Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:02:28
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
282
283
284
285
286
287
288
[
289
]
290
291
292
293
294
295
296
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113437 alkalommal)
0 Felhasználó és 26 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14400 Dátum:
2016.02.03 szerda, 06:02:50 »
Idézetet írta: Tadzsik - 2016.02.02 kedd, 22:06:26
Még egy kérdésem lenne.
Lehet bontott alkatrészt berakni új tömítésekkel, vagy szigorúan újat kell vásárolni?
vízpumpából? Csak újat.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Tadzsik
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14401 Dátum:
2016.02.03 szerda, 06:57:12 »
Idézetet írta: alf - 2016.02.03 szerda, 06:02:50
vízpumpából? Csak újat.
Ok!
Köszi!
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDDI kombi 2002.10.havi, D6BA motorkód
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14402 Dátum:
2016.02.03 szerda, 08:22:35 »
Idézetet írta: Laci 78 - 2016.02.02 kedd, 19:50:04
Sziasztok!
Van egy 2001-es évjáratú 2.0 TDDI motoros Mondeóm.
Abban kérném a segítségeteket, hogy tud valaki Budapest és környékén olyan adagolójavítót, akihez érdemes lenne elvinnem az autómat?
Szerelő szerint elektronikai hibája van (nem megfelelő az előtöltése) , hideg motornál dadog és ingadozik az alapjárata a kocsinak, de ha már bemelegszik, akkor tökéletesen működik az autó.
Zala megyében találtam egy elektronikai javítót, de le kellene küldenem postán az elektronikát. Nem szívesen tenném meg, de ha nincs más megoldás, akkor ez marad.
Előre is köszönöm mindenkinek.
Laci
Az enyémet itt csinálták:
http://euroelectric.hu/
Ivanicsék ajánlották, ők hozzájuk hordják az adagolókat.
Illetve néhol őket ajánlják diesel témában:
http://mpdiesel.hu/
Tapasztalatom (hálisten
) nincs velük.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
kishamu
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14403 Dátum:
2016.02.03 szerda, 20:15:12 »
hali. Sziasztok valaki tudja generátor oldalon szíjfeszítő görgök méretét vagy cikkszámát?
csak görlöket szeretnék cserélni.
Naplózva
Tompeter
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14404 Dátum:
2016.02.04 csütörtök, 07:45:16 »
Sziasztok! Egy olyan problémám merült fel, hogy néha, (ez kb 10-ből 1-2-szer) ha menet közben kiteszem üresbe, vagy csak egyszerűen elveszem a gazt, nagyon lassan engedi vissza a fordulatszámot a gép, és kb 10 másodpercig olyan 1100-1200-on megtartja, majd utána engedi teljesen alapjáratra le. Egyéb tünet, semmi más nincs. Nem mindennapos a probléma, csak úgy megfigyeltem, hogy néha csinálja.
Válaszaitokat, ötleteiteket előre is köszönöm!
Naplózva
Mondeo MK4 2011 2.0 TDCi EU5 TYBA
Korábban: Mondeo MK3 B5Y 2006 2.0 TDCi N7BA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14405 Dátum:
2016.02.04 csütörtök, 09:32:56 »
Idézetet írta: Tompeter - 2016.02.04 csütörtök, 07:45:16
Sziasztok! Egy olyan problémám merült fel, hogy néha, (ez kb 10-ből 1-2-szer) ha menet közben kiteszem üresbe, vagy csak egyszerűen elveszem a gazt, nagyon lassan engedi vissza a fordulatszámot a gép, és kb 10 másodpercig olyan 1100-1200-on megtartja, majd utána engedi teljesen alapjáratra le. Egyéb tünet, semmi más nincs. Nem mindennapos a probléma, csak úgy megfigyeltem, hogy néha csinálja.
Válaszaitokat, ötleteiteket előre is köszönöm!
normál.lefulladás gátló fánksön.amíg van sebességjel,nem ejti le a fordulatot.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Tompeter
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14406 Dátum:
2016.02.04 csütörtök, 11:37:05 »
Idézetet írta: alf - 2016.02.04 csütörtök, 09:32:56
normál.lefulladás gátló fánksön.amíg van sebességjel,nem ejti le a fordulatot.
Köszi a gyors választ
Naplózva
Mondeo MK4 2011 2.0 TDCi EU5 TYBA
Korábban: Mondeo MK3 B5Y 2006 2.0 TDCi N7BA
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14407 Dátum:
2016.02.06 szombat, 13:37:19 »
Sziasztok!
Ma inditás után rángatott hàrmat és ezt a hiba kódot
adta.
P0148 A FIP tüzelőanyag szállìtási hibát jelez.
Ez mi lehet?
Köszönöm
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14408 Dátum:
2016.02.06 szombat, 13:43:03 »
Ac pumpa
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Tompeter
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14409 Dátum:
2016.02.08 hétfő, 12:05:49 »
Sziasztok! Az lenne a problémám, hogy mostanában az autó menet közben, főként intenzívebb gázadásra, nagyon picit de be-berángat, megtorpan, és alapjáraton is néha kicsit ingadozik a fordulatszám. Indításnál poccre indul, semmi gond. Tegnap mentem vele hosszabb úton, odafele direkt nyomtam neki magasabb fordulaton is, az elején volt enyhe rángatózás, de aztán eltűnt, hazafele, meg abszolút semmi baj. Ma reggel megint elkezdte ezt az enyhe rángatást. Más hibajelenség nincs, picit talán mégha fokozatban, motorfékezésnél is rángatna. Érdekes mert nem mindennapos a dolog, de mostanában egyre többször jön elő. Milyen ötletetek van? Talán meg kene csak rendesen járatni hosszabb úton magasabb fordulaton, vagy ez más jellegű probléma.
Köszi előre is
«
Utoljára szerkesztve: 2016.02.08 hétfő, 18:29:57 írta Tompeter
»
Naplózva
Mondeo MK4 2011 2.0 TDCi EU5 TYBA
Korábban: Mondeo MK3 B5Y 2006 2.0 TDCi N7BA
rakosl28
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14410 Dátum:
2016.02.08 hétfő, 14:54:28 »
Sziasztok!
Nagy a bajon kérlek segítsetek! A helyzet az , hogy Bosch VP44 adagoló felső holtpont szenzorja tönkrement, de beszerezni sehol nem tudom.
Adjatok támpontot , hogy merre próbálokzzak!
A bosch száma:1925T
1 461 455 009
Segítségeteket előre is köszönöm!
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14411 Dátum:
2016.02.08 hétfő, 15:18:53 »
Idézetet írta: rakosl28 - 2016.02.08 hétfő, 14:54:28
Sziasztok!
Nagy a bajon kérlek segítsetek! A helyzet az , hogy Bosch VP44 adagoló felső holtpont szenzorja tönkrement, de beszerezni sehol nem tudom.
Adjatok támpontot , hogy merre próbálokzzak!
A bosch száma:1925T
1 461 455 009
Segítségeteket előre is köszönöm!
Filepdiesel?
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
rakosl28
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14412 Dátum:
2016.02.08 hétfő, 18:55:56 »
Köszi megpróbálom!
Ők küldenek alkatrészt is?
Idézetet írta: Zsolteey - 2016.02.08 hétfő, 15:18:53
Filepdiesel?
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14413 Dátum:
2016.02.08 hétfő, 21:30:40 »
Idézetet írta: rakosl28 - 2016.02.08 hétfő, 18:55:56
Köszi megpróbálom!
Ők küldenek alkatrészt is?
Nem tudom, de egy telefont megér
Ha nem, akkor kérdezd meg az Euro Electric-et.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Tompeter
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14414 Dátum:
2016.02.10 szerda, 20:31:19 »
Sziasztok! Az lenne a problémám, hogy mostanában, nem minden de azért egyre több használatnál, gazelvétnél, illetve üresben, nem esik vissza az alapjáratra a fordulat, illetve csak nagyon nehezen. Akár 1800-2000 környékén is megmarad. Aztán a következő indításnál nincs semmi baja. Ja és mindez meleg motornál van. Vajon mi lehet ez, mi a tippetek? Próbáljak meg egy gázolajszűrőt cserélni? (Kb 10000km-el ezelőtt volt) Vagy esetleg máshol keresendő a problémán?
Köszi előre is.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.02.11 csütörtök, 08:06:22 írta Tompeter
»
Naplózva
Mondeo MK4 2011 2.0 TDCi EU5 TYBA
Korábban: Mondeo MK3 B5Y 2006 2.0 TDCi N7BA
Tompeter
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14415 Dátum:
2016.02.14 vasárnap, 17:28:29 »
Sziasztok!
Tudtok nekem mondani egy jo, megbizható szerelőt, Budapesten vagy környékén, aki fent leírt problémámat diagnosztizálni, es megoldani tudná.
Köszi előre is
Naplózva
Mondeo MK4 2011 2.0 TDCi EU5 TYBA
Korábban: Mondeo MK3 B5Y 2006 2.0 TDCi N7BA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14416 Dátum:
2016.02.14 vasárnap, 17:55:33 »
Idézetet írta: Tompeter - 2016.02.14 vasárnap, 17:28:29
Sziasztok!
Tudtok nekem mondani egy jo, megbizható szerelőt, Budapesten vagy környékén, aki fent leírt problémámat diagnosztizálni, es megoldani tudná.
Köszi előre is
a lefulladásgátló nem engedi leesni a fordulatot,amíg van sebességjel(gurul az autó).
Ha a normálisnál magasabban marad,vagy olyan,mintha magától gyorsulna az autó,azt a generátor okozza.Megemeli a fordulatszámot.
Ellenőrizni kell a töltőáramot,a töltőfeszt,az akkumlátort és a testkábelt.Okozhatja zárlatos izzító vagy kiegfűtés gyertya(ha van).
De okozhatja a generátorban elkopott bronkefe vagy csúszógyűrű-így tudod cserélni:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Villogó_fények-avagy,hogyan_cseréljünk_bronzkeféket_a_generátorban
«
Utoljára szerkesztve: 2016.02.14 vasárnap, 18:09:26 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Tompeter
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14417 Dátum:
2016.02.14 vasárnap, 18:01:38 »
Idézetet írta: alf - 2016.02.14 vasárnap, 17:55:33
a lefulladásgátló nem engedi leesni a fordulatot,amíg van sebességjel(gurul az autó).
Ha a normálisnál magasabban marad,vagy olyan,mintha magától gyorsulna az autó,azt a generátor okozza.Megemeli a fordulatszámot.
Ellenőrizni kell a töltőáramot,a töltőfeszt,az akkumlátort és a testkábelt.Okozhatja zárlatos izzító vagy kiegfűtés gyertya(ha van).
De okozhatja a generátorban elkopott bronkefe vagy csúszógyűrű-így tudod cserélni:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Villogó_fények-avagy,hogyan_cseréljünk_bronzkeféket_a_generátorban
Köszi, ezt mindenképp megpróbálom.
Esetleg arra, hogy mindemellett, terhelésnel, gyorsításkor, berangat, megtorpan, erőtlen, aztan megjön a kraft stb van ötleted? Ez a jelenség a nehezen, illetve nem visszaeső fordulatnál jelentkezik.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.02.14 vasárnap, 18:09:55 írta alf
»
Naplózva
Mondeo MK4 2011 2.0 TDCi EU5 TYBA
Korábban: Mondeo MK3 B5Y 2006 2.0 TDCi N7BA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14418 Dátum:
2016.02.14 vasárnap, 18:08:14 »
Idézetet írta: Tompeter - 2016.02.14 vasárnap, 18:01:38
Köszi, ezt mindenképp megpróbálom.
Esetleg arra, hogy mindemellett, terhelésnel, gyorsításkor, berangat, megtorpan, erőtlen, aztan megjön a kraft stb van ötleted? Ez a jelenség a nehezen, illetve nem visszaeső fordulatnál jelentkezik.
az több probléma miatt is lehetséges.ellenőrizni kell jónéhány dolgot.
Az AC pumpától kezdve a levegősödésig,a turbó, illetve turbócső rendszer tömítetlensége miatt is lehet.Diagnosztikával mérni kell turbónyomást.De készíthetsz az FAQ szerint tesztelő berendezést.
http://mondeo.hu/index.php?topic=5688.0
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Tompeter
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14419 Dátum:
2016.02.14 vasárnap, 18:28:30 »
Idézetet írta: alf - 2016.02.14 vasárnap, 18:08:14
az több probléma miatt is lehetséges.ellenőrizni kell jónéhány dolgot.
Az AC pumpától kezdve a levegősödésig,a turbó, illetve turbócső rendszer tömítetlensége miatt is lehet.Diagnosztikával mérni kell turbónyomást.De készíthetsz az FAQ szerint tesztelő berendezést. http://mondeo.hu/index.php?topic=5688.0
Meg kezdő vagyok, ezért kérdezem: te szerelő vagy?
Mert ha igen szívesen elvinném hozzad a mondeomat megmutatni ezeket a problémákat.
Naplózva
Mondeo MK4 2011 2.0 TDCi EU5 TYBA
Korábban: Mondeo MK3 B5Y 2006 2.0 TDCi N7BA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14420 Dátum:
2016.02.14 vasárnap, 19:18:34 »
Idézetet írta: Tompeter - 2016.02.14 vasárnap, 18:28:30
Meg kezdő vagyok, ezért kérdezem: te szerelő vagy?
Mert ha igen szívesen elvinném hozzad a mondeomat megmutatni ezeket a problémákat.
írtam privátban.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14421 Dátum:
2016.02.14 vasárnap, 19:28:23 »
Sziasztok!
Mi ez a hang?
https://youtu.be/ThYN3BCsnEY
Köszi
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14422 Dátum:
2016.02.14 vasárnap, 19:42:26 »
Idézetet írta: atadzso - 2016.02.14 vasárnap, 19:28:23
Sziasztok!
Mi ez a hang?
https://youtu.be/ThYN3BCsnEY
Köszi
nem lehet megállapítani,de xarul szól az biztos.És ha jól hallom,akkor fordulatszámfüggő.így akár a motorból is jöhet,lehet,hogy az egyik csúcsod bepisil.
Azért nézesd meg szakemberrel....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14423 Dátum:
2016.02.14 vasárnap, 21:56:31 »
Idézetet írta: alf - 2016.02.14 vasárnap, 19:42:26
nem lehet megállapítani,de xarul szól az biztos.És ha jól hallom,akkor fordulatszámfüggő.így akár a motorból is jöhet,lehet,hogy az egyik csúcsod bepisil.
Azért nézesd meg szakemberrel....
Azon túl vagyok.
Bemért, jò porlasztók vannak bent.
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14424 Dátum:
2016.02.15 hétfő, 10:46:08 »
Idézetet írta: atadzso - 2016.02.14 vasárnap, 21:56:31
Azon túl vagyok.
Bemért, jò porlasztók vannak bent.
Szerintem nem tud előtöltést állítani és bekopog.
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14425 Dátum:
2016.02.15 hétfő, 11:32:50 »
Idézetet írta: atadzso - 2016.02.14 vasárnap, 21:56:31
Azon túl vagyok.
Bemért, jò porlasztók vannak bent.
és az adagoló?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14426 Dátum:
2016.02.15 hétfő, 14:10:35 »
Idézetet írta: alf - 2016.02.15 hétfő, 11:32:50
és az adagoló?
Az lehet.Pont attól tartok.
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14427 Dátum:
2016.02.15 hétfő, 18:57:41 »
Idézetet írta: atadzso - 2016.02.15 hétfő, 14:10:35
Az lehet.Pont attól tartok.
~60e ft egy bontott,felteszed örülsz
felújítás ~300e ft
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Godzi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14428 Dátum:
2016.02.21 vasárnap, 15:18:55 »
Sziasztok!
hozzátok fordulnék 1 kis segitségért remélem jó helyre irok
Múlt héten arra lettem figyelmes , hogy mikor gázra taposok későre reagál a motor és amig a turbó be nem kapcsol alig van erő a gépben, mikor indulok el 1 essel hágóra ha nem nyomom a gázt beis döglik eddig ilyen nemvolt és ahogy észre vettem eléggé nyomja kifele a fekete füstöt! elvittem a járművet és teszterre rakattam ami hibás légtömegmérőt mutatott,ezután töröltük a hibakodot és utána nemirta ki többet de viszont a teljesitménye most se a régi!
szerelő azt mondta menjek vele igy de nekem nem tetszik és mivel eléggé borsos ára van a légtömegmérőnek előtte gondoltam megkérdezlek titeket h volt e valakinek hasonló problémája iletve hogy érdemes e megvegyem a légtömegmérőt.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14429 Dátum:
2016.02.21 vasárnap, 15:34:34 »
Idézetet írta: Godzi - 2016.02.21 vasárnap, 15:18:55
Sziasztok!
hozzátok fordulnék 1 kis segitségért remélem jó helyre irok
Múlt héten arra lettem figyelmes , hogy mikor gázra taposok későre reagál a motor és amig a turbó be nem kapcsol alig van erő a gépben, mikor indulok el 1 essel hágóra ha nem nyomom a gázt beis döglik eddig ilyen nemvolt és ahogy észre vettem eléggé nyomja kifele a fekete füstöt! elvittem a járművet és teszterre rakattam ami hibás légtömegmérőt mutatott,ezután töröltük a hibakodot és utána nemirta ki többet de viszont a teljesitménye most se a régi!
szerelő azt mondta menjek vele igy de nekem nem tetszik és mivel eléggé borsos ára van a légtömegmérőnek előtte gondoltam megkérdezlek titeket h volt e valakinek hasonló problémája iletve hogy érdemes e megvegyem a légtömegmérőt.
Elsősorban a levegő csöveket nézd végig turbó elött után. EGR szelep is beállhatott ha nincs ledugózva.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
gabos666
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14430 Dátum:
2016.02.22 hétfő, 18:36:08 »
Sziasztok!
Nézegettem a motorteret és már tényleg foglalkoznom kellene a folyásokkal. Ezt találtam, az egész szívósor úszik ebben a kellemes fekete lében.
Az intercoolerre menő cső is csupa szmötyi, valamint van 1-1 kis lyuk a légszűrőtől a turbóra, illetve a hengerfejre menő csövön is, ezért azok is csupa koszosak. Ez vajon az EGR műve? Vagy honnan jöhet ennyi olaj? A turbóból? Az érdekes az, hogy jól megy, és nem füstöl, van ereje is. Ha kitakarítom az EGR-t, ledugózom, és kitakarítom, a szívósort, és új tömítésekkel összerakom, akkor elvileg még jó lehet? Nézegettem a turbócső átalakítós Wikit, de az TDCI-re van, a TDDI csövezése mennyiben tér el? Hátul van az EGR-em. Erősen gondolkozom rajta, hogy itt az ideje lecserélni az egész csövezést és véget vetni a mocsoknak a motortérben. Kerestem, de nem találtam erről infót. A váltóm teteje is nedves, ez vajon mi lehet? A tolatólámpa kapcsoló alatt folyik valami. Bocsánat a sok kérdésért. Köszönöm előre is a segítséget.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14431 Dátum:
2016.02.22 hétfő, 19:22:08 »
Idézetet írta: gabos666 - 2016.02.22 hétfő, 18:36:08
Sziasztok!
Nézegettem a motorteret és már tényleg foglalkoznom kellene a folyásokkal. Ezt találtam, az egész szívósor úszik ebben a kellemes fekete lében.
http://s1273.photobucket.com/user/gabos550/media/IMG_20160218_133342_zpskjhrkfkc.jpg.html
http://s1273.photobucket.com/user/gabos550/media/IMG_20160218_133327_zpswapfr9dw.jpg.html
Az intercoolerre menő cső is csupa szmötyi, valamint van 1-1 kis lyuk a légszűrőtől a turbóra, illetve a hengerfejre menő csövön is, ezért azok is csupa koszosak. Ez vajon az EGR műve? Vagy honnan jöhet ennyi olaj? A turbóból? Az érdekes az, hogy jól megy, és nem füstöl, van ereje is. Ha kitakarítom az EGR-t, ledugózom, és kitakarítom, a szívósort, és új tömítésekkel összerakom, akkor elvileg még jó lehet? Nézegettem a turbócső átalakítós Wikit, de az TDCI-re van, a TDDI csövezése mennyiben tér el? Hátul van az EGR-em. Erősen gondolkozom rajta, hogy itt az ideje lecserélni az egész csövezést és véget vetni a mocsoknak a motortérben. Kerestem, de nem találtam erről infót. A váltóm teteje is nedves, ez vajon mi lehet? A tolatólámpa kapcsoló alatt folyik valami. Bocsánat a sok kérdésért. Köszönöm előre is a segítséget.
Ezzel a szívósorral ne foglalkozz......dobd el és vegyél egy egyrészest (CS12 árul egyet a keres-kinálban) azzal nem lesz gond. Az EGR miatt korom lerakódás lenne, de azért érdemes ledugózni. Cseréld ki a lyukas turbócsöveket is és nem lesz sehol olaj.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
gabos666
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14432 Dátum:
2016.02.22 hétfő, 19:40:38 »
Köszi, így fogok tenni
majd beszámolok, hogy sikerült a topikomban.
Naplózva
happyreindeer
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14433 Dátum:
2016.02.29 hétfő, 10:31:55 »
Szóval ha én is azt érzem, hogy 1800-2100 között nincs benne erö, 2200-tól meg húz, akkor turbócsö nézegetés?
Meg mintha a fék sem lenne az igazi néha (tárcsák és betétek nemrég lettek cserélve). Mintha olvastam volna valakinél, hogy az egr vákuumcsövének "csapágyazása" után harapott csak. Lehet ez is csöves probléma? Nem tudom, hogy a féknek köze van-e a levegörendszerhez.
Egy hónap múlva kap mindenféle jóságot, bal elsö zár és féknyergek FL utánira, tempomat, váltó (3-as nyekereg), illetve amit még addig találok.
Meg az EGR-t a héten dugózom.
Úgy izgulok már
Idézetet írta: atesz86 - 2013.07.13 szombat, 14:23:42
Na, vissztatérve. Autó megjavitva, a turbó egyik csöve szét volt hasadva. Ki lett cserélve, 350 km-t jöttem vele, nem ismertem rá. (csak két hete van nálam az autó de ugy meg nem vezettem h a turbó is menjen) Jó érzés mikor 90-nél rálépsz a gázra, és minden gondolkodás nélkül megindul. Ma délelött megnézte a haver, észrevette, hogy javitás után a légszűrőre nem lett bilinccsel ráfogatva a cső, plusz arra (légszűrő és turbó közti szakasz, szivócső) még csatlakozik egy kis vékony slag (a vákumé?), na az egyáltalán nem volt visszatéve. Gyorsan fel is rakta, igy már sokkal érzékenyebb, dinamikusabb a gép. Azelőtt 2200 körül indult meg, így pedig 1900-2000 körül elkezd huzni, de úgy, hogy korábban nem is gondoltam volna hogy ilyesmire képes az autó. A 350 km-ből olyan 50 km pálya volt, ahol 140-150et mentem, a végére komp. szerint 7.1 a fogyasztás(lyukas turbócsővel a 10 l-es fogyasztás után ez is elég szép). Ha megtankolom akkor fogok pontosabbat látni. Enyhe füst még van, de nem vészes.
A labdával semmi gond nem volt, csak nem kapott elég nyomást, valószinűleg ezért nem mozgott.
Kösz mindenkinek a segitséget és a jótanácsokat!
Naplózva
Laci 78
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14434 Dátum:
2016.02.29 hétfő, 18:30:58 »
Sziasztok!
Tud nekem valaki segíteni abban, hogy egy 2001-es évjáratú 2.0-as Tddi motoros mondeóba Bosch vp 30-as, vagy vp 44-es adagoló van beszerelve?
Illetve tud valaki segíteni, hogy foglalkozik valaki ilyen adagoló javítással, illetve tud valaki egy megbízható bontóst, akinek lehet ilyen adagolója eladó?
Budapest és környéke.
Előre is köszi.
Laci
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14435 Dátum:
2016.02.29 hétfő, 19:33:27 »
Idézetet írta: Laci 78 - 2016.02.29 hétfő, 18:30:58
Sziasztok!
Tud nekem valaki segíteni abban, hogy egy 2001-es évjáratú 2.0-as Tddi motoros mondeóba Bosch vp 30-as, vagy vp 44-es adagoló van beszerelve?
Illetve tud valaki segíteni, hogy foglalkozik valaki ilyen adagoló javítással, illetve tud valaki egy megbízható bontóst, akinek lehet ilyen adagolója eladó?
Budapest és környéke.
Előre is köszi.
Laci
vp30 volt rajta gyárilag
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14436 Dátum:
2016.02.29 hétfő, 19:50:20 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.02.29 hétfő, 19:33:27
vp30 volt rajta gyárilag
A 90 lovason, 115 lovason vp44 van.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14437 Dátum:
2016.02.29 hétfő, 19:50:52 »
Idézetet írta: Zoleex - 2016.02.29 hétfő, 19:50:20
A 90 lovason, 115 lovason vp44 van.
90 lovast kérdezte
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14438 Dátum:
2016.02.29 hétfő, 19:53:40 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.02.29 hétfő, 19:50:52
90 lovast kérdezte
Jó.....ha megnézem a többi hozzászólását akkor már látom.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14439 Dátum:
2016.02.29 hétfő, 22:07:58 »
Idézetet írta: Laci 78 - 2016.02.29 hétfő, 18:30:58
Sziasztok!
Tud nekem valaki segíteni abban, hogy egy 2001-es évjáratú 2.0-as Tddi motoros mondeóba Bosch vp 30-as, vagy vp 44-es adagoló van beszerelve?
Illetve tud valaki segíteni, hogy foglalkozik valaki ilyen adagoló javítással, illetve tud valaki egy megbízható bontóst, akinek lehet ilyen adagolója eladó?
Budapest és környéke.
Előre is köszi.
Laci
EuroElectric foglalkozik adagoló javítással. Olyan 300K körüli pénzmaggal készülj.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
joci30
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14440 Dátum:
2016.03.03 csütörtök, 17:15:30 »
Sziasztok tud nekem valaki segiteni, szigethalmon lakom és a közelben kellene egy mondeo szaki aki valóban profi, előre is köszönöm. Tel:06204673912
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14441 Dátum:
2016.03.04 péntek, 09:34:42 »
Idézetet írta: joci30 - 2016.03.03 csütörtök, 17:15:30
Sziasztok tud nekem valaki segiteni, szigethalmon lakom és a közelben kellene egy mondeo szaki aki valóban profi, előre is köszönöm. Tel:06204673912
Szaki nem vagyok de mi a gond hát ha tudunk segíteni én mondjuk Tököli vagyok.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
1000
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 75
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14442 Dátum:
2016.03.21 hétfő, 12:11:01 »
Sziasztok.A következő a problémám.Hidegen és melegen is nehezen inul a autó.kb 10.forgatásra majd szürke gázolajos füst.Mi lehet ez?Izzitók jók.Adagolót már cseréltem mert akkor csak melegen nem indult.Szűrő is új,ac ki van iktatva.Lehet hogy az önindító nem forgat eleget?Test kábel egy kicsit melegszik.Olajat nem eszi abszolút,a víz sem fogy.Még anyi hogy az adagoló csere után egy év telt el de eddig pöc röf.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.03.21 hétfő, 12:16:27 írta 1000
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14443 Dátum:
2016.03.21 hétfő, 14:41:34 »
Idézetet írta: 1000 - 2016.03.21 hétfő, 12:11:01
Sziasztok.A következő a problémám.Hidegen és melegen is nehezen inul a autó.kb 10.forgatásra majd szürke gázolajos füst.Mi lehet ez?Izzitók jók.Adagolót már cseréltem mert akkor csak melegen nem indult.Szűrő is új,ac ki van iktatva.Lehet hogy az önindító nem forgat eleget?Test kábel egy kicsit melegszik.Olajat nem eszi abszolút,a víz sem fogy.Még anyi hogy az adagoló csere után egy év telt el de eddig pöc röf.
a kiiktatott AC-t kellene visszatenni.nem véletlenül került bele.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
1000
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 75
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14444 Dátum:
2016.03.21 hétfő, 16:00:16 »
Idézetet írta: alf - 2016.03.21 hétfő, 14:41:34
a kiiktatott AC-t kellene visszatenni.nem véletlenül került bele.
Egy ford szervizes mondta hogy felesléges bele az övé is igy van évek óta.Gondolkoztam rajta hogy viszateszem de az előző gazdája iktatta ki és nincsennek meg a csatlakozók hozzá.Szét van buherálva az egész.De idáig nem volt vele gond.Kiűrül az adagoló mikor áll az autó?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14445 Dátum:
2016.03.21 hétfő, 17:10:53 »
Idézetet írta: 1000 - 2016.03.21 hétfő, 16:00:16
Egy ford szervizes mondta hogy felesléges bele az övé is igy van évek óta.Gondolkoztam rajta hogy viszateszem de az előző gazdája iktatta ki és nincsennek meg a csatlakozók hozzá.Szét van buherálva az egész.De idáig nem volt vele gond.Kiűrül az adagoló mikor áll az autó?
nyilván való.az AC pumpában van egy visszacsapó szelep is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
1000
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 75
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14446 Dátum:
2016.03.21 hétfő, 17:51:06 »
Idézetet írta: alf - 2016.03.21 hétfő, 17:10:53
nyilván való.az AC pumpában van egy visszacsapó szelep is.
Ok hogy van benne,de attol még a viszabkeverő ágat nem zárja le.Valahogy megpróbálom bele mókolni de nekem gyanús hogy nem oldja meg a dolgot.Bár reménykedem benne.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14447 Dátum:
2016.03.21 hétfő, 18:00:11 »
Idézetet írta: 1000 - 2016.03.21 hétfő, 17:51:06
Ok hogy van benne,de attol még a viszabkeverő ágat nem zárja le.Valahogy megpróbálom bele mókolni de nekem gyanús hogy nem oldja meg a dolgot.Bár reménykedem benne.
alapvetően hiba volt kiszerelni.úgy nem mondja meg neked senki,hogy mi a baja az autónak,hogy tippel a monitor mögül.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14448 Dátum:
2016.03.21 hétfő, 21:48:00 »
Idézetet írta: alf - 2016.03.21 hétfő, 17:10:53
nyilván való.az AC pumpában van egy visszacsapó szelep is.
nincs benne
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14449 Dátum:
2016.03.21 hétfő, 22:19:12 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.03.21 hétfő, 21:48:00
nincs benne
de igen.van amelyikben van.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
282
283
284
285
286
287
288
[
289
]
290
291
292
293
294
295
296
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ