Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:12:30 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 ... 23   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: SCi motor  (Megtekintve 534717 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
Christiann
Vendég
« Új hozzászólás #300 Dátum: 2012.10.06 szombat, 12:45:27 »

Lehet szerencsés napom van?
http://www.ebay.co.uk/itm/FRONT-LAMBDA-SENSOR-FORD-MONDEO-MK3-10-1-8-SCI-03-/390204701859?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item5ada033ca3
http://www.ebay.co.uk/itm/NGK-Front-Lambda-Sensors-Ford-Mondeo-MK3-1-8-SCi-03-OZA659-EE43-/150855762186?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Car+Make%3AFord|Model%3AMondeo|Plat_Gen%3AMK+III&hash=item231fb4410a
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.06 szombat, 12:47:50 írta Christiann » Naplózva
TTTotya
Vendég
« Új hozzászólás #301 Dátum: 2012.10.06 szombat, 13:17:32 »

Sziasztok
Szia a régit oda tudom adni bármikor az ujjat nem merem kiszedetni addig amíg nem szűnnek meg a hibák...
Most a labdaszondára vadászok...
Most viszont EGR problémám nincs legalább is computer nem írja...
Közben sikerült múlt héten hétfőn szétcsesznem a jobb első gumit (nagy lyuk a kockakövek között..) oldala púpos lett szálszakadás...
Az alufelnik is hengerlésre szorulnak úgyhogy gyorsan vettem 4 lemez felni + téli garnitúra fel...amikor kiderült hogy a hátsó fékbetétek már szinte nincsenek... na az is gyors csere fél nap megint elment...
Most vadászok használt leömlő érzékelőt...

Szia!

Nekem a használt EGR is megteszi, ha teljesen működőképes! Akkor a többit privátban... Smiley

Naplózva
TTTotya
Vendég
« Új hozzászólás #302 Dátum: 2012.10.06 szombat, 13:25:08 »


Sziasztok
Szia a régit oda tudom adni bármikor az ujjat nem merem kiszedetni addig amíg nem szűnnek meg a hibák...
Most a labdaszondára vadászok...
Most viszont EGR problémám nincs legalább is computer nem írja...
Közben sikerült múlt héten hétfőn szétcsesznem a jobb első gumit (nagy lyuk a kockakövek között..) oldala púpos lett szálszakadás...
Az alufelnik is hengerlésre szorulnak úgyhogy gyorsan vettem 4 lemez felni + téli garnitúra fel...amikor kiderült hogy a hátsó fékbetétek már szinte nincsenek... na az is gyors csere fél nap megint elment...
Most vadászok használt leömlő érzékelőt...

Lambda szondája ne olyan mint a sima 1.8-é? Mert akkor sztem nem lesz nehéz találni hozzá!
Az egyik felnim nekem is javítós lesz, mert autópályán érezhetően ráz.. Sad
Naplózva
Christiann
Vendég
« Új hozzászólás #303 Dátum: 2012.10.06 szombat, 14:13:44 »

Sziasztok
Szia a régit oda tudom adni bármikor az ujjat nem merem kiszedetni addig amíg nem szűnnek meg a hibák...
Lambda szondája ne olyan mint a sima 1.8-é? Mert akkor sztem nem lesz nehéz találni hozzá!
Az egyik felnim nekem is javítós lesz, mert autópályán érezhetően ráz.. Sad

Hát tök más mint a sima 1,8 benzin:(((
Naplózva
sNatch
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 580



« Új hozzászólás #304 Dátum: 2012.10.06 szombat, 17:53:45 »

Hát tök más mint a sima 1,8 benzin:(((

Melyik lamdáról beszéltek? Joe-t érdemes keresni amúgy.
Naplózva

MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
TTTotya
Vendég
« Új hozzászólás #305 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 21:53:04 »

Sziasztok! Jó rég voltam erre. Azóta van néhàny fejlemény nálam EGR témában, de sajnos nem oldódott meg. Megkaptam Christiantól a hasznàlt szelepét. Elöször trükkös akartam lenni ès csak a motort cseréltem ki, nem az egész szelepet, de ez nem jelentett megoldàst ezutàn kicseréltük az egész szelepet így az teljesen az "új" van a kocsiban. Elmentem vele pàr szàz km-t, semmi hibaüzenet. Aztán 450 km utàn hibaüzenet fel, kiolvasàs p0401 megint. Fogalmam sincs mit csinàljak.... rinya
Naplózva
sNatch
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 580



« Új hozzászólás #306 Dátum: 2012.11.01 csütörtök, 21:29:40 »

Sziasztok! Jó rég voltam erre. Azóta van néhàny fejlemény nálam EGR témában, de sajnos nem oldódott meg. Megkaptam Christiantól a hasznàlt szelepét. Elöször trükkös akartam lenni ès csak a motort cseréltem ki, nem az egész szelepet, de ez nem jelentett megoldàst ezutàn kicseréltük az egész szelepet így az teljesen az "új" van a kocsiban. Elmentem vele pàr szàz km-t, semmi hibaüzenet. Aztán 450 km utàn hibaüzenet fel, kiolvasàs p0401 megint. Fogalmam sincs mit csinàljak.... rinya

Hello,

A gép viselkedésén vettél valamit észre? Olvasgatok itt ott cikkeket (nekem ugyan 546-van), nekem az jön le (infós vagyok nem autószerelő, szal tipp), hogy vagy a szenzor vagy vezetéke a xar, vagy a kipuff rendszer valamelyik alkotó eleme (Nox dob, vagy a katalizátor)... de elég régóta megyek így és nemsokmindent vettem észre. Ja, de... csak hogy itt az ivanicsnál se értenek az SCi-hez  Undecided

Kiváncsiságból megnéztem mi mibe kerül: Szinte ingyen vannak ezekhez a dobok Cheesy 120-280 Cheesy Szerintem véletlen megszorozták tízzel az árakat Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.01 csütörtök, 21:35:07 írta sNatch » Naplózva

MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
TTTotya
Vendég
« Új hozzászólás #307 Dátum: 2012.11.04 vasárnap, 12:31:52 »

Hello,

A gép viselkedésén vettél valamit észre? Olvasgatok itt ott cikkeket (nekem ugyan 546-van), nekem az jön le (infós vagyok nem autószerelő, szal tipp), hogy vagy a szenzor vagy vezetéke a xar, vagy a kipuff rendszer valamelyik alkotó eleme (Nox dob, vagy a katalizátor)... de elég régóta megyek így és nemsokmindent vettem észre. Ja, de... csak hogy itt az ivanicsnál se értenek az SCi-hez  Undecided

Kiváncsiságból megnéztem mi mibe kerül: Szinte ingyen vannak ezekhez a dobok Cheesy 120-280 Cheesy Szerintem véletlen megszorozták tízzel az árakat Cheesy

Semmi különöset nem vettem rajta észre, csak annyit, hogy kicsit nőtt a fogyasztàst, de az lehet, hogy annak köszönhető, hogy bejöttek a hidegek.... Meg mostanàban olyat csinàl a kocsi, hogy reggel elindulok vele, hideg motorral, normàl ütemben felmelegszik, a normàl tartomànyba, de nem àll be középre. Ott megàll, hiàba megyek vele akàrmennyit, aztàn amikor olyan kedve van beàll szépen közèpre.... Ha nincs kedve akkor nem.
Naplózva
TTTotya
Vendég
« Új hozzászólás #308 Dátum: 2012.11.07 szerda, 16:44:31 »

Na kiegészültünk egy P2297-es kóddal is....
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #309 Dátum: 2012.11.07 szerda, 18:46:20 »

Na kiegészültünk egy P2297-es kóddal is....

P2297 O2 Sensor Out of Range During Deceleration Bank 1, Sensor 1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TTTotya
Vendég
« Új hozzászólás #310 Dátum: 2012.11.07 szerda, 19:00:06 »

P2297 O2 Sensor Out of Range During Deceleration Bank 1, Sensor 1
Az a katalizàtor előtti lambda nem? Azért meglepődök milyen érdekes hibaüzenetek léteznek....
Naplózva
LRosko
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


« Új hozzászólás #311 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 21:59:34 »

Üdv Mindenkinek!
Új vagyok még a fórumon, bár jó ideje Mondeo tulajdonos (MKII 1.8 benzin kombi), és valószínűleg a jövőhéten "újítanék" be egy 2003-as SCI-t! Erről szeretnék jobban érdeklődni,hogy mit érdemes rajta kiemelten megnézni, megvizsgálni, mert - mint bárki más - nem akarok zsákbamacskát venni. A fórumot végigolvasva kicsit beparáztam az alkatrész áraktól - főleg EGR szelep Smiley - ,de bízom benne hogy jót fogok ki! Előre is köszönöm!
Naplózva

MKIII Ford Mondeo 1.8 SCI Ghia kombi
Ex MKII Ford Mondeo 1.8 benzin GLX kombi
TTTotya
Vendég
« Új hozzászólás #312 Dátum: 2012.11.09 péntek, 10:24:21 »

Üdv Mindenkinek!
Új vagyok még a fórumon, bár jó ideje Mondeo tulajdonos (MKII 1.8 benzin kombi), és valószínűleg a jövőhéten "újítanék" be egy 2003-as SCI-t! Erről szeretnék jobban érdeklődni,hogy mit érdemes rajta kiemelten megnézni, megvizsgálni, mert - mint bárki más - nem akarok zsákbamacskát venni. A fórumot végigolvasva kicsit beparáztam az alkatrész áraktól - főleg EGR szelep Smiley - ,de bízom benne hogy jót fogok ki! Előre is köszönöm!

Szia!

Én is nemrég vettem, és bár az EGR-rel nekem van problémám, ez nem jelentkezett vásárláskor, de  nem vészes a helyzet. Az alkatrész árakkal kapcsolatban amit én tapasztaltam, hogy igen, van 1-2 dolog ami drágább, hozzá, de sztem nagy része ugyanannyiba kerül mint 1 sima 1.8-hoz. Egyébként, hogy mire kell kiemelten figyelni? Igazából ugyan azokra a dolgokra, mint egy normál kocsinál, ennek a blokkja a sima 1.8-é csak az üzemanyag továbbító/ befecskendező rendszer különbözik, abban meg ha nem jó valami akkor azt úgyis észreveszitek, valamint mindenképp próbáljátok ki, hogy a réteges üzemmód működik-e. Tehát pörgesd menet közben 3200 fölé és érezned kell, hogy felette megindul, mert akkor vált át a dúsabb levegő/benzin keverékre.
Naplózva
kelly
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Új hozzászólás #313 Dátum: 2012.11.09 péntek, 18:55:54 »

Sziasztok

Én is szemezgetek egy 2006-os SCI motoros Mondeóval. Típushibákért végig olvastam én is nagyjából a fórum ezen részét, de olyan óriási hibákat nem igen találtam max az egr. Én is azt kérdezném hogy mit érdemes meg nézni rajta?
Naplózva
sNatch
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 580



« Új hozzászólás #314 Dátum: 2012.11.10 szombat, 12:46:37 »

Sziasztok

Én is szemezgetek egy 2006-os SCI motoros Mondeóval. Típushibákért végig olvastam én is nagyjából a fórum ezen részét, de olyan óriási hibákat nem igen találtam max az egr. Én is azt kérdezném hogy mit érdemes meg nézni rajta?

Nálam a következők haltak el benne:

Generátor (tipikus, villódzás, stb)
Szífeszítő és vezető görgők (nyik-nyik)
Termosztát
Hátsó kézifék-kötelek berohadtak
meg ez a P0546 fasság...  Roll Eyes

Egyéb kopó alkatrészek: fék; gyertya

Naplózva

MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
kelly
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Új hozzászólás #315 Dátum: 2012.11.11 vasárnap, 15:07:22 »

Hát ezek benne vannak a pakliban. Tudsz olyan dolgot mondani ami végett kerüljem ezt a típust? Mi az ami nem tetszik benne neked? Mióta van meg? Minden érdekel írd le légyszi a tapasztalatodat az autóról. worship


Nálam a következők haltak el benne:

Generátor (tipikus, villódzás, stb)
Szífeszítő és vezető görgők (nyik-nyik)
Termosztát
Hátsó kézifék-kötelek berohadtak
meg ez a P0546 fasság...  Roll Eyes

Egyéb kopó alkatrészek: fék; gyertya


Naplózva
sNatch
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 580



« Új hozzászólás #316 Dátum: 2012.11.11 vasárnap, 23:14:35 »

Hát ezek benne vannak a pakliban. Tudsz olyan dolgot mondani ami végett kerüljem ezt a típust? Mi az ami nem tetszik benne neked? Mióta van meg? Minden érdekel írd le légyszi a tapasztalatodat az autóról. worship

2009 novembere óta van meg (3év) eddig ezeket produkálta. Gyertya, benyaszűrő, meg pár dolog drágább, mint a nem SCi-s alkatrészek, de van egy 6os váltód, és nem traktort vezetsz, kicsit különc is leszel mert ez MÁÁS, mint a többi, viszont nagy általánosságban nézve, a közvetlen befecskendezéses benzines autók, nem nagyon jöttek be egyik gyártónak se: léteznek ilyenek, de inkább TDCi/Tdi logót látsz többet, mint SCi-t. Ezzel nem azt mondom hogy sz*r, ne vegyél ilyet, csak ez a népi megfigyelés ezekkel a motorokkal kapcsolatban. Enyémben most lesz 38ezer plusz az akármennyi, amiről nem tudok(57ezer 4éves autónál, hát nemtom), de bírja a kicsike, egyben volt, szép volt, megvettem. Írtak egy ilyen cikket anno: nem jön ki jobban a dizlis verziónál, de használtan az SCi-t venném ismét.
Esetleg - nem értek hozzá, de tényleg - egy kódolvasóval megnézném mennyire tartja a szivattyú a nyomást az üzemanyag rendszerben. Az alap 4,5 bar-t már olvashattad itt: azt a benzinszűrő intézi, viszont a magasnyomású punepa a szívószelepek vezérműtengelyén már 50-120 bar-t tol. Azonban, ha jól emlékszem csak az alap 4,5 bar-t tudjuk megnézni sima kódolvasóval. Majd az okosabbak kajavítanak, mert ezt már tényleg nem vágom, mi hogy van. Smiley
Naplózva

MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
TTTotya
Vendég
« Új hozzászólás #317 Dátum: 2012.11.16 péntek, 10:32:26 »

Sziasztok!

Na begyűjtöttem egy "P2008 Intake Manifold Runner Control Circuit / Open (Bank 1)" hibaüzenetet is. Tudja valaki esetleg, hogy mi okozhatja ezt és a
"P2297 O2 Sensor Out of Range During Deceleration Bank 1, Sensor 1" -t? <-bár ez (P2297) most nem jött fel, de szerintem csak idő kérdése.

Köszönöm

Naplózva
sNatch
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 580



« Új hozzászólás #318 Dátum: 2012.11.16 péntek, 20:21:22 »

P2008-ra az "örvénylapátok" mozgatásáért felelős elektronikát írják. Meg kell keresni a szívósornál (sajnos szombat estig nem is látom a gépet, hogy megnézzem hol van / hogy néz ki), aztán a csatlakozásokat meg a vezetékeket átnézni. A másikról nem sok értelmeset írtak...  pias
Naplózva

MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
TTTotya
Vendég
« Új hozzászólás #319 Dátum: 2012.11.17 szombat, 22:14:58 »

P2008-ra az "örvénylapátok" mozgatásáért felelős elektronikát írják. Meg kell keresni a szívósornál (sajnos szombat estig nem is látom a gépet, hogy megnézzem hol van / hogy néz ki), aztán a csatlakozásokat meg a vezetékeket átnézni. A másikról nem sok értelmeset írtak...  pias


Kiderült, hogy a p2008 azért jött fel, mert ki lett takarítva a szívósor és az örvénytér, és a tömítések totál tropák voltak, csak a dzsuva eddig eltömítette és most, hogy ki lett pucolva fals levegő jutott a motorba, és szerencsétlen nem tudta úgy vezérelni az örvénylapátokat, hogy jó legyen. Azóta viszont az összes tömítés kicserélve és a kocsi úgy húz mint még soha amióta nálam, van és gyönyörű egyenletes a járása, eddig az volt, de valahogy teljesen kisimult, bekapcsolt klímával jobban húz mint régen kikapcsolttal tette. A másik, hogy legalább kiderült, hogy nincs gond a szívósorral, örvénylapátokkal stb... Remélem a hibaüzenetek is elmaradnak ezután....   Wink wave
Naplózva
sNatch
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 580



« Új hozzászólás #320 Dátum: 2012.11.18 vasárnap, 20:34:06 »

Kiderült, hogy a p2008 azért jött fel, mert ki lett takarítva a szívósor és az örvénytér, és a tömítések totál tropák voltak, csak a dzsuva eddig eltömítette és most, hogy ki lett pucolva fals levegő jutott a motorba, és szerencsétlen nem tudta úgy vezérelni az örvénylapátokat, hogy jó legyen. Azóta viszont az összes tömítés kicserélve és a kocsi úgy húz mint még soha amióta nálam, van és gyönyörű egyenletes a járása, eddig az volt, de valahogy teljesen kisimult, bekapcsolt klímával jobban húz mint régen kikapcsolttal tette. A másik, hogy legalább kiderült, hogy nincs gond a szívósorral, örvénylapátokkal stb... Remélem a hibaüzenetek is elmaradnak ezután....   Wink wave

Na ez is azt bizonyítja, hogy nem kell vakon az OBDnek hinni... örülök, hogy meglett a ludas!  wave
Naplózva

MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
LRosko
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


« Új hozzászólás #321 Dátum: 2012.11.24 szombat, 21:21:15 »

Üdv Mindenkinek!
Végre sikerült! Ma megvettem a gépet! El vagyok ragadtatva tőle, piszkosul megy, jól néz ki, szóval faja! Viszont: hazafelé kigyulladt a benzinmutató feletti kontrol lámpám Sad((( Ezzel kapcsolatosan kérdezném, hogy mindenképpen diagnosztika, mert nagyobb zűr is lehet, vagy annyira ne aggódjak??? Viszont nem bántam meg a vételt, sokkal szebb, s jobb mint gondoltam!
Amúgy milyen árba játszik egy diagnosztika?
Köszönöm!
Naplózva

MKIII Ford Mondeo 1.8 SCI Ghia kombi
Ex MKII Ford Mondeo 1.8 benzin GLX kombi
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #322 Dátum: 2012.11.24 szombat, 23:50:15 »

Üdv Mindenkinek!
Végre sikerült! Ma megvettem a gépet! El vagyok ragadtatva tőle, piszkosul megy, jól néz ki, szóval faja! Viszont: hazafelé kigyulladt a benzinmutató feletti kontrol lámpám Sad((( Ezzel kapcsolatosan kérdezném, hogy mindenképpen diagnosztika, mert nagyobb zűr is lehet, vagy annyira ne aggódjak??? Viszont nem bántam meg a vételt, sokkal szebb, s jobb mint gondoltam!
Amúgy milyen árba játszik egy diagnosztika?
Köszönöm!
Szervízben 3 és 5 ezer Ft között olvassák ki általában, de ha szerencséd van, akkor van a közeledben olyan fórumtárs, akinek van kiolvasója és szívesen kiolvassa neked. Mindenképp derítsd ki mért világít.  integet2
Naplózva
TTTotya
Vendég
« Új hozzászólás #323 Dátum: 2012.11.30 péntek, 12:26:56 »

Üdv Mindenkinek!
Végre sikerült! Ma megvettem a gépet! El vagyok ragadtatva tőle, piszkosul megy, jól néz ki, szóval faja! Viszont: hazafelé kigyulladt a benzinmutató feletti kontrol lámpám Sad((( Ezzel kapcsolatosan kérdezném, hogy mindenképpen diagnosztika, mert nagyobb zűr is lehet, vagy annyira ne aggódjak??? Viszont nem bántam meg a vételt, sokkal szebb, s jobb mint gondoltam!
Amúgy milyen árba játszik egy diagnosztika?
Köszönöm!

Gratula a kocsihoz és használd egészséggel.
A hibát viszont mindenképp olvastasd ki, mert abból tudod majd, hogy mi is konkrétan a gond....
Naplózva
LRosko
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


« Új hozzászólás #324 Dátum: 2012.12.11 kedd, 22:37:32 »

Hiba kiolvastatva! Katalizátor: tanács: hajtsam meg a kocsit !  vigyor3
Ettől függetlenül kell egy stabilizátor csere - kissé kotyog -, meg mintha valami majdnemhogy ütemesen 'kattogna' a motortérben. Alapjáratnál hallottam,de csak időközönként. Félek nehogy a lánc legyen,majd holnap ránézünk! Előző Mondinál már annyi baj volt,lehet már beképzelem!  falbav vigyor3
Naplózva

MKIII Ford Mondeo 1.8 SCI Ghia kombi
Ex MKII Ford Mondeo 1.8 benzin GLX kombi
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #325 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 22:34:27 »

Végigolvastam a fórumot, hát eléggé elkeserítő gondok jöttek elő egyeseknek. Én is most szemezgetek egy 2006-os 1.8 SCI Titanium Turnierrel. Van benne állítólag 145000 km. Az előfordulhat, hogy nincs benne tempomat gyárilag?
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #326 Dátum: 2012.12.21 péntek, 22:02:49 »

Végigolvastam a fórumot, hát eléggé elkeserítő gondok jöttek elő egyeseknek. Én is most szemezgetek egy 2006-os 1.8 SCI Titanium Turnierrel. Van benne állítólag 145000 km. Az előfordulhat, hogy nincs benne tempomat gyárilag?
Igen!
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #327 Dátum: 2012.12.21 péntek, 22:34:51 »

Igen!

Megéri venni egy ilyen vasat?
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #328 Dátum: 2012.12.22 szombat, 00:57:09 »

Megéri venni egy ilyen vasat?

Ne a tempomat megléte, vagy hiánya miatt vegyél autót. Az pont egy olyan extra amit igen könnyű, és nem is túl drága utólag beletenni. integet2
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #329 Dátum: 2012.12.22 szombat, 09:38:55 »

Ne a tempomat megléte, vagy hiánya miatt vegyél autót. Az pont egy olyan extra amit igen könnyű, és nem is túl drága utólag beletenni. integet2

Nem a tempomat miatt kérdeztem, csak úgy általában. A kérdésem tempomat független. Itt az ár-értékarányra meg hasonlókra gondoltam.
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.22 szombat, 11:41:08 írta Lacika71 » Naplózva
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #330 Dátum: 2012.12.22 szombat, 11:55:49 »

Nem a tempomat miatt kérdeztem, csak úgy általában. A kérdésem tempomat független. Itt az ár-értékarányra meg hasonlókra gondoltam.
Pozitívum:6 sebességes váltó, negatívum: drágább az üzemanyagszűrő, mostanában többen küszködnek egr hibával (de ez lehet csak náluk jött elő) Én sima 2.0-ást vennék, de nem akarlak lebeszélni, majd nyilatkoznak még mások is. wave
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #331 Dátum: 2012.12.22 szombat, 15:37:19 »

Pozitívum:6 sebességes váltó, negatívum: drágább az üzemanyagszűrő, mostanában többen küszködnek egr hibával (de ez lehet csak náluk jött elő) Én sima 2.0-ást vennék, de nem akarlak lebeszélni, majd nyilatkoznak még mások is. wave

Tetszik az az autó, meg eléggé jól fel van szerelve, csak a pénzügyminisztert (asszony) kell még meggyőznöm. Már hajlik rá ő is. A pénzt mégg csak-csak elő tudnám teremteni rá, csak a jelenlegit kellene eladnom. Két autót fenntartani sokba kerül. De előttebe akarom fejezni a faceliftesítési projektet (ha már a cuccokat megvettem hozzá), meg áprilisban még műszakira is vinnem kell. Csak utána lesz eladva.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #332 Dátum: 2012.12.22 szombat, 15:54:21 »

Tetszik az az autó, meg eléggé jól fel van szerelve, csak a pénzügyminisztert (asszony) kell még meggyőznöm. Már hajlik rá ő is. A pénzt mégg csak-csak elő tudnám teremteni rá, csak a jelenlegit kellene eladnom. Két autót fenntartani sokba kerül. De előttebe akarom fejezni a faceliftesítési projektet (ha már a cuccokat megvettem hozzá), meg áprilisban még műszakira is vinnem kell. Csak utána lesz eladva.

Én is sima 2.0-át vennék, az sokkal "igénytelenebb" motor, és erőben is jobb. Persze kinek mi tetszik jobban. Azt mondjuk nem értem, hogy minek fészliftesíted, ha úgyis el akarod adni...?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #333 Dátum: 2012.12.22 szombat, 15:57:33 »

Én is sima 2.0-át vennék, az sokkal "igénytelenebb" motor, és erőben is jobb. Persze kinek mi tetszik jobban. Azt mondjuk nem értem, hogy minek fészliftesíted, ha úgyis el akarod adni...?

Na igen.... egyből mindenki arra gondol, hogy azért lett....mert tuti össze volt törve.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #334 Dátum: 2012.12.22 szombat, 16:02:46 »

Na igen.... egyből mindenki arra gondol, hogy azért lett....mert tuti össze volt törve.  vigyor3

A lökös már vagy 3 éve ki lett cserélve, most a középkonzol van folyamatban. A mostani manuális klímás, az új automata lesz, a mostaniban kazettás rádió van (ami szintén ronda) abban meg CD-s lesz, ami megint csak szebb (szerintem). Meg a fészliftes konzol sokkal szebb. Egyébként azért is lesz fészliftesítve, mert gondolok arra is, hogy mi van, ha nem sikerül eladni.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #335 Dátum: 2012.12.22 szombat, 16:06:26 »

A lökös már vagy 3 éve ki lett cserélve, most a középkonzol van folyamatban. A mostani manuális klímás, az új automata lesz, a mostaniban kazettás rádió van (ami szintén ronda) abban meg CD-s lesz, ami megint csak szebb (szerintem). Meg a fészliftes konzol sokkal szebb. Egyébként azért is lesz fészliftesítve, mert gondolok arra is, hogy mi van, ha nem sikerül eladni.

A manuális klíma automatára cserélése kapcsán ugye tudod, hogy nem csak középkonzol cserével jár.....  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #336 Dátum: 2012.12.22 szombat, 16:14:51 »

A manuális klíma automatára cserélése kapcsán ugye tudod, hogy nem csak középkonzol cserével jár.....  Cool

Meg nem lesz tökéletes...FrancoNeronak volt azthiszem autómatára átalakítva,de a motorban a ventilátor mindig maxon pörgött...
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #337 Dátum: 2012.12.22 szombat, 16:19:45 »

A manuális klíma automatára cserélése kapcsán ugye tudod, hogy nem csak középkonzol cserével jár.....  Cool

Tudom. Fűtőmotor, belső hőmérséklet érzékelő+plusz még kettő másik szenzor a műszerfal alatt, napfény szenzor, meg némi plusz vezeték. Kihagytam valamit? A műszerfal alatti szenzorok kivételével már meg van minden. Ezért mondtam, ha már megvettem, be lesz rakva.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #338 Dátum: 2012.12.22 szombat, 16:38:23 »

Meg nem lesz tökéletes...FrancoNeronak volt azthiszem autómatára átalakítva,de a motorban a ventilátor mindig maxon pörgött...

A motorban milyen ventillátor? Legfeljebb a klímakompresszor nem akart leállni.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #339 Dátum: 2012.12.22 szombat, 17:10:43 »

A motorban milyen ventillátor? Legfeljebb a klímakompresszor nem akart leállni.

Na akkor az Smiley
Naplózva
sNatch
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 580



« Új hozzászólás #340 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 00:04:41 »

Megéri venni egy ilyen vasat?

Ahogy olvasom elég fanatik vagy mondeo téren, így bátran mondhatom: nem bánod meg ha kifogsz egy jó darabot az SCi-kből. Én például kifejezetten élvezem és tetszik, hogy nem olyan mint a többi Smiley (Persze addig míg nem kell rá esetleges horror pénzeket költeni Grin) Motor teljesítménye is egész jónak mondható, bár én egy 1,6os MK1-ből ültem át laugh
Én azt mondanám, ha nem mész olyan sokat, és nem taposod nagyon, akkor vegyél SCI-t (kisebb a meghibásodás lehetősége). Ha nem ez jellemez -sokat mész, és/vagy dinamikusan- akkor maradjon a sima 2 literes.  wave worship
Naplózva

MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #341 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 10:22:07 »

Én azt mondanám, ha nem mész olyan sokat, és nem taposod nagyon, akkor vegyél SCI-t (kisebb a meghibásodás lehetősége). Ha nem ez jellemez -sokat mész, és/vagy dinamikusan- akkor maradjon a sima 2 literes.  wave worship
de akkor 2 literes TDCi
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #342 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 11:10:11 »

de akkor 2 literes TDCi

TDCI-t nem biztos, hogy szeretnék. Az nagyobb lutri,mint a benzines, szerintem. Meg annak sokkal magasabbak az alkatrész árai. A dinamikusságról csak annyit,hogy nem vagyok versenyző. Néha beállok "hülye" üzemmódba, főleg akkor, amikor előjönnek a hétvégi autósok és a 3 sávos Szentendrein beáll a belső sávba 70-es táblánál 40-50-el, majd a rómainál, a Pomáz felé menő kereszteződés előtt (ami a belső sáv) kirakja jobbra az irányjelzőt és kijjebb sorol, mert egyenesen megy tovább. Ezekre mondom azt, hogy B-s jogsija van. A belső sávba szól. Na akkor néha eldurran az agyam és átmegyek hülyébe. Főleg akkor jó, amikor sietnék.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #343 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 11:16:39 »

Ahogy olvasom elég fanatik vagy mondeo téren, így bátran mondhatom: nem bánod meg ha kifogsz egy jó darabot az SCi-kből. Én például kifejezetten élvezem és tetszik, hogy nem olyan mint a többi Smiley (Persze addig míg nem kell rá esetleges horror pénzeket költeni Grin) Motor teljesítménye is egész jónak mondható, bár én egy 1,6os MK1-ből ültem át laugh
Én azt mondanám, ha nem mész olyan sokat, és nem taposod nagyon, akkor vegyél SCI-t (kisebb a meghibásodás lehetősége). Ha nem ez jellemez -sokat mész, és/vagy dinamikusan- akkor maradjon a sima 2 literes.  wave worship

Nem mondanám magam fanatik-nak. A mondi csak véletlenül jött. Előtte egy 1.8-as A-s Vectrám volt, csak kénytelen voltam lecserélni, mert előjöttek a tipikus, az akkori kocsikra jellemző Opel betegségei (rohadás itt-ott) Azt az autót is szerettem. Mióta ez van, ezt is megszerettem, sőt jobban, mint az Opelt. azért nézek elsősorban Mondit, ha cserére szánom el magam. (csak fiatalítás) Az a legfőbb bajom, hogy 2006 környéki évjáratból benzinest csak 3-at találtam a hasznaltauto.hu-n. Egyik az SCI, a másik egy 2.0-ás piros (háááát) a harmadikba meg volt 350 000 km. Az utolsó kilőve. A második is (színe). Marad az SCI. Ja és amit kifelejtettem a csere okaiból nekem kombi kellene.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #344 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 11:47:54 »

TDCI-t nem biztos, hogy szeretnék. Az nagyobb lutri,mint a benzines, szerintem. Meg annak sokkal magasabbak az alkatrész árai. A dinamikusságról csak annyit,hogy nem vagyok versenyző. Néha beállok "hülye" üzemmódba, főleg akkor, amikor előjönnek a hétvégi autósok és a 3 sávos Szentendrein beáll a belső sávba 70-es táblánál 40-50-el, majd a rómainál, a Pomáz felé menő kereszteződés előtt (ami a belső sáv) kirakja jobbra az irányjelzőt és kijjebb sorol, mert egyenesen megy tovább. Ezekre mondom azt, hogy B-s jogsija van. A belső sávba szól. Na akkor néha eldurran az agyam és átmegyek hülyébe. Főleg akkor jó, amikor sietnék.
Az SCi se kevésbé lutri mint egy TDCi, csak nem megy úgy és többet eszik.
Naplózva
sNatch
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 580



« Új hozzászólás #345 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 12:18:21 »

de akkor 2 literes TDCi

..ja de én inkább benyás vagyok. Cheesy
Naplózva

MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #346 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 12:52:54 »

Az SCi se kevésbé lutri mint egy TDCi, csak nem megy úgy és többet eszik.

akinek dízli folyik az érrendszerében az már csak azt tud ajánlani...  eplus2
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #347 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 12:56:46 »

akinek dízli folyik az érrendszerében az már csak azt tud ajánlani...  eplus2

Meg akinek vastag a pénztárcája, mert a dízelek nyitogatják..... vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #348 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 12:57:00 »

Az SCi se kevésbé lutri mint egy TDCi, csak nem megy úgy és többet eszik.

Az lehet, de a benyásban nincs adagoló, porlasztócsúcs, csak, hogy a drágábbakat említsem. Egyébként inkább benyás vagyok én is, ahogy az előttem szólók írták. Az, hogy nem megy úgy, különösebben nem érdekel, nem vagyok versenyző, mint ahogy korábban írtam. Annyira megy a mostani 110 pacis 1.8-asom is, amennyire kell neki. Ha valami csoda folytán mégis dízelt vennék, akkor is inkább a TDDI-t, csak olyat nem fogok találni, főleg nem 2006-ost, mert nem adják el. Ahogy olvasgattam itt, azzal kevesebb a gond, mint a TDCI-vel.
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.23 vasárnap, 13:14:40 írta Lacika71 » Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #349 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 13:10:50 »

Meg akinek vastag a pénztárcája, mert a dízelek nyitogatják..... vigyor3

 nyes nyes nyes
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 ... 23   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.08 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.