Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 04:10:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 23   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: SCi motor  (Megtekintve 533313 alkalommal)
0 Felhasználó és 18 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Dátum: 2009.08.30 vasárnap, 17:58:12 »

SCi motor
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #1 Dátum: 2009.09.13 vasárnap, 22:07:59 »

sziasztok!
egy ismerosom nezett ki egy sci motoros mondeot.
engem kerdezett rola de en nem todok semmit errol a motortipusrol!  szomoru1
miert jobb vagy rosszabb mint a normal motor?
erdemes olyannal megvenni vagy inkabb keresni kell egy hagyomanyos motorral szerelt modelt?
kosz!
 wave
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 08:45:23 »

sziasztok!
egy ismerosom nezett ki egy sci motoros mondeot.
engem kerdezett rola de en nem todok semmit errol a motortipusrol!  szomoru1
miert jobb vagy rosszabb mint a normal motor?
erdemes olyannal megvenni vagy inkabb keresni kell egy hagyomanyos motorral szerelt modelt?
kosz!
 wave

Elvileg kevesebbet fogyaszt mint a sima 1.8-as gyakorlatilag meg ugyan annyit, előnye a 6-os váltó. Az alkatrészárakhoz viszont oda rakhatja az 5-ös szorzót, mert minden jelenetősen drágább hozzá! Pl. egy üzemanyagszűrő 12e Ft, a simába 3500 Ft.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #3 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 09:09:38 »

Nekem ilyen van. A 6 sebességes váltó nagyon jó, a fogyasztása emiatt lehet kicsit jobb mint a többi benzinesnek. Emellett a közvetlen befecskendezés (ezt jelenti az SCI) és a két állapotú keverékképzés hoz még valamennyit. Persze az egész nem ér semmit ha taposod neki, mert akkor ez is szlopál. Van egy 3200 rpm alatti benzinszegény üzemmódja és egy a fölötti normál. Érdekes érezni, hogy miként indul meg az autó 3200-nál, a 130 lóerőt ez alatt nem lehet érezni. Nem tudom a sima Duratech 1.8, 2.0L mit tud, de nekem pont tegnap jött ki a fogyasztás -tankolt mennyiség/megtett km, nem a fed cumputer- 7.9-re úgy, hogy nagyrészt Pesten és autópályán mentem. Egyik se optimális a fogyasztás szempontjából.
A 6 sebességes váltó miatt az alap 5 sebesség rövidebb a megszokottnál, ami lehetővé teszi, hogy városi cirkálást (akár 50km/h) 5. sebességben csinálj. A 6 sebesség miatt nagy sebességnél kevesebbet pörög és főleg emiatt 120-130nál 7 liter alatti a tényleges fogyasztás.
Az 5 szörös alkatrész szorzó túlzás, a szűrőt és meg lehet venni 5-6 ezerért csak nem az acél-platnisat kell megvenni feleslegesen a márkaszervízben, hanem a szűrőt csak, mondjuk e-bay-en. Egyébként ha 12 lenne, akkor is csak 120000 km-enként kell benne cserélni. Gyertya picit drágább, kb 1 ezres a plusz/db, de azt is csak 60000-ként kell cserélni. Olaj, levegő és pollenszűrő ugyanaz. A meghibásodásra hajlamos alkatrészek szerintem ugyanazok mint a többi Duratech-é mert azért alapvetően ez is az. Ami a sajátossága, az üzemanyag ellátó rendszer, nagynyomású pumpa stb, annak a gyakoribb meghibásodásáról én még nem hallottam -ami nem jelenti, hogy nem jellemző. A cégünknél rengeteg SCI Mondeo volt a flottában, én is egy ilyent vettem meg most 3 évesen. Alapvetően mindenki szerette őket, főleg a 6 sebességes váltó miatt.
Egy tipushibáról tudok: a 2004-2005 körüli  modelleken egy tömítés hajlamos volt fellazulni és benzinszivárgás volt a motorében. Ez a hiba szinte mindegyiken kijött, de egy-két ezer forintból lehetett véglegesen orvosolni.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 09:13:44 »


Egy tipushibáról tudok: a 2004-2005 körüli  modelleken egy tömítés hajlamos volt fellazulni és benzinszivárgás volt a motorében. Ez a hiba szinte mindegyiken kijött, de egy-két ezer forintból lehetett véglegesen orvosolni.

az fincsi  Undecided Az aze picit tuzveszelyes  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #5 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 09:19:22 »

Jaja.  falbav Nem is értem ebből miért nem lett visszahívás a Ford által?! (lehet, kiszámolták, hogy ez csak nemdohányzóknál, nagyritkán fordul elő és sose folyik a kipufogó csonk felé, ezért kicsi a kockázat....  nyes) Egyébként érdekes módon felgyúlladt SCI-rő se hallott még az ismerettségemben senki.

Ha a polgártárs választása ilyenre esik és kéri, csinálok fényképes útmutatót, hogy mit kell lecsekkolni, mert már vagy ki van cserélve vagy neki kell megcsinálnia.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #6 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 16:35:21 »

Jaja.  falbav Nem is értem ebből miért nem lett visszahívás a Ford által?! (lehet, kiszámolták, hogy ez csak nemdohányzóknál, nagyritkán fordul elő és sose folyik a kipufogó csonk felé, ezért kicsi a kockázat....  nyes) Egyébként érdekes módon felgyúlladt SCI-rő se hallott még az ismerettségemben senki.

Ha a polgártárs választása ilyenre esik és kéri, csinálok fényképes útmutatót, hogy mit kell lecsekkolni, mert már vagy ki van cserélve vagy neki kell megcsinálnia.

koszonom szepen a valaszokat! worship
epp van fennt a hasznalt auton egy 2006 os bordo kombi sci, de mivel egy autopiacos hirdeti ezert nem vagyok biztos az eredeteben!
no de majd meglatjuk!
koszi mindenkinek! wave
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #7 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 22:15:11 »

2006, jó évjárat, nekem is abból van. Szerintem elég sok hibát kijavítottak addigra viszont még nem az utolsó MK3 év, amikor meg már minden költségcsökkentés érződik a modellen  Grin
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 22:32:48 »

2006, jó évjárat, nekem is abból van. Szerintem elég sok hibát kijavítottak addigra viszont még nem az utolsó MK3 év, amikor meg már minden költségcsökkentés érződik a modellen  Grin

Van meg rajta toronymerevito takaro sapesz ?
Naplózva

blah blah blah
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #9 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 22:37:39 »

Azért ez már majdnem a modelciklus vége...
Amit kérdezel az nincs, de nincs benne már toronymerevítő se. Sőt az enyémbe már tornyot se raktak  eplus2
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 22:39:07 »

Azért ez már majdnem a modelciklus vége...
Amit kérdezel az nincs, de nincs benne már toronymerevítő se. Sőt az enyémbe már tornyot se raktak  eplus2

meg a toronymerevitot is kisporoltak ?  wow1 nah ez lol  Cheesy Ilyet se lattam meg  Cheesy
Naplózva

blah blah blah
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #11 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 22:53:53 »

Na ezt holnap lecsekkolom. Ha tényleg nincs toronymerevítése, akkor munkába menet veszek egyet. Hogy nézne ki egy családi autó toronymerevítés nélkül?! Éreztem is a Mátra rallye-n múltkor, hogy csavarodik a karosszéria kanyarokban.   Wink
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #12 Dátum: 2009.09.15 kedd, 09:01:18 »

Na ezt holnap lecsekkolom. Ha tényleg nincs toronymerevítése, akkor munkába menet veszek egyet. Hogy nézne ki egy családi autó toronymerevítés nélkül?! Éreztem is a Mátra rallye-n múltkor, hogy csavarodik a karosszéria kanyarokban.   Wink

Azt sem érti, hogy miről beszélsz! wave
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #13 Dátum: 2009.09.15 kedd, 11:34:46 »

Azt sem érti, hogy miről beszélsz! wave
Szerintem Te nem érted, milyen válasz miért és mire született...  Embarrassed
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #14 Dátum: 2009.09.15 kedd, 11:35:32 »

Van meg rajta toronymerevito takaro sapesz ?
"sapesz" nincs...ha még érdekelt
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15 Dátum: 2009.09.15 kedd, 12:17:23 »

Szerintem Te nem érted, milyen válasz miért és mire született...  Embarrassed

semmi baj, ennyit tud  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16 Dátum: 2009.09.15 kedd, 12:17:42 »

"sapesz" nincs...ha még érdekelt

nah akko az man sajna az ocsositott verzio  Undecided
Naplózva

blah blah blah
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #17 Dátum: 2009.09.15 kedd, 15:57:12 »

De a toronymerevítő jófajta műanyagból van, nem kell rá sapka...  Wink

(viccet félretéve, mi a sapesz funkciója?)
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #18 Dátum: 2009.09.15 kedd, 15:59:50 »

De a toronymerevítő jófajta műanyagból van, nem kell rá sapka...  Wink

(viccet félretéve, mi a sapesz funkciója?)

A toronymerevito fembul vanik. Legalabbis remenykedj, hogy nem valtottak muanyagra, mint a kutyacsontot  vigyor3

Porvedo...Tipikusan az a dolog, ami jo ha van, de jobb ha nincs, mert penzbe kerul  vigyor3 Igy hat lesporoltak sok minden massal egyutt  Wink
Naplózva

blah blah blah
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #19 Dátum: 2009.09.15 kedd, 16:01:41 »

Persze, hogy acél lemezből van nekem is...  Wink
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #20 Dátum: 2009.09.15 kedd, 16:02:43 »

Persze, hogy acél lemezből van nekem is...  Wink


akko jovan akko  vigyor3 Wink
Naplózva

blah blah blah
ily
Vendég
« Új hozzászólás #21 Dátum: 2009.09.15 kedd, 16:15:21 »

akko jovan akko  vigyor3 Wink

Sziasztok!  wave

Van még valakinek szervíz vagy egyéb tapasztalata? Mi mennyivel több, jobb, rosszabb..., mint az 125 LE-s 1.8-as?
Valaki írta, hogy szóljunk, ha megyünk használtan venni, mert akkor szól, hogy mit kell rajta megnézni. Smiley
Azt az SCI kombit már le is vették a hasznaltauto.hu-ról, amiről néhány hsz.-el előbb az egyik klubtárs írt...

Szal vegyünk SCI avagy sem?! Ez itt a kérdés!  guluszem1
Naplózva
ily
Vendég
« Új hozzászólás #22 Dátum: 2009.09.15 kedd, 16:18:17 »

Jaja.  falbav Nem is értem ebből miért nem lett visszahívás a Ford által?! (lehet, kiszámolták, hogy ez csak nemdohányzóknál, nagyritkán fordul elő és sose folyik a kipufogó csonk felé, ezért kicsi a kockázat....  nyes) Egyébként érdekes módon felgyúlladt SCI-rő se hallott még az ismerettségemben senki.

Ha a polgártárs választása ilyenre esik és kéri, csinálok fényképes útmutatót, hogy mit kell lecsekkolni, mert már vagy ki van cserélve vagy neki kell megcsinálnia.

Tudnál akkor ilyet csinálni vagy egy-két dolgot írni erről, ha időd engedi? nekem is másnak is hasznos lenne. Köszönettel: ily
 worship worship worship(aki mondeos lesz, de még bizonytalan hogy milyen Smiley )
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #23 Dátum: 2009.09.15 kedd, 16:20:03 »

Vegye 2.0i vagy inkabb V6ot ! Jobban jarsz  wave
Naplózva

blah blah blah
ily
Vendég
« Új hozzászólás #24 Dátum: 2009.09.15 kedd, 16:21:39 »

Vegye 2.0i vagy inkabb V6ot ! Jobban jarsz  wave

azt etetni is kell...  rinya
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #25 Dátum: 2009.09.15 kedd, 16:25:16 »

azt etetni is kell...  rinya

nem jobban, mint az 1.8ast. V6nak pl. nagyon szep a hangja, a leg kulturhaltabb moci, es nem eszik annyival tobbet. Meg ugye kerdes mennyit mesz egy evben...ha csak ilyen 10-20k akkor nyugodtan vegye 2.0i-t vagy V6ot es jovan. Ha ennel joval tobbet gurulsz, akko vegye dizlit, de ne mondeobol, mert az szfh, es a gatyad is ra fog menni...ha mar szamit a kajaltatas... wave A hangjarol nem is beszelve  vigyor3 Bar ha bejon neked a trakesz hang... wave
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #26 Dátum: 2009.09.15 kedd, 16:27:49 »

nem jobban, mint az 1.8ast. V6nak pl. nagyon szep a hangja, a leg kulturhaltabb moci, es nem eszik annyival tobbet. Meg ugye kerdes mennyit mesz egy evben...ha csak ilyen 10-20k akkor nyugodtan vegye 2.0i-t vagy V6ot es jovan. Ha ennel joval tobbet gurulsz, akko vegye dizlit, de ne mondeobol, mert az szfh, es a gatyad is ra fog menni...ha mar szamit a kajaltatas... wave A hangjarol nem is beszelve  vigyor3 Bar ha bejon neked a trakesz hang... wave
ejnye1 banplz nevetes1
Mé nem mingyá' vegyen scitdci-t? nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #27 Dátum: 2009.09.15 kedd, 16:29:30 »

ejnye1 banplz nevetes1
Mé nem mingyá' vegyen scitdci-t? nyes

hihi  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #28 Dátum: 2009.09.15 kedd, 21:53:44 »

nem jobban, mint az 1.8ast. V6nak pl. nagyon szep a hangja, a leg kulturhaltabb moci, es nem eszik annyival tobbet. Meg ugye kerdes mennyit mesz egy evben...ha csak ilyen 10-20k akkor nyugodtan vegye 2.0i-t vagy V6ot es jovan. Ha ennel joval tobbet gurulsz, akko vegye dizlit, de ne mondeobol, mert az szfh, es a gatyad is ra fog menni...ha mar szamit a kajaltatas... wave A hangjarol nem is beszelve  vigyor3 Bar ha bejon neked a trakesz hang... wave

az 1.8 is eleg boven!
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #29 Dátum: 2009.09.15 kedd, 21:55:53 »

az 1.8 is eleg boven!

vegulis nezopont kerdese...Amig be nem ulsz egy 2.0i-be vagy inkabb V6ba... vigyor3 finom
Naplózva

blah blah blah
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #30 Dátum: 2009.09.15 kedd, 22:03:09 »

lehet hogy nem ide tartozik de:
feltettem egy kerdest - kaptam ra 2 ertelmes valaszt meg egy csomo ertelmetlent!
jon egy uj srac szeretne megtudni tobbet az sci rol - meg tobb ertelmetlen valasz erkezett!  rinya
a klubtag meg csak megjobban osszezavarodik! rinya
biztosan ez lenne a forum jovoje? falbav
talan elkellene gondolkozni rajta! szomoru1
ahogy egy masik topicban irta valaki: ne a mennyiseget de a minoseget nezzuk a hozzaszolasoknak! wave
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #31 Dátum: 2009.09.15 kedd, 22:06:07 »

lehet hogy nem ide tartozik de:
feltettem egy kerdest - kaptam ra 2 ertelmes valaszt meg egy csomo ertelmetlent!

2 valaszt kaptal...Ha neked semmi nem eleg ?  Cheesy Wink worship
Naplózva

blah blah blah
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #32 Dátum: 2009.09.15 kedd, 23:09:28 »

Tudnál akkor ilyet csinálni vagy egy-két dolgot írni erről, ha időd engedi? nekem is másnak is hasznos lenne. Köszönettel: ily
 worship worship worship(aki mondeos lesz, de még bizonytalan hogy milyen Smiley )
Bocs, hogy még nincs kész, emlékszem, mire gondolsz. Éppen ma néztem meg a sajátomat egy munkatársammal, akinek 2005-ös van és többek közt neki is elfolyt a benzinje az ominózus csatlakozón. Hát még meglátni és megmutatni sem egyszerű, nem, hogy lefényképezni. A nagynyomású szivattyú felől jön egy fém üa cső bele a -valszeg- "injector railbe". Merőleges cső, ami lapkában végződik, amit 2 Torx fejű csavar tart a blokkon.  Ezek a csavarok jöttek ki, ami által az O-gyűrű kitüremkedett és folyatott a benzin. Az egész ott van a pillangószelep-ház mögött, javításhoz a szívótorok levevős... A srácnak az egyik csavarja lógott, a másik már el is veszett. Pótolták másmilyen fejű csavarral (Ford ajánlás ha jól emlékszem), azóta neki jó. Na, most az én 2006-osomban még ránézésre Torx csavar van, a km-em bőven több mint, amikor a többieknek a hiba előjött, mégis szemmel láthatóan helyén van a látható csavar. Kép nélkül kicsit nehézkes, ígérem a héten lesz az is.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #33 Dátum: 2009.09.15 kedd, 23:18:50 »

A 6 sebességes váltó az SCI mellett szól és tényleg lehet kicsit jobb fogyasztást kihozni mint a többi benzinesből (a váltó, a közvetlen befecskendezés és a 3000 alatti szegény-keverékes üzemmód miatt), de teljesítményben és hangban messze van a V6-tól. Én vezettem 2.0L-eseket is, szerintem az nem jelentősen dinamikusabb és mondom az a 6. sebesség nekem nagyon bejön, mert sokat megyek relatíve magas sebességgel.
Ezzel együtt azt mondom ne keress kimondottan SCI-t, hanem a sima 1.8 az SCI 1.8 és a 2.0 közül vedd meg a legjobb állapotút/felszereltségűt/legolcsóbbat/legkisebb futott km-est. A V6 már más dimenzió szerintem, de tényleg briliáns a hangja és csábító a dinamikája.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #34 Dátum: 2009.09.15 kedd, 23:21:37 »

A 6 sebességes váltó az SCI mellett szól és tényleg lehet kicsit jobb fogyasztást kihozni mint a többi benzinesből (a váltó, a közvetlen befecskendezés és a 3000 alatti szegény-keverékes üzemmód miatt), de teljesítményben és hangban messze van a V6-tól. Én vezettem 2.0L-eseket is, szerintem az nem jelentősen dinamikusabb és mondom az a 6. sebesség nekem nagyon bejön, mert sokat megyek relatíve magas sebességgel.
Ezzel együtt azt mondom ne keress kimondottan SCI-t, hanem a sima 1.8 az SCI 1.8 és a 2.0 közül vedd meg a legjobb állapotút/felszereltségűt/legolcsóbbat/legkisebb futott km-est. A V6 már más dimenzió szerintem, de tényleg briliáns a hangja és csábító a dinamikája.
melyik az a legkisebb sebesség km/h-ba amelyiknél károsodás nélkül lehet a hatodikat kapcsolni?
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #35 Dátum: 2009.09.15 kedd, 23:28:57 »

A legkisebbet nem próbáltam, de 90-nél simán megy 6-ban (50n-él 5-ben) tempomattal, semmi erőlködés, rángatás.
Az érdi emelkedő lehet egy referencia még: 140-re állított tempomattal a tetejére kb 135-re lassul vissza 6-ban, 2 felnött, két kisgyerek és cuccokkal. A többi M7 emelkedőn tartja a beállított sebességet.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #36 Dátum: 2009.09.15 kedd, 23:34:09 »

A legkisebbet nem próbáltam, de 90-nél simán megy 6-ban (50n-él 5-ben) tempomattal, semmi erőlködés, rángatás.
Az érdi emelkedő lehet egy referencia még: 140-re állított tempomattal a tetejére kb 135-re lassul vissza 6-ban, 2 felnött, két kisgyerek és cuccokkal. A többi M7 emelkedőn tartja a beállított sebességet.
a fordulatra rá pillantottál hogy 90km/h + 6. fokozat=? fordulat   amúgy faxa kis gép lehet Wink  eljen
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #37 Dátum: 2009.09.15 kedd, 23:43:52 »

Persze rápillantottam, de meg nem jegyeztem.   smile Viszont ha van érdeklődés, egyszer felírom és legépelem...
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #38 Dátum: 2009.09.15 kedd, 23:47:57 »

Persze rápillantottam, de meg nem jegyeztem.   smile Viszont ha van érdeklődés, egyszer felírom és legépelem...
oksi de akkor a legkisebb km/h-t is Wink
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
ily
Vendég
« Új hozzászólás #39 Dátum: 2009.09.16 szerda, 10:41:42 »

Köszönöm szépen a válaszokat.
1.8-as motor lesz belőle 125 lóval vagy 130-al valószínűleg. Több tesztben is azt olvastam, hogy az 1.8-as motor meggyőzően mozgatja a nagy testet. Nem úgy mint egy OFF kategóriatársainál pl. 1.6 101-2 lóval jól felextrázva.

Az SCI kombit nem klubtársunk vitte el (sajna lemaradtunk a kollégával (gravitydave) ), hanem egy másik nepper, mert már Egerből hirdetik 300 000 Ft-tal drágábban! Sad  Bár ezerszer meggonolnám, hogy a Fővárosi Autópicról vegyek autót.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #40 Dátum: 2009.09.16 szerda, 10:45:28 »

Köszönöm szépen a válaszokat.
1.8-as motor lesz belőle 125 lóval vagy 130-al valószínűleg. Több tesztben is azt olvastam, hogy az 1.8-as motor meggyőzően mozgatja a nagy testet. Nem úgy mint egy OFF kategóriatársainál pl. 1.6 101-2 lóval jól felextrázva.

Az SCI kombit nem klubtársunk vitte el (sajna lemaradtunk a kollégával (gravitydave) ), hanem egy másik nepper, mert már Egerből hirdetik 300 000 Ft-tal drágábban! Sad  Bár ezerszer meggonolnám, hogy a Fővárosi Autópicról vegyek autót.

1.8i es a meggyozo mozgatas ?  Cheesy
Ez valami fizetett teszt lehet  Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2009.09.16 szerda, 10:56:17 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
Ifju Balázs
Vendég
« Új hozzászólás #41 Dátum: 2009.09.16 szerda, 10:47:04 »

1.8i es a meggyozo mozgatas ?  Cheesy
Ez valami fizetett trszt lehet  Cheesy

Miért?
Az enyém is 1.8, ráadásul csak 110 LE, még sincs semmi bajom a menettulajdonságaival.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #42 Dátum: 2009.09.16 szerda, 10:51:19 »

Miért?
Az enyém is 1.8, ráadásul csak 110 LE, még sincs semmi bajom a menettulajdonságaival.

Szerintem is elég a 110 ló. Nem egy versenygép, de elvisz, ahová kell.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #43 Dátum: 2009.09.16 szerda, 10:51:45 »

Miért?
Az enyém is 1.8, ráadásul csak 110 LE, még sincs semmi bajom a menettulajdonságaival.

kérdés, hogy mihez képest, és hogy mi után...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #44 Dátum: 2009.09.16 szerda, 11:08:17 »

Szerintem is elég a 110 ló. Nem egy versenygép, de elvisz, ahová kell.

Arra elég lenne, hogy elmenjek pl. a munkahelyemről haza (kb 20km), de arra amit az elmúlt 4 napban csináztunk... arra biztos nem...

(csomagtartó koppra pakolva, anya,barni, Én, Fót-München(melleti kis falu)-Salzburg-München-Fót+helybeli mászkálás, és otópályán 150-160 tempomat, számolt 7 literes fogyasztás. Na mármost az 1.8 a második emlekdeőn feladná a küzdelmet, mert hogy a 160-at lendületből sem tudná tartani, az tutti... nem is beszélve arról, hogy minimum 10 lityós fogyi lenne szerintem)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #45 Dátum: 2009.09.16 szerda, 11:49:40 »

Arra elég lenne, hogy elmenjek pl. a munkahelyemről haza (kb 20km), de arra amit az elmúlt 4 napban csináztunk... arra biztos nem...

(csomagtartó koppra pakolva, anya,barni, Én, Fót-München(melleti kis falu)-Salzburg-München-Fót+helybeli mászkálás, és otópályán 150-160 tempomat, számolt 7 literes fogyasztás. Na mármost az 1.8 a második emlekdeőn feladná a küzdelmet, mert hogy a 160-at lendületből sem tudná tartani, az tutti... nem is beszélve arról, hogy minimum 10 lityós fogyi lenne szerintem)

a fogyi most mind1...itt arrol van szo, hogy az 1.8 ehhez a kasztnihoz picit alulmocizottnak szamit  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #46 Dátum: 2009.09.16 szerda, 13:03:14 »

a fogyi most mind1...itt arrol van szo, hogy az 1.8 ehhez a kasztnihoz picit alulmocizottnak szamit  vigyor3
Szerintem ez relatív, kár ezen agyalni. Van akinek éppen elég, van akinek a V6 se lenne elég és van akinek meg megváltás a szívó dízel Ford Scorpio után...
Egyébként is, mi az objektív meghatározása a megfelelő "mocizottságnak"?
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #47 Dátum: 2009.09.16 szerda, 13:10:16 »

Szerintem ez relatív, kár ezen agyalni. Van akinek éppen elég, van akinek a V6 se lenne elég és van akinek meg megváltás a szívó dízel Ford Scorpio után...
Egyébként is, mi az objektív meghatározása a megfelelő "mocizottságnak"?

nos, igazabul a suly/teljesitmeny arany kellene figyelembe venni, es felallitani egy alap szamot, ami ala nem erdemes menni. Nekem az a velemenyem, hogy az 1.8i picit alul mocizott, kb. mint az MKI-II-ben az 1.6i. Ugye az MKIII valamennyivel nehezebb lett az MKI-II-nel. Tehat az MKIII-nal az 1.8 kb. az MKI 1.6nak felel meg. Jo kicsit tulzassal, de valahol az 1.6 es 1.8 kozott lakik. Szerintem. MKI-II 2.0i jobban megy mint az MKIII 2.0i...hiaba lett 2.0i 145paci az MKI meg 136...a tobblet suly miatt kb. egalban van, vagy picit jobb az MKI 2.0i. Persze mindennel lehet kozlekedni. Gurultam mar 1.4es fiestaval...annak mind1 vot mennyire nyomod, semmilyen tartomanyban nem ment  vigyor3 Persze azzal is lehetett haladni, de az ilyen gepekkel max. hatrefele menekulhecc, elorre semmikepp.

Arrol nem is beszelve, hogy pici moci, nyomod neki, tobbet eszik. Nagyobb moci, nem nyomod neki annyira, kevesebbet eszik.
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #48 Dátum: 2009.09.16 szerda, 13:19:40 »

nos, igazabul a suly/teljesitmeny arany kellene figyelembe venni, es felallitani egy alap szamot, ami ala nem erdemes menni.

Vagy a gyorsulást, pl 0-100-ra.

MKII
1,6i 90 14,3s
1,8i 115 10,9s
2,0i 130 9,9s

MKIII
1,8i, 110 11,6s
1,8i, 125 10,8s
1,8SCi, 130 10,5s
2,0i 145 9,8s

Tehát a 125 lovas 3-as van kb egálban a 115 lovas 2-essel.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #49 Dátum: 2009.09.16 szerda, 13:22:08 »

Jó a gondolatmeneted, meg értem is, de pont ott van a kutya elásva, hogy míg az összehasonlítás megállja a helyét mert könnyen igazolható méréssel stb, addig az olyan kijelentések, hogy "Gurultam mar 1.4es fiestaval...annak mind1 vot mennyire nyomod, semmilyen tartomanyban nem ment" erősen megosztják az embereket. Annyire szubjektív, hogy az már ordít. Nekem 3 évig volt MK6 1.4 benzines Fiestám, messze nem ez a képem alakult ki róla. Nem volt ugyan egy autópályára szánt elfogó-gép, de fürge volt városban és fél gázon tartotta a forgalmom ritmusát mindenhol, sőt bátran előzgettem vele. Persze ha valaki BMW 330D-hez van szokva, annak megizzad a tenyere egy 1.4 Fiestában ha előzni kell, de ha hozzá vagy szokva, lehet elfogadhatóan menni vele.
A súly/teljesítmény arány elég objektív, de ott is jön a kérdés mi legyen az alap?!
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 23   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.065 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.