Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.29 hétfő, 07:26:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 ... 23   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: SCi motor  (Megtekintve 482979 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
laszlo86
Vendég
« Új hozzászólás #550 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 08:20:02 »

Nekem is ez van. Lassan kiég a kis sárga lámpa. Ivanicsnál is a szenzort akarták cserélni valami 95 pénzért. Jó vicc volt, mert szeretem az angol humort is.
Az autó megy, nem eszik sokat, műszakin is minden megfelelt, akkor had égjen. Bánt, de nincs a környéken ember akiben megbízok, szal ígymarad. Ez van.

Értem akkor anyira nem gáz ez a hiba kod nekem ezt a cserét 120 pounds ért megcsinálta de sajnos egy óráig volt nagy az öröm mert ugyanugy vissza jött a hiba kód azt  mondta garanciát vállalrá igy meg egy nekifutást adok neki hátha lesz valami belölle nekem sincs különösebb bajom már a kocsivall csak ez a hiba üzenet jön fel mikor rátette a gépre igy remélem nekem sem lesz gond a müszakin mert itt kint minden évben vinni kell müszakira a kocsitt és decemberben meg lejár....
Naplózva
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #551 Dátum: 2014.01.16 csütörtök, 09:43:15 »

Van aki cserélt közületek kuplung szettet + kettőstömegűt? Ha igen, honnan vette?
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
roland11111
Vendég
« Új hozzászólás #552 Dátum: 2014.02.08 szombat, 08:52:57 »

Sziasztok
A héten, csütörtökön lementem Pécsre (M6) hát azt hiszem kiégettem  a kipufogó rendszert ….
Remélem bizonyíték nem készült róla:))) police
Jövő héten, szerdán (19.) szétszedik a kocsit és kitakarítjuk…
Az azért érdekes hogy a motor hőmérséklet  nagy sebességnél  megy lefelé...  14 fok volt..
UI : vennék rá 16col ford alufelni 4 db+ csomagtartó crom dísz léc (ez valakinek megtetszett az új oda lesz ám szegecselve..) keresnék motorháztetö belsö boritást mert valami dög szétrágta...
és keresek rá sebváltó bőr boritást sebváltó gombbal mert is is megkopott..
úgy három hónappal ezelőtt Angliába láttam egy szuper donor kocsit pár százezerért érdemes lett volna megvenni…
Ja és a pdf-et én is elolvasnám please:))
Naplózva
Waterminator
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 177


30-9333-485


E-mail
« Új hozzászólás #553 Dátum: 2014.06.18 szerda, 16:14:25 »

Szisztok!

Egy éve eladtam az sci Mondeómat és maradt a tartalék alkatrészekből 1db új gyújtótrafó+1db újszerű hátsó ac pumpa. Ingyen elvihető. A 15.kerületben lakom.

Üdv.
Naplózva

2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #554 Dátum: 2014.06.18 szerda, 18:18:14 »

Szisztok!

Egy éve eladtam az sci Mondeómat és maradt a tartalék alkatrészekből 1db új gyújtótrafó+1db újszerű hátsó ac pumpa. Ingyen elvihető. A 15.kerületben lakom.

Üdv.

Stipi-stopi   vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Waterminator
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 177


30-9333-485


E-mail
« Új hozzászólás #555 Dátum: 2014.06.19 csütörtök, 11:00:43 »

Stipi-stopi   vigyor3

Az áru elkelt  Smiley
Naplózva

2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
roland11111
Vendég
« Új hozzászólás #556 Dátum: 2014.07.12 szombat, 11:11:34 »

sziasztok keresek 3as mondeo elsö lökháritót sci hez sötét szürke metál négyszög alakú kődlámpás elöre is köszi.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #557 Dátum: 2014.07.12 szombat, 15:58:04 »

sziasztok keresek 3as mondeo elsö lökháritót sci hez sötét szürke metál négyszög alakú kődlámpás elöre is köszi.

Ezt a keres-kínálba kellene. Nyiss ott egy új topikot. http://mondeo.hu/index.php?action=post;board=24.0
Naplózva
BÉKA
Vendég
« Új hozzászólás #558 Dátum: 2014.08.31 vasárnap, 13:22:59 »

VALAKI SEGÍTSEN!2006-OS SCI MONDEOM VAN,HIDEG INDÍITÁSNÁL AZ ALAPJÁRAT INGADOZIK,ÉS AZ ALAPJÁRAT CSÖKKENÉSÉVEL REMEG A MOTOR!A HARMADIK ÚJRA INDÍTÁS UTÁN KISIMUL.OLASZORSZÁG 1 HÉT FORD SZERVÍZ NEMTUDTÁK MEG MONDANI MI A BAJA,MAGYARORSZÁG 1 HÉT FORD SZERVÍZ NEM TUDTÁK MEGMONDANI MI A BAJA.MILYEN GONDOK LEHETNEK,VALAKI JÁRT MÁR ÍGY?193457km VAN BENNE,A LENDKERÉK EGY KICSIT KOPOG A KUPLUNG NEM CSÚSZIK TALÁN EZ?VAGY AZ INJEKTOR?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #559 Dátum: 2014.08.31 vasárnap, 14:45:45 »

VALAKI SEGÍTSEN!2006-OS SCI MONDEOM VAN,HIDEG INDÍITÁSNÁL AZ ALAPJÁRAT INGADOZIK,ÉS AZ ALAPJÁRAT CSÖKKENÉSÉVEL REMEG A MOTOR!A HARMADIK ÚJRA INDÍTÁS UTÁN KISIMUL.OLASZORSZÁG 1 HÉT FORD SZERVÍZ NEMTUDTÁK MEG MONDANI MI A BAJA,MAGYARORSZÁG 1 HÉT FORD SZERVÍZ NEM TUDTÁK MEGMONDANI MI A BAJA.MILYEN GONDOK LEHETNEK,VALAKI JÁRT MÁR ÍGY?193457km VAN BENNE,A LENDKERÉK EGY KICSIT KOPOG A KUPLUNG NEM CSÚSZIK TALÁN EZ?VAGY AZ INJEKTOR?

úgy maradt a caps lock billentyűzeted Huh?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
marini
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #560 Dátum: 2014.09.02 kedd, 21:01:56 »

Sziasztok!
Boldog sci tulajdonos lettem.De az öröm egy èvig tartott.Előjött egy hiba:szinte bármilyen fordulaton,gyorsìtáskor,vagy állando gázon,picit berángat a motor.Előfordul olyan is,hogy 3000rpm fölè nem enged.Check lámpa nem világìt.Gyertyacsere,trafócsere,üzemanyag nyomásszabázó ès èrzèkelő cserèlve.A hiba továbra is fennál.Egr kitakarìtva.Maf sensor tisztìtva.Hiba mindig fennál.Valaki találkozott már ilyen hibával????Köszi
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #561 Dátum: 2014.09.03 szerda, 00:32:59 »

Sziasztok!
Boldog sci tulajdonos lettem.De az öröm egy èvig tartott.Előjött egy hiba:szinte bármilyen fordulaton,gyorsìtáskor,vagy állando gázon,picit berángat a motor.Előfordul olyan is,hogy 3000rpm fölè nem enged.Check lámpa nem világìt.Gyertyacsere,trafócsere,üzemanyag nyomásszabázó ès èrzèkelő cserèlve.A hiba továbra is fennál.Egr kitakarìtva.Maf sensor tisztìtva.Hiba mindig fennál.Valaki találkozott már ilyen hibával????Köszi


A gyertyakábelt is cserélted?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #562 Dátum: 2014.09.03 szerda, 01:01:16 »

A gyertyakábelt is cserélted?

Neki az nem nagyon van.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #563 Dátum: 2014.09.03 szerda, 09:53:36 »

Neki az nem nagyon van.

Mert? Az SCI benzines és nincs gyertyakábele? Ha van trafó megy gyertya, akkor kábelnek is kell lennie szerintem.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #564 Dátum: 2014.09.03 szerda, 09:59:25 »

Mert? Az SCI benzines és nincs gyertyakábele? Ha van trafó megy gyertya, akkor kábelnek is kell lennie szerintem.

és ha a gyujtótrafó kábel nélkül van a gyertya végén egyenként?!!! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #565 Dátum: 2014.09.03 szerda, 10:01:08 »

és ha a gyujtótrafó kábel nélkül van a gyertya végén egyenként?!!! Wink

Nem tudom, mert még nem láttam SCI motort, azért kérdeztem.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #566 Dátum: 2014.09.03 szerda, 10:02:12 »

Nem tudom, mert még nem láttam SCI motort, azért kérdeztem.
Látod azt a néhány felkiáltójelt is? nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bolcsogab
Vendég
« Új hozzászólás #567 Dátum: 2014.09.16 kedd, 22:51:12 »

sziasztok!

szeretném 2003-as gyártású de FL1 2,0 mondeom 5-ös váltóját 6-osra cserélni. azt mondják, az 1,8 és 2,0 motorok váltója ugyanaz. így az 1,8sci 6-os váltójával kacérkodok, találtam is egy ajánlatot Wili75-től, azonban van pár dolog, amihez én nem értek, semmit nem találok róla. egyezik-e a féltengely fogszám, a kuplungtárcsa fogszáma, van-e itt differencia, eltérés a különböző benzinesek között. Úgy tájékoztattak, hogy a sebességjelet a kocsi az abs-ről veszi, vagyis nem a váltóról, de pl a rükverkapcsoló stimmel-e, merthogy az R máshol van. Ha volna, aki mechanikailag ismeri a modelleket annyira, hogy "felelősséggel" meg tud nyugtatni, hogy nem fullad kudarcba a "tuning" inkompatibilitás miatt, annak tanácsát szívesen venném.
Ill ha tudná valaki kb pontosan, hogy milyen a 6. áttétele (konyhanyelven 100-nál 6ban mennyit forog a motor?), azt is szívesen venném. olyat olvastam, hogy 5 rövidebb fokozat után nagyon hosszú a 6. valaki szerint 130-nál 2900, (vagyis 100-nál 2250 kb), ez a mostani 2750-hez képest szuper lenne, főleg hosszú távon.
bármilyen tanácsot, infót szívesen fogadok eddig elvileg teljesen egyedülálló kezdeményezésemhez.

Azért is félek kicsit, mert ha már volt ez a váltó a gyárnak, miért nem rakta később a 2,0-ba még az mk4ben sem?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #568 Dátum: 2014.09.17 szerda, 08:10:02 »

sziasztok!

szeretném 2003-as gyártású de FL1 2,0 mondeom 5-ös váltóját 6-osra cserélni. azt mondják, az 1,8 és 2,0 motorok váltója ugyanaz. így az 1,8sci 6-os váltójával kacérkodok, találtam is egy ajánlatot Wili75-től, azonban van pár dolog, amihez én nem értek, semmit nem találok róla. egyezik-e a féltengely fogszám, a kuplungtárcsa fogszáma, van-e itt differencia, eltérés a különböző benzinesek között. Úgy tájékoztattak, hogy a sebességjelet a kocsi az abs-ről veszi, vagyis nem a váltóról, de pl a rükverkapcsoló stimmel-e, merthogy az R máshol van. Ha volna, aki mechanikailag ismeri a modelleket annyira, hogy "felelősséggel" meg tud nyugtatni, hogy nem fullad kudarcba a "tuning" inkompatibilitás miatt, annak tanácsát szívesen venném.
Ill ha tudná valaki kb pontosan, hogy milyen a 6. áttétele (konyhanyelven 100-nál 6ban mennyit forog a motor?), azt is szívesen venném. olyat olvastam, hogy 5 rövidebb fokozat után nagyon hosszú a 6. valaki szerint 130-nál 2900, (vagyis 100-nál 2250 kb), ez a mostani 2750-hez képest szuper lenne, főleg hosszú távon.
bármilyen tanácsot, infót szívesen fogadok eddig elvileg teljesen egyedülálló kezdeményezésemhez.

Azért is félek kicsit, mert ha már volt ez a váltó a gyárnak, miért nem rakta később a 2,0-ba még az mk4ben sem?
etisben,picicicában alvázszám alapján meglehet nézni az áttételeket.mind más.....asszem...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #569 Dátum: 2014.09.17 szerda, 18:40:54 »

etisben,picicicában alvázszám alapján meglehet nézni az áttételeket.mind más.....asszem...
így van
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #570 Dátum: 2014.09.17 szerda, 19:03:29 »

sziasztok!

szeretném 2003-as gyártású de FL1 2,0 mondeom 5-ös váltóját 6-osra cserélni. azt mondják, az 1,8 és 2,0 motorok váltója ugyanaz. így az 1,8sci 6-os váltójával kacérkodok, találtam is egy ajánlatot Wili75-től, azonban van pár dolog, amihez én nem értek, semmit nem találok róla. egyezik-e a féltengely fogszám, a kuplungtárcsa fogszáma, van-e itt differencia, eltérés a különböző benzinesek között. Úgy tájékoztattak, hogy a sebességjelet a kocsi az abs-ről veszi, vagyis nem a váltóról, de pl a rükverkapcsoló stimmel-e, merthogy az R máshol van. Ha volna, aki mechanikailag ismeri a modelleket annyira, hogy "felelősséggel" meg tud nyugtatni, hogy nem fullad kudarcba a "tuning" inkompatibilitás miatt, annak tanácsát szívesen venném.
Ill ha tudná valaki kb pontosan, hogy milyen a 6. áttétele (konyhanyelven 100-nál 6ban mennyit forog a motor?), azt is szívesen venném. olyat olvastam, hogy 5 rövidebb fokozat után nagyon hosszú a 6. valaki szerint 130-nál 2900, (vagyis 100-nál 2250 kb), ez a mostani 2750-hez képest szuper lenne, főleg hosszú távon.
bármilyen tanácsot, infót szívesen fogadok eddig elvileg teljesen egyedülálló kezdeményezésemhez.

Azért is félek kicsit, mert ha már volt ez a váltó a gyárnak, miért nem rakta később a 2,0-ba még az mk4ben sem?



VIK a te embered!
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
bolcsogab
Vendég
« Új hozzászólás #571 Dátum: 2014.09.18 csütörtök, 12:17:37 »



VIK a te embered!
mivel Ervin lepattintott, így Vik-et keresem, legalább egyúttal a tempomatot bevágja:-)
Naplózva
kocsisj
Vendég
« Új hozzászólás #572 Dátum: 2014.09.28 vasárnap, 06:44:46 »

Sziasztok!
Jól tudom, hogy az sci nek automata a kuplung után állítása? Esetleg mik a jelei ha kezd kuplungos lenni az autó? Köszi a választ.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #573 Dátum: 2014.09.28 vasárnap, 10:30:14 »

Sziasztok!
Jól tudom, hogy az sci nek automata a kuplung után állítása? Esetleg mik a jelei ha kezd kuplungos lenni az autó? Köszi a választ.


Mindegyik Mondeo "automata kuplung állítású".
Egyrészt a holtjáték miatt, mert hidraulikus működtetésű másrészt a kiemelőszerkezet (kivéve pre FL V6 -gyárilag- és pontosabban amelyik nem kettős tömegű lendkerekes.....többnyire utólag ) automata utánállítású.

Akkor rossz ha csúszik vagy ha nem emel ki.
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.28 vasárnap, 10:35:10 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kocsisj
Vendég
« Új hozzászólás #574 Dátum: 2014.09.28 vasárnap, 12:08:52 »

Köszönöm a választ. Néha olyan érzésem van mintha megcsúszna.Főleg emelkedőn felfelé.Akkor ez kuplung lesz.Azt feltételezem nem lehet tudni meddig bírja még. falbav

Mindegyik Mondeo "automata kuplung állítású".
Egyrészt a holtjáték miatt, mert hidraulikus működtetésű másrészt a kiemelőszerkezet (kivéve pre FL V6 -gyárilag- és pontosabban amelyik nem kettős tömegű lendkerekes.....többnyire utólag ) automata utánállítású.

Akkor rossz ha csúszik vagy ha nem emel ki.
Naplózva
Betti
Vendég
« Új hozzászólás #575 Dátum: 2014.10.05 vasárnap, 09:12:20 »

Sziasztok! 2005-ös 1,8 SCI executive, 5 ajtós autót szeretnék eladni. Próbáltam belőni az árát, felhívtam egy-két kereskedőt, de nevetségesen alacsony árat mondtak.
Szerintetek mennyit érhet? 100.000 km van benne, második tulaj vagyok. köszi
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #576 Dátum: 2014.10.05 vasárnap, 09:20:42 »

Sziasztok! 2005-ös 1,8 SCI executive, 5 ajtós autót szeretnék eladni. Próbáltam belőni az árát, felhívtam egy-két kereskedőt, de nevetségesen alacsony árat mondtak.
Szerintetek mennyit érhet? 100.000 km van benne, második tulaj vagyok. köszi

Egy hengerfejes sci? Tényleg nevetségesen keveset érhet...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #577 Dátum: 2014.10.05 vasárnap, 09:54:21 »

Egy hengerfejes sci? Tényleg nevetségesen keveset érhet...


Már biztosan megcsináltatta. eljen
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #578 Dátum: 2014.10.05 vasárnap, 10:01:09 »

Sziasztok! 2005-ös 1,8 SCI executive, 5 ajtós autót szeretnék eladni. Próbáltam belőni az árát, felhívtam egy-két kereskedőt, de nevetségesen alacsony árat mondtak.
Szerintetek mennyit érhet? 100.000 km van benne, második tulaj vagyok. köszi


Talán tartanak a kereskedők az SCI-től,ezért az alacsony ár(mennyi is?).Akinek eddig ilyen volt/van mindenki írt valami motorikus hibát.Persze ez csak amit olvasni/látni és nem általánosítani akartam.Nem megsértődni! wave
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Betti
Vendég
« Új hozzászólás #579 Dátum: 2014.10.05 vasárnap, 11:49:19 »

 vigyor3
Naplózva
roland11111
Vendég
« Új hozzászólás #580 Dátum: 2014.10.05 vasárnap, 23:28:54 »

Sziasztók!2006 1,8 sci mk3, nem tud valaki tanácsot adni nekem az útóbi idöbe többet eszik a mondim ha megyek 100-al 2000-nél elváltom nem pörgetem olyan 10lityót megeszi 180 nál meg olyan 11liter.Tudom most sokan azt mondják hogy annyival kell menni, dea 10 lityó kicsit sok szerintem nem tudom,  nektek menyi a fogyaszt az sci. előre is kőszi a segitséget  worship
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #581 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 08:52:12 »

Sziasztók!2006 1,8 sci mk3, nem tud valaki tanácsot adni nekem az útóbi idöbe többet eszik a mondim ha megyek 100-al 2000-nél elváltom nem pörgetem olyan 10lityót megeszi 180 nál meg olyan 11liter.Tudom most sokan azt mondják hogy annyival kell menni, dea 10 lityó kicsit sok szerintem nem tudom,  nektek menyi a fogyaszt az sci. előre is kőszi a segitséget  worship
mindenkinek ennyit eszik,csak a többiek tagadják! nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #582 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 09:02:48 »

Sziasztók!2006 1,8 sci mk3, nem tud valaki tanácsot adni nekem az útóbi idöbe többet eszik a mondim ha megyek 100-al 2000-nél elváltom nem pörgetem olyan 10lityót megeszi 180 nál meg olyan 11liter.Tudom most sokan azt mondják hogy annyival kell menni, dea 10 lityó kicsit sok szerintem nem tudom,  nektek menyi a fogyaszt az sci. előre is kőszi a segitséget  worship

Valamit elszámoltál, meg elnéztél...

Egyrészt egy benyás nem bírja a 180-at, másrészt ha bírná is, 14 litert megeszik olyankor... laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #583 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 11:12:22 »

Valamit elszámoltál, meg elnéztél...

Egyrészt egy benyás nem bírja a 180-at, másrészt ha bírná is, 14 litert megeszik olyankor... laugh


 laugh

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
toto
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


E-mail
« Új hozzászólás #584 Dátum: 2014.10.08 szerda, 18:58:40 »

Találkoztam... Nálam is ugyanezt csinálja, de még csak a gyertyacseréig jutottam.
Azóta találtál megoldást? Vagy valakinek ötlete?

Sziasztok!
Boldog sci tulajdonos lettem.De az öröm egy èvig tartott.Előjött egy hiba:szinte bármilyen fordulaton,gyorsìtáskor,vagy állando gázon,picit berángat a motor.Előfordul olyan is,hogy 3000rpm fölè nem enged.Check lámpa nem világìt.Gyertyacsere,trafócsere,üzemanyag nyomásszabázó ès èrzèkelő cserèlve.A hiba továbra is fennál.Egr kitakarìtva.Maf sensor tisztìtva.Hiba mindig fennál.Valaki találkozott már ilyen hibával????Köszi

Naplózva

MK4 fl. Titanium-X(S) 5a. 2.0 EcoBoost (240PS) PowerShift, 2011
ex: MK3 1.8 SCI kombi Ghia Executive, 2004
off: BMW E12 520, 1976
marini
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #585 Dátum: 2014.11.25 kedd, 20:10:59 »

Találkoztam... Nálam is ugyanezt csinálja, de még csak a gyertyacseréig jutottam.
Azóta találtál megoldást? Vagy valakinek ötlete?

Igen,meg van a hiba....egyik henger befecskendező szelep hibas volt.A hiba olyan pici volt hogy a check nem vilagitott.De mar olyan szinten romlott az állapota hogy egyszer betiltott.....hibaolvasas....2.henger egeskimaradas.Mivel trafo,gyertya uj volt befecsk. Szelepet csereltem....hiba,rangatas megszünt .
Naplózva
marini
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #586 Dátum: 2014.11.25 kedd, 20:19:14 »

Sziasztok!sci mondeo magasnyomasu szivattyu,nyomasszabalyozo szeleppel együtt elado...
Naplózva
toto
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


E-mail
« Új hozzászólás #587 Dátum: 2014.11.29 szombat, 18:26:35 »

Köszi a tippet, kipróbálom.


Találkoztam... Nálam is ugyanezt csinálja, de még csak a gyertyacseréig jutottam.
Azóta találtál megoldást? Vagy valakinek ötlete?

Igen,meg van a hiba....egyik henger befecskendező szelep hibas volt.A hiba olyan pici volt hogy a check nem vilagitott.De mar olyan szinten romlott az állapota hogy egyszer betiltott.....hibaolvasas....2.henger egeskimaradas.Mivel trafo,gyertya uj volt befecsk. Szelepet csereltem....hiba,rangatas megszünt .

Naplózva

MK4 fl. Titanium-X(S) 5a. 2.0 EcoBoost (240PS) PowerShift, 2011
ex: MK3 1.8 SCI kombi Ghia Executive, 2004
off: BMW E12 520, 1976
toto
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


E-mail
« Új hozzászólás #588 Dátum: 2014.12.30 kedd, 15:28:17 »

Meglett a rángatás oka:







Egy alapos takarítás és injektor tisztítás után megtáltosodott a paripa...
Naplózva

MK4 fl. Titanium-X(S) 5a. 2.0 EcoBoost (240PS) PowerShift, 2011
ex: MK3 1.8 SCI kombi Ghia Executive, 2004
off: BMW E12 520, 1976
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #589 Dátum: 2014.12.30 kedd, 15:31:29 »

Meglett a rángatás oka:



Egy alapos takarítás és injektor tisztítás után megtáltosodott a paripa...
uhh,hát nem semmi ahogy kinéz a cucc.
Azt tudod,hogy az EGR szeleptől vágta így tele a szívósort.csoda,hogy még ment.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
toto
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


E-mail
« Új hozzászólás #590 Dátum: 2014.12.30 kedd, 15:37:12 »

Akkor ez egr szelep cserét jelent?
Sci a drága, az egr szelep 4x annyi mint a sima benzinesbe..

uhh,hát nem semmi ahogy kinéz a cucc.
Azt tudod,hogy az EGR szeleptől vágta így tele a szívósort.csoda,hogy még ment.
Naplózva

MK4 fl. Titanium-X(S) 5a. 2.0 EcoBoost (240PS) PowerShift, 2011
ex: MK3 1.8 SCI kombi Ghia Executive, 2004
off: BMW E12 520, 1976
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #591 Dátum: 2014.12.30 kedd, 16:29:33 »

Akkor ez egr szelep cserét jelent?
Sci a drága, az egr szelep 4x annyi mint a sima benzinesbe..

nem feltétlenül.Gondolom nem volt egr szelep hibakódod.tehát működik.
Inkább csak annyit szerettem volna mondani,hogy ezt a koszt és lerakódást az egr szelep jóvoltának köszönheted.A korom onnan jött a szívósorba.
Ezt kajolja a mocid folyamatosan.De azt hiszem nem lehet vele semmit kezdeni,hogy ne így legyen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
toto
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


E-mail
« Új hozzászólás #592 Dátum: 2014.12.30 kedd, 17:08:55 »

Hibakód nem volt. Akkor ez ilyen... modern technika.
köszi

nem feltétlenül.Gondolom nem volt egr szelep hibakódod.tehát működik.
Inkább csak annyit szerettem volna mondani,hogy ezt a koszt és lerakódást az egr szelep jóvoltának köszönheted.A korom onnan jött a szívósorba.
Ezt kajolja a mocid folyamatosan.De azt hiszem nem lehet vele semmit kezdeni,hogy ne így legyen.
Naplózva

MK4 fl. Titanium-X(S) 5a. 2.0 EcoBoost (240PS) PowerShift, 2011
ex: MK3 1.8 SCI kombi Ghia Executive, 2004
off: BMW E12 520, 1976
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #593 Dátum: 2014.12.30 kedd, 17:20:15 »

nem feltétlenül.Gondolom nem volt egr szelep hibakódod.tehát működik.
Inkább csak annyit szerettem volna mondani,hogy ezt a koszt és lerakódást az egr szelep jóvoltának köszönheted.A korom onnan jött a szívósorba.
Ezt kajolja a mocid folyamatosan.De azt hiszem nem lehet vele semmit kezdeni,hogy ne így legyen.

Nem kajolja, hiszen akkor nem lenne ott ahol van. Ha kajolná, akkor nem lenne mi feltapadva.
Nem szabadna egy benzinesnek ennyire elkoszosodni az EGR által kevert kipufogó gáztól. Valami nincs rendben ott.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #594 Dátum: 2014.12.30 kedd, 17:24:22 »

Nem kajolja, hiszen akkor nem lenne ott ahol van. Ha kajolná, akkor nem lenne mi feltapadva.
Nem szabadna egy benzinesnek ennyire elkoszosodni az EGR által kevert kipufogó gáztól. Valami nincs rendben ott.
nebeszélj.
Ami lerakódott az töredéke annak a koromnak,ami a levegővel elkeveredve a hengerbe jutott.

Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #595 Dátum: 2014.12.30 kedd, 17:28:03 »

Hibakód nem volt. Akkor ez ilyen... modern technika.
köszi

azért lenne mit keresgélni.
Az kirakódni csak olajjal keveredve tud.Ha nem lenne olaj,akkor nem is tapadna így le.Vagy nem ennyi.
Szóval az olajleválasztó ami a szelepfedélben van,lehet,hogy nem teszi a dolgát.A kartelgáz telített lehet olajpárával.....
Azt,hogy esetleg több a kartergáz mint kellene,abba ne is menjünk bele....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #596 Dátum: 2014.12.30 kedd, 17:28:34 »

nebeszélj.
Ami lerakódott az töredéke annak a koromnak,ami a levegővel elkeveredve a hengerbe jutott.



Na persze....
Tudod hogyan képződik a lerakódás? Úgy, mint az olajfilmes szűrő.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #597 Dátum: 2014.12.30 kedd, 17:30:21 »

Na persze....
Tudod hogyan képződik a lerakódás? Úgy, mint az olajfilmes szűrő.  wave
és mit keres ott olaj? egy benzinesnél? Roll Eyes Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #598 Dátum: 2014.12.30 kedd, 17:31:00 »

és mit keres ott olaj? egy benzinesnél? Roll Eyes Wink

Minden autónál van, hiszen a kartergáz vissza van vezetve a szívó oldalra.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #599 Dátum: 2014.12.30 kedd, 17:33:22 »

Minden autónál van, hiszen a kartergáz vissza van vezetve a szívó oldalra.
amit annak rendje és módja szerint az olajleválasztónak lekellene választania a szelepfedélben,mielőtt kijön onnan és a szívóoldalba lép. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 ... 23   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.07 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.