Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:54:15
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
280
281
282
283
284
285
286
[
287
]
288
289
290
291
292
293
294
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5103008 alkalommal)
0 Felhasználó és 47 vendég van a témában
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14300 Dátum:
2016.01.05 kedd, 08:31:25 »
Idézetet írta: leonprof - 2016.01.05 kedd, 06:54:39
Sziasztok!
A fórumot olvasgatva sok problémára találtam már megoldást (ezt ezúton is köszönöm nektek), de most olyan gonddal találkoztam, amivel kapcsolatban tanácstalan vagyok.
Az autó: 2001es TDDI Mondeo 115LE
Hőmérséklettől függetlenül hidegindításkor pöccre beindul, de kb két három alkalmanként az indulás után pár másodperccel lefullad. Ezután csak 5-6 mp indítózással tudom nagynehezen beíndítani.
Ha a beíndításon túl vagyok, onnantól minden hibátlan. Nem dadog, normálisan megy, alapjárat rendben.
Mielőtt ez a tünet megjelent, előfordult, hogy kb minden tizedik indításnál olyan 500 foldulaton kínlódott 2mp-ig majd "elkapta" és ment minden ahogy kell.
Tudtok erre valami támpontot adni, hogy mi lehet a gond?
Az a baj, hogy nem ismerek Debrecen környékén olyan szerelőt, akinek van típusismerete. Ahova eddig elvitem, ott legtöbbször jobban képben voltam a járgány sajátosságaival mint a szaki.
Előre is köszi!
HZsolt92 ott van a környékeden
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
leonprof
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14301 Dátum:
2016.01.06 szerda, 10:54:13 »
Idézetet írta: László - 2016.01.05 kedd, 08:22:26
Tisztelt Fórumtárs!
Első körben kicserélném az üzemanyag szűrőt. Hidegben előfordul, hogy a szűrőben felhalmozodott viz és szennyeződés összesűrűsödik lecsökkentve a keresztmetszetet és így kevés üzemanyagot kap a motor. Télen ez szinte jellemző probléma. Csere esetén a gyári, vagy Mann, vagy Bosch szűrő a javasolt. Itt nem szabad spórolni. Második körben ellenőrizném a gázolajszivattyú működését. Remélem csak ennyi lesz a probléma. Ha mindkét elem rendben és továbbra is fenn áll a hibajelenség, akkor egy teljes, az egész üzemagyagrendszerre kiterjedő vizsgálat szükséges.
Tisztelettel László!
Köszönöm szépen! Gyakorlatilag esedékes egyébként is az olajcsere. Olyankor úgy is cserélni szoktam minden szűrőt is egy kanyarral. 10-12e kilométerenként szoktam intézni az olajcserét és a szűrők cseréjét, de eddig ilyen gondot nem tapasztaltam.
Remélem igazad lesz és ilyen kaliberű a probléma csak. Az ember egyből a legrosszabbra gondol ilyenkor, mint pl az adagoló. De gondolom annak menet közben is lenne valami jele.
Naplózva
leonprof
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14302 Dátum:
2016.01.06 szerda, 11:03:06 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2016.01.05 kedd, 08:31:25
HZsolt92 ott van a környékeden
Köszi!
Tényleg jó lenne olyanhoz fordulni, aki képben van a járgánnyal. Elképzeni nem tudjátok milyen idiótákba futottam már bele szerelő címen. Némelyik szinte háttal ül a kormánynak, olyan hülye.
A legutóbbinak egy generátorcsere(!!!) is feladta. Hetekig ment az új generátornak a garanciás ügyintézése, mire kiderült, hogy csak simán szarul kötötte be. Mondanom se kell, hogy nem járunk egymáshoz családlátogatásra.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14303 Dátum:
2016.01.06 szerda, 18:25:26 »
Idézetet írta: leonprof - 2016.01.06 szerda, 11:03:06
Köszi!
Tényleg jó lenne olyanhoz fordulni, aki képben van a járgánnyal. Elképzeni nem tudjátok milyen idiótákba futottam már bele szerelő címen. Némelyik szinte háttal ül a kormánynak, olyan hülye.
A legutóbbinak egy generátorcsere(!!!) is feladta. Hetekig ment az új generátornak a garanciás ügyintézése, mire kiderült, hogy csak simán szarul kötötte be. Mondanom se kell, hogy nem járunk egymáshoz családlátogatásra.
Pedig ott nincs sok minden, amit el lehet rontani...
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14304 Dátum:
2016.01.07 csütörtök, 10:53:46 »
Sziasztok!
A hétvégén kicsit szemrevételeztem a motorteret olajcsere előtt. Az önindítón találtam pár csepp vizet. Megtapogattam a vízpumpa alját is, az is nedves, így gyanítom onnan kerülhetett az önindítóra. Találtam pár hozzászólást még 2009-ből. Ott Alf írt pár szót a javításról. A kérdésem az lenne, hogy a javítás vagy a csere tartósabb megoldás? Cromax-on találtam javítókészletet az használható valamire? Vagy ha pumpa csere, akkor van valami ajánlott utángyártott, vagy gyárit vegyek?
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14305 Dátum:
2016.01.07 csütörtök, 11:06:38 »
Idézetet írta: geri93 - 2016.01.07 csütörtök, 10:53:46
Sziasztok!
A hétvégén kicsit szemrevételeztem a motorteret olajcsere előtt. Az önindítón találtam pár csepp vizet. Megtapogattam a vízpumpa alját is, az is nedves, így gyanítom onnan kerülhetett az önindítóra. Találtam pár hozzászólást még 2009-ből. Ott Alf írt pár szót a javításról. A kérdésem az lenne, hogy a javítás vagy a csere tartósabb megoldás? Cromax-on találtam javítókészletet az használható valamire? Vagy ha pumpa csere, akkor van valami ajánlott utángyártott, vagy gyárit vegyek?
Tisztelt Fórumtárs!
A csepegés esetén a szivattyút érdemes cserélni mert jobb nem lesz. Az utána gyártott is megfelel. Már 18-20 ezerért jó minőségűt kapsz. A javító készlet az csupán a ricnis tengelyre való, különleges zsírt tartalmazza. Ezt viszont ajánlott megvenni annak ellenére, hogy nem olcsó. Az ára miatt nem érdemes a szivattyú javításával kínlódni. A cserét érdemes minél előbb végre hajtani, nehogy bezavarjon a szivárgó víz, a szervószivattyú működésébe mivel egy tengelyen futnak.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2016.01.07 csütörtök, 11:09:39 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14306 Dátum:
2016.01.07 csütörtök, 11:09:02 »
Idézetet írta: geri93 - 2016.01.07 csütörtök, 10:53:46
Sziasztok!
A hétvégén kicsit szemrevételeztem a motorteret olajcsere előtt. Az önindítón találtam pár csepp vizet. Megtapogattam a vízpumpa alját is, az is nedves, így gyanítom onnan kerülhetett az önindítóra. Találtam pár hozzászólást még 2009-ből. Ott Alf írt pár szót a javításról. A kérdésem az lenne, hogy a javítás vagy a csere tartósabb megoldás? Cromax-on találtam javítókészletet az használható valamire? Vagy ha pumpa csere, akkor van valami ajánlott utángyártott, vagy gyárit vegyek?
Ne vacakolj, cseréld ki és vélhetőleg amíg nálad van az autó, nem lesz újra gondod vele
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
V.Tamás
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14307 Dátum:
2016.01.07 csütörtök, 15:45:32 »
Tegnapi szórakozás - vízpumpa csere, saját kezüleg.
10,5 éve van nálunk az autó ez idő alatt ez a harmadik vízpumpa
Ami most halt meg, azt 2010. szeptemberben építettem be, akkor szervó szivattyút is kellett cserélnem, mert elkopott a bordázott tengelykapcsolat. Most csak a tömítés és a csapágy halt meg.
Viszont örömmel láttam, hogy a szívósor milyen tiszta. Az EGR 2011 tavaszán lett ledugózva és azóta ilyen:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva
2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató
vitte a nő
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14308 Dátum:
2016.01.07 csütörtök, 15:52:26 »
Idézetet írta: László - 2016.01.07 csütörtök, 11:06:38
Tisztelt Fórumtárs!
A csepegés esetén a szivattyút érdemes cserélni mert jobb nem lesz. Az utána gyártott is megfelel. Már 18-20 ezerért jó minőségűt kapsz. A javító készlet az csupán a ricnis tengelyre való, különleges zsírt tartalmazza. Ezt viszont ajánlott megvenni annak ellenére, hogy nem olcsó. Az ára miatt nem érdemes a szivattyú javításával kínlódni. A cserét érdemes minél előbb végre hajtani, nehogy bezavarjon a szivárgó víz, a szervószivattyú működésébe mivel egy tengelyen futnak.
Tisztelettel László!
Köszönöm a választ, akkor cserélni fogom. Azért érdekelne, hogy ti melyik márkát ajánlanátok. Ha egyedül kell döntenem a gyárit veszem, viszont ha szerintetek egy másik olcsóbb simán tudja ugyan azt, akkor persze feleslegesen nem szórom a pénzt.
Ha már arrafelé matatok szeretném cserélni a szervószíjat is és a feszítőt átalakítani, ha szerintetek is van értelme. Lassan a 220.000 km-nél jár a járgány és nem tudom mikor lettek cserélve a szíjak, így kicsit később sort kerítek a generátor oldalra is. Nagyon megköszönném ha valaki le tudná írni, milyen alkatrészekre lesz szükségem pontosan az elvégezni kívánt munkákhoz. Persze magamtól is írtam már egy listát, de nem szeretném ha kimaradna valami, amit illett volna cserélni.
Hálám mindenkit üldözni fog!
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
V.Tamás
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14309 Dátum:
2016.01.07 csütörtök, 16:01:41 »
Idézetet írta: geri93 - 2016.01.07 csütörtök, 15:52:26
Köszönöm a választ, akkor cserélni fogom. Azért érdekelne, hogy ti melyik márkát ajánlanátok. Ha egyedül kell döntenem a gyárit veszem, viszont ha szerintetek egy másik olcsóbb simán tudja ugyan azt, akkor persze feleslegesen nem szórom a pénzt.
Ha már arrafelé matatok szeretném cserélni a szervószíjat is és a feszítőt átalakítani, ha szerintetek is van értelme. Lassan a 220.000 km-nél jár a járgány és nem tudom mikor lettek cserélve a szíjak, így kicsit később sort kerítek a generátor oldalra is. Nagyon megköszönném ha valaki le tudná írni, milyen alkatrészekre lesz szükségem pontosan az elvégezni kívánt munkákhoz. Persze magamtól is írtam már egy listát, de nem szeretném ha kimaradna valami, amit illett volna cserélni.
Hálám mindenkit üldözni fog!
Én tegnap a Bárditól a DOLZ típust vettem - ebben minden tömítés és a zsír is benne van.
http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2001/2_0/DIESEL/hutes---futes---legkondicionalas/hutes-futes-rendszer-alkatreszei/vizszivattyu-es-tartozekai-2/vizpumpa
Szíjat is cseréltem, mert repedezett volt 4 bordás 736 mm ment fel.
Szíjfeszítőm már átalakítva - Alf-nak volt erről egy remek leírása az alapján csináltam
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szerv%C3%B3sz%C3%ADj_fesz%C3%ADt%C5%91_g%C3%B6rg%C5%91_%C3%A1talak%C3%ADt%C3%A1s_-_TDCi
Jó munkát!
Mennyire vagy képben, hogy mekkora munka?
Naplózva
2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató
vitte a nő
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14310 Dátum:
2016.01.07 csütörtök, 16:36:29 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2016.01.07 csütörtök, 16:01:41
Én tegnap a Bárditól a DOLZ típust vettem - ebben minden tömítés és a zsír is benne van.
http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2001/2_0/DIESEL/hutes---futes---legkondicionalas/hutes-futes-rendszer-alkatreszei/vizszivattyu-es-tartozekai-2/vizpumpa
Szíjat is cseréltem, mert repedezett volt 4 bordás 736 mm ment fel.
Szíjfeszítőm már átalakítva - Alf-nak volt erről egy remek leírása az alapján csináltam
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szerv%C3%B3sz%C3%ADj_fesz%C3%ADt%C5%91_g%C3%B6rg%C5%91_%C3%A1talak%C3%ADt%C3%A1s_-_TDCi
Jó munkát!
Mennyire vagy képben, hogy mekkora munka?
Szia!
Azt megkérdezhetem, hogy előtte milyen pumpákat próbáltál már ezen kívül? Szerintem menni fog a csere, viszont ha gondolod leírhatnád a menetét. Természetesen fejben már lejátszottam a dolog menetét, de azért jó lenne átolvasni, hogy ténylegesen pontról pontra hogy áll össze. Gondolom ha ennyiszer kellett már cserélni rutinból megy.
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
V.Tamás
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14311 Dátum:
2016.01.07 csütörtök, 19:11:33 »
Idézetet írta: geri93 - 2016.01.07 csütörtök, 16:36:29
Szia!
Azt megkérdezhetem, hogy előtte milyen pumpákat próbáltál már ezen kívül? Szerintem menni fog a csere, viszont ha gondolod leírhatnád a menetét. Természetesen fejben már lejátszottam a dolog menetét, de azért jó lenne átolvasni, hogy ténylegesen pontról pontra hogy áll össze. Gondolom ha ennyiszer kellett már cserélni rutinból megy.
küldtem egy pü-t!
Naplózva
2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató
vitte a nő
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14312 Dátum:
2016.01.07 csütörtök, 23:12:34 »
Idézetet írta: geri93 - 2016.01.07 csütörtök, 15:52:26
Köszönöm a választ, akkor cserélni fogom. Azért érdekelne, hogy ti melyik márkát ajánlanátok. Ha egyedül kell döntenem a gyárit veszem, viszont ha szerintetek egy másik olcsóbb simán tudja ugyan azt, akkor persze feleslegesen nem szórom a pénzt.
Ha már arrafelé matatok szeretném cserélni a szervószíjat is és a feszítőt átalakítani, ha szerintetek is van értelme. Lassan a 220.000 km-nél jár a járgány és nem tudom mikor lettek cserélve a szíjak, így kicsit később sort kerítek a generátor oldalra is. Nagyon megköszönném ha valaki le tudná írni, milyen alkatrészekre lesz szükségem pontosan az elvégezni kívánt munkákhoz. Persze magamtól is írtam már egy listát, de nem szeretném ha kimaradna valami, amit illett volna cserélni.
Hálám mindenkit üldözni fog!
A 2.2-esben kellett cseréljük. SKF került bele.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14313 Dátum:
2016.01.08 péntek, 08:58:14 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2016.01.07 csütörtök, 23:12:34
A 2.2-esben kellett cseréljük. SKF került bele.
Mióta van benne?
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
Tadzsik
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14314 Dátum:
2016.01.08 péntek, 10:55:29 »
Sziasztok!
Izzítógyertya cseréje során az egyik széthullott. Nem szakadt be, de a rápréselt, kulcsal forgatható dolgok lejöttek róla, csak az izzító kábelének vékonyka menetes része lóg ki. Hogyan tudnám kiműteni? Vagy valaki esetleg ismer olyat aki elvállalhatja? Emiatt hengerfejet nem szívesen cserélnék.
Tadzsik
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDDI kombi 2002.10.havi, D6BA motorkód
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14315 Dátum:
2016.01.08 péntek, 11:45:50 »
Idézetet írta: Tadzsik - 2016.01.08 péntek, 10:55:29
Sziasztok!
Izzítógyertya cseréje során az egyik széthullott. Nem szakadt be, de a rápréselt, kulcsal forgatható dolgok lejöttek róla, csak az izzító kábelének vékonyka menetes része lóg ki. Hogyan tudnám kiműteni? Vagy valaki esetleg ismer olyat aki elvállalhatja? Emiatt hengerfejet nem szívesen cserélnék.
Tadzsik
szakműhelybe kell elvinni a hengerfejet,és kiszedetni.mindenképpen lekell venni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14316 Dátum:
2016.01.08 péntek, 12:31:59 »
Idézetet írta: geri93 - 2016.01.08 péntek, 08:58:14
Mióta van benne?
Kicsit több mint 1 éve.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14317 Dátum:
2016.01.08 péntek, 15:18:41 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2016.01.07 csütörtök, 15:45:32
Tegnapi szórakozás - vízpumpa csere, saját kezüleg.
10,5 éve van nálunk az autó ez idő alatt ez a harmadik vízpumpa
Ami most halt meg, azt 2010. szeptemberben építettem be, akkor szervó szivattyút is kellett cserélnem, mert elkopott a bordázott tengelykapcsolat. Most csak a tömítés és a csapágy halt meg.
Viszont örömmel láttam, hogy a szívósor milyen tiszta. Az EGR 2011 tavaszán lett ledugózva és azóta ilyen:
http://kepfeltoltes.hu/view/160107/20160106_141516_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160107/20160106_141439_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ejj, waze, abból a szívósorból enni lehetne. Mivel pucoltátok ilyen szépen ki (mármint még az EGR dugózásnál)?
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14318 Dátum:
2016.01.08 péntek, 15:24:01 »
Idézetet írta: Tadzsik - 2016.01.08 péntek, 10:55:29
Sziasztok!
Izzítógyertya cseréje során az egyik széthullott. Nem szakadt be, de a rápréselt, kulcsal forgatható dolgok lejöttek róla, csak az izzító kábelének vékonyka menetes része lóg ki. Hogyan tudnám kiműteni? Vagy valaki esetleg ismer olyat aki elvállalhatja? Emiatt hengerfejet nem szívesen cserélnék.
Tadzsik
Tisztelt Fórumtárs!
Sajnos ez nem öröm.
A Googlba beütöd a "beszakadt izzítógyertya kivétel" Több céget is találsz akik akár házhoz kimenve is megcsinálják a gyertya kivételt, hengerfej levétel nélkül. A számla 50 ezer jó magyar Ft-nál kezdődik. Garanciával csinálják. Ez még mindig olcsóbb mint a hengerfej levétel. Nem véletlen írtam a fórumon, hogy a cseréhez megfelelő gyakorlat és szerszámozottság szükséges.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2016.01.08 péntek, 16:02:25 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
V.Tamás
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14319 Dátum:
2016.01.08 péntek, 16:05:12 »
Idézetet írta: tpmportal - 2016.01.08 péntek, 15:18:41
Ejj, waze, abból a szívósorból enni lehetne. Mivel pucoltátok ilyen szépen ki (mármint még az EGR dugózásnál)?
2009 nyarán dugoztam az EGR-t és igen akkor takarítottam mindent. Nagyon retkes volt, több milliméter vastag korom-olaj keverék lerakódás volt mindenhol (EGR becsatlakozástól a blokkig). Brigot, rongyot, ecsetet és benzint használtam. Azóta nem takarítottam és ilyen is maradt. Ezért éri meg ledugózni és takarítani, mert a motor így szabadon "lélegezhet". Sajna a takarítás előtti állapotról annó nem csináltam képet, pedig jó lett volna.
Naplózva
2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató
vitte a nő
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14320 Dátum:
2016.01.08 péntek, 16:13:20 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2016.01.08 péntek, 16:05:12
2009 nyarán dugoztam az EGR-t és igen akkor takarítottam mindent. Nagyon retkes volt, több milliméter vastag korom-olaj keverék lerakódás volt mindenhol (EGR becsatlakozástól a blokkig). Brigot, rongyot, ecsetet és benzint használtam. Azóta nem takarítottam és ilyen is maradt. Ezért éri meg ledugózni és takarítani, mert a motor így szabadon "lélegezhet". Sajna a takarítás előtti állapotról annó nem csináltam képet, pedig jó lett volna.
Tisztelt Fórumtárs!
Csak megerősíteni tudom az általad leírtakat és a fotókat.
Az idén Szeptemberben cseréltem izzítógyertyákat, és az én gépemnél is ugyanilyen szép tiszta a szívótorok. Nálam is több éve már, le van dugózva az EGR szelep. Ráadásul egyáltalán nem volt soha probléma a dugózás ellenére, a műszaki vizsgán a környezetvédelmi vizsgálatnál.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2016.01.08 péntek, 16:14:52 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14321 Dátum:
2016.01.08 péntek, 16:23:34 »
Idézetet írta: László - 2016.01.08 péntek, 16:13:20
Tisztelt Fórumtárs!
Csak megerősíteni tudom az általad leírtakat és a fotókat.
Az idén Szeptemberben cseréltem izzítógyertyákat, és az én gépemnél is ugyanilyen szép tiszta a szívótorok. Nálam is több éve már, le van dugózva az EGR szelep. Ráadásul egyáltalán nem volt soha probléma a dugózás ellenére, a műszaki vizsgán a környezetvédelmi vizsgálatnál.
Tisztelettel László!
Tisztelt László!
Ehhez hozzá kell tenni, hogy csak azért nem okoz ez problémát, mert ebben az országban kizárólag a füstölést mérik a dízel autókon. Ha NOx kibocsájátst is mérnének, mint más országokban, a dugózott EGR-es kocsik esélytelenek lennének a vizsgán.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14322 Dátum:
2016.01.08 péntek, 16:26:54 »
Idézetet írta: tpmportal - 2016.01.08 péntek, 16:23:34
Tisztelt László!
Ehhez hozzá kell tenni, hogy csak azért nem okoz ez problémát, mert ebben az országban kizárólag a füstölést mérik a dízel autókon. Ha NOx kibocsájátst is mérnének, mint más országokban, a dugózott EGR-es kocsik esélytelenek lennének a vizsgán.
ha itthon mérnének bármit is, akkor az autók 90%-a kb esélytelen lenne
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14323 Dátum:
2016.01.08 péntek, 17:40:25 »
Idézetet írta: tpmportal - 2016.01.08 péntek, 16:23:34
Tisztelt László!
Ehhez hozzá kell tenni, hogy csak azért nem okoz ez problémát, mert ebben az országban kizárólag a füstölést mérik a dízel autókon. Ha NOx kibocsájátst is mérnének, mint más országokban, a dugózott EGR-es kocsik esélytelenek lennének a vizsgán.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14324 Dátum:
2016.01.08 péntek, 18:45:28 »
Idézetet írta: GSR - 2016.01.08 péntek, 17:40:25
mit helyeselsz tökfej?
Soha nem mértek nálunk Nox-ot csak K értéket,és most sem mérnek mást.
Feltételezni tökre felesleges.
ez nem amerika.
A te xarod sem menne át egy szigorúbb előíráson.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14325 Dátum:
2016.01.08 péntek, 18:59:15 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.08 péntek, 18:45:28
mit helyeselsz tökfej?
Soha nem mértek nálunk Nox-ot csak K értéket,és most sem mérnek mást.
Feltételezni tökre felesleges.
ez nem amerika.
A te xarod sem menne át egy szigorúbb előíráson.
Unalmas már a felesleges ömlengésed....
Az én sz.rom annak ellenére, hogy EuroIII-ba van sorolva a vizsgán mért káros anyag kibocsájtási értékek alapján még teljesíti/alatta marad az EuroIV-es határértékeknek is.
Ne hasonlítsd össze a benzines és dízel Euro besorolást (mielőtt jönnél azzal, hogy a te sz.rod meg EuroIV-es), mert nagyon nem ugyanaz. A legócskább és legrégebbi benzines sem tol ki olyan értékeket, mint ami egy dízelnél "jó" besorolási határérték. Persze nem teljesen ugyanazokat az összetevőket veszik figyelembe.
Légy szíves ne írj erre semmi tőled megszokott f.szságot. Köszi
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14326 Dátum:
2016.01.08 péntek, 19:13:07 »
Idézetet írta: GSR - 2016.01.08 péntek, 18:59:15
Unalmas már a felesleges ömlengésed....
Az én sz.rom annak ellenére, hogy EuroIII-ba van sorolva a vizsgán mért káros anyag kibocsájtási értékek alapján még teljesíti/alatta marad az EuroIV-es határértékeknek is.
Ne hasonlítsd össze a benzines és dízel Euro besorolást (mielőtt jönnél azzal, hogy a te sz.rod meg EuroIV-es), mert nagyon nem ugyanaz. A legócskább és legrégebbi benzines sem tol ki olyan értékeket, mint ami egy dízelnél "jó" besorolási határérték. Persze nem teljesen ugyanazokat az összetevőket veszik figyelembe.
Légy szíves ne írj erre semmi tőled megszokott f.szságot. Köszi
A most érvényben lévő szablyozásnak megfelelően a K-értéket amit mérnek,azt a mai eu4-es dízelekröhögve tudják.
Csak ez számít.
Minden más amiről beszélsz feltételezés,és hadoválás.
Sőt a korábbi dízelek is tudják a törvény által előírt K-értéket.Eu2-eu3.....
Hogy gondolod,hogy te ezekhez a dízelre vonatkozó előírásokhoz hasonlítod a benzines xarodat?Bár nálad már semmin nem lehet csodálkozni.
"Persze nem teljesen ugyanazokat az összetevőket veszik figyelembe."
Még az a szerencse....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14327 Dátum:
2016.01.08 péntek, 19:18:17 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.08 péntek, 19:13:07
A most érvényben lévő szablyozásnak megfelelően a
K-értéket amit mérnek,azt a mai eu4-es dízelekröhögve tudják.
Csak ez számít.
Minden más amiről beszélsz feltételezés,és hadoválás.
Sőt a korábbi dízelek is tudják a törvény által előírt K-értéket.Eu2-eu3.....
Hogy gondolod,hogy te ezekhez a dízelre vonatkozó előírásokhoz hasonlítod a benzines xarodat?Bár nálad már semmin nem lehet csodálkozni.
"Persze nem teljesen ugyanazokat az összetevőket veszik figyelembe."
Még az a szerencse....
Persze a DPF miatt. Miért nem mérik akkor, mikor regenerál?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14328 Dátum:
2016.01.08 péntek, 19:25:35 »
Idézetet írta: GSR - 2016.01.08 péntek, 19:18:17
Persze a DPF miatt. Miért nem mérik akkor, mikor regenerál?
Most meg az a bajod,hogy a tiédben nincs?
A legtöbb hagyományos dízelben nincs ,és azok is röhögve tudják az előírást.
Majd ha nálunk is NOX-ot mérnek majd,akkor majd annak kell majd megfeleljenek a dízelek.Addig finghámozás-amerikamajmolás.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14329 Dátum:
2016.01.08 péntek, 19:30:30 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.08 péntek, 19:25:35
Most meg az a bajod,hogy a tiédben nincs?
A legtöbb hagyományos dízelben nincs ,és azok is röhögve tudják az előírást.
Majd ha nálunk is NOX-ot mérnek majd,akkor majd annak kell majd megfeleljenek a dízelek.Addig finghámozás-amerikamajmolás.
1. Nem mondtam, hogy nekem kell DPF. Nem tudom honnan veszed, hogy ez a bajom? Az enyémhez nem kell ilyen trükk, hogy kiengedjék a közútra!
2. Ne legyél annyira biztos, hogy tudják....
3. Egyszer sem említettem Amerikát ellenben veled, aki már másodszor írja le az én hsz-emre adott válaszban.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14330 Dátum:
2016.01.08 péntek, 20:07:23 »
Idézetet írta: GSR - 2016.01.08 péntek, 19:30:30
1. Nem mondtam, hogy nekem kell DPF. Nem tudom honnan veszed, hogy ez a bajom? Az enyémhez nem kell ilyen trükk, hogy kiengedjék a közútra!
2. Ne legyél annyira biztos, hogy tudják....
3. Egyszer sem említettem Amerikát ellenben veled, aki már másodszor írja le az én hsz-emre adott válaszban.
1.mert mindig olyannal jössz,ami nem lehet mérvadó 2 különböző üzemanyagrendszerű autó összehasonlításakor.
2.Mitől ne lenne biztos?Azokat is megmérik,és megfelelnek az előírásnak.A többi csak feltételezés.
3.Abban a pillanatban,amikor NOX-ot emlegeted,azonnal amerikát emlegeted,mert a botrány ott robbant ki.Itt ez is csak amerikamajmolás.
Nem nox-ot mérnek,jelenleg nem mérvadó,ergo minden ami ezzel kapcsolatos,az itt magyarországon csak spekuláció.
4.nincs előírás arra vonatkozóan sem,hogy regenerációkor kellene mérni a dízel károsanyagkibocsájtását,így ez is csak spekuláció.Felesleges hangultkeltés.
Az összes érvedet lehúzhatod a vécén.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14331 Dátum:
2016.01.08 péntek, 20:52:31 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.08 péntek, 20:07:23
1.mert mindig olyannal jössz,ami nem lehet mérvadó 2 különböző üzemanyagrendszerű autó összehasonlításakor.
2.Mitől ne lenne biztos?Azokat is megmérik,és megfelelnek az előírásnak.A többi csak feltételezés.
3.Abban a pillanatban,amikor NOX-ot emlegeted,azonnal amerikát emlegeted,mert a botrány ott robbant ki.Itt ez is csak amerikamajmolás.
Nem nox-ot mérnek,jelenleg nem mérvadó,ergo minden ami ezzel kapcsolatos,az itt magyarországon csak spekuláció.
4.nincs előírás arra vonatkozóan sem,hogy regenerációkor kellene mérni a dízel károsanyagkibocsájtását,így ez is csak spekuláció.Felesleges hangultkeltés.
Az összes érvedet lehúzhatod a vécén.
Alapból kértem, hogy a faxságaiddal ne gyere.....
1. Nem értetted, amit írtam. De hát ezt megszoktuk már... Azt írtam, hogy ne hasonlítsd a dizel és benzines Euro besorolást, mert nem csak a számok számítanak, hogy jobb vagy rosszabb. Nehéz volt felfogni.
2. Megmérik
.... ott vagy minden füstgép mérésekor? Nem. Én meg tudom, látom....hogy hány füstgép kap másik kevésbé füstgépről adatot...hogy forgalomban maradhasson! Ez nem feltételezés...Tény! Amit te mondasz, hogy simán teljesítik....na az a feltételezés!
3. Ismételten megemlítem, hogy ÉN egyszer sem írtam le Amerikát és az NOX-et sem! Látom ezt is nehéz felfogni, mert továbbra is írod a hülyeséget, hogy bármelyiket is leírtam! Ha gondolod olvass vissza és keresd meg, hol írtam én bármelyiket is (nem fogod megtalálni).....vagy kérj meg valakit, aki jól ki tudja olvasni a szavakat! Te bizonyára félreolvasol....
4. Senki nem mondta, hogy van olyan előírás miszerint regeneráláskor kellene mérni.(rá is b.szna sok dízel) Ezt csupán én jeleztem, hogy ugye akkor távozik a sok szmötyi, ami addig nem, a DPF miatt. Gyakorlatilag raktározódik a szmötyi és időnként kimegy. Tehát nem nem bocsájtja ki, hanem nem folyamatosan. Nagy vakítás, hogy regenkor a sok káros szmötyi elég attól, mert megemelkedik a hőmérséklet stb...stb. A szmötyi nem tűnik el...csak így tud "legálisan" távozni az addigi raktárból. Mert ha virágillatra tudna elégni a regenkor, akkor miért nem működik ez a funkció mindig és akkor ugye mondhatnánk, hogy a motor káros anyag kibocsájtása alacsony és nem azt, hogy
alacsony és időnként magas
. Benzineseknél nincsenek ilyen trükkök, látszatmegoldások.
Ez nem hangulat keltés, hanem így van.
Nem érvelek semmivel....ez van.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.01.08 péntek, 20:56:22 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14332 Dátum:
2016.01.08 péntek, 21:58:08 »
Idézetet írta: GSR - 2016.01.08 péntek, 20:52:31
Alapból kértem, hogy a faxságaiddal ne gyere.....
1. Nem értetted, amit írtam. De hát ezt megszoktuk már... Azt írtam, hogy ne hasonlítsd a dizel és benzines Euro besorolást, mert nem csak a számok számítanak, hogy jobb vagy rosszabb. Nehéz volt felfogni.
2. Megmérik
.... ott vagy minden füstgép mérésekor? Nem. Én meg tudom, látom....hogy hány füstgép kap másik kevésbé füstgépről adatot...hogy forgalomban maradhasson! Ez nem feltételezés...Tény! Amit te mondasz, hogy simán teljesítik....na az a feltételezés!
3. Ismételten megemlítem, hogy ÉN egyszer sem írtam le Amerikát és az NOX-et sem! Látom ezt is nehéz felfogni, mert továbbra is írod a hülyeséget, hogy bármelyiket is leírtam! Ha gondolod olvass vissza és keresd meg, hol írtam én bármelyiket is (nem fogod megtalálni).....vagy kérj meg valakit, aki jól ki tudja olvasni a szavakat! Te bizonyára félreolvasol....
4. Senki nem mondta, hogy van olyan előírás miszerint regeneráláskor kellene mérni.(rá is b.szna sok dízel) Ezt csupán én jeleztem, hogy ugye akkor távozik a sok szmötyi, ami addig nem, a DPF miatt. Gyakorlatilag raktározódik a szmötyi és időnként kimegy. Tehát nem nem bocsájtja ki, hanem nem folyamatosan. Nagy vakítás, hogy regenkor a sok káros szmötyi elég attól, mert megemelkedik a hőmérséklet stb...stb. A szmötyi nem tűnik el...csak így tud "legálisan" távozni az addigi raktárból. Mert ha virágillatra tudna elégni a regenkor, akkor miért nem működik ez a funkció mindig és akkor ugye mondhatnánk, hogy a motor káros anyag kibocsájtása alacsony és nem azt, hogy
alacsony és időnként magas
. Benzineseknél nincsenek ilyen trükkök, látszatmegoldások.
Ez nem hangulat keltés, hanem így van.
Nem érvelek semmivel....ez van.
az érveid 0-ák.csak hangulatot keltesz.ez van.
A dpf-ről meg :vagy iratkozz be egy tanfolyamra,vagy add vissza a papírodat.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Wyer
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14333 Dátum:
2016.01.08 péntek, 22:03:37 »
Idézetet írta: GSR - 2016.01.08 péntek, 20:52:31
Alapból kértem, hogy a faxságaiddal ne gyere.....
1. Nem értetted, amit írtam. De hát ezt megszoktuk már... Azt írtam, hogy ne hasonlítsd a dizel és benzines Euro besorolást, mert nem csak a számok számítanak, hogy jobb vagy rosszabb. Nehéz volt felfogni.
2. Megmérik
.... ott vagy minden füstgép mérésekor? Nem. Én meg tudom, látom....hogy hány füstgép kap másik kevésbé füstgépről adatot...hogy forgalomban maradhasson! Ez nem feltételezés...Tény! Amit te mondasz, hogy simán teljesítik....na az a feltételezés!
3. Ismételten megemlítem, hogy ÉN egyszer sem írtam le Amerikát és az NOX-et sem! Látom ezt is nehéz felfogni, mert továbbra is írod a hülyeséget, hogy bármelyiket is leírtam! Ha gondolod olvass vissza és keresd meg, hol írtam én bármelyiket is (nem fogod megtalálni).....vagy kérj meg valakit, aki jól ki tudja olvasni a szavakat! Te bizonyára félreolvasol....
4. Senki nem mondta, hogy van olyan előírás miszerint regeneráláskor kellene mérni.(rá is b.szna sok dízel) Ezt csupán én jeleztem, hogy ugye akkor távozik a sok szmötyi, ami addig nem, a DPF miatt. Gyakorlatilag raktározódik a szmötyi és időnként kimegy. Tehát nem nem bocsájtja ki, hanem nem folyamatosan. Nagy vakítás, hogy regenkor a sok káros szmötyi elég attól, mert megemelkedik a hőmérséklet stb...stb. A szmötyi nem tűnik el...csak így tud "legálisan" távozni az addigi raktárból. Mert ha virágillatra tudna elégni a regenkor, akkor miért nem működik ez a funkció mindig és akkor ugye mondhatnánk, hogy a motor káros anyag kibocsájtása alacsony és nem azt, hogy
alacsony és időnként magas
. Benzineseknél nincsenek ilyen trükkök, látszatmegoldások.
Ez nem hangulat keltés, hanem így van.
Nem érvelek semmivel....ez van.
Sziasztok !
Semmi közöm hozzá, de két értelmes ember miért nem tudja a semmitmondó vitáját Pü-ben rendezni ?
Tisztelettel Én
!
«
Utoljára szerkesztve: 2016.01.10 vasárnap, 16:53:07 írta Wyer
»
Naplózva
13.04.2001 Mondeo TDDI 2.0 (115PS) 5 fok kézi MTX75
Megtett km (2015)260000 2019(286500) átlagfogy. : vegyes 6,5 város 9
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14334 Dátum:
2016.01.08 péntek, 22:10:25 »
Idézetet írta: Wyer - 2016.01.08 péntek, 22:03:37
Sziasztok !
Semmi közöm hozzá, de két értelmes ember miért nem tudja a semmitmondó vitáját Pü-ben rendezni ?
Tisztelttel Én
!
isten ments.
Amugy valóban...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14335 Dátum:
2016.01.08 péntek, 22:17:30 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.08 péntek, 21:58:08
az érveid 0-ák.csak hangulatot keltesz.ez van.
A dpf-ről meg :vagy iratkozz be egy tanfolyamra,vagy add vissza a papírodat.
Számodra azok, te kupakgyártó!
Leegyszerűsítettem, de neked még így is magas!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14336 Dátum:
2016.01.08 péntek, 22:19:16 »
Idézetet írta: Wyer - 2016.01.08 péntek, 22:03:37
Sziasztok !
Semmi közöm hozzá, de két értelmes ember miért nem tudja a semmitmondó vitáját Pü-ben rendezni ?
Tisztelttel Én
!
Itt csak egy értelmes van, én!
Hol van itt vita?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14337 Dátum:
2016.01.08 péntek, 22:45:48 »
Idézetet írta: GSR - 2016.01.08 péntek, 22:17:30
Számodra azok, te kupakgyártó!
Leegyszerűsítettem, de neked még így is magas!
a korombol ha elég mi lesz? Elmondom.nem korom.
És itt meg is buktal, ulj le 1es.
KutyaTibi
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14338 Dátum:
2016.01.08 péntek, 22:46:30 »
Idézetet írta: GSR - 2016.01.08 péntek, 22:19:16
Itt csak egy értelmes van, én!
Hol van itt vita?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14339 Dátum:
2016.01.09 szombat, 07:13:56 »
Idézetet írta: tpmportal - 2016.01.08 péntek, 16:23:34
Tisztelt László!
Ehhez hozzá kell tenni, hogy csak azért nem okoz ez problémát, mert ebben az országban kizárólag a füstölést mérik a dízel autókon. Ha NOx kibocsájátst is mérnének, mint más országokban, a dugózott EGR-es kocsik esélytelenek lennének a vizsgán.
Tisztelt Fórumtárs!
Köszönöm a felvilágosítást. Igazad van, de ha jól tudom magyar országon még nem mértek és nem mérnek NOX -t a kipufogógáz összetételben. Azt viszont tudom, hogy a 2015 októberi műszaki vizsgán a gépsárkányomnál füstgáz ill koromkibocsájtási együttható, mindössze 0.45 volt a max engedélyezett 2.5 helyett.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14340 Dátum:
2016.01.09 szombat, 07:36:01 »
Idézetet írta: Wyer - 2016.01.08 péntek, 22:03:37
Sziasztok !
Semmi közöm hozzá, de két értelmes ember miért nem tudja a semmitmondó vitáját Pü-ben rendezni ?
Tisztelttel Én
!
2 értelmes tudja is.
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14341 Dátum:
2016.01.09 szombat, 11:33:28 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.08 péntek, 22:45:48
a korombol ha elég mi lesz? Elmondom.nem korom.
És itt meg is buktal, ulj le 1es.
KutyaTibi
Nem korom, így van. A korom "legalább" látható.
Hanem sokkal kisebb és már szinte láthatatlan, de ugyanolyan káros anyag.
Nem csak a látható dolgok a károsak..... (Te is alig vagy látható, mert iciripiciri vagy....mégis milyen fárasztó -káros?-
)
Okoska
Akit érdekel: http://www.reszecskeszuro.hu/reszecskeszuro_mukodese.html
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14342 Dátum:
2016.01.09 szombat, 11:34:31 »
Idézetet írta: GinJoy - 2016.01.09 szombat, 07:36:01
2 értelmes tudja is.
De csak egy van, én.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14343 Dátum:
2016.01.09 szombat, 12:08:55 »
Idézetet írta: GSR - 2016.01.09 szombat, 11:33:28
Nem korom, így van. A korom "legalább" látható.
Hanem sokkal kisebb és már szinte láthatatlan, de ugyanolyan káros anyag.
Nem csak a látható dolgok a károsak..... (Te is alig vagy látható, mert iciripiciri vagy....mégis milyen fárasztó -káros?-
)
Okoska
Akit érdekel: http://www.reszecskeszuro.hu/reszecskeszuro_mukodese.html
KutyaTibi.
És hol mérik azt a károsanyagkibocsájtást,hogy mennyire káros?A fejedben!
Amúgy egy ilyen cikk kevesebbet ér a 0-ál.Feleslegesen linkelted,rosszabbmint egy wikipédiás cikk.
Ráadásul az idióta újságíró a cikk végére még önmagát is meghazuttolja:
"de biztosan eljön az idő, amikor a szűrő nélküli autókat valamilyen adminisztratív eszközzel (pl. forgalomkorlátozás, adók) sújtva ösztönözni kezdik a részecskeszűrő terjedését. Reméljük, addigra tényleg már csak múzeumban látni füstszűrőtlen autót."
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14344 Dátum:
2016.01.09 szombat, 12:10:06 »
Idézetet írta: GinJoy - 2016.01.09 szombat, 07:36:01
2 értelmes tudja is.
Angolbeteg.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14345 Dátum:
2016.01.09 szombat, 12:11:07 »
Idézetet írta: László - 2016.01.09 szombat, 07:13:56
Tisztelt Fórumtárs!
Köszönöm a felvilágosítást. Igazad van, de ha jól tudom magyar országon még nem mértek és nem mérnek NOX -t a kipufogógáz összetételben. Azt viszont tudom, hogy a 2015 októberi műszaki vizsgán a gépsárkányomnál füstgáz ill koromkibocsájtási együttható, mindössze 0.45 volt a max engedélyezett 2.5 helyett.
Tisztelettel László!
erről van szó.
Minden más csak blablabla...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
makrobi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 110
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14346 Dátum:
2016.01.13 szerda, 20:18:29 »
Sziasztok!
Keresgélek, mert vennék egy másik (mk3) mondeót az aláírásban szereplő mellé. Benzinest kerestem, a TDCI-t kizártam, mert félek, ha belenyúlok, akkor egy vagyon a felújítás. A dízellel nincs bajom, nekem is volt 1.8D escortom, szerettem is, ment jól és takarékosan. Aztán tegnap rádöbbenttettek, hogy vam mk3-ból adagolós is. Kérdésem, - felkészülve minden eshetőségre - hogy ha megkotlik alattam egy TDDI, azt ólcsóbb lábra állítani, mint egy TDCI-t? Motorgenerál gondolom hasonló összeg, csapágy, dugó, gyűrű kell ebbe is-abba is. Kettőstömegű szintúgy. Turbó ügyben már nincs 5letem, és az adagoló vs. nagynyomású szivattyú is homály...
m
Naplózva
Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14347 Dátum:
2016.01.13 szerda, 20:26:00 »
Idézetet írta: makrobi - 2016.01.13 szerda, 20:18:29
Sziasztok!
Keresgélek, mert vennék egy másik (mk3) mondeót az aláírásban szereplő mellé. Benzinest kerestem, a TDCI-t kizártam, mert félek, ha belenyúlok, akkor egy vagyon a felújítás. A dízellel nincs bajom, nekem is volt 1.8D escortom, szerettem is, ment jól és takarékosan. Aztán tegnap rádöbbenttettek, hogy vam mk3-ból adagolós is. Kérdésem, - felkészülve minden eshetőségre - hogy ha megkotlik alattam egy TDDI, azt ólcsóbb lábra állítani, mint egy TDCI-t? Motorgenerál gondolom hasonló összeg, csapágy, dugó, gyűrű kell ebbe is-abba is. Kettőstömegű szintúgy. Turbó ügyben már nincs 5letem, és az adagoló vs. nagynyomású szivattyú is homály...
m
még egy mondeó?mazohista vagy?
Kicsivel olcsóbb a tddi alkatrész.Turbó,üzemanyagrendszer.Annyival nem,amennyivel jobban fogyizik a tdci.motorgenerállal nem kell számolni.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.01.13 szerda, 20:28:03 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14348 Dátum:
2016.01.13 szerda, 20:40:23 »
Idézetet írta: makrobi - 2016.01.13 szerda, 20:18:29
Sziasztok!
Keresgélek, mert vennék egy másik (mk3) mondeót az aláírásban szereplő mellé. Benzinest kerestem, a TDCI-t kizártam, mert félek, ha belenyúlok, akkor egy vagyon a felújítás. A dízellel nincs bajom, nekem is volt 1.8D escortom, szerettem is, ment jól és takarékosan. Aztán tegnap rádöbbenttettek, hogy vam mk3-ból adagolós is. Kérdésem, - felkészülve minden eshetőségre - hogy ha megkotlik alattam egy TDDI, azt ólcsóbb lábra állítani, mint egy TDCI-t? Motorgenerál gondolom hasonló összeg, csapágy, dugó, gyűrű kell ebbe is-abba is. Kettőstömegű szintúgy. Turbó ügyben már nincs 5letem, és az adagoló vs. nagynyomású szivattyú is homály...
m
nálunk az egyik mk3 menni fog. vagy a kombi, vagy az 5ajtós. lehet választani, mind2 rendben van
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14349 Dátum:
2016.01.13 szerda, 20:41:32 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.13 szerda, 20:26:00
még egy mondeó?mazohista vagy?
Kicsivel olcsóbb a tddi alkatrész.Turbó,üzemanyagrendszer.Annyival nem,amennyivel jobban fogyizik a tdci.motorgenerállal nem kell számolni.
mazohista?
nálunk volt hogy 3 mk3 volt itthon.
turbo ugyan az
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
280
281
282
283
284
285
286
[
287
]
288
289
290
291
292
293
294
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ