyeg benne!
Ma volt szabadnapom.
Köszönöm szépen a segítséget mindenkinek, aki próbált segíteni.
Zoleex segítségével a tolatoradart is bekotottem és végül a szivargyujto biztosíték is atteve es a kijelző rakotve a szivargyujtora.
Mar csak egy gond van az autóval, de erre soha nem fogok rájönni, eddig ezért is nem nagyon irtam be nektek.
Sűrű szakaszos nyikorgast hallok időnként. Szerintem jobb hátulról. Ha csak siman egyenesen haladok van, hogy akkor is. De van hogy kanyarodáskor. Kéziféket kicsit behuztam egy kattanasig, hatha az, de akkor is nyikorog... Rejtély.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7769 Dátum:
2014.12.04 csütörtök, 20:04:06 »
Idézetet írta: nagyzotya - 2014.12.04 csütörtök, 19:40:57
Már az új ketyeg benne!
Ma volt szabadnapom.
Köszönöm szépen a segítséget mindenkinek, aki próbált segíteni.
Zoleex segítségével a tolatoradart is bekotottem és végül a szivargyujto biztosíték is atteve es a kijelző rakotve a szivargyujtora.
Mar csak egy gond van az autóval, de erre soha nem fogok rájönni, eddig ezért is nem nagyon irtam be nektek.
Sűrű szakaszos nyikorgast hallok időnként. Szerintem jobb hátulról. Ha csak siman egyenesen haladok van, hogy akkor is. De van hogy kanyarodáskor. Kéziféket kicsit behuztam egy kattanasig, hatha az, de akkor is nyikorog... Rejtély.
Hajtsd előre a hátsó ülés támláit és próba.....az tud nyikorogni.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7770 Dátum:
2014.12.04 csütörtök, 22:57:26 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.12.04 csütörtök, 18:26:45
Nem tipp volt. Megmondtam, hogy mi a hiba.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
nagyzotya
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7771 Dátum:
2014.12.04 csütörtök, 23:13:04 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.12.04 csütörtök, 20:04:06
Hajtsd előre a hátsó ülés támláit és próba.....az tud nyikorogni.
Multkor megrangattam kicsit őket, hogy nem-e ők szaroznak. Akkor csendbe tűrték, de megpróbálom eloredonteni őket.
Naplózva
nagyzotya
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7772 Dátum:
2014.12.05 péntek, 21:49:07 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.12.04 csütörtök, 20:04:06
Hajtsd előre a hátsó ülés támláit és próba.....az tud nyikorogni.
Sajnos nem az ülés nyikorog.
Fene egye meg! Ugralok a hátulján semmi nyikorgas, balra-jobbra mozgatom a hátulját és akkor sem. Gondolom így csaknem a lengescsillapito....
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7773 Dátum:
2014.12.06 szombat, 09:17:44 »
Idézetet írta: nagyzotya - 2014.12.05 péntek, 21:49:07
Sajnos nem az ülés nyikorog.
Fene egye meg! Ugralok a hátulján semmi nyikorgas, balra-jobbra mozgatom a hátulját és akkor sem. Gondolom így csaknem a lengescsillapito....
Ha ugráltam nálam sem jelentkezett,inkább a toronycsapágy(valószínű),emeld fel a vasat,fújd be ott fenn wd40-el.Lehet,hogy elhallgat,de nem hosszú életű dolog.Nekem egy darabig jó volt,már toronycsapágy megérett a cserére.
Kérdés mindenkihez:Párban kell cserélni a toronycsapágyat,vagy elég a hibásat lecserélni?
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
laci40
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7774 Dátum:
2014.12.06 szombat, 09:50:11 »
Sziasztok!
Köszönöm a befogadást a clubba. Olyan kérdésem lenne tud-e valaki ajánlani valaki egy megbízható hozzá értő szerelőt mk 3-as 1,8 benzineshez Pest megyében?
Előre is köszönöm a választ.
Üdv.
Laci
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7775 Dátum:
2014.12.06 szombat, 10:17:57 »
Idézetet írta: laci40 - 2014.12.06 szombat, 09:50:11
Sziasztok!
Köszönöm a befogadást a clubba. Olyan kérdésem lenne tud-e valaki ajánlani valaki egy megbízható hozzá értő szerelőt mk 3-as 1,8 benzineshez Pest megyében?
Előre is köszönöm a választ.
Üdv.
Laci
Üllőn.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7776 Dátum:
2014.12.06 szombat, 10:41:48 »
Érdekes. Lassan 15 éve az utakon vannak, de még mindig "hozzáértő"-t keresnek.
Pedig nem bonyolult kocsi. (Nekem)
Akinek az, annak el kéne gondolkodnia (szerelők).
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7777 Dátum:
2014.12.06 szombat, 11:00:57 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.12.06 szombat, 10:41:48
Érdekes. Lassan 15 éve az utakon vannak, de még mindig "hozzáértő"-t keresnek.
Pedig nem bonyolult kocsi. (Nekem)
Akinek az, annak el kéne gondolkodnia (szerelők).
pláne a benzines.egyszerű mint a faék.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7778 Dátum:
2014.12.06 szombat, 11:38:05 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.06 szombat, 11:00:57
pláne a benzines.egyszerű mint a faék.
Te is tudod, hogy a zsenialitás nem a bonyolult megoldásokban rejlik.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7779 Dátum:
2014.12.06 szombat, 13:58:35 »
Idézetet írta: laci40 - 2014.12.06 szombat, 09:50:11
Sziasztok!
Köszönöm a befogadást a clubba. Olyan kérdésem lenne tud-e valaki ajánlani valaki egy megbízható hozzá értő szerelőt mk 3-as 1,8 benzineshez Pest megyében?
Előre is köszönöm a választ.
Üdv.
Laci
Ez a hibától is függ. Írd le a hibát, és adunk tippet hova vidd.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7780 Dátum:
2014.12.06 szombat, 14:39:33 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.06 szombat, 11:00:57
pláne a benzines.egyszerű mint a faék.
A faék sem mindenkinek egyszerű dolog.(pláne ,ha nem tudja mi az
)
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7781 Dátum:
2014.12.06 szombat, 14:48:30 »
Idézetet írta: vagyokabajnok - 2014.12.06 szombat, 14:39:33
A faék sem mindenkinek egyszerű dolog.(pláne ,ha nem tudja mi az
)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alabuka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
verda
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7782 Dátum:
2014.12.12 péntek, 20:28:05 »
Sziasztok a generator okozhat e olyan problémát hogy a fordulat nem esik vissza a fordulat és váltáskor felpörög a motor.pl: 3. Ba magátol megy sz autó gáz adás nélkül.
Naplózva
Ford mondeo 1993 1.6 benzin sedan 100km/11
Ford mondeo ghia 2002 1.8 benzin sedan 100km/7,7
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7783 Dátum:
2014.12.12 péntek, 21:02:02 »
Idézetet írta: alabuka - 2014.12.12 péntek, 20:28:05
Sziasztok a generator okozhat e olyan problémát hogy a fordulat nem esik vissza a fordulat és váltáskor felpörög a motor.pl: 3. Ba magátol megy sz autó gáz adás nélkül.
Szívó oldali tömítetlenség....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7784 Dátum:
2014.12.12 péntek, 21:07:03 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.12.12 péntek, 21:02:02
Szívó oldali tömítetlenség....
lyukas vákumcső is ludas lehet, pl ha egy nyest szétrágja a vákumcsövet. Nekem 500-800 fordulattal volt a normális fölött, olyan érzés volt mintha a Skynet átvette volna az irányítást.
Naplózva
alabuka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
verda
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7785 Dátum:
2014.12.12 péntek, 21:07:27 »
Benzines ha érdemben nem tudsz hozzászolni akkor ne írj semmit .
Naplózva
Ford mondeo 1993 1.6 benzin sedan 100km/11
Ford mondeo ghia 2002 1.8 benzin sedan 100km/7,7
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7786 Dátum:
2014.12.12 péntek, 21:09:38 »
Idézetet írta: alabuka - 2014.12.12 péntek, 21:07:27
Benzines ha érdemben nem tudsz hozzászolni akkor ne írj semmit .
Miért nem érdemi válasz amit írt?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
alabuka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
verda
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7787 Dátum:
2014.12.12 péntek, 21:11:31 »
Már meg volt
Alapjárati motor újra cserélve és már 5 szerelô látta.de nem jutottunk elöre.rá rakták a laptopot és valami olyan jött ki hogy a generátortól AZ akksiig ingadozik AZ áram.
Naplózva
Ford mondeo 1993 1.6 benzin sedan 100km/11
Ford mondeo ghia 2002 1.8 benzin sedan 100km/7,7
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7788 Dátum:
2014.12.12 péntek, 21:12:24 »
Idézetet írta: alabuka - 2014.12.12 péntek, 21:07:27
Benzines ha érdemben nem tudsz hozzászolni akkor ne írj semmit .
Majd te mondod meg, hogy mikor írhatok, nem?
Ja lehet nem érted, amit írtam? Bocs, ennél egyszerűbben nem lehet leírni.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.12.12 péntek, 21:24:36 írta a benzines
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alabuka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
verda
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7789 Dátum:
2014.12.12 péntek, 21:13:43 »
Féksrével végignézve karter szivocsonk alapjárat csö pillangószelepek lambada hömérséklet jeladó potméter kizárva azt mondják az okosak az inteligens generátor viszatöltésnél van valami hiba ami rossz jelet küld ..mert aksinál mérésnél nagy volt az ingadozás...a kérdés az a generátor okozhatja ezt aproblémát?
Naplózva
Ford mondeo 1993 1.6 benzin sedan 100km/11
Ford mondeo ghia 2002 1.8 benzin sedan 100km/7,7
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7790 Dátum:
2014.12.12 péntek, 21:15:45 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2014.12.12 péntek, 21:07:03
lyukas vákumcső is ludas lehet, pl ha egy nyest szétrágja a vákumcsövet. Nekem 500-800 fordulattal volt a normális fölött, olyan érzés volt mintha a Skynet átvette volna az irányítást.
Most nekem írod?
A lyukas vákuumcső nem szívó oldali tömítetlenség?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alabuka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
verda
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7791 Dátum:
2014.12.12 péntek, 21:15:52 »
Na akkor te vagy az emberünk aki ezt megoldja bajnok.mikor érsz rá?
Naplózva
Ford mondeo 1993 1.6 benzin sedan 100km/11
Ford mondeo ghia 2002 1.8 benzin sedan 100km/7,7
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7792 Dátum:
2014.12.12 péntek, 21:17:52 »
Idézetet írta: alabuka - 2014.12.12 péntek, 21:13:43
Féksrével végignézve karter szivocsonk alapjárat csö pillangószelepek lambada hömérséklet jeladó potméter kizárva azt mondják az okosak az inteligens generátor viszatöltésnél van valami hiba ami rossz jelet küld ..mert aksinál mérésnél nagy volt az ingadozás...a kérdés az a generátor okozhatja ezt aproblémát?
Figyelj, hátha most érthetőbb leszek.
Benzines Mondeo nem emeli a fordulatszámot generátor terhelésre.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7793 Dátum:
2014.12.12 péntek, 21:18:43 »
Idézetet írta: alabuka - 2014.12.12 péntek, 21:15:52
Na akkor te vagy az emberünk aki ezt megoldja bajnok.mikor érsz rá?
Nekem rejtélyes, hogy kivel levelezel! Használd már légyszi a válasz gombot! (Előnézetet is és a Módosít gombokat is lehet), akkor egyértelmű lesz.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
alabuka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
verda
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7794 Dátum:
2014.12.12 péntek, 21:27:31 »
És AZ új alapjárati motort kell e szabályozni szerelés után? Más termosztát csere közbe el lehet valamit rontani pl kábel ? Köszi
Naplózva
Ford mondeo 1993 1.6 benzin sedan 100km/11
Ford mondeo ghia 2002 1.8 benzin sedan 100km/7,7
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7795 Dátum:
2014.12.12 péntek, 22:11:09 »
Idézetet írta: alabuka - 2014.12.12 péntek, 21:27:31
És AZ új alapjárati motort kell e szabályozni szerelés után? Más termosztát csere közbe el lehet valamit rontani pl kábel ? Köszi
Az oké. hogy új az alapjárati szabályzó szelep. De működik is? Ezalatt azt értem, hogy kap-e vezérlést. A csatlakozót bizonyára rádugod de kérdés, hogy a vezetékei is rendben vannak-e. Szkóppal lehetne ellenőrizni (ajjaj....lehet megint nem érdemben írok?....azért próbáld meg érteni
) a kitöltés tényező szabályzását az alapjárati szabályozó szelepnél.
Én nem szoktam elrontani semmit. De van ott pár dolog, amit el lehet. Most azért kérdezed, mert majd el szeretnél rontani ott valamit?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7796 Dátum:
2014.12.12 péntek, 22:14:05 »
Idézetet írta: alabuka - 2014.12.12 péntek, 21:13:43
Féksrével végignézve karter szivocsonk alapjárat csö pillangószelepek lambada hömérséklet jeladó potméter kizárva azt mondják az okosak az inteligens generátor viszatöltésnél van valami hiba ami rossz jelet küld ..mert aksinál mérésnél nagy volt az ingadozás...a kérdés az a generátor okozhatja ezt aproblémát?
Generátor visszatöltés? Hova? Az ELMŰ hálózatba?
Úgy gondolták, hogy mondanak valami tudományosan hangzót, ami majd megüli a gyomrod.
Mekkora volt az ingadozás, hány volt?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7797 Dátum:
2014.12.12 péntek, 22:20:33 »
Idézetet írta: alabuka - 2014.12.12 péntek, 21:11:31
Már meg volt
Alapjárati motor újra cserélve és már 5 szerelô látta.de nem jutottunk elöre.rá rakták a laptopot és valami olyan jött ki hogy a generátortól AZ akksiig ingadozik AZ áram.
Na ez szép lehetett.... laptoppal megnézték, hogy a generátortól az akksiig ingadozik az áram? Nem semmi!
Áramot árammérő lakatfogóval lehet mérni, ami multiméterhez vagy oszcilloszkóphoz van csatlakoztatva.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7798 Dátum:
2014.12.12 péntek, 22:47:19 »
Idézetet írta: alabuka - 2014.12.12 péntek, 20:28:05
Sziasztok a generator okozhat e olyan problémát hogy a fordulat nem esik vissza a fordulat és váltáskor felpörög a motor.pl: 3. Ba magátol megy sz autó gáz adás nélkül.
Előfordulhat,,,olvasd el ezeket figyelmesen és sok mindent meg fogsz érteni :
(a benzines is fussa át, benne van hogy miért laptoppal és nem lakatfogóval
)
http://www.google.hu/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CCYQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.injektor.hu%2Fimg%2F145%2FHogy_is_van_ez_A_Ford_intelligens_tltse.pdf&ei=Kl6LVPbwJZLwaNvwgLAD&usg=AFQjCNEq7fNHApmwEEnyg-u93Zs0y9M2bQ&bvm=bv.81828268,d.d2s
és
http://injektor.hu/hu-HU/kezdolap/10-hogyisvanez/102-hogy-is-van-ez-13-a-ford-intelligens-toltese
üdv, FD.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7799 Dátum:
2014.12.12 péntek, 22:53:20 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2014.12.12 péntek, 22:47:19
(a benzines is fussa át, benne van hogy miért laptoppal és nem lakatfogóval
)
Nyugodt lehetsz, hogy tudom mi van a cikkben. Mellesleg -ahogy korábban írtam- lakatfogó és oszcilloszkóp.....ennek a megjelenítője a laptop.
De van saját kijelzős oszcilloszkóp is, amihez nem kell laptop.
Lakatfogó nélkül egész biztosan nem fogsz áramot mérni. Kizárt, hogy legyen olyan autó, amibe töltőáram mérő rendszer építenek gyárilag....csak azért, hogy diagnosztikai (esetünkben laptop) műszerrel ellenőrizhesd. (nem lenne olcsó és ugye a gyártó arra biztos nem költ, amire nem feltétlen muszáj)
ui: Egyébként meg helytelenül ajánlod a cikket (esetleg félrevezeted és elkezd olyanokon agyalni, ami "nincs is"), mert ez dízel autóra vonatkozik nagy %-ban.
Ahogy korábban írtam, benzin motor esetén nincs fordulatszám változtatás generátor terhelésváltozásra.
(ennek én sem örülök, mert alapjáratnál és terhelésnél 13.6-ig is leeshet a töltőfeszültség)
Mellesleg a benzines motorok nem e-gas rendszerűek így "gázt" nem is igazán tud adni a motorvezérlő.
Amit tud-na játszani az alapjárati szabályzószeleppel az "semmi". Ugyanis ebben az esetben hiába adna -sokat nem tud- több levegőt, benzin nem lesz több
(TPS áll).
Szóval jó a cikk, dízel esetében.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.12.12 péntek, 23:16:03 írta a benzines
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Oldalak:
1
...
149
150
151
152
153
154
155
[
156
]
157
158
159
160
161
162
163
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ