Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.10 vasárnap, 20:43:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 280 281 282 283 284 285 286 [287] 288 289 290 291 292 293 294 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5086485 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #14300 Dátum: 2016.01.05 kedd, 08:31:25 »

Sziasztok!

A fórumot olvasgatva sok problémára találtam már megoldást (ezt ezúton is köszönöm nektek), de most olyan gonddal találkoztam, amivel kapcsolatban tanácstalan vagyok.

Az autó: 2001es TDDI Mondeo 115LE
Hőmérséklettől függetlenül hidegindításkor pöccre beindul,  de kb két három alkalmanként az indulás után pár másodperccel lefullad. Ezután csak 5-6 mp indítózással tudom nagynehezen beíndítani.
Ha a beíndításon túl vagyok,  onnantól minden hibátlan. Nem dadog, normálisan megy,  alapjárat rendben.
Mielőtt ez a tünet megjelent, előfordult, hogy kb minden tizedik indításnál olyan 500 foldulaton kínlódott 2mp-ig majd "elkapta"  és ment minden ahogy kell.

Tudtok erre valami támpontot adni, hogy mi lehet a gond?

Az a baj, hogy nem ismerek Debrecen környékén olyan szerelőt, akinek van típusismerete. Ahova eddig elvitem, ott legtöbbször jobban képben voltam a járgány sajátosságaival mint a szaki.

Előre is köszi!

HZsolt92 ott van a környékeden Wink
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
leonprof
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Új hozzászólás #14301 Dátum: 2016.01.06 szerda, 10:54:13 »

Tisztelt Fórumtárs!
Első körben kicserélném az üzemanyag szűrőt. Hidegben előfordul, hogy a szűrőben felhalmozodott viz és szennyeződés összesűrűsödik lecsökkentve a keresztmetszetet és így kevés üzemanyagot kap a motor. Télen ez szinte jellemző probléma. Csere esetén a gyári, vagy Mann, vagy Bosch szűrő a javasolt. Itt nem szabad spórolni. Második körben ellenőrizném a gázolajszivattyú működését. Remélem csak ennyi lesz a probléma. Ha mindkét elem rendben és továbbra is fenn áll a hibajelenség, akkor egy teljes, az egész üzemagyagrendszerre kiterjedő vizsgálat szükséges. wave
Tisztelettel László! worship

Köszönöm szépen! Gyakorlatilag esedékes egyébként is az olajcsere. Olyankor úgy is cserélni szoktam minden szűrőt is egy kanyarral. 10-12e kilométerenként szoktam intézni az olajcserét és a szűrők cseréjét, de eddig ilyen gondot nem tapasztaltam.
Remélem igazad lesz és ilyen kaliberű a probléma csak. Az ember egyből a legrosszabbra gondol ilyenkor, mint pl az adagoló. De gondolom annak menet közben is lenne valami jele.
Naplózva
leonprof
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Új hozzászólás #14302 Dátum: 2016.01.06 szerda, 11:03:06 »

HZsolt92 ott van a környékeden Wink

Köszi!

Tényleg jó lenne olyanhoz fordulni, aki képben van a járgánnyal. Elképzeni nem tudjátok milyen idiótákba futottam már bele szerelő címen. Némelyik szinte háttal ül a kormánynak, olyan hülye.
A legutóbbinak egy generátorcsere(!!!) is feladta. Hetekig ment az új generátornak a garanciás ügyintézése, mire kiderült, hogy csak simán szarul kötötte be. Mondanom se kell, hogy nem járunk egymáshoz családlátogatásra.  Grin
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #14303 Dátum: 2016.01.06 szerda, 18:25:26 »

Köszi!

Tényleg jó lenne olyanhoz fordulni, aki képben van a járgánnyal. Elképzeni nem tudjátok milyen idiótákba futottam már bele szerelő címen. Némelyik szinte háttal ül a kormánynak, olyan hülye.
A legutóbbinak egy generátorcsere(!!!) is feladta. Hetekig ment az új generátornak a garanciás ügyintézése, mire kiderült, hogy csak simán szarul kötötte be. Mondanom se kell, hogy nem járunk egymáshoz családlátogatásra.  Grin

 falbav falbav
Pedig ott nincs sok minden, amit el lehet rontani...
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #14304 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 10:53:46 »

Sziasztok!
A hétvégén kicsit szemrevételeztem a motorteret olajcsere előtt. Az önindítón találtam pár csepp vizet. Megtapogattam a vízpumpa alját is, az is nedves, így gyanítom onnan kerülhetett az önindítóra. Találtam pár hozzászólást még 2009-ből. Ott Alf írt pár szót a javításról. A kérdésem az lenne, hogy a javítás vagy a csere tartósabb megoldás? Cromax-on találtam javítókészletet az használható valamire? Vagy ha pumpa csere, akkor van valami ajánlott utángyártott, vagy gyárit vegyek?
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #14305 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 11:06:38 »

Sziasztok!
A hétvégén kicsit szemrevételeztem a motorteret olajcsere előtt. Az önindítón találtam pár csepp vizet. Megtapogattam a vízpumpa alját is, az is nedves, így gyanítom onnan kerülhetett az önindítóra. Találtam pár hozzászólást még 2009-ből. Ott Alf írt pár szót a javításról. A kérdésem az lenne, hogy a javítás vagy a csere tartósabb megoldás? Cromax-on találtam javítókészletet az használható valamire? Vagy ha pumpa csere, akkor van valami ajánlott utángyártott, vagy gyárit vegyek?
Tisztelt Fórumtárs!
A csepegés esetén a szivattyút érdemes cserélni mert jobb nem lesz. Az utána gyártott is megfelel. Már 18-20 ezerért jó minőségűt kapsz. A javító készlet az csupán a ricnis tengelyre való, különleges zsírt tartalmazza. Ezt viszont ajánlott megvenni annak ellenére, hogy nem olcsó. Az ára miatt nem érdemes a szivattyú javításával kínlódni. A cserét érdemes minél előbb végre hajtani, nehogy bezavarjon a szivárgó víz, a szervószivattyú működésébe mivel egy tengelyen futnak. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.07 csütörtök, 11:09:39 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #14306 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 11:09:02 »

Sziasztok!
A hétvégén kicsit szemrevételeztem a motorteret olajcsere előtt. Az önindítón találtam pár csepp vizet. Megtapogattam a vízpumpa alját is, az is nedves, így gyanítom onnan kerülhetett az önindítóra. Találtam pár hozzászólást még 2009-ből. Ott Alf írt pár szót a javításról. A kérdésem az lenne, hogy a javítás vagy a csere tartósabb megoldás? Cromax-on találtam javítókészletet az használható valamire? Vagy ha pumpa csere, akkor van valami ajánlott utángyártott, vagy gyárit vegyek?

Ne vacakolj, cseréld ki és vélhetőleg amíg nálad van az autó, nem lesz újra gondod vele Wink
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
V.Tamás
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #14307 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 15:45:32 »

Tegnapi szórakozás - vízpumpa csere, saját kezüleg.
10,5 éve van nálunk az autó ez idő alatt ez a harmadik vízpumpa  szomoru1 Ami most halt meg, azt 2010. szeptemberben építettem be, akkor szervó szivattyút is kellett cserélnem, mert elkopott a bordázott tengelykapcsolat. Most csak a tömítés és a csapágy halt meg.
Viszont örömmel láttam, hogy a szívósor milyen tiszta. Az EGR 2011 tavaszán lett ledugózva és azóta ilyen:


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva

2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató vitte a nő  rinya
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #14308 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 15:52:26 »

Tisztelt Fórumtárs!
A csepegés esetén a szivattyút érdemes cserélni mert jobb nem lesz. Az utána gyártott is megfelel. Már 18-20 ezerért jó minőségűt kapsz. A javító készlet az csupán a ricnis tengelyre való, különleges zsírt tartalmazza. Ezt viszont ajánlott megvenni annak ellenére, hogy nem olcsó. Az ára miatt nem érdemes a szivattyú javításával kínlódni. A cserét érdemes minél előbb végre hajtani, nehogy bezavarjon a szivárgó víz, a szervószivattyú működésébe mivel egy tengelyen futnak. wave
Tisztelettel László! worship

Köszönöm a választ, akkor cserélni fogom. Azért érdekelne, hogy ti melyik márkát ajánlanátok. Ha egyedül kell döntenem a gyárit veszem, viszont ha szerintetek egy másik olcsóbb simán tudja ugyan azt, akkor persze feleslegesen nem szórom a pénzt.  vigyor3 Ha már arrafelé matatok szeretném cserélni a szervószíjat is és a feszítőt átalakítani, ha szerintetek is van értelme. Lassan a 220.000 km-nél jár a járgány és nem tudom mikor lettek cserélve a szíjak, így kicsit később sort kerítek a generátor oldalra is. Nagyon megköszönném ha valaki le tudná írni, milyen alkatrészekre lesz szükségem pontosan az elvégezni kívánt munkákhoz. Persze magamtól is írtam már egy listát, de nem szeretném ha kimaradna valami, amit illett volna cserélni.

Hálám mindenkit üldözni fog!  nyes  worship
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
V.Tamás
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #14309 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 16:01:41 »

Köszönöm a választ, akkor cserélni fogom. Azért érdekelne, hogy ti melyik márkát ajánlanátok. Ha egyedül kell döntenem a gyárit veszem, viszont ha szerintetek egy másik olcsóbb simán tudja ugyan azt, akkor persze feleslegesen nem szórom a pénzt.  vigyor3 Ha már arrafelé matatok szeretném cserélni a szervószíjat is és a feszítőt átalakítani, ha szerintetek is van értelme. Lassan a 220.000 km-nél jár a járgány és nem tudom mikor lettek cserélve a szíjak, így kicsit később sort kerítek a generátor oldalra is. Nagyon megköszönném ha valaki le tudná írni, milyen alkatrészekre lesz szükségem pontosan az elvégezni kívánt munkákhoz. Persze magamtól is írtam már egy listát, de nem szeretném ha kimaradna valami, amit illett volna cserélni.

Hálám mindenkit üldözni fog!  nyes  worship

Én tegnap a Bárditól a DOLZ típust vettem - ebben minden tömítés és a zsír is benne van.
http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2001/2_0/DIESEL/hutes---futes---legkondicionalas/hutes-futes-rendszer-alkatreszei/vizszivattyu-es-tartozekai-2/vizpumpa
Szíjat is cseréltem, mert repedezett volt 4 bordás 736 mm ment fel.
Szíjfeszítőm már átalakítva - Alf-nak volt erről egy remek leírása az alapján csináltam
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szerv%C3%B3sz%C3%ADj_fesz%C3%ADt%C5%91_g%C3%B6rg%C5%91_%C3%A1talak%C3%ADt%C3%A1s_-_TDCi

Jó munkát!

Mennyire vagy képben, hogy mekkora munka?
Naplózva

2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató vitte a nő  rinya
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #14310 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 16:36:29 »

Én tegnap a Bárditól a DOLZ típust vettem - ebben minden tömítés és a zsír is benne van.
http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2001/2_0/DIESEL/hutes---futes---legkondicionalas/hutes-futes-rendszer-alkatreszei/vizszivattyu-es-tartozekai-2/vizpumpa
Szíjat is cseréltem, mert repedezett volt 4 bordás 736 mm ment fel.
Szíjfeszítőm már átalakítva - Alf-nak volt erről egy remek leírása az alapján csináltam
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szerv%C3%B3sz%C3%ADj_fesz%C3%ADt%C5%91_g%C3%B6rg%C5%91_%C3%A1talak%C3%ADt%C3%A1s_-_TDCi

Jó munkát!

Mennyire vagy képben, hogy mekkora munka?

Szia!
Azt megkérdezhetem, hogy előtte milyen pumpákat próbáltál már ezen kívül? Szerintem menni fog a csere, viszont ha gondolod leírhatnád a menetét. Természetesen fejben már lejátszottam a dolog menetét, de azért jó lenne átolvasni, hogy ténylegesen pontról pontra hogy áll össze. Gondolom ha ennyiszer kellett már cserélni rutinból megy.  vigyor3
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
V.Tamás
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #14311 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 19:11:33 »

Szia!
Azt megkérdezhetem, hogy előtte milyen pumpákat próbáltál már ezen kívül? Szerintem menni fog a csere, viszont ha gondolod leírhatnád a menetét. Természetesen fejben már lejátszottam a dolog menetét, de azért jó lenne átolvasni, hogy ténylegesen pontról pontra hogy áll össze. Gondolom ha ennyiszer kellett már cserélni rutinból megy.  vigyor3

küldtem egy pü-t!  integet2
Naplózva

2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató vitte a nő  rinya
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #14312 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 23:12:34 »

Köszönöm a választ, akkor cserélni fogom. Azért érdekelne, hogy ti melyik márkát ajánlanátok. Ha egyedül kell döntenem a gyárit veszem, viszont ha szerintetek egy másik olcsóbb simán tudja ugyan azt, akkor persze feleslegesen nem szórom a pénzt.  vigyor3 Ha már arrafelé matatok szeretném cserélni a szervószíjat is és a feszítőt átalakítani, ha szerintetek is van értelme. Lassan a 220.000 km-nél jár a járgány és nem tudom mikor lettek cserélve a szíjak, így kicsit később sort kerítek a generátor oldalra is. Nagyon megköszönném ha valaki le tudná írni, milyen alkatrészekre lesz szükségem pontosan az elvégezni kívánt munkákhoz. Persze magamtól is írtam már egy listát, de nem szeretném ha kimaradna valami, amit illett volna cserélni.

Hálám mindenkit üldözni fog!  nyes  worship

A 2.2-esben kellett cseréljük. SKF került bele.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #14313 Dátum: 2016.01.08 péntek, 08:58:14 »

A 2.2-esben kellett cseréljük. SKF került bele.

Mióta van benne?
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
Tadzsik
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 120



E-mail
« Új hozzászólás #14314 Dátum: 2016.01.08 péntek, 10:55:29 »

Sziasztok!
Izzítógyertya cseréje során az egyik széthullott. Nem szakadt be, de a rápréselt, kulcsal forgatható dolgok lejöttek róla, csak az izzító kábelének vékonyka menetes része lóg ki. Hogyan tudnám kiműteni? Vagy valaki esetleg ismer olyat aki elvállalhatja? Emiatt hengerfejet nem szívesen cserélnék.
Tadzsik
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDDI kombi  2002.10.havi, D6BA motorkód
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14315 Dátum: 2016.01.08 péntek, 11:45:50 »

Sziasztok!
Izzítógyertya cseréje során az egyik széthullott. Nem szakadt be, de a rápréselt, kulcsal forgatható dolgok lejöttek róla, csak az izzító kábelének vékonyka menetes része lóg ki. Hogyan tudnám kiműteni? Vagy valaki esetleg ismer olyat aki elvállalhatja? Emiatt hengerfejet nem szívesen cserélnék.
Tadzsik
szakműhelybe kell elvinni a hengerfejet,és kiszedetni.mindenképpen lekell venni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #14316 Dátum: 2016.01.08 péntek, 12:31:59 »

Mióta van benne?

Kicsit több mint 1 éve.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #14317 Dátum: 2016.01.08 péntek, 15:18:41 »

Tegnapi szórakozás - vízpumpa csere, saját kezüleg.
10,5 éve van nálunk az autó ez idő alatt ez a harmadik vízpumpa  szomoru1 Ami most halt meg, azt 2010. szeptemberben építettem be, akkor szervó szivattyút is kellett cserélnem, mert elkopott a bordázott tengelykapcsolat. Most csak a tömítés és a csapágy halt meg.
Viszont örömmel láttam, hogy a szívósor milyen tiszta. Az EGR 2011 tavaszán lett ledugózva és azóta ilyen:

http://kepfeltoltes.hu/view/160107/20160106_141516_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/160107/20160106_141439_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Ejj, waze, abból a szívósorból enni lehetne. Mivel pucoltátok ilyen szépen ki (mármint még az EGR dugózásnál)?
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #14318 Dátum: 2016.01.08 péntek, 15:24:01 »

Sziasztok!
Izzítógyertya cseréje során az egyik széthullott. Nem szakadt be, de a rápréselt, kulcsal forgatható dolgok lejöttek róla, csak az izzító kábelének vékonyka menetes része lóg ki. Hogyan tudnám kiműteni? Vagy valaki esetleg ismer olyat aki elvállalhatja? Emiatt hengerfejet nem szívesen cserélnék.
Tadzsik
Tisztelt Fórumtárs!
Sajnos ez nem öröm. rinya A Googlba beütöd a "beszakadt izzítógyertya kivétel" Több céget is találsz akik akár házhoz kimenve is megcsinálják a gyertya kivételt, hengerfej levétel nélkül. A számla 50 ezer jó magyar Ft-nál kezdődik. Garanciával csinálják. Ez még mindig olcsóbb mint a hengerfej levétel. Nem véletlen írtam a fórumon, hogy a cseréhez megfelelő gyakorlat és szerszámozottság szükséges. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.08 péntek, 16:02:25 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
V.Tamás
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #14319 Dátum: 2016.01.08 péntek, 16:05:12 »

Ejj, waze, abból a szívósorból enni lehetne. Mivel pucoltátok ilyen szépen ki (mármint még az EGR dugózásnál)?

2009 nyarán dugoztam az EGR-t és igen akkor takarítottam mindent. Nagyon retkes volt, több milliméter vastag korom-olaj keverék lerakódás volt mindenhol (EGR becsatlakozástól a blokkig). Brigot, rongyot, ecsetet és benzint használtam. Azóta nem takarítottam és ilyen is maradt. Ezért éri meg ledugózni és takarítani, mert a motor így szabadon "lélegezhet". Sajna a takarítás előtti állapotról annó nem csináltam képet, pedig jó lett volna.
Naplózva

2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató vitte a nő  rinya
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #14320 Dátum: 2016.01.08 péntek, 16:13:20 »

2009 nyarán dugoztam az EGR-t és igen akkor takarítottam mindent. Nagyon retkes volt, több milliméter vastag korom-olaj keverék lerakódás volt mindenhol (EGR becsatlakozástól a blokkig). Brigot, rongyot, ecsetet és benzint használtam. Azóta nem takarítottam és ilyen is maradt. Ezért éri meg ledugózni és takarítani, mert a motor így szabadon "lélegezhet". Sajna a takarítás előtti állapotról annó nem csináltam képet, pedig jó lett volna.
Tisztelt Fórumtárs!
Csak megerősíteni tudom az általad leírtakat és a fotókat. eljen eljen eljen Az idén Szeptemberben cseréltem izzítógyertyákat, és az én gépemnél is ugyanilyen szép tiszta a szívótorok. Nálam is több éve már, le van dugózva az EGR szelep. Ráadásul egyáltalán nem volt soha probléma a dugózás ellenére, a műszaki vizsgán a környezetvédelmi vizsgálatnál. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.08 péntek, 16:14:52 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #14321 Dátum: 2016.01.08 péntek, 16:23:34 »

Tisztelt Fórumtárs!
Csak megerősíteni tudom az általad leírtakat és a fotókat. eljen eljen eljen Az idén Szeptemberben cseréltem izzítógyertyákat, és az én gépemnél is ugyanilyen szép tiszta a szívótorok. Nálam is több éve már, le van dugózva az EGR szelep. Ráadásul egyáltalán nem volt soha probléma a dugózás ellenére, a műszaki vizsgán a környezetvédelmi vizsgálatnál. wave
Tisztelettel László! worship

Tisztelt László!
Ehhez hozzá kell tenni, hogy csak azért nem okoz ez problémát, mert ebben az országban kizárólag a füstölést mérik a dízel autókon. Ha NOx kibocsájátst is mérnének, mint más országokban, a dugózott EGR-es kocsik esélytelenek lennének a vizsgán.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14322 Dátum: 2016.01.08 péntek, 16:26:54 »

Tisztelt László!
Ehhez hozzá kell tenni, hogy csak azért nem okoz ez problémát, mert ebben az országban kizárólag a füstölést mérik a dízel autókon. Ha NOx kibocsájátst is mérnének, mint más országokban, a dugózott EGR-es kocsik esélytelenek lennének a vizsgán.
ha itthon mérnének bármit is, akkor az autók 90%-a kb esélytelen lenne Cheesy
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #14323 Dátum: 2016.01.08 péntek, 17:40:25 »

Tisztelt László!
Ehhez hozzá kell tenni, hogy csak azért nem okoz ez problémát, mert ebben az országban kizárólag a füstölést mérik a dízel autókon. Ha NOx kibocsájátst is mérnének, mint más országokban, a dugózott EGR-es kocsik esélytelenek lennének a vizsgán.

 eljen
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14324 Dátum: 2016.01.08 péntek, 18:45:28 »

eljen
mit helyeselsz tökfej?

Soha nem mértek nálunk Nox-ot csak K értéket,és most sem mérnek mást.

Feltételezni tökre felesleges. ez nem amerika. idiot2

A te xarod sem menne át egy szigorúbb előíráson. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #14325 Dátum: 2016.01.08 péntek, 18:59:15 »

mit helyeselsz tökfej?

Soha nem mértek nálunk Nox-ot csak K értéket,és most sem mérnek mást.

Feltételezni tökre felesleges. ez nem amerika. idiot2

A te xarod sem menne át egy szigorúbb előíráson. eplus2

Unalmas már a felesleges ömlengésed....

Az én sz.rom annak ellenére, hogy EuroIII-ba van sorolva a vizsgán mért káros anyag kibocsájtási értékek alapján még teljesíti/alatta marad az EuroIV-es határértékeknek is.
Ne hasonlítsd össze a benzines és dízel Euro besorolást (mielőtt jönnél azzal, hogy a te sz.rod meg EuroIV-es), mert nagyon nem ugyanaz. A legócskább és legrégebbi benzines sem tol ki olyan értékeket, mint ami egy dízelnél "jó" besorolási határérték. Persze nem teljesen ugyanazokat az összetevőket veszik figyelembe.

Légy szíves ne írj erre semmi tőled megszokott f.szságot. Köszi
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14326 Dátum: 2016.01.08 péntek, 19:13:07 »

Unalmas már a felesleges ömlengésed....

Az én sz.rom annak ellenére, hogy EuroIII-ba van sorolva a vizsgán mért káros anyag kibocsájtási értékek alapján még teljesíti/alatta marad az EuroIV-es határértékeknek is.
Ne hasonlítsd össze a benzines és dízel Euro besorolást (mielőtt jönnél azzal, hogy a te sz.rod meg EuroIV-es), mert nagyon nem ugyanaz. A legócskább és legrégebbi benzines sem tol ki olyan értékeket, mint ami egy dízelnél "jó" besorolási határérték. Persze nem teljesen ugyanazokat az összetevőket veszik figyelembe.

Légy szíves ne írj erre semmi tőled megszokott f.szságot. Köszi
A most érvényben lévő szablyozásnak megfelelően a K-értéket amit mérnek,azt a mai eu4-es dízelekröhögve tudják.
Csak ez számít.
Minden más amiről beszélsz feltételezés,és hadoválás.

Sőt a korábbi dízelek is tudják a törvény által előírt K-értéket.Eu2-eu3.....

Hogy gondolod,hogy te ezekhez a dízelre vonatkozó előírásokhoz hasonlítod a benzines xarodat?Bár nálad már semmin nem lehet csodálkozni.
"Persze nem teljesen ugyanazokat az összetevőket veszik figyelembe."

Még az a szerencse.... uglystupid2 nevetes1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #14327 Dátum: 2016.01.08 péntek, 19:18:17 »

A most érvényben lévő szablyozásnak megfelelően a K-értéket amit mérnek,azt a mai eu4-es dízelekröhögve tudják.
Csak ez számít.
Minden más amiről beszélsz feltételezés,és hadoválás.

Sőt a korábbi dízelek is tudják a törvény által előírt K-értéket.Eu2-eu3.....

Hogy gondolod,hogy te ezekhez a dízelre vonatkozó előírásokhoz hasonlítod a benzines xarodat?Bár nálad már semmin nem lehet csodálkozni.
"Persze nem teljesen ugyanazokat az összetevőket veszik figyelembe."

Még az a szerencse.... uglystupid2 nevetes1


Persze a DPF miatt. Miért nem mérik akkor, mikor regenerál?  nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14328 Dátum: 2016.01.08 péntek, 19:25:35 »

Persze a DPF miatt. Miért nem mérik akkor, mikor regenerál?  nyes

Most meg az a bajod,hogy a tiédben nincs? uglystupid2 buck2 nevetes1 2funny

A legtöbb hagyományos dízelben nincs ,és azok is röhögve tudják az előírást.
Majd ha nálunk is NOX-ot mérnek majd,akkor majd annak kell majd megfeleljenek a dízelek.Addig finghámozás-amerikamajmolás.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #14329 Dátum: 2016.01.08 péntek, 19:30:30 »

Most meg az a bajod,hogy a tiédben nincs? uglystupid2 buck2 nevetes1 2funny

A legtöbb hagyományos dízelben nincs ,és azok is röhögve tudják az előírást.
Majd ha nálunk is NOX-ot mérnek majd,akkor majd annak kell majd megfeleljenek a dízelek.Addig finghámozás-amerikamajmolás.



1. Nem mondtam, hogy nekem kell DPF. Nem tudom honnan veszed, hogy ez a bajom? Az enyémhez nem kell ilyen trükk, hogy kiengedjék a közútra!
2. Ne legyél annyira biztos, hogy tudják....
3. Egyszer sem említettem Amerikát ellenben veled, aki már másodszor írja le az én hsz-emre adott válaszban.

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14330 Dátum: 2016.01.08 péntek, 20:07:23 »



1. Nem mondtam, hogy nekem kell DPF. Nem tudom honnan veszed, hogy ez a bajom? Az enyémhez nem kell ilyen trükk, hogy kiengedjék a közútra!
2. Ne legyél annyira biztos, hogy tudják....
3. Egyszer sem említettem Amerikát ellenben veled, aki már másodszor írja le az én hsz-emre adott válaszban.


1.mert mindig olyannal jössz,ami nem lehet mérvadó 2 különböző üzemanyagrendszerű autó összehasonlításakor.
2.Mitől ne lenne biztos?Azokat is megmérik,és megfelelnek az előírásnak.A többi csak feltételezés.
3.Abban a pillanatban,amikor NOX-ot emlegeted,azonnal amerikát emlegeted,mert a botrány ott robbant ki.Itt ez is csak amerikamajmolás.
Nem nox-ot mérnek,jelenleg nem mérvadó,ergo minden ami ezzel kapcsolatos,az itt magyarországon csak spekuláció.

4.nincs előírás arra vonatkozóan sem,hogy regenerációkor kellene mérni a dízel károsanyagkibocsájtását,így ez is csak spekuláció.Felesleges hangultkeltés.

Az összes érvedet lehúzhatod a vécén. hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #14331 Dátum: 2016.01.08 péntek, 20:52:31 »

1.mert mindig olyannal jössz,ami nem lehet mérvadó 2 különböző üzemanyagrendszerű autó összehasonlításakor.
2.Mitől ne lenne biztos?Azokat is megmérik,és megfelelnek az előírásnak.A többi csak feltételezés.
3.Abban a pillanatban,amikor NOX-ot emlegeted,azonnal amerikát emlegeted,mert a botrány ott robbant ki.Itt ez is csak amerikamajmolás.
Nem nox-ot mérnek,jelenleg nem mérvadó,ergo minden ami ezzel kapcsolatos,az itt magyarországon csak spekuláció.

4.nincs előírás arra vonatkozóan sem,hogy regenerációkor kellene mérni a dízel károsanyagkibocsájtását,így ez is csak spekuláció.Felesleges hangultkeltés.

Az összes érvedet lehúzhatod a vécén. hehe


Alapból kértem, hogy a faxságaiddal ne gyere.....

1. Nem értetted, amit írtam. De hát ezt megszoktuk már...  Azt írtam, hogy ne hasonlítsd a dizel és benzines Euro besorolást, mert nem csak a számok számítanak, hogy jobb vagy rosszabb. Nehéz volt felfogni. eljen
2. Megmérik  nyes .... ott vagy minden füstgép mérésekor? Nem. Én meg tudom, látom....hogy hány füstgép kap másik kevésbé füstgépről adatot...hogy forgalomban maradhasson! Ez nem feltételezés...Tény! Amit te mondasz, hogy simán teljesítik....na az a feltételezés!   taps
3. Ismételten megemlítem, hogy ÉN egyszer sem írtam le Amerikát és az NOX-et sem! Látom ezt is nehéz felfogni, mert továbbra is írod a hülyeséget, hogy bármelyiket is leírtam! Ha gondolod olvass vissza és keresd meg, hol írtam én bármelyiket is (nem fogod megtalálni).....vagy kérj meg valakit, aki jól ki tudja olvasni a szavakat! Te bizonyára félreolvasol....
4. Senki nem mondta, hogy van olyan előírás miszerint regeneráláskor kellene mérni.(rá is b.szna sok dízel) Ezt csupán én jeleztem, hogy ugye akkor távozik a sok szmötyi, ami addig nem, a DPF miatt. Gyakorlatilag raktározódik a szmötyi és időnként kimegy. Tehát nem nem bocsájtja ki, hanem nem folyamatosan. Nagy vakítás, hogy regenkor a sok káros szmötyi elég attól, mert megemelkedik a hőmérséklet stb...stb. A szmötyi nem tűnik el...csak így tud "legálisan"  távozni az addigi raktárból. Mert ha virágillatra tudna elégni a regenkor, akkor miért nem működik ez a funkció mindig és akkor ugye mondhatnánk, hogy a motor káros anyag kibocsájtása alacsony és nem azt, hogy alacsony és időnként magas. Benzineseknél nincsenek ilyen trükkök, látszatmegoldások.

Ez nem hangulat keltés, hanem így van.

Nem érvelek semmivel....ez van.
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.08 péntek, 20:56:22 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14332 Dátum: 2016.01.08 péntek, 21:58:08 »


Alapból kértem, hogy a faxságaiddal ne gyere.....

1. Nem értetted, amit írtam. De hát ezt megszoktuk már...  Azt írtam, hogy ne hasonlítsd a dizel és benzines Euro besorolást, mert nem csak a számok számítanak, hogy jobb vagy rosszabb. Nehéz volt felfogni. eljen
2. Megmérik  nyes .... ott vagy minden füstgép mérésekor? Nem. Én meg tudom, látom....hogy hány füstgép kap másik kevésbé füstgépről adatot...hogy forgalomban maradhasson! Ez nem feltételezés...Tény! Amit te mondasz, hogy simán teljesítik....na az a feltételezés!   taps
3. Ismételten megemlítem, hogy ÉN egyszer sem írtam le Amerikát és az NOX-et sem! Látom ezt is nehéz felfogni, mert továbbra is írod a hülyeséget, hogy bármelyiket is leírtam! Ha gondolod olvass vissza és keresd meg, hol írtam én bármelyiket is (nem fogod megtalálni).....vagy kérj meg valakit, aki jól ki tudja olvasni a szavakat! Te bizonyára félreolvasol....
4. Senki nem mondta, hogy van olyan előírás miszerint regeneráláskor kellene mérni.(rá is b.szna sok dízel) Ezt csupán én jeleztem, hogy ugye akkor távozik a sok szmötyi, ami addig nem, a DPF miatt. Gyakorlatilag raktározódik a szmötyi és időnként kimegy. Tehát nem nem bocsájtja ki, hanem nem folyamatosan. Nagy vakítás, hogy regenkor a sok káros szmötyi elég attól, mert megemelkedik a hőmérséklet stb...stb. A szmötyi nem tűnik el...csak így tud "legálisan"  távozni az addigi raktárból. Mert ha virágillatra tudna elégni a regenkor, akkor miért nem működik ez a funkció mindig és akkor ugye mondhatnánk, hogy a motor káros anyag kibocsájtása alacsony és nem azt, hogy alacsony és időnként magas. Benzineseknél nincsenek ilyen trükkök, látszatmegoldások.

Ez nem hangulat keltés, hanem így van.

Nem érvelek semmivel....ez van.

az érveid 0-ák.csak hangulatot keltesz.ez van.
A dpf-ről meg :vagy iratkozz be egy tanfolyamra,vagy add vissza a papírodat. hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Wyer
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13



« Új hozzászólás #14333 Dátum: 2016.01.08 péntek, 22:03:37 »


Alapból kértem, hogy a faxságaiddal ne gyere.....

1. Nem értetted, amit írtam. De hát ezt megszoktuk már...  Azt írtam, hogy ne hasonlítsd a dizel és benzines Euro besorolást, mert nem csak a számok számítanak, hogy jobb vagy rosszabb. Nehéz volt felfogni. eljen
2. Megmérik  nyes .... ott vagy minden füstgép mérésekor? Nem. Én meg tudom, látom....hogy hány füstgép kap másik kevésbé füstgépről adatot...hogy forgalomban maradhasson! Ez nem feltételezés...Tény! Amit te mondasz, hogy simán teljesítik....na az a feltételezés!   taps
3. Ismételten megemlítem, hogy ÉN egyszer sem írtam le Amerikát és az NOX-et sem! Látom ezt is nehéz felfogni, mert továbbra is írod a hülyeséget, hogy bármelyiket is leírtam! Ha gondolod olvass vissza és keresd meg, hol írtam én bármelyiket is (nem fogod megtalálni).....vagy kérj meg valakit, aki jól ki tudja olvasni a szavakat! Te bizonyára félreolvasol....
4. Senki nem mondta, hogy van olyan előírás miszerint regeneráláskor kellene mérni.(rá is b.szna sok dízel) Ezt csupán én jeleztem, hogy ugye akkor távozik a sok szmötyi, ami addig nem, a DPF miatt. Gyakorlatilag raktározódik a szmötyi és időnként kimegy. Tehát nem nem bocsájtja ki, hanem nem folyamatosan. Nagy vakítás, hogy regenkor a sok káros szmötyi elég attól, mert megemelkedik a hőmérséklet stb...stb. A szmötyi nem tűnik el...csak így tud "legálisan"  távozni az addigi raktárból. Mert ha virágillatra tudna elégni a regenkor, akkor miért nem működik ez a funkció mindig és akkor ugye mondhatnánk, hogy a motor káros anyag kibocsájtása alacsony és nem azt, hogy alacsony és időnként magas. Benzineseknél nincsenek ilyen trükkök, látszatmegoldások.

Ez nem hangulat keltés, hanem így van.

Nem érvelek semmivel....ez van.


Sziasztok !

Semmi közöm hozzá, de két értelmes ember miért nem tudja a semmitmondó vitáját Pü-ben rendezni ?    gun duhos2

Tisztelettel Én Smiley !
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.10 vasárnap, 16:53:07 írta Wyer » Naplózva

13.04.2001 Mondeo TDDI 2.0 (115PS) 5 fok kézi MTX75
Megtett km (2015)260000  2019(286500)  átlagfogy. : vegyes 6,5  város 9
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14334 Dátum: 2016.01.08 péntek, 22:10:25 »

Sziasztok !

Semmi közöm hozzá, de két értelmes ember miért nem tudja a semmitmondó vitáját Pü-ben rendezni ?    gun duhos2

Tisztelttel Én Smiley !
isten ments.
Amugy valóban... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #14335 Dátum: 2016.01.08 péntek, 22:17:30 »

az érveid 0-ák.csak hangulatot keltesz.ez van.
A dpf-ről meg :vagy iratkozz be egy tanfolyamra,vagy add vissza a papírodat. hehe



Számodra azok, te kupakgyártó!   taps
Leegyszerűsítettem, de neked még így is magas!  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #14336 Dátum: 2016.01.08 péntek, 22:19:16 »

Sziasztok !

Semmi közöm hozzá, de két értelmes ember miért nem tudja a semmitmondó vitáját Pü-ben rendezni ?    gun duhos2

Tisztelttel Én Smiley !

Itt csak egy értelmes van, én!  eplus2
Hol van itt vita?  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14337 Dátum: 2016.01.08 péntek, 22:45:48 »



Számodra azok, te kupakgyártó!   taps
Leegyszerűsítettem, de neked még így is magas!  hehe
a korombol ha elég mi lesz? Elmondom.nem korom.
És itt meg is buktal, ulj le 1es.
KutyaTibi eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14338 Dátum: 2016.01.08 péntek, 22:46:30 »

Itt csak egy értelmes van, én!  eplus2
Hol van itt vita?  Cool

hehe eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #14339 Dátum: 2016.01.09 szombat, 07:13:56 »

Tisztelt László!
Ehhez hozzá kell tenni, hogy csak azért nem okoz ez problémát, mert ebben az országban kizárólag a füstölést mérik a dízel autókon. Ha NOx kibocsájátst is mérnének, mint más országokban, a dugózott EGR-es kocsik esélytelenek lennének a vizsgán.
Tisztelt Fórumtárs!
Köszönöm a felvilágosítást. Igazad van, de ha jól tudom magyar országon még nem mértek és nem mérnek NOX -t a kipufogógáz összetételben. Azt viszont tudom, hogy a 2015 októberi műszaki vizsgán a gépsárkányomnál füstgáz ill koromkibocsájtási együttható, mindössze 0.45 volt a max engedélyezett 2.5 helyett. eljen
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #14340 Dátum: 2016.01.09 szombat, 07:36:01 »

Sziasztok !

Semmi közöm hozzá, de két értelmes ember miért nem tudja a semmitmondó vitáját Pü-ben rendezni ?    gun duhos2

Tisztelttel Én Smiley !
2 értelmes tudja is.  eplus2
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #14341 Dátum: 2016.01.09 szombat, 11:33:28 »

a korombol ha elég mi lesz? Elmondom.nem korom.
És itt meg is buktal, ulj le 1es.
KutyaTibi eplus2

Nem korom, így van. A korom "legalább" látható.
Hanem sokkal kisebb és már szinte láthatatlan, de ugyanolyan káros anyag.
Nem csak a látható dolgok a károsak.....  (Te is alig vagy látható, mert iciripiciri vagy....mégis milyen fárasztó -káros?-  hehe )
Okoska



Akit érdekel:  http://www.reszecskeszuro.hu/reszecskeszuro_mukodese.html
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #14342 Dátum: 2016.01.09 szombat, 11:34:31 »

2 értelmes tudja is.  eplus2

De csak egy van, én.  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14343 Dátum: 2016.01.09 szombat, 12:08:55 »

Nem korom, így van. A korom "legalább" látható.
Hanem sokkal kisebb és már szinte láthatatlan, de ugyanolyan káros anyag.
Nem csak a látható dolgok a károsak.....  (Te is alig vagy látható, mert iciripiciri vagy....mégis milyen fárasztó -káros?-  hehe )
Okoska



Akit érdekel:  http://www.reszecskeszuro.hu/reszecskeszuro_mukodese.html
KutyaTibi.
És hol mérik azt a károsanyagkibocsájtást,hogy mennyire káros?A fejedben! hehe

Amúgy egy ilyen cikk kevesebbet ér a 0-ál.Feleslegesen linkelted,rosszabbmint egy wikipédiás cikk. nyes
Ráadásul az idióta újságíró a cikk végére még önmagát is meghazuttolja:  uglystupid2 nevetes2

"de biztosan eljön az idő, amikor a szűrő nélküli autókat valamilyen adminisztratív eszközzel (pl. forgalomkorlátozás, adók) sújtva ösztönözni kezdik a részecskeszűrő terjedését. Reméljük, addigra tényleg már csak múzeumban látni füstszűrőtlen autót."
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14344 Dátum: 2016.01.09 szombat, 12:10:06 »

2 értelmes tudja is.  eplus2
Angolbeteg. zavart2 Grin
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14345 Dátum: 2016.01.09 szombat, 12:11:07 »

Tisztelt Fórumtárs!
Köszönöm a felvilágosítást. Igazad van, de ha jól tudom magyar országon még nem mértek és nem mérnek NOX -t a kipufogógáz összetételben. Azt viszont tudom, hogy a 2015 októberi műszaki vizsgán a gépsárkányomnál füstgáz ill koromkibocsájtási együttható, mindössze 0.45 volt a max engedélyezett 2.5 helyett. eljen
Tisztelettel László! worship
erről van szó.
Minden más csak blablabla... eljen wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
makrobi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 110


E-mail
« Új hozzászólás #14346 Dátum: 2016.01.13 szerda, 20:18:29 »

Sziasztok!

Keresgélek, mert vennék egy másik (mk3) mondeót az aláírásban szereplő mellé. Benzinest kerestem, a TDCI-t kizártam, mert félek, ha belenyúlok, akkor egy vagyon a felújítás. A dízellel nincs bajom, nekem is volt 1.8D escortom, szerettem is, ment jól és takarékosan. Aztán tegnap rádöbbenttettek, hogy vam mk3-ból adagolós is. Kérdésem, - felkészülve minden eshetőségre - hogy ha megkotlik alattam egy TDDI, azt ólcsóbb lábra állítani, mint egy TDCI-t? Motorgenerál gondolom hasonló összeg, csapágy, dugó, gyűrű kell ebbe is-abba is. Kettőstömegű szintúgy. Turbó ügyben már nincs 5letem, és az adagoló vs. nagynyomású szivattyú is homály...

m
Naplózva

Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14347 Dátum: 2016.01.13 szerda, 20:26:00 »

Sziasztok!

Keresgélek, mert vennék egy másik (mk3) mondeót az aláírásban szereplő mellé. Benzinest kerestem, a TDCI-t kizártam, mert félek, ha belenyúlok, akkor egy vagyon a felújítás. A dízellel nincs bajom, nekem is volt 1.8D escortom, szerettem is, ment jól és takarékosan. Aztán tegnap rádöbbenttettek, hogy vam mk3-ból adagolós is. Kérdésem, - felkészülve minden eshetőségre - hogy ha megkotlik alattam egy TDDI, azt ólcsóbb lábra állítani, mint egy TDCI-t? Motorgenerál gondolom hasonló összeg, csapágy, dugó, gyűrű kell ebbe is-abba is. Kettőstömegű szintúgy. Turbó ügyben már nincs 5letem, és az adagoló vs. nagynyomású szivattyú is homály...

m
még egy mondeó?mazohista vagy? nyes

Kicsivel olcsóbb a tddi alkatrész.Turbó,üzemanyagrendszer.Annyival nem,amennyivel jobban fogyizik a tdci.motorgenerállal nem kell számolni.
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.13 szerda, 20:28:03 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14348 Dátum: 2016.01.13 szerda, 20:40:23 »

Sziasztok!

Keresgélek, mert vennék egy másik (mk3) mondeót az aláírásban szereplő mellé. Benzinest kerestem, a TDCI-t kizártam, mert félek, ha belenyúlok, akkor egy vagyon a felújítás. A dízellel nincs bajom, nekem is volt 1.8D escortom, szerettem is, ment jól és takarékosan. Aztán tegnap rádöbbenttettek, hogy vam mk3-ból adagolós is. Kérdésem, - felkészülve minden eshetőségre - hogy ha megkotlik alattam egy TDDI, azt ólcsóbb lábra állítani, mint egy TDCI-t? Motorgenerál gondolom hasonló összeg, csapágy, dugó, gyűrű kell ebbe is-abba is. Kettőstömegű szintúgy. Turbó ügyben már nincs 5letem, és az adagoló vs. nagynyomású szivattyú is homály...

m
nálunk az egyik mk3 menni fog. vagy a kombi, vagy az 5ajtós. lehet választani, mind2 rendben van
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14349 Dátum: 2016.01.13 szerda, 20:41:32 »

még egy mondeó?mazohista vagy? nyes

Kicsivel olcsóbb a tddi alkatrész.Turbó,üzemanyagrendszer.Annyival nem,amennyivel jobban fogyizik a tdci.motorgenerállal nem kell számolni.
mazohista? vigyor3 nálunk volt hogy 3 mk3 volt itthon. vigyor3


turbo ugyan az
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 280 281 282 283 284 285 286 [287] 288 289 290 291 292 293 294 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.053 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.