Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 02:12:17
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
SCi motor
Oldalak: [
1
]
2
3
4
5
6
7
8
...
23
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: SCi motor (Megtekintve 534592 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
SCi motor
«
Dátum:
2009.08.30 vasárnap, 17:58:12 »
SCi motor
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
gravitydave
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1002
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #1 Dátum:
2009.09.13 vasárnap, 22:07:59 »
sziasztok!
egy ismerosom nezett ki egy sci motoros mondeot.
engem kerdezett rola de en nem todok semmit errol a motortipusrol!
miert jobb vagy rosszabb mint a normal motor?
erdemes olyannal megvenni vagy inkabb keresni kell egy hagyomanyos motorral szerelt modelt?
kosz!
Naplózva
2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #2 Dátum:
2009.09.14 hétfő, 08:45:23 »
Idézetet írta: gravitydave - 2009.09.13 vasárnap, 22:07:59
sziasztok!
egy ismerosom nezett ki egy sci motoros mondeot.
engem kerdezett rola de en nem todok semmit errol a motortipusrol!
miert jobb vagy rosszabb mint a normal motor?
erdemes olyannal megvenni vagy inkabb keresni kell egy hagyomanyos motorral szerelt modelt?
kosz!
Elvileg kevesebbet fogyaszt mint a sima 1.8-as gyakorlatilag meg ugyan annyit, előnye a 6-os váltó. Az alkatrészárakhoz viszont oda rakhatja az 5-ös szorzót, mert minden jelenetősen drágább hozzá! Pl. egy üzemanyagszűrő 12e Ft, a simába 3500 Ft.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
rnagy8
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #3 Dátum:
2009.09.14 hétfő, 09:09:38 »
Nekem ilyen van. A 6 sebességes váltó nagyon jó, a fogyasztása emiatt lehet kicsit jobb mint a többi benzinesnek. Emellett a közvetlen befecskendezés (ezt jelenti az SCI) és a két állapotú keverékképzés hoz még valamennyit. Persze az egész nem ér semmit ha taposod neki, mert akkor ez is szlopál. Van egy 3200 rpm alatti benzinszegény üzemmódja és egy a fölötti normál. Érdekes érezni, hogy miként indul meg az autó 3200-nál, a 130 lóerőt ez alatt nem lehet érezni. Nem tudom a sima Duratech 1.8, 2.0L mit tud, de nekem pont tegnap jött ki a fogyasztás -tankolt mennyiség/megtett km, nem a fed cumputer- 7.9-re úgy, hogy nagyrészt Pesten és autópályán mentem. Egyik se optimális a fogyasztás szempontjából.
A 6 sebességes váltó miatt az alap 5 sebesség rövidebb a megszokottnál, ami lehetővé teszi, hogy városi cirkálást (akár 50km/h) 5. sebességben csinálj. A 6 sebesség miatt nagy sebességnél kevesebbet pörög és főleg emiatt 120-130nál 7 liter alatti a tényleges fogyasztás.
Az 5 szörös alkatrész szorzó túlzás, a szűrőt és meg lehet venni 5-6 ezerért csak nem az acél-platnisat kell megvenni feleslegesen a márkaszervízben, hanem a szűrőt csak, mondjuk e-bay-en. Egyébként ha 12 lenne, akkor is csak 120000 km-enként kell benne cserélni. Gyertya picit drágább, kb 1 ezres a plusz/db, de azt is csak 60000-ként kell cserélni. Olaj, levegő és pollenszűrő ugyanaz. A meghibásodásra hajlamos alkatrészek szerintem ugyanazok mint a többi Duratech-é mert azért alapvetően ez is az. Ami a sajátossága, az üzemanyag ellátó rendszer, nagynyomású pumpa stb, annak a gyakoribb meghibásodásáról én még nem hallottam -ami nem jelenti, hogy nem jellemző. A cégünknél rengeteg SCI Mondeo volt a flottában, én is egy ilyent vettem meg most 3 évesen. Alapvetően mindenki szerette őket, főleg a 6 sebességes váltó miatt.
Egy tipushibáról tudok: a 2004-2005 körüli modelleken egy tömítés hajlamos volt fellazulni és benzinszivárgás volt a motorében. Ez a hiba szinte mindegyiken kijött, de egy-két ezer forintból lehetett véglegesen orvosolni.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #4 Dátum:
2009.09.14 hétfő, 09:13:44 »
Idézetet írta: rnagy8 - 2009.09.14 hétfő, 09:09:38
Egy tipushibáról tudok: a 2004-2005 körüli modelleken egy tömítés hajlamos volt fellazulni és benzinszivárgás volt a motorében. Ez a hiba szinte mindegyiken kijött, de egy-két ezer forintból lehetett véglegesen orvosolni.
az fincsi
Az aze picit tuzveszelyes
Naplózva
blah blah blah
rnagy8
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #5 Dátum:
2009.09.14 hétfő, 09:19:22 »
Jaja.
Nem is értem ebből miért nem lett visszahívás a Ford által?! (lehet, kiszámolták, hogy ez csak nemdohányzóknál, nagyritkán fordul elő és sose folyik a kipufogó csonk felé, ezért kicsi a kockázat....
) Egyébként érdekes módon felgyúlladt SCI-rő se hallott még az ismerettségemben senki.
Ha a polgártárs választása ilyenre esik és kéri, csinálok fényképes útmutatót, hogy mit kell lecsekkolni, mert már vagy ki van cserélve vagy neki kell megcsinálnia.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
gravitydave
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1002
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #6 Dátum:
2009.09.14 hétfő, 16:35:21 »
Idézetet írta: rnagy8 - 2009.09.14 hétfő, 09:19:22
Jaja.
Nem is értem ebből miért nem lett visszahívás a Ford által?! (lehet, kiszámolták, hogy ez csak nemdohányzóknál, nagyritkán fordul elő és sose folyik a kipufogó csonk felé, ezért kicsi a kockázat....
) Egyébként érdekes módon felgyúlladt SCI-rő se hallott még az ismerettségemben senki.
Ha a polgártárs választása ilyenre esik és kéri, csinálok fényképes útmutatót, hogy mit kell lecsekkolni, mert már vagy ki van cserélve vagy neki kell megcsinálnia.
koszonom szepen a valaszokat!
epp van fennt a hasznalt auton egy 2006 os bordo kombi sci, de mivel egy autopiacos hirdeti ezert nem vagyok biztos az eredeteben!
no de majd meglatjuk!
koszi mindenkinek!
Naplózva
2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
rnagy8
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #7 Dátum:
2009.09.14 hétfő, 22:15:11 »
2006, jó évjárat, nekem is abból van. Szerintem elég sok hibát kijavítottak addigra viszont még nem az utolsó MK3 év, amikor meg már minden költségcsökkentés érződik a modellen
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #8 Dátum:
2009.09.14 hétfő, 22:32:48 »
Idézetet írta: rnagy8 - 2009.09.14 hétfő, 22:15:11
2006, jó évjárat, nekem is abból van. Szerintem elég sok hibát kijavítottak addigra viszont még nem az utolsó MK3 év, amikor meg már minden költségcsökkentés érződik a modellen
Van meg rajta toronymerevito takaro sapesz ?
Naplózva
blah blah blah
rnagy8
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #9 Dátum:
2009.09.14 hétfő, 22:37:39 »
Azért ez már majdnem a modelciklus vége...
Amit kérdezel az nincs, de nincs benne már toronymerevítő se. Sőt az enyémbe már tornyot se raktak
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #10 Dátum:
2009.09.14 hétfő, 22:39:07 »
Idézetet írta: rnagy8 - 2009.09.14 hétfő, 22:37:39
Azért ez már majdnem a modelciklus vége...
Amit kérdezel az nincs, de nincs benne már toronymerevítő se. Sőt az enyémbe már tornyot se raktak
meg a toronymerevitot is kisporoltak ?
nah ez lol
Ilyet se lattam meg
Naplózva
blah blah blah
rnagy8
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #11 Dátum:
2009.09.14 hétfő, 22:53:53 »
Na ezt holnap lecsekkolom. Ha tényleg nincs toronymerevítése, akkor munkába menet veszek egyet. Hogy nézne ki egy családi autó toronymerevítés nélkül?! Éreztem is a Mátra rallye-n múltkor, hogy csavarodik a karosszéria kanyarokban.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #12 Dátum:
2009.09.15 kedd, 09:01:18 »
Idézetet írta: rnagy8 - 2009.09.14 hétfő, 22:53:53
Na ezt holnap lecsekkolom. Ha tényleg nincs toronymerevítése, akkor munkába menet veszek egyet. Hogy nézne ki egy családi autó toronymerevítés nélkül?! Éreztem is a Mátra rallye-n múltkor, hogy csavarodik a karosszéria kanyarokban.
Azt sem érti, hogy miről beszélsz!
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
rnagy8
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #13 Dátum:
2009.09.15 kedd, 11:34:46 »
Idézetet írta: Joe - 2009.09.15 kedd, 09:01:18
Azt sem érti, hogy miről beszélsz!
Szerintem Te nem érted, milyen válasz miért és mire született...
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
rnagy8
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #14 Dátum:
2009.09.15 kedd, 11:35:32 »
Idézetet írta: zacci - 2009.09.14 hétfő, 22:32:48
Van meg rajta toronymerevito takaro sapesz ?
"sapesz" nincs...ha még érdekelt
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #15 Dátum:
2009.09.15 kedd, 12:17:23 »
Idézetet írta: rnagy8 - 2009.09.15 kedd, 11:34:46
Szerintem Te nem érted, milyen válasz miért és mire született...
semmi baj, ennyit tud
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #16 Dátum:
2009.09.15 kedd, 12:17:42 »
Idézetet írta: rnagy8 - 2009.09.15 kedd, 11:35:32
"sapesz" nincs...ha még érdekelt
nah akko az man sajna az ocsositott verzio
Naplózva
blah blah blah
rnagy8
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #17 Dátum:
2009.09.15 kedd, 15:57:12 »
De a toronymerevítő jófajta műanyagból van, nem kell rá sapka...
(viccet félretéve, mi a sapesz funkciója?)
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #18 Dátum:
2009.09.15 kedd, 15:59:50 »
Idézetet írta: rnagy8 - 2009.09.15 kedd, 15:57:12
De a toronymerevítő jófajta műanyagból van, nem kell rá sapka...
(viccet félretéve, mi a sapesz funkciója?)
A toronymerevito fembul vanik. Legalabbis remenykedj, hogy nem valtottak muanyagra, mint a kutyacsontot
Porvedo...Tipikusan az a dolog, ami jo ha van, de jobb ha nincs, mert penzbe kerul
Igy hat lesporoltak sok minden massal egyutt
Naplózva
blah blah blah
rnagy8
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #19 Dátum:
2009.09.15 kedd, 16:01:41 »
Persze, hogy acél lemezből van nekem is...
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #20 Dátum:
2009.09.15 kedd, 16:02:43 »
Idézetet írta: rnagy8 - 2009.09.15 kedd, 16:01:41
Persze, hogy acél lemezből van nekem is...
akko jovan akko
Naplózva
blah blah blah
ily
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #21 Dátum:
2009.09.15 kedd, 16:15:21 »
Idézetet írta: zacci - 2009.09.15 kedd, 16:02:43
akko jovan akko
Sziasztok!
Van még valakinek szervíz vagy egyéb tapasztalata? Mi mennyivel több, jobb, rosszabb..., mint az 125 LE-s 1.8-as?
Valaki írta, hogy szóljunk, ha megyünk használtan venni, mert akkor szól, hogy mit kell rajta megnézni.
Azt az SCI kombit már le is vették a hasznaltauto.hu-ról, amiről néhány hsz.-el előbb az egyik klubtárs írt...
Szal vegyünk SCI avagy sem?! Ez itt a kérdés!
Naplózva
ily
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #22 Dátum:
2009.09.15 kedd, 16:18:17 »
Idézetet írta: rnagy8 - 2009.09.14 hétfő, 09:19:22
Jaja.
Nem is értem ebből miért nem lett visszahívás a Ford által?! (lehet, kiszámolták, hogy ez csak nemdohányzóknál, nagyritkán fordul elő és sose folyik a kipufogó csonk felé, ezért kicsi a kockázat....
) Egyébként érdekes módon felgyúlladt SCI-rő se hallott még az ismerettségemben senki.
Ha a polgártárs választása ilyenre esik és kéri, csinálok fényképes útmutatót, hogy mit kell lecsekkolni, mert már vagy ki van cserélve vagy neki kell megcsinálnia.
Tudnál akkor ilyet csinálni vagy egy-két dolgot írni erről, ha időd engedi? nekem is másnak is hasznos lenne. Köszönettel: ily
(aki mondeos lesz, de még bizonytalan hogy milyen
)
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #23 Dátum:
2009.09.15 kedd, 16:20:03 »
Vegye 2.0i vagy inkabb V6ot ! Jobban jarsz
Naplózva
blah blah blah
ily
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #24 Dátum:
2009.09.15 kedd, 16:21:39 »
Idézetet írta: zacci - 2009.09.15 kedd, 16:20:03
Vegye 2.0i vagy inkabb V6ot ! Jobban jarsz
azt etetni is kell...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #25 Dátum:
2009.09.15 kedd, 16:25:16 »
Idézetet írta: ily - 2009.09.15 kedd, 16:21:39
azt etetni is kell...
nem jobban, mint az 1.8ast. V6nak pl. nagyon szep a hangja, a leg kulturhaltabb moci, es nem eszik annyival tobbet. Meg ugye kerdes mennyit mesz egy evben...ha csak ilyen 10-20k akkor nyugodtan vegye 2.0i-t vagy V6ot es jovan. Ha ennel joval tobbet gurulsz, akko vegye dizlit, de ne mondeobol, mert az szfh, es a gatyad is ra fog menni...ha mar szamit a kajaltatas...
A hangjarol nem is beszelve
Bar ha bejon neked a trakesz hang...
Naplózva
blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #26 Dátum:
2009.09.15 kedd, 16:27:49 »
Idézetet írta: zacci - 2009.09.15 kedd, 16:25:16
nem jobban, mint az 1.8ast. V6nak pl. nagyon szep a hangja, a leg kulturhaltabb moci, es nem eszik annyival tobbet. Meg ugye kerdes mennyit mesz egy evben...ha csak ilyen 10-20k akkor nyugodtan vegye 2.0i-t vagy V6ot es jovan. Ha ennel joval tobbet gurulsz, akko vegye dizlit, de ne mondeobol, mert az szfh, es a gatyad is ra fog menni...ha mar szamit a kajaltatas...
A hangjarol nem is beszelve
Bar ha bejon neked a trakesz hang...
Mé nem mingyá' vegyen scitdci-t?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #27 Dátum:
2009.09.15 kedd, 16:29:30 »
Idézetet írta: alf - 2009.09.15 kedd, 16:27:49
Mé nem mingyá' vegyen scitdci-t?
hihi
Naplózva
blah blah blah
gravitydave
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1002
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #28 Dátum:
2009.09.15 kedd, 21:53:44 »
Idézetet írta: zacci - 2009.09.15 kedd, 16:25:16
nem jobban, mint az 1.8ast. V6nak pl. nagyon szep a hangja, a leg kulturhaltabb moci, es nem eszik annyival tobbet. Meg ugye kerdes mennyit mesz egy evben...ha csak ilyen 10-20k akkor nyugodtan vegye 2.0i-t vagy V6ot es jovan. Ha ennel joval tobbet gurulsz, akko vegye dizlit, de ne mondeobol, mert az szfh, es a gatyad is ra fog menni...ha mar szamit a kajaltatas...
A hangjarol nem is beszelve
Bar ha bejon neked a trakesz hang...
az 1.8 is eleg boven!
Naplózva
2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #29 Dátum:
2009.09.15 kedd, 21:55:53 »
Idézetet írta: gravitydave - 2009.09.15 kedd, 21:53:44
az 1.8 is eleg boven!
vegulis nezopont kerdese...Amig be nem ulsz egy 2.0i-be vagy inkabb V6ba...
Naplózva
blah blah blah
gravitydave
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1002
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #30 Dátum:
2009.09.15 kedd, 22:03:09 »
lehet hogy nem ide tartozik de:
feltettem egy kerdest - kaptam ra 2 ertelmes valaszt meg egy csomo ertelmetlent!
jon egy uj srac szeretne megtudni tobbet az sci rol - meg tobb ertelmetlen valasz erkezett!
a klubtag meg csak megjobban osszezavarodik!
biztosan ez lenne a forum jovoje?
talan elkellene gondolkozni rajta!
ahogy egy masik topicban irta valaki: ne a mennyiseget de a minoseget nezzuk a hozzaszolasoknak!
Naplózva
2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #31 Dátum:
2009.09.15 kedd, 22:06:07 »
Idézetet írta: gravitydave - 2009.09.15 kedd, 22:03:09
lehet hogy nem ide tartozik de:
feltettem egy kerdest - kaptam ra 2 ertelmes valaszt meg egy csomo ertelmetlent!
2 valaszt kaptal...Ha neked semmi nem eleg ?
Naplózva
blah blah blah
rnagy8
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #32 Dátum:
2009.09.15 kedd, 23:09:28 »
Idézetet írta: ily - 2009.09.15 kedd, 16:18:17
Tudnál akkor ilyet csinálni vagy egy-két dolgot írni erről, ha időd engedi? nekem is másnak is hasznos lenne. Köszönettel: ily
(aki mondeos lesz, de még bizonytalan hogy milyen
)
Bocs, hogy még nincs kész, emlékszem, mire gondolsz. Éppen ma néztem meg a sajátomat egy munkatársammal, akinek 2005-ös van és többek közt neki is elfolyt a benzinje az ominózus csatlakozón. Hát még meglátni és megmutatni sem egyszerű, nem, hogy lefényképezni. A nagynyomású szivattyú felől jön egy fém üa cső bele a -valszeg- "injector railbe". Merőleges cső, ami lapkában végződik, amit 2 Torx fejű csavar tart a blokkon. Ezek a csavarok jöttek ki, ami által az O-gyűrű kitüremkedett és folyatott a benzin. Az egész ott van a pillangószelep-ház mögött, javításhoz a szívótorok levevős... A srácnak az egyik csavarja lógott, a másik már el is veszett. Pótolták másmilyen fejű csavarral (Ford ajánlás ha jól emlékszem), azóta neki jó. Na, most az én 2006-osomban még ránézésre Torx csavar van, a km-em bőven több mint, amikor a többieknek a hiba előjött, mégis szemmel láthatóan helyén van a látható csavar. Kép nélkül kicsit nehézkes, ígérem a héten lesz az is.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
rnagy8
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #33 Dátum:
2009.09.15 kedd, 23:18:50 »
A 6 sebességes váltó az SCI mellett szól és tényleg lehet kicsit jobb fogyasztást kihozni mint a többi benzinesből (a váltó, a közvetlen befecskendezés és a 3000 alatti szegény-keverékes üzemmód miatt), de teljesítményben és hangban messze van a V6-tól. Én vezettem 2.0L-eseket is, szerintem az nem jelentősen dinamikusabb és mondom az a 6. sebesség nekem nagyon bejön, mert sokat megyek relatíve magas sebességgel.
Ezzel együtt azt mondom ne keress kimondottan SCI-t, hanem a sima 1.8 az SCI 1.8 és a 2.0 közül vedd meg a legjobb állapotút/felszereltségűt/legolcsóbbat/legkisebb futott km-est. A V6 már más dimenzió szerintem, de tényleg briliáns a hangja és csábító a dinamikája.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #34 Dátum:
2009.09.15 kedd, 23:21:37 »
Idézetet írta: rnagy8 - 2009.09.15 kedd, 23:18:50
A 6 sebességes váltó az SCI mellett szól és tényleg lehet kicsit jobb fogyasztást kihozni mint a többi benzinesből (a váltó, a közvetlen befecskendezés és a 3000 alatti szegény-keverékes üzemmód miatt), de teljesítményben és hangban messze van a V6-tól. Én vezettem 2.0L-eseket is, szerintem az nem jelentősen dinamikusabb és mondom az a 6. sebesség nekem nagyon bejön, mert sokat megyek relatíve magas sebességgel.
Ezzel együtt azt mondom ne keress kimondottan SCI-t, hanem a sima 1.8 az SCI 1.8 és a 2.0 közül vedd meg a legjobb állapotút/felszereltségűt/legolcsóbbat/legkisebb futott km-est. A V6 már más dimenzió szerintem, de tényleg briliáns a hangja és csábító a dinamikája.
melyik az a legkisebb sebesség km/h-ba amelyiknél károsodás nélkül lehet a hatodikat kapcsolni?
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
rnagy8
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #35 Dátum:
2009.09.15 kedd, 23:28:57 »
A legkisebbet nem próbáltam, de 90-nél simán megy 6-ban (50n-él 5-ben) tempomattal, semmi erőlködés, rángatás.
Az érdi emelkedő lehet egy referencia még: 140-re állított tempomattal a tetejére kb 135-re lassul vissza 6-ban, 2 felnött, két kisgyerek és cuccokkal. A többi M7 emelkedőn tartja a beállított sebességet.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #36 Dátum:
2009.09.15 kedd, 23:34:09 »
Idézetet írta: rnagy8 - 2009.09.15 kedd, 23:28:57
A legkisebbet nem próbáltam, de 90-nél simán megy 6-ban (50n-él 5-ben) tempomattal, semmi erőlködés, rángatás.
Az érdi emelkedő lehet egy referencia még: 140-re állított tempomattal a tetejére kb 135-re lassul vissza 6-ban, 2 felnött, két kisgyerek és cuccokkal. A többi M7 emelkedőn tartja a beállított sebességet.
a fordulatra rá pillantottál hogy 90km/h + 6. fokozat=? fordulat amúgy faxa kis gép lehet
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
rnagy8
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #37 Dátum:
2009.09.15 kedd, 23:43:52 »
Persze rápillantottam, de meg nem jegyeztem.
Viszont ha van érdeklődés, egyszer felírom és legépelem...
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #38 Dátum:
2009.09.15 kedd, 23:47:57 »
Idézetet írta: rnagy8 - 2009.09.15 kedd, 23:43:52
Persze rápillantottam, de meg nem jegyeztem.
Viszont ha van érdeklődés, egyszer felírom és legépelem...
oksi de akkor a legkisebb km/h-t is
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
ily
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #39 Dátum:
2009.09.16 szerda, 10:41:42 »
Köszönöm szépen a válaszokat.
1.8-as motor lesz belőle 125 lóval vagy 130-al valószínűleg. Több tesztben is azt olvastam, hogy az 1.8-as motor meggyőzően mozgatja a nagy testet. Nem úgy mint egy OFF kategóriatársainál pl. 1.6 101-2 lóval jól felextrázva.
Az SCI kombit nem klubtársunk vitte el (sajna lemaradtunk a kollégával (gravitydave) ), hanem egy másik nepper, mert már Egerből hirdetik 300 000 Ft-tal drágábban!
Bár ezerszer meggonolnám, hogy a Fővárosi Autópicról vegyek autót.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #40 Dátum:
2009.09.16 szerda, 10:45:28 »
Idézetet írta: ily - 2009.09.16 szerda, 10:41:42
Köszönöm szépen a válaszokat.
1.8-as motor lesz belőle 125 lóval vagy 130-al valószínűleg. Több tesztben is azt olvastam, hogy az 1.8-as motor meggyőzően mozgatja a nagy testet. Nem úgy mint egy OFF kategóriatársainál pl. 1.6 101-2 lóval jól felextrázva.
Az SCI kombit nem klubtársunk vitte el (sajna lemaradtunk a kollégával (gravitydave) ), hanem egy másik nepper, mert már Egerből hirdetik 300 000 Ft-tal drágábban!
Bár ezerszer meggonolnám, hogy a Fővárosi Autópicról vegyek autót.
1.8i es a meggyozo mozgatas ?
Ez valami fizetett teszt lehet
«
Utoljára szerkesztve: 2009.09.16 szerda, 10:56:17 írta zacci
»
Naplózva
blah blah blah
Ifju Balázs
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #41 Dátum:
2009.09.16 szerda, 10:47:04 »
Idézetet írta: zacci - 2009.09.16 szerda, 10:45:28
1.8i es a meggyozo mozgatas ?
Ez valami fizetett trszt lehet
Miért?
Az enyém is 1.8, ráadásul csak 110 LE, még sincs semmi bajom a menettulajdonságaival.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #42 Dátum:
2009.09.16 szerda, 10:51:19 »
Idézetet írta: Balázs - 2009.09.16 szerda, 10:47:04
Miért?
Az enyém is 1.8, ráadásul csak 110 LE, még sincs semmi bajom a menettulajdonságaival.
Szerintem is elég a 110 ló. Nem egy versenygép, de elvisz, ahová kell.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #43 Dátum:
2009.09.16 szerda, 10:51:45 »
Idézetet írta: Balázs - 2009.09.16 szerda, 10:47:04
Miért?
Az enyém is 1.8, ráadásul csak 110 LE, még sincs semmi bajom a menettulajdonságaival.
kérdés, hogy mihez képest, és hogy mi után...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #44 Dátum:
2009.09.16 szerda, 11:08:17 »
Idézetet írta: Angel - 2009.09.16 szerda, 10:51:19
Szerintem is elég a 110 ló. Nem egy versenygép, de elvisz, ahová kell.
Arra elég lenne, hogy elmenjek pl. a munkahelyemről haza (kb 20km), de arra amit az elmúlt 4 napban csináztunk... arra biztos nem...
(csomagtartó koppra pakolva, anya,barni, Én, Fót-München(melleti kis falu)-Salzburg-München-Fót+helybeli mászkálás, és otópályán 150-160 tempomat, számolt 7 literes fogyasztás. Na mármost az 1.8 a második emlekdeőn feladná a küzdelmet, mert hogy a 160-at lendületből sem tudná tartani, az tutti... nem is beszélve arról, hogy minimum 10 lityós fogyi lenne szerintem)
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #45 Dátum:
2009.09.16 szerda, 11:49:40 »
Idézetet írta: baloght - 2009.09.16 szerda, 11:08:17
Arra elég lenne, hogy elmenjek pl. a munkahelyemről haza (kb 20km), de arra amit az elmúlt 4 napban csináztunk... arra biztos nem...
(csomagtartó koppra pakolva, anya,barni, Én, Fót-München(melleti kis falu)-Salzburg-München-Fót+helybeli mászkálás, és otópályán 150-160 tempomat, számolt 7 literes fogyasztás. Na mármost az 1.8 a második emlekdeőn feladná a küzdelmet, mert hogy a 160-at lendületből sem tudná tartani, az tutti... nem is beszélve arról, hogy minimum 10 lityós fogyi lenne szerintem)
a fogyi most mind1...itt arrol van szo, hogy az 1.8 ehhez a kasztnihoz picit alulmocizottnak szamit
Naplózva
blah blah blah
rnagy8
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #46 Dátum:
2009.09.16 szerda, 13:03:14 »
Idézetet írta: zacci - 2009.09.16 szerda, 11:49:40
a fogyi most mind1...itt arrol van szo, hogy az 1.8 ehhez a kasztnihoz picit alulmocizottnak szamit
Szerintem ez relatív, kár ezen agyalni. Van akinek éppen elég, van akinek a V6 se lenne elég és van akinek meg megváltás a szívó dízel Ford Scorpio után...
Egyébként is, mi az objektív meghatározása a megfelelő "mocizottságnak"?
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #47 Dátum:
2009.09.16 szerda, 13:10:16 »
Idézetet írta: rnagy8 - 2009.09.16 szerda, 13:03:14
Szerintem ez relatív, kár ezen agyalni. Van akinek éppen elég, van akinek a V6 se lenne elég és van akinek meg megváltás a szívó dízel Ford Scorpio után...
Egyébként is, mi az objektív meghatározása a megfelelő "mocizottságnak"?
nos, igazabul a suly/teljesitmeny arany kellene figyelembe venni, es felallitani egy alap szamot, ami ala nem erdemes menni. Nekem az a velemenyem, hogy az 1.8i picit alul mocizott, kb. mint az MKI-II-ben az 1.6i. Ugye az MKIII valamennyivel nehezebb lett az MKI-II-nel. Tehat az MKIII-nal az 1.8 kb. az MKI 1.6nak felel meg. Jo kicsit tulzassal, de valahol az 1.6 es 1.8 kozott lakik. Szerintem. MKI-II 2.0i jobban megy mint az MKIII 2.0i...hiaba lett 2.0i 145paci az MKI meg 136...a tobblet suly miatt kb. egalban van, vagy picit jobb az MKI 2.0i. Persze mindennel lehet kozlekedni. Gurultam mar 1.4es fiestaval...annak mind1 vot mennyire nyomod, semmilyen tartomanyban nem ment
Persze azzal is lehetett haladni, de az ilyen gepekkel max. hatrefele menekulhecc, elorre semmikepp.
Arrol nem is beszelve, hogy pici moci, nyomod neki, tobbet eszik. Nagyobb moci, nem nyomod neki annyira, kevesebbet eszik.
Naplózva
blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #48 Dátum:
2009.09.16 szerda, 13:19:40 »
Idézetet írta: zacci - 2009.09.16 szerda, 13:10:16
nos, igazabul a suly/teljesitmeny arany kellene figyelembe venni, es felallitani egy alap szamot, ami ala nem erdemes menni.
Vagy a gyorsulást, pl 0-100-ra.
MKII
1,6i 90 14,3s
1,8i 115 10,9s
2,0i 130 9,9s
MKIII
1,8i, 110 11,6s
1,8i, 125 10,8s
1,8SCi, 130 10,5s
2,0i 145 9,8s
Tehát a 125 lovas 3-as van kb egálban a 115 lovas 2-essel.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
rnagy8
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #49 Dátum:
2009.09.16 szerda, 13:22:08 »
Jó a gondolatmeneted, meg értem is, de pont ott van a kutya elásva, hogy míg az összehasonlítás megállja a helyét mert könnyen igazolható méréssel stb, addig az olyan kijelentések, hogy "Gurultam mar 1.4es fiestaval...annak mind1 vot mennyire nyomod, semmilyen tartomanyban nem ment" erősen megosztják az embereket. Annyire szubjektív, hogy az már ordít. Nekem 3 évig volt MK6 1.4 benzines Fiestám, messze nem ez a képem alakult ki róla. Nem volt ugyan egy autópályára szánt elfogó-gép, de fürge volt városban és fél gázon tartotta a forgalmom ritmusát mindenhol, sőt bátran előzgettem vele. Persze ha valaki BMW 330D-hez van szokva, annak megizzad a tenyere egy 1.4 Fiestában ha előzni kell, de ha hozzá vagy szokva, lehet elfogadhatóan menni vele.
A súly/teljesítmény arány elég objektív, de ott is jön a kérdés mi legyen az alap?!
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
Oldalak: [
1
]
2
3
4
5
6
7
8
...
23
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ