Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:05:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 154 155 156 157 158 159 160 [161] 162 163 164 165 166 167 168 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4662053 alkalommal)
0 Felhasználó és 35 vendég van a témában
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #8000 Dátum: 2015.01.14 szerda, 18:36:55 »

Ma volt egy kis idom halgatozni a kocsi korul es talaltam nehany erdekes dolgot:
1. A szivooldali lapatok megiscsak zakatolnak egy kicsit, de csak akkor hallatszik ha leveszem a motorvedo burkolatot es kozel hajolok. Viszont egyertelmu a zaj ,mert ha lehuzom a vakumcsovet teljes csend lesz. Kerdes hogy ez normalis mukodesbeli zaj vagy mar a kopas jele?
2. Meleg motornal , mikor a fordulatszam 700-800 koruli (ODB szerint legalabis) hallatszik felengedett kuplungnal egy kotyogo szeru hang(nem hangos csak ha figyeli az ember hallatszik), ami lenyomott kuplungnal elhalgat, illetve 1000 fordulatszam korul szinten elhalgat. Mi lehet ez? Illetve normalis ez a 700-800 koruli alacsony fordulatszam meleg motornal?
3. Probaltam rajonni hogy milyen allapotban van a termosztatom, ne vegyem meg feleslegesen. A kovetkezoket tapasztaltam: kocsi beindit, futes kikapcsolva kb 15 perc alatt a vizhofokjelzom eleri  a kozepso vonalat, viszont ODB szerint a viz csak 60 fok. Futes bekapcsolasa utan egy picit leesik a mutato  (nyomja a meleget de meg nem 80 fok erzesre) majd visszakuszik kozepre (ODB meg mindig 60-65 fok). Elindultam a kocsival , mutato marad kozepen (futes megy)...ODB kb 70-75 fok(forscan es torque is ugyanazt mutatta). Mentem par KM majd megalltam (mutato kozepen), motor leallit, ujraindit ...fordulatszam megint magas(1150)...vizhofok mutato az elso vonalnal (odb 60). Par perc mulva beall kozepre...megint megyek 3-4Km es ujra megallok... turazom a motort...ODB lassan felkuszik 106 fokra  (ODB szerint)  mutato kozepen all mint a covek. A motorterben a nagy ventilator nem indult be egyszer sem , 106 foknal sem, csak akkor ha bekapcsoltam a futest es AUTO-ra alitottam(ekkor beindul a motorterben a nagy venti fuggetlenul a vizhofoktol). Normalis ez?
Most csak az a kerdes hogy az ODB mutat hulyeseget, a mutato mutat hulyeseget, esetleg mindketto Smiley ... akkor mi is van a termosztattal...miert nem indult be a motorteri ventillator?    Remelem lesz turelmetek vegigolvasni Smiley
Tudom sok a kerdes egyszerre de remelem tudtok segiteni, Koszonom.

Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
tamas21
Vendég
« Új hozzászólás #8001 Dátum: 2015.01.14 szerda, 19:05:22 »

Ahogy GSR is írta, érdemes kicserélni azt is. Már csak a nem éppen olcsó munkadíj miatt is. Én elgondolkoznék a sima (egytömegű) lendkeréken.

Kicseréltek mindent jó lett csak a 2. sebességfokozatot nehezen veszi előtte is nehez vette. Mi lehet rosss? Valamint kuplungtárcsa kinyomó és szerkezet csere lendkerékkel együtt után is hidegben kb 0 fok alatt indítás után surlódó jangot hallat csak alkpr hahyja abba, ha kinyomom a kuplungot.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8002 Dátum: 2015.01.14 szerda, 19:38:51 »

Kicseréltek mindent jó lett csak a 2. sebességfokozatot nehezen veszi előtte is nehez vette. Mi lehet rosss? Valamint kuplungtárcsa kinyomó és szerkezet csere lendkerékkel együtt után is hidegben kb 0 fok alatt indítás után surlódó jangot hallat csak alkpr hahyja abba, ha kinyomom a kuplungot.

Bowden, szikron gyűrű ---- nehéz kapcsolás
nyelestengely csapágy ---- súrlódó hang

Ezek látatlanban, hallatlanban megjelölt hiba lehetőségek.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8003 Dátum: 2015.01.14 szerda, 19:50:18 »

Ma volt egy kis idom halgatozni a kocsi korul es talaltam nehany erdekes dolgot:
1. A szivooldali lapatok megiscsak zakatolnak egy kicsit, de csak akkor hallatszik ha leveszem a motorvedo burkolatot es kozel hajolok. Viszont egyertelmu a zaj ,mert ha lehuzom a vakumcsovet teljes csend lesz. Kerdes hogy ez normalis mukodesbeli zaj vagy mar a kopas jele?
2. Meleg motornal , mikor a fordulatszam 700-800 koruli (ODB szerint legalabis) hallatszik felengedett kuplungnal egy kotyogo szeru hang(nem hangos csak ha figyeli az ember hallatszik), ami lenyomott kuplungnal elhalgat, illetve 1000 fordulatszam korul szinten elhalgat. Mi lehet ez? Illetve normalis ez a 700-800 koruli alacsony fordulatszam meleg motornal?
3. Probaltam rajonni hogy milyen allapotban van a termosztatom, ne vegyem meg feleslegesen. A kovetkezoket tapasztaltam: kocsi beindit, futes kikapcsolva kb 15 perc alatt a vizhofokjelzom eleri  a kozepso vonalat, viszont ODB szerint a viz csak 60 fok. Futes bekapcsolasa utan egy picit leesik a mutato  (nyomja a meleget de meg nem 80 fok erzesre) majd visszakuszik kozepre (ODB meg mindig 60-65 fok). Elindultam a kocsival , mutato marad kozepen (futes megy)...ODB kb 70-75 fok(forscan es torque is ugyanazt mutatta). Mentem par KM majd megalltam (mutato kozepen), motor leallit, ujraindit ...fordulatszam megint magas(1150)...vizhofok mutato az elso vonalnal (odb 60). Par perc mulva beall kozepre...megint megyek 3-4Km es ujra megallok... turazom a motort...ODB lassan felkuszik 106 fokra  (ODB szerint)  mutato kozepen all mint a covek. A motorterben a nagy ventilator nem indult be egyszer sem , 106 foknal sem, csak akkor ha bekapcsoltam a futest es AUTO-ra alitottam(ekkor beindul a motorterben a nagy venti fuggetlenul a vizhofoktol). Normalis ez?
Most csak az a kerdes hogy az ODB mutat hulyeseget, a mutato mutat hulyeseget, esetleg mindketto Smiley ... akkor mi is van a termosztattal...miert nem indult be a motorteri ventillator?    Remelem lesz turelmetek vegigolvasni Smiley
Tudom sok a kerdes egyszerre de remelem tudtok segiteni, Koszonom.



1.
Elméletileg nincs zaja az örvénylapátoknak működés/zárt állapotban.
Egy minimális zaj lehet a szívócsonkban fellépő lengőgázok miatt. Főleg ha kicsit kopottat a lapátok a tengelyen. Nálad már biztosan, mert nem újak.
2.
A váltóból hallhatod azt a kicsi kotyogó szerű hangot. Lehet a kettős tömegű is, de az nem hallgat el kuplungra.
3.
Ahogy korábban is jeleztem, a termosztátod rossz.
106 °C-nál indul(na) az alacsony fokozata a ventilátornak. Lehet, hogy rossz a ventilátor bal alsó sarkában lévő előtét ellenállásod.
A magas fokozat 108-109°C-nál kapcsol be.

A mutató, tájékoztató jellegű. Tehát nem pontos.  (Nekem már 55-nél elhagyja 60-as vonalat. Középen áll 63-110-ig és talán 115 felett mozdul el a piros fele.)
A műszerteszt digitális hőfok kijelzése és bármilyen OBD-n keresztüli kiolvasás azonos értéket mutat. Az a pontos.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #8004 Dátum: 2015.01.14 szerda, 20:33:53 »

1.
Elméletileg nincs zaja az örvénylapátoknak működés/zárt állapotban.
Egy minimális zaj lehet a szívócsonkban fellépő lengőgázok miatt. Főleg ha kicsit kopottat a lapátok a tengelyen. Nálad már biztosan, mert nem újak.
2.
A váltóból hallhatod azt a kicsi kotyogó szerű hangot. Lehet a kettős tömegű is, de az nem hallgat el kuplungra.
3.
Ahogy korábban is jeleztem, a termosztátod rossz.
106 °C-nál indul(na) az alacsony fokozata a ventilátornak. Lehet, hogy rossz a ventilátor bal alsó sarkában lévő előtét ellenállásod.
A magas fokozat 108-109°C-nál kapcsol be.

A mutató, tájékoztató jellegű. Tehát nem pontos.  (Nekem már 55-nél elhagyja 60-as vonalat. Középen áll 63-110-ig és talán 115 felett mozdul el a piros fele.)
A műszerteszt digitális hőfok kijelzése és bármilyen OBD-n keresztüli kiolvasás azonos értéket mutat. Az a pontos.
Koszonom a kimerito valaszt. Kicsit azert remenykedtem hogy az ODB olvasom ugye az kinai ELM, es talan nem olvas rendesen, es a mutato a mervado...Smiley)...foleg hogy idokozben eltunt a termosztat futes hibakodom is:)  Vegul is nalam is ugy mukodik ahogy leirtad...60-106 kozott kozepen volt, afelett nem mertem hagyni es bekapcsoltam  a futest. Ez 106-nal volt es akkor meg nem ment a motorteri venti. Erdekes meg hogy mire hazaertem 85 fok korul volt a homerseklet. Az egesz olyan mintha mukodne is meg nem is...ugysem hagy majd nyugodni igy valoszinu csere lesz , csak nem akartam annyi penzt kiadni ha van ra esely hogy mukodik. A regi mondeomnal egyszrub volt: rosz termosztat=nuku futes/mutato szinte meg sem moccant...itt meg futes van, a mutato kozepen all...fura egy auto ez Smiley
A kotyogas gondolom komplikaltab hiba, annyira nem zavar foleg hogy egyenlore alig hallani csak jo lenne tudni mibol ered.
A lapatokat le akarom ugyis dugozni, kesob meg kiszedni szoval az sem akkora problema  szamomra.   Az elotet ellenalast ugy olvastam itt a forumon hogy lehet  javitani is. Majd meg olvasgatok,nyarig meg kene oldani azt is Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.14 szerda, 20:38:15 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #8005 Dátum: 2015.01.17 szombat, 15:57:28 »

Sziasztok!

Ma tapasztaltam egy olyat, hogy 3. sebesség fokozatban remeg (nem rángat) az autó 2000-től 3000-es fordulatig.
Utána minden rendben.
Összes többi sebesség fokozatban jó, semmi rendellenesség.
Van ötletetek, hogy mi lehet ez?

Üdv
 


Meglett a ludas vigyor3
A jobb első féltengely komplett cseréje meghozta a javulást.
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
bozsi12
Vendég
« Új hozzászólás #8006 Dátum: 2015.01.17 szombat, 17:48:19 »

Sziasztok!

Durvan 1 honapja lettem egy mk3 1.8-as benzines mondeo tulajdonosa ezert szeretnem megosztani veletek az eddigi tapasztalataimat illetve tanacsot szeretnek kerni.
Eloszor is a szivosorom rossz. Csorog mint allatt. Kihuztam a csovet raktam ra egy masikat majd a vegere egy csavart raktam hogy ne kapjon levegot. Kerdesem az lenne mivel ez 2001-es modell ezert nem lehet javito keszletet kapni, csereljem le az egesz szivosort vagy szedjem ki belole a lapatokat es a szelepeket majd tomjem be a hezagokat? Melyik megoldast javasoljatok?
A masik eszrevetel hogy boduletesen sokat eszik. Olyan 11-12L megeszik biztosan. Amit eszrevettem hogy fogy a hutovizem is, elmeletileg a motor megeszi ezert egy motor generalra szantam el magam szerintetek motorba lehet a hiba? 300e Km mar benne van.
Harmadik dolog amire meg a szerelo se tudott rajonni, hogy reggel amikor indulok vele hidegen, ahogyan beinditom felporog az alapjarat 3ezer fordulatra egy 4 masodpercig majd lemegy 2ezerre. Iszonyatosan magas fordulatszamon porog. Ahogy folyamatosan melegszik a motor ugy csokken a fordulatszam de igy is 1.1ezer es 1.5ezer korul szokott porogni melegen. Mi lehet a gond? Alapjarati motor? Lambda szonda? Pillangoszelepek? Tippeket es tanacsokat varok, szivesen fogadok minden javaslatot!
Jelenleg ugy allok hogy teljes szivosor cseret es motor generalt tervezek a jovoben de hatha van egy kicsit gyorsabb es koltseghatekonyabb modszer is. Koszonom a segitseget elore is!

Udv.!
Naplózva
bibi105
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


.


E-mail
« Új hozzászólás #8007 Dátum: 2015.01.17 szombat, 18:52:19 »

Annyi kérdésem lenne hogy amikor indítózok néha nehezen indul, ez azt jelenti hogy forog az önindító, csak mintha nehezen kapna benzint. Valamikor csak 10-ik indításra csinálja, de van úgy hogy egymás után 2-3 szor is. És mindegy hogy meleg vagy hideg a motor. Előre is köszönöm válaszotokat, észrevételeteket... wave
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8008 Dátum: 2015.01.17 szombat, 18:58:31 »

Vegyetek dízelt! nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
bibi105
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


.


E-mail
« Új hozzászólás #8009 Dátum: 2015.01.17 szombat, 19:00:30 »

Vegyetek dízelt! nyes

ez egy roppant f@sza válasz volt....Smiley
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8010 Dátum: 2015.01.17 szombat, 19:05:22 »

ez egy roppant f@sza válasz volt....Smiley

 poigneemain
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
bibi105
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


.


E-mail
« Új hozzászólás #8011 Dátum: 2015.01.17 szombat, 19:13:41 »

poigneemain

Nekem ez furcsa mert előtte egy TDDI-m volt...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8012 Dátum: 2015.01.17 szombat, 19:16:50 »

Sziasztok!

Durvan 1 honapja lettem egy mk3 1.8-as benzines mondeo tulajdonosa ezert szeretnem megosztani veletek az eddigi tapasztalataimat illetve tanacsot szeretnek kerni.
Eloszor is a szivosorom rossz. Csorog mint allatt. Kihuztam a csovet raktam ra egy masikat majd a vegere egy csavart raktam hogy ne kapjon levegot. Kerdesem az lenne mivel ez 2001-es modell ezert nem lehet javito keszletet kapni, csereljem le az egesz szivosort vagy szedjem ki belole a lapatokat es a szelepeket majd tomjem be a hezagokat? Melyik megoldast javasoljatok?
A masik eszrevetel hogy boduletesen sokat eszik. Olyan 11-12L megeszik biztosan. Amit eszrevettem hogy fogy a hutovizem is, elmeletileg a motor megeszi ezert egy motor generalra szantam el magam szerintetek motorba lehet a hiba? 300e Km mar benne van.
Harmadik dolog amire meg a szerelo se tudott rajonni, hogy reggel amikor indulok vele hidegen, ahogyan beinditom felporog az alapjarat 3ezer fordulatra egy 4 masodpercig majd lemegy 2ezerre. Iszonyatosan magas fordulatszamon porog. Ahogy folyamatosan melegszik a motor ugy csokken a fordulatszam de igy is 1.1ezer es 1.5ezer korul szokott porogni melegen. Mi lehet a gond? Alapjarati motor? Lambda szonda? Pillangoszelepek? Tippeket es tanacsokat varok, szivesen fogadok minden javaslatot!
Jelenleg ugy allok hogy teljes szivosor cseret es motor generalt tervezek a jovoben de hatha van egy kicsit gyorsabb es koltseghatekonyabb modszer is. Koszonom a segitseget elore is!

Udv.!

Ezt az autót nem szabadott volna megvenni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
bibi105
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


.


E-mail
« Új hozzászólás #8013 Dátum: 2015.01.17 szombat, 19:18:28 »

Ezt az autót nem szabadott volna megvenni.

Attól függ mennyiért vette, ha 300.000Ft volt akkor igen...
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8014 Dátum: 2015.01.17 szombat, 19:19:24 »

Ezt az autót nem szabadott volna megvenni.
Ugyanez jutott eszembe!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8015 Dátum: 2015.01.17 szombat, 19:20:13 »

Attól függ mennyiért vette, ha 300.000Ft volt akkor igen...

Ingyen se...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
bibi105
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


.


E-mail
« Új hozzászólás #8016 Dátum: 2015.01.17 szombat, 19:22:24 »

Ingyen se...

Egy jó bontott motor 100-120e Ft, ha a többi jó a kocsiban/kocsinak akkor megérte...
Naplózva
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #8017 Dátum: 2015.01.17 szombat, 19:29:09 »


3.
Ahogy korábban is jeleztem, a termosztátod rossz.
106 °C-nál indul(na) az alacsony fokozata a ventilátornak. Lehet, hogy rossz a ventilátor bal alsó sarkában lévő előtét ellenállásod.
A magas fokozat 108-109°C-nál kapcsol be.

A mutató, tájékoztató jellegű. Tehát nem pontos.  (Nekem már 55-nél elhagyja 60-as vonalat. Középen áll 63-110-ig és talán 115 felett mozdul el a piros fele.)
A műszerteszt digitális hőfok kijelzése és bármilyen OBD-n keresztüli kiolvasás azonos értéket mutat. Az a pontos.
Szia
Jelentem igazad volt worship
Ma kicsereltem a termosztatot, ujra normalisan melegszik 98 fokra es ott is marad Grin...amugy a ventilatorom elotetellenallasat kipucoltam, kicsit rozsdas volt a csatlakozo, befujtam sima kontakt spray-el...es 106 fokon ujra bekapcsol Grin
Ledugoztam az orvenylapat vezerlo vakumcsovet is(tettem bele egy femdugot) ugyanis most hogy teszteltem a vizhomersekletet , nyitott volt a motorhazteto es eroteljesen halottam a csattogat , jobbnak lattam ledugozni...majd tavasszal ki is veszem oket.
Amugy a termosztatnak erdekes hibaja volt: tokeletes homersekleten nyitott , illetve zart(megfoztem gazon levesnek hehe lassam mikor nyit) viszont zart allapotban is atengedte a vizet...eloszor azt hittem megsem rosz azutan rajottem hogy hiaba van zarva csorog a viz.
Szoval megegyszer kosz.

« Utoljára szerkesztve: 2015.01.17 szombat, 19:30:44 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8018 Dátum: 2015.01.17 szombat, 19:30:11 »

Egy jó bontott motor 100-120e Ft, ha a többi jó a kocsiban/kocsinak akkor megérte...
A bontott motor csupasz. Tehát ugyanazokkal a motorral szerelt alkatrészekkel kell összeszerelni, amik közül biztosan jónéhány rossz.
Valamint rengeteg idő, energia helyrehozni a sok hibát.
300-ért biztosan nem vehette....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
bibi105
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


.


E-mail
« Új hozzászólás #8019 Dátum: 2015.01.17 szombat, 19:35:57 »

A bontott motor csupasz. Tehát ugyanazokkal a motorral szerelt alkatrészekkel kell összeszerelni, amik közül biztosan jónéhány rossz.
Valamint rengeteg idő, energia helyrehozni a sok hibát.
300-ért biztosan nem vehette....

ok. Nekem tudsz v.mit mondani erről a jelenségről:
Annyi kérdésem lenne hogy amikor indítózok néha nehezen indul, ez azt jelenti hogy forog az önindító, csak mintha nehezen kapna benzint. Valamikor csak 10-ik indításra csinálja, de van úgy hogy egymás után 2-3 szor is. És mindegy hogy meleg vagy hideg a motor. E
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8020 Dátum: 2015.01.17 szombat, 19:36:06 »

Szia
Jelentem igazad volt worship
Ma kicsereltem a termosztatot, ujra normalisan melegszik 98 fokra es ott is marad Grin...amugy a ventilatorom elotetellenallasat kipucoltam, kicsit rozsdas volt a csatlakozo, befujtam sima kontakt spray-el...es 106 fokon ujra bekapcsol Grin
Ledugoztam az orvenylapat vezerlo vakumcsovet is(tettem bele egy femdugot) ugyanis most hogy teszteltem a vizhomersekletet , nyitott volt a motorhazteto es eroteljesen halottam a csattogat , jobbnak lattam ledugozni...majd tavasszal ki is veszem oket.
Amugy a termosztatnak erdekes hibaja volt: tokeletes homersekleten nyitott , illetve zart(megfoztem gazon levesnek hehe lassam mikor nyit) viszont zart allapotban is atengedte a vizet...eloszor azt hittem megsem rosz azutan rajottem hogy hiaba van zarva csorog a viz.
Szoval megegyszer kosz.



Szívesen.
Ennek a termosztátnak helytelen vizsgálata a "főzés".
Ugyanis a helyén nyomás terheli a belső felét és a külső házrésszel nem érintkezik a hűtőfolyadék.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8021 Dátum: 2015.01.17 szombat, 19:37:16 »

ok. Nekem tudsz v.mit mondani erről a jelenségről:
Annyi kérdésem lenne hogy amikor indítózok néha nehezen indul, ez azt jelenti hogy forog az önindító, csak mintha nehezen kapna benzint. Valamikor csak 10-ik indításra csinálja, de van úgy hogy egymás után 2-3 szor is. És mindegy hogy meleg vagy hideg a motor. E
Benzinnyomást kéne mérni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
bibi105
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


.


E-mail
« Új hozzászólás #8022 Dátum: 2015.01.17 szombat, 19:38:26 »

Benzinnyomást kéne mérni.

mert visszaolvastam a fórumban és sokan írták hogy ez a benzineseknél előfordul.....de engem még mindig zavar, a kocsit 4 hónapja vettem....nem lehet hogy a szivattyú gyenge?
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.17 szombat, 19:40:15 írta bibi105 » Naplózva
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #8023 Dátum: 2015.01.17 szombat, 19:44:10 »

Szívesen.
Ennek a termosztátnak helytelen vizsgálata a "főzés".
Ugyanis a helyén nyomás terheli a belső felét és a külső házrésszel nem érintkezik a hűtőfolyadék.
Igen, az lehet csak kivancsi voltam mikor moccan...amugy rajohettem volna fozes nelkul is hogy zartan is atereszti a vizet...gondolom az evek soran lerakodas kepzodott a ket felulet kozott.
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #8024 Dátum: 2015.01.17 szombat, 19:46:12 »

mert visszaolvastam a fórumban és sokan írták hogy ez a benzineseknél előfordul.....de engem még mindig zavar, a kocsit 4 hónapja vettem....nem lehet hogy a szivattyú gyenge?
Nalam is elofordult hogy tekerte 2 masodpercig mire beindult...leginkab meleg motornal...amugy ez a regi mondimnal is elofordult.
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
bibi105
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


.


E-mail
« Új hozzászólás #8025 Dátum: 2015.01.17 szombat, 20:17:50 »

Nalam is elofordult hogy tekerte 2 masodpercig mire beindult...leginkab meleg motornal...amugy ez a regi mondimnal is elofordult.

nekem mind1 hogy meleg vagy nem, igaz 2 mp után beindul, csak ez a rapszodikus hol beindul pöcre holnem furcsa..
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #8026 Dátum: 2015.01.17 szombat, 20:37:17 »

Sziasztok!

Durvan 1 honapja lettem egy mk3 1.8-as benzines mondeo tulajdonosa ezert szeretnem megosztani veletek az eddigi tapasztalataimat illetve tanacsot szeretnek kerni.
Eloszor is a szivosorom rossz. Csorog mint allatt. Kihuztam a csovet raktam ra egy masikat majd a vegere egy csavart raktam hogy ne kapjon levegot. Kerdesem az lenne mivel ez 2001-es modell ezert nem lehet javito keszletet kapni, csereljem le az egesz szivosort vagy szedjem ki belole a lapatokat es a szelepeket majd tomjem be a hezagokat? Melyik megoldast javasoljatok?
A masik eszrevetel hogy boduletesen sokat eszik. Olyan 11-12L megeszik biztosan. Amit eszrevettem hogy fogy a hutovizem is, elmeletileg a motor megeszi ezert egy motor generalra szantam el magam szerintetek motorba lehet a hiba? 300e Km mar benne van.
Harmadik dolog amire meg a szerelo se tudott rajonni, hogy reggel amikor indulok vele hidegen, ahogyan beinditom felporog az alapjarat 3ezer fordulatra egy 4 masodpercig majd lemegy 2ezerre. Iszonyatosan magas fordulatszamon porog. Ahogy folyamatosan melegszik a motor ugy csokken a fordulatszam de igy is 1.1ezer es 1.5ezer korul szokott porogni melegen. Mi lehet a gond? Alapjarati motor? Lambda szonda? Pillangoszelepek? Tippeket es tanacsokat varok, szivesen fogadok minden javaslatot!
Jelenleg ugy allok hogy teljes szivosor cseret es motor generalt tervezek a jovoben de hatha van egy kicsit gyorsabb es koltseghatekonyabb modszer is. Koszonom a segitseget elore is!

Udv.!
A szívósor nem kell cserélni,lehet ledugózni(herélni),van leírás,hogyan kell,lehet.  http://mondeo.hu/index.php?topic=9831.0
A motorgenerál nem olcsó mulatság.Egy diagnosztikát is csinálhatnál először a vasról,csak úgy ne állj neki cserélgetni a cuccokat. Sz.tem alapjárati motor.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #8027 Dátum: 2015.01.17 szombat, 21:21:07 »

ok. Nekem tudsz v.mit mondani erről a jelenségről:
Annyi kérdésem lenne hogy amikor indítózok néha nehezen indul, ez azt jelenti hogy forog az önindító, csak mintha nehezen kapna benzint. Valamikor csak 10-ik indításra csinálja, de van úgy hogy egymás után 2-3 szor is. És mindegy hogy meleg vagy hideg a motor. E


Nekem ugyan ezt csinálja.Inkább akkor ha negyedig van a tank.Ha pl állok be a garázsba és leállítom amíg emelek,akkor utána nem indul elsőre.Tipp:Gyújtást ráad,aztán levesz és megint ráad majd indít. eljen
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #8028 Dátum: 2015.01.17 szombat, 21:35:44 »


Nekem ugyan ezt csinálja.Inkább akkor ha negyedig van a tank.Ha pl állok be a garázsba és leállítom amíg emelek,akkor utána nem indul elsőre.Tipp:Gyújtást ráad,aztán levesz és megint ráad majd indít. eljen


Nekem ACpumpa csere megoldotta ezt a gondot. Bár nálam inkább alacsonyabb üzemanyagnál játszotta el.
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.17 szombat, 21:42:23 írta Zolibácsi » Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #8029 Dátum: 2015.01.17 szombat, 21:46:15 »

Nekem ACpumpa csere megoldotta ezt a gondot. Bár nálam inkább alacsonyabb üzemanyagnál játszotta el.


Az AC csere után már soha többé nem csinálta?Kevés üzemanyagszintnél sem?
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #8030 Dátum: 2015.01.17 szombat, 21:48:35 »


Az AC csere után már soha többé nem csinálta?Kevés üzemanyagszintnél sem?

Igen, azóta pöccre indul, mindegy mennyi van benne. De nekem egyértelmű volt a baja, kevés üzemanyaggal szinte be se akart indulni.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
droford
Vendég
« Új hozzászólás #8031 Dátum: 2015.01.19 hétfő, 18:38:12 »

Sziasztok!
Újra előjött a nagy nehez megszünt rángatás (torpanás) ami 1500-2000 fordulatnál tapasztalható gyorsításnál.
Ami lett cserélve illetve kipróbálva: gyertya, gyújtúkábel, trafó, szívósor pillangószelepei szépek tiszták.
Kb. 2-3 hónapja cserérletem MAP szenzort ami után megszünt a hiba vagy nagyon minimálisan érezhető volt, most "hirtelen" újra erőteljesen érezhető.
Most és előtte is amikor a rángatás volt megnőtt a fogyasztásom (kb. 8-9L) amikor rángatás nem volt (kb. 6,5-7L) ugyanolyan vezetési stílus mellett (1.8 benzin, 110LE, 2001).
Mi lehet a gond??? Esetleg a MAF szenzor hibája is okozhat ilyen jelenséget?
Várom a segítségeteket mert már  falbav
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8032 Dátum: 2015.01.19 hétfő, 18:48:37 »

Sziasztok!
Újra előjött a nagy nehez megszünt rángatás (torpanás) ami 1500-2000 fordulatnál tapasztalható gyorsításnál.
Ami lett cserélve illetve kipróbálva: gyertya, gyújtúkábel, trafó, szívósor pillangószelepei szépek tiszták.
Kb. 2-3 hónapja cserérletem MAP szenzort ami után megszünt a hiba vagy nagyon minimálisan érezhető volt, most "hirtelen" újra erőteljesen érezhető.
Most és előtte is amikor a rángatás volt megnőtt a fogyasztásom (kb. 8-9L) amikor rángatás nem volt (kb. 6,5-7L) ugyanolyan vezetési stílus mellett (1.8 benzin, 110LE, 2001).
Mi lehet a gond??? Esetleg a MAF szenzor hibája is okozhat ilyen jelenséget?
Várom a segítségeteket mert már  falbav

Megfelelő diag műszerrel nézd meg alapjáraton a MAP szenzor értékét, ellenőrizd /nézd át a vákuumcsöveket és a szívóoldalon a tömítettséget.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
droford
Vendég
« Új hozzászólás #8033 Dátum: 2015.01.19 hétfő, 18:53:43 »

Megfelelő diag műszerrel nézd meg alapjáraton a MAP szenzor értékét, ellenőrizd /nézd át a vákuumcsöveket és a szívóoldalon a tömítettséget.
Voltam már vele Ford szervízben is... meg általános autószerelőnél.... de semmi "jó" ötlet nem volt, műszerek "némák" voltak.
De igazad van egy átnézés azért kell, de attól félek az kevés lesz.
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #8034 Dátum: 2015.01.19 hétfő, 20:31:48 »

Sziasztok!
Újra előjött a nagy nehez megszünt rángatás (torpanás) ami 1500-2000 fordulatnál tapasztalható gyorsításnál.
Ami lett cserélve illetve kipróbálva: gyertya, gyújtúkábel, trafó, szívósor pillangószelepei szépek tiszták.
Kb. 2-3 hónapja cserérletem MAP szenzort ami után megszünt a hiba vagy nagyon minimálisan érezhető volt, most "hirtelen" újra erőteljesen érezhető.
Most és előtte is amikor a rángatás volt megnőtt a fogyasztásom (kb. 8-9L) amikor rángatás nem volt (kb. 6,5-7L) ugyanolyan vezetési stílus mellett (1.8 benzin, 110LE, 2001).
Mi lehet a gond??? Esetleg a MAF szenzor hibája is okozhat ilyen jelenséget?
Várom a segítségeteket mert már  falbav

Csak egy pillanatra érzed a torpanást, vagy határozottan torpan és erőtlen ott több másodpercig ?
Naplózva
droford
Vendég
« Új hozzászólás #8035 Dátum: 2015.01.19 hétfő, 20:41:57 »

Csak egy pillanatra érzed a torpanást, vagy határozottan torpan és erőtlen ott több másodpercig ?
Egy pillanatra. Valamikor csak egyet ránt, vagy kettőt hármat egymás után. Függetlenül ha gyorsan vagy lassan gyorsítok.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8036 Dátum: 2015.01.19 hétfő, 20:44:36 »

Egy pillanatra. Valamikor csak egyet ránt, vagy kettőt hármat egymás után. Függetlenül ha gyorsan vagy lassan gyorsítok.

Mikor lett cserélve a gyertyakábel és milyenre?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
droford
Vendég
« Új hozzászólás #8037 Dátum: 2015.01.19 hétfő, 20:49:47 »

Mikor lett cserélve a gyertyakábel és milyenre?
Kb. fél éve.... ha jól emlékszem Valeo (vilgáoszöld doboz)....
Lehet hogy most ezzel esős idővel kijött hiba (áthúz)?
Jobb lenne egy minőségi?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8038 Dátum: 2015.01.19 hétfő, 20:51:24 »

Kb. fél éve.... ha jól emlékszem Valeo (vilgáoszöld doboz)....
Lehet hogy most ezzel esős idővel kijött hiba (áthúz)?
Jobb lenne egy minőségi?

Lehetséges simán, hogy valahol talán még láthatsz is áthúzási nyomokat.....
De lehet gyertya vagy trafó érintkezés is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8039 Dátum: 2015.01.19 hétfő, 20:52:08 »

Kb. fél éve.... ha jól emlékszem Valeo (vilgáoszöld doboz)....
Lehet hogy most ezzel esős idővel kijött hiba (áthúz)?
Jobb lenne egy minőségi?

Lehetséges simán, hogy valahol talán még láthatsz is áthúzási nyomokat.....
De lehet gyertya vagy trafó érintkezés is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #8040 Dátum: 2015.01.19 hétfő, 20:52:39 »

Sziasztok!
Újra előjött a nagy nehez megszünt rángatás (torpanás) ami 1500-2000 fordulatnál tapasztalható gyorsításnál.
Ami lett cserélve illetve kipróbálva: gyertya, gyújtúkábel, trafó, szívósor pillangószelepei szépek tiszták.
Kb. 2-3 hónapja cserérletem MAP szenzort ami után megszünt a hiba vagy nagyon minimálisan érezhető volt, most "hirtelen" újra erőteljesen érezhető.
Most és előtte is amikor a rángatás volt megnőtt a fogyasztásom (kb. 8-9L) amikor rángatás nem volt (kb. 6,5-7L) ugyanolyan vezetési stílus mellett (1.8 benzin, 110LE, 2001).
Mi lehet a gond??? Esetleg a MAF szenzor hibája is okozhat ilyen jelenséget?
Várom a segítségeteket mert már  falbav


"Eladott trafómat visszavásárolnám" jelige a keres-kínálban.... Cool
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8041 Dátum: 2015.01.19 hétfő, 20:53:01 »

Lehetséges simán, hogy valahol talán még láthatsz is áthúzási nyomokat.....
De lehet gyertya vagy trafó érintkezés is.

Elég, ha csak egyszer...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
droford
Vendég
« Új hozzászólás #8042 Dátum: 2015.01.19 hétfő, 20:55:03 »


"Eladott trafómat visszavásárolnám" jelige a keres-kínálban.... Cool
Remélem nem az lesz  Wink
Naplózva
droford
Vendég
« Új hozzászólás #8043 Dátum: 2015.01.19 hétfő, 20:56:04 »

Lehetséges simán, hogy valahol talán még láthatsz is áthúzási nyomokat.....
De lehet gyertya vagy trafó érintkezés is.
Gyetyát mindenképpen cserélek, lehet akkor kábelt is vagy kicserélem egyessével a régivel hát ha úgy kiderül hogy melyik a rossz. Ha ott a hiba egyáltalán.
Naplózva
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #8044 Dátum: 2015.01.20 kedd, 13:24:33 »


Most és előtte is amikor a rángatás volt megnőtt a fogyasztásom (kb. 8-9L) amikor rángatás nem volt (kb. 6,5-7L) ugyanolyan vezetési stílus mellett (1.8 benzin, 110LE, 2001).
Mi lehet a gond??? Esetleg a MAF szenzor hibája is okozhat ilyen jelenséget?
Várom a segítségeteket mert már  falbav
Szia
Aruld el kerlek milyen korulmenyek kozott mertel 6.5-7L? Nekem ugyanis akarmilyen ovatos vezetes melett sem megy az atlag 9 ala...es nincs semmilyen hibakodom...most csereltem termosztatot is...
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8045 Dátum: 2015.01.20 kedd, 13:26:15 »

Szia
Aruld el kerlek milyen korulmenyek kozott mertel 6.5-7L? Nekem ugyanis akarmilyen ovatos vezetes melett sem megy az atlag 9 ala...es nincs semmilyen hibakodom...most csereltem termosztatot is...

Timcsinek....  eplus2 nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #8046 Dátum: 2015.01.20 kedd, 13:58:41 »

Timcsinek....  eplus2 nyes
Az asszony kepes belole kihozni 9 korul...de akkor szintre hatrafele megyunk Grin
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
droford
Vendég
« Új hozzászólás #8047 Dátum: 2015.01.20 kedd, 14:05:10 »

Szia
Aruld el kerlek milyen korulmenyek kozott mertel 6.5-7L? Nekem ugyanis akarmilyen ovatos vezetes melett sem megy az atlag 9 ala...es nincs semmilyen hibakodom...most csereltem termosztatot is...
Szia!
Sokat járok vele 70km-es távot, kb. 90-es tempóval, már a miatt is hogy az útvinyok olyanok....
Kerülöm a intenzív gyosításokat, jah és használom az 5-et  Wink
Naplózva
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #8048 Dátum: 2015.01.20 kedd, 14:35:10 »

Szia!
Sokat járok vele 70km-es távot, kb. 90-es tempóval, már a miatt is hogy az útvinyok olyanok....
Kerülöm a intenzív gyosításokat, jah és használom az 5-et  Wink
Igy mar ertheto..koszi
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #8049 Dátum: 2015.01.20 kedd, 15:40:52 »

Szia
Aruld el kerlek milyen korulmenyek kozott mertel 6.5-7L? Nekem ugyanis akarmilyen ovatos vezetes melett sem megy az atlag 9 ala...es nincs semmilyen hibakodom...most csereltem termosztatot is...
droford fórumtárs jól írta,nekem is van-volt hasonló fogyim,  http://kepfeltoltes.hu/view/140814/IMG_20140320_105617_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
télen 9 lityi(4 km meló és 4 vissza napi 2x),de ha van hosszabb táv,persze akkor lejjebb kúszik a fogyi.  hehe
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Oldalak: 1 ... 154 155 156 157 158 159 160 [161] 162 163 164 165 166 167 168 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.055 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.