Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:27:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 161 162 163 164 165 166 167 [168] 169 170 171 172 173 174 175 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4652737 alkalommal)
0 Felhasználó és 98 vendég van a témában
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #8350 Dátum: 2015.03.13 péntek, 08:48:02 »

Az esztétikai szemponton kívül valamennyi zajcsökkentő és hőszigetelő hatása is van (lassabban hűl vissza a motor). Ugyanebből a megfontolásból van a géptetőn is az a burkolat. Szerintem.
Így van. Dizeleseknél javasolnám, de a benyások b@szott gyorsan bemelegednek, pláne ha a söfőr tudja hogyan kell optimálisan bemelegíteni a motort. Benyásnál nem tartom indokoltnak a pénzmagot erre költeni.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #8351 Dátum: 2015.03.13 péntek, 11:16:16 »

Az esztétikai szemponton kívül valamennyi zajcsökkentő és hőszigetelő hatása is van (lassabban hűl vissza a motor). Ugyanebből a megfontolásból van a géptetőn is az a burkolat. Szerintem.

A géptetőn ugyan azért van mint a tűzfalon, hogy csökkentse a zajt. A mondin nagyon nagy a motortér tető felülete, így nagyon zajos a csillapítás nélkül. Focus-nál az ambiente-t szigetelés nélkül adják, a magasabbakban benne van.

Nem bundázzák a belteret téli üzemre, nyáron megszívná a user. Szóval csak hang csillapítási szempontból van ott a szigetelő
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8352 Dátum: 2015.03.13 péntek, 11:19:34 »

A géptetőn ugyan azért van mint a tűzfalon, hogy csökkentse a zajt. A mondin nagyon nagy a motortér tető felülete, így nagyon zajos a csillapítás nélkül. Focus-nál az ambiente-t szigetelés nélkül adják, a magasabbakban benne van.

Nem bundázzák a belteret téli üzemre, nyáron megszívná a user. Szóval csak hang csillapítási szempontból van ott a szigetelő

Én hallom a különbséget, ha nincs fent a motortakaró. Bár ha nem lenne, lehet én se vennék.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #8353 Dátum: 2015.03.13 péntek, 12:31:42 »

A géptetőn ugyan azért van mint a tűzfalon, hogy csökkentse a zajt. A mondin nagyon nagy a motortér tető felülete, így nagyon zajos a csillapítás nélkül. Focus-nál az ambiente-t szigetelés nélkül adják, a magasabbakban benne van.

Nem bundázzák a belteret téli üzemre, nyáron megszívná a user. Szóval csak hang csillapítási szempontból van ott a szigetelő

Azért írtam, hogy valamennyi. Lehet, hogy a hivatalos verzió az, hogy zajcsökkentő, de azért belátható, hogy bizonyos mértékig hőszigetelő is, már csak az anyagából adódóan is.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #8354 Dátum: 2015.03.13 péntek, 12:35:02 »

Azért írtam, hogy valamennyi. Lehet, hogy a hivatalos verzió az, hogy zajcsökkentő, de azért belátható, hogy bizonyos mértékig hőszigetelő is, már csak az anyagából adódóan is.

Nagyon sok hőt nem szigetel, mivel a motortér teljes egészében szellőzik, oldalirányban, előre és lefelé, meg semmilyen szigetelés nincs, így ott fújja át a szellő, ahol akarja. Lehet, hogy nélküle 0.1 perccel tovább marad valahol hő, de ez kb semmi.
Naplózva
Bipis
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15



E-mail
« Új hozzászólás #8355 Dátum: 2015.03.13 péntek, 14:42:09 »

ha nem tévedek az SCI -nek minden gyertyához külön trafója van, és nincs gyujtókábele mivel a trafó a gyertyán van közvetlen

https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/40600000-gyujtasrendszer/40600212-gyujtotekercs/7553-gyujtotekercs-ford-mondeo-2000-2007-1_8-96-kw-130le

Tehát ebből 4 darab kell, inkább a gyertyákkal kezdem...
Naplózva

MK3 2006/1 1.8 sci 130 lovas kombi
Opel Zafira 2006/5 1,9 CDTI
Volkswagen Passat 1993.  1,8 benzin kombi
ex Toyota corolla 1996. 1,4 benzin kombi
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #8356 Dátum: 2015.03.13 péntek, 15:42:12 »

Tehát ebből 4 darab kell, inkább a gyertyákkal kezdem...

vagy csak annyi amennyi nem jó
alég kicsi az esélye, h mind a 4 meghalt, akkor már rég nem indulna az autó   vigyor3
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Bipis
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15



E-mail
« Új hozzászólás #8357 Dátum: 2015.03.14 szombat, 18:49:14 »

vagy csak annyi amennyi nem jó
alég kicsi az esélye, h mind a 4 meghalt, akkor már rég nem indulna az autó   vigyor3
Ezeket lehet egyenként cserélni?
Naplózva

MK3 2006/1 1.8 sci 130 lovas kombi
Opel Zafira 2006/5 1,9 CDTI
Volkswagen Passat 1993.  1,8 benzin kombi
ex Toyota corolla 1996. 1,4 benzin kombi
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #8358 Dátum: 2015.03.14 szombat, 21:15:35 »

Ezeket lehet egyenként cserélni?

igen.
mivel 4db van belőle, elég ha csak az lesz cserélve amelyik elromlott (ha az romlott el)
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
cimbalmostibor
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #8359 Dátum: 2015.03.18 szerda, 16:12:21 »

Hello! Volt már olyan valakinek,hogy alapjárat van,ha egyhejben áll az autó,de ha menet közben meg kell álnom leesik a fordulat és leáll az autó. A szívósorról,ha lehúzom a vákumot akkor nem áll le. 2001 mk3 1.8 benzin 92kw duratek motor.
Naplózva
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #8360 Dátum: 2015.03.18 szerda, 17:33:35 »

Hello! Volt már olyan valakinek,hogy alapjárat van,ha egyhejben áll az autó,de ha menet közben meg kell álnom leesik a fordulat és leáll az autó. A szívósorról,ha lehúzom a vákumot akkor nem áll le. 2001 mk3 1.8 benzin 92kw duratek motor.
Szia
Ha csak par oldalt visszaolvasol lathatod hogy en is uj mk3-as vagyok es nagyjabol mikkel kezdtem (alapjarati motor, egr, map -  pucolas, gyertyacsere stb), talan ezeket neked sem artana elvegezni. Ha lehuzod a szivosorrol a vakumot eleve fals levegot fog kapni es megelmekedik az alapjarat (lehet emiatt sem all le, de majd a jobban hozzaertok kijavitanak). Amugy 2001-es auto leven 90% hogy orvenylapat problemad van/lesz  smile...ezt konnyen le tudod csekkolni, (kelepeles illetve lehuzott vakumcsovel ennek megszunese). Ebben az esetben inkab dugozd le azt a vakumcsovet es ugy dugd vissza (nezd meg ha ugy is leall menet kozben)...en igy tettem addig amig teljesen kiszedem onnan a lapatokat.
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
cimbalmostibor
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #8361 Dátum: 2015.03.18 szerda, 18:44:11 »

Köszönöm a segítséget! Ha lehúzom róla a vákumot akkor jó. A gyertyák újak. De nem hallok semmilyen kereplést,illetve ha lehúzom a vákumot nem változik a hagja. Megpróbálok egy nagytakarítást. Mégegyszer köszi! worship
Naplózva
peterl
Vendég
« Új hozzászólás #8362 Dátum: 2015.03.19 csütörtök, 10:23:35 »

Hello! Volt már olyan valakinek,hogy alapjárat van,ha egyhejben áll az autó,de ha menet közben meg kell álnom leesik a fordulat és leáll az autó. A szívósorról,ha lehúzom a vákumot akkor nem áll le. 2001 mk3 1.8 benzin 92kw duratek motor.

Nekem ugyanerre a hibára alapjárati motor csere lett a megoldás.
Naplózva
cimbalmostibor
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #8363 Dátum: 2015.03.19 csütörtök, 20:05:52 »

Nekem ugyanerre a hibára alapjárati motor csere lett a megoldás.
Az zsír! Nem is nagyon bántana,csak most vettem. Na mind1. Köszi a választ!
Naplózva
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #8364 Dátum: 2015.03.19 csütörtök, 21:37:17 »

Sziasztok!


Azt szeretném megtudni, hogy kettős tömegű lendkerék cseréje tényleg csak dizel betegség (Ford Mondeo MK3) vagy szívó benzinesnél is gyakran hiba jelenség?
Köszönöm a válaszokat
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #8365 Dátum: 2015.03.20 péntek, 04:33:56 »

Sziasztok!


Azt szeretném megtudni, hogy kettős tömegű lendkerék cseréje tényleg csak dizel betegség (Ford Mondeo MK3) vagy szívó benzinesnél is gyakran hiba jelenség?
Köszönöm a válaszokat
Dizel betegség, de kopó alkatrészről van szó, tehát benzinesnél is eljön majd neki a világvége,csak általábna jóval később. Használat és futott km függő. Vannak előjelei amiből sejteni/hallani lehet.
Naplózva
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #8366 Dátum: 2015.03.20 péntek, 09:12:27 »

Dizel betegség, de kopó alkatrészről van szó, tehát benzinesnél is eljön majd neki a világvége,csak általábna jóval később. Használat és futott km függő. Vannak előjelei amiből sejteni/hallani lehet.

erre tudnál példát mondani, hogy mik az előjelei? fenn fog a kuplunk, csúszik ezek volnának azok?
nálam rendetlenkedik a váltó mikor kettesbe rakom nem olyan finoman csúszik a kettesbe a váltó de a szerelő azt mondja, hogy a bovden miatt szerinted ez lehet a hiba oka?
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #8367 Dátum: 2015.03.20 péntek, 09:25:28 »

erre tudnál példát mondani, hogy mik az előjelei? fenn fog a kuplunk, csúszik ezek volnának azok?
nálam rendetlenkedik a váltó mikor kettesbe rakom nem olyan finoman csúszik a kettesbe a váltó de a szerelő azt mondja, hogy a bovden miatt szerinted ez lehet a hiba oka?
Mikor leállítod az autót, akkor hallasz 1-2 csattanást. Ha kinyomott kuplunggal állítod le, akkor pedig nem.
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8368 Dátum: 2015.03.20 péntek, 09:29:52 »

erre tudnál példát mondani, hogy mik az előjelei? fenn fog a kuplunk, csúszik ezek volnának azok?
nálam rendetlenkedik a váltó mikor kettesbe rakom nem olyan finoman csúszik a kettesbe a váltó de a szerelő azt mondja, hogy a bovden miatt szerinted ez lehet a hiba oka?

Nekem csúszott a kuplung, tehát azt cserélni kellett és ha már szétszedték, akkor a lendkereket is cserélték, mert az is kopott volt, de hangja nem nagyon volt még.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
SzMagus87
Vendég
« Új hozzászólás #8369 Dátum: 2015.03.20 péntek, 09:46:07 »

Sziasztok!
A következő lenne a problémám kocsi beindít -szépen jár- elindulok és az első kigyorsításnál egy rántás (kihagyás) utána semmi jelenség vagy hiba, de ezt minden beindítás elindulásnál eljátssza.
Valakinek valami ötlet? A kocsi 2001 1,8B CHBA MK3 Mondeo kombi örvénylapátok nélkül. Köszönöm wave
Naplózva
bolcsogab
Vendég
« Új hozzászólás #8370 Dátum: 2015.03.21 szombat, 15:54:17 »

sziasztok!

azért irom le ide tapasztalataim a tárgyal kapcsolatban, mert ez vélhetően benzines tulajokat érdekel főleg. 2004-es 2.0 145le kombim van, az egyes és a rüki akadozott, ráadásul egy 6os váltós tdciből kiábrándulva vettem és bizony hiányzott a hatos váltók előnye, az alacsonyabb fordulatból eredő komfortosabb futás - legalábbis nekem.
olcsón szereztem egy fórumtagtól egy sci váltót, dízel 6os kulisszával. maga a csere nem volt vészes, hiszen a kinyomón kívül minden stimmel, kicsit a kulisszánál kellett pár vezetéket toldani, 1-2 furatot arrébb rakni. szóval 2 este alatt megvolt. amit vártam, azt kaptam. sajnos a rüki a dízelé, kicsit nehezebb, mint a gyűrűs sci kulissza, de nem vészes. maga az autó karaktere sokkal élvezhetőbb lett. dinamikusabb, csendesebb. 5ben kicsit rövidebb (mindig 100nál mért fordulatot adok meg) 2750röl 3000, de 6ban 2750 helyett csak 2250, ez nagyon sokat javít a komforton, hiszen 130-nál pont 3000, itt még nagyon csendes, de már kellően erős. tökéletesen passzol az scitől egyébként erősebb és nyomatékosabb 2.0hoz. igy aki ilyesmiben töri a fejét, annak nagyon tudom ajánlani a váltócserét.
megragadom az alkalmat, hogy jelezzem, van egy tökéletes állapotú, garantáltan 175ekm-es 5ös váltó, nem gyűrűs, hanem sima 5 alá húzós kulisszával, kiváló kinyomó csapággyal, a bóvden picit nyúlt, nem akarom eltitkolni, emiatt akadozott indulásnál az 1 és röki, máskülönben éppen még  használhatóm, apám nem értette miről beszélek, de még a szerelő se nagyon. ára megegyezés szerint, a hirdetésekbe is berakom.
igy hát mindenkinek hajrá, köszönöm, hogy végigolvastátok.
az talin kipróbálható, ha valakit érdekel, 20/9106268, remélem lesz és ott tudok lenni.
Naplózva
nzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 201


E-mail
« Új hozzászólás #8371 Dátum: 2015.03.22 vasárnap, 17:00:34 »

Sziasztok!

A motorral szembe álunk és balról a harmadik gyertyapipa le a gyertyáról és olaj található benne ill a gyertyapipán is. Gondolom a szelepfedél tömítése rossz érdemes cserélni szerintetek mert máshol nincs folyás. Előre is nagyon köszönöm a segítségeteket!

http://kepfeltoltes.hu/view/150322/20150321_IMG_0908_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/150322/20150321_IMG_0909_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/150322/20150321_IMG_0910_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva

2008 Ford Mondeo mk4 ba7 sedan 107kw 2.0 145 le
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #8372 Dátum: 2015.03.22 vasárnap, 17:57:45 »

Sziasztok!

A motorral szembe álunk és balról a harmadik gyertyapipa le a gyertyáról és olaj található benne ill a gyertyapipán is. Gondolom a szelepfedél tömítése rossz érdemes cserélni szerintetek mert máshol nincs folyás. Előre is nagyon köszönöm a segítségeteket!

http://kepfeltoltes.hu/view/150322/20150321_IMG_0908_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/150322/20150321_IMG_0909_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/150322/20150321_IMG_0910_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Szia,

első körben húzd meg az összes csavart és takarítsd ki az olajat. Aztán figyeld hogy újra jelentkezik a probléma.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Bipis
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15



E-mail
« Új hozzászólás #8373 Dátum: 2015.03.22 vasárnap, 19:56:19 »

sziasztok!

azért irom le ide tapasztalataim a tárgyal kapcsolatban, mert ez vélhetően benzines tulajokat érdekel főleg. 2004-es 2.0 145le kombim van, az egyes és a rüki akadozott, ráadásul egy 6os váltós tdciből kiábrándulva vettem és bizony hiányzott a hatos váltók előnye, az alacsonyabb fordulatból eredő komfortosabb futás - legalábbis nekem.
olcsón szereztem egy fórumtagtól egy sci váltót, dízel 6os kulisszával. maga a csere nem volt vészes, hiszen a kinyomón kívül minden stimmel, kicsit a kulisszánál kellett pár vezetéket toldani, 1-2 furatot arrébb rakni. szóval 2 este alatt megvolt. amit vártam, azt kaptam. sajnos a rüki a dízelé, kicsit nehezebb, mint a gyűrűs sci kulissza, de nem vészes. maga az autó karaktere sokkal élvezhetőbb lett. dinamikusabb, csendesebb. 5ben kicsit rövidebb (mindig 100nál mért fordulatot adok meg) 2750röl 3000, de 6ban 2750 helyett csak 2250, ez nagyon sokat javít a komforton, hiszen 130-nál pont 3000, itt még nagyon csendes, de már kellően erős. tökéletesen passzol az scitől egyébként erősebb és nyomatékosabb 2.0hoz. igy aki ilyesmiben töri a fejét, annak nagyon tudom ajánlani a váltócserét.
megragadom az alkalmat, hogy jelezzem, van egy tökéletes állapotú, garantáltan 175ekm-es 5ös váltó, nem gyűrűs, hanem sima 5 alá húzós kulisszával, kiváló kinyomó csapággyal, a bóvden picit nyúlt, nem akarom eltitkolni, emiatt akadozott indulásnál az 1 és röki, máskülönben éppen még  használhatóm, apám nem értette miről beszélek, de még a szerelő se nagyon. ára megegyezés szerint, a hirdetésekbe is berakom.
igy hát mindenkinek hajrá, köszönöm, hogy végigolvastátok.
az talin kipróbálható, ha valakit érdekel, 20/9106268, remélem lesz és ott tudok lenni.
Szia! Mikor és hol lesz tali? Beférnek az új belépők is?
Naplózva

MK3 2006/1 1.8 sci 130 lovas kombi
Opel Zafira 2006/5 1,9 CDTI
Volkswagen Passat 1993.  1,8 benzin kombi
ex Toyota corolla 1996. 1,4 benzin kombi
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8374 Dátum: 2015.03.23 hétfő, 09:55:37 »

Szia,

első körben húzd meg az összes csavart és takarítsd ki az olajat. Aztán figyeld hogy újra jelentkezik a probléma.

Mindenképpen ezzel kezd.
Igaz, nekem nem lett jobb, így csak a tömítéscsere maradt, de annyira nem olcsó, hogy ne próbálja meg az ember a csavarok meghúzását.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #8375 Dátum: 2015.03.23 hétfő, 10:13:56 »

Mindenképpen ezzel kezd.
Igaz, nekem nem lett jobb, így csak a tömítéscsere maradt, de annyira nem olcsó, hogy ne próbálja meg az ember a csavarok meghúzását.

Nekem is tömítéscsere lett, én is próbáltam kicsit húzni rajta.

nzoli:
A gyári meghúzási nyomaték 10Nm, elég kis csavarok is, alumínium menetben, csak óvatosan.
Naplózva
bolcsogab
Vendég
« Új hozzászólás #8376 Dátum: 2015.03.23 hétfő, 11:29:46 »

Szia! Mikor és hol lesz tali? Beférnek az új belépők is?
még nem láttam róla semmit, bárki jöhet. van erről fórum, ott tudsz érdeklődni, ill moderátoroktól, vagy mi a megnevezés, maszturbátor:-)))
Naplózva
karak
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


« Új hozzászólás #8377 Dátum: 2015.03.24 kedd, 22:52:08 »

Sziasztok!

Tudtok segíteni Hol található a motorszám a Mondeóban? Azaz több helyen is van esetleg? Mert nekem csak a motorkód látszik ha felülről benézek a szélvédő felőli oldalon, az is olyan mintha pontozóval lett volna beütve. Az eredetvizsga másfél éve volt, és nem találtak semmi problémát az autóval.
köszi!
Naplózva

2004.07.08. Ambiente 1.8 Benzin 81kW Sedan 5-ös váltó.
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #8378 Dátum: 2015.03.25 szerda, 11:14:07 »

még nem láttam róla semmit, bárki jöhet. van erről fórum, ott tudsz érdeklődni, ill moderátoroktól, vagy mi a megnevezés, maszturbátor:-)))

van a talikra külön topic!!
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #8379 Dátum: 2015.03.25 szerda, 11:30:59 »

Sziasztok!

Tudtok segíteni Hol található a motorszám a Mondeóban? Azaz több helyen is van esetleg? Mert nekem csak a motorkód látszik ha felülről benézek a szélvédő felőli oldalon, az is olyan mintha pontozóval lett volna beütve. Az eredetvizsga másfél éve volt, és nem találtak semmi problémát az autóval.
köszi!


Benne van a kezelési könyvben, hogy mit hol találsz.  A műszerfal-szélvédő találkozásánál az alvázszám van.....
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
karak
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


« Új hozzászólás #8380 Dátum: 2015.03.25 szerda, 12:02:11 »



Benne van a kezelési könyvben, hogy mit hol találsz.  A műszerfal-szélvédő találkozásánál az alvázszám van.....

Azt tudom hol van, de nekem a motorszám kell. Konkrétan az a problémám, hogy műszakiztatás során derült ki hogy nem olvasható a motorszám, emiatt nem műszakiztatták le az autót. Nem értem mert másfél éve volt az eredetvizsga, és semmi gond nem volt. Ebből gondolom hogy több helyen is lehet motorszám, különben már az eredetiség vizsgálaton elbukott volna.
Naplózva

2004.07.08. Ambiente 1.8 Benzin 81kW Sedan 5-ös váltó.
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #8381 Dátum: 2015.03.25 szerda, 13:18:42 »

Azt tudom hol van, de nekem a motorszám kell. Konkrétan az a problémám, hogy műszakiztatás során derült ki hogy nem olvasható a motorszám, emiatt nem műszakiztatták le az autót. Nem értem mert másfél éve volt az eredetvizsga, és semmi gond nem volt. Ebből gondolom hogy több helyen is lehet motorszám, különben már az eredetiség vizsgálaton elbukott volna.


Az szerintem csak a blokkba van beleütve.

Az eredetiség vizsga nem jelent semmit....
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
karak
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


« Új hozzászólás #8382 Dátum: 2015.03.25 szerda, 14:29:14 »

Na hát ezért nem tudom hogy most csak slendrián muniát végzett az eredetiség vizsgáló, vagy van egy másik hely ahonnan leolvasta a motorszámot. Szerintem a második lehetőség történt.
Naplózva

2004.07.08. Ambiente 1.8 Benzin 81kW Sedan 5-ös váltó.
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #8383 Dátum: 2015.03.25 szerda, 16:05:13 »

Na hát ezért nem tudom hogy most csak slendrián muniát végzett az eredetiség vizsgáló, vagy van egy másik hely ahonnan leolvasta a motorszámot. Szerintem a második lehetőség történt.
bármelyik is, ez téged nem vigasztal a vizsgán, mert az most nincs az autón.
Naplózva
karak
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


« Új hozzászólás #8384 Dátum: 2015.03.25 szerda, 16:48:04 »

bármelyik is, ez téged nem vigasztal a vizsgán, mert az most nincs az autón.

bármelyik is, ez téged nem vigasztal a vizsgán, mert az most nincs az autón.

Igen, éppen ezért szeretném megtudni hogy hol olvasható le a motorszám, esetleg több helyen.
Kérem segítsen aki tudja! Addig nem tudok mit lépni, ráadásul ma egész nap dolgozom.
Naplózva

2004.07.08. Ambiente 1.8 Benzin 81kW Sedan 5-ös váltó.
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #8385 Dátum: 2015.03.25 szerda, 17:09:10 »

Igen, éppen ezért szeretném megtudni hogy hol olvasható le a motorszám, esetleg több helyen.
Kérem segítsen aki tudja! Addig nem tudok mit lépni, ráadásul ma egész nap dolgozom.

Kezelési könyv 194.oldalán is csak azok vannak. wow1

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #8386 Dátum: 2015.03.25 szerda, 17:50:38 »

Igen, éppen ezért szeretném megtudni hogy hol olvasható le a motorszám, esetleg több helyen.
Kérem segítsen aki tudja! Addig nem tudok mit lépni, ráadásul ma egész nap dolgozom.


Gondolom ezt találtad meg te is:


Ott neked csak a 4 betű van?
Naplózva
karak
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


« Új hozzászólás #8387 Dátum: 2015.03.25 szerda, 17:59:42 »

Gondolom ezt találtad meg te is:


Ott neked csak a 4 betű van?

Igen, ezt én is megtaláltam. Nekem ott csak a 4 betűs motorkód van. Csatolom a képet.
http://kepfeltoltes.hu/view/150325/20150324_175100_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/150325/[/20150324_175229_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

De akkor ezek szerint a vezérműlánc burkolaton kell lennie egy matricának? wow1

« Utoljára szerkesztve: 2015.03.25 szerda, 18:16:22 írta karak » Naplózva

2004.07.08. Ambiente 1.8 Benzin 81kW Sedan 5-ös váltó.
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #8388 Dátum: 2015.03.25 szerda, 18:13:03 »

Igen, ezt én is megtaláltam. Nekem ott csak a 4 betűs motorkód van. Csatolom a képet.
http://kepfeltoltes.hu/view/150325/20150324_175100_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

[/url]http://kepfeltoltes.hu/view/150325/[/20150324_175229_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[url]

http://mondeo.hu/index.php?topic=12.msg159250#msg159250
Naplózva
nzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 201


E-mail
« Új hozzászólás #8389 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 09:14:01 »

Sziasztok!

Olyan problémám van hogy a szívósorom egyre jobban csattog. Olvastam hogy valahogy le lehet dugózni de nem tudom hogy kezdjek neki milyen anyag kell hozzá.  Ha megcsinálom nem lessz baja a motornak többet eszik vagy valami?
Naplózva

2008 Ford Mondeo mk4 ba7 sedan 107kw 2.0 145 le
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #8390 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 09:42:21 »

Sziasztok!

Olyan problémám van hogy a szívósorom egyre jobban csattog. Olvastam hogy valahogy le lehet dugózni de nem tudom hogy kezdjek neki milyen anyag kell hozzá.  Ha megcsinálom nem lessz baja a motornak többet eszik vagy valami?

hát, ha a szívósorod csattog, akkor szerintem azok a lamellák (örvénylapátok (köszi a súgást  worship )), és azokat ki kellene szedni, mert ha rossz szögben ragadnak meg, akkor eltörik a szívósor. Ezen kívül más nem csattog ott.
« Utoljára szerkesztve: 2015.03.26 csütörtök, 11:00:54 írta KOTTA » Naplózva
nzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 201


E-mail
« Új hozzászólás #8391 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 11:29:00 »

hát, ha a szívósorod csattog, akkor szerintem azok a lamellák (örvénylapátok (köszi a súgást  worship )), és azokat ki kellene szedni, mert ha rossz szögben ragadnak meg, akkor eltörik a szívósor. Ezen kívül más nem csattog ott.

De ha kiszedem a lammallákat nem gond hogy nincs benne? Többet fog enni?
Naplózva

2008 Ford Mondeo mk4 ba7 sedan 107kw 2.0 145 le
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #8392 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 12:05:06 »

Igen, ezt én is megtaláltam. Nekem ott csak a 4 betűs motorkód van. Csatolom a képet.
http://kepfeltoltes.hu/view/150325/20150324_175100_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/150325/[/20150324_175229_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

De akkor ezek szerint a vezérműlánc burkolaton kell lennie egy matricának? wow1



ezen eléggé az látszik, hogy valamit machináltak vele. Azért kérném a fényképeket az eredetiségvizsgáló állomástól, hogy ez miként mehetett át.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #8393 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 12:11:19 »

De ha kiszedem a lammallákat nem gond hogy nincs benne? Többet fog enni?
Szia.
Nem eszik többet.Van leírás hogy kell szétszedni a szívósort.A benya-levegő keveredést segíti elő alacsony fordulatnál.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #8394 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 12:29:26 »

ezen eléggé az látszik, hogy valamit machináltak vele. Azért kérném a fényképeket az eredetiségvizsgáló állomástól, hogy ez miként mehetett át.

Megkapargatva csak azért van, hogy lássák, hogy fémben van, és nem valami utólagos. Amit belinkeltem beszélgetés szerint M.o. üzembehelyezésűnek nem is lesz motorszáma, mert a motorszám az alvázszám vége.
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #8395 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 13:39:06 »

De ha kiszedem a lammallákat nem gond hogy nincs benne? Többet fog enni?
Minimálisa többletfogyasztás, nem fogod észrevenni. Szívó ütemben alacsony és közepes fordulaton segítik a hengerek töltődését levegővel. Nyomatékosabbá teszi az autót némileg ha van és rendben működik.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #8396 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 15:20:54 »

Minimálisa többletfogyasztás, nem fogod észrevenni. Szívó ütemben alacsony és közepes fordulaton segítik a hengerek töltődését levegővel. Nyomatékosabbá teszi az autót némileg ha van és rendben működik.

Ez a marketing hozzá, de még soha nem láttam senkit aki megérezte volna, hogy kivették belőle. Szerintem csak egy olyan alkatrész, amivel be tudták biztosítani, hogy ha valaki nem takarítja, akor el tudjanak adni iszonyat áron egy műanyag szívósort.
Naplózva
nzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 201


E-mail
« Új hozzászólás #8397 Dátum: 2015.04.04 szombat, 15:32:43 »

Üdv!

Vettem egy elm327-es wifi-s obd2-őt. Rágudtam a kocsira és hibakód nem volt de visszont a képeken nem tudja tesztelni az oxygen sensor-t.
Tőbb programmal is teszteltem de ott sem ment végbe a folyamat. Szerintetek van valami? vagy ne is foglalkozzak vele.

http://kepfeltoltes.hu/view/150404/20150401_IMG_1631_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/view/150404/20150401_IMG_1632_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/view/150404/20150401_IMG_1633_www.kepfeltoltes.hu_.png
« Utoljára szerkesztve: 2015.04.04 szombat, 23:10:24 írta nzoli » Naplózva

2008 Ford Mondeo mk4 ba7 sedan 107kw 2.0 145 le
kardosch
Vendég
« Új hozzászólás #8398 Dátum: 2015.04.10 péntek, 09:22:27 »

Sziasztok
Segítséget szeretnék egy tetőcsomagtartot szeretnék venni de nem találok sehol jó árban . Ha valaki tud valamilyen megoldást akkor meg köszönném. Üdv laci
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8399 Dátum: 2015.04.10 péntek, 09:49:21 »

Üdv!

Vettem egy elm327-es wifi-s obd2-őt. Rágudtam a kocsira és hibakód nem volt de visszont a képeken nem tudja tesztelni az oxygen sensor-t.
Tőbb programmal is teszteltem de ott sem ment végbe a folyamat. Szerintetek van valami? vagy ne is foglalkozzak vele.

http://kepfeltoltes.hu/view/150404/20150401_IMG_1631_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/view/150404/20150401_IMG_1632_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/view/150404/20150401_IMG_1633_www.kepfeltoltes.hu_.png
Ne droidon,mert za gyerekjáték.Laptop+ Forscan.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 161 162 163 164 165 166 167 [168] 169 170 171 172 173 174 175 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.084 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.