Hegymászó
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #500 Dátum: 2013.06.16 vasárnap, 23:20:03 » |
|
Sziasztok! Köszönöm az együtt érző szavakat. Az autómat nem szeretem, hanem imádom:) Inkább valami mással kellett volna játszania az" embernek". A szerelőm tényleg nem akármilyen kitartással küzd az autóért (értem). Ha Ő feladja, én is feladom. De még nincs veszve semmi!! ( Talán Kubában van hozzá alkatrész ). Jelzek amint van változás az alkatrész ügyben. Üdv.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Wili75
|
|
« Új hozzászólás #501 Dátum: 2013.06.17 hétfő, 14:21:07 » |
|
Sziasztok! Köszönöm az együtt érző szavakat. Az autómat nem szeretem, hanem imádom:) Inkább valami mással kellett volna játszania az" embernek". A szerelőm tényleg nem akármilyen kitartással küzd az autóért (értem). Ha Ő feladja, én is feladom. De még nincs veszve semmi!! ( Talán Kubában van hozzá alkatrész ). Jelzek amint van változás az alkatrész ügyben. Üdv. Próbára oda tudom adni a kérdéses cuccokat, de eladni nem szeretném őket!!! Küldtem neked privit!
|
|
|
Naplózva
|
Ford Capri 2,3 V6 1981, 2.0 TDCI Mk4 Facelift +36 30 9000 683
|
|
|
laszlo86
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #502 Dátum: 2013.06.30 vasárnap, 15:56:16 » |
|
Sziasztok elég kezdö vagyok a témában lenne egy 2003.12.12.-ei ghia x sci 1.8 bezines kocsim és az lenne a baj hogy a múltkor mentem velle kb 200km és semmi baj nem volt ahogy vissza felle jöttem kb 30km után a kocsi megtorpant és a fordulat lassan el kezdett visszafele esni de hiába nyomtam a gázt nem reagált semmire ez kb 110-120km/h sebbeségnél történt lesett a sebbeség kb 80-ra és ujra elkezdet huzni de mikor elérte a 100km/h akkor megint rángatott mi lehet a gond nem tudom ha valaki találkozott már ilyen problémaval kérem írjon elöre is köszönöm....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #503 Dátum: 2013.06.30 vasárnap, 16:05:19 » |
|
Sziasztok elég kezdö vagyok a témában lenne egy 2003.12.12.-ei ghia x sci 1.8 bezines kocsim és az lenne a baj hogy a múltkor mentem velle kb 200km és semmi baj nem volt ahogy vissza felle jöttem kb 30km után a kocsi megtorpant és a fordulat lassan el kezdett visszafele esni de hiába nyomtam a gázt nem reagált semmire ez kb 110-120km/h sebbeségnél történt lesett a sebbeség kb 80-ra és ujra elkezdet huzni de mikor elérte a 100km/h akkor megint rángatott mi lehet a gond nem tudom ha valaki találkozott már ilyen problémaval kérem írjon elöre is köszönöm....
Ez távolról nem megállapítható. 1. Hibatároló olvasás 2. Élőadat vizsgálat
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
laszlo86
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #504 Dátum: 2013.07.01 hétfő, 03:06:20 » |
|
Sziasztok egy Szerelő már rá nézet és azt mondta hogy a lamdaszondát ki kell cserélni meg az EGR szelepet ki kell takarítani vagy azt is cserélni én kint lakom angliában ezt nekem 120 pounds-ért meg is tette de a hiba ugyanugy fent áll minden oké ha telivan a tank akkor ritkán csinálja de ahogy fogy elfele az üzemanyag egyre sürvebb az érdekeség hogy a kipufogo még durog is olyan mintha útó gyújtása lenne nem értek hozzá ezért is kérek valami féle tanácsot mi is lehet a gond mert nem akarok felesleges pénzeket kidobálni az ablakon és semmi javulás kb kétt napja mentem londonba ami tölem kb 160 km oda addig semmi baj a kocsi megy 180km/h is és mikor beértem londonba egy emelkedö úton egy piros lámpa megálitt és a kocsi egyszercsak elkezdet dadogni és mikor el akartam indulni lefuladt nehezen kb 3 inditásra be indult és onnantol kezdve minden 10 km után azt kellet csinálni hogy mikor éreztem hogy rángat akkor gyujtás le és vissza és minden rendben de kb 10 km után megint rángat és ezt olyan 100-120km/h temponál csinálja ha finoman gyorsulok akkor késsöb de ha kicsitt adok neki akkor abban a pillanatban rángat hát röviden ennyi elöre is köszönöm,,,,,,,
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Conor
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #505 Dátum: 2013.07.01 hétfő, 08:26:12 » |
|
Sziasztok egy Szerelő már rá nézet és azt mondta hogy a lamdaszondát ki kell cserélni meg az EGR szelepet ki kell takarítani vagy azt is cserélni én kint lakom angliában ezt nekem 120 pounds-ért meg is tette de a hiba ugyanugy fent áll minden oké ha telivan a tank akkor ritkán csinálja de ahogy fogy elfele az üzemanyag egyre sürvebb az érdekeség hogy a kipufogo még durog is olyan mintha útó gyújtása lenne nem értek hozzá ezért is kérek valami féle tanácsot mi is lehet a gond mert nem akarok felesleges pénzeket kidobálni az ablakon és semmi javulás kb kétt napja mentem londonba ami tölem kb 160 km oda addig semmi baj a kocsi megy 180km/h is és mikor beértem londonba egy emelkedö úton egy piros lámpa megálitt és a kocsi egyszercsak elkezdet dadogni és mikor el akartam indulni lefuladt nehezen kb 3 inditásra be indult és onnantol kezdve minden 10 km után azt kellet csinálni hogy mikor éreztem hogy rángat akkor gyujtás le és vissza és minden rendben de kb 10 km után megint rángat és ezt olyan 100-120km/h temponál csinálja ha finoman gyorsulok akkor késsöb de ha kicsitt adok neki akkor abban a pillanatban rángat hát röviden ennyi elöre is köszönöm,,,,,,,
Egy gondolat (erősen lehetséges, hogy téves): Ez nekem üzemanyag ellátási hibának tűnik. Benzinszűrőt mikor cseréltél?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #506 Dátum: 2013.07.01 hétfő, 13:04:58 » |
|
Sziasztok egy Szerelő már rá nézet és azt mondta hogy a lamdaszondát ki kell cserélni meg az EGR szelepet ki kell takarítani vagy azt is cserélni én kint lakom angliában ezt nekem 120 pounds-ért meg is tette de a hiba ugyanugy fent áll minden oké ha telivan a tank akkor ritkán csinálja de ahogy fogy elfele az üzemanyag egyre sürvebb az érdekeség hogy a kipufogo még durog is olyan mintha útó gyújtása lenne nem értek hozzá ezért is kérek valami féle tanácsot mi is lehet a gond mert nem akarok felesleges pénzeket kidobálni az ablakon és semmi javulás kb kétt napja mentem londonba ami tölem kb 160 km oda addig semmi baj a kocsi megy 180km/h is és mikor beértem londonba egy emelkedö úton egy piros lámpa megálitt és a kocsi egyszercsak elkezdet dadogni és mikor el akartam indulni lefuladt nehezen kb 3 inditásra be indult és onnantol kezdve minden 10 km után azt kellet csinálni hogy mikor éreztem hogy rángat akkor gyujtás le és vissza és minden rendben de kb 10 km után megint rángat és ezt olyan 100-120km/h temponál csinálja ha finoman gyorsulok akkor késsöb de ha kicsitt adok neki akkor abban a pillanatban rángat hát röviden ennyi elöre is köszönöm,,,,,,,
Ez is csak egy tipp, de a tank szellőzőcsövét is nézd meg, hátha el van dugulva és, ahogy fogy az üzemanyag, vákum keletkezik a tankban.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
laszlo86
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #507 Dátum: 2013.07.02 kedd, 00:50:50 » |
|
Köszönöm a tippeket a szellőző lehet gond mert mikor tankoltam akkor hallottam egy kis sziszegest es akkor talán lehet ez a gond holnap meg is nézem
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kocsisj
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #508 Dátum: 2013.07.26 péntek, 09:40:26 » |
|
Sziasztok! Tegnap elkezdett rakoncátlankodni az alapjáratom.750-1500-ig hullámzik.Mi okozhatja ezt?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gravitydave
|
|
« Új hozzászólás #509 Dátum: 2013.07.26 péntek, 11:16:00 » |
|
Sziasztok! Tegnap elkezdett rakoncátlankodni az alapjáratom.750-1500-ig hullámzik.Mi okozhatja ezt? valoszinuleg lambda szonda hibas, kosd le, es ha ugyanugy hullamzik az alapjarat akkor megvan a ludas
|
|
|
Naplózva
|
2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line 2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
|
|
|
kocsisj
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #510 Dátum: 2013.07.26 péntek, 13:07:46 » |
|
Mindkettőt?Ha jól tudom ebben kettő van.Hiba üzenet nincs. valoszinuleg lambda szonda hibas, kosd le, es ha ugyanugy hullamzik az alapjarat akkor megvan a ludas
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Wili75
|
|
« Új hozzászólás #511 Dátum: 2013.07.27 szombat, 07:14:03 » |
|
Mindkettőt?Ha jól tudom ebben kettő van.Hiba üzenet nincs.
Majdnem!! 3+1db hőérzékelő szonda! A légtömegmérőt kitakarítottad már, az is okozhat ilyen jelenségeket!
|
|
|
Naplózva
|
Ford Capri 2,3 V6 1981, 2.0 TDCI Mk4 Facelift +36 30 9000 683
|
|
|
kocsisj
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #512 Dátum: 2013.07.29 hétfő, 19:35:11 » |
|
A légtömegmérőt még nem takaritottam.Szét szedtem, de csak 3 pálcikát találtam benne.Nincs benne szemre semmi. A pillangó szelepet pucolom ki holnap.Aztán megpróbálom megkeresni az alapjárati motort.Sajnos nem tudom hol van.A TIS az otthoni gépemen van 750km-re.Ha esetleg valaki megirná hol van, megköszönném.
Majdnem!! 3+1db hőérzékelő szonda! A légtömegmérőt kitakarítottad már, az is okozhat ilyen jelenségeket!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
laszlo86
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #513 Dátum: 2013.09.21 szombat, 06:54:19 » |
|
Üdv mindenkinek azt szeretném kérdezni hogy van nekem egy 2003.12.12. 1.8 GHIA X SCI mondeom és hogy az igaz e hogy kétt katalizátor legyen benne mert a szerelö azt mondta hogy anyi van benne és hogy az egyiket kiberhelték és a javitása kb 1000 font mert a kocsi problémája hogy inkább melegeb idöben igaz ritkán fordul elö de a kocsi egyszercsak megtorpan és nem engedi a motor 3250-RMP fölé pörögni pl mikor elöjön ez a probléma akkor 5.-ben nem engedi 3250 fölé de be teszem 6.-ba mig el nem éri 3250-RMP-ét addig mintha semmi baja nem lenne frankón megy? ?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Conor
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #514 Dátum: 2013.09.21 szombat, 12:30:48 » |
|
Üdv mindenkinek azt szeretném kérdezni hogy van nekem egy 2003.12.12. 1.8 GHIA X SCI mondeom és hogy az igaz e hogy kétt katalizátor legyen benne mert a szerelö azt mondta hogy anyi van benne és hogy az egyiket kiberhelték és a javitása kb 1000 font mert a kocsi problémája hogy inkább melegeb idöben igaz ritkán fordul elö de a kocsi egyszercsak megtorpan és nem engedi a motor 3250-RMP fölé pörögni pl mikor elöjön ez a probléma akkor 5.-ben nem engedi 3250 fölé de be teszem 6.-ba mig el nem éri 3250-RMP-ét addig mintha semmi baja nem lenne frankón megy? ? Érdekes, off-on 2 katalizátorom van (igaz, dízeles autó), ki kellett belezni a hátsót, most épphogy jobban megy, könnyebben felpörög. Katalizátor sajnos nem olcsó mulatság.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #515 Dátum: 2013.09.22 vasárnap, 16:03:20 » |
|
Üdv mindenkinek azt szeretném kérdezni hogy van nekem egy 2003.12.12. 1.8 GHIA X SCI mondeom és hogy az igaz e hogy kétt katalizátor legyen benne mert a szerelö azt mondta hogy anyi van benne és hogy az egyiket kiberhelték és a javitása kb 1000 font mert a kocsi problémája hogy inkább melegeb idöben igaz ritkán fordul elö de a kocsi egyszercsak megtorpan és nem engedi a motor 3250-RMP fölé pörögni pl mikor elöjön ez a probléma akkor 5.-ben nem engedi 3250 fölé de be teszem 6.-ba mig el nem éri 3250-RMP-ét addig mintha semmi baja nem lenne frankón megy? ? Tudtommal kettő van benne. Talán kérdezd meg wili75 fórumtársunk, hátha meg van neki még a katalizátora annak, amit bontott. Vagy mk2-t. Ő is bontott már SCi-t.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sNatch
|
|
« Új hozzászólás #516 Dátum: 2013.10.10 csütörtök, 19:39:53 » |
|
Itt se most jártam Kettő katalizátor van benne. Pikcsör klikk
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
|
|
|
Mad-V
|
|
« Új hozzászólás #517 Dátum: 2013.10.11 péntek, 18:43:46 » |
|
Melyik az a kettő? Nekem ez balról jobbra egy katalizátornak, egy flexi csőnek, és két dobnak tűnik.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Betti
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #518 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 09:15:51 » |
|
sziasztok! Teljesen tudatlan vagyok autó szerelési ügyekben. Felvetődött hibák miatt elvittük az autót /Mondeo 2005. márciusi,1.8 SCI/ a márkaszervizbe, ahol hengerfej problémát állapítottak meg. Kaptam egy igen húzós árajánlatot, amelyben már az nem tetszik, hogy mindenképp vezérműláncot is cserélnének... Alapvető probléma az autón az volt, hogy felforrt a víz, majd utántöltés után eltűnt a folyadék, aztán kifolyt egy hányada alul. Ezt követően megint utántöltés, azóta nem folyik ki, nem forrt fel,de a kocsi "kuruttyol" és már kicsit égett gumiszagos. Így vittük el szemvízbe. Különben a hiba külföldi nyaralás során jött elő, ahol egy szervizes a számítógépre kötve termosztát problémát jelzett. Segítséget kérek, tud Valaki javasolni egy korrekt szerelőt, aki nem vág át és elérhető áron dolgozik. köszi, privát mailem: n.h.b@digikabel.hu
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Betti
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #519 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 09:25:44 » |
|
BP. XIX. kerületben lakom. Valahol nem túl messze lenne a legoptimálisabb.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #520 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 09:28:27 » |
|
BP. XIX. kerületben lakom. Valahol nem túl messze lenne a legoptimálisabb.
Elég egy helyre beírni. Hidd el fogsz kapni értelmes választ is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Betti
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #521 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 09:42:25 » |
|
ok,igazad van, még kicsit elveszett vagyok itt!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #522 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 09:45:26 » |
|
ok,igazad van, még kicsit elveszett vagyok itt!
Semmi gond. Majd megszokod, hogy melyik az a válasz, amelyik érdemi és melyik az, amelyik csak "vérszívás". Jó kis társaság ez.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
roland11111
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #523 Dátum: 2013.10.19 szombat, 09:52:12 » |
|
Sziasztok még uj vagyok mondeosok körében. Kb 4 honapja vetem egy mondeot 1,8sci 2006-kombi. Bal elelye sérülhetet valamikor kormánylégzsák kinyilt gondolom és kicserélték de nem tempomatosra namost én vetem tempomatos kórmányt és ujbol kicseréltem de nem müködik ebe kérnék segitséget. Kábelek megvanak gyárilag kapcsolok is. Elöre is köszönön.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #524 Dátum: 2013.10.19 szombat, 22:03:26 » |
|
Sziasztok még uj vagyok mondeosok körében. Kb 4 honapja vetem egy mondeot 1,8sci 2006-kombi. Bal elelye sérülhetet valamikor kormánylégzsák kinyilt gondolom és kicserélték de nem tempomatosra namost én vetem tempomatos kórmányt és ujbol kicseréltem de nem müködik ebe kérnék segitséget. Kábelek megvanak gyárilag kapcsolok is. Elöre is köszönön.
Miből gondolod, hogy előtte volt benne tempomat?
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
roland11111
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #525 Dátum: 2013.10.20 vasárnap, 09:48:24 » |
|
Szia! Nemigazántudom hogy volte benne tempomat.be motor kod megegyezet. A tempomatal esöszenzor sötétedésre kapcsolo lámpák még az ülésbe is légzsákvan és a müszerfel tesztnél kiirja a komputer be lehet csak én gondolom roszul. És a szervizbe azt mondták lehet csak kábel szakadás van.de igazábol nagyon nem foglalkoztak velem csak azt monták ha ök csinálják meg akor 30000-150000 ezer is lehet a munkadij mire megtalályák a hibát.én kérdeztem nincse biztositék vagy relé valahol hátha csak az a hiba ara nem mondtak semit
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #526 Dátum: 2013.10.20 vasárnap, 21:13:50 » |
|
Szia! Nemigazántudom hogy volte benne tempomat.be motor kod megegyezet. A tempomatal esöszenzor sötétedésre kapcsolo lámpák még az ülésbe is légzsákvan és a müszerfel tesztnél kiirja a komputer be lehet csak én gondolom roszul. És a szervizbe azt mondták lehet csak kábel szakadás van.de igazábol nagyon nem foglalkoztak velem csak azt monták ha ök csinálják meg akor 30000-150000 ezer is lehet a munkadij mire megtalályák a hibát.én kérdeztem nincse biztositék vagy relé valahol hátha csak az a hiba ara nem mondtak semit
http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do;jsessionid=CDFC5F783C7FBDF163750882B23001F2.fcvas502Ide begépeled az alvázszámot és megmondja, hogy raktak-e bele gyárilag vagy sem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #527 Dátum: 2013.10.21 hétfő, 07:31:43 » |
|
Szia! Nemigazántudom hogy volte benne tempomat.be motor kod megegyezet. A tempomatal esöszenzor sötétedésre kapcsolo lámpák még az ülésbe is légzsákvan és a müszerfel tesztnél kiirja a komputer be lehet csak én gondolom roszul. És a szervizbe azt mondták lehet csak kábel szakadás van.de igazábol nagyon nem foglalkoztak velem csak azt monták ha ök csinálják meg akor 30000-150000 ezer is lehet a munkadij mire megtalályák a hibát.én kérdeztem nincse biztositék vagy relé valahol hátha csak az a hiba ara nem mondtak semit
Nem tudod, de korábban mégis azt írtad. Miszerint kicserélték a tempomatos légzsákot egy nem tempomatosra. A motorkód mivel egyezett meg? A tempomathoz nincs köze a motorkódnak. Neked furcsa csak az ülésben lévő légzsák és az esőszenzor, automata lámpa...... Mit ír ki a műszercsoport teszt? A tempomatot? Ez érdekes.......... Nézz be a pedálokhoz, ha a fékpedálnál 2 db pedálkapcsoló van a kuplungpedálnál pedig 1 db. Ha ezek ott vannak, akkor jó eséllyel van benne.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
roland11111
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #528 Dátum: 2013.10.21 hétfő, 09:08:38 » |
|
Persze a pedáloknál is megvan az öszes kapcsolo kábelek is a hején vanak! Szerintem nem kap áramot. Nemigazán tudom melyik biztositék tartozik hozá vagy relé
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zoleex
|
|
« Új hozzászólás #529 Dátum: 2013.10.21 hétfő, 09:44:54 » |
|
Persze a pedáloknál is megvan az öszes kapcsolo kábelek is a hején vanak! Szerintem nem kap áramot. Nemigazán tudom melyik biztositék tartozik hozá vagy relé A belső bizt. táblán F82 (7.5A) tartozik a tempomathoz. Relé nincs. Az SCi-ben nem tudom, hogy milyen gázpedál van(elektromos,bovdenes)? Ha bovdenes akkor a motortérben kell lennie a bal toronynál a tempomat motornak. Ezeket olvasd el: http://mondeo.hu/index.php?topic=5073.0
|
|
|
Naplózva
|
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia 2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
|
|
|
roland11111
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #530 Dátum: 2013.10.21 hétfő, 13:19:05 » |
|
Köszi! Megnézem a biztit. Ja és elektromos gázpedál van. Majd irok hogy mire jutotam.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zoleex
|
|
« Új hozzászólás #531 Dátum: 2013.10.21 hétfő, 15:00:26 » |
|
Köszi! Megnézem a biztit. Ja és elektromos gázpedál van. Majd irok hogy mire jutotam. Akkor tempomat motort ne keress.
|
|
|
Naplózva
|
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia 2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
|
|
|
laszlo86
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #532 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 13:02:11 » |
|
Hello mindenkinek az lenne a kérdésem hogy van egy P0546-os hiba üzenet a szerelö kicseréltte a sensort kb 1 óra múlva ugyanugy vissza dobta ezt a hiba kódot találkozott már valaki ilyen hibával vagy csak a senzor lehet a ludas
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #533 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 14:21:07 » |
|
Hello mindenkinek az lenne a kérdésem hogy van egy P0546-os hiba üzenet a szerelö kicseréltte a sensort kb 1 óra múlva ugyanugy vissza dobta ezt a hiba kódot találkozott már valaki ilyen hibával vagy csak a senzor lehet a ludas
P0546 Exhaust Gas Temperature Sensor Circuit High - Bank 1 Sensor 1 vagy ellenkezőleg.a szenzornak semmi baja nem volt egyébként sem.csak rossz jelet ad.vagyis nem jó értéket mér.vagyis okozhatja az is ha kifúj a kipufogó rendszered,vagy esetleg túl sok benzin ég el a kipufogóban-ergo sok anyagot kap a gép.nem fogyizik sokat?
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #534 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 19:14:08 » |
|
P0546 Exhaust Gas Temperature Sensor Circuit High - Bank 1 Sensor 1
vagy ellenkezőleg.a szenzornak semmi baja nem volt egyébként sem.csak rossz jelet ad.vagyis nem jó értéket mér.vagyis okozhatja az is ha kifúj a kipufogó rendszered,vagy esetleg túl sok benzin ég el a kipufogóban-ergo sok anyagot kap a gép.nem fogyizik sokat?
...vagy vezeték szakadás, kontakt hiba (circuit high) ilyenkor generálja ezt
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
laszlo86
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #535 Dátum: 2013.10.25 péntek, 07:16:40 » |
|
P0546 Exhaust Gas Temperature Sensor Circuit High - Bank 1 Sensor 1
vagy ellenkezőleg.a szenzornak semmi baja nem volt egyébként sem.csak rossz jelet ad.vagyis nem jó értéket mér.vagyis okozhatja az is ha kifúj a kipufogó rendszered,vagy esetleg túl sok benzin ég el a kipufogóban-ergo sok anyagot kap a gép.nem fogyizik sokat?
A fogyasztásom a cumpoter szerint 8,3 ezt városi használatban mutattja szoval szerintem a fogyasztásom az nem rosz..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #536 Dátum: 2013.10.25 péntek, 07:20:05 » |
|
A fogyasztásom a cumpoter szerint 8,3 ezt városi használatban mutattja szoval szerintem a fogyasztásom az nem rosz..
A computer az esetek 98%-ában marhaságokat ír ki. Nekem 4,3-at ír, de soha nem evett annyit. Számolással 5,5-5,8-ra szokott kijönni. Számold ki, az pontosabb képet ad.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #537 Dátum: 2013.10.25 péntek, 07:26:55 » |
|
A computer az esetek 98%-ában marhaságokat ír ki. Nekem 4,3-at ír, de soha nem evett annyit. Számolással 5,5-5,8-ra szokott kijönni. Számold ki, az pontosabb képet ad.
Benzinesnél hosszútávot figyel és rendszerint többet mutat. (nekem, normál benzines) Nekem 8.0-án áll a 7.9-es és a 7.3-as számolnál is.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
laszlo86
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #538 Dátum: 2013.10.25 péntek, 07:30:00 » |
|
...vagy vezeték szakadás, kontakt hiba (circuit high) ilyenkor generálja ezt
Értem és ilyenkor mi a teendö kicsitt meg vagyok álldva jobbnál jobb szerelökel mert kint lakom angliában eddig ez a harmadik szerelö akihez vittem de a többi azt mondta adjam el és vegyek egy normál mondeot ezzek nem nagyon akarnak olyanal foglalkozni ami egy kicsitt nehezebb a megszokott javításoknál igy csak költtöm a pénzt a semmire mert ugyan ott állok ahol a part szakad mert most is jeleztem a szerelönek hogy ugyan ugy feljött a hiba kód azt mondta hogy hétfön vigyem vissza addigra szerez egy másik sensort mert garanciás nem is mondta hogy akár kontakt hiba vagy túl sokat fogyasztana erröl nem beszélt csak hogy a sensor ki kell cserélni.. Elöre is köszönöm az eddigi válaszokat --
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #539 Dátum: 2013.10.25 péntek, 07:31:59 » |
|
Benzinesnél hosszútávot figyel és rendszerint többet mutat. (nekem, normál benzines)
Nekem 8.0-án áll a 7.9-es és a 7.3-as számolnál is.
Szerintem sok különbség nincs a kettő műszeregység fed comp-ja között. Ha nem nullázom le az átlagfogyasztást, akkor nekem is hosszútávot mutat. Olyan még nem volt, hogy többet mutatott volna. Nem is igazán foglalkozok vele. A hátralevő km-t viszont viszonylag pontosan mutatja. Amikor megtankolok, akkor nagyjából ki szoktam számolni, hogy kb mennyi maradt még a tankban és a kiírt hátralevő km-ből és a számolt fogyasztásból kiszámolom. Általában az az érték ki is szokott jönni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #540 Dátum: 2013.10.25 péntek, 07:34:18 » |
|
Értem és ilyenkor mi a teendö kicsitt meg vagyok álldva jobbnál jobb szerelökel mert kint lakom angliában eddig ez a harmadik szerelö akihez vittem de a többi azt mondta adjam el és vegyek egy normál mondeot ezzek nem nagyon akarnak olyanal foglalkozni ami egy kicsitt nehezebb a megszokott javításoknál igy csak költtöm a pénzt a semmire mert ugyan ott állok ahol a part szakad mert most is jeleztem a szerelönek hogy ugyan ugy feljött a hiba kód azt mondta hogy hétfön vigyem vissza addigra szerez egy másik sensort mert garanciás nem is mondta hogy akár kontakt hiba vagy túl sokat fogyasztana erröl nem beszélt csak hogy a sensor ki kell cserélni.. Elöre is köszönöm az eddigi válaszokat --
Olvasd el a korábbi hozzászólásokat is. Valahol az elején ecsetelik az EGR problémákat.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #541 Dátum: 2013.10.25 péntek, 07:38:23 » |
|
Olvasd el a korábbi hozzászólásokat is. Valahol az elején ecsetelik az EGR problémákat.
Abban a hibaüzenetben sehol nem bújik el az EGR. Egy hőmérséklet szenzor áramkörével kapcsolatos a kód.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #542 Dátum: 2013.10.25 péntek, 07:41:31 » |
|
Abban a hibaüzenetben sehol nem bújik el az EGR. Egy hőmérséklet szenzor áramkörével kapcsolatos a kód. Valóban. Az Exthaus Gas megzavart. Attól még elolvashatja. Lehet, hogy korábban valakinek volt ilyen jellegű gondja.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
laszlo86
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #543 Dátum: 2013.10.25 péntek, 07:42:53 » |
|
Abban a hibaüzenetben sehol nem bújik el az EGR. Egy hőmérséklet szenzor áramkörével kapcsolatos a kód. és ez elég nagy probléma vagy azért ne idegeskedjek anyira rajta.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
laszlo86
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #544 Dátum: 2013.10.25 péntek, 07:46:04 » |
|
Valóban. Az Exthaus Gas megzavart. Attól még elolvashatja. Lehet, hogy korábban valakinek volt ilyen jellegű gondja.
igen és ez volt az elsö dolog amit megtettem ahogy beregisztráltam is mert teljesen nem hozzá értö vagyok és kiváncsi voltam milyen problémák a leggyakoribak ennél a motor tipusnál
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #545 Dátum: 2013.10.25 péntek, 07:48:09 » |
|
igen és ez volt az elsö dolog amit megtettem ahogy beregisztráltam is mert teljesen nem hozzá értö vagyok és kiváncsi voltam milyen problémák a leggyakoribak ennél a motor tipusnál
Én is végigolvastam, amikor az előző gépem csereérett lett. Az eredmény alul olvasható. Azzal is vannak/lehetnek gondok, de könnyebb hozzá alkatrészt szerezni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Betti
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #546 Dátum: 2013.10.26 szombat, 14:14:52 » |
|
Sziasztok!
Keresek egy jó állapotú hengerfejet megvételre, 1,8 SCI mondeom van. üdv.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sNatch
|
|
« Új hozzászólás #547 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 08:48:32 » |
|
Melyik az a kettő? Nekem ez balról jobbra egy katalizátornak, egy flexi csőnek, és két dobnak tűnik. Az elején jól kezdted. Katalizátor - Flexi cső - Mégegykatalizátor - egy dob. Aztán megy a cső balra 1 dobocska, onnan foyltatódik a cső jobb dobocska és kipofogunk
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
|
|
|
sNatch
|
|
« Új hozzászólás #548 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 08:52:42 » |
|
Hello mindenkinek az lenne a kérdésem hogy van egy P0546-os hiba üzenet a szerelö kicseréltte a sensort kb 1 óra múlva ugyanugy vissza dobta ezt a hiba kódot találkozott már valaki ilyen hibával vagy csak a senzor lehet a ludas
Nekem is ez van. Lassan kiég a kis sárga lámpa. Ivanicsnál is a szenzort akarták cserélni valami 95 pénzért. Jó vicc volt, mert szeretem az angol humort is. Az autó megy, nem eszik sokat, műszakin is minden megfelelt, akkor had égjen. Bánt, de nincs a környéken ember akiben megbízok, szal ígymarad. Ez van.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
|
|
|
Mad-V
|
|
« Új hozzászólás #549 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 09:54:14 » |
|
Az elején jól kezdted. Katalizátor - Flexi cső - Mégegykatalizátor - egy dob. Aztán megy a cső balra 1 dobocska, onnan foyltatódik a cső jobb dobocska és kipofogunk Ok, hiszek Neked
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|