Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:34:58
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
279
280
281
282
283
284
285
[
286
]
287
288
289
290
291
292
293
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5108238 alkalommal)
0 Felhasználó és 225 vendég van a témában
kirusz1
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14250 Dátum:
2015.11.27 péntek, 17:25:01 »
Sziasztok.Tddi 2000 motornál mennyire normális hogy hideg inditáskor nagyon füstől.első diselem.Előre is köszi a választ
Naplózva
grubi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 84
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14251 Dátum:
2015.11.28 szombat, 00:16:28 »
Szia,
Nekem az első pár másodpercben tol egy kis füstöt, azután kb. a szokásos.
Na persze ez 0-2 fok közelében.
Hidegebben lesz ez több is.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDDI Trend Kombi 2002
kirusz1
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14252 Dátum:
2015.11.28 szombat, 16:37:21 »
A szokásos mit jelent ?
Naplózva
grubi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 84
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14253 Dátum:
2015.11.30 hétfő, 21:21:30 »
Idézetet írta: kirusz1 - 2015.11.28 szombat, 16:37:21
A szokásos mit jelent ?
Úgy értettem, mint egy átlagos autónál.
Ha nálad csak indítás után füstöl lehet, hogy nem megfelelő az izzítás, azt kellene megnézni. Nem vagyok szakértő csak találgatok, esetleg egy hibakód olvasás is adhat némi információt.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDDI Trend Kombi 2002
Ferqo
Megszállott
Elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14254 Dátum:
2015.11.30 hétfő, 21:25:34 »
Idézetet írta: kirusz1 - 2015.11.27 péntek, 17:25:01
Sziasztok.Tddi 2000 motornál mennyire normális hogy hideg inditáskor nagyon füstől.első diselem.Előre is köszi a választ
Az a kérdés, mit jelent a füstöl?
Kéken?
Feketén?
Fehéren?
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Ricsmond
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14255 Dátum:
2015.12.16 szerda, 16:01:05 »
Sziasztok!
Németországban élek, és itt lerobbant a kocsim és a következö hibakodokat olvasta ki a szerelö, és ebben kérném a segitségeteket leforditani öket:
P 0100 luftmassenmesser
P 0148 falsche kraftstoffördermenge
P 0252 einspritzpumpe A Rotor/nockenring
P 0335 kurbelwellendrehzahl sensor
Köszönöm.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14256 Dátum:
2015.12.16 szerda, 17:25:49 »
Idézetet írta: Ricsmond - 2015.12.16 szerda, 16:01:05
Sziasztok!
Németországban élek, és itt lerobbant a kocsim és a következö hibakodokat olvasta ki a szerelö, és ebben kérném a segitségeteket leforditani öket:
P 0100 luftmassenmesser
P 0148 falsche kraftstoffördermenge
P 0252 einspritzpumpe A Rotor/nockenring
P 0335 kurbelwellendrehzahl sensor
Köszönöm.
P0100 Mass or Volume Air Flow A Circuit
P0148 Fuel Delivery Error
P0252 Injection Pump Fuel Metering Control A Range/Performance
P0335 Crankshaft Position Sensor A Circuit
Ellenőrizze a ckp csatlakozoját.a váltóharangban lakik a túzfal felől.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14257 Dátum:
2015.12.16 szerda, 20:43:57 »
Idézetet írta: Ricsmond - 2015.12.16 szerda, 16:01:05
Sziasztok!
Németországban élek, és itt lerobbant a kocsim és a következö hibakodokat olvasta ki a szerelö, és ebben kérném a segitségeteket leforditani öket:
P 0100 luftmassenmesser
P 0148 falsche kraftstoffördermenge
P 0252 einspritzpumpe A Rotor/nockenring
P 0335 kurbelwellendrehzahl sensor
Köszönöm.
Először az AC pumpát ellenőrizd!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Ricsmond
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14258 Dátum:
2015.12.17 csütörtök, 15:35:55 »
És vajon ha az AC pumpát kicseréltetem, a többi hibakód is eltünik?
Naplózva
schecter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14259 Dátum:
2015.12.17 csütörtök, 15:52:10 »
Belefutottam egy hatalmas pofonba: részecskeszűrő....Tddi-be...
Németországba fogok menni egy időre és szerettem volna a saját autómmal. Probléma,hogy ahol lakni fogok ott valami szélvédőre ragasztott zöld matrica kell, amit csak euro 4 es motortól adnak ki automatikusan.
Aztán jött az ötlet, hogy DPF-et kellene rátenni, de szerintem ez nem annyira triviális.
Hallottatok már ilyenről, lehetséges ez?
Naplózva
MK3 2001 2.0 TDDI GHIA
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14260 Dátum:
2015.12.17 csütörtök, 15:54:17 »
Olcsóbban kapsz mk4 et mint ezt pepapirizod.. Meg a sw de tudja stb stb felejtős
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14261 Dátum:
2015.12.17 csütörtök, 16:24:27 »
Idézetet írta: schecter - 2015.12.17 csütörtök, 15:52:10
Belefutottam egy hatalmas pofonba: részecskeszűrő....Tddi-be...
Németországba fogok menni egy időre és szerettem volna a saját autómmal. Probléma,hogy ahol lakni fogok ott valami szélvédőre ragasztott zöld matrica kell, amit csak euro 4 es motortól adnak ki automatikusan.
Aztán jött az ötlet, hogy DPF-et kellene rátenni, de szerintem ez nem annyira triviális.
Hallottatok már ilyenről, lehetséges ez?
attól hogy te mit raksz rá, attól a típusbizonyítvány a kocsinak nem fog változni. szóval hiába raksz rá bármit, attól az eu3fog maradni. venni kell valami benzinest, azokból az eu4 olcsóbb és egyszerűbb
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14262 Dátum:
2015.12.18 péntek, 20:42:34 »
Sziasztok!
Egy kis segítség kellene.
Olyat produkál az autó /2001-es tddi 115 le/
hogy melegen /nem mindig/ nem indul rendesen.Olyan mintha három henger indulna csak be.
Hiába nyomok gázpedált semmi reakció.
Ilyenkor le állítom és újra indításnál beindul rendesen,de ezt csak melegen játssza ,hidegen semmi gond.
Illetve az üzemanyag igénye meg nőt alapjáraton nézve /obd/ 5-ről 7-körüli értékre.
Porlasztó és adagoló rendben.
Köszönöm előre is.
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14263 Dátum:
2015.12.18 péntek, 20:46:31 »
Idézetet írta: atadzso - 2015.12.18 péntek, 20:42:34
Sziasztok!
Egy kis segítség kellene.
Olyat produkál az autó /2001-es tddi 115 le/
hogy melegen /nem mindig/ nem indul rendesen.Olyan mintha három henger indulna csak be.
Hiába nyomok gázpedált semmi reakció.
Ilyenkor le állítom és újra indításnál beindul rendesen,de ezt csak melegen játssza ,hidegen semmi gond.
Illetve az üzemanyag igénye meg nőt alapjáraton nézve /obd/ 5-ről 7-körüli értékre.
Porlasztó és adagoló rendben.
Köszönöm előre is.
ezt hogy sikerült megállapítani?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14264 Dátum:
2015.12.18 péntek, 21:03:33 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.12.18 péntek, 20:46:31
ezt hogy sikerült megállapítani?
Porlasztó kiszedve,nézve,adagoló cserélve és ugyan az a hiba maradt.
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14265 Dátum:
2015.12.18 péntek, 21:05:41 »
Idézetet írta: atadzso - 2015.12.18 péntek, 21:03:33
Porlasztó kiszedve,nézve,adagoló cserélve és ugyan az a hiba maradt.
és ha ugyan úgy rossz adagoló ment fel?
diagolni kéne amikor van a hiba, az élőadatok valszeg kiadnák mi nincs rendben
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14266 Dátum:
2015.12.18 péntek, 21:10:41 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.12.18 péntek, 21:05:41
és ha ugyan úgy rossz adagoló ment fel?
diagolni kéne amikor van a hiba, az élőadatok valszeg kiadnák mi nincs rendben
Amikor tanították az adagolót akkor egy hiba volt a maf szenzornál írt ki szakadást bár ezt obd- vel nem irta ki és ha ránéztem a maf-ra akkor mutatta az értékeket rendesen.Bár az tudom nem ugyan az.
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14267 Dátum:
2015.12.18 péntek, 21:13:50 »
Sziasztok!
Jól gondolom, hogyha jó az EGR szelep és kitakarítottam, és így le van vakítva akkor nem adhat hibát?
Az elektronika a végén így is érzékel hogy tud mozogni.
Nem?
Mi az a mikrofon szerűség középen felül, ahol a lámpa van a tetőn?
Köszönöm!
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14268 Dátum:
2015.12.18 péntek, 21:16:15 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2015.12.18 péntek, 21:13:50
Sziasztok!
Jól gondolom, hogyha jó az EGR szelep és kitakarítottam, és így le van vakítva akkor nem adhat hibát?
Az elektronika a végén így is érzékel hogy tud mozogni.
Nem?
Mi az a mikrofon szerűség középen felül, ahol a lámpa van a tetőn?
Köszönöm!
a gyári riasztó mozgás erzekelojenek a helye.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14269 Dátum:
2015.12.18 péntek, 21:18:44 »
Idézetet írta: alf - 2015.12.18 péntek, 21:16:15
a gyári riasztó mozgás erzekelojenek a helye.
Hupsz. Eltévesztettem a topicot. TDCI-be akartam írni az EGR szelepet.
Még ismerkedek a kocsival, azért kérdezek ennyi böszmeséget
És mi lehet a szélvédőre ragasztva öntapadóval? kb 4cm átmérőjű, fekete, Y betű van rajta asszem, és a vezetéke megy az A oszlop burkolata alá.
Köszi!
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14270 Dátum:
2015.12.18 péntek, 21:25:18 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2015.12.18 péntek, 21:13:50
Sziasztok!
Jól gondolom, hogyha jó az EGR szelep és kitakarítottam, és így le van vakítva akkor nem adhat hibát?
Az elektronika a végén így is érzékel hogy tud mozogni.
Nem?
Köszönöm!
Az egr hibát bedobja,csak műszaki vizsga előtt kell,fontos törölni.( P0400 tól)
«
Utoljára szerkesztve: 2015.12.18 péntek, 21:31:22 írta Vagyokabajnok
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14271 Dátum:
2015.12.18 péntek, 21:43:01 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2015.12.18 péntek, 21:25:18
Az egr hibát bedobja,csak műszaki vizsga előtt kell,fontos törölni.( P0400 tól)
Miért dobja be, ha minden működik, de nem kap kipufogógázt?
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Ferqo
Megszállott
Elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14272 Dátum:
2015.12.18 péntek, 21:53:04 »
Idézetet írta: atadzso - 2015.12.18 péntek, 20:42:34
Sziasztok!
Egy kis segítség kellene.
Olyat produkál az autó /2001-es tddi 115 le/
hogy melegen /nem mindig/ nem indul rendesen.Olyan mintha három henger indulna csak be.
Hiába nyomok gázpedált semmi reakció.
Ilyenkor le állítom és újra indításnál beindul rendesen,de ezt csak melegen játssza ,hidegen semmi gond.
Illetve az üzemanyag igénye meg nőt alapjáraton nézve /obd/ 5-ről 7-körüli értékre.
Porlasztó és adagoló rendben.
Köszönöm előre is.
Az enyém detto ugyanez. Adagoló hibát valószínűsítettek Filepék. Az előtöltés szabályozás/állítás körül van vmi megkopva, azért ilyen.
Meleg motornál, hideg hf jelet adva beindul. Nekem így működ.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14273 Dátum:
2015.12.19 szombat, 15:00:13 »
Idézetet írta: Ferqo - 2015.12.18 péntek, 21:53:04
Az enyém detto ugyanez. Adagoló hibát valószínűsítettek Filepék. Az előtöltés szabályozás/állítás körül van vmi megkopva, azért ilyen.
Meleg motornál, hideg hf jelet adva beindul. Nekem így működ.
Az adagoló szét lett szedve de semmi kopás nyom nincs rajta.Kimondottan figyelve az előtöltés állító részre.
Ezért nem tudom mi a gond.Sőt az agya is ki lett olvasva az adagolónak és hibát nem írt.
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Ferqo
Megszállott
Elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14274 Dátum:
2015.12.19 szombat, 18:32:55 »
Idézetet írta: atadzso - 2015.12.19 szombat, 15:00:13
Az adagoló szét lett szedve de semmi kopás nyom nincs rajta.Kimondottan figyelve az előtöltés állító részre.
Ezért nem tudom mi a gond.Sőt az agya is ki lett olvasva az adagolónak és hibát nem írt.
Az adagolót vizsgálópadon bevizsgálták?
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14275 Dátum:
2015.12.19 szombat, 22:06:09 »
Sziasztok.
Lenne 1 off kérdésem az adagolós paripát hajtókhoz(végül is min1)
Van 1 pug boxi-m 2,5td ,a jelenség a következő ,a héten normál használat ,után kb félig a tank nem indul,teletankolták kb 35l ment bele,poccre indult ,ma ugyanazt játszotta el ,le állítottam kb 10perc után b@szik indulni,vittem kb 10 liter go-t csak pörget,de nem indul,elsö körben mint lehetséges hiba búvárcső a tankba elfáradt valszeg levegőt szívhat lehetséges-e.
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14276 Dátum:
2015.12.19 szombat, 22:19:51 »
Idézetet írta: H. Balázs - 2015.12.19 szombat, 22:06:09
Sziasztok.
Lenne 1 off kérdésem az adagolós paripát hajtókhoz(végül is min1)
Van 1 pug boxi-m 2,5td ,a jelenség a következő ,a héten normál használat ,után kb félig a tank nem indul,teletankolták kb 35l ment bele,poccre indult ,ma ugyanazt játszotta el ,le állítottam kb 10perc után b@szik indulni,vittem kb 10 liter go-t csak pörget,de nem indul,elsö körben mint lehetséges hiba búvárcső a tankba elfáradt valszeg levegőt szívhat lehetséges-e.
simán előfordulhat
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14277 Dátum:
2015.12.20 vasárnap, 21:13:42 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.12.19 szombat, 22:19:51
simán előfordulhat
No mai fejlemény még +10 l go légtelenítés ,indult pár percig járattam, le állít, indul rendesen,benzin kút teletank semmi gond pocc rőff ,holnap bontás remélem az a baja.
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
mogyoro1
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14278 Dátum:
2015.12.20 vasárnap, 22:21:14 »
Tisztelt Fórumtársak!
Van egy 2001-es Di 115Le Mondeóm.
Pár hete menet közben elkezdett fulladni, rángatni és le is állt a motor, füstölt is, alapjáratot sem tartotta stb..
Elvittem szerelőhöz, ahol azt mondták, hogy a vákuumcsöveim el vannak repedve érdemes lenne kicserélni, de sikerült megoldaniuk úgy, hogy amikor kihoztam, semmi baja nem volt.
Na ez a lefulladásos- szerelőhöz elvinni dolog már 3x megtörtént 2 hét alatt
Azóta kb 150-200 kilométerenként újra ezt csinálja, ha megpiszkálom a csöveket, akkor egyszer csak sikerül megint a normális állapotba hozni (bár nem vagyok benne biztos, hogy emiatt oldódik meg ideiglenesen)
Legutóbb húzni kellett az autót, a leállás helyszínétől 4 km-t húzták a a kocsit, beindítottam és minden remekül működött megint.
Átnéztem a csöveket, nem repedtek, nem töröttek, és megy is is rendesen az autó.Voltam már több szerelőnél, de így Karácsony környékén senki sem vállalta be
Az autó megy, működik gond nélkül de félek, hogy megint otthagy párszáz km után.
Arra tippelek, hogy a kapilláris cső kis letört darabkáját beszívta a vákuumrendszerbe és ezért jöhet elő a probléma.
Hibakódot még nem olvastak ki, a műszerfalon semmilyen jelzést nem mutat.
Valami tipp?
Köszönöm
Naplózva
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14279 Dátum:
2015.12.20 vasárnap, 22:31:55 »
Idézetet írta: mogyoro1 - 2015.12.20 vasárnap, 22:21:14
Tisztelt Fórumtársak!
Van egy 2001-es Di 115Le Mondeóm.
Pár hete menet közben elkezdett fulladni, rángatni és le is állt a motor, füstölt is, alapjáratot sem tartotta stb..
Elvittem szerelőhöz, ahol azt mondták, hogy a vákuumcsöveim el vannak repedve érdemes lenne kicserélni, de sikerült megoldaniuk úgy, hogy amikor kihoztam, semmi baja nem volt.
Na ez a lefulladásos- szerelőhöz elvinni dolog már 3x megtörtént 2 hét alatt
Azóta kb 150-200 kilométerenként újra ezt csinálja, ha megpiszkálom a csöveket, akkor egyszer csak sikerül megint a normális állapotba hozni (bár nem vagyok benne biztos, hogy emiatt oldódik meg ideiglenesen)
Legutóbb húzni kellett az autót, a leállás helyszínétől 4 km-t húzták a a kocsit, beindítottam és minden remekül működött megint.
Átnéztem a csöveket, nem repedtek, nem töröttek, és megy is is rendesen az autó.Voltam már több szerelőnél, de így Karácsony környékén senki sem vállalta be
Az autó megy, működik gond nélkül de félek, hogy megint otthagy párszáz km után.
Arra tippelek, hogy a kapilláris cső kis letört darabkáját beszívta a vákuumrendszerbe és ezért jöhet elő a probléma.
Hibakódot még nem olvastak ki, a műszerfalon semmilyen jelzést nem mutat.
Valami tipp?
Köszönöm
Merre vagy? Olvasni kellene hibakodot.
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14280 Dátum:
2015.12.21 hétfő, 06:13:21 »
Idézetet írta: mogyoro1 - 2015.12.20 vasárnap, 22:21:14
Tisztelt Fórumtársak!
Van egy 2001-es Di 115Le Mondeóm.
Pár hete menet közben elkezdett fulladni, rángatni és le is állt a motor, füstölt is, alapjáratot sem tartotta stb..
Elvittem szerelőhöz, ahol azt mondták, hogy a vákuumcsöveim el vannak repedve érdemes lenne kicserélni, de sikerült megoldaniuk úgy, hogy amikor kihoztam, semmi baja nem volt.
Na ez a lefulladásos- szerelőhöz elvinni dolog már 3x megtörtént 2 hét alatt
Azóta kb 150-200 kilométerenként újra ezt csinálja, ha megpiszkálom a csöveket, akkor egyszer csak sikerül megint a normális állapotba hozni (bár nem vagyok benne biztos, hogy emiatt oldódik meg ideiglenesen)
Legutóbb húzni kellett az autót, a leállás helyszínétől 4 km-t húzták a a kocsit, beindítottam és minden remekül működött megint.
Átnéztem a csöveket, nem repedtek, nem töröttek, és megy is is rendesen az autó.Voltam már több szerelőnél, de így Karácsony környékén senki sem vállalta be
Az autó megy, működik gond nélkül de félek, hogy megint otthagy párszáz km után.
Arra tippelek, hogy a kapilláris cső kis letört darabkáját beszívta a vákuumrendszerbe és ezért jöhet elő a probléma.
Hibakódot még nem olvastak ki, a műszerfalon semmilyen jelzést nem mutat.
Valami tipp?
Köszönöm
ac pumpa jó?
gázolajszűrő mikor volt cserélve?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mogyoro1
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14281 Dátum:
2015.12.21 hétfő, 06:14:19 »
Kiskunhalason van az autó, nem nagyon ér rá egyik szerelő se ilyenekkel sajnos.
Ac pumpáról nem tudok semmit mondani, de az összes szűrő cserélve lett amikor elvittem először pár hete.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.12.21 hétfő, 06:17:16 írta mogyoro1
»
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14282 Dátum:
2015.12.21 hétfő, 06:20:33 »
Idézetet írta: mogyoro1 - 2015.12.21 hétfő, 06:14:19
Kiskunhalason van az autó, nem nagyon ér rá egyik szerelő se ilyenekkel sajnos.
Ac pumpáról nem tudok semmit mondani, de az összes szűrő cserélve lett amikor elvittem először pár hete.
ac-t nézzétek meg az szokott nagy százalékban ilyet okozni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mogyoro1
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14283 Dátum:
2015.12.21 hétfő, 06:25:06 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.12.21 hétfő, 06:20:33
ac-t nézzétek meg az szokott nagy százalékban ilyet okozni
Rendben, köszönöm, a szerelő annyit mondott, hogy néha "eltűnik" a vákuum és azért csinálhatja ezt.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14284 Dátum:
2015.12.21 hétfő, 06:35:14 »
Idézetet írta: mogyoro1 - 2015.12.21 hétfő, 06:25:06
Rendben, köszönöm, a szerelő annyit mondott, hogy néha "eltűnik" a vákuum és azért csinálhatja ezt.
ez nem olyan mint a benzines. ha elmegy a vákum akkor nem lesz fékrásegítésed, egr és turbo vezérlésed, ha vákumos turbo van a kocsidon. de lefulladnia ettől nem kéne
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14285 Dátum:
2015.12.26 szombat, 15:54:20 »
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne.
A 2001-es TDDI-ben 115 le van külön IAT szenzor?
Maf van benne de nem tdom miért a beszívott levegő értéke nagyon magas szerintem.
A mostani időkben is 18-32 fok között jelzi.
Köszi
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14286 Dátum:
2015.12.26 szombat, 16:45:59 »
Idézetet írta: atadzso - 2015.12.26 szombat, 15:54:20
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne.
A 2001-es TDDI-ben 115 le van külön IAT szenzor?
Maf van benne de nem tdom miért a beszívott levegő értéke nagyon magas szerintem.
A mostani időkben is 18-32 fok között jelzi.
Köszi
map-méri. az annyi ilyen időben is
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14287 Dátum:
2015.12.26 szombat, 20:19:44 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.12.26 szombat, 16:45:59
map-méri. az annyi ilyen időben is
Tehát ha jól értem nem a kinti levegő hőmérségletét jelzi pontosan?
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14288 Dátum:
2015.12.26 szombat, 20:29:38 »
Idézetet írta: atadzso - 2015.12.26 szombat, 20:19:44
Tehát ha jól értem nem a kinti levegő hőmérségletét jelzi pontosan?
A külső hőmérsékletet a külső gőmérséklet érzékelővel mérik és a műszercsoportban mutatja.
A külső hőmérséklet és a beszívott levegő hőmérséklet NEM ugyanaz.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Gyurmi93
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14289 Dátum:
2015.12.27 vasárnap, 11:31:35 »
Hali club tagok segítségért fordulok hozzátok új tag vagyok remélem jó helyen keresgélek!! Autóm Ford mondeo mk3 tddi 115 le olyan problémám van hideg indításkor az autó beindul szépen de viszont dadog egyenletlen az alapjárat ezt körülbelül 2 percig csinálja egyfolytában ,bemelegszik megszűnik a probléma melegen indításkor néha elég bután indul olyan mintha 3 hengerezne és utána tökéletes generátor idén lett javítva esete tompított világításnál alapjáraton egyik pillanatról a másikra felerősödik a világítás egyik pillanatban pedig gyengül néha olyan problémám is van hogy a klíma bekapcsol magától az egyenletlen alapjárathoz visszatérve ha a klímát benyomom 10 másodpercre és kikapcsolom akkor az alapjárat ingadozás megszűnik
ha valaki tud tippet adni merre keresgéljünk megköszönöm szép napot mindenkinek
Naplózva
Tadzsik
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14290 Dátum:
2015.12.31 csütörtök, 10:15:50 »
Üdv Mindenkinek!
2002.10. havi TDDI kombim a bejövő hidegebb időben elkezdett nehézkesen indulni. Nem tudom mi lehet az oka, cseréltem akkunlátort is, de nem változotg a dolog.
Indításkor mikrométerrel mértem a töltést, 14V fölött volt. Kb 35 km autózás után álló motornál mértem az aksit, 12, 86V-ot mutatott.
Lehet, hogy az önindítónál kellene keresgélnem, vagy a testkábel lehet ludas?
Ha van tippje valakinek szívesen veszem.
Előre is köszi!
Tadzsik
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDDI kombi 2002.10.havi, D6BA motorkód
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14291 Dátum:
2015.12.31 csütörtök, 11:06:31 »
Idézetet írta: Tadzsik - 2015.12.31 csütörtök, 10:15:50
Üdv Mindenkinek!
2002.10. havi TDDI kombim a bejövő hidegebb időben elkezdett nehézkesen indulni. Nem tudom mi lehet az oka, cseréltem akkunlátort is, de nem változotg a dolog.
Indításkor mikrométerrel mértem a töltést, 14V fölött volt. Kb 35 km autózás után álló motornál mértem az aksit, 12, 86V-ot mutatott.
Lehet, hogy az önindítónál kellene keresgélnem, vagy a testkábel lehet ludas?
Ha van tippje valakinek szívesen veszem.
Előre is köszi!
Tadzsik
Mit jelent a nehézkes indítás ??
picit fűstől és ugrál az alapjárat vagy csak egyszerűen sokáig tekeri
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14292 Dátum:
2015.12.31 csütörtök, 11:31:11 »
Idézetet írta: Tadzsik - 2015.12.31 csütörtök, 10:15:50
Üdv Mindenkinek!
2002.10. havi TDDI kombim a bejövő hidegebb időben elkezdett nehézkesen indulni. Nem tudom mi lehet az oka, cseréltem akkunlátort is, de nem változotg a dolog.
Indításkor mikrométerrel mértem a töltést, 14V fölött volt. Kb 35 km autózás után álló motornál mértem az aksit, 12, 86V-ot mutatott.
Lehet, hogy az önindítónál kellene keresgélnem, vagy a testkábel lehet ludas?
Ha van tippje valakinek szívesen veszem.
Előre is köszi!
Tadzsik
én elmennék az első autóvillamossági szerelőhöz és műszerrel megméretném az akkut, a töltést,és az indítófeszt és áramot.abból elég sok minden kiderül.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14293 Dátum:
2015.12.31 csütörtök, 11:31:45 »
Idézetet írta: Tadzsik - 2015.12.31 csütörtök, 10:15:50
Üdv Mindenkinek!
2002.10. havi TDDI kombim a bejövő hidegebb időben elkezdett nehézkesen indulni. Nem tudom mi lehet az oka, cseréltem akkunlátort is, de nem változotg a dolog.
Indításkor mikrométerrel mértem a töltést, 14V fölött volt. Kb 35 km autózás után álló motornál mértem az aksit, 12, 86V-ot mutatott.
Lehet, hogy az önindítónál kellene keresgélnem, vagy a testkábel lehet ludas?
Ha van tippje valakinek szívesen veszem.
Előre is köszi!
Tadzsik
Tisztelt Fórumtárs!
Először is tisztázzunk valamit. A mikrométerrel nem feszültséget hanem átmérőt stb...stb mérünk.
Álló motor esetén, megfelelő 12.86 V akku feszültség. Ellenőrizni kéne egyenként az izzítógyertyák állapotát. Hideg időben nagyon sokat segít az indításnál és a stabil alapjárati fordulatszám kialakításában. Ha ki vannak égve akkor érdemes mihamarabb az egész sort kicserélni.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14294 Dátum:
2015.12.31 csütörtök, 11:34:18 »
Idézetet írta: Gyurmi93 - 2015.12.27 vasárnap, 11:31:35
Hali club tagok segítségért fordulok hozzátok új tag vagyok remélem jó helyen keresgélek!! Autóm Ford mondeo mk3 tddi 115 le olyan problémám van hideg indításkor az autó beindul szépen de viszont dadog egyenletlen az alapjárat ezt körülbelül 2 percig csinálja egyfolytában ,bemelegszik megszűnik a probléma melegen indításkor néha elég bután indul olyan mintha 3 hengerezne és utána tökéletes generátor idén lett javítva esete tompított világításnál alapjáraton egyik pillanatról a másikra felerősödik a világítás egyik pillanatban pedig gyengül néha olyan problémám is van hogy a klíma bekapcsol magától az egyenletlen alapjárathoz visszatérve ha a klímát benyomom 10 másodpercre és kikapcsolom akkor az alapjárat ingadozás megszűnik
ha valaki tud tippet adni merre keresgéljünk megköszönöm szép napot mindenkinek
pedig ott a generátorral lehet probléma továbbra is.érdemes ezt is tanulmányoznod:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Villogó_fények-avagy,hogyan_cseréljünk_bronzkeféket_a_generátorban
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14295 Dátum:
2015.12.31 csütörtök, 11:35:11 »
Idézetet írta: László - 2015.12.31 csütörtök, 11:31:45
Tisztelt Fórumtárs!
Először is tisztázzunk valamit. A mikrométerrel nem feszültséget hanem átmérőt stb...stb mérünk.
elírás lehet,multimétert akart írni...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Palermo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14296 Dátum:
2016.01.04 hétfő, 18:08:13 »
Sziasztok.
Kb 1-2 hete áll már az autó, leraktam semmi gond nem volt vele, most hogy hideg is van gondolom az aksi rakoncátlankodik, én erre tippelek. Videót közzé teszek szerintetek is ez a problem?
https://www.youtube.com/watch?v=XlJFBR1UhW0
Naplózva
2001.12 2.0 TDDI 116 Le
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14297 Dátum:
2016.01.04 hétfő, 18:32:41 »
Idézetet írta: Palermo - 2016.01.04 hétfő, 18:08:13
Sziasztok.
Kb 1-2 hete áll már az autó, leraktam semmi gond nem volt vele, most hogy hideg is van gondolom az aksi rakoncátlankodik, én erre tippelek. Videót közzé teszek szerintetek is ez a problem?
https://www.youtube.com/watch?v=XlJFBR1UhW0
Tisztelt Fórumtárs!
Minden kétséget kizáróan a hidegben erősen lemerült az akkumulátorod. Egy alapos formáló töltés valószínű megoldja a problémát. Ellenkező esetben sajnos akkumulátor csere a megoldás.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
leonprof
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14298 Dátum:
2016.01.05 kedd, 06:54:39 »
Sziasztok!
A fórumot olvasgatva sok problémára találtam már megoldást (ezt ezúton is köszönöm nektek), de most olyan gonddal találkoztam, amivel kapcsolatban tanácstalan vagyok.
Az autó: 2001es TDDI Mondeo 115LE
Hőmérséklettől függetlenül hidegindításkor pöccre beindul, de kb két három alkalmanként az indulás után pár másodperccel lefullad. Ezután csak 5-6 mp indítózással tudom nagynehezen beíndítani.
Ha a beíndításon túl vagyok, onnantól minden hibátlan. Nem dadog, normálisan megy, alapjárat rendben.
Mielőtt ez a tünet megjelent, előfordult, hogy kb minden tizedik indításnál olyan 500 foldulaton kínlódott 2mp-ig majd "elkapta" és ment minden ahogy kell.
Tudtok erre valami támpontot adni, hogy mi lehet a gond?
Az a baj, hogy nem ismerek Debrecen környékén olyan szerelőt, akinek van típusismerete. Ahova eddig elvitem, ott legtöbbször jobban képben voltam a járgány sajátosságaival mint a szaki.
Előre is köszi!
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14299 Dátum:
2016.01.05 kedd, 08:22:26 »
Idézetet írta: leonprof - 2016.01.05 kedd, 06:54:39
Sziasztok!
A fórumot olvasgatva sok problémára találtam már megoldást (ezt ezúton is köszönöm nektek), de most olyan gonddal találkoztam, amivel kapcsolatban tanácstalan vagyok.
Az autó: 2001es TDDI Mondeo 115LE
Hőmérséklettől függetlenül hidegindításkor pöccre beindul, de kb két három alkalmanként az indulás után pár másodperccel lefullad. Ezután csak 5-6 mp indítózással tudom nagynehezen beíndítani.
Ha a beíndításon túl vagyok, onnantól minden hibátlan. Nem dadog, normálisan megy, alapjárat rendben.
Mielőtt ez a tünet megjelent, előfordult, hogy kb minden tizedik indításnál olyan 500 foldulaton kínlódott 2mp-ig majd "elkapta" és ment minden ahogy kell.
Tudtok erre valami támpontot adni, hogy mi lehet a gond?
Az a baj, hogy nem ismerek Debrecen környékén olyan szerelőt, akinek van típusismerete. Ahova eddig elvitem, ott legtöbbször jobban képben voltam a járgány sajátosságaival mint a szaki.
Előre is köszi!
Tisztelt Fórumtárs!
Első körben kicserélném az üzemanyag szűrőt. Hidegben előfordul, hogy a szűrőben felhalmozodott viz és szennyeződés összesűrűsödik lecsökkentve a keresztmetszetet és így kevés üzemanyagot kap a motor. Télen ez szinte jellemző probléma. Csere esetén a gyári, vagy Mann, vagy Bosch szűrő a javasolt. Itt nem szabad spórolni. Második körben ellenőrizném a gázolajszivattyú működését. Remélem csak ennyi lesz a probléma. Ha mindkét elem rendben és továbbra is fenn áll a hibajelenség, akkor egy teljes, az egész üzemagyagrendszerre kiterjedő vizsgálat szükséges.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Oldalak:
1
...
279
280
281
282
283
284
285
[
286
]
287
288
289
290
291
292
293
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ