Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:48:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 282 283 284 285 286 287 288 [289] 290 291 292 293 294 295 296 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5103429 alkalommal)
0 Felhasználó és 25 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14400 Dátum: 2016.02.03 szerda, 06:02:50 »

Még egy kérdésem lenne.
Lehet bontott alkatrészt berakni új tömítésekkel, vagy szigorúan újat kell vásárolni?
vízpumpából? Csak újat.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tadzsik
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 120



E-mail
« Új hozzászólás #14401 Dátum: 2016.02.03 szerda, 06:57:12 »

vízpumpából? Csak újat.
Ok!
Köszi!
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDDI kombi  2002.10.havi, D6BA motorkód
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #14402 Dátum: 2016.02.03 szerda, 08:22:35 »

Sziasztok!

Van egy 2001-es évjáratú 2.0 TDDI motoros Mondeóm.

Abban kérném a segítségeteket, hogy tud valaki Budapest és környékén olyan adagolójavítót, akihez érdemes lenne elvinnem az autómat?

Szerelő szerint elektronikai hibája van (nem megfelelő az előtöltése) , hideg motornál dadog és ingadozik az alapjárata a kocsinak, de ha már bemelegszik, akkor tökéletesen működik az autó.
Zala megyében találtam egy elektronikai javítót, de le kellene küldenem postán az elektronikát. Nem szívesen tenném meg, de ha nincs más megoldás, akkor ez marad.


Előre is köszönöm mindenkinek.

Laci



Az enyémet itt csinálták: http://euroelectric.hu/
Ivanicsék ajánlották, ők hozzájuk hordják az adagolókat.

Illetve néhol őket ajánlják diesel témában: http://mpdiesel.hu/
Tapasztalatom (hálisten Smiley ) nincs velük.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
kishamu
Vendég
« Új hozzászólás #14403 Dátum: 2016.02.03 szerda, 20:15:12 »

hali. Sziasztok valaki tudja generátor oldalon szíjfeszítő görgök méretét vagy cikkszámát?
csak görlöket szeretnék cserélni.
Naplózva
Tompeter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78


E-mail
« Új hozzászólás #14404 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 07:45:16 »

Sziasztok! Egy olyan problémám merült fel, hogy néha, (ez kb 10-ből 1-2-szer) ha menet közben kiteszem üresbe, vagy csak egyszerűen elveszem a gazt, nagyon lassan engedi vissza a fordulatszámot a gép, és kb 10 másodpercig olyan 1100-1200-on megtartja, majd utána engedi teljesen alapjáratra le. Egyéb tünet, semmi más nincs. Nem mindennapos a probléma, csak úgy megfigyeltem, hogy néha csinálja.

Válaszaitokat, ötleteiteket előre is köszönöm!
Naplózva

Mondeo MK4 2011 2.0 TDCi EU5 TYBA
Korábban: Mondeo MK3 B5Y 2006 2.0 TDCi N7BA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14405 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 09:32:56 »

Sziasztok! Egy olyan problémám merült fel, hogy néha, (ez kb 10-ből 1-2-szer) ha menet közben kiteszem üresbe, vagy csak egyszerűen elveszem a gazt, nagyon lassan engedi vissza a fordulatszámot a gép, és kb 10 másodpercig olyan 1100-1200-on megtartja, majd utána engedi teljesen alapjáratra le. Egyéb tünet, semmi más nincs. Nem mindennapos a probléma, csak úgy megfigyeltem, hogy néha csinálja.

Válaszaitokat, ötleteiteket előre is köszönöm!
normál.lefulladás gátló fánksön.amíg van sebességjel,nem ejti le a fordulatot.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tompeter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78


E-mail
« Új hozzászólás #14406 Dátum: 2016.02.04 csütörtök, 11:37:05 »

normál.lefulladás gátló fánksön.amíg van sebességjel,nem ejti le a fordulatot.

Köszi a gyors választ  worship Smiley
Naplózva

Mondeo MK4 2011 2.0 TDCi EU5 TYBA
Korábban: Mondeo MK3 B5Y 2006 2.0 TDCi N7BA
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #14407 Dátum: 2016.02.06 szombat, 13:37:19 »

Sziasztok!
Ma inditás után rángatott hàrmat és ezt a hiba kódot
adta.
P0148   A FIP tüzelőanyag szállìtási hibát jelez.
Ez mi lehet?
Köszönöm
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #14408 Dátum: 2016.02.06 szombat, 13:43:03 »

Ac  pumpa
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Tompeter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78


E-mail
« Új hozzászólás #14409 Dátum: 2016.02.08 hétfő, 12:05:49 »

Sziasztok! Az lenne a problémám, hogy mostanában az autó menet közben, főként intenzívebb gázadásra, nagyon picit de be-berángat, megtorpan, és alapjáraton is néha kicsit ingadozik a fordulatszám. Indításnál poccre indul, semmi gond. Tegnap mentem vele hosszabb úton, odafele direkt nyomtam neki magasabb fordulaton is, az elején volt enyhe rángatózás, de aztán eltűnt, hazafele, meg abszolút semmi baj. Ma reggel megint elkezdte ezt az enyhe rángatást. Más hibajelenség nincs, picit talán mégha fokozatban, motorfékezésnél is rángatna. Érdekes mert nem mindennapos a dolog, de mostanában egyre többször jön elő. Milyen ötletetek van? Talán meg kene csak rendesen járatni hosszabb úton magasabb fordulaton, vagy ez más jellegű probléma.
Köszi előre is   Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2016.02.08 hétfő, 18:29:57 írta Tompeter » Naplózva

Mondeo MK4 2011 2.0 TDCi EU5 TYBA
Korábban: Mondeo MK3 B5Y 2006 2.0 TDCi N7BA
rakosl28
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #14410 Dátum: 2016.02.08 hétfő, 14:54:28 »

Sziasztok!

Nagy a bajon kérlek segítsetek! A helyzet az , hogy Bosch VP44 adagoló felső holtpont szenzorja tönkrement, de beszerezni sehol nem tudom.
Adjatok támpontot , hogy merre próbálokzzak!
A bosch száma:1925T
                       1 461 455 009
Segítségeteket előre is köszönöm!
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #14411 Dátum: 2016.02.08 hétfő, 15:18:53 »

Sziasztok!

Nagy a bajon kérlek segítsetek! A helyzet az , hogy Bosch VP44 adagoló felső holtpont szenzorja tönkrement, de beszerezni sehol nem tudom.
Adjatok támpontot , hogy merre próbálokzzak!
A bosch száma:1925T
                       1 461 455 009
Segítségeteket előre is köszönöm!

Filepdiesel?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
rakosl28
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #14412 Dátum: 2016.02.08 hétfő, 18:55:56 »

Köszi megpróbálom!
Ők küldenek alkatrészt is?
Filepdiesel?
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #14413 Dátum: 2016.02.08 hétfő, 21:30:40 »

Köszi megpróbálom!
Ők küldenek alkatrészt is?

Nem tudom, de egy telefont megér Smiley
Ha nem, akkor kérdezd meg az Euro Electric-et.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Tompeter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78


E-mail
« Új hozzászólás #14414 Dátum: 2016.02.10 szerda, 20:31:19 »

Sziasztok! Az lenne a problémám, hogy mostanában, nem minden de azért egyre több használatnál, gazelvétnél, illetve üresben, nem esik vissza az alapjáratra a fordulat, illetve csak nagyon nehezen. Akár 1800-2000 környékén is megmarad. Aztán a következő indításnál nincs semmi baja. Ja és mindez meleg motornál van. Vajon mi lehet ez, mi a tippetek? Próbáljak meg egy gázolajszűrőt cserélni? (Kb 10000km-el ezelőtt volt) Vagy esetleg máshol keresendő a problémán?

Köszi előre is.
« Utoljára szerkesztve: 2016.02.11 csütörtök, 08:06:22 írta Tompeter » Naplózva

Mondeo MK4 2011 2.0 TDCi EU5 TYBA
Korábban: Mondeo MK3 B5Y 2006 2.0 TDCi N7BA
Tompeter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78


E-mail
« Új hozzászólás #14415 Dátum: 2016.02.14 vasárnap, 17:28:29 »

Sziasztok!

Tudtok nekem mondani egy jo, megbizható szerelőt, Budapesten vagy környékén, aki fent leírt problémámat diagnosztizálni, es megoldani tudná.

Köszi előre is
Naplózva

Mondeo MK4 2011 2.0 TDCi EU5 TYBA
Korábban: Mondeo MK3 B5Y 2006 2.0 TDCi N7BA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14416 Dátum: 2016.02.14 vasárnap, 17:55:33 »

Sziasztok!

Tudtok nekem mondani egy jo, megbizható szerelőt, Budapesten vagy környékén, aki fent leírt problémámat diagnosztizálni, es megoldani tudná.

Köszi előre is
a lefulladásgátló nem engedi leesni a fordulatot,amíg van sebességjel(gurul az autó).
Ha a normálisnál magasabban marad,vagy olyan,mintha magától gyorsulna az autó,azt a generátor okozza.Megemeli a fordulatszámot.
Ellenőrizni kell a töltőáramot,a töltőfeszt,az akkumlátort és a testkábelt.Okozhatja zárlatos izzító vagy kiegfűtés gyertya(ha van).
De okozhatja a generátorban elkopott bronkefe vagy csúszógyűrű-így tudod cserélni:

http://mondeo.hu/wiki/index.php/Villogó_fények-avagy,hogyan_cseréljünk_bronzkeféket_a_generátorban
« Utoljára szerkesztve: 2016.02.14 vasárnap, 18:09:26 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tompeter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78


E-mail
« Új hozzászólás #14417 Dátum: 2016.02.14 vasárnap, 18:01:38 »

a lefulladásgátló nem engedi leesni a fordulatot,amíg van sebességjel(gurul az autó).
Ha a normálisnál magasabban marad,vagy olyan,mintha magától gyorsulna az autó,azt a generátor okozza.Megemeli a fordulatszámot.
Ellenőrizni kell a töltőáramot,a töltőfeszt,az akkumlátort és a testkábelt.Okozhatja zárlatos izzító vagy kiegfűtés gyertya(ha van).
De okozhatja a generátorban elkopott bronkefe vagy csúszógyűrű-így tudod cserélni:

http://mondeo.hu/wiki/index.php/Villogó_fények-avagy,hogyan_cseréljünk_bronzkeféket_a_generátorban

Köszi, ezt mindenképp megpróbálom. worship
Esetleg arra, hogy mindemellett, terhelésnel, gyorsításkor, berangat, megtorpan, erőtlen, aztan megjön a kraft stb van ötleted? Ez a jelenség a nehezen, illetve nem visszaeső fordulatnál jelentkezik.
« Utoljára szerkesztve: 2016.02.14 vasárnap, 18:09:55 írta alf » Naplózva

Mondeo MK4 2011 2.0 TDCi EU5 TYBA
Korábban: Mondeo MK3 B5Y 2006 2.0 TDCi N7BA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14418 Dátum: 2016.02.14 vasárnap, 18:08:14 »

Köszi, ezt mindenképp megpróbálom. worship
Esetleg arra, hogy mindemellett, terhelésnel, gyorsításkor, berangat, megtorpan, erőtlen, aztan megjön a kraft stb van ötleted? Ez a jelenség a nehezen, illetve nem visszaeső fordulatnál jelentkezik.
az több probléma miatt is lehetséges.ellenőrizni kell jónéhány dolgot.
Az AC pumpától kezdve a levegősödésig,a turbó, illetve turbócső rendszer tömítetlensége miatt is lehet.Diagnosztikával mérni kell turbónyomást.De készíthetsz az FAQ szerint tesztelő berendezést.   http://mondeo.hu/index.php?topic=5688.0
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tompeter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78


E-mail
« Új hozzászólás #14419 Dátum: 2016.02.14 vasárnap, 18:28:30 »

az több probléma miatt is lehetséges.ellenőrizni kell jónéhány dolgot.
Az AC pumpától kezdve a levegősödésig,a turbó, illetve turbócső rendszer tömítetlensége miatt is lehet.Diagnosztikával mérni kell turbónyomást.De készíthetsz az FAQ szerint tesztelő berendezést.   http://mondeo.hu/index.php?topic=5688.0
Meg kezdő vagyok, ezért kérdezem: te szerelő vagy?
Mert ha igen szívesen elvinném hozzad a mondeomat megmutatni ezeket a problémákat.
Naplózva

Mondeo MK4 2011 2.0 TDCi EU5 TYBA
Korábban: Mondeo MK3 B5Y 2006 2.0 TDCi N7BA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14420 Dátum: 2016.02.14 vasárnap, 19:18:34 »

Meg kezdő vagyok, ezért kérdezem: te szerelő vagy?
Mert ha igen szívesen elvinném hozzad a mondeomat megmutatni ezeket a problémákat.
írtam privátban.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #14421 Dátum: 2016.02.14 vasárnap, 19:28:23 »

Sziasztok!
Mi ez a hang?
https://youtu.be/ThYN3BCsnEY
Köszi
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14422 Dátum: 2016.02.14 vasárnap, 19:42:26 »

Sziasztok!
Mi ez a hang?
https://youtu.be/ThYN3BCsnEY
Köszi
nem lehet megállapítani,de xarul szól az biztos.És ha jól hallom,akkor fordulatszámfüggő.így akár a motorból is jöhet,lehet,hogy az egyik csúcsod bepisil.
Azért nézesd meg szakemberrel....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #14423 Dátum: 2016.02.14 vasárnap, 21:56:31 »

nem lehet megállapítani,de xarul szól az biztos.És ha jól hallom,akkor fordulatszámfüggő.így akár a motorból is jöhet,lehet,hogy az egyik csúcsod bepisil.
Azért nézesd meg szakemberrel....
Azon túl vagyok.
Bemért, jò porlasztók vannak bent.
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #14424 Dátum: 2016.02.15 hétfő, 10:46:08 »

Azon túl vagyok.
Bemért, jò porlasztók vannak bent.
Szerintem nem tud előtöltést állítani és bekopog.
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14425 Dátum: 2016.02.15 hétfő, 11:32:50 »

Azon túl vagyok.
Bemért, jò porlasztók vannak bent.
és az adagoló?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #14426 Dátum: 2016.02.15 hétfő, 14:10:35 »

és az adagoló?
Az lehet.Pont attól tartok.
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #14427 Dátum: 2016.02.15 hétfő, 18:57:41 »

Az lehet.Pont attól tartok.


~60e ft egy bontott,felteszed örülsz
felújítás ~300e ft
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Godzi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #14428 Dátum: 2016.02.21 vasárnap, 15:18:55 »

Sziasztok!

hozzátok fordulnék 1 kis segitségért remélem jó helyre irok

Múlt héten arra lettem figyelmes , hogy mikor gázra taposok későre reagál a motor és amig a turbó be nem kapcsol alig van erő a gépben, mikor indulok el 1 essel hágóra ha nem nyomom a gázt beis döglik eddig ilyen nemvolt és ahogy észre vettem eléggé nyomja kifele a fekete füstöt! elvittem a járművet és teszterre rakattam ami hibás légtömegmérőt mutatott,ezután töröltük a hibakodot és utána nemirta ki többet de viszont a teljesitménye most se a régi!
szerelő azt mondta menjek vele igy de nekem nem tetszik és mivel eléggé borsos ára van a légtömegmérőnek előtte gondoltam megkérdezlek titeket h volt e valakinek hasonló problémája iletve hogy érdemes e megvegyem a légtömegmérőt.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #14429 Dátum: 2016.02.21 vasárnap, 15:34:34 »

Sziasztok!

hozzátok fordulnék 1 kis segitségért remélem jó helyre irok

Múlt héten arra lettem figyelmes , hogy mikor gázra taposok későre reagál a motor és amig a turbó be nem kapcsol alig van erő a gépben, mikor indulok el 1 essel hágóra ha nem nyomom a gázt beis döglik eddig ilyen nemvolt és ahogy észre vettem eléggé nyomja kifele a fekete füstöt! elvittem a járművet és teszterre rakattam ami hibás légtömegmérőt mutatott,ezután töröltük a hibakodot és utána nemirta ki többet de viszont a teljesitménye most se a régi!
szerelő azt mondta menjek vele igy de nekem nem tetszik és mivel eléggé borsos ára van a légtömegmérőnek előtte gondoltam megkérdezlek titeket h volt e valakinek hasonló problémája iletve hogy érdemes e megvegyem a légtömegmérőt.

Elsősorban a levegő csöveket nézd végig turbó elött után. EGR szelep is beállhatott ha nincs ledugózva.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
gabos666
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14430 Dátum: 2016.02.22 hétfő, 18:36:08 »

Sziasztok!

Nézegettem a motorteret és már tényleg foglalkoznom kellene a folyásokkal. Ezt találtam, az egész szívósor úszik ebben a kellemes fekete lében. rinya



Az intercoolerre menő cső is csupa szmötyi, valamint van 1-1 kis lyuk a légszűrőtől a turbóra, illetve a hengerfejre menő csövön is, ezért azok is csupa koszosak. Ez vajon az EGR műve? Vagy honnan jöhet ennyi olaj? A turbóból? Az érdekes az, hogy jól megy, és nem füstöl, van ereje is. Ha kitakarítom az EGR-t, ledugózom, és kitakarítom, a szívósort, és új tömítésekkel összerakom, akkor elvileg még jó lehet? Nézegettem a turbócső átalakítós Wikit, de az TDCI-re van, a TDDI csövezése mennyiben tér el? Hátul van az EGR-em. Erősen gondolkozom rajta, hogy itt az ideje lecserélni az egész csövezést és véget vetni a mocsoknak a motortérben. Kerestem, de nem találtam erről infót. A váltóm teteje is nedves, ez vajon mi lehet? A tolatólámpa kapcsoló alatt folyik valami. Bocsánat a sok kérdésért. Köszönöm előre is a segítséget.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #14431 Dátum: 2016.02.22 hétfő, 19:22:08 »

Sziasztok!

Nézegettem a motorteret és már tényleg foglalkoznom kellene a folyásokkal. Ezt találtam, az egész szívósor úszik ebben a kellemes fekete lében. rinya
http://s1273.photobucket.com/user/gabos550/media/IMG_20160218_133342_zpskjhrkfkc.jpg.html
http://s1273.photobucket.com/user/gabos550/media/IMG_20160218_133327_zpswapfr9dw.jpg.html

Az intercoolerre menő cső is csupa szmötyi, valamint van 1-1 kis lyuk a légszűrőtől a turbóra, illetve a hengerfejre menő csövön is, ezért azok is csupa koszosak. Ez vajon az EGR műve? Vagy honnan jöhet ennyi olaj? A turbóból? Az érdekes az, hogy jól megy, és nem füstöl, van ereje is. Ha kitakarítom az EGR-t, ledugózom, és kitakarítom, a szívósort, és új tömítésekkel összerakom, akkor elvileg még jó lehet? Nézegettem a turbócső átalakítós Wikit, de az TDCI-re van, a TDDI csövezése mennyiben tér el? Hátul van az EGR-em. Erősen gondolkozom rajta, hogy itt az ideje lecserélni az egész csövezést és véget vetni a mocsoknak a motortérben. Kerestem, de nem találtam erről infót. A váltóm teteje is nedves, ez vajon mi lehet? A tolatólámpa kapcsoló alatt folyik valami. Bocsánat a sok kérdésért. Köszönöm előre is a segítséget.


Ezzel a szívósorral ne foglalkozz......dobd el és vegyél egy egyrészest (CS12 árul egyet a keres-kinálban) azzal nem lesz gond.  Az EGR miatt korom lerakódás lenne, de azért érdemes ledugózni.  Cseréld ki a lyukas turbócsöveket is és nem lesz sehol olaj.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
gabos666
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14432 Dátum: 2016.02.22 hétfő, 19:40:38 »

Köszi, így fogok tenni  worship majd beszámolok, hogy sikerült a topikomban.
Naplózva
happyreindeer
Vendég
« Új hozzászólás #14433 Dátum: 2016.02.29 hétfő, 10:31:55 »

Szóval ha én is azt érzem, hogy 1800-2100 között nincs benne erö, 2200-tól meg húz, akkor turbócsö nézegetés? Smiley
Meg mintha a fék sem lenne az igazi néha (tárcsák és betétek nemrég lettek cserélve). Mintha olvastam volna valakinél, hogy az egr vákuumcsövének "csapágyazása" után harapott csak. Lehet ez is csöves probléma? Nem tudom, hogy a féknek köze van-e a levegörendszerhez.

Egy hónap múlva kap mindenféle jóságot, bal elsö zár és féknyergek FL utánira, tempomat, váltó (3-as nyekereg), illetve amit még addig találok.
Meg az EGR-t a héten dugózom.
Úgy izgulok már  taps

Na, vissztatérve. Autó megjavitva, a turbó egyik csöve szét volt hasadva. Ki lett cserélve, 350 km-t jöttem vele, nem ismertem rá. (csak két hete van nálam az autó de ugy meg nem vezettem h a turbó is menjen) Jó érzés mikor 90-nél rálépsz a gázra, és minden gondolkodás nélkül megindul. Ma délelött megnézte a haver, észrevette, hogy javitás után a légszűrőre nem lett bilinccsel ráfogatva a cső, plusz arra (légszűrő és turbó közti szakasz, szivócső) még csatlakozik egy kis vékony slag (a vákumé?), na az egyáltalán nem volt visszatéve. Gyorsan fel is rakta, igy már sokkal érzékenyebb, dinamikusabb a gép. Azelőtt 2200 körül indult meg, így pedig 1900-2000 körül elkezd huzni, de úgy, hogy korábban nem is gondoltam volna hogy ilyesmire képes az autó. A 350 km-ből olyan 50 km pálya volt, ahol 140-150et mentem, a végére komp. szerint 7.1 a fogyasztás(lyukas turbócsővel a 10 l-es fogyasztás után ez is elég szép). Ha megtankolom akkor fogok pontosabbat látni. Enyhe füst még van, de nem vészes. 
A labdával semmi gond nem volt, csak nem kapott elég nyomást, valószinűleg ezért nem mozgott.

Kösz mindenkinek a segitséget és a jótanácsokat!
Naplózva
Laci 78
Vendég
« Új hozzászólás #14434 Dátum: 2016.02.29 hétfő, 18:30:58 »

Sziasztok!

Tud nekem valaki segíteni abban, hogy egy 2001-es évjáratú 2.0-as Tddi motoros mondeóba Bosch vp 30-as, vagy vp 44-es adagoló van beszerelve?

Illetve tud valaki segíteni, hogy foglalkozik valaki ilyen adagoló javítással, illetve tud valaki egy megbízható bontóst, akinek lehet ilyen adagolója eladó?

Budapest és környéke.

Előre is köszi.

Laci
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14435 Dátum: 2016.02.29 hétfő, 19:33:27 »

Sziasztok!

Tud nekem valaki segíteni abban, hogy egy 2001-es évjáratú 2.0-as Tddi motoros mondeóba Bosch vp 30-as, vagy vp 44-es adagoló van beszerelve?

Illetve tud valaki segíteni, hogy foglalkozik valaki ilyen adagoló javítással, illetve tud valaki egy megbízható bontóst, akinek lehet ilyen adagolója eladó?

Budapest és környéke.

Előre is köszi.

Laci
vp30 volt rajta gyárilag
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #14436 Dátum: 2016.02.29 hétfő, 19:50:20 »

vp30 volt rajta gyárilag


A 90 lovason, 115 lovason vp44 van.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14437 Dátum: 2016.02.29 hétfő, 19:50:52 »



A 90 lovason, 115 lovason vp44 van.
90 lovast kérdezte vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #14438 Dátum: 2016.02.29 hétfő, 19:53:40 »

90 lovast kérdezte vigyor3


Jó.....ha megnézem a többi hozzászólását akkor már látom.  nyes
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #14439 Dátum: 2016.02.29 hétfő, 22:07:58 »

Sziasztok!

Tud nekem valaki segíteni abban, hogy egy 2001-es évjáratú 2.0-as Tddi motoros mondeóba Bosch vp 30-as, vagy vp 44-es adagoló van beszerelve?

Illetve tud valaki segíteni, hogy foglalkozik valaki ilyen adagoló javítással, illetve tud valaki egy megbízható bontóst, akinek lehet ilyen adagolója eladó?

Budapest és környéke.

Előre is köszi.

Laci

EuroElectric foglalkozik adagoló javítással. Olyan 300K körüli pénzmaggal készülj.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
joci30
Vendég
« Új hozzászólás #14440 Dátum: 2016.03.03 csütörtök, 17:15:30 »

Sziasztok tud nekem valaki segiteni, szigethalmon lakom és a közelben kellene egy mondeo szaki aki valóban profi, előre is köszönöm. Tel:06204673912
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #14441 Dátum: 2016.03.04 péntek, 09:34:42 »

Sziasztok tud nekem valaki segiteni, szigethalmon lakom és a közelben kellene egy mondeo szaki aki valóban profi, előre is köszönöm. Tel:06204673912

Szaki nem vagyok de mi a gond hát ha tudunk segíteni én mondjuk Tököli vagyok.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
1000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75


E-mail
« Új hozzászólás #14442 Dátum: 2016.03.21 hétfő, 12:11:01 »

Sziasztok.A következő a problémám.Hidegen és melegen is nehezen inul a autó.kb 10.forgatásra majd szürke  gázolajos füst.Mi lehet ez?Izzitók jók.Adagolót már cseréltem mert akkor csak melegen nem indult.Szűrő is új,ac ki van iktatva.Lehet hogy az önindító nem forgat eleget?Test kábel egy kicsit melegszik.Olajat nem eszi abszolút,a víz sem fogy.Még anyi hogy az adagoló csere után egy év telt el de eddig pöc röf.
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.21 hétfő, 12:16:27 írta 1000 » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14443 Dátum: 2016.03.21 hétfő, 14:41:34 »

Sziasztok.A következő a problémám.Hidegen és melegen is nehezen inul a autó.kb 10.forgatásra majd szürke  gázolajos füst.Mi lehet ez?Izzitók jók.Adagolót már cseréltem mert akkor csak melegen nem indult.Szűrő is új,ac ki van iktatva.Lehet hogy az önindító nem forgat eleget?Test kábel egy kicsit melegszik.Olajat nem eszi abszolút,a víz sem fogy.Még anyi hogy az adagoló csere után egy év telt el de eddig pöc röf.

a kiiktatott AC-t kellene visszatenni.nem véletlenül került bele.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
1000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75


E-mail
« Új hozzászólás #14444 Dátum: 2016.03.21 hétfő, 16:00:16 »

a kiiktatott AC-t kellene visszatenni.nem véletlenül került bele.
Egy ford szervizes mondta hogy felesléges bele az övé is igy van évek óta.Gondolkoztam rajta hogy viszateszem de az előző gazdája iktatta ki és nincsennek meg a csatlakozók hozzá.Szét van buherálva az egész.De idáig nem volt vele gond.Kiűrül az adagoló mikor áll az autó?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14445 Dátum: 2016.03.21 hétfő, 17:10:53 »

Egy ford szervizes mondta hogy felesléges bele az övé is igy van évek óta.Gondolkoztam rajta hogy viszateszem de az előző gazdája iktatta ki és nincsennek meg a csatlakozók hozzá.Szét van buherálva az egész.De idáig nem volt vele gond.Kiűrül az adagoló mikor áll az autó?
nyilván való.az AC pumpában van egy visszacsapó szelep is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
1000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75


E-mail
« Új hozzászólás #14446 Dátum: 2016.03.21 hétfő, 17:51:06 »

nyilván való.az AC pumpában van egy visszacsapó szelep is.
Ok hogy van benne,de attol még a viszabkeverő ágat nem zárja le.Valahogy megpróbálom bele mókolni de nekem gyanús hogy nem oldja meg a dolgot.Bár reménykedem benne.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14447 Dátum: 2016.03.21 hétfő, 18:00:11 »

Ok hogy van benne,de attol még a viszabkeverő ágat nem zárja le.Valahogy megpróbálom bele mókolni de nekem gyanús hogy nem oldja meg a dolgot.Bár reménykedem benne.
alapvetően hiba volt kiszerelni.úgy nem mondja meg neked senki,hogy mi a baja az autónak,hogy tippel a monitor mögül.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14448 Dátum: 2016.03.21 hétfő, 21:48:00 »

nyilván való.az AC pumpában van egy visszacsapó szelep is.
nincs benne
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14449 Dátum: 2016.03.21 hétfő, 22:19:12 »

nincs benne
de igen.van amelyikben van.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 282 283 284 285 286 287 288 [289] 290 291 292 293 294 295 296 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.