Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:10:42
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
SCi motor
Oldalak:
1
...
6
7
8
9
10
11
12
[
13
]
14
15
16
17
18
19
20
...
23
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: SCi motor (Megtekintve 534712 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #600 Dátum:
2014.12.30 kedd, 17:34:00 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.30 kedd, 17:33:22
amit annak rendje és módja szerint az olajleválasztónak lekellene választania a szelepfedélben,mielőtt kijön onnan és a szívóoldalba lép.
Igen, ez az elmélet.
De a gyakorlat nem ez.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #601 Dátum:
2014.12.30 kedd, 17:34:50 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.30 kedd, 17:34:00
Igen, ez az elmélet.
De a gyakorlat nem ez.
és mit írtam?
http://mondeo.hu/index.php?topic=1454.msg964636#msg964636
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #602 Dátum:
2014.12.30 kedd, 17:36:59 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.30 kedd, 17:34:50
és mit írtam?
http://mondeo.hu/index.php?topic=1454.msg964636#msg964636
Részletesen azt -miután én írtam-, hogy valami nincs rendben.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #603 Dátum:
2014.12.30 kedd, 17:40:33 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.30 kedd, 17:36:59
Részletesen azt -miután én írtam-, hogy valami nincs rendben.
akkor köszönöm,hogy felhívtad a figyelmemet,hogy valami nincs rendben!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #604 Dátum:
2014.12.30 kedd, 17:44:48 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.30 kedd, 17:40:33
akkor köszönöm,hogy felhívtad a figyelmemet,hogy valami nincs rendben!
Akkor köszönöm, hogy leírtad bővebben azt, amit én összefoglaltam azzal, hogy valami nincs rendben.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #605 Dátum:
2014.12.30 kedd, 17:50:09 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.30 kedd, 17:44:48
Akkor köszönöm, hogy leírtad bővebben azt, amit én összefoglaltam azzal, hogy valami nincs rendben.
látom ám hogy mi a problémád.Ugyanúgy mint KöviKamilla,szeretted volna megtartani magadnak az információt,és most,hogy kiteregettem a lapokat,már szeretnél te is egy kis szeletet abból a hatalmas elismerésből ami megillet engem a hiba lehetőségének a kitalálásáért.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #606 Dátum:
2014.12.30 kedd, 17:52:42 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.30 kedd, 17:50:09
látom ám hogy mi a problémád.Ugyanúgy mint KöviKamilla,szeretted volna megtartani magadnak az információt,és most,hogy kiteregettem a lapokat,már szeretnél te is egy kis szeletet abból a hatalmas elismerésből ami megillet engem a hiba lehetőségének a kitalálásáért.
Minek nekem torta szelet..... mikor cukrász vagyok?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #607 Dátum:
2014.12.30 kedd, 17:56:45 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.30 kedd, 17:52:42
Minek nekem torta szelet..... mikor cukrász vagyok?
te is olyan jó szakember vagy mint Kövi barátunk?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #608 Dátum:
2014.12.30 kedd, 17:58:41 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.30 kedd, 17:56:45
te is olyan jó szakember vagy mint Kövi barátunk?
Azt gondolsz, amit akarsz..... neked lehet barátod lett, nekem még nem. Csak a magad nevében.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #609 Dátum:
2014.12.30 kedd, 18:01:28 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.30 kedd, 17:58:41
Azt gondolsz, amit akarsz..... neked lehet barátod lett, nekem még nem. Csak a magad nevében.
sértődj meg!regelj le!de minimum ugrás a félemeletről.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #610 Dátum:
2014.12.30 kedd, 18:02:33 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.30 kedd, 18:01:28
sértődj meg!regelj le!de minimum ugrás a félemeletről.
Majd ha lesz okom rá.
De ahhoz nagyon kevés összetevő van itt....is
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #611 Dátum:
2014.12.30 kedd, 18:03:16 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.30 kedd, 18:02:33
Majd ha lesz okom rá.
De ahhoz nagyon kevés összetevő van itt....is
mit tudnék tenni az ügy érdekében?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #612 Dátum:
2014.12.30 kedd, 18:32:01 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.30 kedd, 18:03:16
mit tudnék tenni az ügy érdekében?
Ha átülsz a
smaxi helyett
egy benzinesbe, esküszöm leregelek!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #613 Dátum:
2014.12.30 kedd, 18:42:58 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.30 kedd, 18:32:01
Ha átülsz a
smaxi helyett
egy benzinesbe, esküszöm leregelek!
most sarokba szorítottál.inkább elviselem ezt a terhet,mint egy halálraítélt üzemanyagfelhasználású gépjárműbe feccöljek saját részre....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #614 Dátum:
2014.12.30 kedd, 18:46:22 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.30 kedd, 18:42:58
most sarokba szorítottál.inkább elviselem ezt a terhet,mint egy halálraítélt üzemanyagfelhasználású gépjárműbe feccöljek saját részre....
A sarokba szorítás helyett kitalálhatnál valami mást, mert még elkezdenek fantáziálni a többiek....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #615 Dátum:
2014.12.30 kedd, 18:54:06 »
Idézetet írta: GSR - 2014.12.30 kedd, 18:46:22
A sarokba szorítás helyett kitalálhatnál valami mást, mert még elkezdenek fantáziálni a többiek....
ne aggódj,ettől még utállak!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #616 Dátum:
2014.12.30 kedd, 20:24:36 »
Idézetet írta: alf - 2014.12.30 kedd, 18:54:06
ne aggódj,ettől még utállak!
Ezt bóknak veszem.....de nem gondolj bele többet!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
BÉKA
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #617 Dátum:
2015.02.07 szombat, 23:26:10 »
Idézetet írta: rnagy8 - 2009.09.15 kedd, 23:09:28
Bocs, hogy még nincs kész, emlékszem, mire gondolsz. Éppen ma néztem meg a sajátomat egy munkatársammal, akinek 2005-ös van és többek közt neki is elfolyt a benzinje az ominózus csatlakozón. Hát még meglátni és megmutatni sem egyszerű, nem, hogy lefényképezni. A nagynyomású szivattyú felől jön egy fém üa cső bele a -valszeg- "injector railbe". Merőleges cső, ami lapkában végződik, amit 2 Torx fejű csavar tart a blokkon. Ezek a csavarok jöttek ki, ami által az O-gyűrű kitüremkedett és folyatott a benzin. Az egész ott van a pillangószelep-ház mögött, javításhoz a szívótorok levevős... A srácnak az egyik csavarja lógott, a másik már el is veszett. Pótolták másmilyen fejű csavarral (Ford ajánlás ha jól emlékszem), azóta neki jó. Na, most az én 2006-osomban még ránézésre Torx csavar van, a km-em bőven több mint, amikor a többieknek a hiba előjött, mégis szemmel láthatóan helyén van a látható csavar. Kép nélkül kicsit nehézkes, ígérem a héten lesz az is.
bocss.had kérdezzem már meg volt valami jele a benzin folyásnak a többlet fogyasztáson kívül pl;remegő motor ?
Naplózva
Bipis
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 15
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #618 Dátum:
2015.03.14 szombat, 18:59:12 »
Elvileg az SCI motoros MK3- as mondeókat csak Ghia felszereléssel hozták forgalomba, a kilépőfényt szolgáló
fényforrást nem találom a visszapillantó alján. Más: a fedcomp. használatához van valami itiner?
Naplózva
MK3 2006/1 1.8 sci 130 lovas kombi
Opel Zafira 2006/5 1,9 CDTI
Volkswagen Passat 1993. 1,8 benzin kombi
ex Toyota corolla 1996. 1,4 benzin kombi
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #619 Dátum:
2015.03.14 szombat, 19:06:37 »
Idézetet írta: Bipis - 2015.03.14 szombat, 18:59:12
Elvileg az SCI motoros MK3- as mondeókat csak Ghia felszereléssel hozták forgalomba, a kilépőfényt szolgáló
fényforrást nem találom a visszapillantó alján. Más: a fedcomp. használatához van valami itiner?
Tükör (pocsolya) világítás nem mindig van.
Fedcomp
Indexkar végén nyomogatod az info gombot és láthatod a megtehtő km-t, átlag fogyasztást és külső hőmérsékletet.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #620 Dátum:
2015.03.14 szombat, 19:25:27 »
Idézetet írta: Bipis - 2015.03.14 szombat, 18:59:12
Elvileg az SCI motoros MK3- as mondeókat csak Ghia felszereléssel hozták forgalomba, a kilépőfényt szolgáló
fényforrást nem találom a visszapillantó alján. Más: a fedcomp. használatához van valami itiner?
Nem 131 ló, ahogy az aláírásodban van, hanem 130.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bipis
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 15
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #621 Dátum:
2015.03.14 szombat, 20:36:39 »
Idézetet írta: Angel - 2015.03.14 szombat, 19:25:27
Nem 131 ló, ahogy az aláírásodban van, hanem 130.
Köszi, javítottam!
«
Utoljára szerkesztve: 2015.03.15 vasárnap, 16:54:08 írta Bipis
»
Naplózva
MK3 2006/1 1.8 sci 130 lovas kombi
Opel Zafira 2006/5 1,9 CDTI
Volkswagen Passat 1993. 1,8 benzin kombi
ex Toyota corolla 1996. 1,4 benzin kombi
Bipis
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 15
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #622 Dátum:
2015.03.15 vasárnap, 08:00:41 »
Idézetet írta: Angel - 2015.03.14 szombat, 19:25:27
Nem 131 ló, ahogy az aláírásodban van, hanem 130.
http://kepfeltoltes.hu/view/150315/1_enyim__b_www.kepfeltoltes.hu_.png
Én ebből indultam ki. ( ez a vas különben! )
«
Utoljára szerkesztve: 2015.03.15 vasárnap, 14:10:50 írta Bipis
»
Naplózva
MK3 2006/1 1.8 sci 130 lovas kombi
Opel Zafira 2006/5 1,9 CDTI
Volkswagen Passat 1993. 1,8 benzin kombi
ex Toyota corolla 1996. 1,4 benzin kombi
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #623 Dátum:
2015.03.16 hétfő, 21:04:24 »
Idézetet írta: Bipis - 2015.03.14 szombat, 20:36:39
Köszi, javítottam!
130 ló, majd átszámolják kW-ba, kerekítenek, így lesz 131 és 132.
Ha nem vigyázol, a sok kerekítgetésnek köszönve hamar ST-d lesz.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bipis
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 15
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #624 Dátum:
2015.03.26 csütörtök, 12:38:49 »
Motordadogás:
P0300 gyújtáskimaradás ( több, mint 2 henger ) felismert
P0301 gyújtáskimaradás 1. henger felismert
P2097 NOx tárolós katalizátor katalizátor telítve
P0302 gyújtáskimaradás 2. henger
P0263 befecskendezett mennyiség egyenetlen
Gyertyák cserélve motorcraft gyárira, szűrők, motorolaj (gyári), szervóolaj, 1-4 henger gyújtótrafója felcserélve, - maradt a 300, 301, 302-es hibakód.
Ezek után injektortisztító - 4 ezres fordulat 30 km, jobb lett, de hidegen csak 2-3 hengerrel indul, ha megemelem
az alapjáratot 2 - 2.5k-re, akkor megy a 4 henger. Egy - két perc múlva kisimultan jár a motor, esetleg sebváltáskor ránt egyet.
Még azt figyeltem meg, ha hagyom hogy dadogjon - kiírja a hibát, akkor melegen se megy a 4 henger, de ha újraindítom, akkor igen.
Siófok környékén nem tudtok ajánlani vkit, akinek sok tapasztalata van az sci motor javításában?
Naplózva
MK3 2006/1 1.8 sci 130 lovas kombi
Opel Zafira 2006/5 1,9 CDTI
Volkswagen Passat 1993. 1,8 benzin kombi
ex Toyota corolla 1996. 1,4 benzin kombi
Bipis
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 15
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #625 Dátum:
2015.03.27 péntek, 08:05:50 »
Idézetet írta: BÉKA - 2015.02.07 szombat, 23:26:10
bocss.had kérdezzem már meg volt valami jele a benzin folyásnak a többlet fogyasztáson kívül pl;remegő motor ?
[B/quote]
Béka neked megoldódott a motorrángatási problémád?
Naplózva
MK3 2006/1 1.8 sci 130 lovas kombi
Opel Zafira 2006/5 1,9 CDTI
Volkswagen Passat 1993. 1,8 benzin kombi
ex Toyota corolla 1996. 1,4 benzin kombi
Bipis
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 15
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #626 Dátum:
2015.03.30 hétfő, 19:47:23 »
Idézetet írta: Bipis - 2015.03.26 csütörtök, 12:38:49
Motordadogás:
P0300 gyújtáskimaradás ( több, mint 2 henger ) felismert
P0301 gyújtáskimaradás 1. henger felismert
P2097 NOx tárolós katalizátor katalizátor telítve
P0302 gyújtáskimaradás 2. henger
P0263 befecskendezett mennyiség egyenetlen
Gyertyák cserélve motorcraft gyárira, szűrők, motorolaj (gyári), szervóolaj, 1-4 henger gyújtótrafója felcserélve, - maradt a 300, 301, 302-es hibakód.
Ezek után injektortisztító - 4 ezres fordulat 30 km, jobb lett, de hidegen csak 2-3 hengerrel indul, ha megemelem
az alapjáratot 2 - 2.5k-re, akkor megy a 4 henger. Egy - két perc múlva kisimultan jár a motor, esetleg sebváltáskor ránt egyet.
Még azt figyeltem meg, ha hagyom hogy dadogjon - kiírja a hibát, akkor melegen se megy a 4 henger, de ha újraindítom, akkor igen.
Siófok környékén nem tudtok ajánlani vkit, akinek sok tapasztalata van az sci motor javításában?
Akár Budapesten.
Naplózva
MK3 2006/1 1.8 sci 130 lovas kombi
Opel Zafira 2006/5 1,9 CDTI
Volkswagen Passat 1993. 1,8 benzin kombi
ex Toyota corolla 1996. 1,4 benzin kombi
toto
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 86
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #627 Dátum:
2015.04.04 szombat, 13:14:57 »
Ez a rángatás engem is az őrületbe kerget. Alapjárat eléggé egyenetlen, egyenletes tempónál is érezhetően megtorpan néha, illetve 90-100 km után villog és utána világít a csekkendzsin lámpa, nem megy, olyan mintha valami vészüzembe kapcsolna, de leállítás és újraindítás után megszűnik és megy tovább. Híbakódtároló meg üres. A fogyasztás is magas. Mi lehet ez, és miért nincs semmi a hibatárolóban?
Naplózva
MK4 fl. Titanium-X(S) 5a. 2.0 EcoBoost (240PS) PowerShift, 2011
ex: MK3 1.8 SCI kombi Ghia Executive, 2004
off: BMW E12 520, 1976
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #628 Dátum:
2015.04.05 vasárnap, 09:57:16 »
Idézetet írta: toto - 2015.04.04 szombat, 13:14:57
Ez a rángatás engem is az őrületbe kerget. Alapjárat eléggé egyenetlen, egyenletes tempónál is érezhetően megtorpan néha, illetve 90-100 km után villog és utána világít a csekkendzsin lámpa, nem megy, olyan mintha valami vészüzembe kapcsolna, de leállítás és újraindítás után megszűnik és megy tovább. Híbakódtároló meg üres. A fogyasztás is magas. Mi lehet ez, és miért nincs semmi a hibatárolóban?
nemlehet üres.mivel diagoltok?Javaslm Forscan+ laptop-elm327-el.
Gyakran az egr szelep miatt van ilyen jelenség és a csekkendzsin lámpa is,de diaggal pontosan kideríthető.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bipis
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 15
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #629 Dátum:
2015.04.09 csütörtök, 16:41:05 »
Továbblépés az ügyben: felcseréltük az 1-es, és a 4-es befecskendezőt, és a hibát átvitte a 4. hengerre.
A 2. henger hiba 302 maradt, tehát 2 db. befecskendezőt kell vennem. A cromax oldalán nem találok, valami ötlet?
http://www.autoalkatreszonline24.hu/ford/mondeo-mk-iii-saloon-b4y/17614/12899/befecskendezoe_szelep_fuevoeka_fuevoekasor_pde
Csak ezt találtam.
Naplózva
MK3 2006/1 1.8 sci 130 lovas kombi
Opel Zafira 2006/5 1,9 CDTI
Volkswagen Passat 1993. 1,8 benzin kombi
ex Toyota corolla 1996. 1,4 benzin kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #630 Dátum:
2015.04.09 csütörtök, 18:33:23 »
Idézetet írta: Bipis - 2015.04.09 csütörtök, 16:41:05
Továbblépés az ügyben: felcseréltük az 1-es, és a 4-es befecskendezőt, és a hibát átvitte a 4. hengerre.
A 2. henger hiba 302 maradt, tehát 2 db. befecskendezőt kell vennem. A cromax oldalán nem találok, valami ötlet?
http://www.autoalkatreszonline24.hu/ford/mondeo-mk-iii-saloon-b4y/17614/12899/befecskendezoe_szelep_fuevoeka_fuevoekasor_pde
Csak ezt találtam.
van a bárdinál is.46% okossággal pont ennyibe kerül.
http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2006/1_8/BENZIN/uzemanyag-rendszer/egyeb-uzemanyagrendszer-alkatresz
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
toto
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 86
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #631 Dátum:
2015.04.12 vasárnap, 20:01:25 »
Na nálam is megvan a hibakód, 2-es, 4-es henger gyújtáskimaradás, és 2-es henger befecskendező probléma.
Most felcseréltem a 1-2, 3-4 gyújtótrafókat, várom, hogy előjöjjön megint a hibajelzés.
Naplózva
MK4 fl. Titanium-X(S) 5a. 2.0 EcoBoost (240PS) PowerShift, 2011
ex: MK3 1.8 SCI kombi Ghia Executive, 2004
off: BMW E12 520, 1976
Bipis
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 15
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #632 Dátum:
2015.05.15 péntek, 11:49:20 »
Két befecskendező cseréjével megszűnt a hidegindítási sántaság, meggyógyult a gép.
Naplózva
MK3 2006/1 1.8 sci 130 lovas kombi
Opel Zafira 2006/5 1,9 CDTI
Volkswagen Passat 1993. 1,8 benzin kombi
ex Toyota corolla 1996. 1,4 benzin kombi
Rilll
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #633 Dátum:
2015.06.23 kedd, 17:35:38 »
Sziasztok!
Szeretném a segítségetek kérni, hátha valaki már találkozott ilyennel. Arról lenne szó hogy van egy Sci mondeom, nemrégiben haza felé jövet kivilant a hibakód lámpa. Elkezdett az autó rángatni és nem akart menni. Elvittem szerelőhöz kiolvasták a hiba kódot <nem tudom a pontos számot ,de ha szükséges utána kérdezek> 1 és 4 henger gyujtás kimaradás. Gyújtás trafó felcserélve hiba maradt a helyén. Alapjáraton a két henger le is állt. Gyertyákat cseréltünk gyári fordra, párpercig minden rendben volt aztán jött a hiba újra, de már csak az 1 hengernél. Kivittük az útra menet közben megy szépen jól húz, viszont alapjáraton a henger meg meg áll és jön a hibakód. Kompresszió mérés szerint 2-3 as henger 13bár 1-4 es 16bárt mutat. 1-4 hengerben valamiért olajos volt a dugattyú teteje és a gyertyák is. Van valakinek ötlete, hogy mivel probálkozzunk, mi lehet a gond?
Naplózva
Mondeo mk3 kombi 2004 1.8 SCI 130 LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #634 Dátum:
2015.06.23 kedd, 19:02:58 »
Idézetet írta: Rilll - 2015.06.23 kedd, 17:35:38
Sziasztok!
Szeretném a segítségetek kérni, hátha valaki már találkozott ilyennel. Arról lenne szó hogy van egy Sci mondeom, nemrégiben haza felé jövet kivilant a hibakód lámpa. Elkezdett az autó rángatni és nem akart menni. Elvittem szerelőhöz kiolvasták a hiba kódot <nem tudom a pontos számot ,de ha szükséges utána kérdezek> 1 és 4 henger gyujtás kimaradás. Gyújtás trafó felcserélve hiba maradt a helyén. Alapjáraton a két henger le is állt. Gyertyákat cseréltünk gyári fordra, párpercig minden rendben volt aztán jött a hiba újra, de már csak az 1 hengernél. Kivittük az útra menet közben megy szépen jól húz, viszont alapjáraton a henger meg meg áll és jön a hibakód. Kompresszió mérés szerint 2-3 as henger 13bár 1-4 es 16bárt mutat. 1-4 hengerben valamiért olajos volt a dugattyú teteje és a gyertyák is. Van valakinek ötlete, hogy mivel probálkozzunk, mi lehet a gond?
gyertya,kábel,trafó.az elmondottak alapján csak ezek hibája miatt maradhat ki a gyújtás abban a 2 hengerben.
sötétben permetezzétek be a kábeleket rózsapermetezővel-vízzel,a villámok mentén húz le testre,ha a kábel xar.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Rilll
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #635 Dátum:
2015.06.23 kedd, 20:46:08 »
Idézetet írta: alf - 2015.06.23 kedd, 19:02:58
gyertya,kábel,trafó.az elmondottak alapján csak ezek hibája miatt maradhat ki a gyújtás abban a 2 hengerben.
sötétben permetezzétek be a kábeleket rózsapermetezővel-vízzel,a villámok mentén húz le testre,ha a kábel xar.
Ha kábel alatt gyújtás kábelre gondolsz az nincs, hengerenként vannak gyújtás trafók, újak a gyertyák, trafók helye felcserélve és mint írtam az új gyertyák után már csak egy henger rakoncátlakodik. viszont a kompreszió különbséget és az olaj megjelenésére szerintem ez nem ad választ.
Naplózva
Mondeo mk3 kombi 2004 1.8 SCI 130 LE
toto
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 86
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #636 Dátum:
2015.06.23 kedd, 20:59:28 »
Leveszed a trafókat és a gyertyák körül áll az olaj? -> szelepfedél tömítés
Szívósor hogy néz ki? Enyém ilyen volt 250E km után:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1454.msg964551#msg964551
Ha lent van érdemes még az EGR csövet is megnézni, ez is el tud dugulni rendesen.
http://www.talkford.com/community/topic/218791-mondeo-18-sci-2005-potential-egr-issues/#entry2029715
Egy takarítás sokat segít. (habár ettől nem rángatott, inkább erőtlen volt)
Ha ez is megvan és még mindig rángat, akkor Wynns befecskendező tisztító lötyi a tele tankba. Ha ettől javul a dolog akkor valószínűleg a befecskendezők vacakolnak. Én most cseréltem mind a négyet és már kezd vállalható lenni...
Idézetet írta: Rilll - 2015.06.23 kedd, 17:35:38
Sziasztok!
Szeretném a segítségetek kérni, hátha valaki már találkozott ilyennel. Arról lenne szó hogy van egy Sci mondeom, nemrégiben haza felé jövet kivilant a hibakód lámpa. Elkezdett az autó rángatni és nem akart menni. Elvittem szerelőhöz kiolvasták a hiba kódot <nem tudom a pontos számot ,de ha szükséges utána kérdezek> 1 és 4 henger gyujtás kimaradás. Gyújtás trafó felcserélve hiba maradt a helyén. Alapjáraton a két henger le is állt. Gyertyákat cseréltünk gyári fordra, párpercig minden rendben volt aztán jött a hiba újra, de már csak az 1 hengernél. Kivittük az útra menet közben megy szépen jól húz, viszont alapjáraton a henger meg meg áll és jön a hibakód. Kompresszió mérés szerint 2-3 as henger 13bár 1-4 es 16bárt mutat. 1-4 hengerben valamiért olajos volt a dugattyú teteje és a gyertyák is. Van valakinek ötlete, hogy mivel probálkozzunk, mi lehet a gond?
Naplózva
MK4 fl. Titanium-X(S) 5a. 2.0 EcoBoost (240PS) PowerShift, 2011
ex: MK3 1.8 SCI kombi Ghia Executive, 2004
off: BMW E12 520, 1976
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #637 Dátum:
2015.06.23 kedd, 21:19:59 »
Idézetet írta: Rilll - 2015.06.23 kedd, 20:46:08
Ha kábel alatt gyújtás kábelre gondolsz az nincs, hengerenként vannak gyújtás trafók, újak a gyertyák, trafók helye felcserélve és mint írtam az új gyertyák után már csak egy henger rakoncátlakodik. viszont a kompreszió különbséget és az olaj megjelenésére szerintem ez nem ad választ.
igazad van.benéztem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Rilll
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #638 Dátum:
2015.06.23 kedd, 23:40:46 »
Idézetet írta: toto - 2015.06.23 kedd, 20:59:28
Leveszed a trafókat és a gyertyák körül áll az olaj? -> szelepfedél tömítés
Szívósor hogy néz ki? Enyém ilyen volt 250E km után:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1454.msg964551#msg964551
Ha lent van érdemes még az EGR csövet is megnézni, ez is el tud dugulni rendesen.
http://www.talkford.com/community/topic/218791-mondeo-18-sci-2005-potential-egr-issues/#entry2029715
Egy takarítás sokat segít. (habár ettől nem rángatott, inkább erőtlen volt)
Ha ez is megvan és még mindig rángat, akkor Wynns befecskendező tisztító lötyi a tele tankba. Ha ettől javul a dolog akkor valószínűleg a befecskendezők vacakolnak. Én most cseréltem mind a négyet és már kezd vállalható lenni...
Nem a gyertya körül áll az olaj hanem ami belül van a hengerben az a része olajos. Holnap felírom a pontos hiba kódot hátha azon könyebb elindulni. De mielött kidobta volna a hibát nem volt erőtlem nem dadogot szépen ment, aztán egyszer csak ez lett vele. Bár a szivósorra kiváncsi vagyok én is hogy milyen álapotban lehet. 4 befecskendezöt cseréltél, az gondolom nem volt olcsó?
Naplózva
Mondeo mk3 kombi 2004 1.8 SCI 130 LE
toto
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 86
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #639 Dátum:
2015.06.24 szerda, 11:29:31 »
Nem volt olcsó, meló is sok van vele, sok mindent le kell bontani, hogy hozzá lehessen férni.
Innen rendeltem:
http://www.autoalkatreszonline24.hu/bosch/657287
Meg innen:
http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2006/1_8/BENZIN/uzemanyag-rendszer/egyeb-uzemanyagrendszer-alkatresz
Idézetet írta: Rilll - 2015.06.23 kedd, 23:40:46
Nem a gyertya körül áll az olaj hanem ami belül van a hengerben az a része olajos. Holnap felírom a pontos hiba kódot hátha azon könyebb elindulni. De mielött kidobta volna a hibát nem volt erőtlem nem dadogot szépen ment, aztán egyszer csak ez lett vele. Bár a szivósorra kiváncsi vagyok én is hogy milyen álapotban lehet. 4 befecskendezöt cseréltél, az gondolom nem volt olcsó?
Naplózva
MK4 fl. Titanium-X(S) 5a. 2.0 EcoBoost (240PS) PowerShift, 2011
ex: MK3 1.8 SCI kombi Ghia Executive, 2004
off: BMW E12 520, 1976
Rilll
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #640 Dátum:
2015.06.24 szerda, 19:52:17 »
Ma mentem egy pár kör az autóval, menet közben minden oké jól húz pörög ahogy kell neki, aztán ha megállok pár másodperc múlva alapjáraton jön a hibakód és hallani is lehet, hogy az egyik henger kihagy. Nem vagyok túl boldog, hogy nem jövünk rá mi lehet a baj.
Naplózva
Mondeo mk3 kombi 2004 1.8 SCI 130 LE
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #641 Dátum:
2015.06.24 szerda, 21:06:48 »
Idézetet írta: Rilll - 2015.06.24 szerda, 19:52:17
Ma mentem egy pár kör az autóval, menet közben minden oké jól húz pörög ahogy kell neki, aztán ha megállok pár másodperc múlva alapjáraton jön a hibakód és hallani is lehet, hogy az egyik henger kihagy. Nem vagyok túl boldog, hogy nem jövünk rá mi lehet a baj.
Én az olajos gyertyán indulnék el. Nem füstöl kéken amikor dadog?
Szelepszár szimeringre gondolnék. Nővéremnek vettünk egy VWPolót, hosszas alapjáraton járás után rettenet kéken füstölt. Megbontás után kiderült az egyik szimering hiányzott. Hova tűnt nem tudjuk.
Ha a kompresszió jó, akkor lentről nem jöhet fel olaj, ha jól gondolom.
Üdv, Ferqó
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
zuzu2000
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 12
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #642 Dátum:
2015.06.26 péntek, 19:02:52 »
Sziasztok! 2003as Mondeomban kipufogógáz hőmérséklet jeladó hiba miatt jelez a lámpa. Nem szeretném kicseréltetni, mert a 93 ezer forintot eléggé sokallom. Nincs valakinek valami megoldása erre a hibára? Esetleg nem tudja valaki, hogy milyen alap értéken (hány Ohm) dolgozik ez a jeladó vagy nincs valakinek egy bontott belőle?
?
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #643 Dátum:
2015.06.26 péntek, 19:24:15 »
Idézetet írta: zuzu2000 - 2015.06.26 péntek, 19:02:52
Sziasztok! 2003as Mondeomban kipufogógáz hőmérséklet jeladó hiba miatt jelez a lámpa. Nem szeretném kicseréltetni, mert a 93 ezer forintot eléggé sokallom. Nincs valakinek valami megoldása erre a hibára? Esetleg nem tudja valaki, hogy milyen alap értéken (hány Ohm) dolgozik ez a jeladó vagy nincs valakinek egy bontott belőle?
?
Hívd fel mk2 fórumtársunk, hátha neki akad. Ha jól tudom bontott valamikor SCI-t. Ott a száma a profiljában. Ne itt írj neki, hanem hívd fel, mert ide nem jár.
Naplózva
zuzu2000
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 12
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #644 Dátum:
2015.06.26 péntek, 19:28:07 »
Köszönöm szépen a tippet, máris keresem a számát!
Üdv.
Naplózva
hehehun
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 17
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #645 Dátum:
2015.07.06 hétfő, 10:34:08 »
Szia Uram!
Szeretném megköszönni, hogy megosztottad az EGR utáni cső tisztítási hibamegoldást, nekem is SCi Mondeóm van, check engine lámpa világított és ugyanazokat a tüneteket produkálta, mint neked is, alacsony EGR áramlás.
Márkaszervizben a szakmai felsőbbrendűség miatt nem szedték le a csövet megnézni, hiába kértem amikor bevittem éves szervizre, inkább azt hazudták, hogy leszedték, de csak kormos volt. Elvittem a saját szerelőmhöz, leszedte, megnéztük, a felére volt csökkenve a cső keresztmetszete, kitisztítottuk, azóta mentem 300km-t és nem jött vissza a hiba!
Egyszóval köszönöm, nagyon megkönnyítetted a dolgot, egy sörrel legalább jövök neked!!!
Idézetet írta: rnagy8 - 2013.05.09 csütörtök, 22:26:33
Én egyike voltam azoknak akik rossz szerelői tanácsra feleslegesen vettek EGR szelepet. A Ford szervizutasításban is benne van, hogy ennél a hibakódnál (0401) NE cseréljen azonnal alkatrészt. Az áramlás jellemzően nem a szelepen szűkül le, hanem azon a csőszakaszon, ami a szelep után bemegy a szívócsonkba. A szelep is elkokszosodik, de nem jelentősen. Az a kis cső az EGR szakasz végén viszont annyira eldugul a koksz és olajsár keverékétől, hogy a kb 10mm-es átmérőből jó ha 3-4 marad.
Szóval ha rám hallgatsz azzal a csővel kezdesz. Talán ahhoz még a vizet se kell leengedni. Ha kell tudok küldeni szerelési leírást PDF-ben.
EGR szelepet a legvégső esetben vegyél, amikor már minden be és kimenő csövet kipucoltál és az EGR-t is.
Naplózva
2014 MK4 Mondeo Titanium-S 2.0 EcoBoost 240LE
lajkoka
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 30
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #646 Dátum:
2015.09.06 vasárnap, 19:22:22 »
hello
Ezt az autót néztem volna ki szerintetek mennyire reális az ára?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_sci_ghia__xenon-_dig.klima-_borbelso-9189389
Naplózva
Mk1 1994 2.0 Ghia
Rilll
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #647 Dátum:
2015.09.07 hétfő, 22:00:10 »
Idézetet írta: lajkoka - 2015.09.06 vasárnap, 19:22:22
hello
Ezt az autót néztem volna ki szerintetek mennyire reális az ára?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_sci_ghia__xenon-_dig.klima-_borbelso-9189389
Helló!
Szerintem egy kicsit sokat kérnek érte, bár az Sci-knek fent van az áruk és ez egy jól felszerelt model,de képek alpján biztos több kilométer van benne szerintem. Amúgy én nem javasolnám hogy Sci vegyél.
Naplózva
Mondeo mk3 kombi 2004 1.8 SCI 130 LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #648 Dátum:
2015.09.07 hétfő, 22:12:24 »
Idézetet írta: Rilll - 2015.09.07 hétfő, 22:00:10
Helló!
Szerintem egy kicsit sokat kérnek érte, bár az Sci-knek fent van az áruk és ez egy jól felszerelt model,de
képek alpján biztos több kilométer van benne szerintem
. Amúgy én nem javasolnám hogy Sci vegyél.
ezt miből sikerült megállapítani?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Rilll
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #649 Dátum:
2015.09.07 hétfő, 22:36:46 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.09.07 hétfő, 22:12:24
ezt miből sikerült megállapítani?
Csak meg tippeltem. Abbol kiindulva, hogy szerviz könyv alapján 4év alatt bele ment majd 80k km ami évi 20k azóta eltelt 6év szóval csak akkor lehet benne most 120 on pár ezer ha ezután ez a szám évi 8k körülire csökkent. Plusz a váltó gomb és a szoknya rosszabb állapotban van mint az enyémben pedig az 195k ír óra szerint. Bár ez nem bizonyít semmit, de én az ilyeneket mindig szemelött tartom.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.09.07 hétfő, 22:39:29 írta Rilll
»
Naplózva
Mondeo mk3 kombi 2004 1.8 SCI 130 LE
Oldalak:
1
...
6
7
8
9
10
11
12
[
13
]
14
15
16
17
18
19
20
...
23
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ