Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:08:38
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
276
277
278
279
280
281
282
[
283
]
284
285
286
287
288
289
290
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113551 alkalommal)
0 Felhasználó és 62 vendég van a témában
balkal
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14100 Dátum:
2015.09.08 kedd, 20:50:04 »
Hülye kérdés.
Hétvégén szeretnék olajat cserélni a kocsiban. Az olajszűrő merrefelé van, illetve, hogyan tudom leszedni, mi kell hozzá?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14101 Dátum:
2015.09.08 kedd, 20:52:26 »
Idézetet írta: balkal - 2015.09.08 kedd, 20:50:04
Hülye kérdés.
Hétvégén szeretnék olajat cserélni a kocsiban. Az olajszűrő merrefelé van, illetve, hogyan tudom leszedni, mi kell hozzá?
a szívósor alatt van,36-os krova kell.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14102 Dátum:
2015.09.08 kedd, 20:55:34 »
Idézetet írta: alf - 2015.09.08 kedd, 20:52:26
a szívósor alatt van,36-os krova kell.
Végül is a szívósor alatt van, de én nem azt említeném.
Ehun van e
Naplózva
Imádom a dízeleket!
balkal
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14103 Dátum:
2015.09.08 kedd, 21:17:06 »
Idézetet írta: GSR - 2015.09.08 kedd, 20:55:34
Végül is a szívósor alatt van, de én nem azt említeném.
Ehun van e
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14104 Dátum:
2015.09.09 szerda, 06:48:12 »
Idézetet írta: GSR - 2015.09.08 kedd, 20:55:34
Végül is a szívósor alatt van, de én nem azt említeném.
Ehun van e
GSR ez nem semmi jön egy kérdés kirohansz a géphez félig szétdobod gyors fénykép stb.. ez igen. Ilyen forumtagok kellenek ide!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14105 Dátum:
2015.09.09 szerda, 07:09:51 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2015.09.09 szerda, 06:48:12
GSR ez nem semmi jön egy kérdés kirohansz a géphez félig szétdobod gyors fénykép stb.. ez igen. Ilyen forumtagok kellenek ide!
Ez a következő módon történik.
Jön a kérdés, meg sem mozdulok a székből, rádugom a külső hdd-t a gépre és kikeresem a fényképek mappát ahol kategorizálva vannak a képek amiket korábban fényképeztem.
Kikeresem a kérdéshez kapcsolódó képet és illesztem a fórumba.
Nem utolsó sorban nekem benzines autóm van, szóval ilyen szűrőházat még véletlenül sem tudnék fényképezni róla.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14106 Dátum:
2015.09.09 szerda, 07:49:20 »
Idézetet írta: GSR - 2015.09.09 szerda, 07:09:51
Ez a következő módon történik.
Jön a kérdés, meg sem mozdulok a székből, rádugom a külső hdd-t a gépre és kikeresem a fényképek mappát ahol kategorizálva vannak a képek amiket korábban fényképeztem.
Kikeresem a kérdéshez kapcsolódó képet és illesztem a fórumba.
Nem utolsó sorban nekem benzines autóm van, szóval ilyen szűrőházat még véletlenül sem tudnék fényképezni róla.
Gondoltam, hogy van egy albumod amibe sok minden le van fotózva de próbáltalak fényezni!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14107 Dátum:
2015.09.09 szerda, 07:53:22 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2015.09.09 szerda, 07:49:20
Gondoltam, hogy van egy albumod amibe sok minden le van fotózva de próbáltalak fényezni!
Fényezni azzal, hogy kimegyek a
dízel autómhoz
? Hát ez rosszindulatú.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14108 Dátum:
2015.09.09 szerda, 09:10:25 »
Idézetet írta: balkal - 2015.09.08 kedd, 21:17:06
A csere során óvatosan lazítsd/húzd meg. Műanyag szutyok a ház, szeret törni
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
balkal
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14109 Dátum:
2015.09.09 szerda, 18:03:18 »
Sziasztok !
Ha leveszem a jobb első kereket, és ott benézek a motor irányába, eléggé olajos minden... nem csöpög..csak szép feketén csillog, mondhatni "gyöngyödzik" vagy nemtudom. Az olaj nem fogy amúgy a kocsiból.. 12 ezer km óta ugyanannyi van benne. Valami tömítés lehet, vagy mi ? :S
Naplózva
nadotex
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14110 Dátum:
2015.09.09 szerda, 18:35:49 »
Idézetet írta: GSR - 2015.09.08 kedd, 12:12:54
Egyik dízelnél sem mérik a visszafolyást, tddi-nél pedig még korrekciós érték sincs.
Visszatérő is és összes befecskendezett is?
Ha ezt olvastad, akkor az valami brutális fordítási hiba.
Igen, lehet rosszul értelmeztem, inkább leírom:TDDI motor
Forscan prg kiválasztva a PCM modul, fuel offset for injector A,B,C,D és az MFDES- Mass fuel desired in milligrams. Mutatja az értékeket, a fuel offset csak alapjáraton(-0,152-0,175mg), a MFDES alapjáraton(változó) valamint gázadásra növekszik, elvéterkor nulla az érték.
Ezek az adatok mik lehetnek?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14111 Dátum:
2015.09.09 szerda, 18:40:02 »
Idézetet írta: nadotex - 2015.09.09 szerda, 18:35:49
Igen, lehet rosszul értelmeztem, inkább leírom:TDDI motor
Forscan prg kiválasztva a PCM modul, fuel offset for injector A,B,C,D és az MFDES- Mass fuel desired in milligrams. Mutatja az értékeket, a fuel offset csak alapjáraton(-0,152-0,175mg), a MFDES alapjáraton(változó) valamint gázadásra növekszik, elvéterkor nulla az érték.
Ezek az adatok mik lehetnek?
Di-nél ezek csak kamu adatok....ne foglalkozz vele.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Attila73
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 190
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14112 Dátum:
2015.09.09 szerda, 22:21:13 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.09.09 szerda, 18:40:02
Di-nél ezek csak kamu adatok....ne foglalkozz vele.
Sziasztok.
Olaj csere előtt milyen adalékot érdemes önteni az olajhoz, ami jobban kipucolja a blokkot?
(úgy értem, mik a tapasztalatok...)
Köszi.
Naplózva
Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
2018 Ecosport 1.0
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14113 Dátum:
2015.09.09 szerda, 23:03:25 »
Idézetet írta: Attila73 - 2015.09.09 szerda, 22:21:13
Sziasztok.
Olaj csere előtt milyen adalékot érdemes önteni az olajhoz, ami jobban kipucolja a blokkot?
(úgy értem, mik a tapasztalatok...)
Köszi.
Miért kéne kipucolni a blokkot?
Szerintem be kell tartani a megfelelő csere intervallumot (esetleg kicsit sűrűbben) és nem lehet gond.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Attila73
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 190
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14114 Dátum:
2015.09.09 szerda, 23:11:08 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.09.09 szerda, 23:03:25
Miért kéne kipucolni a blokkot?
Szerintem be kell tartani a megfelelő csere intervallumot (esetleg kicsit sűrűbben) és nem lehet gond.
Azért gondoltam, mert az előző tulaj nem tudom, mennyire tartotta be...most lesz az első csere nálam.
Én tudom, hogy mennyire fontos az olaj csere betartása. A másik autómba már 700.000 km van (7 éves) és még nem kellett hozzányúlni a blokkhoz.
Naplózva
Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
2018 Ecosport 1.0
breakbeat
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14115 Dátum:
2015.09.10 csütörtök, 16:57:34 »
Idézetet írta: Attila73 - 2015.09.09 szerda, 23:11:08
Azért gondoltam, mert az előző tulaj nem tudom, mennyire tartotta be...most lesz az első csere nálam.
Én tudom, hogy mennyire fontos az olaj csere betartása. A másik autómba már 700.000 km van (7 éves) és még nem kellett hozzányúlni a blokkhoz.
A másik autód, kamion?
Naplózva
2002/04 Mondeo Tournier Trend TDDI/85KW
Bogyo
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14116 Dátum:
2015.09.10 csütörtök, 19:27:00 »
Sziasztok!
Tudnátok nekem segíteni ,hogy mi a különbség a 115 le csúcs és a 90 le csúcsa között?A 90 le -s mondeoba jók e a 115le s csúcsai?
Naplózva
Attila73
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 190
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14117 Dátum:
2015.09.10 csütörtök, 22:18:51 »
Idézetet írta: breakbeat - 2015.09.10 csütörtök, 16:57:34
A másik autód, kamion?
Nem, csak furgon.
De megyek két ember helyett...
Naplózva
Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
2018 Ecosport 1.0
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14118 Dátum:
2015.09.11 péntek, 06:44:28 »
Idézetet írta: Attila73 - 2015.09.10 csütörtök, 22:18:51
Nem, csak furgon.
De megyek két ember helyett...
7 év alatt 700000 km nem is olyan sok...
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Attila73
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 190
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14119 Dátum:
2015.09.11 péntek, 18:52:44 »
Idézetet írta: horizss - 2015.09.11 péntek, 06:44:28
7 év alatt 700000 km nem is olyan sok...
Hát nekem éppen elég
Naplózva
Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
2018 Ecosport 1.0
mendigabor
Vendég
2.0 TDDi
«
Új hozzászólás #14120 Dátum:
2015.09.15 kedd, 20:23:14 »
Sziasztok.
Segítséget szeretnék kérni tőletek. 2001-es évjáratú mondeom indításkor kicsit dadog, és fehér füst jön a kipufogóból. Nyirkos időben dől belőle rendesen, napos meleg időben minimálisan, de mindkét esetben abba hagyja 4-5 perc alatt. Ha valaki találkozott hasonló esettel, vagy sejti mi lehet a probléma, légy szíves segítsen.
Köszi
Naplózva
Ricsmond
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14121 Dátum:
2015.09.17 csütörtök, 08:30:06 »
Sziasztok!
Van egy 2001-es tddi-s ford mondeom, amivel ha hosszú utat teszek meg vele (kb 200km) akkor üresben elkezd néha pár másodpercig dadogni a motorja, picit be is remeg, de utána vissza áll rendesen és kicsivel később megint kezdi a dadogást/remegést majd utána megint "megjavul", a fordulat szám nem ingadozik, és teljesítménnyel sincs baj, de ha leállítom és hagyom egy percet egyáltalán nem tapasztalom ezt. Mi okozhatja ezt, kérlek segítsetek, mert aggaszt egy picit.
Naplózva
sundi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 147
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14122 Dátum:
2015.09.18 péntek, 10:46:59 »
Köszönöm a segítséget a hozzá(m) szólóknak. Kábel szakadás volt ária autóban, az tiltott le...
Idézetet írta: Zsolteey - 2015.08.24 hétfő, 13:56:56
Nekem nem ajánlották az ilyen javítgatást, új került rá. Ettől persze még lehet jó.
Naplózva
2.0 TDDI-2002
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14123 Dátum:
2015.09.24 csütörtök, 20:03:16 »
Idézetet írta: balkal - 2015.09.09 szerda, 18:03:18
Sziasztok !
Ha leveszem a jobb első kereket, és ott benézek a motor irányába, eléggé olajos minden... nem csöpög..csak szép feketén csillog, mondhatni "gyöngyödzik" vagy nemtudom. Az olaj nem fogy amúgy a kocsiból.. 12 ezer km óta ugyanannyi van benne. Valami tömítés lehet, vagy mi ? :S
Szia.
Lehet más olaj is pl: szervo olaj tartály alatti anya(nálam a klímakompresszor tiszta olajsár volt,de nem az volt a hunyó,hanem a előbb említett anyánál szivárgott az olaj,majd a szíj széthordta azon az oldalon) ő Az:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Ha a dizilnél esetleg nem ott van,akkor sorry.
Tükörrel vizsgáltam,és így derült ki:
http://kepfeltoltes.hu/view/150924/IMG_20140706_103850_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14124 Dátum:
2015.09.24 csütörtök, 21:06:24 »
Idézetet írta: vagyokabajnok - 2015.09.24 csütörtök, 20:03:16
Szia.
Lehet más olaj is pl: szervo olaj tartály alatti anya(nálam a klímakompresszor tiszta olajsár volt,de nem az volt a hunyó,hanem a előbb említett anyánál szivárgott az olaj,majd a szíj széthordta azon az oldalon) ő Az:
http://kepfeltoltes.hu/141219/szerv__anya_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ha a dizilnél esetleg nem ott van,akkor sorry.
Tükörrel vizsgáltam,és így derült ki:
http://kepfeltoltes.hu/view/150924/IMG_20140706_103850_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A dízelnél teljesen máhol/máshogy van.
Amúgy a benzinesen nálam is pont ugyanez van, onnan szépen lassan szivárog lefelé, de a vízpumpa magasságáig ért még csak el.
Idézetet írta: balkal - 2015.09.09 szerda, 18:03:18
Sziasztok !
Ha leveszem a jobb első kereket, és ott benézek a motor irányába, eléggé olajos minden... nem csöpög..csak szép feketén csillog, mondhatni "gyöngyödzik" vagy nemtudom. Az olaj nem fogy amúgy a kocsiból.. 12 ezer km óta ugyanannyi van benne. Valami tömítés lehet, vagy mi ? :S
Főtengelyszíjtárcsa mögötti szimering, olajkarter alsó/felső tömítés, verézműlánc fedelének a tömítése, bármi. Nem kell sok olaj ahhoz, hogy nagy területet összedzsuvázzon.
Idézetet írta: Ricsmond - 2015.09.17 csütörtök, 08:30:06
Sziasztok!
Van egy 2001-es tddi-s ford mondeom, amivel ha hosszú utat teszek meg vele (kb 200km) akkor üresben elkezd néha pár másodpercig dadogni a motorja, picit be is remeg, de utána vissza áll rendesen és kicsivel később megint kezdi a dadogást/remegést majd utána megint "megjavul", a fordulat szám nem ingadozik, és teljesítménnyel sincs baj, de ha leállítom és hagyom egy percet egyáltalán nem tapasztalom ezt. Mi okozhatja ezt, kérlek segítsetek, mert aggaszt egy picit.
A motor dadog be, vagy a motorhang mellé plusszba bejön egy "huppogó" hang?
Idézetet írta: mendigabor - 2015.09.15 kedd, 20:23:14
Sziasztok.
Segítséget szeretnék kérni tőletek. 2001-es évjáratú mondeom indításkor kicsit dadog, és fehér füst jön a kipufogóból. Nyirkos időben dől belőle rendesen, napos meleg időben minimálisan, de mindkét esetben abba hagyja 4-5 perc alatt. Ha valaki találkozott hasonló esettel, vagy sejti mi lehet a probléma, légy szíves segítsen.
Köszi
Füst vagy gőz? Ha füst, akkor el nem égett üzemanyag, vagy olaj?
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: 2.0 TDDi
«
Új hozzászólás #14125 Dátum:
2015.09.25 péntek, 19:57:36 »
Idézetet írta: mendigabor - 2015.09.15 kedd, 20:23:14
Sziasztok.
Segítséget szeretnék kérni tőletek. 2001-es évjáratú mondeom indításkor kicsit dadog, és fehér füst jön a kipufogóból. Nyirkos időben dől belőle rendesen, napos meleg időben minimálisan, de mindkét esetben abba hagyja 4-5 perc alatt. Ha valaki találkozott hasonló esettel, vagy sejti mi lehet a probléma, légy szíves segítsen.
Köszi
Vagy levegös az üza rendszer, és míg kidolgozza addig dadog és nyomja a fehér füstöt. Vagy izzítógyertya.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14126 Dátum:
2015.09.27 vasárnap, 21:47:46 »
Sziasztok!
Egy kis segítség kellene.
Milyen méretű kell és milyen típusú szabadonfutót ajánlotok mk3 tddi 115 le 2001-es generátorra.
Több méretűt találtam de nem tudom melyik a megfelelő.
Köszönöm
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14127 Dátum:
2015.09.27 vasárnap, 22:06:07 »
Idézetet írta: atadzso - 2015.09.27 vasárnap, 21:47:46
Sziasztok!
Egy kis segítség kellene.
Milyen méretű kell és milyen típusú szabadonfutót ajánlotok mk3 tddi 115 le 2001-es generátorra.
Több méretűt találtam de nem tudom melyik a megfelelő.
Köszönöm
Pontos méreteket nem tudok.....Mk3 2.0benzineshez kérd az tuti jó hozzá.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14128 Dátum:
2015.09.27 vasárnap, 23:01:21 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.09.27 vasárnap, 22:06:07
Pontos méreteket nem tudok.....Mk3 2.0benzineshez kérd az tuti jó hozzá.
kö
Köszi.
A melyik gyártmány ami jó?
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14129 Dátum:
2015.09.27 vasárnap, 23:05:34 »
Idézetet írta: atadzso - 2015.09.27 vasárnap, 23:01:21
kö
Köszi.
A melyik gyártmány ami jó?
INA
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14130 Dátum:
2015.09.27 vasárnap, 23:37:56 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.09.27 vasárnap, 23:05:34
INA
Köszönöm
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Lory
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14131 Dátum:
2015.10.05 hétfő, 14:43:38 »
Sziasztok! az alábbi eset történt az autómmal, 2.0 TDDi 85kw. Menet közben felfort a víz. Mikor aztán levettük a kiegyenlítő tartály kupakját (amiben szép tiszta hűtőfolyadék volt, azelőtti nap ellenőrizve is volt) egyből megtelt olajjal. Eddig soha nem fogyasztott 1 csep hűtőfolyadékot sem.Van valami ötletetek ?
«
Utoljára szerkesztve: 2015.10.05 hétfő, 14:45:53 írta Lory
»
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14132 Dátum:
2015.10.05 hétfő, 15:34:54 »
Idézetet írta: Lory - 2015.10.05 hétfő, 14:43:38
Sziasztok! az alábbi eset történt az autómmal, 2.0 TDDi 85kw. Menet közben felfort a víz. Mikor aztán levettük a kiegyenlítő tartály kupakját (amiben szép tiszta hűtőfolyadék volt, azelőtti nap ellenőrizve is volt) egyből megtelt olajjal. Eddig soha nem fogyasztott 1 csep hűtőfolyadékot sem.Van valami ötletetek ?
Valahol találkozik az olaj és vízkör.....hengerfej (jó esetben csak tömítés), blokk.....
Olajbetöltő kupakot letekerted?
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Lory
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14133 Dátum:
2015.10.05 hétfő, 17:21:31 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.10.05 hétfő, 15:34:54
Valahol találkozik az olaj és vízkör.....hengerfej (jó esetben csak tömítés), blokk.....
Olajbetöltő kupakot letekerted?
Sajnos nem, elfelejtette. Mit kellene ott lássak ?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14134 Dátum:
2015.10.05 hétfő, 19:21:54 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.10.05 hétfő, 15:34:54
Valahol találkozik az olaj és vízkör.....hengerfej (jó esetben csak tömítés), blokk.....
Olajbetöltő kupakot letekerted?
Olajhűtő szendvicsszerkezeténél is találkozhattak. Én azt megnézném, mielőtt lekapnám a hengerfejet.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14135 Dátum:
2015.10.06 kedd, 03:38:19 »
Idézetet írta: tpmportal - 2015.10.05 hétfő, 19:21:54
Olajhűtő szendvicsszerkezeténél is találkozhattak. Én azt megnézném, mielőtt lekapnám a hengerfejet.
én is ott keresném elsőkörben a hibát
én a nívót is kihúznám, hogy látszik-e rajta víz... és nem használnám addig így, mert a fagyálló kenőképessége kevés lesz oda
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lory
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14136 Dátum:
2015.10.06 kedd, 11:20:45 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.10.06 kedd, 03:38:19
én is ott keresném elsőkörben a hibát
én a nívót is kihúznám, hogy látszik-e rajta víz... és nem használnám addig így, mert a fagyálló kenőképessége kevés lesz oda
Nem lesz így használva!
És persze erre bedöglik a másik kocsi is(megállt és többet nem indúl) mielőtt mennék, hogy vontassam el a mondeot szervizbe.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.10.07 szerda, 18:29:31 írta Lory
»
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14137 Dátum:
2015.10.10 szombat, 22:07:53 »
AC pumpa csere 10 perc alatt..
Eszközök: 10-es dugókulcsfej, (emelő nem árt..
)
-1: Elektromos csatlakozókat lehúzni
-2: 3db Üzemanyag csövet széthúzni
-3: 10-es fejjel kitekerni a tartó csavarját és már kezünkben is van.
-4: csövet kitekerjük a régi pumpából és átrakjuk az uj pumpába
-5: berakjuk a helyére és összerakjuk.kész.
Az én autómon itt található a gázolja hüttő, az egész alján végig fut a kocsinak......
«
Utoljára szerkesztve: 2015.10.11 vasárnap, 17:49:22 írta Bunyek
»
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14138 Dátum:
2015.10.10 szombat, 22:25:59 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.10.10 szombat, 22:07:53
AC pumpa csere 10 perc alatt..
Eszközök: 10-es dugókulcsfej, (emelő nem árt..
)
-1: Elektromos csatlakozókat lehúzni
[img width=800 height=449]http://kepfeltoltes.hu/151010/6968315151_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img
-2: 3db Üzemanyag csövet széthúzni
[img width=800 height=449]http://kepfeltoltes.hu/151010/10054535372_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img
[img width=337 height=600]http://kepfeltoltes.hu/151010/10669104003_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img
-3: 10-es fejjel kitekerni a tartó csavarját és már kezünkben is van.
[img width=337 height=600]http://kepfeltoltes.hu/151010/12139890604_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img
[img width=337 height=600]http://kepfeltoltes.hu/151010/11603943975_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img
-4: csövet kitekerjük a régi pumpából és átrakjuk az uj pumpába
[img width=800 height=449]http://kepfeltoltes.hu/151010/5938744636_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img
-5: berakjuk a helyére és összerakjuk.kész.
[img width=337 height=600]http://kepfeltoltes.hu/151010/2749208057_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img
Az én autómon itt található a gázolja hüttő, az egész alján végig fut a kocsinak...TDDI-n van csak, és csak az 5 ajtósokon...
[img width=337 height=600]http://kepfeltoltes.hu/151010/10898763528_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img
[img width=800 height=449]http://kepfeltoltes.hu/151010/9_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img
Edd China az Autókereskedőkben ennyi idő alatt szétszed egy teljes autót és össze is rak! Minden a vágáson múlik....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14139 Dátum:
2015.10.10 szombat, 22:39:02 »
fáj a kezem, bevan kötve azért vagyok ilyen lassú most...
de szétvágni fél perc is elég lett volna...de haza is kellett mennem még vele...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14140 Dátum:
2015.10.11 vasárnap, 10:30:34 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.10.10 szombat, 22:39:02
fáj a kezem, bevan kötve azért vagyok ilyen lassú most...
de szétvágni fél perc is elég lett volna...de haza is kellett mennem még vele...
ugye készülhet belőle cikk?!!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14141 Dátum:
2015.10.11 vasárnap, 12:09:41 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.10.10 szombat, 22:07:53
Az én autómon itt található a gázolja hüttő, az egész alján végig fut a kocsinak...TDDI-n van csak, és csak az 5 ajtósokon...
Kombin is van.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14142 Dátum:
2015.10.11 vasárnap, 12:36:35 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.10.11 vasárnap, 12:09:41
Kombin is van.
Az nyáron jó de télen pont rossz, nem?
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14143 Dátum:
2015.10.11 vasárnap, 12:57:41 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.10.11 vasárnap, 12:09:41
Kombin is van.
Ez pontosan milyen alkatrész? Vajon tdci-re is fel lehet rakni?
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14144 Dátum:
2015.10.11 vasárnap, 13:34:16 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2015.10.11 vasárnap, 12:36:35
Az nyáron jó de télen pont rossz, nem?
Nem. Ha jól megnézed csak az egyik csövön vannak hűtőbordák.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14145 Dátum:
2015.10.11 vasárnap, 13:35:19 »
Idézetet írta: Kispusi - 2015.10.11 vasárnap, 12:57:41
Ez pontosan milyen alkatrész? Vajon tdci-re is fel lehet rakni?
GO cső....nem tudom, hogy fel lehet e rakni.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14146 Dátum:
2015.10.11 vasárnap, 16:15:18 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.10.11 vasárnap, 12:09:41
Kombin is van.
kombin még nem láttam soha...
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14147 Dátum:
2015.10.11 vasárnap, 16:54:04 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.10.11 vasárnap, 16:15:18
kombin még nem láttam soha...
Nekem is ilyen hűtőbordás cuccmók és kombi.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14148 Dátum:
2015.10.11 vasárnap, 17:48:16 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2015.10.11 vasárnap, 16:54:04
Nekem is ilyen hűtőbordás cuccmók és kombi.
akkor törlöm..
Naplózva
szucstamas20
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 87
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14149 Dátum:
2015.10.12 hétfő, 16:05:47 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.10.11 vasárnap, 17:48:16
akkor törlöm..
Szia!
Milyet tettél bele? Gyárit vagy utángyártottat? Nekem is cserés lesz.. Ha segítenél a beszerzési forrással megköszönném!
Üdv: Tomi
Naplózva
2001-es Ford Mondeo mk3 TDDI sedan
Oldalak:
1
...
276
277
278
279
280
281
282
[
283
]
284
285
286
287
288
289
290
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ