Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:02:50
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
151
152
153
154
155
156
157
[
158
]
159
160
161
162
163
164
165
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4662015 alkalommal)
0 Felhasználó és 27 vendég van a témában
bibi105
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
.
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7850 Dátum:
2014.12.21 vasárnap, 08:13:51 »
Idézetet írta: key - 2014.12.20 szombat, 12:35:33
Akkor magasabb ár kategóriába nézelődők
itt is szét nézhetsz a fórumon eladóm kocsik után, én tudok egy szép kombit:)))
Naplózva
bonisz
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7851 Dátum:
2014.12.21 vasárnap, 11:48:29 »
Sziasztok!
A probléma az volt az autóval(1.8 benzin 81kw) hogy felbőgött a motor mikor kinyomtam a kuplungot és az alapjárat csak max 1500-ra esett vissza.A hiba az volt hogy a szívósor mögötti kartelgázcső szét volt csúnyán repedve.Ha már lent volt a szívósor így ki is lett herélve.
Ezután mikor be lett indítva csak nehezen indult be és azóta a fordulatszám annyira visszaesik a kuplung kinyomásakor(kb 500-ra vagy lejjebb) hogy leáll a motor.
A kérdésem az lenne hogy ezt a herélés okozhatja?Vigyem motordiagnosztikára?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7852 Dátum:
2014.12.21 vasárnap, 12:04:19 »
Idézetet írta: bonisz - 2014.12.21 vasárnap, 11:48:29
Sziasztok!
A probléma az volt az autóval(1.8 benzin 81kw) hogy felbőgött a motor mikor kinyomtam a kuplungot és az alapjárat csak max 1500-ra esett vissza.A hiba az volt hogy a szívósor mögötti kartelgázcső szét volt csúnyán repedve.Ha már lent volt a szívósor így ki is lett herélve.
Ezután mikor be lett indítva csak nehezen indult be és azóta a fordulatszám annyira visszaesik a kuplung kinyomásakor(kb 500-ra vagy lejjebb) hogy leáll a motor.
A kérdésem az lenne hogy ezt a herélés okozhatja?Vigyem motordiagnosztikára?
Nem a herélés okozta. Valamit rosszul raktak össze. Alapjáratira szabályzó szelepre és/vagy MAP-ra rá lett dugva a csatlakozó?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
bonisz
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7853 Dátum:
2014.12.21 vasárnap, 12:08:55 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.21 vasárnap, 12:04:19
Nem a herélés okozta. Valamit rosszul raktak össze. Alapjáratira szabályzó szelepre és/vagy MAP-ra rá lett dugva a csatlakozó?
Össze lett dugva minden.Még arra gondolok hogy van más alkatrész a körben ami nem százas, mert eddig is elég rángatós és erőtlen volt a motor.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7854 Dátum:
2014.12.21 vasárnap, 12:12:02 »
Idézetet írta: bonisz - 2014.12.21 vasárnap, 12:08:55
Össze lett dugva minden.Még arra gondolok hogy van más alkatrész a körben ami nem százas, mert eddig is elég rángatós és erőtlen volt a motor.
Rángatás lehet gyújtás hiba miatt is. Alapjárati szabályzó szelep működik?
Benzin nyomás rendben?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
bonisz
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7855 Dátum:
2014.12.21 vasárnap, 12:19:12 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.21 vasárnap, 12:12:02
Rángatás lehet gyújtás hiba miatt is. Alapjárati szabályzó szelep működik?
Benzin nyomás rendben?
Egyenlőre annyit csináltam hogy leszereltem az alapjárati szelepet,kitakarítottam így most az alapjárati fordulat 750-nél lentebb nem esik.Most az a veszély elmúlt hogy leálljon.Ráférne már az autóra egy erősebb karbi mert már én 90ezret mentem vele de még gyertyát sem cseréltem.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7856 Dátum:
2014.12.21 vasárnap, 12:38:35 »
Idézetet írta: bonisz - 2014.12.21 vasárnap, 12:19:12
Egyenlőre annyit csináltam hogy leszereltem az alapjárati szelepet,kitakarítottam így most az alapjárati fordulat 750-nél lentebb nem esik.Most az a veszély elmúlt hogy leálljon.Ráférne már az autóra
egy erősebb karbi
mert már én 90ezret mentem vele de még gyertyát sem cseréltem.
Remélem karbantartásra gondoltál és nem karburátorra.
60e km a gyertya csereperiódusa.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
bonisz
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7857 Dátum:
2014.12.21 vasárnap, 12:59:34 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.21 vasárnap, 12:38:35
Remélem karbantartásra gondoltál és nem karburátorra.
60e km a gyertya csereperiódusa.
Hogyne....karbantartásra.
Naplózva
nzoli
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 201
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7858 Dátum:
2014.12.22 hétfő, 20:25:28 »
Szisztok!
Olvastam itt a fórumon hogy a wolfgabor felhasználó Mondeojával is sz volt mint nekem hogy csörgött gázadásnál 1700- 2000 fordulatszámnál nekem detto ugyan az van. Álló helyzetben szép hangja van. Próbáltam úgy is hogy kézifékkel elindulni de nem csinálta a csörgést.
Érdekelne hogy a kopogásérzékelő csinálhat-e ilyet. Több benzinkutnál is voltam de semmi változás.
reggel mikor melóba indulok 7 km a táv nem hallom hogy csörög hiába adok neki gázt.
Remélem valakinek van valami ötlete vagy ne is foglalkozzak vele.
Naplózva
2008 Ford Mondeo mk4 ba7 sedan 107kw 2.0 145 le
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7859 Dátum:
2014.12.22 hétfő, 20:30:54 »
Idézetet írta: nzoli - 2014.12.22 hétfő, 20:25:28
Szisztok!
Olvastam itt a fórumon hogy a wolfgabor felhasználó Mondeojával is sz volt mint nekem hogy csörgött gázadásnál 1700- 2000 fordulatszámnál nekem detto ugyan az van. Álló helyzetben szép hangja van. Próbáltam úgy is hogy kézifékkel elindulni de nem csinálta a csörgést.
Érdekelne hogy a kopogásérzékelő csinálhat-e ilyet. Több benzinkutnál is voltam de semmi változás.
reggel mikor melóba indulok 7 km a táv nem hallom hogy csörög hiába adok neki gázt.
Remélem valakinek van valami ötlete vagy ne is foglalkozzak vele.
Most egy kicsit nem értem.....
Az elején úgy írod, hogy neked is csörög 1700-2000 f/perc között.
Aztán utána folyamatosan azt írod, hogy akár mit csinálsz nem csörög. Nos, akkor van probléma vagy nincs probléma?
Wolfgabor-nak egyébként is dízel autója van.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
nzoli
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 201
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7860 Dátum:
2014.12.22 hétfő, 20:43:11 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.22 hétfő, 20:30:54
Most egy kicsit nem értem.....
Az elején úgy írod, hogy neked is csörög 1700-2000 f/perc között.
Aztán utána folyamatosan azt írod, hogy akár mit csinálsz nem csörög. Nos, akkor van probléma vagy nincs probléma?
Wolfgabor-nak egyébként is dízel autója van.
Igazad van! Csak üzemmelegen csinálja a csörgést menet közben. Álló helyzetben ha gázt adok semmi csörgés nincs.
Naplózva
2008 Ford Mondeo mk4 ba7 sedan 107kw 2.0 145 le
paszty
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Mr.
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7861 Dátum:
2014.12.22 hétfő, 20:58:31 »
Idézetet írta: nzoli - 2014.12.22 hétfő, 20:43:11
Igazad van! Csak üzemmelegen csinálja a csörgést menet közben. Álló helyzetben ha gázt adok semmi csörgés nincs.
Ez engem is érdekelne!
Naplózva
2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi 300.000 km
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7862 Dátum:
2014.12.23 kedd, 13:18:50 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.22 hétfő, 20:30:54
Most egy kicsit nem értem.....
Az elején úgy írod, hogy neked is csörög 1700-2000 f/perc között.
Aztán utána folyamatosan azt írod, hogy akár mit csinálsz nem csörög. Nos, akkor van probléma vagy nincs probléma?
Wolfgabor-nak egyébként is dízel autója van.
De volt neki 1.8-as 125 pacis benzinese is.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7863 Dátum:
2014.12.23 kedd, 15:14:30 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.12.23 kedd, 13:18:50
De volt neki 1.8-as 125 pacis benzinese is.
Lehet, de akkor az jóval régebben, nem?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7864 Dátum:
2014.12.23 kedd, 15:19:43 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.23 kedd, 15:14:30
Lehet, de akkor az jóval régebben, nem?
vagy 2-3 dízellel ezelőtt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacika71
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7865 Dátum:
2014.12.24 szerda, 08:31:37 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.23 kedd, 15:14:30
Lehet, de akkor az jóval régebben, nem?
Nem olyan nagyon régen. Tavalyelőtt még az volt neki.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7866 Dátum:
2014.12.24 szerda, 10:15:00 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.12.24 szerda, 08:31:37
Nem olyan nagyon régen. Tavalyelőtt még az volt neki.
Egy napi szintén folyamatosan működő fórumban a "tavaly előtt" elég régnek számít. Szerintem.
Ami viszont még furcsább, hogy valaki egy akkori problémájára zsigerből emlékszik. Hacsak nem mostanában olvasta a topik azon részét.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
key
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7867 Dátum:
2014.12.25 csütörtök, 21:08:42 »
sziasztok
Kellemes ünnepeket Nektek
Emeltem az áron,....ehhez mit szóltok?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_ghia-8550087
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7868 Dátum:
2014.12.25 csütörtök, 22:48:07 »
Idézetet írta: key - 2014.12.25 csütörtök, 21:08:42
sziasztok
Kellemes ünnepeket Nektek
Emeltem az áron,....ehhez mit szóltok?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_ghia-8550087
Szerintem ez egy lelakott xar.....
Ha mindenképpen 1.8, akkor ez: (Dentracft árulja)
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_ambiente_1._tulaj_ujonnan_magyar-8547633
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7869 Dátum:
2014.12.25 csütörtök, 23:02:21 »
Idézetet írta: key - 2014.12.25 csütörtök, 21:08:42
sziasztok
Kellemes ünnepeket Nektek
Emeltem az áron,....ehhez mit szóltok?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_ghia-8550087
Sokkal jobbat írtam, privátban.
Ne feledd, ezt is át kell íratni és minimum leszervizelni.
Öregebb, nem jár hozzá semmi, tempomat nincs, ESP nincs, fűthető első szélvédő sincs....stb. ....és 1.8... 2x annyi km-el, mint amit én írtam.
De látom, hogy te mindenáron "be akarsz vásárolni"......
Naplózva
Imádom a dízeleket!
nagyzotya
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7870 Dátum:
2014.12.25 csütörtök, 23:48:47 »
Idézetet írta: key - 2014.12.25 csütörtök, 21:08:42
sziasztok
Kellemes ünnepeket Nektek
Emeltem az áron,....ehhez mit szóltok?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_ghia-8550087
Nem ajánlom az 1.8-st még 125loval sem.
Hidd el, hogy ők sem véletlen tanácsolják a 2.0-t.
Az én tapasztalatom az, hogy ha egy autó aron alul van, akkor általában rossz is. Nagyon nehéz olyat kifogni, aki megszorul es a jo autóját áron alul adja el.
Képzeld magad a helyükben. Ha neked van egy jó autód, miért adnád olcsón, hisz tudod, hogy jó és úgyis jól járnak vele. A jelmondatod pedig eladáskor, hogy az enyémben kevés a km és szuper állapotú. Ezért megéri ezt a penzt. Persze valaki a szarra is ezt mondja tudom...
Naplózva
key
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7871 Dátum:
2014.12.26 péntek, 09:46:07 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.25 csütörtök, 23:02:21
Sokkal jobbat írtam, privátban.
Ne feledd, ezt is át kell íratni és minimum leszervizelni.
Öregebb, nem jár hozzá semmi, tempomat nincs, ESP nincs, fűthető első szélvédő sincs....stb. ....és 1.8... 2x annyi km-el, mint amit én írtam.
De látom, hogy te mindenáron "be akarsz vásárolni"......
Nyilván nem akarok szart venni,(ezért linkelem be ide ),de nem akarom magam lenullázni sem.....és mondjuk ha viszonylag jó lett volna a verda ,akkor talán 750be elhozhattam volna+átírás ,850ből megállt volna a történet olajcserével.Az kevesebb annál amit mondtál..persze tudom,hogy kicsivel felszereltebb is....de maradna pénzem ami azért nem mellékes...
nagyzotya:áron alul lenne ez a verda?Egy 2001es közel 200ezret ment autóért mennyit kellene adnom,hogy ne legyen áron alul?Bár lehet nem értek hozzá,de szerintem ez messze nem áron aluli összeg és persze nem is a teteje
Szerintetek 1M alatt nem érdemes mk3 mondeot nézni?Mert ha nem, akkor még gyűjtök egy kicsit mert nem szeretnék nullára futni és visszatérek...
«
Utoljára szerkesztve: 2014.12.26 péntek, 09:59:26 írta key
»
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7872 Dátum:
2014.12.26 péntek, 10:54:13 »
Idézetet írta: key - 2014.12.26 péntek, 09:46:07
Nyilván nem akarok szart venni,(ezért linkelem be ide ),de nem akarom magam lenullázni sem.....és mondjuk ha viszonylag jó lett volna a verda ,akkor talán 750be elhozhattam volna+átírás ,850ből megállt volna a történet olajcserével.Az kevesebb annál amit mondtál..persze tudom,hogy kicsivel felszereltebb is....de maradna pénzem ami azért nem mellékes...
Igen, maradna pénzed....amit lehet rögtön rá is kell költened és akkor még nem tudod milyen a gumi rajta, ami feltehetően nem túl jó és max. csak nyári.
Ha csak gumikat kell venned és egyéb javítani való nincs, akkor már szinte ott is vagy árban és akkor még csak egyik szezonra van gumid.
Te döntesz mindenképp, csak nehogy később megbánd.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
key
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7873 Dátum:
2014.12.26 péntek, 10:58:10 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.26 péntek, 10:54:13
Igen, maradna pénzed....amit lehet rögtön rá is kell költened és akkor még nem tudod milyen a gumi rajta, ami feltehetően nem túl jó és max. csak nyári.
Ha csak gumikat kell venned és egyéb javítani való nincs, akkor már szinte ott is vagy árban és akkor még csak egyik szezonra van gumid.
Te döntesz mindenképp, csak nehogy később megbánd.
Amúgy persze igazad van...megérné megvenni amit ajánlottál...mennyi időm van eldönteni,hogy jöhet e a verda?
Naplózva
nzoli
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 201
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7874 Dátum:
2014.12.27 szombat, 15:34:40 »
http://kepfeltoltes.hu/view/141227/20141227_IMG_039_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Sziasztok! 2 napja szembesűltem hogy a trafó 2 helyen meg van repedve. Ez szerintetek okozhat bármi féle hibát? pl: szikra kihagyás és üzem melegen be be csörög?
http://kepfeltoltes.hu/view/141227/20141227_IMG_0040_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A második képen a pirossal karikázott cső a bilincs tövénél látok egy kis repedést okozhate valami bajt vagy ez is csere? Ezt milyen csőnek hívják?
Segítségeteket előre is köszönöm!
«
Utoljára szerkesztve: 2014.12.27 szombat, 16:02:08 írta nzoli
»
Naplózva
2008 Ford Mondeo mk4 ba7 sedan 107kw 2.0 145 le
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7875 Dátum:
2014.12.27 szombat, 15:55:04 »
Az első képet sem látni....... nemhogy a másodikat.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
nzoli
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 201
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7876 Dátum:
2014.12.27 szombat, 16:03:01 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.27 szombat, 15:55:04
Az első képet sem látni....... nemhogy a másodikat.
Bocsi most már jó!
Naplózva
2008 Ford Mondeo mk4 ba7 sedan 107kw 2.0 145 le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7877 Dátum:
2014.12.27 szombat, 16:12:08 »
Idézetet írta: nzoli - 2014.12.27 szombat, 15:34:40
http://kepfeltoltes.hu/view/141227/20141227_IMG_039_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Sziasztok! 2 napja szembesűltem hogy a trafó 2 helyen meg van repedve. Ez szerintetek okozhat bármi féle hibát? pl: szikra kihagyás és üzem melegen be be csörög?
http://kepfeltoltes.hu/view/141227/20141227_IMG_0040_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A második képen a pirossal karikázott cső a bilincs tövénél látok egy kis repedést okozhate valami bajt vagy ez is csere? Ezt milyen csőnek hívják?
Segítségeteket előre is köszönöm!
1.kép.
Az első gyanús hiba után dobni kell a kukába.
2.kép
Karter gáz visszavezető cső.max olajos lesz a környéke egy picit.természetesen vissza is lehet vágni egy picit....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vstryker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 122
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7878 Dátum:
2014.12.28 vasárnap, 11:00:02 »
Sziasztok,
Most voltunk egy hosszabb úton az autóval és mivel olyan helyen voltunk, hogy nem volt értelmes adás, kikapcsoltam a rádiót, hátul hadd aludjanak a lányok. Ez viszont azzal járt együtt, hogy olyan hangokat hallottam, amik szét idegeltek.
1.8 benzin ugyebár, kombi, csomagok stb. és azt figyeltem meg, hogy 1500 -ös fordulattól ha terheltem, akkor olyan hangja lett, mintha aluminium fazekat csörömpölnék. Utána már kisimult, de terhelésnél csinálja. Ha kicsit elveszem a gázt, akkor abbamarad, de némileg akkor is hallatszik ha csak tartom a sebességet.
Normális ez?
Ami még lehet,hogy a blokk mögötti hővédő fenti tartókonzoljai eltörtek és lehet az zörög, mert nem volt még időm megcsinálni. Egyébként úgy hibátlannak tűnik. Normálisan megy, normálisan fogyaszt ( ilyen 100-110 -el 6,5l jött ki), csak a hangok...
Szívósor most lett nyáron levéve...faceliftes, nem lötyögött.
Naplózva
Mondeo Kombi Trend 1.8 benzin (125LE) - 2001
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7879 Dátum:
2014.12.28 vasárnap, 11:29:33 »
Idézetet írta: vstryker - 2014.12.28 vasárnap, 11:00:02
Sziasztok,
Most voltunk egy hosszabb úton az autóval és mivel olyan helyen voltunk, hogy nem volt értelmes adás, kikapcsoltam a rádiót, hátul hadd aludjanak a lányok. Ez viszont azzal járt együtt, hogy olyan hangokat hallottam, amik szét idegeltek.
1.8 benzin ugyebár, kombi, csomagok stb. és azt figyeltem meg, hogy 1500 -ös fordulattól ha terheltem, akkor olyan hangja lett, mintha aluminium fazekat csörömpölnék. Utána már kisimult, de terhelésnél csinálja. Ha kicsit elveszem a gázt, akkor abbamarad, de némileg akkor is hallatszik ha csak tartom a sebességet.
Normális ez?
Ami még lehet,hogy a blokk mögötti hővédő fenti tartókonzoljai eltörtek és lehet az zörög, mert nem volt még időm megcsinálni. Egyébként úgy hibátlannak tűnik. Normálisan megy, normálisan fogyaszt ( ilyen 100-110 -el 6,5l jött ki), csak a hangok...
Szívósor most lett nyáron levéve...faceliftes, nem lötyögött.
Igen, a hővédő rezonálhat.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
vstryker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 122
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7880 Dátum:
2014.12.28 vasárnap, 15:11:43 »
Másik kérdés, hogy cserelném az olajat, mert letelt az év és majd 10ezret mentem is vele. A kérdés az, hogy 13éves az autó, még mindig 5w30 vagy mehetne 10w?
Naplózva
Mondeo Kombi Trend 1.8 benzin (125LE) - 2001
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7881 Dátum:
2014.12.28 vasárnap, 15:13:47 »
Idézetet írta: vstryker - 2014.12.28 vasárnap, 15:11:43
Másik kérdés, hogy cserelném az olajat, mert letelt az év és majd 10ezret mentem is vele. A kérdés az, hogy 13éves az autó, még mindig 5w30 vagy mehetne 10w?
Persze.
A km sem számít.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7882 Dátum:
2014.12.28 vasárnap, 22:00:36 »
Idézetet írta: vstryker - 2014.12.28 vasárnap, 15:11:43
Másik kérdés, hogy cserelném az olajat, mert letelt az év és majd 10ezret mentem is vele. A kérdés az, hogy 13éves az autó, még mindig 5w30 vagy mehetne 10w?
Az autódba az 5w30 az előírás. Ha elkezdi jelentős mértékben enni az olajat akkor első lépcsőben válthatsz 5w40-re. Az hogy 13 éves nem jelentős információ, a futott km is csak irányadó, mert használat függő a motorkopás mértéke. Felejtsd el a régi beidegződéseket. Enyém is 13 éves, benne 220ekm, eszembe nincs 5w30-tól eltérőt beletenni, pláne 10w-t nem!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7883 Dátum:
2014.12.28 vasárnap, 22:03:06 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2014.12.28 vasárnap, 22:00:36
Az autódba az 5w30 az előírás. Ha elkezdi jelentős mértékben enni az olajat akkor első lépcsőben válthatsz 5w40-re. Az hogy 13 éves nem jelentős információ, a futott km is csak irányadó, mert használat függő a motorkopás mértéke. Felejtsd el a régi beidegződéseket. Enyém is 13 éves, benne 220ekm, eszembe nincs 5w30-tól eltérőt beletenni, pláne 10w-t nem!
Miért is jó a 30-ról a 40-re váltás? Semmi köze az olajfogyáshoz. Az a szám egész mást jelent.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7884 Dátum:
2014.12.28 vasárnap, 22:26:20 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.28 vasárnap, 22:03:06
Miért is jó a 30-ról a 40-re váltás? Semmi köze az olajfogyáshoz. Az a szám egész mást jelent.
Ha jelentős olajfogyasztás miatt váltanom kellene olajat, akkor azért maradnék 5w-nél mert a hideg szivattyűzhatósága jobb a 10W-snél, így hidegindításnál kevesebbet forog szárazon, amíg felépül az olajnyomás és hamarab átolajozott lesz a motor. (1 hidegindítás kb 200 km-nyi üzememeleg futás motorkopásával egyenértékű), és azért w40-et, mert ha már kopott a motor akkor üzemmelegen a 40-es olajok 100 fokon mért kinetikai viszkozitása sokkal magasabb a 30-as olajoknál, így magas fordulaton ahol a kopott benzinmotorok általában eszegetik az olajat, vastagabb filmű marad az olaj,ergó kevésbé eszi majd. Természetesen javasolt az olajfogyás okát orvosolni, de addig is én így választanék olajat, hogy odázzam a javítási költséget. Lehet nem egyre gondoltunk, fejtsd ki mire gondolsz.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7885 Dátum:
2014.12.28 vasárnap, 22:50:25 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2014.12.28 vasárnap, 22:26:20
Ha jelentős olajfogyasztás miatt váltanom kellene olajat, akkor azért maradnék 5w-nél mert a hideg szivattyűzhatósága jobb a 10W-snél, így hidegindításnál kevesebbet forog szárazon, amíg felépül az olajnyomás és hamarab átolajozott lesz a motor. (1 hidegindítás kb 200 km-nyi üzememeleg futás motorkopásával egyenértékű), és azért w40-et, mert ha már kopott a motor akkor üzemmelegen
a 40-es olajok 100 fokon mért kinetikai viszkozitása sokkal magasabb a 30-as olajoknál,
így magas fordulaton ahol a kopott benzinmotorok általában eszegetik az olajat, vastagabb filmű marad az olaj,ergó kevésbé eszi majd. Természetesen javasolt az olajfogyás okát orvosolni, de addig is én így választanék olajat, hogy odázzam a javítási költséget. Lehet nem egyre gondoltunk, fejtsd ki mire gondolsz.
Aztaa....tanítsd még!
A kiemelt rész marhára nem így van. A 40-esnél a viszkozitása nem magasabb, csak magasabb hőfokon veszíti el a még elfogadható értéket, mint pl. az alacsonyabb 30-as.
De ez is ugye erősen olaj és adalék függő.
Vastagabb filmű marad az olaj? Ejha.... Erre nem is tudok mit mondani.
Ha valami eszi, akkor eszi.... mindegy miből.
Magasabb fordulaton minden motor jobban "fogyasztja" az olajat. Ennek nem túl bonyolult a magyarázata. De semmi köze a 30-40-hez és "vastag film"hez.
Ha van olajfogyasztás, akkor első sorban szelepszár szimmeringnél történik. Nem javítja a másik olaj választás, főleg nem felesleges paramétereket javító hatásúnak gondolva.
Azt kell beletenni, amit a gyártó előír. Általában több lehetőség is van, eltérő üzemeltetési környezettől függően.
Nem egyre gondoltunk....... én a 3-ra.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7886 Dátum:
2014.12.28 vasárnap, 23:28:27 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.28 vasárnap, 22:50:25
Aztaa....tanítsd még!
A kiemelt rész marhára nem így van. A 40-esnél a viszkozitása nem magasabb, csak magasabb hőfokon veszíti el a még elfogadható értéket, mint pl. az alacsonyabb 30-as.
De ez is ugye erősen olaj és adalék függő.
Vastagabb filmű marad az olaj? Ejha.... Erre nem is tudok mit mondani.
Ha valami eszi, akkor eszi.... mindegy miből.
Magasabb fordulaton minden motor jobban "fogyasztja" az olajat. Ennek nem túl bonyolult a magyarázata. De semmi köze a 30-40-hez és "vastag film"hez.
Ha van olajfogyasztás, akkor első sorban szelepszár szimmeringnél történik. Nem javítja a másik olaj választás, főleg nem felesleges paramétereket javító hatásúnak gondolva.
Azt kell beletenni, amit a gyártó előír. Általában több lehetőség is van, eltérő üzemeltetési környezettől függően.
Nem egyre gondoltunk....... én a 3-ra.
Az olaj a szabvány szerint a 100 fokon mért viszkozitása alapján kapja a 40-es számot, nem az alapján a hőmérséklet alapján, amikor egy adott pont alá csökken a viszkozitása.
Naplózva
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7887 Dátum:
2014.12.28 vasárnap, 23:42:48 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.28 vasárnap, 22:50:25
A kiemelt rész marhára nem így van. A 40-esnél a viszkozitása nem magasabb, csak magasabb hőfokon veszíti el a még elfogadható értéket, mint pl. az alacsonyabb 30-as.
De ez is ugye erősen olaj és adalék függő.
Vastagabb filmű marad az olaj? Ejha.... Erre nem is tudok mit mondani.
Ha valami eszi, akkor eszi.... mindegy miből.
Magasabb fordulaton minden motor jobban "fogyasztja" az olajat. Ennek nem túl bonyolult a magyarázata. De semmi köze a 30-40-hez és "vastag film"hez.
Ha van olajfogyasztás, akkor első sorban szelepszár szimmeringnél történik. Nem javítja a másik olaj választás, főleg nem felesleges paramétereket javító hatásúnak gondolva.
Azt kell beletenni, amit a gyártó előír. Általában több lehetőség is van, eltérő üzemeltetési környezettől függően.
Nem egyre gondoltunk....... én a 3-ra.
40-esnél a viszkozitása nem magasabb--> de, magasabb, jóval.
De semmi köze a 30-40-hez --> és ha mégis van összefüggés?
Ha valami eszi, akkor eszi.... mindegy miből --> na erre én nem tudok mit mondani.
első sorban szelepszár szimmeringnél --> vagy hengerfal kopás,vagy gyűrűkopás, tömítések, stb...
Azt kell beletenni, amit a gyártó előír. --> Megegyeztünk. Ha nem elérhető SAE5w30, akkor használható SAE5w40 vagy SAE10w40. Ezt írja a fordos könyv. Itt nyugvópontra jutottunk.
Megtaláltam hol olvastam anno ezt azt olajokról:
http://injektor.hu/technikai-info/13-alapok/45-motorolaj-olajnyomas-olajcsere-ii
«
Utoljára szerkesztve: 2014.12.28 vasárnap, 23:50:32 írta FokaDriver
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7888 Dátum:
2014.12.29 hétfő, 10:07:58 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.28 vasárnap, 22:50:25
Aztaa....tanítsd még!
A kiemelt rész marhára nem így van. A 40-esnél a viszkozitása nem magasabb, csak magasabb hőfokon veszíti el a még elfogadható értéket, mint pl. az alacsonyabb 30-as.
De ez is ugye erősen olaj és adalék függő.
Vastagabb filmű marad az olaj? Ejha.... Erre nem is tudok mit mondani.
Ha valami eszi, akkor eszi.... mindegy miből.
Magasabb fordulaton minden motor jobban "fogyasztja" az olajat. Ennek nem túl bonyolult a magyarázata. De semmi köze a 30-40-hez és "vastag film"hez.
Ha van olajfogyasztás, akkor első sorban szelepszár szimmeringnél történik.
Nem javítja a másik olaj választás, főleg nem felesleges paramétereket javító hatásúnak gondolva.
Azt kell beletenni, amit a gyártó előír. Általában több lehetőség is van, eltérő üzemeltetési környezettől függően.
Nem egyre gondoltunk....... én a 3-ra.
kivéve amikor oválra vagy hordósra kopott a henger,és kipufogja,szép kék füsttel.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7889 Dátum:
2014.12.29 hétfő, 11:47:25 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2014.12.28 vasárnap, 23:42:48
40-esnél a viszkozitása nem magasabb--> de, magasabb, jóval.
De semmi köze a 30-40-hez --> és ha mégis van összefüggés?
Ha valami eszi, akkor eszi.... mindegy miből --> na erre én nem tudok mit mondani.
első sorban szelepszár szimmeringnél --> vagy hengerfal kopás,vagy gyűrűkopás, tömítések, stb...
Azt kell beletenni, amit a gyártó előír. --> Megegyeztünk. Ha nem elérhető SAE5w30, akkor használható SAE5w40 vagy SAE10w40. Ezt írja a fordos könyv. Itt nyugvópontra jutottunk.
Megtaláltam hol olvastam anno ezt azt olajokról:
http://injektor.hu/technikai-info/13-alapok/45-motorolaj-olajnyomas-olajcsere-ii
Felőlem mindenki azt csinál amit akar, abban hisz amiben akar.
Megint a szentírásod a injektor.hu.......
Képzeld, sok turbós nagyteljesítményű motorhoz 30-as az ajánlás.
Sőt nem egy nagy ccm-és autóban cserélek 0W-20 -as gyári olajat.
Biztos hülyék, mert a 40-és olaj jobb lenne neki melegen.....ugye?
Vagy 50-es 60-as....."verseny olaj", ami bírja a hőt. Mindenbe ilyet, oszt jó van! Nem? Nem.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7890 Dátum:
2014.12.29 hétfő, 11:48:29 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.29 hétfő, 10:07:58
kivéve amikor oválra vagy hordósra kopott a henger,és kipufogja,szép kék füsttel.
Akkor sem másik motorolaj a javítás.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7891 Dátum:
2014.12.29 hétfő, 11:49:03 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.29 hétfő, 11:48:29
Akkor sem másik motorolaj a javítás.
nyilván.vagy esetleg a prolong segíthet egy kis homokkal.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7892 Dátum:
2014.12.29 hétfő, 11:53:04 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.29 hétfő, 11:49:03
nyilván.vagy esetleg a prolong segíthet egy kis homokkal.....
Meg a hiperszuper kerámiás motorfelújító adalék!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7893 Dátum:
2014.12.29 hétfő, 11:56:07 »
Idézetet írta: vstryker - 2014.12.28 vasárnap, 15:11:43
Másik kérdés, hogy cserelném az olajat, mert letelt az év és majd 10ezret mentem is vele. A kérdés az, hogy 13éves az autó, még mindig 5w30 vagy mehetne 10w?
Nem kérdés,csakis 5w,amíg nincs vele gond.Nálam 300+km és 5w van benne.
https://cromax.hu/150000000-olajfolyadek/151670000-olaj/151670686-motorolaj/187682-motorolaj-5w-30-ford-5-literes-reszecskeszurovel-dpf
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
KissLaci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 83
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7894 Dátum:
2014.12.31 szerda, 16:03:10 »
Üdv!
Továbbra is küzdök az alapjárati problémámmal. 1.8 Benzin 125LE 2002 es mondeo
Menet közben kuplungot benyomva vagy üresben gurulva nagyon lassan ejti le a fordulatot.
Ujraindítás után megszünik ismét a hiba...
Computer a fojtószelep helyzet érzékelőt hozta hibának, az ki is lett cserélve szóval nem az a ludas, volt egy kontakt hiba is, helyre lett hozva, de ez sem oldotta meg a problémát, illetve kilett tisztítva és szétlett szedve a fojtószelep is.
Esetleg van valakinek ötlete mi lehet ez?!
Sok szerelőnél jártam már...
Esetleg mik lehet azok az alkatrészek amik befolyásolják a menet közbeni alapjáratot illetve annak a normál helyzetbe való visszaesését?!
Vagy mik szabályozzák az alapjáratot, minek van bármi köze is hozzá?!
Az a furcsa, hogy amint a kocsi nem gurul és csak a pedált nyomkodom akkor normálisan működik, mozgó állapotban hozza csak a hibát, illetve nagyon ritkán és véletlen szerűen.
Előre is köszönöm az ötleteket, illetve Borsod, Hajdú és még akár Szabolcs megyei Fordra szakosodott szerelők címét is várnám...mindegy nekem igazából csak valaki találja meg a hibát mert már nagyon elszomorít a helyzet illetve a pénz mennyiség amit ráköltöttem...
Naplózva
2002.9. Havi
1.8 125 Le Mondeo
Conor
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7895 Dátum:
2014.12.31 szerda, 17:32:06 »
Idézetet írta: KissLaci - 2014.12.31 szerda, 16:03:10
Üdv!
Továbbra is küzdök az alapjárati problémámmal. 1.8 Benzin 125LE 2002 es mondeo
Menet közben kuplungot benyomva vagy üresben gurulva nagyon lassan ejti le a fordulatot.
Ujraindítás után megszünik ismét a hiba...
Computer a fojtószelep helyzet érzékelőt hozta hibának, az ki is lett cserélve szóval nem az a ludas, volt egy kontakt hiba is, helyre lett hozva, de ez sem oldotta meg a problémát, illetve kilett tisztítva és szétlett szedve a fojtószelep is.
Esetleg van valakinek ötlete mi lehet ez?!
Sok szerelőnél jártam már...
Esetleg mik lehet azok az alkatrészek amik befolyásolják a menet közbeni alapjáratot illetve annak a normál helyzetbe való visszaesését?!
Vagy mik szabályozzák az alapjáratot, minek van bármi köze is hozzá?!
Az a furcsa, hogy amint a kocsi nem gurul és csak a pedált nyomkodom akkor normálisan működik, mozgó állapotban hozza csak a hibát, illetve nagyon ritkán és véletlen szerűen.
Előre is köszönöm az ötleteket, illetve Borsod, Hajdú és még akár Szabolcs megyei Fordra szakosodott szerelők címét is várnám...mindegy nekem igazából csak valaki találja meg a hibát mert már nagyon elszomorít a helyzet illetve a pénz mennyiség amit ráköltöttem...
Ez nem feltétlenül hiba. Milyen magasan tartja a fordulatot? Van egy ilyen tulajdonsága a mondeoknak, h megkönnyítsék a váltást, ha jól emlékszem guruláskor az 1800 körüli fordulatot tartják benyomott kuplungnál x ideig, de majd az okosabbak megmondják.
Naplózva
KissLaci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 83
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7896 Dátum:
2014.12.31 szerda, 17:45:46 »
Ha pl 3500 nál váltasz akkor olyan 45-55 másodperc kell neki míg 1000 körülre visszaesik a fordulat.
1800-tol kb 30másodperc.
de pl olyan is volt, hogy ott állt a fordulat ahol a kuplungot benyomtam, ha jól emlékszem 2300 körül megállt és ott sagnált, ha rátapostam a gázra akkor felugrott és úgy bőgött a motor tovább
«
Utoljára szerkesztve: 2014.12.31 szerda, 17:49:45 írta KissLaci
»
Naplózva
2002.9. Havi
1.8 125 Le Mondeo
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7897 Dátum:
2014.12.31 szerda, 17:46:43 »
Idézetet írta: Conor - 2014.12.31 szerda, 17:32:06
Ez nem feltétlenül hiba. Milyen magasan tartja a fordulatot? Van egy ilyen tulajdonsága a mondeoknak, h megkönnyítsék a váltást, ha jól emlékszem guruláskor az 1800 körüli fordulatot tartják benyomott kuplungnál x ideig, de majd az okosabbak megmondják.
így van.lefulladásgátlónak hívják.sebességjelhez kötött.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7898 Dátum:
2014.12.31 szerda, 22:09:05 »
Idézetet írta: KissLaci - 2014.12.31 szerda, 16:03:10
Üdv!
Továbbra is küzdök az alapjárati problémámmal. 1.8 Benzin 125LE 2002 es mondeo
Menet közben kuplungot benyomva vagy üresben gurulva nagyon lassan ejti le a fordulatot.
Ujraindítás után megszünik ismét a hiba...
Computer a fojtószelep helyzet érzékelőt hozta hibának, az ki is lett cserélve szóval nem az a ludas, volt egy kontakt hiba is, helyre lett hozva, de ez sem oldotta meg a problémát, illetve kilett tisztítva és szétlett szedve a fojtószelep is.
Esetleg van valakinek ötlete mi lehet ez?!
Sok szerelőnél jártam már...
Esetleg mik lehet azok az alkatrészek amik befolyásolják a menet közbeni alapjáratot illetve annak a normál helyzetbe való visszaesését?!
Vagy mik szabályozzák az alapjáratot, minek van bármi köze is hozzá?!
Az a furcsa, hogy amint a kocsi nem gurul és csak a pedált nyomkodom akkor normálisan működik, mozgó állapotban hozza csak a hibát, illetve nagyon ritkán és véletlen szerűen.
Előre is köszönöm az ötleteket, illetve Borsod, Hajdú és még akár Szabolcs megyei Fordra szakosodott szerelők címét is várnám...mindegy nekem igazából csak valaki találja meg a hibát mert már nagyon elszomorít a helyzet illetve a pénz mennyiség amit ráköltöttem...
És ha csak az alapjárati levegőszabályzó szelep a ludas? Egy off autómon ment el az alapjáratom. Ezt a kis szelepet kellett megtisztítanom, mert nem zárt tökéletesen. A kis állító motor nem tudta visszatolni a helyére a rárakódott olajos anyag miatt. Utána megjavult. Bocs, ha már volt, csak nem olvastam vissza.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
KissLaci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 83
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #7899 Dátum:
2015.01.01 csütörtök, 12:42:53 »
a fojtószelepre gondolsz?
az szét lett szedve és ki lett takarítva, meg ugye ha újraindítom akkor megjavul...
Naplózva
2002.9. Havi
1.8 125 Le Mondeo
Oldalak:
1
...
151
152
153
154
155
156
157
[
158
]
159
160
161
162
163
164
165
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ