Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:43:52
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
304
305
306
307
308
309
310
[
311
]
312
313
314
315
316
317
318
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5102870 alkalommal)
0 Felhasználó és 92 vendég van a témában
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15500 Dátum:
2017.11.19 vasárnap, 18:53:32 »
Idézetet írta: bence1885 - 2017.11.19 vasárnap, 15:58:03
Nem villog semmi. Ez 90 lovas ebben nincs kulon ac, azt mondjak az adagolo szivja egybol a GO-at. Ezert neztem meg hogy sziv e de nem csinal semmit.
Sajnos traileren tud majd csak szervizbe menni.
Kis csövön egy egényből kellene megtáplálni gázolajjal hogy úgy indul-e
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15501 Dátum:
2017.11.19 vasárnap, 19:55:04 »
Idézetet írta: bence1885 - 2017.11.19 vasárnap, 15:12:33
Koszi sracok ! Valoban nincs kulon ac benne. Megneztem ma, valoban egybol az adagolo szivja az uzemanyagot.
Biztositekok,relek ellenorizve.
Annyit neztem meg hogy inditozasnal az adagolo uzemanyagcsove befele nem sziv semmit.
Az auto minden elojel nelkul allt meg.
Lehet az adagolo elektronikaja adta meg magat ?
Mindegy hogy nezem ez draga mulatsag lesz nekem.
Relé: az adagolónak van egy főreléje, legalábbis a 115Le-s verzióban, gondolom itt is. Ez az akkumulátor alatt lakik, egy fekete dobozka, engem az xopatott meg. Azt néztétek?
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
bence1885
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15502 Dátum:
2017.11.19 vasárnap, 20:13:46 »
Megprobaljam edenybol kozvetlen az adagolohoz, kikerulve a szurot ?
Igen aksi alatt a forelet ellenoriztem, 12V-ra kapcsol es muszerrel kimertem mukodik.
Naplózva
Guffi025
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15503 Dátum:
2017.11.23 csütörtök, 20:25:48 »
Sziasztok! A mai nap történt hogy beinditottam reggel hidegben az autót, és ahogy melegítettem a motort, elkezdett ugrálni az alapjárat, dadogott, mentem vele egy félmétert és elmúlt teljesen, mi lehet az oka? rossz diesel minőséget tankoltam bele vagy esetleg más probléma?
Naplózva
bendelasz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15504 Dátum:
2017.11.23 csütörtök, 21:10:08 »
Sziasztok kedves klubtársak!
Segítséget szeretnék kérni problémámra.2003évj TDCI motorral szerelt Ford Mondeo-m sajnos nem javult meg miután több mint 200e ft-ot költöttem a javítására.
Amikor megvettem beinditás után füstölt és úgy járt a motor mintha nem menne minden henger,aztán egy idő után kb 10-20 másodperc elteltével beindult és járt rendesen.Ezzel a problémával vittem szerelőhöz aki a porlasztókat felújítatta lévén hogy ez a baj.Sajnos ezek után sem szűnt meg a hiba.Állítólag megvan a gyári nyomás indításkor mégis úgy jár a motor mintha ki akarna esni.Érdekes hogy minél hidegebb van annál hamarabb beindul,van hogy egyböl jár rendesen.Meleg motornál szintén 3-4mperc után jár rendesen.
Előre is köszönöm a segítő szándékot.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15505 Dátum:
2017.11.23 csütörtök, 21:32:13 »
Idézetet írta: bendelasz - 2017.11.23 csütörtök, 21:10:08
Sziasztok kedves klubtársak!
Segítséget szeretnék kérni problémámra.2003évj TDCI motorral szerelt Ford Mondeo-m sajnos nem javult meg miután több mint 200e ft-ot költöttem a javítására.
Amikor megvettem beinditás után füstölt és úgy járt a motor mintha nem menne minden henger,aztán egy idő után kb 10-20 másodperc elteltével beindult és járt rendesen.Ezzel a problémával vittem szerelőhöz aki a porlasztókat felújítatta lévén hogy ez a baj.Sajnos ezek után sem szűnt meg a hiba.Állítólag megvan a gyári nyomás indításkor mégis úgy jár a motor mintha ki akarna esni.Érdekes hogy minél hidegebb van annál hamarabb beindul,van hogy egyböl jár rendesen.Meleg motornál szintén 3-4mperc után jár rendesen.
Előre is köszönöm a segítő szándékot.
Mondjuk ezTddi topik de azért a fordulat jeladót megnézném.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15506 Dátum:
2017.11.23 csütörtök, 21:34:19 »
Idézetet írta: Guffi025 - 2017.11.23 csütörtök, 20:25:48
Sziasztok! A mai nap történt hogy beinditottam reggel hidegben az autót, és ahogy melegítettem a motort, elkezdett ugrálni az alapjárat, dadogott, mentem vele egy félmétert és elmúlt teljesen, mi lehet az oka? rossz diesel minőséget tankoltam bele vagy esetleg más probléma?
Bármi levegősösödés AC pumpa üza szűrő stb.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15507 Dátum:
2017.11.23 csütörtök, 22:07:55 »
Sziasztok!
Informálni tudna valaki, hogy a kipufogó leömlő csavarjait milyen nyomatékkal kell meghúzni? (2db réz anya és 6db M10 csavar)
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15508 Dátum:
2017.11.24 péntek, 14:39:31 »
Idézetet írta: geri93 - 2017.11.23 csütörtök, 22:07:55
Sziasztok!
Informálni tudna valaki, hogy a kipufogó leömlő csavarjait milyen nyomatékkal kell meghúzni? (2db réz anya és 6db M10 csavar)
40nm, de ez inkább csak gyári új tömítéssel értendő, amit úgyse fogsz megvenni, ha meglátod az árát
én a gyári használtat szoktam alatta hagyni és ésszel meghúzva a csavarokat nem szokott kifújni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
bence1885
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15509 Dátum:
2017.11.24 péntek, 15:53:32 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2017.11.19 vasárnap, 18:53:32
Kis csövön egy egényből kellene megtáplálni gázolajjal hogy úgy indul-e
Heten elvegeztem ezt is, kannabol cso az adagolora, semmi meg csak meg sem indult.
Ezek utan mar tenyleg csak szerelo csak, az a baj baromi koran megyek el es keson is erek haza nincs idom vele foglalkozni.
Van olyan szerelo aki hazhoz jon megnezni mi a baj ?
Naplózva
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15510 Dátum:
2017.11.24 péntek, 18:34:34 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.11.24 péntek, 14:39:31
40nm, de ez inkább csak gyári új tömítéssel értendő, amit úgyse fogsz megvenni, ha meglátod az árát
én a gyári használtat szoktam alatta hagyni és ésszel meghúzva a csavarokat nem szokott kifújni
Elring készletet vettem csavarokkal mindennel. Akkor a kapott új helyett a gyárival rakjam össze?
«
Utoljára szerkesztve: 2017.11.24 péntek, 18:37:26 írta geri93
»
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15511 Dátum:
2017.11.24 péntek, 22:40:24 »
Idézetet írta: geri93 - 2017.11.24 péntek, 18:34:34
Elring készletet vettem csavarokkal mindennel. Akkor a kapott új helyett a gyárival rakjam össze?
nem tudom milyet adnak a készletben, de ha nem olyan mint a gyári, akkor az alu hővédőt nem tudod felrakni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15512 Dátum:
2017.11.25 szombat, 08:15:51 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.11.24 péntek, 22:40:24
nem tudom milyet adnak a készletben, de ha nem olyan mint a gyári, akkor az alu hővédőt nem tudod felrakni
Ugyan olyan, én legalább is nem találtam különbséget.
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15513 Dátum:
2017.11.26 vasárnap, 10:41:09 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.11.24 péntek, 22:40:24
nem tudom milyet adnak a készletben, de ha nem olyan mint a gyári, akkor az alu hővédőt nem tudod felrakni
Tegnap sikerült összerakni mindent. Végül az új tömítést használtam, mentem már egy 100 km-es kört az autóval eddig hibátlan. Köszönöm a segítséged!
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
Steel
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
segítség kérés
«
Új hozzászólás #15514 Dátum:
2017.12.03 vasárnap, 13:14:53 »
Sziasztok!
talán tudtok segíteni..
van egy 2001 es évjáratú ford mondeom 2.0 Tddi motorral.
Pár napja előjött egy olyan jelenség hogy gyorsításkor kicsit megtorpan egy pillanatra majd tovább gyorsul...és ez a jelenség van de teljesen rendszertelenül..alapjárat jó,nem áll le semmi mád jelenség csak gyorsításkor ezek a pillanatnyi megtorpanások..
Valaki találkozott már ilyennel?
Köszi
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: segítség kérés
«
Új hozzászólás #15515 Dátum:
2017.12.04 hétfő, 09:05:37 »
Idézetet írta: Steel - 2017.12.03 vasárnap, 13:14:53
Sziasztok!
talán tudtok segíteni..
van egy 2001 es évjáratú ford mondeom 2.0 Tddi motorral.
Pár napja előjött egy olyan jelenség hogy gyorsításkor kicsit megtorpan egy pillanatra majd tovább gyorsul...és ez a jelenség van de teljesen rendszertelenül..alapjárat jó,nem áll le semmi mád jelenség csak gyorsításkor ezek a pillanatnyi megtorpanások..
Valaki találkozott már ilyennel?
Köszi
Amióta (6 éve ) megvan nekem is kicsit torpan de nem mindig 1600és 1800 fordulat között. jön megy minden ok csak ez, de hogy mi lehet az ok arra nem jöttem rá.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
UrbanCowboy
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15516 Dátum:
2017.12.04 hétfő, 09:59:35 »
Sziasztok!
2001-es 115LE-s TDDI-m van, és nagyon lassúnak találom a bemelegedést ebben az időben.
A probléma a következő, minden reggel harminc km-t megyek munkába. Ami úgy nézz ki, hogy 3 km a falunkban, majd fel az autópályára lehetőség szerint 130-al. Kb. a 13-ik kilométeren éri el a teszt szerint a hűtővíz 75 fokot, mindezt kikapcsolt fűtéssel. Majd kb. még 5-7 km mire eléri a 80-at. Amikor beérek Pest cityre, dugó van a Nagykőrösin, és araszolás közben visszahűl néha akár 67 fokra is (itt már megy a fűtés). Ha megindul a sor vagy kikapcsolom a fűtést akkor szépen visszamelegszik.
Mindkét termosztátot kicseréltem gyárira 2-3 hete, mert tíz fok alatt is ezt csinálta, 2-3 km után már jön meleg levegő, csak ha nem kapcsolom ki akkor még nehezebben melegszik. Már végig olvastam mindent a témában, de nem tudom eldönteni, hogy ez még belefér-e az üzemszerű működésbe vagy valamelyik új termosztát nem jó?
Márciusban vettem az autót, ez az első telem vele ezért nincs viszonyítási alapom.
Köszi a segítséget!
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15517 Dátum:
2017.12.04 hétfő, 10:44:52 »
Idézetet írta: UrbanCowboy - 2017.12.04 hétfő, 09:59:35
Sziasztok!
2001-es 115LE-s TDDI-m van, és nagyon lassúnak találom a bemelegedést ebben az időben.
A probléma a következő, minden reggel harminc km-t megyek munkába. Ami úgy nézz ki, hogy 3 km a falunkban, majd fel az autópályára lehetőség szerint 130-al. Kb. a 13-ik kilométeren éri el a teszt szerint a hűtővíz 75 fokot, mindezt kikapcsolt fűtéssel. Majd kb. még 5-7 km mire eléri a 80-at. Amikor beérek Pest cityre, dugó van a Nagykőrösin, és araszolás közben visszahűl néha akár 67 fokra is (itt már megy a fűtés). Ha megindul a sor vagy kikapcsolom a fűtést akkor szépen visszamelegszik.
Mindkét termosztátot kicseréltem gyárira 2-3 hete, mert tíz fok alatt is ezt csinálta, 2-3 km után már jön meleg levegő, csak ha nem kapcsolom ki akkor még nehezebben melegszik. Már végig olvastam mindent a témában, de nem tudom eldönteni, hogy ez még belefér-e az üzemszerű működésbe vagy valamelyik új termosztát nem jó?
Márciusban vettem az autót, ez az első telem vele ezért nincs viszonyítási alapom.
Köszi a segítséget!
Ha visszahűl, akkor még nem tuti valamelyik termosztát. Sajnos többen jártak már úgy, hogy a gyári új sem zárt rendesen. Az olajköri szokott inkább a bajosabb lenni.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15518 Dátum:
2017.12.04 hétfő, 17:32:51 »
Idézetet írta: UrbanCowboy - 2017.12.04 hétfő, 09:59:35
Sziasztok!
2001-es 115LE-s TDDI-m van, és nagyon lassúnak találom a bemelegedést ebben az időben.
A probléma a következő, minden reggel harminc km-t megyek munkába. Ami úgy nézz ki, hogy 3 km a falunkban, majd fel az autópályára lehetőség szerint 130-al. Kb. a 13-ik kilométeren éri el a teszt szerint a hűtővíz 75 fokot, mindezt kikapcsolt fűtéssel. Majd kb. még 5-7 km mire eléri a 80-at. Amikor beérek Pest cityre, dugó van a Nagykőrösin, és araszolás közben visszahűl néha akár 67 fokra is (itt már megy a fűtés). Ha megindul a sor vagy kikapcsolom a fűtést akkor szépen visszamelegszik.
Mindkét termosztátot kicseréltem gyárira 2-3 hete, mert tíz fok alatt is ezt csinálta, 2-3 km után már jön meleg levegő, csak ha nem kapcsolom ki akkor még nehezebben melegszik. Már végig olvastam mindent a témában, de nem tudom eldönteni, hogy ez még belefér-e az üzemszerű működésbe vagy valamelyik új termosztát nem jó?
Márciusban vettem az autót, ez az első telem vele ezért nincs viszonyítási alapom.
Köszi a segítséget!
valamelyik nem jó.
50 fok körül megkell tapogatni a csöveket,amik a termok után vannak.Ha teljes keresztmetszetben meleg a cső,az a termó nem zár-ergo kuka.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
specnaze
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 61
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15519 Dátum:
2017.12.05 kedd, 18:16:14 »
Sziasztok! érdeklődni szeretnék ! Gázolajszűrőt szeretnék cserélni! 2001 mondeo 2.0 tddi! Neten megrendelném! de tudtok nekem pontos adatokkal szolgálni milyen márka és gyári szám? Ami most bent van annak az oldalán nincs márka jelzés csak nagy betükkel egy szám:: GS 9452
köszi előre is!!!
«
Utoljára szerkesztve: 2017.12.05 kedd, 18:18:30 írta specnaze
»
Naplózva
2001 2.0 tddi
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15520 Dátum:
2017.12.05 kedd, 19:00:47 »
Idézetet írta: specnaze - 2017.12.05 kedd, 18:16:14
Sziasztok! érdeklődni szeretnék ! Gázolajszűrőt szeretnék cserélni! 2001 mondeo 2.0 tddi! Neten megrendelném! de tudtok nekem pontos adatokkal szolgálni milyen márka és gyári szám? Ami most bent van annak az oldalán nincs márka jelzés csak nagy betükkel egy szám:: GS 9452
köszi előre is!!!
Szia!
Ez való bele és Gyári vagy Bosch(0450906376 cikkszám) az ajánlott!
https://alkatreszek.hu/0450906376_sz?manufacturers=Bosch+Sz%C5%B1r%C5%91k&stock_info=1&order=4&number_of_page=10&posted_filters=1
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
specnaze
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 61
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15521 Dátum:
2017.12.05 kedd, 19:07:21 »
Idézetet írta: geri93 - 2017.12.05 kedd, 19:00:47
Szia!
Ez való bele és Gyári vagy Bosch(0450906376 cikkszám) az ajánlott!
https://alkatreszek.hu/0450906376_sz?manufacturers=Bosch+Sz%C5%B1r%C5%91k&stock_info=1&order=4&number_of_page=10&posted_filters=1
Köszike!!!
Naplózva
2001 2.0 tddi
Guffi025
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15522 Dátum:
2017.12.06 szerda, 17:36:49 »
Sziasztok, még a múltkori eset kapcsán tankoltam felvidéken 60as cetánszámú dízelt, és azóta megszűntek a indítás utáni fordulatingadozási gondok
Naplózva
Helikon65
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15523 Dátum:
2017.12.13 szerda, 21:17:24 »
sziasztok
egy olyan kérdésem lenne hogy a tddi motoron lévő westgates turbót ha lecserélem a változógeos mondi turbójára esetleg a 2006 utáni elektromos szabályozásu változógeós turbójára akkor azt tudja e kezelni az ecu hogy rendesen működjön nyitja zárja a geót?
egyik havernak a 2001 es tddi -je gyárilag változógeós turbóval jött ki és bizony nagyobbat megy mint az enyém pedig motor adagoló minden ugyan az csak a turbó más...sajnos fordék 2002 ben visszaléptek és az enyémre westgates turbót raktak !!!
Naplózva
ford mondeo 2002 2.0 tddi 116 le
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15524 Dátum:
2017.12.13 szerda, 21:18:48 »
Idézetet írta: Helikon65 - 2017.12.13 szerda, 21:17:24
sziasztok
egy olyan kérdésem lenne hogy a tddi motoron lévő westgates turbót ha lecserélem a változógeos mondi turbójára esetleg a 2006 utáni elektromos szabályozásu változógeós turbójára akkor azt tudja e kezelni az ecu hogy rendesen működjön nyitja zárja a geót?
egyik havernak a 2001 es tddi -je gyárilag változógeós turbóval jött ki és bizony nagyobbat megy mint az enyém pedig motor adagoló minden ugyan az csak a turbó más...sajnos fordék 2002 ben visszaléptek és az enyémre westgates turbót raktak !!!
nem tudja
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Helikon65
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15525 Dátum:
2017.12.13 szerda, 21:55:30 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.12.13 szerda, 21:18:48
nem tudja
és a 2001 esben hogy vezérlik a vgeos turbót?
Naplózva
ford mondeo 2002 2.0 tddi 116 le
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15526 Dátum:
2017.12.13 szerda, 23:03:42 »
Idézetet írta: Helikon65 - 2017.12.13 szerda, 21:55:30
és a 2001 esben hogy vezérlik a vgeos turbót?
vákuummal.
felteszel rá egy vgt-t, lecseréled rajta a vákkumos labdát nyomással vezérelt labdára, a nyomást meg leveszed a szívósorról, vagy ott,ahol nyomás van (pl fémkönyök). ennyi...
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Helikon65
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15527 Dátum:
2017.12.14 csütörtök, 09:24:25 »
Idézetet írta: Cs12 - 2017.12.13 szerda, 23:03:42
vákuummal.
felteszel rá egy vgt-t, lecseréled rajta a vákkumos labdát nyomással vezérelt labdára, a nyomást meg leveszed a szívósorról, vagy ott,ahol nyomás van (pl fémkönyök). ennyi...
Tehát ha jól értem akkor csak simán felrakom a vgeos turbot es pl a cooler előtti fém részre beszerelek egy kis pucat amire a vgturbo nyomasos labdáját kotom és a turbó nyomása fogja szabályozni ? És így minden fordulatszamtartomanyban pont úgy nyitja majd a geot ahogy kell?
Naplózva
ford mondeo 2002 2.0 tddi 116 le
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15528 Dátum:
2017.12.14 csütörtök, 09:45:14 »
Idézetet írta: Helikon65 - 2017.12.14 csütörtök, 09:24:25
Tehát ha jól értem akkor csak simán felrakom a vgeos turbot es pl a cooler előtti fém részre beszerelek egy kis pucat amire a vgturbo nyomasos labdáját kotom és a turbó nyomása fogja szabályozni ? És így minden fordulatszamtartomanyban pont úgy nyitja majd a geot ahogy kell?
Az a pár lóerő tényleg megér annyit, hogy széjjel vágd a gyári állapotot?
Ha mindenáron le kell győzni a havert piros lámpától piros lámpáig, akkor vegyél egy 2.2 TDCI-t.
(Vagy hordós ST220-at, by Alf
)
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Helikon65
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15529 Dátum:
2017.12.14 csütörtök, 10:03:56 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.12.14 csütörtök, 09:45:14
Az a pár lóerő tényleg megér annyit, hogy széjjel vágd a gyári állapotot?
Ha mindenáron le kell győzni a havert piros lámpától piros lámpáig, akkor vegyél egy 2.2 TDCI-t.
(Vagy hordós ST220-at, by Alf
)
Nem csak arról a pár loerorol van szó ) rugalmasabb is lesz tőle az autó .. és a nyitott 60 ás rendszerben szebben fütyül a vgturbo
chippel mindennel együtt nem akarok többet 150-160 lonal mert sajna ez a motor nem a legjobb tuning alap :/ chipp pufo megvan és ezutan akarok még egy vgturbo nagyobb coolert és megint chippel egy optimalizalast
Naplózva
ford mondeo 2002 2.0 tddi 116 le
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15530 Dátum:
2017.12.14 csütörtök, 10:39:50 »
Idézetet írta: Helikon65 - 2017.12.14 csütörtök, 09:24:25
Tehát ha jól értem akkor csak simán felrakom a vgeos turbot es pl a cooler előtti fém részre beszerelek egy kis pucat amire a vgturbo nyomasos labdáját kotom és a turbó nyomása fogja szabályozni ? És így minden fordulatszamtartomanyban pont úgy nyitja majd a geot ahogy kell?
igen, jól érted.
http://mondeo.hu/index.php?topic=7755.msg691236#msg691236
«
Utoljára szerkesztve: 2017.12.14 csütörtök, 10:45:48 írta Cs12
»
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15531 Dátum:
2017.12.14 csütörtök, 11:39:42 »
Idézetet írta: Helikon65 - 2017.12.14 csütörtök, 10:03:56
Nem csak arról a pár loerorol van szó ) rugalmasabb is lesz tőle az autó .. és a nyitott 60 ás rendszerben szebben fütyül a vgturbo
chippel mindennel együtt nem akarok többet 150-160 lonal mert sajna ez a motor nem a legjobb tuning alap :/ chipp pufo megvan és ezutan akarok még egy vgturbo nagyobb coolert és megint chippel egy optimalizalast
Azt a 150-160 lovat pont megkapnád a gyári 2.2TDCI-től
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Helikon65
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15532 Dátum:
2017.12.14 csütörtök, 12:49:38 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.12.14 csütörtök, 11:39:42
Azt a 150-160 lovat pont megkapnád a gyári 2.2TDCI-től
Az lehet hogy megkapnam de mivel most ontottem bele 1 zsák pénzt az autóba így már nem éri meg eladni
futomufelujitas , generátor csere, féltengely csere , fotengelyszimering csere persze mind2 hogy izgibb legyen ,kettős tömegű kinyomocsapagyal tarcsaval mindennel kompletten,hoszbordasszij, kapott egy felújított adagolot , új AC pumpat és persze a kopó alkatrészek olaj szűrők stb rendszeresen
tehát inkább ebből hoznam ki azt a kis pluszt és csinositanam magamra ezek után
Ja és ha bárki tud ultetorugot 40/40 est vagy 50/50 est eladót az kérem szóljon
Naplózva
ford mondeo 2002 2.0 tddi 116 le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15533 Dátum:
2017.12.14 csütörtök, 13:27:40 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.12.14 csütörtök, 09:45:14
Az a pár lóerő tényleg megér annyit, hogy széjjel vágd a gyári állapotot?
Ha mindenáron le kell győzni a havert piros lámpától piros lámpáig, akkor vegyél egy 2.2 TDCI-t.
(Vagy hordós ST220-at, by Alf
)
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Helikon65
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15534 Dátum:
2017.12.14 csütörtök, 13:39:41 »
Idézetet írta: Cs12 - 2017.12.14 csütörtök, 10:39:50
igen, jól érted.
http://mondeo.hu/index.php?topic=7755.msg691236#msg691236
Itt te is a westgatest cserelted vg-re? Melyik évjárat vgturbojat raktad rá ?
Naplózva
ford mondeo 2002 2.0 tddi 116 le
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15535 Dátum:
2017.12.14 csütörtök, 14:13:43 »
Idézetet írta: Helikon65 - 2017.12.14 csütörtök, 12:49:38
Az lehet hogy megkapnam de mivel most ontottem bele 1 zsák pénzt az autóba így már nem éri meg eladni
futomufelujitas , generátor csere, féltengely csere , fotengelyszimering csere persze mind2 hogy izgibb legyen ,kettős tömegű kinyomocsapagyal tarcsaval mindennel kompletten,hoszbordasszij, kapott egy felújított adagolot , új AC pumpat és persze a kopó alkatrészek olaj szűrők stb rendszeresen
tehát inkább ebből hoznam ki azt a kis pluszt és csinositanam magamra ezek után
Ja és ha bárki tud ultetorugot 40/40 est vagy 50/50 est eladót az kérem szóljon
Nem írtam sehol, hogy add el a mostanit
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15536 Dátum:
2017.12.14 csütörtök, 15:31:39 »
Idézetet írta: Helikon65 - 2017.12.14 csütörtök, 13:39:41
Itt te is a westgatest cserelted vg-re? Melyik évjárat vgturbojat raktad rá ?
az elektronika nélkülit, ami még vákuumlabdás. 2004ig.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Helikon65
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15537 Dátum:
2017.12.14 csütörtök, 20:37:49 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.12.14 csütörtök, 14:13:43
Nem írtam sehol, hogy add el a mostanit
Ez igaz
Naplózva
ford mondeo 2002 2.0 tddi 116 le
Helikon65
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15538 Dátum:
2017.12.14 csütörtök, 20:39:46 »
Idézetet írta: Cs12 - 2017.12.14 csütörtök, 15:31:39
az elektronika nélkülit, ami még vákuumlabdás. 2004ig.
Na szuper
és faszan vezérli magát a turbó ? Mennyivel változott a menetteljesitmeny ?
Naplózva
ford mondeo 2002 2.0 tddi 116 le
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15539 Dátum:
2017.12.14 csütörtök, 22:05:16 »
Idézetet írta: Helikon65 - 2017.12.14 csütörtök, 20:39:46
Na szuper
és faszan vezérli magát a turbó ? Mennyivel változott a menetteljesitmeny ?
kicsit dinamikusabb lett, ennyi.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Helikon65
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15540 Dátum:
2017.12.15 péntek, 12:55:05 »
Idézetet írta: Cs12 - 2017.12.14 csütörtök, 22:05:16
kicsit dinamikusabb lett, ennyi.
Az pont elég
ahogy látom az adatlapodon az Mk3 asod 150 lovas volt ...ezt milyen konfiggal hoztad ki ? A turbocseret már tudom
Naplózva
ford mondeo 2002 2.0 tddi 116 le
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15541 Dátum:
2017.12.15 péntek, 13:01:15 »
Idézetet írta: Helikon65 - 2017.12.15 péntek, 12:55:05
Az pont elég
ahogy látom az adatlapodon az Mk3 asod 150 lovas volt ...ezt milyen konfiggal hoztad ki ? A turbocseret már tudom
egr ledugózva, katalizátor kih*rélve, + egy jó chip Bunyek közvetítésével.
5,4-6,2 között evett, és ment mint a meszes.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Helikon65
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15542 Dátum:
2017.12.15 péntek, 13:32:48 »
Idézetet írta: Cs12 - 2017.12.15 péntek, 13:01:15
egr ledugózva, katalizátor kih*rélve, + egy jó chip Bunyek közvetítésével.
5,4-6,2 között evett, és ment mint a meszes.
Az fasza nekem új adagoloval is 6-6,5 liter Kati off EGR off de sztem a chippet elbasztak
neked a chip mennyibe volt és hol csinálták ?
Naplózva
ford mondeo 2002 2.0 tddi 116 le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15543 Dátum:
2017.12.15 péntek, 17:12:29 »
Idézetet írta: Helikon65 - 2017.12.15 péntek, 13:32:48
Az fasza nekem új adagoloval is 6-6,5 liter Kati off EGR off de sztem a chippet elbasztak
neked a chip mennyibe volt és hol csinálták ?
sásdon a Szabó Robi.vagyunk egy páran.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15544 Dátum:
2017.12.15 péntek, 20:23:59 »
Idézetet írta: alf® - 2017.12.15 péntek, 17:12:29
sásdon a Szabó Robi.vagyunk egy páran.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Helikon65
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15545 Dátum:
2017.12.16 szombat, 07:42:55 »
Idézetet írta: alf® - 2017.12.15 péntek, 17:12:29
sásdon a Szabó Robi.vagyunk egy páran.
Köszi
és ha esetleg van vkinek eladó ultetorugoja kérem jelezze
Naplózva
ford mondeo 2002 2.0 tddi 116 le
specnaze
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 61
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15546 Dátum:
2017.12.18 hétfő, 16:36:38 »
Sziasztok! Volna egy kis problémám! Egy fél órája beinditottam a kocsit elmentem a gyerekért ovodába ott hagytam járva a kocsit hogy melegedjen amire ki jöttem a kocsi nem járt! rá akarok inditani semmi! meg se nyikkan ! Műszerfal kijelez elforditom a kulcsot mindha az aksi le lenne merülve nem indit! De járt a kocsi! nem értem, csinálhat ilyet ha kinyeklett az aksi?? vagy a generátor nem tölt vagy mi??? Ki készülök! köszi a hozzászólásokat előre is! ja ha ráinditok vagy is akarok utánna a műszerfalon akilométer számlálo stb egyenes kis vonalkákat mutat!
Naplózva
2001 2.0 tddi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15547 Dátum:
2017.12.18 hétfő, 16:42:44 »
Idézetet írta: specnaze - 2017.12.18 hétfő, 16:36:38
Sziasztok! Volna egy kis problémám! Egy fél órája beinditottam a kocsit elmentem a gyerekért ovodába ott hagytam járva a kocsit hogy melegedjen amire ki jöttem a kocsi nem járt! rá akarok inditani semmi! meg se nyikkan ! Műszerfal kijelez elforditom a kulcsot mindha az aksi le lenne merülve nem indit! De járt a kocsi! nem értem, csinálhat ilyet ha kinyeklett az aksi?? vagy a generátor nem tölt vagy mi??? Ki készülök! köszi a hozzászólásokat előre is! ja ha ráinditok vagy is akarok utánna a műszerfalon akilométer számlálo stb egyenes kis vonalkákat mutat!
akksi vagy testkábel hiba.Ha tökre lemerült, akkor nézesd meg a töltést és az akkut is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
specnaze
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 61
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15548 Dátum:
2017.12.18 hétfő, 16:44:43 »
Idézetet írta: alf® - 2017.12.18 hétfő, 16:42:44
akksi vagy testkábel hiba.Ha tökre lemerült, akkor nézesd meg a töltést és az akkut is.
Nem merült le csak nem enged ráinditani!!! meg mondom járt a motor!! Amikor kijöttem már nem !!
Naplózva
2001 2.0 tddi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15549 Dátum:
2017.12.18 hétfő, 16:46:54 »
Idézetet írta: specnaze - 2017.12.18 hétfő, 16:44:43
Nem merült le csak nem enged ráinditani!!! meg mondom járt a motor!!
mi nem enged ráindítani?
Mekkora az akkufesz? Teker az önindító? Vagy csak kattog a behúzó mágnes? Mert ha az sem, akár a gyújtás kapcsoló is elromolhatott.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
304
305
306
307
308
309
310
[
311
]
312
313
314
315
316
317
318
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ