Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 04:07:54
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
SCi motor
Oldalak:
1
[
2
]
3
4
5
6
7
8
9
...
23
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: SCi motor (Megtekintve 533307 alkalommal)
0 Felhasználó és 14 vendég van a témában
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #50 Dátum:
2009.09.16 szerda, 14:09:35 »
Idézetet írta: rnagy8 - 2009.09.16 szerda, 13:22:08
Jó a gondolatmeneted, meg értem is, de pont ott van a kutya elásva, hogy míg az összehasonlítás megállja a helyét mert könnyen igazolható méréssel stb, addig az olyan kijelentések, hogy "Gurultam mar 1.4es fiestaval...annak mind1 vot mennyire nyomod, semmilyen tartomanyban nem ment" erősen megosztják az embereket. Annyire szubjektív, hogy az már ordít. Nekem 3 évig volt MK6 1.4 benzines Fiestám, messze nem ez a képem alakult ki róla. Nem volt ugyan egy autópályára szánt elfogó-gép, de fürge volt városban és fél gázon tartotta a forgalmom ritmusát mindenhol, sőt bátran előzgettem vele. Persze ha valaki BMW 330D-hez van szokva, annak megizzad a tenyere egy 1.4 Fiestában ha előzni kell, de ha hozzá vagy szokva, lehet elfogadhatóan menni vele.
A súly/teljesítmény arány elég objektív, de ott is jön a kérdés mi legyen az alap?!
nyilvan minden megszokas kerdese. De ugye egy 1.2es moci is el tudna vinni az MKIII-at. De egy ilyen kozepkategorias geptol az ember mar nem egy csiga tempot, dinamikat var. A fiestas velemenyem lehet szubjektiv, de tenyleg atom xarul ment. Raadasul ugy, hogy kozvetlenul MKI 1.6bol ultem at...Bratyom is kiproszalta, es arra a kozos nevezore jutottunk, hogy ennek a gepnek mind1, hogy nyomod, nem nyomod, nincs olyan tartomanya, ahol a legcsekejebb jelet is adna annak, hogy megy. Ennel a mocinal meg az 1.3as 93pacis swift is ezerszer elvezhetobben ment. Mennyi volt az 1.4 teljesitmenye ? nem emlexem...70-75paci ? Egy akkorka kasztnihoz (nagyobb mint a swift) szerintem keves. De persze az ingerkuszob mindenkinel mashol lakik. Szerintem a legjobb dolog ami tortenhetett a mondeoval, az a V6 moci. Nincs krakogas, taktaktak, iszonyat kulturaltan jar es szep a hangja. Ezen felul jol megy es nem is fogyizik tul sokat. Tokeletes kompromisszum. Arrol nem is beszelve, hogy nagy moci, nehezebb szetporgetni.
Naplózva
blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #51 Dátum:
2009.09.16 szerda, 14:16:33 »
Idézetet írta: zacci - 2009.09.16 szerda, 14:09:35
nyilvan minden megszokas kerdese. De ugye egy 1.2es moci is el tudna vinni az MKIII-at. De egy ilyen kozepkategorias geptol az ember mar nem egy csiga tempot, dinamikat var. A fiestas velemenyem lehet szubjektiv, de tenyleg atom xarul ment. Raadasul ugy, hogy kozvetlenul MKI 1.6bol ultem at...Bratyom is kiproszalta, es arra a kozos nevezore jutottunk, hogy ennek a gepnek mind1, hogy nyomod, nem nyomod, nincs olyan tartomanya, ahol a legcsekejebb jelet is adna annak, hogy megy. Ennel a mocinal meg az 1.3as 93pacis swift is ezerszer elvezhetobben ment. Mennyi volt az 1.4 teljesitmenye ? nem emlexem...70-75paci ? Egy akkorka kasztnihoz (nagyobb mint a swift) szerintem keves. De persze az ingerkuszob mindenkinel mashol lakik. Szerintem a legjobb dolog ami tortenhetett a mondeoval, az a V6 moci. Nincs krakogas, taktaktak, iszonyat kulturaltan jar es szep a hangja. Ezen felul jol megy es nem is fogyizik tul sokat. Tokeletes kompromisszum. Arrol nem is beszelve, hogy nagy moci, nehezebb szetporgetni.
Nekük 1,25-ös fiestánk van, 75 lóval. Valami 12s alatt van 100-on - ez bőven elég. Ennél az 1.4-es jobban megy.
Lehet, hogy azzal a fiestával valami gond volt.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #52 Dátum:
2009.09.16 szerda, 14:20:02 »
Idézetet írta: Angel - 2009.09.16 szerda, 14:16:33
Nekük 1,25-ös fiestánk van, 75 lóval. Valami 12s alatt van 100-on - ez bőven elég. Ennél az 1.4-es jobban megy.
Lehet, hogy azzal a fiestával valami gond volt.
en nemtom de hogy nem ment azis tuti.
Naplózva
blah blah blah
ily
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #53 Dátum:
2009.09.16 szerda, 14:55:14 »
és akkor mi újság az SCI motorral? guruk, tudorok, szakértők és amatőrök?? ;-)
Naplózva
rnagy8
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #54 Dátum:
2009.09.16 szerda, 15:30:59 »
Írtam róla, utoljára tegnap, szerintem elég dinamikus hétköznapi használatra.
Holnapra írok egy fordulat/sebesség/fokozat tanulmányt is, többeket érdekelt a 6 sebességes váltó karakterisztikája.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #55 Dátum:
2009.09.16 szerda, 15:34:35 »
Idézetet írta: ily - 2009.09.16 szerda, 14:55:14
és akkor mi újság az SCI motorral? guruk, tudorok, szakértők és amatőrök?? ;-)
Eddig arról írtunk...
Hívhatod azt bárminek, zetecnek, sci-nek, obd-nek, amíg nincs rajta egy turbó, vagy egy kompresszor, addig ez egy 1.8 benzines motor, ami egy ekkora kasztnihoz, nem elég...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
rnagy8
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #56 Dátum:
2009.09.17 csütörtök, 09:17:23 »
Akkor megint egy kis SCI a sok szubjektív vélemény és OFF után
Kérdeztétek, hogy mennyit pörög 6. sebességben és mennyi a minimális sebbesség ebben a fokozatban. Kicsit tovább mentem, mértem pár ponton a váltó karakterisztikáját.
KATT:
http://www.kepfeltolto.net/files/zz7p628rar6a0ktyewju.jpg
Érzésem szerint vízszintes úton 6-ban az 50 csak vegetálásra volt elég, gázadásra semmi nem történt (1100-as fordulat!!!), de 70-nél már (1550rpm) gyorsítási szándék nélkül lehet autózni és van is némi gázreakció. 5. fokozatban az 50 simán megy (1400). 130-nál 6-ban 2900 a fordulat. Ismétlem, vízszintes úton ment a teszt.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #57 Dátum:
2009.09.17 csütörtök, 09:30:40 »
Idézetet írta: rnagy8 - 2009.09.17 csütörtök, 09:17:23
Akkor megint egy kis SCI a sok szubjektív vélemény és OFF után
Kérdeztétek, hogy mennyit pörög 6. sebességben és mennyi a minimális sebbesség ebben a fokozatban. Kicsit tovább mentem, mértem pár ponton a váltó karakterisztikáját.
KATT:
http://www.kepfeltolto.net/files/zz7p628rar6a0ktyewju.jpg
Érzésem szerint vízszintes úton 6-ban az 50 csak vegetálásra volt elég, gázadásra semmi nem történt (1100-as fordulat!!!), de 70-nél már (1550rpm) gyorsítási szándék nélkül lehet autózni és van is némi gázreakció. 5. fokozatban az 50 simán megy (1400). 130-nál 6-ban 2900 a fordulat. Ismétlem, vízszintes úton ment a teszt.
szep
Egyebkent benne van a kezelesiben, hogy egyes fokozatokhoz milyen sebessegtartomany tartozik.
Naplózva
blah blah blah
rnagy8
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #58 Dátum:
2009.09.17 csütörtök, 09:39:52 »
Nem baj, lecsekkoltam, hogy bejáratott, kopott erőátviteli lánccal is produkálja-e a gyári adatokat. Meg lehet, hogy ott is hazudnak mint a fogyasztással
Akkor vegyük úgy, hogy az utolsó 3 sorom volt némileg érték hozzáadó
magamnak
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
rnagy8
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #59 Dátum:
2009.09.19 szombat, 23:30:01 »
Nem tudom, melyik tényező mennyire befolyásolja de az előző tank benzinnel kijelzett 7.3-as (számolt 7.9-es) átlagfogyasztásom most kb ugyanazzal az útvonal összetétellel és sebességekkel jelenleg 6.7-on áll 350km után (Ez még az ismert 6-8 deci csalással is csak 7.5 l/100km)
Három dolog változott:
- Nem Shell, nem Mol hanem OMW Carrera 95-ös benzint tankoltam
- Fordulatszámot igyekszem a "szegény keverék" tartományban, 3000-alatt tartani gyorsításkor és 2000 alatt-körül állandó sebességnél.
- 120-130-as tartomány helyett inkább 110-120 közt megyek városon kívül.
Azt gondolom, hogy kis odafigyeléssel az SCI tud jól fogyasztani, de csodák nincsenek, ehhez "ésszel" kell nyomni a gázt.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
sNatch
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 580
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #60 Dátum:
2009.11.03 kedd, 14:57:13 »
Jelentem +1 autó az SCi-sek táborában!!
Deep Rosso Red 5 ajtós Ghia a gépsárkány
Naplózva
MKIII 2005 1.8 SC
I
130 LE Ghia Hatchback
Joao
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 482
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #61 Dátum:
2009.11.03 kedd, 15:01:12 »
Idézetet írta: sNatch - 2009.11.03 kedd, 14:57:13
Jelentem +1 autó az SCi-sek táborában!!
Deep Rosso Red 5 ajtós Ghia a gépsárkány
Gratula! Képet, képet!!!
Naplózva
rnagy8
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #62 Dátum:
2009.11.03 kedd, 16:20:13 »
Idézetet írta: sNatch - 2009.11.03 kedd, 14:57:13
Jelentem +1 autó az SCi-sek táborában!!
Deep Rosso Red 5 ajtós Ghia a gépsárkány
Üdv a klubban.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
tádé
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #63 Dátum:
2009.11.03 kedd, 18:54:21 »
Idézetet írta: sNatch - 2009.11.03 kedd, 14:57:13
...Deep Rosso
Red 5
ajtós Ghia ...
Vörös ötös, jelentkezz...
Drakula a verdához. Bemutatós bulee? Goto hometopic.
Naplózva
Cantuccini
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #64 Dátum:
2009.11.03 kedd, 19:02:17 »
Akkor ez egy SCIs nap. En is uj vagyok, 1.8 SCI Ghia, ezust, navival megamitakarsz. Csipem de kene egy jo kis szaki, aki azert atnezne es nem mondana kapcsibol 80at egy sima olajszerzvizre. Tudtok?
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #65 Dátum:
2009.11.03 kedd, 19:07:59 »
Idézetet írta: Cantuccini - 2009.11.03 kedd, 19:02:17
Akkor ez egy SCIs nap. En is uj vagyok, 1.8 SCI Ghia, ezust, navival megamitakarsz. Csipem de kene egy jo kis szaki, aki azert atnezne es nem mondana kapcsibol 80at egy sima olajszerzvizre. Tudtok?
A másik helyen válaszoltam.
Naplózva
sNatch
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 580
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #66 Dátum:
2009.11.23 hétfő, 11:08:45 »
Sziasztok, az SCi motorról szeretnék egy robbantott ábrát, hol találhatok ilyet? Előre is köszönöm
Naplózva
MKIII 2005 1.8 SC
I
130 LE Ghia Hatchback
rnagy8
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #67 Dátum:
2009.11.23 hétfő, 21:39:19 »
Konkrétan mire vagy kíváncsi? Írj privátban!
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
sNatch
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 580
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #68 Dátum:
2010.01.13 szerda, 18:45:51 »
Kicsit játszottam az elkerülőn, hogy mi az a legkisebb érték amit elérhetek kijelzett fogyasztás ügyileg: 5,8L/100km lett, tovább nem bírtam a töszörgést.
Ez az érték kb 80km/h körül, 1500-1750 között volt elérhető nálam. Persze városban ez hamar elkezdett nőni, de ilyet is tud mutatni a masinka :
Naplózva
MKIII 2005 1.8 SC
I
130 LE Ghia Hatchback
rnagy8
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #69 Dátum:
2010.01.13 szerda, 18:52:15 »
Na, holnap megdöntöm
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
sNatch
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 580
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #70 Dátum:
2010.01.13 szerda, 19:04:52 »
Naplózva
MKIII 2005 1.8 SC
I
130 LE Ghia Hatchback
rnagy8
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #71 Dátum:
2010.01.15 péntek, 23:37:56 »
Na ezért megkapom a magamét...
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
rnagy8
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #72 Dátum:
2010.01.15 péntek, 23:39:48 »
Na jó, ezt tudja tartósan is, vízszintes úton....
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
sNatch
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 580
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #73 Dátum:
2010.01.16 szombat, 12:55:12 »
Idézetet írta: rnagy8 - 2010.01.15 péntek, 23:37:56
Na ezért megkapom a magamét...
...
Hej! Fotosop nem ér!
Az 5,2 viszont
Naplózva
MKIII 2005 1.8 SC
I
130 LE Ghia Hatchback
stealt
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #74 Dátum:
2010.01.27 szerda, 22:53:00 »
Idézetet írta: sNatch - 2010.01.13 szerda, 18:45:51
Kicsit játszottam az elkerülőn, hogy mi az a legkisebb érték amit elérhetek kijelzett fogyasztás ügyileg: 5,8L/100km lett, tovább nem bírtam a töszörgést.
Ez az érték kb 80km/h körül, 1500-1750 között volt elérhető nálam. Persze városban ez hamar elkezdett nőni, de ilyet is tud mutatni a masinka :
Ha arra vagy kíváncsi hogy mi a legkisebb érték amit tud mutatni a fedcomp? Akkor ne csak az átlagfogyasztás funkciót nézd a fedcompon, hanem aktiváltasd a pillanatnyi fogyasztás mérő opciót és látni fogod hogy 2,5 alatt (pl motorféknél nem mér) azaz 0,0-át fog mutatni
Naplózva
sNatch
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 580
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #75 Dátum:
2010.02.01 hétfő, 14:48:08 »
Idézetet írta: stealt - 2010.01.27 szerda, 22:53:00
Ha arra vagy kíváncsi hogy mi a legkisebb érték amit tud mutatni a fedcomp? Akkor ne csak az átlagfogyasztás funkciót nézd a fedcompon, hanem aktiváltasd a pillanatnyi fogyasztás mérő opciót és látni fogod hogy 2,5 alatt (pl motorféknél nem mér) azaz 0,0-át fog mutatni
Ja hogy ez tud olyat is? Hol lehet az olyat bekapcsolni? Leírásba nem láttam, csak annyi volt hogy "(országonként változhat)".
Naplózva
MKIII 2005 1.8 SC
I
130 LE Ghia Hatchback
kamika
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #76 Dátum:
2010.08.26 csütörtök, 20:26:56 »
Sziasztok! Szükségem lenne egy 2006-os 1.8-as sci motorra! Ha tud valaki ilyet, kérem irjon ide, vagy sms-t a 20/203-1428-as számra. Köszönöm!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #77 Dátum:
2010.09.02 csütörtök, 12:22:16 »
Idézetet írta: rnagy8 - 2010.01.15 péntek, 23:39:48
Na jó, ezt tudja tartósan is, vízszintes úton....
A 90-et ? szep
Naplózva
blah blah blah
rnagy8
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #78 Dátum:
2010.09.03 péntek, 20:57:44 »
Idézetet írta: zacci - 2010.09.02 csütörtök, 12:22:16
A 90-et ? szep
Sőt, rángatás nélkül
Irigykedsz mi?
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #79 Dátum:
2010.09.04 szombat, 17:06:34 »
Idézetet írta: rnagy8 - 2010.09.03 péntek, 20:57:44
Sőt, rángatás nélkül
Irigykedsz mi?
Siman
Naplózva
blah blah blah
kocsisj
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #80 Dátum:
2010.09.04 szombat, 23:30:09 »
Sziasztok!
Kellene egy robbantott motor ábra 1,8 SCI-hez 2003-as.Tud valaki elérhtőséget?
Köszönöm.
Naplózva
kocsisj
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #81 Dátum:
2010.09.18 szombat, 23:39:13 »
Hát látom az SCI nem közkedvelt fajta.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #82 Dátum:
2010.09.19 vasárnap, 12:06:58 »
Idézetet írta: kocsisj - 2010.09.18 szombat, 23:39:13
Hát látom az SCI nem közkedvelt fajta.
Ritka!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #83 Dátum:
2010.09.19 vasárnap, 12:11:27 »
Idézetet írta: kocsisj - 2010.09.04 szombat, 23:30:09
Sziasztok!
Kellene egy robbantott motor ábra 1,8 SCI-hez 2003-as.Tud valaki elérhtőséget?
Köszönöm.
alvázszám alapján eseteleg tudok segíteni.
Mi kell pontosan?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
mercis
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #84 Dátum:
2010.09.19 vasárnap, 19:37:22 »
lenne egy 2004-es SCI motoros Ghia felszereltségű vasam eladó.:-)
Naplózva
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #85 Dátum:
2010.09.20 hétfő, 22:32:58 »
Idézetet írta: mercis - 2010.09.19 vasárnap, 19:37:22
lenne egy 2004-es SCI motoros Ghia felszereltségű vasam eladó.:-)
részleteseben? :-)
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
kocsisj
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #86 Dátum:
2010.10.30 szombat, 15:05:24 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.09.19 vasárnap, 12:11:27
alvázszám alapján eseteleg tudok segíteni.
Mi kell pontosan?
Tisztelt Relhist! Küldtem 1 héttel később privátot nem kaptad meg?Vagy nincsenek olyan rajzaid?Válaszod köszönöm.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.10.30 szombat, 15:07:18 írta kocsisj
»
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #87 Dátum:
2010.10.30 szombat, 15:57:02 »
Idézetet írta: kocsisj - 2010.10.30 szombat, 15:05:24
Tisztelt Relhist! Küldtem 1 héttel később privátot nem kaptad meg?Vagy nincsenek olyan rajzaid?Válaszod köszönöm.
lehet, elkerülte a figyelmemet. Utánanézek. Az SCi-vel az a gond, hogy a 2004-es tis-ben még nincs benne.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
gyuszi
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #88 Dátum:
2011.06.12 vasárnap, 21:44:26 »
Idézetet írta: Scratch - 2009.09.14 hétfő, 08:45:23
Elvileg kevesebbet fogyaszt mint a sima 1.8-as gyakorlatilag meg ugyan annyit, előnye a 6-os váltó. Az alkatrészárakhoz viszont oda rakhatja az 5-ös szorzót, mert minden jelenetősen drágább hozzá! Pl. egy üzemanyagszűrő 12e Ft, a simába 3500 Ft.
Naplózva
gyuszi
Vendég
2.0 2002 nincs alapjaratm mi lehet az oka
«
Új hozzászólás #89 Dátum:
2011.06.12 vasárnap, 21:54:23 »
2.0 2002 nincs alapjaratm mi lehet az oka
Naplózva
sNatch
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 580
Válasz: 2.0 2002 nincs alapjaratm mi lehet az oka
«
Új hozzászólás #90 Dátum:
2011.06.16 csütörtök, 17:16:23 »
Idézetet írta: gyuszi - 2011.06.12 vasárnap, 21:54:23
2.0 2002 nincs alapjaratm mi lehet az oka
Sci csak 1,8-asban van, meg 2003-tól...
Naplózva
MKIII 2005 1.8 SC
I
130 LE Ghia Hatchback
kocsisj
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #91 Dátum:
2011.06.16 csütörtök, 22:52:11 »
Sziasztok fórumlakók!
Kéne egy-két okos ötlet.A problémám a következő:a fogyasztásom az elmúlt két hónap alatt 4(!) literrel nőtt. az eddigi városi 8l-ről felment 11,9l-re.Nem fedkompos adat.Számolt.Sajnos.
Kipucoltam a pillangószelepet, a maffot. Légszűrő ujj.Gyertyák is.
Akinek van értelmes vagy bármilyen ötlete, ne kíméljen. Köszönet érte előre is.
Naplózva
sNatch
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 580
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #92 Dátum:
2011.06.18 szombat, 06:22:19 »
Vízhőfok ok? Nekem a termosztátom halt be télen. Aztán olvastam még régebben, -
pont itt pár oldallal arrébb
, hogy valami csatlakozás vagymi szeret kilazulni és folyik mellé a benya. Erre írt Zacci kolléga, hogy nemkicsit tűzveszélyes...
Hibakód, gondolom nincs. Gyári gyertya ment bele? (Az a 4 elektródás)
Idézetet írta: kocsisj - 2011.06.16 csütörtök, 22:52:11
Sziasztok fórumlakók!
Kéne egy-két okos ötlet.A problémám a következő:a fogyasztásom az elmúlt két hónap alatt 4(!) literrel nőtt. az eddigi városi 8l-ről felment 11,9l-re.Nem fedkompos adat.Számolt.Sajnos.
Kipucoltam a pillangószelepet, a maffot. Légszűrő ujj.Gyertyák is.
Akinek van értelmes vagy bármilyen ötlete, ne kíméljen. Köszönet érte előre is.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.06.18 szombat, 06:40:48 írta sNatch
»
Naplózva
MKIII 2005 1.8 SC
I
130 LE Ghia Hatchback
stealt
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #93 Dátum:
2011.06.19 vasárnap, 18:26:37 »
Idézetet írta: kocsisj - 2011.06.16 csütörtök, 22:52:11
Sziasztok fórumlakók!
Kéne egy-két okos ötlet.A problémám a következő:a fogyasztásom az elmúlt két hónap alatt 4(!) literrel nőtt. az eddigi városi 8l-ről felment 11,9l-re.Nem fedkompos adat.Számolt.Sajnos.
Kipucoltam a pillangószelepet, a maffot. Légszűrő ujj.Gyertyák is.
Akinek van értelmes vagy bármilyen ötlete, ne kíméljen. Köszönet érte előre is.
Ha jó bezinszagú a kipufogó és füstölget is, és olyan 140-160ekm körül van már benne akkor a lambda szonda lehet a ludas. Nézesd meg diagnosztikával.
Naplózva
kocsisj
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #94 Dátum:
2011.06.23 csütörtök, 08:23:49 »
Sziasztok!
Gyári a gyertya (motocraft).És igen 145 e km van már benne.Megnézetem.
Köszönöm .
Naplózva
kocsisj
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #95 Dátum:
2011.06.28 kedd, 17:17:55 »
Sziasztok Fórumlakók!
A problémám a következő: kipróbáltam az EGR szelep dugózást, aminek szerviz lett a vége. A kipufogóról jövő cső és a szelep közé tettem a blindet és kb150km megtétele után motorhiba lámpa kigyulladt.Majd maradt is fixen.Ma hoztam el a szervizből (motordiagnosztika és egyebek) kiütötték a hibakódokat, 3 db volt.Köztük az EGR is (előtte a lemezt kivettem,így nem igazán értették mi lehetett a baj, mert náluk nem jelentkezett a hiba újra).Mindenesetre azt mondták ha még egyszer megjelenik ez a kód EGR csere lesz. Az új szelep ára 92000ft.
Kérdésem az találkozott-e már valaki hasonló problémával?Így nem merem visszatenni a lemezkét.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #96 Dátum:
2011.06.28 kedd, 17:19:43 »
Idézetet írta: kocsisj - 2011.06.28 kedd, 17:17:55
Sziasztok Fórumlakók!
A problémám a következő: kipróbáltam az EGR szelep dugózást, aminek szerviz lett a vége. A kipufogóról jövő cső és a szelep közé tettem a blindet és kb150km megtétele után motorhiba lámpa kigyulladt.Majd maradt is fixen.Ma hoztam el a szervizből (motordiagnosztika és egyebek) kiütötték a hibakódokat, 3 db volt.Köztük az EGR is (előtte a lemezt kivettem,így nem igazán értették mi lehetett a baj, mert náluk nem jelentkezett a hiba újra).Mindenesetre azt mondták ha még egyszer megjelenik ez a kód EGR csere lesz. Az új szelep ára 92000ft.
Kérdésem az találkozott-e már valaki hasonló problémával?Így nem merem visszatenni a lemezkét.
igen, nem érti, hogy hova lett a visszavezetett kipufgáz
ha visszarakod, akkor kell egy hibakódtörlő és kész, nincs vele semmi baj
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kocsisj
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #97 Dátum:
2011.06.28 kedd, 17:30:48 »
Tisztelt HZsolt92!
Azt mondod nyugodtan tegyem vissza a lemezkét és töröltessem a hiba kódot?Kivel ? A szervizben nem hiszem hogy segítőkészek lennének. És a hibajelzés nem tér vissza utána?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #98 Dátum:
2011.06.28 kedd, 17:33:17 »
Idézetet írta: kocsisj - 2011.06.28 kedd, 17:30:48
Tisztelt HZsolt92!
Azt mondod nyugodtan tegyem vissza a lemezkét és töröltessem a hiba kódot?Kivel ? A szervizben nem hiszem hogy segítőkészek lennének. És a hibajelzés nem tér vissza utána?
tdci-knél is az eu4-esek ezt csinálják. szoktak venni hozzá egy kézi hibakódtörlőt, törlik a hibát, ha előjön és nyugodtan használják a ledugózott egr-rel az autót
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kocsisj
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #99 Dátum:
2011.06.28 kedd, 17:45:51 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.06.28 kedd, 17:33:17
tdci-knél is az eu4-esek ezt csinálják. szoktak venni hozzá egy kézi hibakódtörlőt, törlik a hibát, ha előjön és nyugodtan használják a ledugózott egr-rel az autót
Köszönöm a válaszokat.Egyébként a 3 hibakód: P0401 EGR Hiba,DTC P0607 Vezérlő modul teljesítmény,17581 mondeó tdci turbófeltöltő légbevezető cső lecsúszás (az utóbbit nem értem mert benzines vagyok.).
Naplózva
Oldalak:
1
[
2
]
3
4
5
6
7
8
9
...
23
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ