Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:40:18
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
154
155
156
157
158
159
160
[
161
]
162
163
164
165
166
167
168
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4652909 alkalommal)
0 Felhasználó és 98 vendég van a témában
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8000 Dátum:
2015.01.14 szerda, 18:36:55 »
Ma volt egy kis idom halgatozni a kocsi korul es talaltam nehany erdekes dolgot:
1. A szivooldali lapatok megiscsak zakatolnak egy kicsit, de csak akkor hallatszik ha leveszem a motorvedo burkolatot es kozel hajolok. Viszont egyertelmu a zaj ,mert ha lehuzom a vakumcsovet teljes csend lesz. Kerdes hogy ez normalis mukodesbeli zaj vagy mar a kopas jele?
2. Meleg motornal , mikor a fordulatszam 700-800 koruli (ODB szerint legalabis) hallatszik felengedett kuplungnal egy kotyogo szeru hang(nem hangos csak ha figyeli az ember hallatszik), ami lenyomott kuplungnal elhalgat, illetve 1000 fordulatszam korul szinten elhalgat. Mi lehet ez? Illetve normalis ez a 700-800 koruli alacsony fordulatszam meleg motornal?
3. Probaltam rajonni hogy milyen allapotban van a termosztatom, ne vegyem meg feleslegesen. A kovetkezoket tapasztaltam: kocsi beindit, futes kikapcsolva kb 15 perc alatt a vizhofokjelzom eleri a kozepso vonalat, viszont ODB szerint a viz csak 60 fok. Futes bekapcsolasa utan egy picit leesik a mutato (nyomja a meleget de meg nem 80 fok erzesre) majd visszakuszik kozepre (ODB meg mindig 60-65 fok). Elindultam a kocsival , mutato marad kozepen (futes megy)...ODB kb 70-75 fok(forscan es torque is ugyanazt mutatta). Mentem par KM majd megalltam (mutato kozepen), motor leallit, ujraindit ...fordulatszam megint magas(1150)...vizhofok mutato az elso vonalnal (odb 60). Par perc mulva beall kozepre...megint megyek 3-4Km es ujra megallok... turazom a motort...ODB lassan felkuszik
106
fokra (ODB szerint) mutato kozepen all mint a covek. A motorterben a nagy ventilator nem indult be egyszer sem , 106 foknal sem, csak akkor ha bekapcsoltam a futest es AUTO-ra alitottam(ekkor beindul a motorterben a nagy venti fuggetlenul a vizhofoktol). Normalis ez?
Most csak az a kerdes hogy az ODB mutat hulyeseget, a mutato mutat hulyeseget, esetleg mindketto
... akkor mi is van a termosztattal...miert nem indult be a motorteri ventillator? Remelem lesz turelmetek vegigolvasni
Tudom sok a kerdes egyszerre de remelem tudtok segiteni, Koszonom.
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
tamas21
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8001 Dátum:
2015.01.14 szerda, 19:05:22 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2015.01.12 hétfő, 07:39:18
Ahogy GSR is írta, érdemes kicserélni azt is. Már csak a nem éppen olcsó munkadíj miatt is. Én elgondolkoznék a sima (egytömegű) lendkeréken.
Kicseréltek mindent jó lett csak a 2. sebességfokozatot nehezen veszi előtte is nehez vette. Mi lehet rosss? Valamint kuplungtárcsa kinyomó és szerkezet csere lendkerékkel együtt után is hidegben kb 0 fok alatt indítás után surlódó jangot hallat csak alkpr hahyja abba, ha kinyomom a kuplungot.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8002 Dátum:
2015.01.14 szerda, 19:38:51 »
Idézetet írta: tamas21 - 2015.01.14 szerda, 19:05:22
Kicseréltek mindent jó lett csak a 2. sebességfokozatot nehezen veszi előtte is nehez vette. Mi lehet rosss? Valamint kuplungtárcsa kinyomó és szerkezet csere lendkerékkel együtt után is hidegben kb 0 fok alatt indítás után surlódó jangot hallat csak alkpr hahyja abba, ha kinyomom a kuplungot.
Bowden, szikron gyűrű ---- nehéz kapcsolás
nyelestengely csapágy ---- súrlódó hang
Ezek látatlanban, hallatlanban megjelölt hiba lehetőségek.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8003 Dátum:
2015.01.14 szerda, 19:50:18 »
Idézetet írta: toby_as - 2015.01.14 szerda, 18:36:55
Ma volt egy kis idom halgatozni a kocsi korul es talaltam nehany erdekes dolgot:
1. A szivooldali lapatok megiscsak zakatolnak egy kicsit, de csak akkor hallatszik ha leveszem a motorvedo burkolatot es kozel hajolok. Viszont egyertelmu a zaj ,mert ha lehuzom a vakumcsovet teljes csend lesz. Kerdes hogy ez normalis mukodesbeli zaj vagy mar a kopas jele?
2. Meleg motornal , mikor a fordulatszam 700-800 koruli (ODB szerint legalabis) hallatszik felengedett kuplungnal egy kotyogo szeru hang(nem hangos csak ha figyeli az ember hallatszik), ami lenyomott kuplungnal elhalgat, illetve 1000 fordulatszam korul szinten elhalgat. Mi lehet ez? Illetve normalis ez a 700-800 koruli alacsony fordulatszam meleg motornal?
3. Probaltam rajonni hogy milyen allapotban van a termosztatom, ne vegyem meg feleslegesen. A kovetkezoket tapasztaltam: kocsi beindit, futes kikapcsolva kb 15 perc alatt a vizhofokjelzom eleri a kozepso vonalat, viszont ODB szerint a viz csak 60 fok. Futes bekapcsolasa utan egy picit leesik a mutato (nyomja a meleget de meg nem 80 fok erzesre) majd visszakuszik kozepre (ODB meg mindig 60-65 fok). Elindultam a kocsival , mutato marad kozepen (futes megy)...ODB kb 70-75 fok(forscan es torque is ugyanazt mutatta). Mentem par KM majd megalltam (mutato kozepen), motor leallit, ujraindit ...fordulatszam megint magas(1150)...vizhofok mutato az elso vonalnal (odb 60). Par perc mulva beall kozepre...megint megyek 3-4Km es ujra megallok... turazom a motort...ODB lassan felkuszik
106
fokra (ODB szerint) mutato kozepen all mint a covek. A motorterben a nagy ventilator nem indult be egyszer sem , 106 foknal sem, csak akkor ha bekapcsoltam a futest es AUTO-ra alitottam(ekkor beindul a motorterben a nagy venti fuggetlenul a vizhofoktol). Normalis ez?
Most csak az a kerdes hogy az ODB mutat hulyeseget, a mutato mutat hulyeseget, esetleg mindketto
... akkor mi is van a termosztattal...miert nem indult be a motorteri ventillator? Remelem lesz turelmetek vegigolvasni
Tudom sok a kerdes egyszerre de remelem tudtok segiteni, Koszonom.
1.
Elméletileg nincs zaja az örvénylapátoknak működés/zárt állapotban.
Egy minimális zaj lehet a szívócsonkban fellépő lengőgázok miatt. Főleg ha kicsit kopottat a lapátok a tengelyen. Nálad már biztosan, mert nem újak.
2.
A váltóból hallhatod azt a kicsi kotyogó szerű hangot. Lehet a kettős tömegű is, de az nem hallgat el kuplungra.
3.
Ahogy korábban is jeleztem, a termosztátod rossz.
106 °C-nál indul(na) az alacsony fokozata a ventilátornak. Lehet, hogy rossz a ventilátor bal alsó sarkában lévő előtét ellenállásod.
A magas fokozat 108-109°C-nál kapcsol be.
A mutató, tájékoztató jellegű. Tehát nem pontos. (Nekem már 55-nél elhagyja 60-as vonalat. Középen áll 63-110-ig és talán 115 felett mozdul el a piros fele.)
A műszerteszt digitális hőfok kijelzése és bármilyen OBD-n keresztüli kiolvasás azonos értéket mutat. Az a pontos.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8004 Dátum:
2015.01.14 szerda, 20:33:53 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.14 szerda, 19:50:18
1.
Elméletileg nincs zaja az örvénylapátoknak működés/zárt állapotban.
Egy minimális zaj lehet a szívócsonkban fellépő lengőgázok miatt. Főleg ha kicsit kopottat a lapátok a tengelyen. Nálad már biztosan, mert nem újak.
2.
A váltóból hallhatod azt a kicsi kotyogó szerű hangot. Lehet a kettős tömegű is, de az nem hallgat el kuplungra.
3.
Ahogy korábban is jeleztem, a termosztátod rossz.
106 °C-nál indul(na) az alacsony fokozata a ventilátornak. Lehet, hogy rossz a ventilátor bal alsó sarkában lévő előtét ellenállásod.
A magas fokozat 108-109°C-nál kapcsol be.
A mutató, tájékoztató jellegű. Tehát nem pontos. (Nekem már 55-nél elhagyja 60-as vonalat. Középen áll 63-110-ig és talán 115 felett mozdul el a piros fele.)
A műszerteszt digitális hőfok kijelzése és bármilyen OBD-n keresztüli kiolvasás azonos értéket mutat. Az a pontos.
Koszonom a kimerito valaszt. Kicsit azert remenykedtem hogy az ODB olvasom ugye az kinai ELM, es talan nem olvas rendesen, es a mutato a mervado...
)...foleg hogy idokozben eltunt a termosztat futes hibakodom is:) Vegul is nalam is ugy mukodik ahogy leirtad...60-106 kozott kozepen volt, afelett nem mertem hagyni es bekapcsoltam a futest. Ez 106-nal volt es akkor meg nem ment a motorteri venti. Erdekes meg hogy mire hazaertem 85 fok korul volt a homerseklet. Az egesz olyan mintha mukodne is meg nem is...ugysem hagy majd nyugodni igy valoszinu csere lesz , csak nem akartam annyi penzt kiadni ha van ra esely hogy mukodik. A regi mondeomnal egyszrub volt: rosz termosztat=nuku futes/mutato szinte meg sem moccant...itt meg futes van, a mutato kozepen all...fura egy auto ez
A kotyogas gondolom komplikaltab hiba, annyira nem zavar foleg hogy egyenlore alig hallani csak jo lenne tudni mibol ered.
A lapatokat le akarom ugyis dugozni, kesob meg kiszedni szoval az sem akkora problema szamomra. Az elotet ellenalast ugy olvastam itt a forumon hogy lehet javitani is. Majd meg olvasgatok,nyarig meg kene oldani azt is
«
Utoljára szerkesztve: 2015.01.14 szerda, 20:38:15 írta toby_as
»
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
paszty
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Mr.
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8005 Dátum:
2015.01.17 szombat, 15:57:28 »
Idézetet írta: paszty - 2014.08.16 szombat, 20:21:44
Sziasztok!
Ma tapasztaltam egy olyat, hogy 3. sebesség fokozatban remeg (nem rángat) az autó 2000-től 3000-es fordulatig.
Utána minden rendben.
Összes többi sebesség fokozatban jó, semmi rendellenesség.
Van ötletetek, hogy mi lehet ez?
Üdv
Meglett a ludas
A jobb első féltengely komplett cseréje meghozta a javulást.
Naplózva
2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi 300.000 km
bozsi12
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8006 Dátum:
2015.01.17 szombat, 17:48:19 »
Sziasztok!
Durvan 1 honapja lettem egy mk3 1.8-as benzines mondeo tulajdonosa ezert szeretnem megosztani veletek az eddigi tapasztalataimat illetve tanacsot szeretnek kerni.
Eloszor is a szivosorom rossz. Csorog mint allatt. Kihuztam a csovet raktam ra egy masikat majd a vegere egy csavart raktam hogy ne kapjon levegot. Kerdesem az lenne mivel ez 2001-es modell ezert nem lehet javito keszletet kapni, csereljem le az egesz szivosort vagy szedjem ki belole a lapatokat es a szelepeket majd tomjem be a hezagokat? Melyik megoldast javasoljatok?
A masik eszrevetel hogy boduletesen sokat eszik. Olyan 11-12L megeszik biztosan. Amit eszrevettem hogy fogy a hutovizem is, elmeletileg a motor megeszi ezert egy motor generalra szantam el magam szerintetek motorba lehet a hiba? 300e Km mar benne van.
Harmadik dolog amire meg a szerelo se tudott rajonni, hogy reggel amikor indulok vele hidegen, ahogyan beinditom felporog az alapjarat 3ezer fordulatra egy 4 masodpercig majd lemegy 2ezerre. Iszonyatosan magas fordulatszamon porog. Ahogy folyamatosan melegszik a motor ugy csokken a fordulatszam de igy is 1.1ezer es 1.5ezer korul szokott porogni melegen. Mi lehet a gond? Alapjarati motor? Lambda szonda? Pillangoszelepek? Tippeket es tanacsokat varok, szivesen fogadok minden javaslatot!
Jelenleg ugy allok hogy teljes szivosor cseret es motor generalt tervezek a jovoben de hatha van egy kicsit gyorsabb es koltseghatekonyabb modszer is. Koszonom a segitseget elore is!
Udv.!
Naplózva
bibi105
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
.
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8007 Dátum:
2015.01.17 szombat, 18:52:19 »
Annyi kérdésem lenne hogy amikor indítózok néha nehezen indul, ez azt jelenti hogy forog az önindító, csak mintha nehezen kapna benzint. Valamikor csak 10-ik indításra csinálja, de van úgy hogy egymás után 2-3 szor is. És mindegy hogy meleg vagy hideg a motor. Előre is köszönöm válaszotokat, észrevételeteket...
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8008 Dátum:
2015.01.17 szombat, 18:58:31 »
Vegyetek dízelt!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
bibi105
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
.
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8009 Dátum:
2015.01.17 szombat, 19:00:30 »
Idézetet írta: BT - 2015.01.17 szombat, 18:58:31
Vegyetek dízelt!
ez egy roppant f@sza válasz volt....
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8010 Dátum:
2015.01.17 szombat, 19:05:22 »
Idézetet írta: bibi105 - 2015.01.17 szombat, 19:00:30
ez egy roppant f@sza válasz volt....
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
bibi105
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
.
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8011 Dátum:
2015.01.17 szombat, 19:13:41 »
Idézetet írta: BT - 2015.01.17 szombat, 19:05:22
Nekem ez furcsa mert előtte egy TDDI-m volt...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8012 Dátum:
2015.01.17 szombat, 19:16:50 »
Idézetet írta: bozsi12 - 2015.01.17 szombat, 17:48:19
Sziasztok!
Durvan 1 honapja lettem egy mk3 1.8-as benzines mondeo tulajdonosa ezert szeretnem megosztani veletek az eddigi tapasztalataimat illetve tanacsot szeretnek kerni.
Eloszor is a szivosorom rossz. Csorog mint allatt. Kihuztam a csovet raktam ra egy masikat majd a vegere egy csavart raktam hogy ne kapjon levegot. Kerdesem az lenne mivel ez 2001-es modell ezert nem lehet javito keszletet kapni, csereljem le az egesz szivosort vagy szedjem ki belole a lapatokat es a szelepeket majd tomjem be a hezagokat? Melyik megoldast javasoljatok?
A masik eszrevetel hogy boduletesen sokat eszik. Olyan 11-12L megeszik biztosan. Amit eszrevettem hogy fogy a hutovizem is, elmeletileg a motor megeszi ezert egy motor generalra szantam el magam szerintetek motorba lehet a hiba? 300e Km mar benne van.
Harmadik dolog amire meg a szerelo se tudott rajonni, hogy reggel amikor indulok vele hidegen, ahogyan beinditom felporog az alapjarat 3ezer fordulatra egy 4 masodpercig majd lemegy 2ezerre. Iszonyatosan magas fordulatszamon porog. Ahogy folyamatosan melegszik a motor ugy csokken a fordulatszam de igy is 1.1ezer es 1.5ezer korul szokott porogni melegen. Mi lehet a gond? Alapjarati motor? Lambda szonda? Pillangoszelepek? Tippeket es tanacsokat varok, szivesen fogadok minden javaslatot!
Jelenleg ugy allok hogy teljes szivosor cseret es motor generalt tervezek a jovoben de hatha van egy kicsit gyorsabb es koltseghatekonyabb modszer is. Koszonom a segitseget elore is!
Udv.!
Ezt az autót nem szabadott volna megvenni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
bibi105
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
.
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8013 Dátum:
2015.01.17 szombat, 19:18:28 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.17 szombat, 19:16:50
Ezt az autót nem szabadott volna megvenni.
Attól függ mennyiért vette, ha 300.000Ft volt akkor igen...
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8014 Dátum:
2015.01.17 szombat, 19:19:24 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.17 szombat, 19:16:50
Ezt az autót nem szabadott volna megvenni.
Ugyanez jutott eszembe!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8015 Dátum:
2015.01.17 szombat, 19:20:13 »
Idézetet írta: bibi105 - 2015.01.17 szombat, 19:18:28
Attól függ mennyiért vette, ha 300.000Ft volt akkor igen...
Ingyen se...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
bibi105
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
.
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8016 Dátum:
2015.01.17 szombat, 19:22:24 »
Idézetet írta: BT - 2015.01.17 szombat, 19:20:13
Ingyen se...
Egy jó bontott motor 100-120e Ft, ha a többi jó a kocsiban/kocsinak akkor megérte...
Naplózva
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8017 Dátum:
2015.01.17 szombat, 19:29:09 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.14 szerda, 19:50:18
3.
Ahogy korábban is jeleztem, a termosztátod rossz.
106 °C-nál indul(na) az alacsony fokozata a ventilátornak. Lehet, hogy rossz a ventilátor bal alsó sarkában lévő előtét ellenállásod.
A magas fokozat 108-109°C-nál kapcsol be.
A mutató, tájékoztató jellegű. Tehát nem pontos. (Nekem már 55-nél elhagyja 60-as vonalat. Középen áll 63-110-ig és talán 115 felett mozdul el a piros fele.)
A műszerteszt digitális hőfok kijelzése és bármilyen OBD-n keresztüli kiolvasás azonos értéket mutat. Az a pontos.
Szia
Jelentem igazad volt
Ma kicsereltem a termosztatot, ujra normalisan melegszik 98 fokra es ott is marad
...amugy a ventilatorom elotetellenallasat kipucoltam, kicsit rozsdas volt a csatlakozo, befujtam sima kontakt spray-el...es 106 fokon ujra bekapcsol
Ledugoztam az orvenylapat vezerlo vakumcsovet is(tettem bele egy femdugot) ugyanis most hogy teszteltem a vizhomersekletet , nyitott volt a motorhazteto es eroteljesen halottam a csattogat , jobbnak lattam ledugozni...majd tavasszal ki is veszem oket.
Amugy a termosztatnak erdekes hibaja volt: tokeletes homersekleten nyitott , illetve zart(megfoztem gazon levesnek
lassam mikor nyit) viszont zart allapotban is atengedte a vizet...eloszor azt hittem megsem rosz azutan rajottem hogy hiaba van zarva csorog a viz.
Szoval megegyszer kosz.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.01.17 szombat, 19:30:44 írta toby_as
»
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8018 Dátum:
2015.01.17 szombat, 19:30:11 »
Idézetet írta: bibi105 - 2015.01.17 szombat, 19:22:24
Egy jó bontott motor 100-120e Ft, ha a többi jó a kocsiban/kocsinak akkor megérte...
A bontott motor csupasz. Tehát ugyanazokkal a motorral szerelt alkatrészekkel kell összeszerelni, amik közül biztosan jónéhány rossz.
Valamint rengeteg idő, energia helyrehozni a sok hibát.
300-ért biztosan nem vehette....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
bibi105
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
.
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8019 Dátum:
2015.01.17 szombat, 19:35:57 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.17 szombat, 19:30:11
A bontott motor csupasz. Tehát ugyanazokkal a motorral szerelt alkatrészekkel kell összeszerelni, amik közül biztosan jónéhány rossz.
Valamint rengeteg idő, energia helyrehozni a sok hibát.
300-ért biztosan nem vehette....
ok. Nekem tudsz v.mit mondani erről a jelenségről:
Annyi kérdésem lenne hogy amikor indítózok néha nehezen indul, ez azt jelenti hogy forog az önindító, csak mintha nehezen kapna benzint. Valamikor csak 10-ik indításra csinálja, de van úgy hogy egymás után 2-3 szor is. És mindegy hogy meleg vagy hideg a motor. E
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8020 Dátum:
2015.01.17 szombat, 19:36:06 »
Idézetet írta: toby_as - 2015.01.17 szombat, 19:29:09
Szia
Jelentem igazad volt
Ma kicsereltem a termosztatot, ujra normalisan melegszik 98 fokra es ott is marad
...amugy a ventilatorom elotetellenallasat kipucoltam, kicsit rozsdas volt a csatlakozo, befujtam sima kontakt spray-el...es 106 fokon ujra bekapcsol
Ledugoztam az orvenylapat vezerlo vakumcsovet is(tettem bele egy femdugot) ugyanis most hogy teszteltem a vizhomersekletet , nyitott volt a motorhazteto es eroteljesen halottam a csattogat , jobbnak lattam ledugozni...majd tavasszal ki is veszem oket.
Amugy a termosztatnak erdekes hibaja volt: tokeletes homersekleten nyitott , illetve zart(megfoztem gazon levesnek
lassam mikor nyit) viszont zart allapotban is atengedte a vizet...eloszor azt hittem megsem rosz azutan rajottem hogy hiaba van zarva csorog a viz.
Szoval megegyszer kosz.
Szívesen.
Ennek a termosztátnak helytelen vizsgálata a "főzés".
Ugyanis a helyén nyomás terheli a belső felét és a külső házrésszel nem érintkezik a hűtőfolyadék.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8021 Dátum:
2015.01.17 szombat, 19:37:16 »
Idézetet írta: bibi105 - 2015.01.17 szombat, 19:35:57
ok. Nekem tudsz v.mit mondani erről a jelenségről:
Annyi kérdésem lenne hogy amikor indítózok néha nehezen indul, ez azt jelenti hogy forog az önindító, csak mintha nehezen kapna benzint. Valamikor csak 10-ik indításra csinálja, de van úgy hogy egymás után 2-3 szor is. És mindegy hogy meleg vagy hideg a motor. E
Benzinnyomást kéne mérni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
bibi105
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
.
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8022 Dátum:
2015.01.17 szombat, 19:38:26 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.17 szombat, 19:37:16
Benzinnyomást kéne mérni.
mert visszaolvastam a fórumban és sokan írták hogy ez a benzineseknél előfordul.....de engem még mindig zavar, a kocsit 4 hónapja vettem....nem lehet hogy a szivattyú gyenge?
«
Utoljára szerkesztve: 2015.01.17 szombat, 19:40:15 írta bibi105
»
Naplózva
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8023 Dátum:
2015.01.17 szombat, 19:44:10 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.17 szombat, 19:36:06
Szívesen.
Ennek a termosztátnak helytelen vizsgálata a "főzés".
Ugyanis a helyén nyomás terheli a belső felét és a külső házrésszel nem érintkezik a hűtőfolyadék.
Igen, az lehet csak kivancsi voltam mikor moccan...amugy rajohettem volna fozes nelkul is hogy zartan is atereszti a vizet...gondolom az evek soran lerakodas kepzodott a ket felulet kozott.
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8024 Dátum:
2015.01.17 szombat, 19:46:12 »
Idézetet írta: bibi105 - 2015.01.17 szombat, 19:38:26
mert visszaolvastam a fórumban és sokan írták hogy ez a benzineseknél előfordul.....de engem még mindig zavar, a kocsit 4 hónapja vettem....nem lehet hogy a szivattyú gyenge?
Nalam is elofordult hogy tekerte 2 masodpercig mire beindult...leginkab meleg motornal...amugy ez a regi mondimnal is elofordult.
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
bibi105
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
.
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8025 Dátum:
2015.01.17 szombat, 20:17:50 »
Idézetet írta: toby_as - 2015.01.17 szombat, 19:46:12
Nalam is elofordult hogy tekerte 2 masodpercig mire beindult...leginkab meleg motornal...amugy ez a regi mondimnal is elofordult.
nekem mind1 hogy meleg vagy nem, igaz 2 mp után beindul, csak ez a rapszodikus hol beindul pöcre holnem furcsa..
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8026 Dátum:
2015.01.17 szombat, 20:37:17 »
Idézetet írta: bozsi12 - 2015.01.17 szombat, 17:48:19
Sziasztok!
Durvan 1 honapja lettem egy mk3 1.8-as benzines mondeo tulajdonosa ezert szeretnem megosztani veletek az eddigi tapasztalataimat illetve tanacsot szeretnek kerni.
Eloszor is a szivosorom rossz. Csorog mint allatt. Kihuztam a csovet raktam ra egy masikat majd a vegere egy csavart raktam hogy ne kapjon levegot. Kerdesem az lenne mivel ez 2001-es modell ezert nem lehet javito keszletet kapni, csereljem le az egesz szivosort vagy szedjem ki belole a lapatokat es a szelepeket majd tomjem be a hezagokat? Melyik megoldast javasoljatok?
A masik eszrevetel hogy boduletesen sokat eszik. Olyan 11-12L megeszik biztosan. Amit eszrevettem hogy fogy a hutovizem is, elmeletileg a motor megeszi ezert egy motor generalra szantam el magam szerintetek motorba lehet a hiba? 300e Km mar benne van.
Harmadik dolog amire meg a szerelo se tudott rajonni, hogy reggel amikor indulok vele hidegen, ahogyan beinditom felporog az alapjarat 3ezer fordulatra egy 4 masodpercig majd lemegy 2ezerre. Iszonyatosan magas fordulatszamon porog. Ahogy folyamatosan melegszik a motor ugy csokken a fordulatszam de igy is 1.1ezer es 1.5ezer korul szokott porogni melegen. Mi lehet a gond? Alapjarati motor? Lambda szonda? Pillangoszelepek? Tippeket es tanacsokat varok, szivesen fogadok minden javaslatot!
Jelenleg ugy allok hogy teljes szivosor cseret es motor generalt tervezek a jovoben de hatha van egy kicsit gyorsabb es koltseghatekonyabb modszer is. Koszonom a segitseget elore is!
Udv.!
A szívósor nem kell cserélni,lehet ledugózni(herélni),van leírás,hogyan kell,lehet.
http://mondeo.hu/index.php?topic=9831.0
A motorgenerál nem olcsó mulatság.Egy diagnosztikát is csinálhatnál először a vasról,csak úgy ne állj neki cserélgetni a cuccokat. Sz.tem alapjárati motor.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8027 Dátum:
2015.01.17 szombat, 21:21:07 »
Idézetet írta: bibi105 - 2015.01.17 szombat, 19:35:57
ok. Nekem tudsz v.mit mondani erről a jelenségről:
Annyi kérdésem lenne hogy amikor indítózok néha nehezen indul, ez azt jelenti hogy forog az önindító, csak mintha nehezen kapna benzint. Valamikor csak 10-ik indításra csinálja, de van úgy hogy egymás után 2-3 szor is. És mindegy hogy meleg vagy hideg a motor. E
Nekem ugyan ezt csinálja.Inkább akkor ha negyedig van a tank.Ha pl állok be a garázsba és leállítom amíg emelek,akkor utána nem indul elsőre.Tipp:Gyújtást ráad,aztán levesz és megint ráad majd indít.
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8028 Dátum:
2015.01.17 szombat, 21:35:44 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2015.01.17 szombat, 21:21:07
Nekem ugyan ezt csinálja.Inkább akkor ha negyedig van a tank.Ha pl állok be a garázsba és leállítom amíg emelek,akkor utána nem indul elsőre.Tipp:Gyújtást ráad,aztán levesz és megint ráad majd indít.
Nekem ACpumpa csere megoldotta ezt a gondot. Bár nálam inkább alacsonyabb üzemanyagnál játszotta el.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.01.17 szombat, 21:42:23 írta Zolibácsi
»
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8029 Dátum:
2015.01.17 szombat, 21:46:15 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2015.01.17 szombat, 21:35:44
Nekem ACpumpa csere megoldotta ezt a gondot. Bár nálam inkább alacsonyabb üzemanyagnál játszotta el.
Az AC csere után már soha többé nem csinálta?Kevés üzemanyagszintnél sem?
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8030 Dátum:
2015.01.17 szombat, 21:48:35 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2015.01.17 szombat, 21:46:15
Az AC csere után már soha többé nem csinálta?Kevés üzemanyagszintnél sem?
Igen, azóta pöccre indul, mindegy mennyi van benne. De nekem egyértelmű volt a baja, kevés üzemanyaggal szinte be se akart indulni.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
droford
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8031 Dátum:
2015.01.19 hétfő, 18:38:12 »
Sziasztok!
Újra előjött a nagy nehez megszünt rángatás (torpanás) ami 1500-2000 fordulatnál tapasztalható gyorsításnál.
Ami lett cserélve illetve kipróbálva: gyertya, gyújtúkábel, trafó, szívósor pillangószelepei szépek tiszták.
Kb. 2-3 hónapja cserérletem MAP szenzort ami után megszünt a hiba vagy nagyon minimálisan érezhető volt, most "hirtelen" újra erőteljesen érezhető.
Most és előtte is amikor a rángatás volt megnőtt a fogyasztásom (kb. 8-9L) amikor rángatás nem volt (kb. 6,5-7L) ugyanolyan vezetési stílus mellett (1.8 benzin, 110LE, 2001).
Mi lehet a gond??? Esetleg a MAF szenzor hibája is okozhat ilyen jelenséget?
Várom a segítségeteket mert már
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8032 Dátum:
2015.01.19 hétfő, 18:48:37 »
Idézetet írta: droford - 2015.01.19 hétfő, 18:38:12
Sziasztok!
Újra előjött a nagy nehez megszünt rángatás (torpanás) ami 1500-2000 fordulatnál tapasztalható gyorsításnál.
Ami lett cserélve illetve kipróbálva: gyertya, gyújtúkábel, trafó, szívósor pillangószelepei szépek tiszták.
Kb. 2-3 hónapja cserérletem MAP szenzort ami után megszünt a hiba vagy nagyon minimálisan érezhető volt, most "hirtelen" újra erőteljesen érezhető.
Most és előtte is amikor a rángatás volt megnőtt a fogyasztásom (kb. 8-9L) amikor rángatás nem volt (kb. 6,5-7L) ugyanolyan vezetési stílus mellett (1.8 benzin, 110LE, 2001).
Mi lehet a gond??? Esetleg a MAF szenzor hibája is okozhat ilyen jelenséget?
Várom a segítségeteket mert már
Megfelelő diag műszerrel nézd meg alapjáraton a MAP szenzor értékét, ellenőrizd /nézd át a vákuumcsöveket és a szívóoldalon a tömítettséget.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
droford
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8033 Dátum:
2015.01.19 hétfő, 18:53:43 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.19 hétfő, 18:48:37
Megfelelő diag műszerrel nézd meg alapjáraton a MAP szenzor értékét, ellenőrizd /nézd át a vákuumcsöveket és a szívóoldalon a tömítettséget.
Voltam már vele Ford szervízben is... meg általános autószerelőnél.... de semmi "jó" ötlet nem volt, műszerek "némák" voltak.
De igazad van egy átnézés azért kell, de attól félek az kevés lesz.
Naplózva
FokaDriver
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8034 Dátum:
2015.01.19 hétfő, 20:31:48 »
Idézetet írta: droford - 2015.01.19 hétfő, 18:38:12
Sziasztok!
Újra előjött a nagy nehez megszünt rángatás (torpanás) ami 1500-2000 fordulatnál tapasztalható gyorsításnál.
Ami lett cserélve illetve kipróbálva: gyertya, gyújtúkábel, trafó, szívósor pillangószelepei szépek tiszták.
Kb. 2-3 hónapja cserérletem MAP szenzort ami után megszünt a hiba vagy nagyon minimálisan érezhető volt, most "hirtelen" újra erőteljesen érezhető.
Most és előtte is amikor a rángatás volt megnőtt a fogyasztásom (kb. 8-9L) amikor rángatás nem volt (kb. 6,5-7L) ugyanolyan vezetési stílus mellett (1.8 benzin, 110LE, 2001).
Mi lehet a gond??? Esetleg a MAF szenzor hibája is okozhat ilyen jelenséget?
Várom a segítségeteket mert már
Csak egy pillanatra érzed a torpanást, vagy határozottan torpan és erőtlen ott több másodpercig ?
Naplózva
droford
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8035 Dátum:
2015.01.19 hétfő, 20:41:57 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2015.01.19 hétfő, 20:31:48
Csak egy pillanatra érzed a torpanást, vagy határozottan torpan és erőtlen ott több másodpercig ?
Egy pillanatra. Valamikor csak egyet ránt, vagy kettőt hármat egymás után. Függetlenül ha gyorsan vagy lassan gyorsítok.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8036 Dátum:
2015.01.19 hétfő, 20:44:36 »
Idézetet írta: droford - 2015.01.19 hétfő, 20:41:57
Egy pillanatra. Valamikor csak egyet ránt, vagy kettőt hármat egymás után. Függetlenül ha gyorsan vagy lassan gyorsítok.
Mikor lett cserélve a gyertyakábel és milyenre?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
droford
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8037 Dátum:
2015.01.19 hétfő, 20:49:47 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.19 hétfő, 20:44:36
Mikor lett cserélve a gyertyakábel és milyenre?
Kb. fél éve.... ha jól emlékszem Valeo (vilgáoszöld doboz)....
Lehet hogy most ezzel esős idővel kijött hiba (áthúz)?
Jobb lenne egy minőségi?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8038 Dátum:
2015.01.19 hétfő, 20:51:24 »
Idézetet írta: droford - 2015.01.19 hétfő, 20:49:47
Kb. fél éve.... ha jól emlékszem Valeo (vilgáoszöld doboz)....
Lehet hogy most ezzel esős idővel kijött hiba (áthúz)?
Jobb lenne egy minőségi?
Lehetséges simán, hogy valahol talán még láthatsz is áthúzási nyomokat.....
De lehet gyertya vagy trafó érintkezés is.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8039 Dátum:
2015.01.19 hétfő, 20:52:08 »
Idézetet írta: droford - 2015.01.19 hétfő, 20:49:47
Kb. fél éve.... ha jól emlékszem Valeo (vilgáoszöld doboz)....
Lehet hogy most ezzel esős idővel kijött hiba (áthúz)?
Jobb lenne egy minőségi?
Lehetséges simán, hogy valahol talán még láthatsz is áthúzási nyomokat.....
De lehet gyertya vagy trafó érintkezés is.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8040 Dátum:
2015.01.19 hétfő, 20:52:39 »
Idézetet írta: droford - 2015.01.19 hétfő, 18:38:12
Sziasztok!
Újra előjött a nagy nehez megszünt rángatás (torpanás) ami 1500-2000 fordulatnál tapasztalható gyorsításnál.
Ami lett cserélve illetve kipróbálva: gyertya, gyújtúkábel, trafó, szívósor pillangószelepei szépek tiszták.
Kb. 2-3 hónapja cserérletem MAP szenzort ami után megszünt a hiba vagy nagyon minimálisan érezhető volt, most "hirtelen" újra erőteljesen érezhető.
Most és előtte is amikor a rángatás volt megnőtt a fogyasztásom (kb. 8-9L) amikor rángatás nem volt (kb. 6,5-7L) ugyanolyan vezetési stílus mellett (1.8 benzin, 110LE, 2001).
Mi lehet a gond??? Esetleg a MAF szenzor hibája is okozhat ilyen jelenséget?
Várom a segítségeteket mert már
"Eladott trafómat visszavásárolnám" jelige a keres-kínálban....
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8041 Dátum:
2015.01.19 hétfő, 20:53:01 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.19 hétfő, 20:52:08
Lehetséges simán, hogy valahol talán még láthatsz is áthúzási nyomokat.....
De lehet gyertya vagy trafó érintkezés is.
Elég, ha csak egyszer...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
droford
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8042 Dátum:
2015.01.19 hétfő, 20:55:03 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2015.01.19 hétfő, 20:52:39
"Eladott trafómat visszavásárolnám" jelige a keres-kínálban....
Remélem nem az lesz
Naplózva
droford
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8043 Dátum:
2015.01.19 hétfő, 20:56:04 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.19 hétfő, 20:51:24
Lehetséges simán, hogy valahol talán még láthatsz is áthúzási nyomokat.....
De lehet gyertya vagy trafó érintkezés is.
Gyetyát mindenképpen cserélek, lehet akkor kábelt is vagy kicserélem egyessével a régivel hát ha úgy kiderül hogy melyik a rossz. Ha ott a hiba egyáltalán.
Naplózva
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8044 Dátum:
2015.01.20 kedd, 13:24:33 »
Idézetet írta: droford - 2015.01.19 hétfő, 18:38:12
Most és előtte is amikor a rángatás volt megnőtt a fogyasztásom (kb. 8-9L) amikor rángatás nem volt (kb. 6,5-7L) ugyanolyan vezetési stílus mellett (1.8 benzin, 110LE, 2001).
Mi lehet a gond??? Esetleg a MAF szenzor hibája is okozhat ilyen jelenséget?
Várom a segítségeteket mert már
Szia
Aruld el kerlek milyen korulmenyek kozott mertel 6.5-7L? Nekem ugyanis akarmilyen ovatos vezetes melett sem megy az atlag 9 ala...es nincs semmilyen hibakodom...most csereltem termosztatot is...
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8045 Dátum:
2015.01.20 kedd, 13:26:15 »
Idézetet írta: toby_as - 2015.01.20 kedd, 13:24:33
Szia
Aruld el kerlek milyen korulmenyek kozott mertel 6.5-7L? Nekem ugyanis akarmilyen
ovatos vezetes melett sem megy
az atlag 9 ala
...es nincs semmilyen hibakodom...most csereltem termosztatot is...
Timcsinek....
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8046 Dátum:
2015.01.20 kedd, 13:58:41 »
Idézetet írta: BT - 2015.01.20 kedd, 13:26:15
Timcsinek....
Az asszony kepes belole kihozni 9 korul...de akkor szintre hatrafele megyunk
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
droford
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8047 Dátum:
2015.01.20 kedd, 14:05:10 »
Idézetet írta: toby_as - 2015.01.20 kedd, 13:24:33
Szia
Aruld el kerlek milyen korulmenyek kozott mertel 6.5-7L? Nekem ugyanis akarmilyen ovatos vezetes melett sem megy az atlag 9 ala...es nincs semmilyen hibakodom...most csereltem termosztatot is...
Szia!
Sokat járok vele 70km-es távot, kb. 90-es tempóval, már a miatt is hogy az útvinyok olyanok....
Kerülöm a intenzív gyosításokat, jah és használom az 5-et
Naplózva
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8048 Dátum:
2015.01.20 kedd, 14:35:10 »
Idézetet írta: droford - 2015.01.20 kedd, 14:05:10
Szia!
Sokat járok vele 70km-es távot, kb. 90-es tempóval, már a miatt is hogy az útvinyok olyanok....
Kerülöm a intenzív gyosításokat, jah és használom az 5-et
Igy mar ertheto..koszi
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8049 Dátum:
2015.01.20 kedd, 15:40:52 »
Idézetet írta: toby_as - 2015.01.20 kedd, 13:24:33
Szia
Aruld el kerlek milyen korulmenyek kozott mertel 6.5-7L? Nekem ugyanis akarmilyen ovatos vezetes melett sem megy az atlag 9 ala...es nincs semmilyen hibakodom...most csereltem termosztatot is...
droford fórumtárs jól írta,nekem is van-volt hasonló fogyim,
http://kepfeltoltes.hu/view/140814/IMG_20140320_105617_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
télen 9 lityi(4 km meló és 4 vissza napi 2x),de ha van hosszabb táv,persze akkor lejjebb kúszik a fogyi.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Oldalak:
1
...
154
155
156
157
158
159
160
[
161
]
162
163
164
165
166
167
168
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ