Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:33:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: SCi motor  (Megtekintve 533487 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1000 Dátum: 2017.08.22 kedd, 16:39:03 »

Minek?
Megint magyarázkodsz, mert nem tudsz értelmezni 2 mondatot és felismerni közöttük a kapcsolatot. Emellett további tévedés, hogy még mindig azt gondolod, hogy a benzinesekre vonatkozNA...amikor olvasható a plusz érzékeny alkatrész, ilyen a dízelekben van.  nezze
blablabla.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1001 Dátum: 2017.08.22 kedd, 16:40:38 »

blablabla.

Pontosan, ezt csinálod folyamatosan!  taps
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1002 Dátum: 2017.08.22 kedd, 16:42:04 »

Minek?
Megint magyarázkodsz, mert nem tudsz értelmezni 2 mondatot és felismerni közöttük a kapcsolatot. Emellett további tévedés, hogy még mindig azt gondolod, hogy a benzinesekre vonatkozNA...amikor olvasható a plusz érzékeny alkatrész, ilyen a dízelekben van.  nezze

"Mert van egy turbó, első sorban.
Viszont van nem kevés plusz és érzékeny alkatrész, ami pedig hátrány és ezzel meg a megbízhatóság csökken."


Mivel turbó a dízelekben van (Mondeo MK3), vajon melyik motorra utal a mondatok tartalma?  zavart2



ne utalgass ha csoro vagy legyel egyértelmű. Kulonben becummantod mint most is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1003 Dátum: 2017.08.22 kedd, 16:59:24 »

ne utalgass ha csoro vagy legyel egyértelmű. Kulonben becummantod mint most is.

Nem utalgatok, nem szoktam "bankolni".  Cool
Egyértelmű voltam, csak te nem érted....megint.  eplus2
Semmit nem cummantok be, azt te csináltad....megint.
 hehe


Olyan furcsa, hogy sorozatosan nem tudsz értelmezni egyszerű mondatokat.
Kérj segítséget a legkisebb lányodtól!  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1004 Dátum: 2017.08.22 kedd, 20:11:05 »

Nem utalgatok, nem szoktam "bankolni".  Cool
Egyértelmű voltam, csak te nem érted....megint.  eplus2
Semmit nem cummantok be, azt te csináltad....megint.
 hehe


Olyan furcsa, hogy sorozatosan nem tudsz értelmezni egyszerű mondatokat.
Kérj segítséget a legkisebb lányodtól!  wave
hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
B1987
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 138


E-mail
« Új hozzászólás #1005 Dátum: 2017.10.03 kedd, 09:11:05 »

Üdv mindenkinek.első sorban sci tulajokat vagy hozzá értőket kérdezném...nem rég vettem egy 2006os sci-t 192e km-el.problémám az röviden hogy eszik de nem megy.bővebben..130ló elvileg..ok 14xx kg ezt is megértem de hogy ennyire ne menjen valami az már gáz.szinte félek vele előzni mert tök mindegy hogy 3.4.5. Fokozatban nyomom neki,mindegy milyen fordulaton egyszerűen nem pörög,nem veszi a lapot úgy indul meg mint egy régi szivó dízel,bár még lehet az is jobb.a régi mk4 1.4 zetec fiestam ami igaz csak 90 ló de 100x jobban megy ennél ok 300kg-val könnyebb na de akkor is.néha valami rángatást érzek de azt inkább alacsony fordulaton 2000 körül.6.ba be se rakom mert csak lelassúl egy 0.0001% emelkedőn is és megnyomja a fogyasztást vagy 2 literrel..sárga lámpa nem világít,fogyasztás 10 felett tuti.160at mentem vele pályán de fél nap alatt gyorsult fel annyira 5.ben.szóval a kérdésem,ez tényleg ilyen tetű egy gép 130 lovas létére vagy lehet valami baja neki?esetleg mit érdemes átnézni?tipikus hibák?valaki a közelben Siófok -Székesfehérvár akinek van sci-je és talalkozna velem,hogy kipróbálnám az övét hogy ehhez képest milyen.köszi a segítséget!
Naplózva

2006 Mondeo mk3 1.8 sci
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1006 Dátum: 2017.10.03 kedd, 09:13:51 »

Üdv mindenkinek.első sorban sci tulajokat vagy hozzá értőket kérdezném...nem rég vettem egy 2006os sci-t 192e km-el.problémám az röviden hogy eszik de nem megy.bővebben..130ló elvileg..ok 14xx kg ezt is megértem de hogy ennyire ne menjen valami az már gáz.szinte félek vele előzni mert tök mindegy hogy 3.4.5. Fokozatban nyomom neki,mindegy milyen fordulaton egyszerűen nem pörög,nem veszi a lapot úgy indul meg mint egy régi szivó dízel,bár még lehet az is jobb.a régi mk4 1.4 zetec fiestam ami igaz csak 90 ló de 100x jobban megy ennél ok 300kg-val könnyebb na de akkor is.néha valami rángatást érzek de azt inkább alacsony fordulaton 2000 körül.6.ba be se rakom mert csak lelassúl egy 0.0001% emelkedőn is és megnyomja a fogyasztást vagy 2 literrel..sárga lámpa nem világít,fogyasztás 10 felett tuti.160at mentem vele pályán de fél nap alatt gyorsult fel annyira 5.ben.szóval a kérdésem,ez tényleg ilyen tetű egy gép 130 lovas létére vagy lehet valami baja neki?esetleg mit érdemes átnézni?tipikus hibák?valaki a közelben Siófok -Székesfehérvár akinek van sci-je és talalkozna velem,hogy kipróbálnám az övét hogy ehhez képest milyen.köszi a segítséget!
ac pumpa, üzemanyagnyomás, befecskendezők.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #1007 Dátum: 2017.10.03 kedd, 13:34:10 »

Üdv mindenkinek.első sorban sci tulajokat vagy hozzá értőket kérdezném...nem rég vettem egy 2006os sci-t 192e km-el.problémám az röviden hogy eszik de nem megy.bővebben..130ló elvileg..ok 14xx kg ezt is megértem de hogy ennyire ne menjen valami az már gáz.szinte félek vele előzni mert tök mindegy hogy 3.4.5. Fokozatban nyomom neki,mindegy milyen fordulaton egyszerűen nem pörög,nem veszi a lapot úgy indul meg mint egy régi szivó dízel,bár még lehet az is jobb.a régi mk4 1.4 zetec fiestam ami igaz csak 90 ló de 100x jobban megy ennél ok 300kg-val könnyebb na de akkor is.néha valami rángatást érzek de azt inkább alacsony fordulaton 2000 körül.6.ba be se rakom mert csak lelassúl egy 0.0001% emelkedőn is és megnyomja a fogyasztást vagy 2 literrel..sárga lámpa nem világít,fogyasztás 10 felett tuti.160at mentem vele pályán de fél nap alatt gyorsult fel annyira 5.ben.szóval a kérdésem,ez tényleg ilyen tetű egy gép 130 lovas létére vagy lehet valami baja neki?esetleg mit érdemes átnézni?tipikus hibák?valaki a közelben Siófok -Székesfehérvár akinek van sci-je és talalkozna velem,hogy kipróbálnám az övét hogy ehhez képest milyen.köszi a segítséget!
Meleg motornál mérj egy 0-100-at. A gyári érték 11 mp körül van ha jól emlékszem. Ha meleg a motor, akkor 3200-3300 fordulat alatt un. réteges üzemben működik, kevesebb üzemanyaggal. Amikor pörgeted, akkor mikor eléri ezt a tartomány jobban meg kell lódulnia. Nem egy turbó, de észrevehetően jobban megy. Amiért nem világit a sárga lámpa, lehet benne esetleg valami kód. Egy kiolvasást megér. Nem versenyautó, de azért megy rendesen. A 6. tényleg csak autópályára jó. Mivel 1-5 fokozatban rövidek az áttételezések, lehet pörgetni. 4000-ig elpörgetve ki is lehet hagyni egy fokozatot. Nekem Budapesten van 10-11 liter fogyasztás, dugókkal.
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
B1987
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 138


E-mail
« Új hozzászólás #1008 Dátum: 2017.10.03 kedd, 18:53:20 »

Meleg motornál mérj egy 0-100-at. A gyári érték 11 mp körül van ha jól emlékszem. Ha meleg a motor, akkor 3200-3300 fordulat alatt un. réteges üzemben működik, kevesebb üzemanyaggal. Amikor pörgeted, akkor mikor eléri ezt a tartomány jobban meg kell lódulnia. Nem egy turbó, de észrevehetően jobban megy. Amiért nem világit a sárga lámpa, lehet benne esetleg valami kód. Egy kiolvasást megér. Nem versenyautó, de azért megy rendesen. A 6. tényleg csak autópályára jó. Mivel 1-5 fokozatban rövidek az áttételezések, lehet pörgetni. 4000-ig elpörgetve ki is lehet hagyni egy fokozatot. Nekem Budapesten van 10-11 liter fogyasztás, dugókkal.

Köszönöm,megpróbálom hogy mit gyorsul aztán írok.pl ma mentem vele ma tök jól ment furcsáltam is.néha egyébként olyan mintha nem menne egy henger bár lehet csak beképzelem.de alapjáraton viszont van egy érdekes hanja valami kattog-csattog nem a kettős tömegű mert kuplung kinyomasra nem változik.van egy link:https://m.youtube.com/watch?v=TL_EnpT1rm4

Ez nem az enyém,de ugyan ez.
Naplózva

2006 Mondeo mk3 1.8 sci
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #1009 Dátum: 2017.10.03 kedd, 19:21:10 »

Köszönöm,megpróbálom hogy mit gyorsul aztán írok.pl ma mentem vele ma tök jól ment furcsáltam is.néha egyébként olyan mintha nem menne egy henger bár lehet csak beképzelem.de alapjáraton viszont van egy érdekes hanja valami kattog-csattog nem a kettős tömegű mert kuplung kinyomasra nem változik.van egy link:https://m.youtube.com/watch?v=TL_EnpT1rm4

Ez nem az enyém,de ugyan ez.
Hát ha egy henger nem megy, azt észre kell vedd. Bár nekem offtopic autónál volt, de nagyon rázta a motort és a kasztnit. Ha esetleg gyertya cserére szánod rá magad olvass itt vissza, ugyanis csak egyfajta gyertya jó bele. Van gyári szám is valamelyik hozzászólásban. De a Cromaxnál is van. 4-5000 Ft/db.

Ilyen hangot, mint ami a videóban van még nem hallottam. Talán majd nagyobb tudású kollégák mondanak rá valamit.
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
B1987
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 138


E-mail
« Új hozzászólás #1010 Dátum: 2017.10.03 kedd, 20:03:29 »

Hát ha egy henger nem megy, azt észre kell vedd. Bár nekem offtopic autónál volt, de nagyon rázta a motort és a kasztnit. Ha esetleg gyertya cserére szánod rá magad olvass itt vissza, ugyanis csak egyfajta gyertya jó bele. Van gyári szám is valamelyik hozzászólásban. De a Cromaxnál is van. 4-5000 Ft/db.

Ilyen hangot, mint ami a videóban van még nem hallottam. Talán majd nagyobb tudású kollégák mondanak rá valamit.

van még egy itt jobban hallani: https://m.youtube.com/watch?v=DpGn0TNl0i8

Úgy nézem tipikus hiba lesz,van pár ilyen video..remélem valami több 100ezres tétel.
Gyertya cserét megcsinálom,köszönöm a tippet.trafót is érdemes cserélni ilyenkor?benzinszűrőt esetleg?
Egr tisztítás esetleg?
« Utoljára szerkesztve: 2017.10.03 kedd, 20:05:38 írta alf® » Naplózva

2006 Mondeo mk3 1.8 sci
Titanosz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #1011 Dátum: 2017.10.04 szerda, 23:08:59 »

Kiderült, hogy a p2008 azért jött fel, mert ki lett takarítva a szívósor és az örvénytér, és a tömítések totál tropák voltak, csak a dzsuva eddig eltömítette és most, hogy ki lett pucolva fals levegő jutott a motorba, és szerencsétlen nem tudta úgy vezérelni az örvénylapátokat, hogy jó legyen. Azóta viszont az összes tömítés kicserélve és a kocsi úgy húz mint még soha amióta nálam, van és gyönyörű egyenletes a járása, eddig az volt, de valahogy teljesen kisimult, bekapcsolt klímával jobban húz mint régen kikapcsolttal tette. A másik, hogy legalább kiderült, hogy nincs gond a szívósorral, örvénylapátokkal stb... Remélem a hibaüzenetek is elmaradnak ezután....   Wink wave

Szia!

Milyen módszerrel lett kitakarítva a szívósorod?

Üdv
Naplózva

2004-es Ford Mondeo kombi 1.8 Sci Ghia
Titanosz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #1012 Dátum: 2017.10.04 szerda, 23:41:14 »

Olvasd el ezt is. Amivel nem kell foglalkoznod, az a tempomat motor, mert a tiedben elektromos a gázpedál. Bár azzal, hogy beszerelted, még nem fog működni, mert fel is kell programozni. Azt meg gyári műszerrel lehet. Ebben vik tud neked segíteni.

Annyit tennék hozzá, hogy de fog. Én csak betetettem a tempmatos kormányt és működik, igaz nincs a computeren visszajelzés. Ennyi.
Naplózva

2004-es Ford Mondeo kombi 1.8 Sci Ghia
toto
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


E-mail
« Új hozzászólás #1013 Dátum: 2017.10.05 csütörtök, 13:52:14 »

szívósor tisztítás
http://mondeo.hu/index.php?topic=1454.msg964551#msg964551

egr cső dugulás
http://www.talkford.com/community/topic/218791-mondeo-18-sci-2005-potential-egr-issues/#entry2029715


Üdv mindenkinek.első sorban sci tulajokat vagy hozzá értőket kérdezném...nem rég vettem egy 2006os sci-t 192e km-el.problémám az röviden hogy eszik de nem megy.bővebben..130ló elvileg..ok 14xx kg ezt is megértem de hogy ennyire ne menjen valami az már gáz.szinte félek vele előzni mert tök mindegy hogy 3.4.5. Fokozatban nyomom neki,mindegy milyen fordulaton egyszerűen nem pörög,nem veszi a lapot úgy indul meg mint egy régi szivó dízel,bár még lehet az is jobb.a régi mk4 1.4 zetec fiestam ami igaz csak 90 ló de 100x jobban megy ennél ok 300kg-val könnyebb na de akkor is.néha valami rángatást érzek de azt inkább alacsony fordulaton 2000 körül.6.ba be se rakom mert csak lelassúl egy 0.0001% emelkedőn is és megnyomja a fogyasztást vagy 2 literrel..sárga lámpa nem világít,fogyasztás 10 felett tuti.160at mentem vele pályán de fél nap alatt gyorsult fel annyira 5.ben.szóval a kérdésem,ez tényleg ilyen tetű egy gép 130 lovas létére vagy lehet valami baja neki?esetleg mit érdemes átnézni?tipikus hibák?valaki a közelben Siófok -Székesfehérvár akinek van sci-je és talalkozna velem,hogy kipróbálnám az övét hogy ehhez képest milyen.köszi a segítséget!
Naplózva

MK4 fl. Titanium-X(S) 5a. 2.0 EcoBoost (240PS) PowerShift, 2011
ex: MK3 1.8 SCI kombi Ghia Executive, 2004
off: BMW E12 520, 1976
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #1014 Dátum: 2017.10.05 csütörtök, 14:17:20 »

mivel/hogyan tisztítottad?
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
B1987
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 138


E-mail
« Új hozzászólás #1015 Dátum: 2017.10.05 csütörtök, 15:33:27 »

Köszönöm a segítséget.vizet le kell engedni az egr pucoláshoz?sci-nel is előfordul az az örvénylapátos probléma?
Naplózva

2006 Mondeo mk3 1.8 sci
toto
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


E-mail
« Új hozzászólás #1016 Dátum: 2017.10.06 péntek, 13:33:21 »

Novoth autónál tisztították, lehet pont az enyémről ír a cikkben, hogy azt még valami maró cuccal csinálta, utána kezdte a diószórást.

http://totalcar.hu/magazin/technika/2015/05/18/szivocsatorna_es_szeleptisztitas_diohejszorassal/

mivel/hogyan tisztítottad?
Naplózva

MK4 fl. Titanium-X(S) 5a. 2.0 EcoBoost (240PS) PowerShift, 2011
ex: MK3 1.8 SCI kombi Ghia Executive, 2004
off: BMW E12 520, 1976
toto
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


E-mail
« Új hozzászólás #1017 Dátum: 2017.10.06 péntek, 13:34:21 »

Szerelő csinálta, így nem tudom.
Örvénylapátot sem, nálam azzal nem volt gond.

Köszönöm a segítséget.vizet le kell engedni az egr pucoláshoz?sci-nel is előfordul az az örvénylapátos probléma?
Naplózva

MK4 fl. Titanium-X(S) 5a. 2.0 EcoBoost (240PS) PowerShift, 2011
ex: MK3 1.8 SCI kombi Ghia Executive, 2004
off: BMW E12 520, 1976
bigdee888
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15



E-mail
« Új hozzászólás #1018 Dátum: 2017.11.03 péntek, 22:29:44 »

Sziasztok!
Írtátok itt páran, hogy utólag viszonylag könnyedén be lehet szerelni tempomatot ebbe a típusba, mert elekromos gázpedállal van megáldva. Azt is olvastam, hogy Vik foglalkozik ilyenekkel. Viknek be tudnátok ide másolni a profiljának az oldalát? Mert találtam egy Viket itt a tagok között, de sajnos ő már augusztus óta nem jelentkezett be. Írtam neki, de nem válaszolt.
Előre is köszönöm!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1019 Dátum: 2017.11.03 péntek, 23:23:25 »

Sziasztok!
Írtátok itt páran, hogy utólag viszonylag könnyedén be lehet szerelni tempomatot ebbe a típusba, mert elekromos gázpedállal van megáldva. Azt is olvastam, hogy Vik foglalkozik ilyenekkel. Viknek be tudnátok ide másolni a profiljának az oldalát? Mert találtam egy Viket itt a tagok között, de sajnos ő már augusztus óta nem jelentkezett be. Írtam neki, de nem válaszolt.
Előre is köszönöm!
http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=3269

és az elérhetősége: http://mondeo.hu/index.php?topic=4014.msg512202#msg512202
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bigdee888
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15



E-mail
« Új hozzászólás #1020 Dátum: 2017.11.04 szombat, 13:01:25 »


Köszönöm szépen!
Naplózva
Titanosz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #1021 Dátum: 2017.11.07 kedd, 20:53:31 »

Sziasztok!

Van egy új LUK lendkerekem + kuplungszett kinyomó csapággyal + csavarkészlet + 2 liter váltóolaj SCI-hez. Hátha érdekel valakit. Smiley

Üdv
Naplózva

2004-es Ford Mondeo kombi 1.8 Sci Ghia
B1987
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 138


E-mail
« Új hozzászólás #1022 Dátum: 2017.11.18 szombat, 21:01:18 »

Sziasztok.kisebb rendberakásra készülök.gyertya,benzinszűrő,gyertyakábel,trafó,termosztát.ebből az első kettőt sikerült sikerült megtalálnom gyáriba(állítólag az sci ezeket szereti)viszont a többit nem sikerült megtalálni.
Gyertya:1324211
Szűrő:1374652
Ezek jók bele?Tudnátok segíteni a többi alkatrésznek?
Igazából azért szeretném cserélni ezeket mert nem rég óta van meg az autó és nem tudom ezek mikor voltak cserélve,továbbá lustának érzem az autót,meg meg torpan pl 4.ben 4500as fordulatnál többet nem pörög egyszerűen elfogy vagy nem tudom,és 170km/h a vége.tudom nem izom autó na de akkor is.10litert meg bevágja,nem hajtom egyébként.egr lett tisztitva,meg a hozzá tartozó csövek.köszönöm a segítséget.
Naplózva

2006 Mondeo mk3 1.8 sci
djnovy
Vendég
« Új hozzászólás #1023 Dátum: 2017.11.21 kedd, 17:38:39 »

Sziasztok.kisebb rendberakásra készülök.gyertya,benzinszűrő,gyertyakábel,trafó,termosztát.ebből az első kettőt sikerült sikerült megtalálnom gyáriba(állítólag az sci ezeket szereti)viszont a többit nem sikerült megtalálni.
Gyertya:1324211
Szűrő:1374652
Ezek jók bele?Tudnátok segíteni a többi alkatrésznek?
Igazából azért szeretném cserélni ezeket mert nem rég óta van meg az autó és nem tudom ezek mikor voltak cserélve,továbbá lustának érzem az autót,meg meg torpan pl 4.ben 4500as fordulatnál többet nem pörög egyszerűen elfogy vagy nem tudom,és 170km/h a vége.tudom nem izom autó na de akkor is.10litert meg bevágja,nem hajtom egyébként.egr lett tisztitva,meg a hozzá tartozó csövek.köszönöm a segítséget.

Szia! Gyertya, benzinszűrő, stimmel! Gyújtókábelt ne keress olyan nincs benne! Gyújtó tekercs van hengerenként, de azt nem kell cserélni csak ha elromlik valamelyik, (azt észre fogod venni!)(4db min. 100e ft!) termosztát van a cromaxnál, vagy mindenamiford-nál, de vigyázz! az a fajta kell bele amiben van egy fűtőpatron is elektromos csatlakozóval! A gyári termosztát elég húzós 40e ft körül van, én Gates márkájút vettem az enyémbe 22e ft volt, teljesen jó, bár rájöttem miért szorult, ill. maradt nyitva a régi, megjavítottam és működik! (jó lesz tartalékba.) Egyébként üzemanyag szűrőből csak gyári kapható, gyertyát csak gyárit (motorcraft!) ami meg nem motorcraftos benne, az Bosch! üdv.
« Utoljára szerkesztve: 2017.11.21 kedd, 17:48:47 írta djnovy » Naplózva
B1987
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 138


E-mail
« Új hozzászólás #1024 Dátum: 2017.11.21 kedd, 18:15:13 »

Szia! Gyertya, benzinszűrő, stimmel! Gyújtókábelt ne keress olyan nincs benne! Gyújtó tekercs van hengerenként, de azt nem kell cserélni csak ha elromlik valamelyik, (azt észre fogod venni!)(4db min. 100e ft!) termosztát van a cromaxnál, vagy mindenamiford-nál, de vigyázz! az a fajta kell bele amiben van egy fűtőpatron is elektromos csatlakozóval! A gyári termosztát elég húzós 40e ft körül van, én Gates márkájút vettem az enyémbe 22e ft volt, teljesen jó, bár rájöttem miért szorult, ill. maradt nyitva a régi, megjavítottam és működik! (jó lesz tartalékba.) Egyébként üzemanyag szűrőből csak gyári kapható, gyertyát csak gyárit (motorcraft!) ami meg nem motorcraftos benne, az Bosch! üdv.
Köszi a segítséget ezeket akkor beszerzem.termosztátot közbe cserélt benne a szerelőm,azt nem tudom milyet de azóta jó a hőfok,beáll középre és nem megy lejebb menet közben.azt mondta szétszedte a termosztát házat és csak magát a termosztátot cserélte.ez igy jó lehet?ez a szorulás pontosan mit jelent?mert pl nem régen egy vízcső megadta magát és elrepedt.ez lehetett a termosztáttól hogy szorut vagy ilyesmi.
Más:azt a bizonyos 3250fordulatnál a normál benzinkeveréses módnál mennyire kell érezni mikor eléri azt a fordulatot?mert pl nekem semmi változás nem tűnik fel.
Naplózva

2006 Mondeo mk3 1.8 sci
B1987
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 138


E-mail
« Új hozzászólás #1025 Dátum: 2017.11.22 szerda, 13:03:12 »

Titanosz!érdekelne a szett.s.o.s. Adj elérhetőséget,vagy valaki aki tudja segítsen.köszönöm
Naplózva

2006 Mondeo mk3 1.8 sci
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #1026 Dátum: 2017.11.22 szerda, 15:57:22 »

Titanosz!érdekelne a szett.s.o.s. Adj elérhetőséget,vagy valaki aki tudja segítsen.köszönöm

Írjál neki emailt. Ott van az email címe a profiljában.
Naplózva
laox
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Új hozzászólás #1027 Dátum: 2017.12.08 péntek, 21:13:34 »

Sziasztok! Lehet, hogy ezért a kérdésért instant tiltást kapok, de egy próbát megér. Cheesy Holnap délután jön el, hogy valamelyik kinézett autót megvásárolom, szóval lehet hogy nem is kapok választ időben. A lényeg, hogy találtam egy papíron és - laikusként - élőben is nagyon szép 2004-es 1.8 SCI Mondeot. Konkrétan ezt:
https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_sci_ghia_executive-12252653
Viszont ahogy visszaolvastam ezt a fórumot, nem a legmegbízhatóbb dolog, és mivel a nagy kaszni kell, de a pénzt a javítások helyett inkább hasznosabb dolgokra költeném, kicsit megijedtem, pedig eddig szerelmes voltam.

A másik lehetőség egy "sima" 1.8-as Mondeo, kicsivel több km-rel (~200e), illetve egy szintén 1.8-as Mazda 6, amiről viszont csak jókat olvasok, viszont a Mondeokhoz valami perverz vonzódást érzek.

Mit javasoltok, ha normálisan karabantartom (esetleg elviszem valamilyen motortisztításra, még mielőtt baja lesz a kosztól), akkor merjem az SCI-t venni, vagy inkább a hagyományosat?

Előre is köszönöm.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1028 Dátum: 2017.12.08 péntek, 21:21:24 »

Sziasztok! Lehet, hogy ezért a kérdésért instant tiltást kapok, de egy próbát megér. Cheesy Holnap délután jön el, hogy valamelyik kinézett autót megvásárolom, szóval lehet hogy nem is kapok választ időben. A lényeg, hogy találtam egy papíron és - laikusként - élőben is nagyon szép 2004-es 1.8 SCI Mondeot. Konkrétan ezt:
https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_sci_ghia_executive-12252653
Viszont ahogy visszaolvastam ezt a fórumot, nem a legmegbízhatóbb dolog, és mivel a nagy kaszni kell, de a pénzt a javítások helyett inkább hasznosabb dolgokra költeném, kicsit megijedtem, pedig eddig szerelmes voltam.

A másik lehetőség egy "sima" 1.8-as Mondeo, kicsivel több km-rel (~200e), illetve egy szintén 1.8-as Mazda 6, amiről viszont csak jókat olvasok, viszont a Mondeokhoz valami perverz vonzódást érzek.

Mit javasoltok, ha normálisan karabantartom (esetleg elviszem valamilyen motortisztításra, még mielőtt baja lesz a kosztól), akkor merjem az SCI-t venni, vagy inkább a hagyományosat?

Előre is köszönöm.
sci nagy szívás
1,8 közepes szívás
2.0 simán szívás.
 vigyor3
Azonban a 2.0ás az optimális a nagy kasznihoz.
A baj, hogy az mk3 benzinesekre már mindre nagyon sokat kell költeni az olajfogyasztás miatt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
laox
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Új hozzászólás #1029 Dátum: 2017.12.08 péntek, 21:26:01 »

sci nagy szívás
1,8 közepes szívás
2.0 simán szívás.
 vigyor3
Azonban a 2.0ás az optimális a nagy kasznihoz.
A baj, hogy az mk3 benzinesekre már mindre nagyon sokat kell költeni az olajfogyasztás miatt.

Köszönöm a gyors választ, el is vala döntve a kérdés.
Naplózva
TommyHagen
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #1030 Dátum: 2018.01.04 csütörtök, 17:18:36 »

Sziasztok, tudom hogy hülye kérdés, de az Sci Mondikba van a motorháztetőnél szigetelés?
Naplózva

Ford Mondeo 1.8 SCi
borianm
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74



E-mail
« Új hozzászólás #1031 Dátum: 2018.01.16 kedd, 09:36:57 »

Sziasztok, tudom hogy hülye kérdés, de az Sci Mondikba van a motorháztetőnél szigetelés?
A motorháztetőben van, a motortér alatt nincs.
Naplózva

MK3 Kombi 1.8 SCi - 2005
riz0
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40


« Új hozzászólás #1032 Dátum: 2018.03.24 szombat, 16:27:52 »

Köszönöm,megpróbálom hogy mit gyorsul aztán írok.pl ma mentem vele ma tök jól ment furcsáltam is.néha egyébként olyan mintha nem menne egy henger bár lehet csak beképzelem.de alapjáraton viszont van egy érdekes hanja valami kattog-csattog nem a kettős tömegű mert kuplung kinyomasra nem változik.van egy link:https://m.youtube.com/watch?v=TL_EnpT1rm4

Ez nem az enyém,de ugyan ez.


Szia.

Az enyémnek ugyanilyen hangja volt 188000 nél. Vezérműlánc cserés. Nézesd meg. Csak gyári lánc van hozzá. Nézd meg hogy a fogaskerekek mennyire kopottak, ha nem vészes akkor ne cseréld, csak a láncot, meg max a feszítőt.

Üdv: riz0
Naplózva
riz0
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40


« Új hozzászólás #1033 Dátum: 2018.03.24 szombat, 16:29:27 »

A motorháztetőben van, a motortér alatt nincs.

Alsó gyárilag nincs, de lehet hozzá venni. Én most vettem 8e.

Üdv
Naplózva
B1987
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 138


E-mail
« Új hozzászólás #1034 Dátum: 2018.03.25 vasárnap, 16:53:05 »


Szia.

Az enyémnek ugyanilyen hangja volt 188000 nél. Vezérműlánc cserés. Nézesd meg. Csak gyári lánc van hozzá. Nézd meg hogy a fogaskerekek mennyire kopottak, ha nem vészes akkor ne cseréld, csak a láncot, meg max a feszítőt.

Üdv: riz0


Köszönöm,közbe megoldodott,kettős tömegű volt a ludas.láncot is megnézetem azért.
Naplózva

2006 Mondeo mk3 1.8 sci
B1987
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 138


E-mail
« Új hozzászólás #1035 Dátum: 2018.03.25 vasárnap, 16:56:41 »





Rádugtam a laptopot,két értek piros.az egyik a lamda szonda a másik passz.hibakód nincs.vélemény?köszönöm
Naplózva

2006 Mondeo mk3 1.8 sci
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1036 Dátum: 2018.03.25 vasárnap, 17:17:31 »





Rádugtam a laptopot,két értek piros.az egyik a lamda szonda a másik passz.hibakód nincs.vélemény?köszönöm
ha rádugtad a laptopot,akkor inkább használd a forscan programot.Ingyenes és az autóhoz való.

http://www.forscan.org/download.html
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bayern
Vendég
« Új hozzászólás #1037 Dátum: 2018.03.26 hétfő, 11:07:34 »

Sziasztok .nekem olyan problémám van , hogy amikor elkezd melegedni az autó  a fordulatszám elkezd ugrálni 1500-2000 között .de az autón nem veszek észre semmit pl. rángat vagy ,hogy gyengébb lenne .viszont ha a klimát  bekapcsolom a fordulat be áll szépen 1000-re .fojtószelepet tísztítottak de az nem oldotta meg a problémát .mi lehet a hiba ?Köszönöm
Naplózva
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #1038 Dátum: 2018.03.27 kedd, 17:01:57 »

Sziasztok .nekem olyan problémám van , hogy amikor elkezd melegedni az autó  a fordulatszám elkezd ugrálni 1500-2000 között .de az autón nem veszek észre semmit pl. rángat vagy ,hogy gyengébb lenne .viszont ha a klimát  bekapcsolom a fordulat be áll szépen 1000-re .fojtószelepet tísztítottak de az nem oldotta meg a problémát .mi lehet a hiba ?Köszönöm

Az alapjárati fordulatszám általában 750. Neked 1000 ami egy kicsit magas. A fordulatszám ingadozást a fojtószelep tisztítása nem fogja megoldani, tehát az alapjárati levegőmotort kellene első körben tisztítani, csatlakozását ellenőrizni.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Alfréd87
Vendég
« Új hozzászólás #1039 Dátum: 2018.03.30 péntek, 07:43:51 »

Sziasztok!

Valakinek sikerült már kiütni a vezérlőből az egr-t? Vagy talált már valaki Egr emulátort 1.8 benzinhez?

Köszi Előre is!
Naplózva
riz0
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40


« Új hozzászólás #1040 Dátum: 2018.10.02 kedd, 17:50:25 »

Sziasztok.

Kellene egy kis segítség. Az autó alapjárata elkezdett ingadozni. Teljesen kaotikus. Alapból 700 körül járt, most van hogy tartja 1200-1500 közt, gázra nehezen reagál, aztán leesik 800ra, vissza, és igy tovább. Van, hogy egy darabig tartja 7-800 körül, majd felmegy.

Kiolvasva:
===PCM DTC P0507-61===
Kód: P0507 - IAC rendszer RPM magasabb, mint az elvárható

További hibakódok:
 - A jel a felső határérték fölött van

Állapot:
 - A lekérdezés idején a DTC hibakód jelen van
 - A hibajelző MIL lámpa nincs bekapcsolva ehhez a DTC hibakódhoz

Modul: Táplálási Soros Szabályozó Modul

Hibakódok részletesen (DTC)

IAC rendszer RPM magasabb, mint az elvárható

Motor alapjárati fordulatszám magasabb, mint az igényelt a egy kalibrált időintervallumra.

Az alábbi folgokat próbáltam: örvénylapát potenciométer csere, map szenzor csere, szívósor alján középen levő szenzor csere, fojtószelep teljes tisztítás, elektronika (potméter szerüség a belsejében) szép állapotú a szelepházban.  Maf szenzor ad értéket, ha menet közben kihúzom a házból leáll az autó.

Hideg és meleg motornál egyaránt fennáll a hiba, teljesen rendszertelenül. Forscannal sok monitorozás után egy dolgot láttam ami esetleg egy hozzáértőnek mondhat valamit: van egy érték - Rövidtávú üzemanyag kiegyenlítés (%) aminek az értéke 0-ról felugrik 10-30%-ra és utána ugrik fel a fordulatszám. Az érték arányos a fordulatszám növekedéssel. (pl 10% 1000rpm, 20% 1200 rpm) De hogy ezt mi szabályozza vagy számít e azt nem tudom. Üzemanyag nyomás stabil 4 bar, gázadásra 12 ig felmegy.

Egy szerelő mondta, hogy vákumszivárgás okozhatja, de mivel itt minden elektromos, nem ugy mint a sima 1.8-nál nem talált szivárgást.


Másnak is volt hasonló hibája, de megoldást sajnos nem találtam sehol.

Ha valakinek van ötlete ne tartsa magában, mert már kezdem feladni...

Köszi és üdv.
riz0
Naplózva
gymiki
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


E-mail
« Új hozzászólás #1041 Dátum: 2018.10.12 péntek, 18:48:56 »

Köszönöm a befogadást.
Pár hónapja vettem egy Ford Mondeo 1,8 SCI. kombi.2003
Én az autókhoz egyáltalán nem értek.Nem az én asztalom,és nem is lesz. 
Keresek egy megbízható szerelőt aki ért ehez az autóhoz.
Fordulat kb. 500,nincsen benne erő, de motorikusan jó.
Egy henger nem kap benzit a szerelő szerint,de nem biztos benne.
Tudtok ajánlani valakit,aki ért ehez az autóhoz ?Budapesten .
Előre is köszönöm.
Naplózva
Zsemb
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 92


zsemberi9@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1042 Dátum: 2018.12.06 csütörtök, 05:27:12 »

Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy mi okozhat magas üzemanyag fogyasztást?
Jelen helyzetbe csak város, és nem csodát várok h 8 literrel menjen városba de azért a 13-14 litert már kicsit sokallom.
Hibakód nincs, jól megy, jól húz nem veszek semmit se észre rajta csak ennyi, hogy zabál mint állat.
Még év elején jártam Miskolcra Szegedröl kicsit kevesebb mint 400km és 3/4 tank elment rá pályán, úgy h bementem pestre felvenni egy főt és irány tovább pályára, tehát minimális város is volt benne de az elenyésző! Ezt is kicsit sokallottam de akkor még nem igazán foglalkoztam vele.
Valami ötlet, hogy mit érdemes megnézni rajta?
Előre is köszi! Smiley
Naplózva

Ford Mondeo MK3 1.8 Sci 130Le Titanium
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1043 Dátum: 2018.12.06 csütörtök, 07:05:13 »

Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy mi okozhat magas üzemanyag fogyasztást?
Jelen helyzetbe csak város, és nem csodát várok h 8 literrel menjen városba de azért a 13-14 litert már kicsit sokallom.
Hibakód nincs, jól megy, jól húz nem veszek semmit se észre rajta csak ennyi, hogy zabál mint állat.
Még év elején jártam Miskolcra Szegedröl kicsit kevesebb mint 400km és 3/4 tank elment rá pályán, úgy h bementem pestre felvenni egy főt és irány tovább pályára, tehát minimális város is volt benne de az elenyésző! Ezt is kicsit sokallottam de akkor még nem igazán foglalkoztam vele.
Valami ötlet, hogy mit érdemes megnézni rajta?
Előre is köszi! Smiley
lambda szonda,stb.diagnosztika.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsemb
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 92


zsemberi9@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1044 Dátum: 2018.12.06 csütörtök, 09:05:00 »

lambda szonda,stb.diagnosztika.
Jolvan akkor jól képzeltem el a dolgokat Smiley
Köszi Smiley
Naplózva

Ford Mondeo MK3 1.8 Sci 130Le Titanium
borianm
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74



E-mail
« Új hozzászólás #1045 Dátum: 2018.12.18 kedd, 12:39:49 »

Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy mi okozhat magas üzemanyag fogyasztást?
Jelen helyzetbe csak város, és nem csodát várok h 8 literrel menjen városba de azért a 13-14 litert már kicsit sokallom.
Hibakód nincs, jól megy, jól húz nem veszek semmit se észre rajta csak ennyi, hogy zabál mint állat.
Még év elején jártam Miskolcra Szegedröl kicsit kevesebb mint 400km és 3/4 tank elment rá pályán, úgy h bementem pestre felvenni egy főt és irány tovább pályára, tehát minimális város is volt benne de az elenyésző! Ezt is kicsit sokallottam de akkor még nem igazán foglalkoztam vele.
Valami ötlet, hogy mit érdemes megnézni rajta?
Előre is köszi! Smiley

3/4 tankkal 400km teljesen reális. Egy tankkal nagyjából 550km-t tudsz menni.
Méréssel mégis 12l jön ki?
Naplózva

MK3 Kombi 1.8 SCi - 2005
Zsemb
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 92


zsemberi9@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1046 Dátum: 2019.01.19 szombat, 06:52:53 »

3/4 tankkal 400km teljesen reális. Egy tankkal nagyjából 550km-t tudsz menni.
Méréssel mégis 12l jön ki?

Lambdaszonda probléma volt...géppel ránézve az első szonda azt mutatta, hogy ömlik bele a benya a második meg nem észlelt belőle semmit.
Hála az égnek be tudtam szerezni még egy utángyártott bosch szondát így megúsztam kb 30-ból a történetet. Cromaxnál közölték, hogy csak gyári 150 ezer akkor padlót fogtam Cheesy
De a lényeg, hogy megoldódott...közbe beszart a termosztát is, az is rádobott néhány decit még pluszba, de már azt is cseréltem és most vígan csak város ilyen remek időben 10 körül mozog a fogyi Smiley
Naplózva

Ford Mondeo MK3 1.8 Sci 130Le Titanium
loxodonta
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3



E-mail
« Új hozzászólás #1047 Dátum: 2019.02.11 hétfő, 10:13:58 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni, SCI motorhoz értő szerelőt keresek Budapest környékén!

Köszönettel, Zolnai László

Naplózva

Ford Mondeo MK III. Turnier 2004. 1,8 SCI
B1987
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 138


E-mail
« Új hozzászólás #1048 Dátum: 2019.03.29 péntek, 22:32:07 »

Sziasztok.hengerfejezeshez keresek szerelőt Siófok - Székesfehérvár környékéről. Köszönöm
Naplózva

2006 Mondeo mk3 1.8 sci
Kornél007
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Új hozzászólás #1049 Dátum: 2019.04.25 csütörtök, 17:06:11 »

Hello
Nemrég vettünk egy ford mondeo mk3 ast sci motorral
Nagyon szép meg minden de olykor gondol egyet felvillan a chack engine lámpa es elkezd rangatni az auto
Teljesen mindegy hogy hideg inditas utan vagy eppen 20-30 km utan,  mikor ugy dont akkor nem megy
Viszont mikor megallok es leallitom a motort utann arogton beinditom tokeletesen megy semmi rangatas
Hibakor olvasas is megtortent
P300,  P301 illetve P302 hibakodok jelentek meg
Utanaolvastam hogy egy random hengerbe az elsobe illetve a masodikba nem tortent meg rendes eges vagy nem volt szikra
Az lenne a kerdesem hogy mi lenne ilyenkor a megoldas?
Gyertyakat mar csereltem de semmi valtozas
Koszonom a valaszokat szomoru1
Naplózva
Oldalak: 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.081 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.