Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:08:24
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
SCi motor
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
[
7
]
8
9
10
11
12
13
14
...
23
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: SCi motor (Megtekintve 533634 alkalommal)
0 Felhasználó és 40 vendég van a témában
Christiann
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #300 Dátum:
2012.10.06 szombat, 12:45:27 »
Lehet szerencsés napom van?
http://www.ebay.co.uk/itm/FRONT-LAMBDA-SENSOR-FORD-MONDEO-MK3-10-1-8-SCI-03-/390204701859?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item5ada033ca3
http://www.ebay.co.uk/itm/NGK-Front-Lambda-Sensors-Ford-Mondeo-MK3-1-8-SCi-03-OZA659-EE43-/150855762186?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Car+Make%3AFord
|Model%3AMondeo|Plat_Gen%3AMK+III&hash=item231fb4410a
«
Utoljára szerkesztve: 2012.10.06 szombat, 12:47:50 írta Christiann
»
Naplózva
TTTotya
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #301 Dátum:
2012.10.06 szombat, 13:17:32 »
Idézetet írta: Christiann - 2012.10.06 szombat, 12:10:04
Sziasztok
Szia a régit oda tudom adni bármikor az ujjat nem merem kiszedetni addig amíg nem szűnnek meg a hibák...
Most a labdaszondára vadászok...
Most viszont EGR problémám nincs legalább is computer nem írja...
Közben sikerült múlt héten hétfőn szétcsesznem a jobb első gumit (nagy lyuk a kockakövek között..) oldala púpos lett szálszakadás...
Az alufelnik is hengerlésre szorulnak úgyhogy gyorsan vettem 4 lemez felni + téli garnitúra fel...amikor kiderült hogy a hátsó fékbetétek már szinte nincsenek... na az is gyors csere fél nap megint elment...
Most vadászok használt leömlő érzékelőt...
Szia!
Nekem a használt EGR is megteszi, ha teljesen működőképes! Akkor a többit privátban...
Naplózva
TTTotya
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #302 Dátum:
2012.10.06 szombat, 13:25:08 »
Sziasztok
Szia a régit oda tudom adni bármikor az ujjat nem merem kiszedetni addig amíg nem szűnnek meg a hibák...
Idézetet írta: Christiann - 2012.10.06 szombat, 12:10:04
Most a labdaszondára vadászok...
Most viszont EGR problémám nincs legalább is computer nem írja...
Közben sikerült múlt héten hétfőn szétcsesznem a jobb első gumit (nagy lyuk a kockakövek között..) oldala púpos lett szálszakadás...
Az alufelnik is hengerlésre szorulnak úgyhogy gyorsan vettem 4 lemez felni + téli garnitúra fel...amikor kiderült hogy a hátsó fékbetétek már szinte nincsenek... na az is gyors csere fél nap megint elment...
Most vadászok használt leömlő érzékelőt...
Lambda szondája ne olyan mint a sima 1.8-é? Mert akkor sztem nem lesz nehéz találni hozzá!
Az egyik felnim nekem is javítós lesz, mert autópályán érezhetően ráz..
Naplózva
Christiann
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #303 Dátum:
2012.10.06 szombat, 14:13:44 »
Idézetet írta: TTTotya - 2012.10.06 szombat, 13:25:08
Sziasztok
Szia a régit oda tudom adni bármikor az ujjat nem merem kiszedetni addig amíg nem szűnnek meg a hibák...
Lambda szondája ne olyan mint a sima 1.8-é? Mert akkor sztem nem lesz nehéz találni hozzá!
Az egyik felnim nekem is javítós lesz, mert autópályán érezhetően ráz..
Hát tök más mint a sima 1,8 benzin:(((
Naplózva
sNatch
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 580
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #304 Dátum:
2012.10.06 szombat, 17:53:45 »
Idézetet írta: Christiann - 2012.10.06 szombat, 14:13:44
Hát tök más mint a sima 1,8 benzin:(((
Melyik lamdáról beszéltek? Joe-t érdemes keresni amúgy.
Naplózva
MKIII 2005 1.8 SC
I
130 LE Ghia Hatchback
TTTotya
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #305 Dátum:
2012.10.29 hétfő, 21:53:04 »
Sziasztok! Jó rég voltam erre. Azóta van néhàny fejlemény nálam EGR témában, de sajnos nem oldódott meg. Megkaptam Christiantól a hasznàlt szelepét. Elöször trükkös akartam lenni ès csak a motort cseréltem ki, nem az egész szelepet, de ez nem jelentett megoldàst ezutàn kicseréltük az egész szelepet így az teljesen az "új" van a kocsiban. Elmentem vele pàr szàz km-t, semmi hibaüzenet. Aztán 450 km utàn hibaüzenet fel, kiolvasàs p0401 megint. Fogalmam sincs mit csinàljak....
Naplózva
sNatch
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 580
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #306 Dátum:
2012.11.01 csütörtök, 21:29:40 »
Idézetet írta: TTTotya - 2012.10.29 hétfő, 21:53:04
Sziasztok! Jó rég voltam erre. Azóta van néhàny fejlemény nálam EGR témában, de sajnos nem oldódott meg. Megkaptam Christiantól a hasznàlt szelepét. Elöször trükkös akartam lenni ès csak a motort cseréltem ki, nem az egész szelepet, de ez nem jelentett megoldàst ezutàn kicseréltük az egész szelepet így az teljesen az "új" van a kocsiban. Elmentem vele pàr szàz km-t, semmi hibaüzenet. Aztán 450 km utàn hibaüzenet fel, kiolvasàs p0401 megint. Fogalmam sincs mit csinàljak....
Hello,
A gép viselkedésén vettél valamit észre? Olvasgatok itt ott cikkeket (nekem ugyan 546-van), nekem az jön le (infós vagyok nem autószerelő, szal tipp), hogy vagy a szenzor vagy vezetéke a xar, vagy a kipuff rendszer valamelyik alkotó eleme (Nox dob, vagy a katalizátor)... de elég régóta megyek így és nemsokmindent vettem észre. Ja, de... csak hogy itt az ivanicsnál se értenek az SCi-hez
Kiváncsiságból megnéztem mi mibe kerül: Szinte ingyen vannak ezekhez a dobok
120-280
Szerintem véletlen megszorozták tízzel az árakat
«
Utoljára szerkesztve: 2012.11.01 csütörtök, 21:35:07 írta sNatch
»
Naplózva
MKIII 2005 1.8 SC
I
130 LE Ghia Hatchback
TTTotya
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #307 Dátum:
2012.11.04 vasárnap, 12:31:52 »
Idézetet írta: sNatch - 2012.11.01 csütörtök, 21:29:40
Hello,
A gép viselkedésén vettél valamit észre? Olvasgatok itt ott cikkeket (nekem ugyan 546-van), nekem az jön le (infós vagyok nem autószerelő, szal tipp), hogy vagy a szenzor vagy vezetéke a xar, vagy a kipuff rendszer valamelyik alkotó eleme (Nox dob, vagy a katalizátor)... de elég régóta megyek így és nemsokmindent vettem észre. Ja, de... csak hogy itt az ivanicsnál se értenek az SCi-hez
Kiváncsiságból megnéztem mi mibe kerül: Szinte ingyen vannak ezekhez a dobok
120-280
Szerintem véletlen megszorozták tízzel az árakat
Semmi különöset nem vettem rajta észre, csak annyit, hogy kicsit nőtt a fogyasztàst, de az lehet, hogy annak köszönhető, hogy bejöttek a hidegek.... Meg mostanàban olyat csinàl a kocsi, hogy reggel elindulok vele, hideg motorral, normàl ütemben felmelegszik, a normàl tartomànyba, de nem àll be középre. Ott megàll, hiàba megyek vele akàrmennyit, aztàn amikor olyan kedve van beàll szépen közèpre.... Ha nincs kedve akkor nem.
Naplózva
TTTotya
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #308 Dátum:
2012.11.07 szerda, 16:44:31 »
Na kiegészültünk egy P2297-es kóddal is....
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #309 Dátum:
2012.11.07 szerda, 18:46:20 »
Idézetet írta: TTTotya - 2012.11.07 szerda, 16:44:31
Na kiegészültünk egy P2297-es kóddal is....
P2297 O2 Sensor Out of Range During Deceleration Bank 1, Sensor 1
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TTTotya
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #310 Dátum:
2012.11.07 szerda, 19:00:06 »
Idézetet írta: alf - 2012.11.07 szerda, 18:46:20
P2297 O2 Sensor Out of Range During Deceleration Bank 1, Sensor 1
Az a katalizàtor előtti lambda nem? Azért meglepődök milyen érdekes hibaüzenetek léteznek....
Naplózva
LRosko
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 18
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #311 Dátum:
2012.11.08 csütörtök, 21:59:34 »
Üdv Mindenkinek!
Új vagyok még a fórumon, bár jó ideje Mondeo tulajdonos (MKII 1.8 benzin kombi), és valószínűleg a jövőhéten "újítanék" be egy 2003-as SCI-t! Erről szeretnék jobban érdeklődni,hogy mit érdemes rajta kiemelten megnézni, megvizsgálni, mert - mint bárki más - nem akarok zsákbamacskát venni. A fórumot végigolvasva kicsit beparáztam az alkatrész áraktól - főleg EGR szelep
- ,de bízom benne hogy jót fogok ki! Előre is köszönöm!
Naplózva
MKIII Ford Mondeo 1.8 SCI Ghia kombi
Ex MKII Ford Mondeo 1.8 benzin GLX kombi
TTTotya
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #312 Dátum:
2012.11.09 péntek, 10:24:21 »
Idézetet írta: LRosko - 2012.11.08 csütörtök, 21:59:34
Üdv Mindenkinek!
Új vagyok még a fórumon, bár jó ideje Mondeo tulajdonos (MKII 1.8 benzin kombi), és valószínűleg a jövőhéten "újítanék" be egy 2003-as SCI-t! Erről szeretnék jobban érdeklődni,hogy mit érdemes rajta kiemelten megnézni, megvizsgálni, mert - mint bárki más - nem akarok zsákbamacskát venni. A fórumot végigolvasva kicsit beparáztam az alkatrész áraktól - főleg EGR szelep
- ,de bízom benne hogy jót fogok ki! Előre is köszönöm!
Szia!
Én is nemrég vettem, és bár az EGR-rel nekem van problémám, ez nem jelentkezett vásárláskor, de nem vészes a helyzet. Az alkatrész árakkal kapcsolatban amit én tapasztaltam, hogy igen, van 1-2 dolog ami drágább, hozzá, de sztem nagy része ugyanannyiba kerül mint 1 sima 1.8-hoz. Egyébként, hogy mire kell kiemelten figyelni? Igazából ugyan azokra a dolgokra, mint egy normál kocsinál, ennek a blokkja a sima 1.8-é csak az üzemanyag továbbító/ befecskendező rendszer különbözik, abban meg ha nem jó valami akkor azt úgyis észreveszitek, valamint mindenképp próbáljátok ki, hogy a réteges üzemmód működik-e. Tehát pörgesd menet közben 3200 fölé és érezned kell, hogy felette megindul, mert akkor vált át a dúsabb levegő/benzin keverékre.
Naplózva
kelly
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #313 Dátum:
2012.11.09 péntek, 18:55:54 »
Sziasztok
Én is szemezgetek egy 2006-os SCI motoros Mondeóval. Típushibákért végig olvastam én is nagyjából a fórum ezen részét, de olyan óriási hibákat nem igen találtam max az egr. Én is azt kérdezném hogy mit érdemes meg nézni rajta?
Naplózva
sNatch
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 580
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #314 Dátum:
2012.11.10 szombat, 12:46:37 »
Idézetet írta: kelly - 2012.11.09 péntek, 18:55:54
Sziasztok
Én is szemezgetek egy 2006-os SCI motoros Mondeóval. Típushibákért végig olvastam én is nagyjából a fórum ezen részét, de olyan óriási hibákat nem igen találtam max az egr. Én is azt kérdezném hogy mit érdemes meg nézni rajta?
Nálam a következők haltak el benne:
Generátor (tipikus, villódzás, stb)
Szífeszítő és vezető görgők (nyik-nyik)
Termosztát
Hátsó kézifék-kötelek berohadtak
meg ez a P0546 fasság...
Egyéb kopó alkatrészek: fék; gyertya
Naplózva
MKIII 2005 1.8 SC
I
130 LE Ghia Hatchback
kelly
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #315 Dátum:
2012.11.11 vasárnap, 15:07:22 »
Hát ezek benne vannak a pakliban. Tudsz olyan dolgot mondani ami végett kerüljem ezt a típust? Mi az ami nem tetszik benne neked? Mióta van meg? Minden érdekel írd le légyszi a tapasztalatodat az autóról.
Idézetet írta: sNatch - 2012.11.10 szombat, 12:46:37
Nálam a következők haltak el benne:
Generátor (tipikus, villódzás, stb)
Szífeszítő és vezető görgők (nyik-nyik)
Termosztát
Hátsó kézifék-kötelek berohadtak
meg ez a P0546 fasság...
Egyéb kopó alkatrészek: fék; gyertya
Naplózva
sNatch
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 580
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #316 Dátum:
2012.11.11 vasárnap, 23:14:35 »
Idézetet írta: kelly - 2012.11.11 vasárnap, 15:07:22
Hát ezek benne vannak a pakliban. Tudsz olyan dolgot mondani ami végett kerüljem ezt a típust? Mi az ami nem tetszik benne neked? Mióta van meg? Minden érdekel írd le légyszi a tapasztalatodat az autóról.
2009 novembere óta van meg (3év) eddig ezeket produkálta. Gyertya, benyaszűrő, meg pár dolog drágább, mint a nem SCi-s alkatrészek, de van egy 6os váltód, és nem traktort vezetsz, kicsit különc is leszel mert ez MÁÁS, mint a többi, viszont nagy általánosságban nézve, a közvetlen befecskendezéses benzines autók, nem nagyon jöttek be egyik gyártónak se: léteznek ilyenek, de inkább TDCi/Tdi logót látsz többet, mint SCi-t. Ezzel nem azt mondom hogy sz*r, ne vegyél ilyet, csak ez a népi megfigyelés ezekkel a motorokkal kapcsolatban. Enyémben most lesz 38ezer plusz az akármennyi, amiről nem tudok(57ezer 4éves autónál, hát nemtom), de bírja a kicsike, egyben volt, szép volt, megvettem. Írtak egy
ilyen cikket
anno: nem jön ki jobban a dizlis verziónál, de használtan az SCi-t venném ismét.
Esetleg - nem értek hozzá, de tényleg - egy kódolvasóval megnézném mennyire tartja a szivattyú a nyomást az üzemanyag rendszerben. Az alap 4,5 bar-t már olvashattad itt: azt a benzinszűrő intézi, viszont a magasnyomású punepa a szívószelepek vezérműtengelyén már 50-120 bar-t tol. Azonban, ha jól emlékszem csak az alap 4,5 bar-t tudjuk megnézni sima kódolvasóval. Majd az okosabbak kajavítanak, mert ezt már tényleg nem vágom, mi hogy van.
Naplózva
MKIII 2005 1.8 SC
I
130 LE Ghia Hatchback
TTTotya
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #317 Dátum:
2012.11.16 péntek, 10:32:26 »
Sziasztok!
Na begyűjtöttem egy "P2008 Intake Manifold Runner Control Circuit / Open (Bank 1)" hibaüzenetet is. Tudja valaki esetleg, hogy mi okozhatja ezt és a
"P2297 O2 Sensor Out of Range During Deceleration Bank 1, Sensor 1" -t? <-bár ez (P2297) most nem jött fel, de szerintem csak idő kérdése.
Köszönöm
Naplózva
sNatch
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 580
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #318 Dátum:
2012.11.16 péntek, 20:21:22 »
P2008-ra az "örvénylapátok" mozgatásáért felelős elektronikát írják. Meg kell keresni a szívósornál (sajnos szombat estig nem is látom a gépet, hogy megnézzem hol van / hogy néz ki), aztán a csatlakozásokat meg a vezetékeket átnézni. A másikról nem sok értelmeset írtak...
Naplózva
MKIII 2005 1.8 SC
I
130 LE Ghia Hatchback
TTTotya
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #319 Dátum:
2012.11.17 szombat, 22:14:58 »
Idézetet írta: sNatch - 2012.11.16 péntek, 20:21:22
P2008-ra az "örvénylapátok" mozgatásáért felelős elektronikát írják. Meg kell keresni a szívósornál (sajnos szombat estig nem is látom a gépet, hogy megnézzem hol van / hogy néz ki), aztán a csatlakozásokat meg a vezetékeket átnézni. A másikról nem sok értelmeset írtak...
Kiderült, hogy a p2008 azért jött fel, mert ki lett takarítva a szívósor és az örvénytér, és a tömítések totál tropák voltak, csak a dzsuva eddig eltömítette és most, hogy ki lett pucolva fals levegő jutott a motorba, és szerencsétlen nem tudta úgy vezérelni az örvénylapátokat, hogy jó legyen. Azóta viszont az összes tömítés kicserélve és a kocsi úgy húz mint még soha amióta nálam, van és gyönyörű egyenletes a járása, eddig az volt, de valahogy teljesen kisimult, bekapcsolt klímával jobban húz mint régen kikapcsolttal tette. A másik, hogy legalább kiderült, hogy nincs gond a szívósorral, örvénylapátokkal stb... Remélem a hibaüzenetek is elmaradnak ezután....
Naplózva
sNatch
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 580
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #320 Dátum:
2012.11.18 vasárnap, 20:34:06 »
Idézetet írta: TTTotya - 2012.11.17 szombat, 22:14:58
Kiderült, hogy a p2008 azért jött fel, mert ki lett takarítva a szívósor és az örvénytér, és a tömítések totál tropák voltak, csak a dzsuva eddig eltömítette és most, hogy ki lett pucolva fals levegő jutott a motorba, és szerencsétlen nem tudta úgy vezérelni az örvénylapátokat, hogy jó legyen. Azóta viszont az összes tömítés kicserélve és a kocsi úgy húz mint még soha amióta nálam, van és gyönyörű egyenletes a járása, eddig az volt, de valahogy teljesen kisimult, bekapcsolt klímával jobban húz mint régen kikapcsolttal tette. A másik, hogy legalább kiderült, hogy nincs gond a szívósorral, örvénylapátokkal stb... Remélem a hibaüzenetek is elmaradnak ezután....
Na ez is azt bizonyítja, hogy nem kell vakon az OBDnek hinni... örülök, hogy meglett a ludas!
Naplózva
MKIII 2005 1.8 SC
I
130 LE Ghia Hatchback
LRosko
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 18
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #321 Dátum:
2012.11.24 szombat, 21:21:15 »
Üdv Mindenkinek!
Végre sikerült! Ma megvettem a gépet! El vagyok ragadtatva tőle, piszkosul megy, jól néz ki, szóval faja! Viszont: hazafelé kigyulladt a benzinmutató feletti kontrol lámpám
((( Ezzel kapcsolatosan kérdezném, hogy mindenképpen diagnosztika, mert nagyobb zűr is lehet, vagy annyira ne aggódjak??? Viszont nem bántam meg a vételt, sokkal szebb, s jobb mint gondoltam!
Amúgy milyen árba játszik egy diagnosztika?
Köszönöm!
Naplózva
MKIII Ford Mondeo 1.8 SCI Ghia kombi
Ex MKII Ford Mondeo 1.8 benzin GLX kombi
Conor
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #322 Dátum:
2012.11.24 szombat, 23:50:15 »
Idézetet írta: LRosko - 2012.11.24 szombat, 21:21:15
Üdv Mindenkinek!
Végre sikerült! Ma megvettem a gépet! El vagyok ragadtatva tőle, piszkosul megy, jól néz ki, szóval faja! Viszont: hazafelé kigyulladt a benzinmutató feletti kontrol lámpám
((( Ezzel kapcsolatosan kérdezném, hogy mindenképpen diagnosztika, mert nagyobb zűr is lehet, vagy annyira ne aggódjak??? Viszont nem bántam meg a vételt, sokkal szebb, s jobb mint gondoltam!
Amúgy milyen árba játszik egy diagnosztika?
Köszönöm!
Szervízben 3 és 5 ezer Ft között olvassák ki általában, de ha szerencséd van, akkor van a közeledben olyan fórumtárs, akinek van kiolvasója és szívesen kiolvassa neked. Mindenképp derítsd ki mért világít.
Naplózva
TTTotya
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #323 Dátum:
2012.11.30 péntek, 12:26:56 »
Idézetet írta: LRosko - 2012.11.24 szombat, 21:21:15
Üdv Mindenkinek!
Végre sikerült! Ma megvettem a gépet! El vagyok ragadtatva tőle, piszkosul megy, jól néz ki, szóval faja! Viszont: hazafelé kigyulladt a benzinmutató feletti kontrol lámpám
((( Ezzel kapcsolatosan kérdezném, hogy mindenképpen diagnosztika, mert nagyobb zűr is lehet, vagy annyira ne aggódjak??? Viszont nem bántam meg a vételt, sokkal szebb, s jobb mint gondoltam!
Amúgy milyen árba játszik egy diagnosztika?
Köszönöm!
Gratula a kocsihoz és használd egészséggel.
A hibát viszont mindenképp olvastasd ki, mert abból tudod majd, hogy mi is konkrétan a gond....
Naplózva
LRosko
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 18
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #324 Dátum:
2012.12.11 kedd, 22:37:32 »
Hiba kiolvastatva! Katalizátor: tanács: hajtsam meg a kocsit !
Ettől függetlenül kell egy stabilizátor csere - kissé kotyog -, meg mintha valami majdnemhogy ütemesen 'kattogna' a motortérben. Alapjáratnál hallottam,de csak időközönként. Félek nehogy a lánc legyen,majd holnap ránézünk! Előző Mondinál már annyi baj volt,lehet már beképzelem!
Naplózva
MKIII Ford Mondeo 1.8 SCI Ghia kombi
Ex MKII Ford Mondeo 1.8 benzin GLX kombi
Lacika71
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #325 Dátum:
2012.12.20 csütörtök, 22:34:27 »
Végigolvastam a fórumot, hát eléggé elkeserítő gondok jöttek elő egyeseknek. Én is most szemezgetek egy 2006-os 1.8 SCI Titanium Turnierrel. Van benne állítólag 145000 km. Az előfordulhat, hogy nincs benne tempomat gyárilag?
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #326 Dátum:
2012.12.21 péntek, 22:02:49 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2012.12.20 csütörtök, 22:34:27
Végigolvastam a fórumot, hát eléggé elkeserítő gondok jöttek elő egyeseknek. Én is most szemezgetek egy 2006-os 1.8 SCI Titanium Turnierrel. Van benne állítólag 145000 km. Az előfordulhat, hogy nincs benne tempomat gyárilag?
Igen!
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #327 Dátum:
2012.12.21 péntek, 22:34:51 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.12.21 péntek, 22:02:49
Igen!
Megéri venni egy ilyen vasat?
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #328 Dátum:
2012.12.22 szombat, 00:57:09 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2012.12.21 péntek, 22:34:51
Megéri venni egy ilyen vasat?
Ne a tempomat megléte, vagy hiánya miatt vegyél autót. Az pont egy olyan extra amit igen könnyű, és nem is túl drága utólag beletenni.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Lacika71
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #329 Dátum:
2012.12.22 szombat, 09:38:55 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2012.12.22 szombat, 00:57:09
Ne a tempomat megléte, vagy hiánya miatt vegyél autót. Az pont egy olyan extra amit igen könnyű, és nem is túl drága utólag beletenni.
Nem a tempomat miatt kérdeztem, csak úgy általában. A kérdésem tempomat független. Itt az ár-értékarányra meg hasonlókra gondoltam.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.12.22 szombat, 11:41:08 írta Lacika71
»
Naplózva
Conor
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #330 Dátum:
2012.12.22 szombat, 11:55:49 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2012.12.22 szombat, 09:38:55
Nem a tempomat miatt kérdeztem, csak úgy általában. A kérdésem tempomat független. Itt az ár-értékarányra meg hasonlókra gondoltam.
Pozitívum:6 sebességes váltó, negatívum: drágább az üzemanyagszűrő, mostanában többen küszködnek egr hibával (de ez lehet csak náluk jött elő) Én sima 2.0-ást vennék, de nem akarlak lebeszélni, majd nyilatkoznak még mások is.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #331 Dátum:
2012.12.22 szombat, 15:37:19 »
Idézetet írta: Conor - 2012.12.22 szombat, 11:55:49
Pozitívum:6 sebességes váltó, negatívum: drágább az üzemanyagszűrő, mostanában többen küszködnek egr hibával (de ez lehet csak náluk jött elő) Én sima 2.0-ást vennék, de nem akarlak lebeszélni, majd nyilatkoznak még mások is.
Tetszik az az autó, meg eléggé jól fel van szerelve, csak a pénzügyminisztert (asszony) kell még meggyőznöm. Már hajlik rá ő is. A pénzt mégg csak-csak elő tudnám teremteni rá, csak a jelenlegit kellene eladnom. Két autót fenntartani sokba kerül. De előttebe akarom fejezni a faceliftesítési projektet (ha már a cuccokat megvettem hozzá), meg áprilisban még műszakira is vinnem kell. Csak utána lesz eladva.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #332 Dátum:
2012.12.22 szombat, 15:54:21 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2012.12.22 szombat, 15:37:19
Tetszik az az autó, meg eléggé jól fel van szerelve, csak a pénzügyminisztert (asszony) kell még meggyőznöm. Már hajlik rá ő is. A pénzt mégg csak-csak elő tudnám teremteni rá, csak a jelenlegit kellene eladnom. Két autót fenntartani sokba kerül. De előttebe akarom fejezni a faceliftesítési projektet (ha már a cuccokat megvettem hozzá), meg áprilisban még műszakira is vinnem kell. Csak utána lesz eladva.
Én is sima 2.0-át vennék, az sokkal "igénytelenebb" motor, és erőben is jobb. Persze kinek mi tetszik jobban. Azt mondjuk nem értem, hogy minek fészliftesíted, ha úgyis el akarod adni...?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #333 Dátum:
2012.12.22 szombat, 15:57:33 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2012.12.22 szombat, 15:54:21
Én is sima 2.0-át vennék, az sokkal "igénytelenebb" motor, és erőben is jobb. Persze kinek mi tetszik jobban. Azt mondjuk nem értem, hogy minek fészliftesíted, ha úgyis el akarod adni...?
Na igen.... egyből mindenki arra gondol, hogy azért lett....mert tuti össze volt törve.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lacika71
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #334 Dátum:
2012.12.22 szombat, 16:02:46 »
Idézetet írta: GSR - 2012.12.22 szombat, 15:57:33
Na igen.... egyből mindenki arra gondol, hogy azért lett....mert tuti össze volt törve.
A lökös már vagy 3 éve ki lett cserélve, most a középkonzol van folyamatban. A mostani manuális klímás, az új automata lesz, a mostaniban kazettás rádió van (ami szintén ronda) abban meg CD-s lesz, ami megint csak szebb (szerintem). Meg a fészliftes konzol sokkal szebb. Egyébként azért is lesz fészliftesítve, mert gondolok arra is, hogy mi van, ha nem sikerül eladni.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #335 Dátum:
2012.12.22 szombat, 16:06:26 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2012.12.22 szombat, 16:02:46
A lökös már vagy 3 éve ki lett cserélve, most a középkonzol van folyamatban. A mostani manuális klímás, az új automata lesz, a mostaniban kazettás rádió van (ami szintén ronda) abban meg CD-s lesz, ami megint csak szebb (szerintem). Meg a fészliftes konzol sokkal szebb. Egyébként azért is lesz fészliftesítve, mert gondolok arra is, hogy mi van, ha nem sikerül eladni.
A manuális klíma automatára cserélése kapcsán ugye tudod, hogy nem csak középkonzol cserével jár.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Nika91127
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #336 Dátum:
2012.12.22 szombat, 16:14:51 »
Idézetet írta: GSR - 2012.12.22 szombat, 16:06:26
A manuális klíma automatára cserélése kapcsán ugye tudod, hogy nem csak középkonzol cserével jár.....
Meg nem lesz tökéletes...FrancoNeronak volt azthiszem autómatára átalakítva,de a motorban a ventilátor mindig maxon pörgött...
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #337 Dátum:
2012.12.22 szombat, 16:19:45 »
Idézetet írta: GSR - 2012.12.22 szombat, 16:06:26
A manuális klíma automatára cserélése kapcsán ugye tudod, hogy nem csak középkonzol cserével jár.....
Tudom. Fűtőmotor, belső hőmérséklet érzékelő+plusz még kettő másik szenzor a műszerfal alatt, napfény szenzor, meg némi plusz vezeték. Kihagytam valamit? A műszerfal alatti szenzorok kivételével már meg van minden. Ezért mondtam, ha már megvettem, be lesz rakva.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #338 Dátum:
2012.12.22 szombat, 16:38:23 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.12.22 szombat, 16:14:51
Meg nem lesz tökéletes...FrancoNeronak volt azthiszem autómatára átalakítva,de a motorban a ventilátor mindig maxon pörgött...
A motorban milyen ventillátor? Legfeljebb a klímakompresszor nem akart leállni.
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #339 Dátum:
2012.12.22 szombat, 17:10:43 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2012.12.22 szombat, 16:38:23
A motorban milyen ventillátor? Legfeljebb a klímakompresszor nem akart leállni.
Na akkor az
Naplózva
sNatch
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 580
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #340 Dátum:
2012.12.23 vasárnap, 00:04:41 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2012.12.21 péntek, 22:34:51
Megéri venni egy ilyen vasat?
Ahogy olvasom elég fanatik vagy mondeo téren, így bátran mondhatom: nem bánod meg ha kifogsz egy jó darabot az SCi-kből. Én például kifejezetten élvezem és tetszik, hogy nem olyan mint a többi
(Persze addig míg nem kell rá esetleges horror pénzeket költeni
) Motor teljesítménye is egész jónak mondható, bár én egy 1,6os MK1-ből ültem át
Én azt mondanám, ha nem mész olyan sokat, és nem taposod nagyon, akkor vegyél SCI-t (kisebb a meghibásodás lehetősége). Ha nem ez jellemez -sokat mész, és/vagy dinamikusan- akkor maradjon a sima 2 literes.
Naplózva
MKIII 2005 1.8 SC
I
130 LE Ghia Hatchback
stealt
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #341 Dátum:
2012.12.23 vasárnap, 10:22:07 »
Idézetet írta: sNatch - 2012.12.23 vasárnap, 00:04:41
Én azt mondanám, ha nem mész olyan sokat, és nem taposod nagyon, akkor vegyél SCI-t (kisebb a meghibásodás lehetősége). Ha nem ez jellemez -
sokat mész, és/vagy dinamikusan
- akkor maradjon a sima 2 literes.
de akkor 2 literes TDCi
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #342 Dátum:
2012.12.23 vasárnap, 11:10:11 »
Idézetet írta: stealt - 2012.12.23 vasárnap, 10:22:07
de akkor 2 literes TDCi
TDCI-t nem biztos, hogy szeretnék. Az nagyobb lutri,mint a benzines, szerintem. Meg annak sokkal magasabbak az alkatrész árai. A dinamikusságról csak annyit,hogy nem vagyok versenyző. Néha beállok "hülye" üzemmódba, főleg akkor, amikor előjönnek a hétvégi autósok és a 3 sávos Szentendrein beáll a belső sávba 70-es táblánál 40-50-el, majd a rómainál, a Pomáz felé menő kereszteződés előtt (ami a belső sáv) kirakja jobbra az irányjelzőt és kijjebb sorol, mert egyenesen megy tovább. Ezekre mondom azt, hogy B-s jogsija van. A belső sávba szól. Na akkor néha eldurran az agyam és átmegyek hülyébe. Főleg akkor jó, amikor sietnék.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #343 Dátum:
2012.12.23 vasárnap, 11:16:39 »
Idézetet írta: sNatch - 2012.12.23 vasárnap, 00:04:41
Ahogy olvasom elég fanatik vagy mondeo téren, így bátran mondhatom: nem bánod meg ha kifogsz egy jó darabot az SCi-kből. Én például kifejezetten élvezem és tetszik, hogy nem olyan mint a többi
(Persze addig míg nem kell rá esetleges horror pénzeket költeni
) Motor teljesítménye is egész jónak mondható, bár én egy 1,6os MK1-ből ültem át
Én azt mondanám, ha nem mész olyan sokat, és nem taposod nagyon, akkor vegyél SCI-t (kisebb a meghibásodás lehetősége). Ha nem ez jellemez -sokat mész, és/vagy dinamikusan- akkor maradjon a sima 2 literes.
Nem mondanám magam fanatik-nak. A mondi csak véletlenül jött. Előtte egy 1.8-as A-s Vectrám volt, csak kénytelen voltam lecserélni, mert előjöttek a tipikus, az akkori kocsikra jellemző Opel betegségei (rohadás itt-ott) Azt az autót is szerettem. Mióta ez van, ezt is megszerettem, sőt jobban, mint az Opelt. azért nézek elsősorban Mondit, ha cserére szánom el magam. (csak fiatalítás) Az a legfőbb bajom, hogy 2006 környéki évjáratból benzinest csak 3-at találtam a hasznaltauto.hu-n. Egyik az SCI, a másik egy 2.0-ás piros (háááát) a harmadikba meg volt 350 000 km. Az utolsó kilőve. A második is (színe). Marad az SCI. Ja és amit kifelejtettem a csere okaiból nekem kombi kellene.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #344 Dátum:
2012.12.23 vasárnap, 11:47:54 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2012.12.23 vasárnap, 11:10:11
TDCI-t nem biztos, hogy szeretnék. Az nagyobb lutri,mint a benzines, szerintem. Meg annak sokkal magasabbak az alkatrész árai. A dinamikusságról csak annyit,hogy nem vagyok versenyző. Néha beállok "hülye" üzemmódba, főleg akkor, amikor előjönnek a hétvégi autósok és a 3 sávos Szentendrein beáll a belső sávba 70-es táblánál 40-50-el, majd a rómainál, a Pomáz felé menő kereszteződés előtt (ami a belső sáv) kirakja jobbra az irányjelzőt és kijjebb sorol, mert egyenesen megy tovább. Ezekre mondom azt, hogy B-s jogsija van. A belső sávba szól. Na akkor néha eldurran az agyam és átmegyek hülyébe. Főleg akkor jó, amikor sietnék.
Az SCi se kevésbé lutri mint egy TDCi, csak nem megy úgy és többet eszik.
Naplózva
sNatch
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 580
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #345 Dátum:
2012.12.23 vasárnap, 12:18:21 »
Idézetet írta: stealt - 2012.12.23 vasárnap, 10:22:07
de akkor 2 literes TDCi
..ja de én inkább benyás vagyok.
Naplózva
MKIII 2005 1.8 SC
I
130 LE Ghia Hatchback
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #346 Dátum:
2012.12.23 vasárnap, 12:52:54 »
Idézetet írta: stealt - 2012.12.23 vasárnap, 11:47:54
Az SCi se kevésbé lutri mint egy TDCi, csak nem megy úgy és többet eszik.
akinek dízli folyik az érrendszerében az már csak azt tud ajánlani...
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #347 Dátum:
2012.12.23 vasárnap, 12:56:46 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2012.12.23 vasárnap, 12:52:54
akinek dízli folyik az érrendszerében az már csak azt tud ajánlani...
Meg akinek vastag a pénztárcája, mert a dízelek nyitogatják.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lacika71
Vendég
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #348 Dátum:
2012.12.23 vasárnap, 12:57:00 »
Idézetet írta: stealt - 2012.12.23 vasárnap, 11:47:54
Az SCi se kevésbé lutri mint egy TDCi, csak nem megy úgy és többet eszik.
Az lehet, de a benyásban nincs adagoló, porlasztócsúcs, csak, hogy a drágábbakat említsem. Egyébként inkább benyás vagyok én is, ahogy az előttem szólók írták. Az, hogy nem megy úgy, különösebben nem érdekel, nem vagyok versenyző, mint ahogy korábban írtam. Annyira megy a mostani 110 pacis 1.8-asom is, amennyire kell neki. Ha valami csoda folytán mégis dízelt vennék, akkor is inkább a TDDI-t, csak olyat nem fogok találni, főleg nem 2006-ost, mert nem adják el. Ahogy olvasgattam itt, azzal kevesebb a gond, mint a TDCI-vel.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.12.23 vasárnap, 13:14:40 írta Lacika71
»
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: SCi motor
«
Új hozzászólás #349 Dátum:
2012.12.23 vasárnap, 13:10:50 »
Idézetet írta: GSR - 2012.12.23 vasárnap, 12:56:46
Meg akinek vastag a pénztárcája, mert a dízelek nyitogatják.....
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
[
7
]
8
9
10
11
12
13
14
...
23
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ