Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:05:15
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
...
155
156
157
158
159
160
161
[
162
]
163
164
165
166
167
168
169
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4662055 alkalommal)
0 Felhasználó és 36 vendég van a témában
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8050 Dátum:
2015.01.20 kedd, 15:42:00 »
Idézetet írta: droford - 2015.01.20 kedd, 14:05:10
Szia!
Sokat járok vele 70km-es távot, kb. 90-es tempóval, már a miatt is hogy az útvinyok olyanok....
Kerülöm a intenzív gyosításokat, jah és használom az 5-et
Azért ne hagyd ellustulni.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
droford
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8051 Dátum:
2015.01.20 kedd, 15:49:29 »
Idézetet írta: vagyokabajnok - 2015.01.20 kedd, 15:42:00
Azért ne hagyd ellustulni.
Azért néha meghajtom... elfogy a türelem közlekedő partnerekkel szemben
Nekem is csak azért ennyi mert így hajtom, de kipróbáltam ha 110-120-al megyek akko talán 5 percet spórolok
De most hogy "rángat" megeszi szépen a 9-et így is
Naplózva
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8052 Dátum:
2015.01.20 kedd, 16:40:28 »
Idézetet írta: vagyokabajnok - 2015.01.20 kedd, 15:40:52
droford fórumtárs jól írta,nekem is van-volt hasonló fogyim, http://kepfeltoltes.hu/view/140814/IMG_20140320_105617_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
télen 9 lityi(4 km meló és 4 vissza napi 2x),de ha van hosszabb táv,persze akkor lejjebb kúszik a fogyi.
Azert jo lenne tudni a titkat az ilyen 6.3 -as fogyasztasnak
...a multkor az asszony torque szerint kihozott 7,8 korul...varosom kivul, igaz csak 15Km ment.
Latom neked 300+ , elvileg az enyemben legyen mondjuk fele es megis csak almodok az ilyen kepen lathato atlagrol. EGR-t esetleg dugozzam le? Mondjuk errol mashol olvastam hogy csak lemezelni lehet "buntetlenul", illetve a solenoidban levo nyomopockot lehet blokalni. Egyaltalan eredemes ennel az autonal ezzel foglalkozni? Egyes talkfordos bejegyzesek alapjan egyenesen fogyasztascsokkento hatasa van a jol mukodo egr-nek?
«
Utoljára szerkesztve: 2015.01.20 kedd, 16:43:45 írta toby_as
»
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
bibi105
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
.
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8053 Dátum:
2015.01.20 kedd, 16:41:17 »
Tudja v.ki hogy mi a különbség a CHBA és CHBB motor között, leszámítva azt az egy betűt?
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8054 Dátum:
2015.01.20 kedd, 17:19:29 »
Idézetet írta: toby_as - 2015.01.20 kedd, 16:40:28
Azert jo lenne tudni a titkat az ilyen 6.3 -as fogyasztasnak
...a multkor az asszony torque szerint kihozott 7,8 korul...varosom kivul, igaz csak 15Km ment.
Latom neked 300+ , elvileg az enyemben legyen mondjuk fele es megis csak almodok az ilyen kepen lathato atlagrol. EGR-t esetleg dugozzam le? Mondjuk errol mashol olvastam hogy csak lemezelni lehet "buntetlenul", illetve a solenoidban levo nyomopockot lehet blokalni. Egyaltalan eredemes ennel az autonal ezzel foglalkozni? Egyes talkfordos bejegyzesek alapjan egyenesen fogyasztascsokkento hatasa van a jol mukodo egr-nek?
Titok,
az nincs.Lehet,hogy szerencsém van,de jól választottam.Elég sokat foglalkozok a vassal(párszor már megkaptam ezt),amit kell vagy muszáj,azt megadom neki.(triumvirátust alapból lecseréltem,olaj,stb) Nyáron kipróbáltam 140 Km/h végig klímával 7,2 L(2 fő full csomaggal).EGR tisztítást inkább szerintem.
Az indulásnál alapból,ha az aut.klíma be van kapcsolva,indításnál mindig elindul,ez is lehet főleg hidegben fogyasztás növelő.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8055 Dátum:
2015.01.20 kedd, 17:37:42 »
Idézetet írta: vagyokabajnok - 2015.01.20 kedd, 17:19:29
Titok,
az nincs.Lehet,hogy szerencsém van,de jól választottam.Elég sokat foglalkozok a vassal(párszor már megkaptam ezt),amit kell vagy muszáj,azt megadom neki.(triumvirátust alapból lecseréltem,olaj,stb) Nyáron kipróbáltam 140 Km/h végig klímával 7,2 L(2 fő full csomaggal).EGR tisztítást inkább szerintem.
Az indulásnál alapból,ha az aut.klíma be van kapcsolva,indításnál mindig elindul,ez is lehet főleg hidegben fogyasztás növelő.
annak a kijelzőnek nem kell hinni, csal össze vissza
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8056 Dátum:
2015.01.20 kedd, 17:44:08 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.01.20 kedd, 17:37:42
annak a kijelzőnek nem kell hinni, csal össze vissza
Tudom,hogy csak megközelítő adatot kapunk,de mindig annyit megyek,amennyi benzinem van és mielőtt elfogy tankolok.Azért a tankolási fogyi(teletank/megtett km)a tuti.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8057 Dátum:
2015.01.20 kedd, 17:52:23 »
Idézetet írta: vagyokabajnok - 2015.01.20 kedd, 17:44:08
Tudom,hogy csak megközelítő adatot kapunk,de mindig annyit megyek,amennyi benzinem van és mielőtt elfogy tankolok.Azért a tankolási fogyi(teletank/megtett km)a tuti.
még az sem...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8058 Dátum:
2015.01.20 kedd, 17:52:36 »
Idézetet írta: vagyokabajnok - 2015.01.20 kedd, 17:19:29
Titok,
az nincs.Lehet,hogy szerencsém van,de jól választottam.Elég sokat foglalkozok a vassal(párszor már megkaptam ezt),amit kell vagy muszáj,azt megadom neki.(triumvirátust alapból lecseréltem,olaj,stb) Nyáron kipróbáltam 140 Km/h végig klímával 7,2 L(2 fő full csomaggal).EGR tisztítást inkább szerintem.
Az indulásnál alapból,ha az aut.klíma be van kapcsolva,indításnál mindig elindul,ez is lehet főleg hidegben fogyasztás növelő.
En is eleg sokat foglalkozok vele, szeretek is foglalkozni, sajnos anyagilag eleg sokban vannak az alkatreszek (mondi 1 -hez kepest nagyon), en is adom neki a jo olajat , a triumviratust nem csereltem eddig mert nem lattam okat. Automata klimat ritkan haznalom, A/C csak azert kapcsolom hogy tartsa a formajat, az EGR tisztitas varat meg magara, illetve az orvenylapat kiszedes is(sajnos nem hiszem hogy lesz "idom" felujitani), kerdes ez is mit befolyasol? Neked kiszedve van vagy kicserelve az orvenylapat?
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8059 Dátum:
2015.01.20 kedd, 17:56:29 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.01.20 kedd, 17:37:42
annak a kijelzőnek nem kell hinni, csal össze vissza
Lattam en is hogy eleg rapszodikusan mutat, ezert nezem egyutt a Torque-t is egyszerre, erdekes hogy eddig meg nagyjabol egyforman mutatott..persze lehet mindketto roszul mer...
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
droford
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8060 Dátum:
2015.01.20 kedd, 18:01:49 »
Az ősszel takarítottam volna meg az egr-t, de nem kellett mert "patyolat" tiszta volt, ilyen volt a szívószor pillangó szelepeni.
A fogyasztás nagyon függ a vezetési sítlustól szerintem...
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8061 Dátum:
2015.01.20 kedd, 18:05:19 »
Idézetet írta: toby_as - 2015.01.20 kedd, 17:52:36
En is eleg sokat foglalkozok vele, szeretek is foglalkozni, sajnos anyagilag eleg sokban vannak az alkatreszek (mondi 1 -hez kepest nagyon), en is adom neki a jo olajat , a triumviratust nem csereltem eddig mert nem lattam okat. Automata klimat ritkan haznalom, A/C csak azert kapcsolom hogy tartsa a formajat, az EGR tisztitas varat meg magara, illetve az orvenylapat kiszedes is(sajnos nem hiszem hogy lesz "idom" felujitani), kerdes ez is mit befolyasol? Neked kiszedve van vagy kicserelve az orvenylapat?
Igazából,ha kiheréled( van róla leírás,és a legolcsóbb megoldás,de a lényeg,többet nem romlik el
)nem változik semmi,de mindíg vannak kivételek.Örvénylapátok szerepe,(mint a nevében is benn van)ha jól rémlik,alacsony fordulaton a levegő-benya keveredést segíti elő.Tesztelni is tudod:
https://www.youtube.com/watch?v=hjRIsLwvjZQ
Még nem szedtem ki,de az idén már kipakolom(arra már aknás lesz a garázsom
)
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8062 Dátum:
2015.01.20 kedd, 18:07:28 »
Idézetet írta: toby_as - 2015.01.20 kedd, 17:56:29
Lattam en is hogy eleg rapszodikusan mutat, ezert nezem egyutt a Torque-t is egyszerre, erdekes hogy eddig meg nagyjabol egyforman mutatott..persze lehet mindketto roszul mer...
A tankolt Liter/ megtett km.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8063 Dátum:
2015.01.20 kedd, 18:10:20 »
Idézetet írta: vagyokabajnok - 2015.01.20 kedd, 18:05:19
Igazából,ha kiheréled( van róla leírás,és a legolcsóbb megoldás,de a lényeg,többet nem romlik el
)nem változik semmi,de mindíg vannak kivételek.Örvénylapátok szerepe,(mint a nevében is benn van)ha jól rémlik,alacsony fordulaton a levegő-benya keveredést segíti elő.Tesztelni is tudod:
https://www.youtube.com/watch?v=hjRIsLwvjZQ
Még nem szedtem ki,de az idén már kipakolom(arra már aknás lesz a garázsom
)
Ezt a videot mar linkelted koraban es azutan halgatoztam en is komolyabban, eloszor nem halottam veszesnek, de most hogy termosztatcsere elott es utan eleg sokat jarattam a motort egyre hangosabnak tunt . Le is dugoztam azt a bizonyos vakumcsovet amit huzogatnak, most csend van
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8064 Dátum:
2015.01.20 kedd, 18:12:14 »
Idézetet írta: toby_as - 2015.01.20 kedd, 17:56:29
Lattam en is hogy eleg rapszodikusan mutat, ezert nezem egyutt a Torque-t is egyszerre, erdekes hogy eddig meg nagyjabol egyforman mutatott..persze lehet mindketto roszul mer...
Ha számít valamit a gumiméret(nem a gumikopásra gondolok) változás esetén is mérhet mást,de azt a szervízben kalibrálni tudják.Mondjuk,ezért a progizásért nem adnák egy fillért sem.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8065 Dátum:
2015.01.20 kedd, 18:15:19 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.01.20 kedd, 17:52:23
még az sem...
Tehát,pontosabban:amennyi benyát "eszik",akkor annyit fogyaszt.
és egy cseppel sem többet.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8066 Dátum:
2015.01.20 kedd, 18:15:46 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.01.20 kedd, 17:52:23
még az sem...
Miért is?
Teletank, nullázom a napit. Megyek X km-et és megint teletank, napi leolvas. (Én mindig első katt-ig tankolom)
Elosztom a tankolt litert a megtett km/100-al és pont azt mutatja, hogy átlagosan mennyit fogyasztott 100 km-en.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8067 Dátum:
2015.01.20 kedd, 18:21:09 »
Idézetet írta: vagyokabajnok - 2015.01.20 kedd, 18:12:14
Ha számít valamit a gumiméret(nem a gumikopásra gondolok) változás esetén is mérhet mást,de azt a szervízben kalibrálni tudják.Mondjuk,ezért a progizásért nem adnák egy fillért sem.
Korabban volt nalam gyari VCM kabel es IDS-ben beallitottam a gumimeretet...erdekes hogy 215-os volt benne. Atirtam 205-re amit hasznalok amugy is. Nyilvan en is tudom hogy tankolt liter/megtettt KM, viszont a stilusom miatt szukseg van egy 'visszatarto " erore. Anno az MK1-ben, miutan beepitettem a trip computert, es lattam a pillanatnyi fogyasztast (ami neha 55-re is ugrott
) jelentosen csokkenteni tudtam az atlagomat, sokszor 1-2mm gazpedalallas teszi a kulonbseget mondjuk 9L/100 vagy 7L/100 kozott, amit enelkul en nem is ereznek. Erre a torque es a fuel plugin nagyon jo...'"visszatarto eronek"
...meg ha nem is annyira pontos.
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8068 Dátum:
2015.01.20 kedd, 18:21:50 »
Idézetet írta: toby_as - 2015.01.20 kedd, 18:10:20
Ezt a videot mar linkelted koraban es azutan halgatoztam en is komolyabban, eloszor nem halottam veszesnek, de most hogy termosztatcsere elott es utan eleg sokat jarattam a motort egyre hangosabnak tunt . Le is dugoztam azt a bizonyos vakumcsovet amit huzogatnak, most csend van
Sorry,hogy ismétlem magam.
Azért annyira ne hallgatózz,mert egy idő után,már minden furcsa hangot hibának hallasz.
Magamból kiindulva írom ezt.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8069 Dátum:
2015.01.20 kedd, 18:32:57 »
Idézetet írta: vagyokabajnok - 2015.01.20 kedd, 18:21:50
Sorry,hogy ismétlem magam.
Azért annyira ne hallgatózz,mert egy idő után,már minden furcsa hangot hibának hallasz.
Magamból kiindulva írom ezt.
Nem azert irtam...nekem nagyon hasznos video volt ugyhogy koszi.
Amugy nem birom felfogni, hogy fordek mi a lo...nak kelett olyan funkciokat kisporoljanak mint pl. az 'egermozi' ami meg azt is megmondta nekem hogy ha kiegett egy egom, a trip comp. meg utolag beepitve is realisan mert....most meg egy sza.os ablakmoso visszajelzo sincsen benne....neha eldobom az agyam hogy tudtak 8 evel kesobi autoban igy elcseszni a dolgokat. Neha visszasirom a jo kis MK1-met
«
Utoljára szerkesztve: 2015.01.20 kedd, 18:35:26 írta toby_as
»
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8070 Dátum:
2015.01.20 kedd, 18:34:01 »
Idézetet írta: toby_as - 2015.01.20 kedd, 18:21:09
Korabban volt nalam gyari VCM kabel es IDS-ben beallitottam a gumimeretet...erdekes hogy 215-os volt benne. Atirtam 205-re amit hasznalok amugy is. Nyilvan en is tudom hogy tankolt liter/megtettt KM, viszont a stilusom miatt szukseg van egy 'visszatarto " erore. Anno az MK1-ben, miutan beepitettem a trip computert, es lattam a pillanatnyi fogyasztast (ami neha 55-re is ugrott
) jelentosen csokkenteni tudtam az atlagomat, sokszor 1-2mm gazpedalallas teszi a kulonbseget mondjuk 9L/100 vagy 7L/100 kozott, amit enelkul en nem is ereznek. Erre
a torque es a fuel plugin nagyon jo
...'"visszatarto eronek"
...meg ha nem is annyira pontos.
Ne nevettess már ....
Számolt, következtetett nem hiteles szoftverek által kiírt valami. Vakítás az, nem más.
Meg a nyomaték, teljesítmény mérés az ilyen játék programokban....
Na persze....
Ha ez így menne, akkor a sok milliós gépeket nem kéne megvenni az ezzel foglalkozóknak.
Szerintem a hűtőfolyadék hőmérsékleten és a fordulatszámon kívül nagyon ne hagyatkozz az ilyen szoftverek által kiírt adatokra.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8071 Dátum:
2015.01.20 kedd, 18:36:55 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.20 kedd, 18:15:46
Miért is?
Teletank, nullázom a napit. Megyek X km-et és megint teletank, napi leolvas. (Én mindig első katt-ig tankolom)
Elosztom a tankolt litert a megtett km/100-al és pont azt mutatja, hogy átlagosan mennyit fogyasztott 100 km-en.
mert ehez jópár kritériumnak eggyezni kéne. pl a külső hőmérséklet, üanyag hőmérséklet. az üanyagoknak is van hőtágulása. a kútfejek 1 kattanásos pontosságáról már nem is beszélve
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8072 Dátum:
2015.01.20 kedd, 18:38:38 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.20 kedd, 18:34:01
Ne nevettess már ....
Számolt, következtetett nem hiteles szoftverek által kiírt valami. Vakítás az, nem más.
Meg a nyomaték, teljesítmény mérés az ilyen játék programokban....
Na persze....
Ha ez így menne, akkor a sok milliós gépeket nem kéne megvenni az ezzel foglalkozóknak.
Szerintem a hűtőfolyadék hőmérsékleten és a fordulatszámon kívül nagyon ne hagyatkozz az ilyen szoftverek által kiírt adatokra.
Nem hagyatkozom...a hutofolyadek homerseklet most viszont nagyon jol jott ugye
...ahogy irtam visszatarto eronek hasznalom
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8073 Dátum:
2015.01.20 kedd, 18:41:02 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.01.20 kedd, 18:36:55
mert ehez
jópár kritériumnak eggyezni kéne. pl a külső hőmérséklet, üanyag hőmérséklet. az üanyagoknak is van hőtágulása
. a kútfejek 1 kattanásos pontosságáról már nem is beszélve
Mihez?
Ahhoz, hogy tankolástól tankolásig megnézzem mennyit fogyasztott és mennyi km-et mentem el vele?
Zsolti, ne hülyülj már!
Én mindig ugyanazon a kúton és kútfejen tankolok!
De egyébként mennyi lehet két első kattanás között a különbség? 4 vagy 5 csepp?
Ez pontosan megmutatja, hogy amennyi az adott km-re az átlagfogyasztás.
Teletank, nullázom a napit. Megyek X km-et és megint teletank, napi leolvas. (Én mindig első katt-ig tankolom)
Elosztom a tankolt litert a megtett km/100-al és pont azt mutatja, hogy átlagosan mennyit fogyasztott 100 km-en.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8074 Dátum:
2015.01.20 kedd, 18:42:58 »
Idézetet írta: toby_as - 2015.01.20 kedd, 18:32:57
Nem azert irtam...nekem nagyon hasznos video volt ugyhogy koszi.
Amugy nem birom felfogni, hogy fordek mi a lo...nak kelett olyan funkciokat kisporoljanak mint pl. az 'egermozi' ami meg azt is megmondta nekem hogy ha kiegett egy egom, a trip comp. meg utolag beepitve is realisan mert....most meg egy sza.os ablakmoso visszajelzo sincsen benne....neha eldobom az agyam hogy tudtak 8 evel kesobi autoban igy elcseszni a dolgokat. Neha visszasirom a jo kis MK1-met
Ablakmosó visszajelző a FL utániban már benn figyel.(hópihe helyett) ugye
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8075 Dátum:
2015.01.20 kedd, 18:44:03 »
Idézetet írta: vagyokabajnok - 2015.01.20 kedd, 18:42:58
Ablakmosó visszajelző a FL utániban már benn figyel.(hópihe helyett) ugye
Nem a hópihe helyett, mert van hópihe. Középen.
Csak nem külön van a sárga és a piros, hanem egy tud két színben jelezni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8076 Dátum:
2015.01.20 kedd, 18:49:16 »
Idézetet írta: vagyokabajnok - 2015.01.20 kedd, 18:42:58
Ablakmosó visszajelző a FL utániban már benn figyel.(hópihe helyett) ugye
WOW...
na mindegy vannak mas elonyok, viszont betehettek voln egy fekbetet kopas jelzot is...nem beszelve a szervizintervalum visszajelzorol 10.000 km utan (ami ugye rajta van az oracsoporton csak ep nincsen bekotve)
«
Utoljára szerkesztve: 2015.01.20 kedd, 18:56:28 írta toby_as
»
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8077 Dátum:
2015.01.20 kedd, 18:57:34 »
Idézetet írta: toby_as - 2015.01.20 kedd, 18:49:16
WOW...
na mindegy vannak mas elonyok, viszont betehettek voln egy fekbetet kopas jelzot is...nem beszelve a szervizintervalum visszajelzorol 10.000 km utan (ami ugye rajta van az oracsoporton csak ep nincsen bekotve)
Nekem nem hiányzik egyik sem.
Egyébként 20e km a szervizintervallum, gyárilag előírva.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8078 Dátum:
2015.01.20 kedd, 19:04:48 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.20 kedd, 18:57:34
Nekem nem hiányzik egyik sem.
Egyébként 20e km a szervizintervallum, gyárilag előírva.
Akkor le vagyok maradva, mk1-nel 10 utan gyuladt ki a villaskulcs
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
vafer
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8079 Dátum:
2015.01.22 csütörtök, 17:18:17 »
Sziasztok!
Van egy olyan problémám, hogy az üzemi hőmérséklet elérése után kb. 5-10 perccel bekapcsol a hűtőventillátor(autópályán 130-nál is) és nem áll le.
A viz nem melegszik, nem ingadozik.Termosztát nemrég volt cserélve(valeo).
Ötletek?
Naplózva
MK3 1.8 benzin 110le 2004.(B5Y)+LPG
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8080 Dátum:
2015.01.22 csütörtök, 17:24:09 »
Idézetet írta: vafer - 2015.01.22 csütörtök, 17:18:17
Sziasztok!
Van egy olyan problémám, hogy az üzemi hőmérséklet elérése után kb. 5-10 perccel bekapcsol a hűtőventillátor(autópályán 130-nál is) és nem áll le.
A viz nem melegszik, nem ingadozik.Termosztát nemrég volt cserélve(valeo).
Ötletek?
Számokkal kifejezve mennyi az az "üzemi hőmérséklet"?
Mi az, hogy a víz nem melegszik? Nem ingadozik? A mutató szerint? Számokban?
Melyik fokozat megy a ventilátoron? Alacsony vagy a magas?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
vafer
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8081 Dátum:
2015.01.22 csütörtök, 17:33:33 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.22 csütörtök, 17:24:09
Számokkal kifejezve mennyi az az "üzemi hőmérséklet"?
Mi az, hogy a víz nem melegszik? Nem ingadozik? A mutató szerint? Számokban?
Melyik fokozat megy a ventilátoron? Alacsony vagy a magas?
Igen, a mutató szerint és magas fokozaton megy.
Naplózva
MK3 1.8 benzin 110le 2004.(B5Y)+LPG
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8082 Dátum:
2015.01.22 csütörtök, 17:39:52 »
Idézetet írta: vafer - 2015.01.22 csütörtök, 17:33:33
Igen, a mutató szerint és magas fokozaton megy.
A mutató kb. 65-115-ig középen áll. Ha 115 fölé megy, akkor kezd el a piros felé menni.
Jó lenne tudni számokban is a hőfokot.
A nagy fokozat előtt elindul az alacsony?
Ha nem, akkor az előtét ellenállásod is rossz lehet.
Feltételezem, hogy nem nyit ki a termosztátod.
Kézzel ellenőrizd a termosztát utáni vízcső hőmérsékletét, amikor megy a ventilátor már.
Milyen termosztát lett beépítve?
Mikori az autód év/hónap?
Alvázszám?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
vafer
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8083 Dátum:
2015.01.22 csütörtök, 17:49:14 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.22 csütörtök, 17:39:52
A mutató kb. 65-115-ig középen áll. Ha 115 fölé megy, akkor kezd el a piros felé menni.
Jó lenne tudni számokban is a hőfokot.
A nagy fokozat előtt elindul az alacsony?
Ha nem, akkor az előtét ellenállásod is rossz lehet.
Feltételezem, hogy nem nyit ki a termosztátod.
Kézzel ellenőrizd a termosztát utáni vízcső hőmérsékletét, amikor megy a ventilátor már.
Milyen termosztát lett beépítve?
Mikori az autód év/hónap?
Alvázszám?
A wiki-ben leirt műszerteszttel tudom menet közben nézni a hőfokot? Egyébként fűtés nélküli valeo lett beletéve.
Alvázszám szerint az kell bele, 2004.09. havi az autó.
Naplózva
MK3 1.8 benzin 110le 2004.(B5Y)+LPG
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8084 Dátum:
2015.01.22 csütörtök, 17:52:18 »
Idézetet írta: vafer - 2015.01.22 csütörtök, 17:49:14
A wiki-ben leirt műszerteszttel tudom menet közben nézni a hőfokot? Egyébként fűtés nélküli valeo lett beletéve.
Alvázszám szerint az kell bele, 2004.09. havi az autó.
A gyári fém belső részest kellett volna beletenni. Egyébként nagyságrendekkel olcsóbb, mint a fűtött.
Igen, abba fűtés nélküli kell.
Jó a műszer teszt, menet közben is.
Mindkét visszafolyó cső egyformán forró, ami a kiegy. tartályra megy?
A magas fokozat előtt elindul az alacsony is?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
vafer
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8085 Dátum:
2015.01.22 csütörtök, 18:00:51 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.22 csütörtök, 17:52:18
A gyári fém belső részest kellett volna beletenni. Egyébként nagyságrendekkel olcsóbb, mint a fűtött.
Igen, abba fűtés nélküli kell.
Jó a műszer teszt, menet közben is.
Mindkét visszafolyó cső egyformán forró, ami a kiegy. tartályra megy?
A magas fokozat előtt elindul az alacsony is?
Kipróbálom a műszer tesztet és megnézem a csöveket is...Nem hallottam, hogy elindult volna az alacsony fokozat.
Egyébként ennek a valeonak is teljesen fém belseje van.
Naplózva
MK3 1.8 benzin 110le 2004.(B5Y)+LPG
vafer
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8086 Dátum:
2015.01.22 csütörtök, 19:02:18 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.22 csütörtök, 17:52:18
A gyári fém belső részest kellett volna beletenni. Egyébként nagyságrendekkel olcsóbb, mint a fűtött.
Igen, abba fűtés nélküli kell.
Jó a műszer teszt, menet közben is.
Mindkét visszafolyó cső egyformán forró, ami a kiegy. tartályra megy?
A magas fokozat előtt elindul az alacsony is?
Na, megnéztem a műszer teszttel. 98 foknál bekapcsol az alacsony fokozat, 102-nél a magas és tartja ezt a hőfokot.
Ja, mindkét visszafolyó cső egyformán meleg.
Lehet, hogy nem nyit a zsir új termosztát?
«
Utoljára szerkesztve: 2015.01.22 csütörtök, 21:24:21 írta vafer
»
Naplózva
MK3 1.8 benzin 110le 2004.(B5Y)+LPG
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8087 Dátum:
2015.01.22 csütörtök, 19:10:48 »
Idézetet írta: vafer - 2015.01.22 csütörtök, 19:02:18
Na, megnéztem a műszer tesztel. 98 foknál bekapcsol az alacsony fokozat, 102-nél a magas és tartja ezt a hőfokot.
Ja, mindkét visszafolyó cső egyformán meleg.
Lehet, hogy nem nyit a zsir új termosztát?
Így van.
Nekem fel sem megy ilyen időben annyira, hogy elinduljon még az alacsony sem.
89-90 °C-on van a hűtőfolyadék hőmérséklet. Gyári (fém) termosztát van benne.
Arról még mindig nem írtál, hogy amikor megy a ventilátor, akkor a termosztát utáni vízcső is meleg-e.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.01.22 csütörtök, 19:15:02 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
vafer
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8088 Dátum:
2015.01.22 csütörtök, 19:17:42 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.22 csütörtök, 19:10:48
Így van.
Nekem fel sem megy ilyen időben annyira, hogy elinduljon még az alacsony sem.
89-90 °C-on van a hűtőfolyadék hőmérséklet. Gyári (fém) termosztát van benne.
Akkor most kidobtam az ablakon 8e+szerelési költs.
Beszerzek egy gyárit és csere...
Köszi a segítséget!
Naplózva
MK3 1.8 benzin 110le 2004.(B5Y)+LPG
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8089 Dátum:
2015.01.22 csütörtök, 19:21:18 »
Idézetet írta: vafer - 2015.01.22 csütörtök, 19:02:18
Na, megnéztem a műszer tesztel. 98 foknál bekapcsol az alacsony fokozat, 102-nél a magas és tartja ezt a hőfokot.
Ja, mindkét visszafolyó cső egyformán meleg.
Lehet, hogy nem nyit a zsir új termosztát?
En nemreg csereltem a termosztatot. Nalam pont forditva volt...70 foknal nem igazan ment magasabra. Erdekes hogy nalad ilyen hamar beindul a ventilator, nalam 106-107 foknal kapcsol az alacsony. Amugy nem is ment csak miutan a csatlakozojat megpucoltam , enyhen rozsdas volt...
Amugy a hutobol kijovo(bal oldali) cso bemelegszik? Nalam a regivel egyforman melegedett a bemeno(job oldali...ha szemben allsz a kocsival) illetve a kimeno ag. Az uj termosztattal viszont a bal oldali kimeno ag teljesen hideg amig ki nem nyit a termosztat. Gondolom ha nem nyitna a termosztatod ez a resz hidegen maradna(vagy csak langyos).
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
vafer
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8090 Dátum:
2015.01.22 csütörtök, 19:24:10 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.22 csütörtök, 19:10:48
Így van.
Nekem fel sem megy ilyen időben annyira, hogy elinduljon még az alacsony sem.
89-90 °C-on van a hűtőfolyadék hőmérséklet. Gyári (fém) termosztát van benne.
Arról még mindig nem írtál, hogy amikor megy a ventilátor, akkor a termosztát utáni vízcső is meleg-e.
Bocs, nem láttam az utolsó mondatodat.Be tudok nyúlni a csőhöz v. le kell bontani az elejét?
Naplózva
MK3 1.8 benzin 110le 2004.(B5Y)+LPG
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8091 Dátum:
2015.01.22 csütörtök, 19:24:18 »
Idézetet írta: toby_as - 2015.01.22 csütörtök, 19:21:18
En nemreg csereltem a termosztatot. Nalam pont forditva volt...70 foknal nem igazan ment magasabra. Erdekes hogy nalad ilyen hamar beindul a ventilator, nalam 106-107 foknal kapcsol az alacsony. Amugy nem is ment csak miutan a csatlakozojat megpucoltam , enyhen rozsdas volt...
Amugy a hutobol kijovo(bal oldali) cso bemelegszik? Nalam a regivel egyforman melegedett a bemeno(job oldali...ha szemben allsz a kocsival) illetve a kimeno ag. Az uj termosztattal viszont a bal oldali kimeno ag teljesen hideg amig ki nem nyit a termosztat. Gondolom ha nem nyitna a termosztatod ez a resz hidegen maradna(vagy csak langyos).
Mert a tied FL előtti és fűthető termosztátos.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8092 Dátum:
2015.01.22 csütörtök, 19:25:13 »
Idézetet írta: vafer - 2015.01.22 csütörtök, 19:24:10
Bocs, nem láttam az utolsó mondatodat.Be tudok nyúlni a csőhöz v. le kell bontani az elejét?
Én be tudok, hogy te be tudsz-e az rajtad múlik.
Vigyázz, meleg van arra és nincs túl sok hely....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8093 Dátum:
2015.01.22 csütörtök, 19:28:47 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.22 csütörtök, 19:24:18
Mert a tied FL előtti és fűthető termosztátos.
Ez a venti beindulasi hofokra vonatkozott, vagy mashol lenne a termosztat?
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
vafer
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8094 Dátum:
2015.01.22 csütörtök, 19:34:09 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.22 csütörtök, 19:25:13
Én be tudok, hogy te be tudsz-e az rajtad múlik.
Vigyázz, meleg van arra és nincs túl sok hely....
Majd próbálkozom
Naplózva
MK3 1.8 benzin 110le 2004.(B5Y)+LPG
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8095 Dátum:
2015.01.22 csütörtök, 19:34:12 »
Idézetet írta: toby_as - 2015.01.22 csütörtök, 19:28:47
Ez a venti beindulasi hofokra vonatkozott, vagy mashol lenne a termosztat?
Igen, amit én írtam az az is arra vonatkozott.
Ugyanott van a termosztát, de másfajta.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
vafer
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8096 Dátum:
2015.01.23 péntek, 16:55:12 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.22 csütörtök, 19:25:13
Én be tudok, hogy te be tudsz-e az rajtad múlik.
Vigyázz, meleg van arra és nincs túl sok hely....
Megnéztem ma azt a bizonyos csövet. 100 fokos víz, működő venti, a cső teljesen hideg.
Gyorsan rendeltem is egy gyári termosztátot.Érdekes, hogy mindenhol csak utángyártott van raktáron...
Naplózva
MK3 1.8 benzin 110le 2004.(B5Y)+LPG
OPeter
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 16
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8097 Dátum:
2015.01.24 szombat, 17:31:24 »
Idézetet írta: droford - 2015.01.19 hétfő, 20:41:57
Egy pillanatra. Valamikor csak egyet ránt, vagy kettőt hármat egymás után. Függetlenül ha gyorsan vagy lassan gyorsítok.
Szia.
Nekem a mondeo előtt Opel Vectra A 2.0 benzines autóm volt, küszködtünk hasonló jelenséggel. A problémámat üzemanyagrendszer tisztító használata szüntette meg. Csakis egy fajta: Protec márka. Majdnem 4ezer forint, de megoldotta a problémát.
Egyébként ott a rángatás inkább a téli időszakban jelentkezett, pillanatnyi fogyasztásom nekem is egy litert ugrott olyankor.
Szerintem próbáld ki, kárt nem teszel vele. Kevés üzemanyaghoz öntsd, hogy hatásosabb legyen, de ne gyilkold vele az autót, akkor sem, ha tetszik az hogy megtáltosodik tőle. Nem kicsit javít az üzemanyag minőségén.
Naplózva
2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 125LE
bzozoo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 414
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8098 Dátum:
2015.01.25 vasárnap, 07:36:00 »
Mostanság egyre gyakrabban csinálja azt a kocsi, hogy menet közben egyszer csak leáll. Eddig általában ha emelkedőn fékeztem akkor produkálta ezt a hibát. Ma viszont egy komolyabb fékezést követően ugyan, de kb 100méterrel utána, amikor már egyenletesen haladtam. Kanyarban forgalomban nagyon nem vicces hogy hirtelen elmegy a szervo... Miben keressem/kerestessem először a hibát?
Naplózva
MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
bolcsogab
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #8099 Dátum:
2015.01.25 vasárnap, 09:58:17 »
sziasztok!
2,0 145LE motorhoz az 5W30-at írják, van-e jelentősége, ha ELF 5W40-eset kap a motor? - az van csak úgy... Gondolok olajfogyasztásra stb, amit olvastam róla, az a hidegben a dermedés. Van-e tapasztalat vagy ajánlás ezzel kapcsolatban?
más: egy ideje elindulásnál mikor kis sebességnél tekerem a kormányt, 1-2 kongó hang hallatszik az első futómű felől. Menet közben semmi, bár a menetzaj elnyomhatja persze. Egyenesen megy, nem kóvályog az úton, nem kopog, nem zörög semmi. rúgótányérnál lehet valami vagy futómű?
Előre is köszi
Gábor
Naplózva
Oldalak:
1
...
155
156
157
158
159
160
161
[
162
]
163
164
165
166
167
168
169
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ