Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:05:48
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
268
269
270
271
272
273
274
[
275
]
276
277
278
279
280
281
282
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113488 alkalommal)
0 Felhasználó és 45 vendég van a témában
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13700 Dátum:
2015.03.23 hétfő, 08:29:08 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.03.23 hétfő, 07:23:42
Sziasztok!
ma reggel a kézifék visszajelző menet közben elkezdett villogni, egyszer elalszik, egyszer kigyullad.
mi a franc?
Segítsetek, kérlek!
Fékolaj nem tűnik el csak úgy magától. Nézd meg a fékbetéteket, hogy nem-e túlságosan kopottak, illetve nincs-e szivárgás valahol.
Btw, ennek mi köze a TDDI motorhoz?!
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13701 Dátum:
2015.03.23 hétfő, 12:33:59 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2015.03.23 hétfő, 08:29:08
Fékolaj nem tűnik el csak úgy magától. Nézd meg a fékbetéteket, hogy nem-e túlságosan kopottak, illetve nincs-e szivárgás valahol.
Btw, ennek mi köze a TDDI motorhoz?!
ne haragudj, semmi, csak ide szoktam írni, és ez eléggé sos lenne, hogy pont kerüljön a végére.
sorry még egyszer.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13702 Dátum:
2015.03.23 hétfő, 12:45:50 »
Idézetet írta: alf - 2015.03.23 hétfő, 08:15:23
kevés.lötyög,hibát jelez.maxra töltsd fel!
mivel nem fogyhat nem illik töltögetni.azért ment le, mert elkopott a betét valószínű
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13703 Dátum:
2015.03.23 hétfő, 12:56:02 »
Idézetet írta: GinJoy - 2015.03.23 hétfő, 12:45:50
mivel nem fogyhat nem illik töltögetni.azért ment le, mert elkopott a betét valószínű
simán lehet még üzemi vastagságon,csak elkopott úgy 5mm belőle.mit tesz?Utántölt vazze.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13704 Dátum:
2015.03.23 hétfő, 13:03:46 »
Idézetet írta: alf - 2015.03.23 hétfő, 12:56:02
simán lehet még üzemi vastagságon,csak elkopott úgy 5mm belőle.mit tesz?Utántölt vazze.
Akkor töltse. De akkor is hülyeség
úgy van az a tartály kalibrálva, hogy újnál legyen max-ig, és ha elkopott akkor jelez kb
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13705 Dátum:
2015.03.23 hétfő, 17:55:22 »
egyelőre rátöltök kicsit, de mindenképpen megnézetem.
köszönöm a segítséget.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13706 Dátum:
2015.03.23 hétfő, 18:40:40 »
Idézetet írta: GinJoy - 2015.03.23 hétfő, 13:03:46
Akkor töltse. De akkor is hülyeség
úgy van az a tartály kalibrálva, hogy újnál legyen max-ig, és ha elkopott akkor jelez kb
nem így van.a szint mindig a maxon kell legyen.ha kopik a betét,akkor is.gondos gazda utántölt mindig.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13707 Dátum:
2015.03.23 hétfő, 18:48:07 »
Idézetet írta: alf - 2015.03.23 hétfő, 18:40:40
nem így van.a szint mindig a maxon kell legyen.ha kopik a betét,akkor is.gondos gazda utántölt mindig.
ez nagy hülyeség
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13708 Dátum:
2015.03.23 hétfő, 20:37:01 »
Idézetet írta: GinJoy - 2015.03.23 hétfő, 18:48:07
ez nagy hülyeség
részedről.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13709 Dátum:
2015.03.24 kedd, 08:13:39 »
Idézetet írta: alf - 2015.03.23 hétfő, 20:37:01
részedről.
művelődjé a témába dikk
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13710 Dátum:
2015.03.24 kedd, 08:21:12 »
Idézetet írta: GinJoy - 2015.03.24 kedd, 08:13:39
művelődjé a témába dikk
minek.mindig maxon vannak a nívószintjeim.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13711 Dátum:
2015.03.24 kedd, 10:37:58 »
Idézetet írta: alf - 2015.03.24 kedd, 08:21:12
minek.mindig maxon vannak a nívószintjeim.
lenne pedig mit tanulnod, ha a motorolaj szint megy le, akkor pl dugattyút kell cserélni, vagy hajtókart. ha a szervó szint, akkor meg a kormányon kopott le a bőr
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13712 Dátum:
2015.03.24 kedd, 10:40:07 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.03.24 kedd, 10:37:58
lenne pedig mit tanulnod, ha a motorolaj szint megy le, akkor pl dugattyút kell cserélni, vagy hajtókart. ha a szervó szint, akkor meg a kormányon kopott le a bőr
jó, hogy ilyen hozzáértők vannak itt.
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13713 Dátum:
2015.03.24 kedd, 12:20:24 »
Idézetet írta: GinJoy - 2015.03.24 kedd, 10:40:07
jó, hogy ilyen hozzáértők vannak itt.
mivan,visszanyalt a fagyi?!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13714 Dátum:
2015.03.24 kedd, 13:50:21 »
Idézetet írta: alf - 2015.03.24 kedd, 12:20:24
mivan,visszanyalt a fagyi?!
tudom még ragozni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13715 Dátum:
2015.03.24 kedd, 14:13:02 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.03.24 kedd, 13:50:21
tudom még ragozni
de ráérünk!
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13716 Dátum:
2015.03.24 kedd, 14:19:16 »
Idézetet írta: Cs12 - 2015.03.24 kedd, 14:13:02
de ráérünk!
az
úton feléd a csomag
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13717 Dátum:
2015.03.24 kedd, 14:40:12 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.03.24 kedd, 14:19:16
az
úton feléd a csomag
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13718 Dátum:
2015.03.24 kedd, 16:26:20 »
Idézetet írta: alf - 2015.03.24 kedd, 12:20:24
mivan,visszanyalt a fagyi?!
mármint hogy már ketten beszéltek hülyeséget?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13719 Dátum:
2015.03.24 kedd, 19:36:01 »
Idézetet írta: GinJoy - 2015.03.24 kedd, 16:26:20
mármint hogy már ketten beszéltek hülyeséget?
csak ne menj autópályára,mert mindenki szembe fog veled haladni....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13720 Dátum:
2015.03.24 kedd, 21:16:28 »
Srácok.
Mondjatok egy normális szervizt / szerelőt bp-en, vagy a környéken, aki el is vállalja a verdát, a vízpumpával harmadszor viszem vissza oda, ahova vittem eddig, most már csak azért is megcsináltatom velük gariban, de a féket nem merem ilyen bandára rábízni, illetve még mindig kipufogószag jön be a kocsiba, szerintük meg minden rendben
Köszi
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13721 Dátum:
2015.03.24 kedd, 21:23:52 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.03.24 kedd, 21:16:28
Srácok.
Mondjatok egy normális szervizt / szerelőt bp-en, vagy a környéken, aki el is vállalja a verdát, a vízpumpával harmadszor viszem vissza oda, ahova vittem eddig, most már csak azért is megcsináltatom velük gariban, de a féket nem merem ilyen bandára rábízni, illetve még mindig kipufogószag jön be a kocsiba, szerintük meg minden rendben
Köszi
Etért (sem) nem járok szerelőhöz.....
Mit tudnak elbaxni egy vízpumpa cserén?
Én 2óra alatt megcsináltam magamnak (ennek már lassan 2éve), úgy hogy még nem cseréltem mondeo vízpumpát és elsőre jó lett.....
Vidd el Tibihez (GSR) ő megcsinálja rendesen.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13722 Dátum:
2015.03.24 kedd, 21:30:11 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.03.24 kedd, 21:23:52
Etért (sem) nem járok szerelőhöz.....
Mit tudnak elbaxni egy vízpumpa cserén?
Én 2óra alatt megcsináltam magamnak (ennek már lassan 2éve), úgy hogy még nem cseréltem mondeo vízpumpát és elsőre jó lett.....
Vidd el Tibihez (GSR) ő megcsinálja rendesen.
Írtam neki, szerintem nem nagyon ér rá, vagy nem tudom.
Én is megcsinálnám, csak a panel előtt nehéz szerelni
Ha lenne egy aknám, már kész lenne minden...
Így sajnos muszáj leszek egy normális szerelőt keresni.
Azt meg, hogy mit lehet elbaxni egy vízpumpa cserén ne kérdezd, de folyik, meg utána is, hogy másodszorra visszavittem.
De ezt inkább nem kommentálom, mert már a kocsin fogom kitölteni a mérgem, és eladom a végén
De jobb lenne, ha inkább jó lenne végre.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13723 Dátum:
2015.03.24 kedd, 21:39:58 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.03.24 kedd, 21:30:11
Írtam neki, szerintem nem nagyon ér rá, vagy nem tudom.
Én is megcsinálnám, csak a panel előtt nehéz szerelni
Ha lenne egy aknám, már kész lenne minden...
Így sajnos muszáj leszek egy normális szerelőt keresni.
Azt meg, hogy mit lehet elbaxni egy vízpumpa cserén ne kérdezd, de folyik, meg utána is, hogy másodszorra visszavittem.
De ezt inkább nem kommentálom, mert már a kocsin fogom kitölteni a mérgem, és eladom a végén
De jobb lenne, ha inkább jó lenne végre.
Nekem sincs aknám....nem is kell a vízpumpa cseréhez.
Milyen vízpumpát vettél? Nem lehet az selejt? Szerelő mit mondott?
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13724 Dátum:
2015.03.25 szerda, 06:05:45 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.03.24 kedd, 21:30:11
Írtam neki, szerintem nem nagyon ér rá, vagy nem tudom.
Én is megcsinálnám, csak a panel előtt nehéz szerelni
Ha lenne egy aknám, már kész lenne minden...
Így sajnos muszáj leszek egy normális szerelőt keresni.
Azt meg, hogy mit lehet elbaxni egy vízpumpa cserén ne kérdezd, de folyik, meg utána is, hogy másodszorra visszavittem.
De ezt inkább nem kommentálom, mert már a kocsin fogom kitölteni a mérgem, és eladom a végén
De jobb lenne, ha inkább jó lenne végre.
Vidd el Vik-hez.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13725 Dátum:
2015.03.25 szerda, 07:46:30 »
Idézetet írta: alf - 2015.03.24 kedd, 19:36:01
csak ne menj autópályára,mert mindenki szembe fog veled haladni....
nem mindenki. Csak 2 gyogyos
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13726 Dátum:
2015.03.25 szerda, 08:04:15 »
Idézetet írta: GinJoy - 2015.03.25 szerda, 07:46:30
nem mindenki. Csak 2 gyogyos
Nekem is maxon van, mert 2 betètcsere között cserèltem a fèkfolyadèkot.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13727 Dátum:
2015.03.25 szerda, 08:09:04 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.03.25 szerda, 08:04:15
Nekem is maxon van, mert 2 betètcsere között cserèltem a fèkfolyadèkot.
akkor 3....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13728 Dátum:
2015.03.25 szerda, 08:09:29 »
Idézetet írta: GinJoy - 2015.03.25 szerda, 07:46:30
nem mindenki. Csak 2 gyogyos
ha te mondod....
Te mondod?te most is rossz oldalon autózol!!!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13729 Dátum:
2015.03.25 szerda, 08:26:15 »
Idézetet írta: alf - 2015.03.25 szerda, 08:09:29
ha te mondod....
Te mondod?te most is rossz oldalon autózol!!!
a igazad van. A héten először
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13730 Dátum:
2015.03.25 szerda, 08:28:41 »
Idézetet írta: alf - 2015.03.25 szerda, 08:09:04
akkor 3....
nem rá töltött. Cserélte.
És különben is : alacsonyabb vagy mint gondoltam.
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13731 Dátum:
2015.03.25 szerda, 09:18:24 »
Idézetet írta: GinJoy - 2015.03.25 szerda, 08:28:41
És különben is : alacsonyabb vagy mint gondoltam.
te meg gyogyósabb mint gondoltam....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13732 Dátum:
2015.03.25 szerda, 20:31:59 »
Sziasztok!
Mérhető üzemanyag nyomás az adagoló előtt? Azaz a szivattyú, a tank alatt termel vmi nyomást, járó motornál, vagy csak térfogatáram van?
Üdv, Ferqó
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13733 Dátum:
2015.03.25 szerda, 20:47:16 »
Idézetet írta: Ferqo - 2015.03.25 szerda, 20:31:59
Sziasztok!
Mérhető üzemanyag nyomás az adagoló előtt? Azaz a szivattyú, a tank alatt termel vmi nyomást, járó motornál, vagy csak térfogatáram van?
Üdv, Ferqó
van amelyikben van AC,és van amelyikben nincs.amelyikben van,ott mérhető.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13734 Dátum:
2015.03.25 szerda, 20:53:31 »
Idézetet írta: alf - 2015.03.25 szerda, 20:47:16
van amelyikben van AC,és van amelyikben nincs.amelyikben van,ott mérhető.
ac-m van, bekötöttem egy mérőórát, de nem mozdult jelentőset a mutató, megpörgettem kicsit arra sem ugrott fel komolyabban, pl 1-2 bar-ra.
Ac tól jövő csövet kannába irányítva jött rajt a go, (az adagoló meg szívta kannából)
A mérő óra vmi pneumatikához való, de sztem go-ra is működni kellene, de lehet tévedek. Az óra működik, azt kipróbáltam.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13735 Dátum:
2015.03.25 szerda, 20:55:18 »
Idézetet írta: Ferqo - 2015.03.25 szerda, 20:53:31
ac-m van, bekötöttem egy mérőórát, de nem mozdult jelentőset a mutató, megpörgettem kicsit arra sem ugrott fel komolyabban, pl 1-2 bar-ra.
Ac tól jövő csövet kannába irányítva jött rajt a go, (az adagoló meg szívta kannából)
A mérő óra vmi pneumatikához való, de sztem go-ra is működni kellene, de lehet tévedek. Az óra működik, azt kipróbáltam.
ha jól emlékszem 4-6bart kell tudnia.ha pedig nem jól,akkor majd kijavítanak....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Hektor
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13736 Dátum:
2015.03.26 csütörtök, 07:50:09 »
Sziasztok!
Mostanában, arra lettem figyelmes, hogy amikor benyomom a kuplungot, akkor kicsit mintha megvaltozna a motor hangja. Mintha kicsit szabalytalanabb lenne a jarasa. Amikor felengedem akkor elmulik.
Ez mitől lehet? Előre is köszönöm a valaszt!
Viktor
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13737 Dátum:
2015.03.26 csütörtök, 07:53:13 »
Idézetet írta: alf - 2015.03.25 szerda, 20:55:18
ha jól emlékszem 4-6bart kell tudnia.ha pedig nem jól,akkor majd kijavítanak....
èn is 4bart tudtam, de àllitólag csak 0,8.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13738 Dátum:
2015.03.26 csütörtök, 08:01:46 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.03.26 csütörtök, 07:53:13
èn is 4bart tudtam, de àllitólag csak 0,8.
sztem is közelebb áll a 0,8 a valósághoz
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13739 Dátum:
2015.03.26 csütörtök, 08:32:14 »
Idézetet írta: GinJoy - 2015.03.26 csütörtök, 08:01:46
sztem is közelebb áll a 0,8 a valósághoz
Nekem is az tűnik értelmesebbnek
Valszeg a szivattyú tudhat 4 bart, pl befogva a kimenő cső végét, de mivel az adagoló amúgy is visszaengedi a felesleget, így a 0,8 bar X ml/perc átfolyás mellett még akár lehet valós is.
Köszönöm
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13740 Dátum:
2015.03.26 csütörtök, 10:46:52 »
Idézetet írta: alf - 2015.03.25 szerda, 20:55:18
ha jól emlékszem 4-6bart kell tudnia.ha pedig nem jól,akkor majd kijavítanak....
4-6 baros nyomással szerintem nem sokáig bírnák pl a go szűrő csatlakozói.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
mkawter
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 63
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13741 Dátum:
2015.03.28 szombat, 23:34:24 »
Sziasztok kedves Orákulumok
Ma ahogy töltöttem az ablakmosót kíváncsiságból le vettem a tisztán hagyott motortakaró műanyagot hogy szemtől szembe becézgessem a szeretett TDDI-m.
A képen látszik hogy igencsak jön valahonnan az olaj és a szívósor csavarjainál is megfigyelhetők kisebb olaj tavacskák de nem mindegyiknél.
Fogas kérdésem hogy szívósor tömítés vagy kartellgázcső kifújás lehet vagy valami más?
Másik bajom hogy hidegen inkább, de melegen is előfordult már hogy amikor harmadikból teszem negyedikbe 50km/h körül akkor ha rányomok egy szokásos gázt és lelépek róla, tovább gyorsul 55ről 60 ra és azt folyamatosan tartja
Igen vicces állapot még poénkodtam is hogy milyen király egyszerre csak lett tempomatom
De ahogy kinyomom a kuplungot abba hagyja és nem is jön vissza csak ha megint rá lépek a gázra. Ezt elég sűrűn csinálja de nem mindig.
Válaszaitokat köszöntem szépen!
Naplózva
2001-es MK3 2.0 TDDI 145le Wolf szoftveres kombi
kupeti
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13742 Dátum:
2015.03.29 vasárnap, 08:56:23 »
Idézetet írta: mkawter - 2015.03.28 szombat, 23:34:24
Sziasztok kedves Orákulumok
Ma ahogy töltöttem az ablakmosót kíváncsiságból le vettem a tisztán hagyott motortakaró műanyagot hogy szemtől szembe becézgessem a szeretett TDDI-m.
A képen látszik hogy igencsak jön valahonnan az olaj és a szívósor csavarjainál is megfigyelhetők kisebb olaj tavacskák de nem mindegyiknél.
Fogas kérdésem hogy szívósor tömítés vagy kartellgázcső kifújás lehet vagy valami más?
Másik bajom hogy hidegen inkább, de melegen is előfordult már hogy amikor harmadikból teszem negyedikbe 50km/h körül akkor ha rányomok egy szokásos gázt és lelépek róla, tovább gyorsul 55ről 60 ra és azt folyamatosan tartja
Igen vicces állapot még poénkodtam is hogy milyen király egyszerre csak lett tempomatom
De ahogy kinyomom a kuplungot abba hagyja és nem is jön vissza csak ha megint rá lépek a gázra. Ezt elég sűrűn csinálja de nem mindig.
Válaszaitokat köszöntem szépen!
A szívósornál biztosan kifúj. Ezt könnyen megoldod, vagy Loctite pasztával, vagy a tömítések cseréjével. A légszűrő utáni szívócsövet érdemes kicserélni tdcire, azzal se lesz gond utána. A képen úgy látszik, mintha a turbócsöved belül a hajlatban ki lenne szakadva. Ellenőrizd, úgyis le kell venned a szívósort.
A magas fordulatot okozhatja hiba az elektromos rendszerben, de majd a hozzáértők megmondják.
Üdv!
«
Utoljára szerkesztve: 2015.03.29 vasárnap, 09:02:51 írta kupeti
»
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13743 Dátum:
2015.03.29 vasárnap, 11:24:12 »
Idézetet írta: mkawter - 2015.03.28 szombat, 23:34:24
Sziasztok kedves Orákulumok
Ma ahogy töltöttem az ablakmosót kíváncsiságból le vettem a tisztán hagyott motortakaró műanyagot hogy szemtől szembe becézgessem a szeretett TDDI-m.
A képen látszik hogy igencsak jön valahonnan az olaj és a szívósor csavarjainál is megfigyelhetők kisebb olaj tavacskák de nem mindegyiknél.
Fogas kérdésem hogy szívósor tömítés vagy kartellgázcső kifújás lehet vagy valami más?
Másik bajom hogy hidegen inkább, de melegen is előfordult már hogy amikor harmadikból teszem negyedikbe 50km/h körül akkor ha rányomok egy szokásos gázt és lelépek róla, tovább gyorsul 55ről 60 ra és azt folyamatosan tartja
Igen vicces állapot még poénkodtam is hogy milyen király egyszerre csak lett tempomatom
De ahogy kinyomom a kuplungot abba hagyja és nem is jön vissza csak ha megint rá lépek a gázra. Ezt elég sűrűn csinálja de nem mindig.
Válaszaitokat köszöntem szépen!
Zárlatos elektromos kiegészítőfűtés, vagy valami nagy áramfelvételű fogyasztó, akár generátorhiba is okozhatja az említett hibát. Ha csak 5 fok külső hőmérséklet alatt csinálja, akkor szinte biztos hogy a kiegészítőfűtés egyik izzítógyertyája zárlatos.
Olajfoltok pedig új tömítésekkel, tömítőpasztával megszüntethetők.
A szívósor előtti könyököt viszont tényleg ellenőrizd, belül elég gyanús hogy szakadt.
off:
nem ez az autód véletlenül?
https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tddi_wolf_olcsobb_csere_e-8782464
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13744 Dátum:
2015.03.29 vasárnap, 11:58:21 »
Gondoltam megosztom veletek a tapasztalatomat.
Betegesen számolom a fogyasztást, és korábban 5,3-5,8-al jártam mindig használattól függően. Az utóbbi egy évben azt vettem észre hogy szép lassan kúszik fel a fogyasztás. Normál használat mellett nem tudtam 6-6,2 alá vinni, egyébként meg nem volt ritka a normális használatnál a 6,5 fölötti fogyasztás sem.
Soha nem szoktam taposni az autónak, de a múltkor siettünk haza, és a forgalom is jó volt. 160km-t sikerült megtenni picit több mint egy óra alatt
Utána is jó volt még a forgalom a másik német pályán, "jót mentünk" ott is. Kb. 250km-t mentünk így összesen. Máshol a szokásos 130 "tempomaton, összesen 840km. Erre a szakaszra 7,5-re jött ki a fogyasztás
Ez így belefér.
Akkor lepődtem meg, amikor jöttünk vissza. 130-140 tempomaton végig, és 5,3 megint a fogyasztás. Ugyanazokon a kutakon tankolok mindig, semmi mást nem csináltam az autóval csak otthon áttettem a nyári kerekeimet, és egy kicsit meghajtottam az autót előtte. Valószínű leégett a korom egy-két helyről.
Jöhet a válasz, hogy a téligumi miatt. Pár deci abban is lehet, viszont ugyanezekkel a nyári kerekekkel, ugyanezen az úton ősszel simán 6 liter fölötti fogyasztott ott ahol most 5,3-at mértem. Így is elég jelentősen csökkent a fogyasztása.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
galaxysanyi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13745 Dátum:
2015.03.29 vasárnap, 14:25:45 »
Sziasztok. Vettem egy 2.0 tddi mondeot.Nem nagyon akar bemelegedni a hűtővíz.. ahogy nyomom a gázt látványosan megy fel a vízfok,mihelyst gurulok vagy lassítok azonnal visszahűl "negyed"alá. Ha kicsit meghajtom akkor néha eléri a normál függőleges csíkot , és egy ideig megtartja,aztán visszahül.Cseréltünk termosztát is (gates) de semmi változás.
Hőgombát javasoltak még. Nektek valami javaslat esetleg hasonló tapasztalat?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13746 Dátum:
2015.03.29 vasárnap, 14:29:49 »
Idézetet írta: galaxysanyi - 2015.03.29 vasárnap, 14:25:45
Sziasztok. Vettem egy 2.0 tddi mondeot.Nem nagyon akar bemelegedni a hűtővíz.. ahogy nyomom a gázt látványosan megy fel a vízfok,mihelyst gurulok vagy lassítok azonnal visszahűl "negyed"alá. Ha kicsit meghajtom akkor néha eléri a normál függőleges csíkot , és egy ideig megtartja,aztán visszahül.Cseréltünk termosztát is (gates) de semmi változás.
Hőgombát javasoltak még. Nektek valami javaslat esetleg hasonló tapasztalat?
Cseréld ki a másik termót is (2 van).
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13747 Dátum:
2015.03.29 vasárnap, 14:49:50 »
Idézetet írta: galaxysanyi - 2015.03.29 vasárnap, 14:25:45
Sziasztok. Vettem egy 2.0 tddi mondeot.Nem nagyon akar bemelegedni a hűtővíz.. ahogy nyomom a gázt látványosan megy fel a vízfok,mihelyst gurulok vagy lassítok azonnal visszahűl "negyed"alá. Ha kicsit meghajtom akkor néha eléri a normál függőleges csíkot , és egy ideig megtartja,aztán visszahül.Cseréltünk termosztát is (gates) de semmi változás.
Hőgombát javasoltak még. Nektek valami javaslat esetleg hasonló tapasztalat?
Hőgomba? Nem hinném... tedd a következőt. Nyomod a napi km számlálót, és tartod. Bedugod a kulcsot, ráadod a gyújtást, és vársz. A napi km számláló helyén ki fog írni valami mást. Na akkor elengeded a gombot, majd nyomogatod, amíg el nem éri hőfokot. Full hidegben 40 fokot mutat, ez a minimum.
Majd beindítod a verdát, és usgyi. Az üzemmeleg motor 84-115-ig tart, ilyenkor középen áll a mutató.
Ha rossz a 2. termosztát, akkor lassításnál a menetszél csökkenteni fogja a hőfokot.
Ha így teszi, nem a hőgombával van gond.
A 2. termosztát az olajhűtő. Nézd meg, melyik az a csú, ami nem az általad cserélt termóról jön.
Hideg motorral indulva, ha megmozdult a mutató, nézd meg a másik csövet. Szinte teljesen hidegnek kell lennie, egy vékony csíkot kivéve a tetején.
Nálad az a cső is meleg lesz. Cseréld a másik termosztátot, és ennyi.
Cseréld ki mielőbb, mert a motor hidegen jobban kopik.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
galaxysanyi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13748 Dátum:
2015.03.29 vasárnap, 17:32:58 »
Köszi a segítséget. Jövőhéten kicserélem a másikat is.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13749 Dátum:
2015.03.29 vasárnap, 21:34:27 »
Elég szánalmas hogy egy normális generátort sem tudtak rakni a mondeora....legalább egy 120A-es kellett volna.
Naplózva
Oldalak:
1
...
268
269
270
271
272
273
274
[
275
]
276
277
278
279
280
281
282
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ