Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:09:43
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
296
297
298
299
300
301
302
[
303
]
304
305
306
307
308
309
310
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5102467 alkalommal)
0 Felhasználó és 43 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15100 Dátum:
2017.04.24 hétfő, 21:30:08 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2017.04.24 hétfő, 21:28:49
Ha lenne pótkulcsom kipróbálnám! 5 éve nem tiltott le csak most?
az olyan,hogy 1xcsak nem látja a kulcsot.hogy pont mikor?mindig rosszkor.ezért lenne jó egy diag.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15101 Dátum:
2017.04.24 hétfő, 21:31:52 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2017.04.24 hétfő, 21:29:52
Hát igen lehet többet tudnánk meg!
elég késő van,de talán holnap tudna neked segíteni....ha gondolod átdobom a számát.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15102 Dátum:
2017.04.24 hétfő, 21:32:54 »
Idézetet írta: alf® - 2017.04.24 hétfő, 21:30:08
az olyan,hogy 1xcsak nem látja a kulcsot.hogy pont mikor?mindig rosszkor.ezért lenne jó egy diag.
Aksit leakasztottam egy rövid időre de nem javúlt a helyzet.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15103 Dátum:
2017.04.24 hétfő, 21:34:38 »
Idézetet írta: alf® - 2017.04.24 hétfő, 21:31:52
elég késő van,de talán holnap tudna neked segíteni....ha gondolod átdobom a számát.
Ma már lement a nap de megköszönöm ha megadod hátha!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15104 Dátum:
2017.04.24 hétfő, 22:02:05 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2017.04.24 hétfő, 21:34:38
Ma már lement a nap de megköszönöm ha megadod hátha!
ok.átdobom priviben.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15105 Dátum:
2017.04.24 hétfő, 22:31:23 »
Idézetet írta: alf® - 2017.04.24 hétfő, 22:02:05
ok.átdobom priviben.
Köszi! felírtam! Ezek szerint ő ki tudná olvasni az agyát?
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15106 Dátum:
2017.04.24 hétfő, 23:38:20 »
Idézetet írta: alf® - 2017.04.24 hétfő, 21:30:08
az olyan,hogy 1xcsak nem látja a kulcsot.hogy pont mikor?mindig rosszkor.ezért lenne jó egy diag.
akkor villogna az immo led és nem tekerne egy mm-t sem
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15107 Dátum:
2017.04.24 hétfő, 23:40:48 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2017.04.24 hétfő, 20:42:07
Sziasztok! Ma lefulladtam araszolás közben és azóta nem indul csak tekergeti a motort amíg le nem merül. Lelazítottam a porlaszlókon a csöveket mindenütt nyomja. Az ac-ból jövő csövön is dől a nafta. Vajon mi lehet addig mint a doxa. A vezérlés át tud ugrani ilyen fulladásnál? A kocsi Pestlőrincen van valaki tud segíteni szerelő szervíz stb..
izzítás jelző nem villog? így elsőre főtengely jeladóra tippelnék, adagoló halálnál egy csepp se szokott jönni a hollandernél, illetve arra dob vagy 2-3 hibát
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15108 Dátum:
2017.04.24 hétfő, 23:47:34 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.04.24 hétfő, 23:40:48
izzítás jelző nem villog? így elsőre főtengely jeladóra tippelnék, adagoló halálnál egy csepp se szokott jönni a hollandernél, illetve arra dob vagy 2-3 hibát
Nem villog semmi. A hollandernél nyomja rendesen. Akkor lehet nem adagoló?
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15109 Dátum:
2017.04.24 hétfő, 23:53:40 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2017.04.24 hétfő, 23:47:34
Nem villog semmi. A hollandernél nyomja rendesen. Akkor lehet nem adagoló?
kell legalább egy forscan és a hibakódok, biztosat csak abból tudok mondani. psghalállal amikkel találkoztam eddig(4-5), azok nem tekertek semmit se. 6odikán leszek pesten, ha addig nem oldódna meg...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15110 Dátum:
2017.04.25 kedd, 00:04:09 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.04.24 hétfő, 23:53:40
kell legalább egy forscan és a hibakódok, biztosat csak abból tudok mondani. psghalállal amikkel találkoztam eddig(4-5), azok nem tekertek semmit se. 6odikán leszek pesten, ha addig nem oldódna meg...
Az a baj, hogy mindennapos használatban lenne sos. 5 évig semmi nagy gond nem volt vele csak a kopó alkatrészek. Most állt le de hogy én fullasztottam vagy magától az nem tiszta számomra sem. Főrelé okozhat ilyent?
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15111 Dátum:
2017.04.25 kedd, 20:43:37 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2017.04.25 kedd, 00:04:09
Az a baj, hogy mindennapos használatban lenne sos. 5 évig semmi nagy gond nem volt vele csak a kopó alkatrészek. Most állt le de hogy én fullasztottam vagy magától az nem tiszta számomra sem. Főrelé okozhat ilyent?
Na mi lett az autóddal? Kiderült már a hiba?
Sztem ha főrelé, adagoló, főtengely jeladó hiba lenne, akkor nem jönne go a csövekből.
Kérdés valóban jön-e go a hollander alól, vagy csak a csőben lévő szivárog ki (ha egyáltalán van ilyen).
A főrelét egyébként egyszerűen ki tudod zárni, ha van kieg fűtés az autódban, ugyanis annak ugyanilyen reléje van. A kieg fűtés relék a vezető oldalon, a torony mögött a tűzfalon vannak. Innen kiveszel egyet, és kicseréled az akku tálca alatt lévő foglalatban lévővel.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15112 Dátum:
2017.04.25 kedd, 20:59:51 »
Idézetet írta: Ferqo - 2017.04.25 kedd, 20:43:37
Na mi lett az autóddal? Kiderült már a hiba?
Sztem ha főrelé, adagoló, főtengely jeladó hiba lenne, akkor nem jönne go a csövekből.
Kérdés valóban jön-e go a hollander alól, vagy csak a csőben lévő szivárog ki (ha egyáltalán van ilyen).
A főrelét egyébként egyszerűen ki tudod zárni, ha van kieg fűtés az autódban, ugyanis annak ugyanilyen reléje van. A kieg fűtés relék a vezető oldalon, a torony mögött a tűzfalon vannak. Innen kiveszel egyet, és kicseréled az akku tálca alatt lévő foglalatban lévővel.
Még nem holnap megy szervízbe. Gyanus adagolóhalál.
Eléggé lemerült az aksi de ezeket nyertem ki belőle:
06.006] Adapter: ELM327 v1.5
(OK) [10:53:07.526] Connection to vehicle has been established
(OK) [10:53:08.685] Ford Mondeo DURATORQ_DI 2.0L 2001 ( 2001 MY ), VIN: WF0*********00456
(OK) [10:53:20.178] PCM - Powertrain Control Module
(WARN) [10:53:22.640] DTCs in PCM: P1664, P1564, P1631
(OK) [10:53:24.196] FIP - Fuel Injection Pump
(OK) [10:53:28.024] EATC - Electronic Automatic Temperature Control
(WARN) [10:53:31.289] DTCs in EATC: B1676, B1262, B2266
(OK) [10:53:35.344] IC - Instrument Cluster
(WARN) [10:53:39.173] DTCs in IC: B1318
(OK) [10:53:41.045] RCM - Restraint Control Module
(WARN) [10:53:43.931] DTCs in RCM: B2290
(OK) [10:53:44.841] GEM - Generic Electronic Module
(OK) [10:53:51.109] ABS - Antilock braking system
(OK) [10:59:18.538] Disconnected
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15113 Dátum:
2017.04.25 kedd, 21:19:48 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2017.04.25 kedd, 20:59:51
Még nem holnap megy szervízbe. Gyanus adagolóhalál.
Eléggé lemerült az aksi de ezeket nyertem ki belőle:
06.006] Adapter: ELM327 v1.5
(OK) [10:53:07.526] Connection to vehicle has been established
(OK) [10:53:08.685] Ford Mondeo DURATORQ_DI 2.0L 2001 ( 2001 MY ), VIN: WF0*********00456
(OK) [10:53:20.178] PCM - Powertrain Control Module
(WARN) [10:53:22.640] DTCs in PCM: P1664, P1564, P1631
(OK) [10:53:24.196] FIP - Fuel Injection Pump
(OK) [10:53:28.024] EATC - Electronic Automatic Temperature Control
(WARN) [10:53:31.289] DTCs in EATC: B1676, B1262, B2266
(OK) [10:53:35.344] IC - Instrument Cluster
(WARN) [10:53:39.173] DTCs in IC: B1318
(OK) [10:53:41.045] RCM - Restraint Control Module
(WARN) [10:53:43.931] DTCs in RCM: B2290
(OK) [10:53:44.841] GEM - Generic Electronic Module
(OK) [10:53:51.109] ABS - Antilock braking system
(OK) [10:59:18.538] Disconnected
P1664 Injection Pump Control Module Malfunction
P1262 Cylinder #2 High To Low Side Short
P1631 Main Relay (power hold)
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15114 Dátum:
2017.04.25 kedd, 21:20:07 »
Idézetet írta: Ferqo - 2017.04.25 kedd, 20:43:37
Na mi lett az autóddal? Kiderült már a hiba?
Sztem ha főrelé, adagoló, főtengely jeladó hiba lenne, akkor nem jönne go a csövekből.
Kérdés valóban jön-e go a hollander alól, vagy csak a csőben lévő szivárog ki (ha egyáltalán van ilyen).
A főrelét egyébként egyszerűen ki tudod zárni, ha van kieg fűtés az autódban, ugyanis annak ugyanilyen reléje van. A kieg fűtés relék a vezető oldalon, a torony mögött a tűzfalon vannak. Innen kiveszel egyet, és kicseréled az akku tálca alatt lévő foglalatban lévővel.
jól gondolod a kijövő nyomás nem mindegy, hogy az képes-e a porlasztót is munkára fogni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15115 Dátum:
2017.04.25 kedd, 21:20:34 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2017.04.25 kedd, 20:59:51
Még nem holnap megy szervízbe. Gyanus adagolóhalál.
Eléggé lemerült az aksi de ezeket nyertem ki belőle:
06.006] Adapter: ELM327 v1.5
(OK) [10:53:07.526] Connection to vehicle has been established
(OK) [10:53:08.685] Ford Mondeo DURATORQ_DI 2.0L 2001 ( 2001 MY ), VIN: WF0*********00456
(OK) [10:53:20.178] PCM - Powertrain Control Module
(WARN) [10:53:22.640] DTCs in PCM: P1664, P1564, P1631
(OK) [10:53:24.196] FIP - Fuel Injection Pump
(OK) [10:53:28.024] EATC - Electronic Automatic Temperature Control
(WARN) [10:53:31.289] DTCs in EATC: B1676, B1262, B2266
(OK) [10:53:35.344] IC - Instrument Cluster
(WARN) [10:53:39.173] DTCs in IC: B1318
(OK) [10:53:41.045] RCM - Restraint Control Module
(WARN) [10:53:43.931] DTCs in RCM: B2290
(OK) [10:53:44.841] GEM - Generic Electronic Module
(OK) [10:53:51.109] ABS - Antilock braking system
(OK) [10:59:18.538] Disconnected
mi az ami törlés után visszajön?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15116 Dátum:
2017.04.25 kedd, 21:21:31 »
Idézetet írta: alf® - 2017.04.25 kedd, 21:19:48
P1664 Injection Pump Control Module Malfunction
P1262 Cylinder #2 High To Low Side Short
P1631 Main Relay (power hold)
ez szép és jó csak nem tudjuk, hogy mi az ami régebben betárolt és miaz ami létező hiba.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15117 Dátum:
2017.04.25 kedd, 21:22:54 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.04.25 kedd, 21:21:31
ez szép és jó csak nem tudjuk, hogy mi az ami régebben betárolt és miaz ami létező hiba.
mk3 mindent töröl a hibatárolóból ami a következő gyujtásráadásakor nem áll fenn.ergo szerintem ezek mind élő hibák....
nem?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15118 Dátum:
2017.04.25 kedd, 21:25:48 »
Idézetet írta: alf® - 2017.04.25 kedd, 21:22:54
mk3 mindent töröl a hibatárolóból ami a következő gyujtásráadásakor nem áll fenn.ergo szerintem ezek mind élő hibák....
nem?
nagyon nem
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15119 Dátum:
2017.04.25 kedd, 21:28:03 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.04.25 kedd, 21:25:48
nagyon nem
miért?
Sokszor az izzítójel villogása sincs eltárolva,és csak akkor tudod elcsípni,amikor éppen villog.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15120 Dátum:
2017.04.25 kedd, 21:30:30 »
Idézetet írta: alf® - 2017.04.25 kedd, 21:28:03
miért?
Sokszor az izzítójel villogása sincs eltárolva,és csak akkor tudod elcsípni,amikor éppen villog.
ne menjünk bele. te hiszel valamit én meg tapasztalatból beszélek. sokadik esetben...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15121 Dátum:
2017.04.25 kedd, 21:36:19 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.04.25 kedd, 21:30:30
ne menjünk bele. te hiszel valamit én meg tapasztalatból beszélek. sokadik esetben...
már miért ne menjünk bele.te,mint sokadik esetben,valamit gondolsz másról,és valamit mindig állítasz magadról.Megérni néha nem csak ködösítve belekötni a másikba,hanem megmagyarázni azt,hogy te mit tudsz a Hatalmas tapasztalatoddal(25évesen) mást,mint bárki más.
Szóval eddig csak blablabla van.Továbbra is állítom hit nélkül,hogy az mk3 hibatárolója törli a következő gyujtásráadásakor nem fennálló hibákat.
Más kérdés, ha az adagolóból mit olvas ki egy célgép.
A főrelé hibája azonban nincs ebben a kategóriában.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Tompeter
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15122 Dátum:
2017.04.25 kedd, 21:48:57 »
Ne harapjátok le azért egymás fejét
Én is meg tudom erősíteni, hogy nem törli ki a hibakódot. Pár hónapja nekem is addig bennemaradt, amíg forscannel ki nem töröltem belole. Ez idő alatt eltelt pár nap, a hiba javítva lett, és többször is mentem vele.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.04.25 kedd, 21:52:10 írta Tompeter
»
Naplózva
Mondeo MK4 2011 2.0 TDCi EU5 TYBA
Korábban: Mondeo MK3 B5Y 2006 2.0 TDCi N7BA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15123 Dátum:
2017.04.25 kedd, 21:52:13 »
Idézetet írta: Tompeter - 2017.04.25 kedd, 21:48:57
Ne harapjátok le azért egymás fejét
Én is meg tudom erősíteni, hogy nem törli ki a hibakódot. Pár hónapja nekem is addig bennemaradt, amíg forscannel ki nem töröltem belole. Ez idő alatt eltelt pár nap, és többször is mentem vele.
mint ahogy az ellenkezője is számtalanszor fenn áll,hogy a vészüzemet sok esetben csak az "aktív" pillanatban lehet elcsípni.sok esetben gyári ids sem olvas semmit ki a hibatárolóból.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15124 Dátum:
2017.04.25 kedd, 21:54:35 »
Idézetet írta: alf® - 2017.04.25 kedd, 21:36:19
már miért ne menjünk bele.te,mint sokadik esetben,valamit gondolsz másról,és valamit mindig állítasz magadról.Megérni néha nem csak ködösítve belekötni a másikba,hanem megmagyarázni azt,hogy te mit tudsz a Hatalmas tapasztalatoddal(25évesen) mást,mint bárki más.
Szóval eddig csak blablabla van.Továbbra is állítom hit nélkül,hogy az mk3 hibatárolója törli a következő gyujtásráadásakor nem fennálló hibákat.
Más kérdés, ha az adagolóból mit olvas ki egy célgép.
A főrelé hibája azonban nincs ebben a kategóriában.
akkor azt hiszel amit akarsz és bújj megint az életkorom mögé, attól mindig jól alszol. nem véletlen hívnak naponta 2-3x tanácsot kérve. el kéne fogadni, hogy nem feltétlen az életkorral arányos a tudás és tapasztalat...az elmúlt 5 évben napi szinten ezzel foglalkozok, hidd el több mindennel találkoztam már mint amivel te fogsz, hiába vagyok fele annyi idős. nem egy valaki megállapított már csodálkozva, amikor találkoztunk élőben, hogy a gyereke velem egyidős vagy idősebb, mégis bejön az amit mondok autóval kapcsolatban
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tompeter
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15125 Dátum:
2017.04.25 kedd, 21:55:07 »
Idézetet írta: alf® - 2017.04.25 kedd, 21:52:13
mint ahogy az ellenkezője is számtalanszor fenn áll,hogy a vészüzemet sok esetben csak az "aktív" pillanatban lehet elcsípni.sok esetben gyári ids sem olvas semmit ki a hibatárolóból.
Lehet, én csak megerősítettem, hogy nekem is hasonló volt a tapasztalat, mint Zsoltnak
Naplózva
Mondeo MK4 2011 2.0 TDCi EU5 TYBA
Korábban: Mondeo MK3 B5Y 2006 2.0 TDCi N7BA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15126 Dátum:
2017.04.25 kedd, 21:56:06 »
Idézetet írta: alf® - 2017.04.25 kedd, 21:52:13
mint ahogy az ellenkezője is számtalanszor fenn áll,hogy a vészüzemet sok esetben csak az "aktív" pillanatban lehet elcsípni.sok esetben gyári ids sem olvas semmit ki a hibatárolóból.
igen, tdci-nél. ott valóban van olyan hiba, ami ha következő indításkor nem áll fenn, akkor elfelejti. van olyan amit csak x hibátlan indítás után felejt el. ezért működik a letiltáskor az újraindítás.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15127 Dátum:
2017.04.25 kedd, 22:00:01 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.04.25 kedd, 21:56:06
igen, tdci-nél. ott valóban van olyan hiba, ami ha következő indításkor nem áll fenn, akkor elfelejti. van olyan amit csak x hibátlan indítás után felejt el. ezért működik a letiltáskor az újraindítás.
tddi map hibával ugyan ezt csinalja.és nem tarolja csak kesőbb veszuzemre dobja a verdat.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15128 Dátum:
2017.04.25 kedd, 22:01:08 »
Idézetet írta: alf® - 2017.04.25 kedd, 22:00:01
tddi map hibával ugyan ezt csinalja.és nem tarolja csak kesőbb veszuzemre dobja a verdat.
üzemanyagrendszerről van szó. légzsák hibát is elfelejti, ha vissza van csinálva minden, attól üzemanyagrendszerben marad még bent régi hibakód
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15129 Dátum:
2017.04.25 kedd, 22:02:42 »
Idézetet írta: Tompeter - 2017.04.25 kedd, 21:55:07
Lehet, én csak megerősítettem, hogy nekem is hasonló volt a tapasztalat, mint Zsoltnak
rendben.okés
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15130 Dátum:
2017.04.25 kedd, 22:05:22 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.04.25 kedd, 22:01:08
üzemanyagrendszerről van szó. légzsák hibát is elfelejti, ha vissza van csinálva minden, attól üzemanyagrendszerben marad még bent régi hibakód
a map is pcm által tárolt hiba.mégsem marad benn.
Na csak remélem hogy Lacimanonak sikerül életre kelteni.nem tudom Styleair tudott e segiteni neki.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15131 Dátum:
2017.04.25 kedd, 22:07:23 »
Idézetet írta: alf® - 2017.04.25 kedd, 21:22:54
mk3 mindent töröl a hibatárolóból ami a következő gyujtásráadásakor nem áll fenn.ergo szerintem ezek mind élő hibák....
nem?
Ha pl törlöm a 2.2-esen az EGR hibakódot, akkor X ezer km-ig nem dobja be. Majd egyszer gondol egyet, bedobja a hibát és az ott marad az idők végezetéig, amíg nem törlöm újra. Kétlem, hogy ezalatt végig fennállna a hibajelenség, ha amúgy törlés után több száz/ezer km-t elmegy hibakód nélkül.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15132 Dátum:
2017.04.25 kedd, 22:10:17 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.04.25 kedd, 22:07:23
Ha pl törlöm a 2.2-esen az EGR hibakódot, akkor X ezer km-ig nem dobja be. Majd egyszer gondol egyet, bedobja a hibát és az ott marad az idők végezetéig, amíg nem törlöm újra. Kétlem, hogy ezalatt végig fennállna a hibajelenség, ha amúgy törlés után több száz/ezer km-t elmegy hibakód nélkül.
igen. A 2.2 az külön utakon jár.plane. az egr el. Eu4 et veszuzemre is tudja tenni.
De ott a mintavetelezes is mashogy van az sw ben.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15133 Dátum:
2017.04.25 kedd, 22:11:36 »
Idézetet írta: alf® - 2017.04.25 kedd, 22:05:22
a map is pcm által tárolt hiba.mégsem marad benn.
Na csak remélem hogy Lacimanonak sikerül életre kelteni.nem tudom Styleair tudott e segiteni neki.
nem azt mondtam, hogy minden hiba bent marad, amit egyszer észrevesz, hanem, hogy van olyan ami egy újraindítással nem tűnik el. tddi üzemanyagrandszerben tipikusan vannak ilyenek. tekerheted jobbra meg balra, de megint ott vagyunk ahonnan elindultunk
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15134 Dátum:
2017.04.25 kedd, 22:12:09 »
Idézetet írta: alf® - 2017.04.25 kedd, 22:10:17
igen. A 2.2 az külön utakon jár.plane. az egr el. Eu4 et veszuzemre is tudja tenni.
De ott a mintavetelezes is mashogy van az sw ben.
2.0 eu4 tdci ugyan ez, abból is van amit vészre tud rakni, ha full elektromos az egr-e
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15135 Dátum:
2017.04.25 kedd, 22:24:30 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.04.25 kedd, 22:11:36
nem azt mondtam, hogy minden hiba bent marad, amit egyszer észrevesz, hanem, hogy van olyan ami egy újraindítással nem tűnik el. tddi üzemanyagrandszerben tipikusan vannak ilyenek. tekerheted jobbra meg balra, de megint ott vagyunk ahonnan elindultunk
nem.eszebmejutott a megoldás.
Minden hobakodhoz ment km állást.az egyértelművé teszi, hogy melyik hiba elő, és melyik a múlt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15136 Dátum:
2017.04.25 kedd, 22:35:10 »
Idézetet írta: alf® - 2017.04.25 kedd, 22:24:30
nem.eszebmejutott a megoldás.
Minden hobakodhoz ment km állást.az egyértelművé teszi, hogy melyik hiba elő, és melyik a múlt.
igen, mk4nél. mk3 nem ment semmilyen km állást, külső hőmérsékletet, stb adatot hozzá
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15137 Dátum:
2017.04.26 szerda, 12:11:18 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.04.25 kedd, 22:35:10
igen, mk4nél. mk3 nem ment semmilyen km állást, külső hőmérsékletet, stb adatot hozzá
igazad van.
bár úgy rémlik,hogy vészüzemnél tárol pillanatnyi adatokat,de lehet, hogy rosszul emlékszem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15138 Dátum:
2017.04.26 szerda, 14:20:48 »
Idézetet írta: alf® - 2017.04.26 szerda, 12:11:18
igazad van.
bár úgy rémlik,hogy vészüzemnél tárol pillanatnyi adatokat,de lehet, hogy rosszul emlékszem.
semmi ilyet nem tárol. mk3akban szögegyszerű buta vezérlők vannak
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15139 Dátum:
2017.04.26 szerda, 15:45:13 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.04.25 kedd, 21:20:34
mi az ami törlés után visszajön?
Feltöltött aksival már csak ezekkel a hibakódokkal kellene kezdeni valamit .
A PCM modul által tárolt hibakódok:
P1665 - FIP kommunikáció a PCM-el
P0216 - Befecskendezési idő vezérlőáramkör
P1659 - FIP hálózati áramkör
P1631 - PCM főrelé
Hol van a pcm főrelé lehet-e ez a gond vagy agyhalott a adagolóelektonika ??
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15140 Dátum:
2017.04.26 szerda, 16:56:25 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2017.04.26 szerda, 15:45:13
Feltöltött aksival már csak ezekkel a hibakódokkal kellene kezdeni valamit .
A PCM modul által tárolt hibakódok:
P1665 - FIP kommunikáció a PCM-el
P0216 - Befecskendezési idő vezérlőáramkör
P1659 - FIP hálózati áramkör
P1631 - PCM főrelé
Hol van a pcm főrelé lehet-e ez a gond vagy agyhalott a adagolóelektonika ??
a főrelé az akku tartó alatt van.pont olyan mint a kiegfűtés reléje,akár ki is tudod cserélni tesztre.ha van.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15141 Dátum:
2017.04.26 szerda, 17:03:37 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.04.25 kedd, 21:54:35
akkor azt hiszel amit akarsz és bújj megint az életkorom mögé, attól mindig jól alszol. nem véletlen hívnak naponta 2-3x tanácsot kérve. el kéne fogadni, hogy nem feltétlen az életkorral arányos a tudás és tapasztalat...az elmúlt 5 évben napi szinten ezzel foglalkozok, hidd el több mindennel találkoztam már mint amivel te fogsz, hiába vagyok fele annyi idős. nem egy valaki megállapított már csodálkozva, amikor találkoztunk élőben, hogy a gyereke velem egyidős vagy idősebb, mégis bejön az amit mondok autóval kapcsolatban
ezt most olvastam.ezzel azért nem lehet versenybeszállni.5 durva év.
Valóban jól aludtam.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15142 Dátum:
2017.04.26 szerda, 17:51:51 »
Idézetet írta: alf® - 2017.04.26 szerda, 16:56:25
a főrelé az akku tartó alatt van.pont olyan mint a kiegfűtés reléje,akár ki is tudod cserélni tesztre.ha van.
A PCM relé meg az adagoló relé biztos, hogy ugyanazt jelenti?
Szerk: Tis szerint van külön PCM relé, ami a motortéri táblán van
A K163 az
«
Utoljára szerkesztve: 2017.04.26 szerda, 18:08:58 írta Ferqo
»
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15143 Dátum:
2017.04.26 szerda, 18:19:51 »
Idézetet írta: Ferqo - 2017.04.26 szerda, 17:51:51
A PCM relé meg az adagoló relé biztos, hogy ugyanazt jelenti?
Szerk: Tis szerint van külön PCM relé, ami a motortéri táblán van
A K163 az
[img width=744 height=600]http://www.***/images/hdd1/2017/04/26/751motort_ri.jpg
a hibakód eredeti értelmezése egyértelmű:
P1631 Main Relay (power hold)
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15144 Dátum:
2017.04.26 szerda, 18:23:02 »
Idézetet írta: alf® - 2017.04.26 szerda, 18:19:51
a hibakód eredeti értelmezése egyértelmű:
P1631 Main Relay (power hold)
Talkfordon leltem egy írást, azon is ehhez a kódhoz a K163 relét emlegeti. Persze ők is tévedhetnek.
Íme:
http://www.talkford.com/community/topic/201317-p1631-code-coming-up/
de miután az angolom csekély, így lehet, hogy vmit félreértek
Szerk: P1631 kódhoz a K163 relé..., véletlen egybeesés a számok egyezősége? Tényleg érdekel, lehet ilyen rendszer a kódolásban?
«
Utoljára szerkesztve: 2017.04.26 szerda, 18:26:36 írta Ferqo
»
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15145 Dátum:
2017.04.26 szerda, 18:33:35 »
Idézetet írta: Ferqo - 2017.04.26 szerda, 18:23:02
Talkfordon leltem egy írást, azon is ehhez a kódhoz a K163 relét emlegeti. Persze ők is tévedhetnek.
Íme:
http://www.talkford.com/community/topic/201317-p1631-code-coming-up/
de miután az angolom csekély, így lehet, hogy vmit félreértek
Szerk: P1631 kódhoz a K163 relé..., véletlen egybeesés a számok egyezősége? Tényleg érdekel, lehet ilyen rendszer a kódolásban?
valóban azt írják,de az nem a Main Relay....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15146 Dátum:
2017.04.26 szerda, 20:00:13 »
Idézetet írta: alf® - 2017.04.26 szerda, 18:33:35
valóban azt írják,de az nem a Main Relay....
Akkor most melyik?
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15147 Dátum:
2017.04.26 szerda, 20:31:55 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2017.04.26 szerda, 20:00:13
Akkor most melyik?
Én a helyedben az akkutálca alattival kezdenék, főleg ha van kieg fűtésed, mert mint azt korábban írtam, annak ugyanolyan a reléje, így különösebb költség nélkül ki tudod próbálni. Ha nem oldja meg akkor meg próbáld meg az általam linkeltet, ha ahhoz kell relé, akkor bontóstól tudsz keríteni, de lehet nekem is van, tudok adni egyet.
Amikor nekem főrelé bajom volt, akkor hol indult hol nem, kontakt hibás volt a relé, kb 2-3-4 hét xopatás után adott hibakódot, addig semmit. De sajnos nem emlékszem a kódszámra. Amikor nem indult, akkor se füst/se semmi. De én a porlasztókat nem oldottam le, hogy jön-e go.
Bár nem emlékszem pontosan, de ennyi hibakód nem volt.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15148 Dátum:
2017.04.26 szerda, 20:40:02 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2017.04.26 szerda, 15:45:13
Feltöltött aksival már csak ezekkel a hibakódokkal kellene kezdeni valamit .
A PCM modul által tárolt hibakódok:
P1665 - FIP kommunikáció a PCM-el
P0216 - Befecskendezési idő vezérlőáramkör
P1659 - FIP hálózati áramkör
P1631 - PCM főrelé
Hol van a pcm főrelé lehet-e ez a gond vagy agyhalott a adagolóelektonika ??
2 relét próbáld meg amit írnak, de ezek alapján van esély a rosszabbik forgatókönyvre
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15149 Dátum:
2017.04.26 szerda, 21:41:42 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.04.26 szerda, 20:40:02
2 relét próbáld meg amit írnak, de ezek alapján van esély a rosszabbik forgatókönyvre
Adagoló?
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Oldalak:
1
...
296
297
298
299
300
301
302
[
303
]
304
305
306
307
308
309
310
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ