Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:25:47 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 155 156 157 158 159 160 161 [162] 163 164 165 166 167 168 169 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4652718 alkalommal)
0 Felhasználó és 100 vendég van a témában
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #8050 Dátum: 2015.01.20 kedd, 15:42:00 »

Szia!
Sokat járok vele 70km-es távot, kb. 90-es tempóval, már a miatt is hogy az útvinyok olyanok....
Kerülöm a intenzív gyosításokat, jah és használom az 5-et  Wink
eljen Azért ne hagyd ellustulni. vigyor3
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
droford
Vendég
« Új hozzászólás #8051 Dátum: 2015.01.20 kedd, 15:49:29 »

eljen Azért ne hagyd ellustulni. vigyor3
Azért néha meghajtom... elfogy a türelem közlekedő partnerekkel szemben  vigyor3
Nekem is csak azért ennyi mert így hajtom, de kipróbáltam ha 110-120-al megyek akko talán 5 percet spórolok  Wink
De most hogy "rángat" megeszi szépen a 9-et így is  falbav
Naplózva
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #8052 Dátum: 2015.01.20 kedd, 16:40:28 »

droford fórumtárs jól írta,nekem is van-volt hasonló fogyim,  http://kepfeltoltes.hu/view/140814/IMG_20140320_105617_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
télen 9 lityi(4 km meló és 4 vissza napi 2x),de ha van hosszabb táv,persze akkor lejjebb kúszik a fogyi.  hehe
Azert jo lenne tudni a titkat az ilyen 6.3 -as fogyasztasnak smile...a multkor az asszony torque szerint kihozott 7,8 korul...varosom kivul, igaz csak 15Km ment.
Latom neked 300+ , elvileg az enyemben legyen mondjuk fele es megis csak almodok az ilyen kepen lathato atlagrol. EGR-t esetleg dugozzam le? Mondjuk errol mashol olvastam hogy csak lemezelni lehet "buntetlenul", illetve a  solenoidban levo nyomopockot lehet blokalni. Egyaltalan eredemes ennel az autonal ezzel foglalkozni? Egyes talkfordos bejegyzesek alapjan egyenesen fogyasztascsokkento hatasa van a jol mukodo egr-nek?
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.20 kedd, 16:43:45 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
bibi105
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


.


E-mail
« Új hozzászólás #8053 Dátum: 2015.01.20 kedd, 16:41:17 »

Tudja v.ki hogy mi a különbség a CHBA és CHBB motor között, leszámítva azt az egy betűt?
 worship worship worship
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #8054 Dátum: 2015.01.20 kedd, 17:19:29 »

Azert jo lenne tudni a titkat az ilyen 6.3 -as fogyasztasnak smile...a multkor az asszony torque szerint kihozott 7,8 korul...varosom kivul, igaz csak 15Km ment.
Latom neked 300+ , elvileg az enyemben legyen mondjuk fele es megis csak almodok az ilyen kepen lathato atlagrol. EGR-t esetleg dugozzam le? Mondjuk errol mashol olvastam hogy csak lemezelni lehet "buntetlenul", illetve a  solenoidban levo nyomopockot lehet blokalni. Egyaltalan eredemes ennel az autonal ezzel foglalkozni? Egyes talkfordos bejegyzesek alapjan egyenesen fogyasztascsokkento hatasa van a jol mukodo egr-nek?
Titok,  wow1 az nincs.Lehet,hogy szerencsém van,de jól választottam.Elég sokat foglalkozok a vassal(párszor már megkaptam ezt),amit kell vagy muszáj,azt  megadom neki.(triumvirátust alapból lecseréltem,olaj,stb) Nyáron kipróbáltam 140 Km/h végig klímával 7,2 L(2 fő full csomaggal).EGR tisztítást inkább szerintem.
Az indulásnál alapból,ha az aut.klíma be van kapcsolva,indításnál mindig elindul,ez is lehet főleg hidegben fogyasztás növelő.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8055 Dátum: 2015.01.20 kedd, 17:37:42 »

Titok,  wow1 az nincs.Lehet,hogy szerencsém van,de jól választottam.Elég sokat foglalkozok a vassal(párszor már megkaptam ezt),amit kell vagy muszáj,azt  megadom neki.(triumvirátust alapból lecseréltem,olaj,stb) Nyáron kipróbáltam 140 Km/h végig klímával 7,2 L(2 fő full csomaggal).EGR tisztítást inkább szerintem.
Az indulásnál alapból,ha az aut.klíma be van kapcsolva,indításnál mindig elindul,ez is lehet főleg hidegben fogyasztás növelő.
annak a kijelzőnek nem kell hinni, csal össze vissza
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #8056 Dátum: 2015.01.20 kedd, 17:44:08 »

annak a kijelzőnek nem kell hinni, csal össze vissza
Tudom,hogy csak megközelítő adatot kapunk,de mindig annyit megyek,amennyi benzinem van és mielőtt elfogy tankolok.Azért a tankolási fogyi(teletank/megtett km)a tuti. taps
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8057 Dátum: 2015.01.20 kedd, 17:52:23 »

Tudom,hogy csak megközelítő adatot kapunk,de mindig annyit megyek,amennyi benzinem van és mielőtt elfogy tankolok.Azért a tankolási fogyi(teletank/megtett km)a tuti. taps
még az sem...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #8058 Dátum: 2015.01.20 kedd, 17:52:36 »

Titok,  wow1 az nincs.Lehet,hogy szerencsém van,de jól választottam.Elég sokat foglalkozok a vassal(párszor már megkaptam ezt),amit kell vagy muszáj,azt  megadom neki.(triumvirátust alapból lecseréltem,olaj,stb) Nyáron kipróbáltam 140 Km/h végig klímával 7,2 L(2 fő full csomaggal).EGR tisztítást inkább szerintem.
Az indulásnál alapból,ha az aut.klíma be van kapcsolva,indításnál mindig elindul,ez is lehet főleg hidegben fogyasztás növelő.
En is eleg sokat foglalkozok vele, szeretek is foglalkozni, sajnos anyagilag eleg sokban vannak az alkatreszek (mondi 1 -hez kepest nagyon), en is adom neki a jo olajat , a triumviratust nem  csereltem eddig mert nem lattam okat. Automata klimat ritkan haznalom, A/C csak azert kapcsolom hogy tartsa a formajat, az EGR tisztitas varat meg magara, illetve az orvenylapat kiszedes is(sajnos nem hiszem hogy lesz "idom" felujitani), kerdes ez is mit befolyasol? Neked kiszedve van vagy kicserelve az orvenylapat?
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #8059 Dátum: 2015.01.20 kedd, 17:56:29 »

annak a kijelzőnek nem kell hinni, csal össze vissza
Lattam en is hogy eleg rapszodikusan mutat, ezert nezem egyutt a Torque-t is egyszerre, erdekes hogy eddig meg nagyjabol egyforman mutatott..persze lehet mindketto roszul mer... vigyor3
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
droford
Vendég
« Új hozzászólás #8060 Dátum: 2015.01.20 kedd, 18:01:49 »

Az ősszel takarítottam volna meg az egr-t, de nem kellett mert "patyolat" tiszta volt, ilyen volt a szívószor pillangó szelepeni.
A fogyasztás nagyon függ a vezetési sítlustól szerintem...
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #8061 Dátum: 2015.01.20 kedd, 18:05:19 »

En is eleg sokat foglalkozok vele, szeretek is foglalkozni, sajnos anyagilag eleg sokban vannak az alkatreszek (mondi 1 -hez kepest nagyon), en is adom neki a jo olajat , a triumviratust nem  csereltem eddig mert nem lattam okat. Automata klimat ritkan haznalom, A/C csak azert kapcsolom hogy tartsa a formajat, az EGR tisztitas varat meg magara, illetve az orvenylapat kiszedes is(sajnos nem hiszem hogy lesz "idom" felujitani), kerdes ez is mit befolyasol? Neked kiszedve van vagy kicserelve az orvenylapat?
Igazából,ha kiheréled( van róla leírás,és a legolcsóbb megoldás,de a lényeg,többet nem romlik el  hehe  )nem változik semmi,de mindíg vannak kivételek.Örvénylapátok szerepe,(mint a nevében is benn van)ha jól rémlik,alacsony fordulaton a levegő-benya keveredést segíti elő.Tesztelni is tudod:
https://www.youtube.com/watch?v=hjRIsLwvjZQ
Még nem szedtem ki,de az idén már kipakolom(arra már aknás lesz a garázsom  taps )
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #8062 Dátum: 2015.01.20 kedd, 18:07:28 »

Lattam en is hogy eleg rapszodikusan mutat, ezert nezem egyutt a Torque-t is egyszerre, erdekes hogy eddig meg nagyjabol egyforman mutatott..persze lehet mindketto roszul mer... vigyor3
A tankolt Liter/ megtett km. eljen
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #8063 Dátum: 2015.01.20 kedd, 18:10:20 »

Igazából,ha kiheréled( van róla leírás,és a legolcsóbb megoldás,de a lényeg,többet nem romlik el  hehe  )nem változik semmi,de mindíg vannak kivételek.Örvénylapátok szerepe,(mint a nevében is benn van)ha jól rémlik,alacsony fordulaton a levegő-benya keveredést segíti elő.Tesztelni is tudod:
https://www.youtube.com/watch?v=hjRIsLwvjZQ
Még nem szedtem ki,de az idén már kipakolom(arra már aknás lesz a garázsom  taps )
Ezt a videot mar linkelted koraban es azutan halgatoztam en is komolyabban, eloszor nem halottam veszesnek, de most hogy termosztatcsere elott es utan eleg sokat jarattam a motort egyre hangosabnak tunt . Le is dugoztam azt a bizonyos vakumcsovet amit huzogatnak, most csend van smile
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #8064 Dátum: 2015.01.20 kedd, 18:12:14 »

Lattam en is hogy eleg rapszodikusan mutat, ezert nezem egyutt a Torque-t is egyszerre, erdekes hogy eddig meg nagyjabol egyforman mutatott..persze lehet mindketto roszul mer... vigyor3
Ha számít valamit a gumiméret(nem a gumikopásra gondolok) változás esetén is mérhet mást,de azt a szervízben kalibrálni tudják.Mondjuk,ezért a progizásért nem adnák egy fillért sem.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #8065 Dátum: 2015.01.20 kedd, 18:15:19 »

még az sem...
Tehát,pontosabban:amennyi benyát "eszik",akkor annyit fogyaszt. wow1   eplus2 eplus2 eplus2
és egy cseppel sem többet. angel1
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8066 Dátum: 2015.01.20 kedd, 18:15:46 »

még az sem...

Miért is?

Teletank, nullázom a napit. Megyek X km-et és megint teletank, napi leolvas. (Én mindig első katt-ig tankolom)
Elosztom a tankolt litert a megtett km/100-al és pont azt mutatja, hogy átlagosan mennyit fogyasztott 100 km-en.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #8067 Dátum: 2015.01.20 kedd, 18:21:09 »

Ha számít valamit a gumiméret(nem a gumikopásra gondolok) változás esetén is mérhet mást,de azt a szervízben kalibrálni tudják.Mondjuk,ezért a progizásért nem adnák egy fillért sem.
Korabban volt nalam gyari VCM  kabel es IDS-ben beallitottam a gumimeretet...erdekes hogy   215-os volt benne. Atirtam 205-re amit hasznalok amugy is. Nyilvan en is tudom hogy tankolt liter/megtettt KM, viszont a stilusom miatt szukseg van egy 'visszatarto " erore. Anno az MK1-ben,  miutan beepitettem a trip computert, es lattam a pillanatnyi fogyasztast (ami neha 55-re is ugrott smile) jelentosen csokkenteni tudtam az atlagomat, sokszor 1-2mm gazpedalallas teszi a kulonbseget mondjuk 9L/100 vagy 7L/100 kozott, amit enelkul en nem is ereznek. Erre a torque es a fuel plugin nagyon jo...'"visszatarto eronek"  smile...meg ha nem is annyira pontos.
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #8068 Dátum: 2015.01.20 kedd, 18:21:50 »

Ezt a videot mar linkelted koraban es azutan halgatoztam en is komolyabban, eloszor nem halottam veszesnek, de most hogy termosztatcsere elott es utan eleg sokat jarattam a motort egyre hangosabnak tunt . Le is dugoztam azt a bizonyos vakumcsovet amit huzogatnak, most csend van smile
Sorry,hogy ismétlem magam. falbav Azért annyira ne hallgatózz,mert egy idő után,már minden furcsa hangot hibának hallasz. eplus2 Magamból kiindulva írom ezt. wow3
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #8069 Dátum: 2015.01.20 kedd, 18:32:57 »

Sorry,hogy ismétlem magam. falbav Azért annyira ne hallgatózz,mert egy idő után,már minden furcsa hangot hibának hallasz. eplus2 Magamból kiindulva írom ezt. wow3
Nem azert irtam...nekem nagyon hasznos video volt ugyhogy koszi.
Amugy nem birom felfogni, hogy fordek mi a lo...nak kelett olyan funkciokat kisporoljanak mint pl. az 'egermozi' ami meg azt is megmondta nekem hogy ha kiegett egy egom, a trip comp. meg utolag beepitve is realisan mert....most meg egy sza.os ablakmoso visszajelzo sincsen benne....neha eldobom az agyam hogy tudtak 8 evel kesobi autoban igy elcseszni a dolgokat.  Neha visszasirom a jo kis MK1-met  smile
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.20 kedd, 18:35:26 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8070 Dátum: 2015.01.20 kedd, 18:34:01 »

Korabban volt nalam gyari VCM  kabel es IDS-ben beallitottam a gumimeretet...erdekes hogy   215-os volt benne. Atirtam 205-re amit hasznalok amugy is. Nyilvan en is tudom hogy tankolt liter/megtettt KM, viszont a stilusom miatt szukseg van egy 'visszatarto " erore. Anno az MK1-ben,  miutan beepitettem a trip computert, es lattam a pillanatnyi fogyasztast (ami neha 55-re is ugrott smile) jelentosen csokkenteni tudtam az atlagomat, sokszor 1-2mm gazpedalallas teszi a kulonbseget mondjuk 9L/100 vagy 7L/100 kozott, amit enelkul en nem is ereznek. Erre a torque es a fuel plugin nagyon jo...'"visszatarto eronek"  smile...meg ha nem is annyira pontos.

Ne nevettess már .... nyes
Számolt, következtetett nem hiteles szoftverek által kiírt valami. Vakítás az, nem más.
Meg a nyomaték, teljesítmény mérés az ilyen játék programokban....  laugh   Na persze....
Ha ez így menne, akkor a sok milliós gépeket nem kéne megvenni az ezzel foglalkozóknak.

Szerintem a hűtőfolyadék hőmérsékleten és a fordulatszámon kívül nagyon ne hagyatkozz az ilyen szoftverek által kiírt adatokra.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8071 Dátum: 2015.01.20 kedd, 18:36:55 »

Miért is?

Teletank, nullázom a napit. Megyek X km-et és megint teletank, napi leolvas. (Én mindig első katt-ig tankolom)
Elosztom a tankolt litert a megtett km/100-al és pont azt mutatja, hogy átlagosan mennyit fogyasztott 100 km-en.
mert ehez jópár kritériumnak eggyezni kéne. pl a külső hőmérséklet, üanyag hőmérséklet. az üanyagoknak is van hőtágulása. a kútfejek 1 kattanásos pontosságáról már nem is beszélve
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #8072 Dátum: 2015.01.20 kedd, 18:38:38 »

Ne nevettess már .... nyes
Számolt, következtetett nem hiteles szoftverek által kiírt valami. Vakítás az, nem más.
Meg a nyomaték, teljesítmény mérés az ilyen játék programokban....  laugh   Na persze....
Ha ez így menne, akkor a sok milliós gépeket nem kéne megvenni az ezzel foglalkozóknak.

Szerintem a hűtőfolyadék hőmérsékleten és a fordulatszámon kívül nagyon ne hagyatkozz az ilyen szoftverek által kiírt adatokra.  wave
Nem hagyatkozom...a hutofolyadek homerseklet most viszont nagyon jol jott ugye smile...ahogy irtam visszatarto eronek hasznalom eplus2
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8073 Dátum: 2015.01.20 kedd, 18:41:02 »

mert ehez jópár kritériumnak eggyezni kéne. pl a külső hőmérséklet, üanyag hőmérséklet. az üanyagoknak is van hőtágulása. a kútfejek 1 kattanásos pontosságáról már nem is beszélve

Mihez?
Ahhoz, hogy tankolástól tankolásig megnézzem mennyit fogyasztott és mennyi km-et mentem el vele?
Zsolti, ne hülyülj már!  laugh

Én mindig ugyanazon a kúton és kútfejen tankolok!
De egyébként mennyi lehet két első kattanás között a különbség?  4 vagy 5 csepp?  nyes  taps

Ez pontosan megmutatja, hogy amennyi az adott km-re az átlagfogyasztás.

Teletank, nullázom a napit. Megyek X km-et és megint teletank, napi leolvas. (Én mindig első katt-ig tankolom)
Elosztom a tankolt litert a megtett km/100-al és pont azt mutatja, hogy átlagosan mennyit fogyasztott 100 km-en.


 wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #8074 Dátum: 2015.01.20 kedd, 18:42:58 »

Nem azert irtam...nekem nagyon hasznos video volt ugyhogy koszi.
Amugy nem birom felfogni, hogy fordek mi a lo...nak kelett olyan funkciokat kisporoljanak mint pl. az 'egermozi' ami meg azt is megmondta nekem hogy ha kiegett egy egom, a trip comp. meg utolag beepitve is realisan mert....most meg egy sza.os ablakmoso visszajelzo sincsen benne....neha eldobom az agyam hogy tudtak 8 evel kesobi autoban igy elcseszni a dolgokat.  Neha visszasirom a jo kis MK1-met  smile
Ablakmosó visszajelző a FL utániban már benn figyel.(hópihe helyett) ugye fejvakaras
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8075 Dátum: 2015.01.20 kedd, 18:44:03 »

Ablakmosó visszajelző a FL utániban már benn figyel.(hópihe helyett) ugye fejvakaras

Nem a hópihe helyett, mert van hópihe. Középen.
Csak nem külön van a sárga és a piros, hanem egy tud két színben jelezni.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #8076 Dátum: 2015.01.20 kedd, 18:49:16 »

Ablakmosó visszajelző a FL utániban már benn figyel.(hópihe helyett) ugye fejvakaras
WOW... eljen na mindegy vannak mas elonyok, viszont betehettek voln egy fekbetet kopas jelzot is...nem beszelve a szervizintervalum visszajelzorol 10.000 km utan (ami ugye rajta van az oracsoporton csak ep nincsen bekotve)  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.20 kedd, 18:56:28 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8077 Dátum: 2015.01.20 kedd, 18:57:34 »

WOW... eljen na mindegy vannak mas elonyok, viszont betehettek voln egy fekbetet kopas jelzot is...nem beszelve a szervizintervalum visszajelzorol 10.000 km utan (ami ugye rajta van az oracsoporton csak ep nincsen bekotve)  vigyor3

Nekem nem hiányzik egyik sem.
Egyébként 20e km a szervizintervallum, gyárilag előírva.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #8078 Dátum: 2015.01.20 kedd, 19:04:48 »

Nekem nem hiányzik egyik sem.
Egyébként 20e km a szervizintervallum, gyárilag előírva.  vigyor3
Akkor le vagyok maradva, mk1-nel 10 utan gyuladt ki a villaskulcs smile
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
vafer
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #8079 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 17:18:17 »

Sziasztok!
Van egy olyan problémám, hogy az üzemi hőmérséklet elérése után kb. 5-10 perccel bekapcsol a hűtőventillátor(autópályán 130-nál is) és nem áll le.
A viz nem melegszik, nem ingadozik.Termosztát nemrég volt cserélve(valeo).
Ötletek?
Naplózva

MK3 1.8 benzin 110le 2004.(B5Y)+LPG
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8080 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 17:24:09 »

Sziasztok!
Van egy olyan problémám, hogy az üzemi hőmérséklet elérése után kb. 5-10 perccel bekapcsol a hűtőventillátor(autópályán 130-nál is) és nem áll le.
A viz nem melegszik, nem ingadozik.Termosztát nemrég volt cserélve(valeo).
Ötletek?


Számokkal kifejezve mennyi az az "üzemi hőmérséklet"?
Mi az, hogy a víz nem melegszik? Nem ingadozik? A mutató szerint? Számokban?
Melyik fokozat megy a ventilátoron? Alacsony vagy a magas?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vafer
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #8081 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 17:33:33 »

Számokkal kifejezve mennyi az az "üzemi hőmérséklet"?
Mi az, hogy a víz nem melegszik? Nem ingadozik? A mutató szerint? Számokban?
Melyik fokozat megy a ventilátoron? Alacsony vagy a magas?
Igen, a mutató szerint és magas fokozaton megy.
Naplózva

MK3 1.8 benzin 110le 2004.(B5Y)+LPG
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8082 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 17:39:52 »

Igen, a mutató szerint és magas fokozaton megy.

A mutató kb. 65-115-ig középen áll. Ha 115 fölé megy, akkor kezd el a piros felé menni.
Jó lenne tudni számokban is a hőfokot.
A nagy fokozat előtt elindul az alacsony?
Ha nem, akkor az előtét ellenállásod is rossz lehet.
Feltételezem, hogy nem nyit ki a termosztátod.
Kézzel ellenőrizd a termosztát utáni vízcső hőmérsékletét, amikor megy a ventilátor már.

Milyen termosztát lett beépítve?
Mikori az autód év/hónap?
Alvázszám?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vafer
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #8083 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 17:49:14 »

A mutató kb. 65-115-ig középen áll. Ha 115 fölé megy, akkor kezd el a piros felé menni.
Jó lenne tudni számokban is a hőfokot.
A nagy fokozat előtt elindul az alacsony?
Ha nem, akkor az előtét ellenállásod is rossz lehet.
Feltételezem, hogy nem nyit ki a termosztátod.
Kézzel ellenőrizd a termosztát utáni vízcső hőmérsékletét, amikor megy a ventilátor már.

Milyen termosztát lett beépítve?
Mikori az autód év/hónap?
Alvázszám?

A wiki-ben leirt műszerteszttel tudom menet közben nézni a hőfokot? Egyébként fűtés nélküli valeo lett beletéve.
Alvázszám szerint az kell bele, 2004.09. havi az autó.
Naplózva

MK3 1.8 benzin 110le 2004.(B5Y)+LPG
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8084 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 17:52:18 »

A wiki-ben leirt műszerteszttel tudom menet közben nézni a hőfokot? Egyébként fűtés nélküli valeo lett beletéve.
Alvázszám szerint az kell bele, 2004.09. havi az autó.

A gyári fém belső részest kellett volna beletenni. Egyébként nagyságrendekkel olcsóbb, mint a fűtött.
Igen, abba fűtés nélküli kell.
Jó a műszer teszt, menet közben is.
Mindkét visszafolyó cső egyformán forró, ami a kiegy. tartályra megy?
A magas fokozat előtt elindul az alacsony is?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vafer
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #8085 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 18:00:51 »

A gyári fém belső részest kellett volna beletenni. Egyébként nagyságrendekkel olcsóbb, mint a fűtött.
Igen, abba fűtés nélküli kell.
Jó a műszer teszt, menet közben is.
Mindkét visszafolyó cső egyformán forró, ami a kiegy. tartályra megy?
A magas fokozat előtt elindul az alacsony is?
Kipróbálom a műszer tesztet és megnézem a csöveket is...Nem hallottam, hogy elindult volna az alacsony fokozat.
Egyébként ennek a valeonak is teljesen fém belseje van.
Naplózva

MK3 1.8 benzin 110le 2004.(B5Y)+LPG
vafer
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #8086 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 19:02:18 »

A gyári fém belső részest kellett volna beletenni. Egyébként nagyságrendekkel olcsóbb, mint a fűtött.
Igen, abba fűtés nélküli kell.
Jó a műszer teszt, menet közben is.
Mindkét visszafolyó cső egyformán forró, ami a kiegy. tartályra megy?
A magas fokozat előtt elindul az alacsony is?
Na, megnéztem a műszer teszttel. 98 foknál bekapcsol az alacsony fokozat, 102-nél a magas és tartja ezt a hőfokot.
Ja, mindkét visszafolyó cső egyformán meleg.
Lehet, hogy nem nyit a zsir új termosztát?
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.22 csütörtök, 21:24:21 írta vafer » Naplózva

MK3 1.8 benzin 110le 2004.(B5Y)+LPG
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8087 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 19:10:48 »

Na, megnéztem a műszer tesztel. 98 foknál bekapcsol az alacsony fokozat, 102-nél a magas és tartja ezt a hőfokot.
Ja, mindkét visszafolyó cső egyformán meleg.
Lehet, hogy nem nyit a zsir új termosztát?

Így van.
Nekem fel sem megy ilyen időben annyira, hogy elinduljon még az alacsony sem.
89-90 °C-on van a hűtőfolyadék hőmérséklet. Gyári (fém) termosztát van benne.

Arról még mindig nem írtál, hogy amikor megy a ventilátor, akkor a termosztát utáni vízcső is meleg-e.
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.22 csütörtök, 19:15:02 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vafer
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #8088 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 19:17:42 »

Így van.
Nekem fel sem megy ilyen időben annyira, hogy elinduljon még az alacsony sem.
89-90 °C-on van a hűtőfolyadék hőmérséklet. Gyári (fém) termosztát van benne.
Akkor most kidobtam az ablakon 8e+szerelési költs.
Beszerzek egy gyárit és csere...
Köszi a segítséget!
Naplózva

MK3 1.8 benzin 110le 2004.(B5Y)+LPG
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #8089 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 19:21:18 »

Na, megnéztem a műszer tesztel. 98 foknál bekapcsol az alacsony fokozat, 102-nél a magas és tartja ezt a hőfokot.
Ja, mindkét visszafolyó cső egyformán meleg.
Lehet, hogy nem nyit a zsir új termosztát?
En nemreg csereltem a termosztatot. Nalam pont forditva volt...70 foknal nem igazan ment magasabra. Erdekes hogy nalad ilyen hamar beindul a ventilator, nalam 106-107 foknal kapcsol az alacsony.  Amugy nem is ment csak miutan  a csatlakozojat megpucoltam , enyhen rozsdas volt...
Amugy a hutobol kijovo(bal oldali)  cso bemelegszik? Nalam a regivel egyforman melegedett a bemeno(job oldali...ha szemben allsz a kocsival) illetve a kimeno ag. Az uj termosztattal viszont a bal oldali kimeno ag teljesen hideg amig ki nem nyit a termosztat.  Gondolom ha nem nyitna a termosztatod ez a resz hidegen maradna(vagy csak langyos).
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
vafer
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #8090 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 19:24:10 »

Így van.
Nekem fel sem megy ilyen időben annyira, hogy elinduljon még az alacsony sem.
89-90 °C-on van a hűtőfolyadék hőmérséklet. Gyári (fém) termosztát van benne.

Arról még mindig nem írtál, hogy amikor megy a ventilátor, akkor a termosztát utáni vízcső is meleg-e.
Bocs, nem láttam az utolsó mondatodat.Be tudok nyúlni a csőhöz v. le kell bontani az elejét?
Naplózva

MK3 1.8 benzin 110le 2004.(B5Y)+LPG
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8091 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 19:24:18 »

En nemreg csereltem a termosztatot. Nalam pont forditva volt...70 foknal nem igazan ment magasabra. Erdekes hogy nalad ilyen hamar beindul a ventilator, nalam 106-107 foknal kapcsol az alacsony.  Amugy nem is ment csak miutan  a csatlakozojat megpucoltam , enyhen rozsdas volt...
Amugy a hutobol kijovo(bal oldali)  cso bemelegszik? Nalam a regivel egyforman melegedett a bemeno(job oldali...ha szemben allsz a kocsival) illetve a kimeno ag. Az uj termosztattal viszont a bal oldali kimeno ag teljesen hideg amig ki nem nyit a termosztat.  Gondolom ha nem nyitna a termosztatod ez a resz hidegen maradna(vagy csak langyos).

Mert a tied FL előtti és fűthető termosztátos.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8092 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 19:25:13 »

Bocs, nem láttam az utolsó mondatodat.Be tudok nyúlni a csőhöz v. le kell bontani az elejét?

Én be tudok, hogy te be tudsz-e az rajtad múlik.  vigyor3 Vigyázz, meleg van arra és nincs túl sok hely....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #8093 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 19:28:47 »

Mert a tied FL előtti és fűthető termosztátos.
Ez a venti beindulasi hofokra vonatkozott, vagy mashol lenne a termosztat?
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
vafer
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #8094 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 19:34:09 »

Én be tudok, hogy te be tudsz-e az rajtad múlik.  vigyor3 Vigyázz, meleg van arra és nincs túl sok hely....
Majd próbálkozom  vigyor3
Naplózva

MK3 1.8 benzin 110le 2004.(B5Y)+LPG
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8095 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 19:34:12 »

Ez a venti beindulasi hofokra vonatkozott, vagy mashol lenne a termosztat?

Igen, amit én írtam az az is arra vonatkozott.
Ugyanott van a termosztát, de másfajta.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vafer
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #8096 Dátum: 2015.01.23 péntek, 16:55:12 »

Én be tudok, hogy te be tudsz-e az rajtad múlik.  vigyor3 Vigyázz, meleg van arra és nincs túl sok hely....
Megnéztem ma azt a bizonyos csövet. 100 fokos víz, működő venti, a cső teljesen hideg.
Gyorsan rendeltem is egy gyári termosztátot.Érdekes, hogy mindenhol csak utángyártott van raktáron...
Naplózva

MK3 1.8 benzin 110le 2004.(B5Y)+LPG
OPeter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #8097 Dátum: 2015.01.24 szombat, 17:31:24 »

Egy pillanatra. Valamikor csak egyet ránt, vagy kettőt hármat egymás után. Függetlenül ha gyorsan vagy lassan gyorsítok.


Szia.
Nekem a mondeo előtt Opel Vectra A 2.0 benzines autóm volt, küszködtünk hasonló jelenséggel. A problémámat üzemanyagrendszer tisztító használata szüntette meg. Csakis egy fajta: Protec márka. Majdnem 4ezer forint, de megoldotta a problémát.
Egyébként ott a rángatás inkább a téli időszakban jelentkezett, pillanatnyi fogyasztásom nekem is egy litert ugrott olyankor.
Szerintem próbáld ki, kárt nem teszel vele. Kevés üzemanyaghoz öntsd, hogy hatásosabb legyen, de ne gyilkold vele az autót, akkor sem, ha tetszik az hogy megtáltosodik tőle. Nem kicsit javít az üzemanyag minőségén.
Naplózva

2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 125LE
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #8098 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 07:36:00 »

Mostanság egyre gyakrabban csinálja azt a kocsi, hogy menet közben egyszer csak leáll. Eddig általában ha emelkedőn fékeztem akkor produkálta ezt a hibát. Ma viszont egy komolyabb fékezést követően ugyan, de kb 100méterrel utána, amikor már egyenletesen haladtam. Kanyarban forgalomban nagyon nem vicces hogy hirtelen elmegy a szervo... Miben keressem/kerestessem először a hibát?
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
bolcsogab
Vendég
« Új hozzászólás #8099 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 09:58:17 »

sziasztok!

2,0 145LE motorhoz az 5W30-at írják, van-e jelentősége, ha ELF 5W40-eset kap a motor? - az van csak úgy... Gondolok olajfogyasztásra stb, amit olvastam róla, az a hidegben a dermedés. Van-e tapasztalat vagy ajánlás ezzel kapcsolatban?

más: egy ideje elindulásnál mikor kis sebességnél tekerem a kormányt, 1-2 kongó hang hallatszik az első futómű felől. Menet közben semmi, bár a menetzaj elnyomhatja persze. Egyenesen megy, nem kóvályog az úton, nem kopog, nem zörög semmi. rúgótányérnál lehet valami vagy futómű?
Előre is köszi
Gábor
Naplózva
Oldalak: 1 ... 155 156 157 158 159 160 161 [162] 163 164 165 166 167 168 169 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.054 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.