Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:16:29
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
285
286
287
288
289
290
291
[
292
]
293
294
295
296
297
298
299
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5102552 alkalommal)
0 Felhasználó és 86 vendég van a témában
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14550 Dátum:
2016.07.29 péntek, 06:41:40 »
Idézetet írta: tranyowrc - 2016.07.28 csütörtök, 21:33:51
kompresszio nemlenne sztem nehezen indulna de hidegen melegen poccre indul olajat cseréltem 2500van benne ugyanugy maxon áll esetleg ha kideeül adagolo tápszivattyu azt lehet javítani vagy felujjítas és százezrek?
Drága. Mert a járulékos köktségek miatt érdemes az egészet rendberakatni. Le/felszerrlés. Padon bemérés sacc 70-90e Ft és még a valós problémáról nem beszéltünk. Sacc 300e a vége. De pl Filep tud pontosat mondani.
Kompressziót azért méretnék mielőtt nagy kltségbe vered magaf. Ha fhos a motor kàr belé az adagoló.
De lehet csúcs hiba is, azt is érdemes lenne beméretni esetleg. Vagy bontottat próbálni. Ha kell van 4dbom próbára odatudom adni. Budapest.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Sipike
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 70
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14551 Dátum:
2016.08.02 kedd, 16:24:44 »
Sziasztok
Adott egy 2002-es 115LE-s tddi mondeo. a hiba a következő: 2000-es fordulat alatt harmat gyenge, felette jól megy. mindegy hogy hideg vagy meleg a motor. egyáltalán nem füstöl semmilyen színűt, viszont mostanában már néha még a motor is leáll menet közben ami igencsak balesetveszélyes. a kérdésem az lenne, hogy heves megyében van-e valaki aki rá tudna nézni az autóra (ha kell elmegy a lábán azért pár 10km-re) kiolvasni a fedélzeti számítógépet, adagolót, stb, vagy esetleg Budapesten valaki kölcsönadna egy rendes kábelt hétvégére amivel meg tudom nézni hogy miket írogat ki, melyik hibák jönnek vissza törlés után stb. Persze egyéb ötletek is jók lennének merre nézelődjünk.
köszi szépen a válaszokat
Zoli
Naplózva
MK1 2.0i 97kw kombi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14552 Dátum:
2016.08.02 kedd, 16:41:56 »
Idézetet írta: Sipike - 2016.08.02 kedd, 16:24:44
Sziasztok
Adott egy 2002-es 115LE-s tddi mondeo. a hiba a következő: 2000-es fordulat alatt harmat gyenge, felette jól megy. mindegy hogy hideg vagy meleg a motor. egyáltalán nem füstöl semmilyen színűt, viszont mostanában már néha még a motor is leáll menet közben ami igencsak balesetveszélyes. a kérdésem az lenne, hogy heves megyében van-e valaki aki rá tudna nézni az autóra (ha kell elmegy a lábán azért pár 10km-re) kiolvasni a fedélzeti számítógépet, adagolót, stb, vagy esetleg Budapesten valaki kölcsönadna egy rendes kábelt hétvégére amivel meg tudom nézni hogy miket írogat ki, melyik hibák jönnek vissza törlés után stb. Persze egyéb ötletek is jók lennének merre nézelődjünk.
köszi szépen a válaszokat
Zoli
A DI-t márkaszerviz tudja normálisan olvasni, illetve a profi Bosch diaggal felszerelt szervizek. Az ELM nem látja pl az adagolót.
Az AC-t tudod ellenőrizni otthon is.
Klíma nincs benyomva? (Vagy AUTO-n hagyva?) Alacsony fordulaton megfogja rendesen.
Turbót állítja rendesen (már ha VGT-s van rajta)?
«
Utoljára szerkesztve: 2016.08.02 kedd, 16:43:35 írta Zsolteey
»
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Sipike
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 70
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14553 Dátum:
2016.08.02 kedd, 16:46:50 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2016.08.02 kedd, 16:41:56
A DI-t márkaszerviz tudja normálisan olvasni, illetve a profi Bosch diaggal felszerelt szervizek. Az ELM nem látja pl az adagolót.
Az AC-t tudod ellenőrizni otthon is.
Klíma nincs benyomva? (Vagy AUTO-n hagyva?) Alacsony fordulaton megfogja rendesen.
Turbót állítja rendesen (már ha VGT-s van rajta)?
Hali, klíma nélkül iylen. AC jó, go szűrő cserélve (bosch). szerintem ezen fix turbó van de nem tudom pontosan.
Naplózva
MK1 2.0i 97kw kombi
Steve83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14554 Dátum:
2016.08.02 kedd, 17:32:26 »
Sziasztok Kollégák!
Arra lennék kíváncsi ,hogy a motor hány helyen van rögzítve a helyére.
Mert lehet valamelyik rögzítés ( tartóbak ) meg adta magát.
A jelenség a következő: Városban 5. 50km/h és ha elveszed a lábad a gázról akkor van egy csattanás vagy valamilyen kattanás szerű hang.
Keresgélem a hibás alkatrészt de eddig nem találtam ilyet.
Azt néztem nyitott motortetőnél ,hogy igen mocorog az a TDDI.
Válaszotok előre is köszönöm.
Üdv
«
Utoljára szerkesztve: 2016.08.02 kedd, 17:42:38 írta Steve83
»
Naplózva
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14555 Dátum:
2016.08.02 kedd, 19:11:35 »
Idézetet írta: Steve83 - 2016.08.02 kedd, 17:32:26
Sziasztok Kollégák!
Arra lennék kíváncsi ,hogy a motor hány helyen van rögzítve a helyére.
Mert lehet valamelyik rögzítés ( tartóbak ) meg adta magát.
A jelenség a következő: Városban 5. 50km/h és ha elveszed a lábad a gázról akkor van egy csattanás vagy valamilyen kattanás szerű hang.
Keresgélem a hibás alkatrészt de eddig nem találtam ilyet.
Azt néztem nyitott motortetőnél ,hogy igen mocorog az a TDDI.
Válaszotok előre is köszönöm.
Üdv
Hatvan környékén szivesen rádugom neked a gépre(gyári IDS)
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
soslazar
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14556 Dátum:
2016.08.02 kedd, 19:17:06 »
Tiszteletem!
Lenne egy olyan kérdésem hozzatok, hogy amikor a motor eléri az üzem hőmérsékletet egyenetlenül kezd járni.
Mi lehet ennek az oka mit kéne először leellenőrizni?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14557 Dátum:
2016.08.02 kedd, 20:43:35 »
Idézetet írta: Steve83 - 2016.08.02 kedd, 17:32:26
Sziasztok Kollégák!
Arra lennék kíváncsi ,hogy a motor hány helyen van rögzítve a helyére.
Mert lehet valamelyik rögzítés ( tartóbak ) meg adta magát.
A jelenség a következő: Városban 5. 50km/h és ha elveszed a lábad a gázról akkor van egy csattanás vagy valamilyen kattanás szerű hang.
Keresgélem a hibás alkatrészt de eddig nem találtam ilyet.
Azt néztem nyitott motortetőnél ,hogy igen mocorog az a TDDI.
Válaszotok előre is köszönöm.
Üdv
Kettőstömegűd hogy érzi magát?
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14558 Dátum:
2016.08.02 kedd, 20:54:43 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2016.08.02 kedd, 20:43:35
Kettőstömegűd hogy érzi magát?
50-nél 5ben? biztos jól
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14559 Dátum:
2016.08.02 kedd, 21:01:59 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.08.02 kedd, 20:54:43
50-nél 5ben? biztos jól
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Steve83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14560 Dátum:
2016.08.03 szerda, 12:18:10 »
Idézetet írta: Cs12 - 2016.08.02 kedd, 21:01:59
1000-1050 körül forog és teljesen jó az 50km/h mellett a 5. seb. városban meg teljesen jó.
Nem igazán értem miért nem lenne jó.Elbírja magát. 40km/h megy alapjáraton 5. ben teszem hozzá rángatás és erőlködés nélkül.
A kettős tömegű elvileg 200.000Km-nél cserélve lett de nem is hallom sem indításkor sem leállításnál.
Na de vissza térve minden sebességnél legyen az 1-2-3-4-5 ha elveszem a gázt mintha meg billenne a motor. Ezért kérdeztem srácok hány ponton van rögzítve. Nekem az a gyanúm hogy a tartóbak gyengélkedik.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14561 Dátum:
2016.08.03 szerda, 12:56:01 »
Idézetet írta: Steve83 - 2016.08.03 szerda, 12:18:10
1000-1050 körül forog és teljesen jó az 50km/h mellett a 5. seb. városban meg teljesen jó.
Nem igazán értem miért nem lenne jó.Elbírja magát. 40km/h megy alapjáraton 5. ben teszem hozzá rángatás és erőlködés nélkül.
A kettős tömegű elvileg 200.000Km-nél cserélve lett de nem is hallom sem indításkor sem leállításnál.
Na de vissza térve minden sebességnél legyen az 1-2-3-4-5 ha elveszem a gázt mintha meg billenne a motor. Ezért kérdeztem srácok hány ponton van rögzítve. Nekem az a gyanúm hogy a tartóbak gyengélkedik.
Ha jol tudom, akkor ket oldalt es alul kozepen. Az alsot neznem meg eloszor.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14562 Dátum:
2016.08.03 szerda, 13:15:24 »
Idézetet írta: Steve83 - 2016.08.03 szerda, 12:18:10
1000-1050 körül forog és teljesen jó az 50km/h mellett a 5. seb. városban meg teljesen jó.
Nem igazán értem miért nem lenne jó.Elbírja magát. 40km/h megy alapjáraton 5. ben teszem hozzá rángatás és erőlködés nélkül.
A kettős tömegű elvileg 200.000Km-nél cserélve lett de nem is hallom sem indításkor sem leállításnál.
Na de vissza térve minden sebességnél legyen az 1-2-3-4-5 ha elveszem a gázt mintha meg billenne a motor. Ezért kérdeztem srácok hány ponton van rögzítve. Nekem az a gyanúm hogy a tartóbak gyengélkedik.
adjal neki igy vagy 10000kmt lehet utana cserelni. Nem gond ha nem erted hogy miert, csak legyen felreteve 250eft ha javitani kell majd.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Steve83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14563 Dátum:
2016.08.03 szerda, 13:58:05 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2016.08.03 szerda, 12:56:01
Ha jol tudom, akkor ket oldalt es alul kozepen. Az alsot neznem meg eloszor.
Köszi meg lesem.
Naplózva
Sipike
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 70
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14564 Dátum:
2016.08.03 szerda, 14:18:16 »
Idézetet írta: Sipike - 2016.08.02 kedd, 16:24:44
Sziasztok
Adott egy 2002-es 115LE-s tddi mondeo. a hiba a következő: 2000-es fordulat alatt harmat gyenge, felette jól megy. mindegy hogy hideg vagy meleg a motor. egyáltalán nem füstöl semmilyen színűt, viszont mostanában már néha még a motor is leáll menet közben ami igencsak balesetveszélyes. a kérdésem az lenne, hogy heves megyében van-e valaki aki rá tudna nézni az autóra (ha kell elmegy a lábán azért pár 10km-re) kiolvasni a fedélzeti számítógépet, adagolót, stb, vagy esetleg Budapesten valaki kölcsönadna egy rendes kábelt hétvégére amivel meg tudom nézni hogy miket írogat ki, melyik hibák jönnek vissza törlés után stb. Persze egyéb ötletek is jók lennének merre nézelődjünk.
köszi szépen a válaszokat
Zoli
mellékelve küldök pár képet amit Barny007 segített kiolvasni a kocsiból. nekem elég gyanús hogy ez valami kábelszakadás, zárlat, testhiba lehet, tapasztalatotok alapján hol érdemes kezdeni a keresgélést?
Hibakódok: P1695 1666 1563 1564 0335 1246
https://drive.google.com/open?id=0B6q7BGMwtVEdV1lSeG5mN2MzTTN4ajhfdXdaZlBWLU1mbHdv
https://drive.google.com/open?id=0B6q7BGMwtVEdREc1cUZxRWhvMWFxdlItQzdDcl9oVTlMX2ZB
https://drive.google.com/open?id=0B6q7BGMwtVEdRVRNTWhQT3puYnNrWUk0djB1VkpoTnQ0UjJ3
köszi
zoli
«
Utoljára szerkesztve: 2016.08.03 szerda, 14:51:04 írta Sipike
»
Naplózva
MK1 2.0i 97kw kombi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14565 Dátum:
2016.08.03 szerda, 18:26:30 »
Idézetet írta: Sipike - 2016.08.03 szerda, 14:18:16
mellékelve küldök pár képet amit Barny007 segített kiolvasni a kocsiból. nekem elég gyanús hogy ez valami kábelszakadás, zárlat, testhiba lehet, tapasztalatotok alapján hol érdemes kezdeni a keresgélést?
Hibakódok: P1695 1666 1563 1564 0335 1246
https://drive.google.com/open?id=0B6q7BGMwtVEdV1lSeG5mN2MzTTN4ajhfdXdaZlBWLU1mbHdv
https://drive.google.com/open?id=0B6q7BGMwtVEdREc1cUZxRWhvMWFxdlItQzdDcl9oVTlMX2ZB
https://drive.google.com/open?id=0B6q7BGMwtVEdRVRNTWhQT3puYnNrWUk0djB1VkpoTnQ0UjJ3
köszi
zoli
Nekem FIP-es hibák akkor voltak, amikor az AC vacakolt.
(Aztán pár hónapra rá meg az adagoló elektronikája mondta be az unalmast.)
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14566 Dátum:
2016.08.03 szerda, 18:31:47 »
Idézetet írta: Steve83 - 2016.08.03 szerda, 12:18:10
1000-1050 körül forog és teljesen jó az 50km/h mellett a 5. seb. városban meg teljesen jó.
Nem igazán értem miért nem lenne jó.Elbírja magát. 40km/h megy alapjáraton 5. ben teszem hozzá rángatás és erőlködés nélkül.
A kettős tömegű elvileg 200.000Km-nél cserélve lett de nem is hallom sem indításkor sem leállításnál.
Na de vissza térve minden sebességnél legyen az 1-2-3-4-5 ha elveszem a gázt mintha meg billenne a motor. Ezért kérdeztem srácok hány ponton van rögzítve. Nekem az a gyanúm hogy a tartóbak gyengélkedik.
1.000 ford/percnél nem kapja meg a motor a megfelelő olajnyomást 5ikben, ez tuti. Nyomaték hiányában az a motor erőlködik elég rendesen, még ha te nem is veszed észre! Attól nem fog kevesebbet enni az autó, sőt!!! ha 5ikbe mész vele 40-50 km/h-val. Ne kelljen motorra és az adagolóra gyűjtened!
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
soslazar
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14567 Dátum:
2016.08.03 szerda, 19:39:29 »
Sziasztok!!
Tudna nekem valaki segíteni abban, hogy alapjáraton egyenetlenül jár a motor annak mi lehet az oka.
Amint gazat nyomok semmi gond nélkül gyorsul de álló helyzetbe eléggé remeg.
Segítséget előre is köszönöm!
Üdv
Naplózva
Steve83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14568 Dátum:
2016.08.03 szerda, 19:57:57 »
Idézetet írta: Cs12 - 2016.08.03 szerda, 18:31:47
1.000 ford/percnél nem kapja meg a motor a megfelelő olajnyomást 5ikben, ez tuti. Nyomaték hiányában az a motor erőlködik elég rendesen, még ha te nem is veszed észre! Attól nem fog kevesebbet enni az autó, sőt!!! ha 5ikbe mész vele 40-50 km/h-val. Ne kelljen motorra és az adagolóra gyűjtened!
Ezzel most ne haragudj de jó nagy ökörséget mondtál hiába reggeltél xx éve. A legtöbb autó igen csak elbírja sz 5. sebet városban. Attól mert nem rég reggeltem nem az elsö járgány amit hajtok. Igaz az első ami a sajátom de rengeted dizelt hajtottam. Vito, Transporterek, Ford Transitok stb.
Szal nyugodj meg nem erőlködik az a motor.
De köszönöm aggodalmadat az adagolóm iránt
Szóval nem adagoló meg kettős tömegű ahogy már körvonalazódik a dolog hanem motortartó gyengült el
Naplózva
Steve83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14569 Dátum:
2016.08.03 szerda, 20:17:51 »
Idézetet írta: soslazar - 2016.08.03 szerda, 19:39:29
Sziasztok!!
Tudna nekem valaki segíteni abban, hogy alapjáraton egyenetlenül jár a motor annak mi lehet az oka.
Amint gazat nyomok semmi gond nélkül gyorsul de álló helyzetbe eléggé remeg.
Segítséget előre is köszönöm!
Üdv
Szia
Esetleg MAF pucolás volt már?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14570 Dátum:
2016.08.03 szerda, 20:21:03 »
Idézetet írta: Steve83 - 2016.08.03 szerda, 19:57:57
Ezzel most ne haragudj de jó nagy ökörséget mondtál hiába reggeltél xx éve. A legtöbb autó igen csak elbírja sz 5. sebet városban. Attól mert nem rég reggeltem nem az elsö járgány amit hajtok. Igaz az első ami a sajátom de rengeted dizelt hajtottam. Vito, Transporterek, Ford Transitok stb.
Szal nyugodj meg nem erőlködik az a motor.
De köszönöm aggodalmadat az adagolóm iránt
Szóval nem adagoló meg kettős tömegű ahogy már körvonalazódik a dolog hanem motortartó gyengült el
nyugodj meg, én most dobtam ki az egy éves gyári motorcraft zsír új lendkereket, mert anyám is így használta az autót. sebaj, most kapott másikat
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14571 Dátum:
2016.08.03 szerda, 22:08:29 »
Idézetet írta: Steve83 - 2016.08.03 szerda, 19:57:57
Ezzel most ne haragudj de jó nagy ökörséget mondtál hiába reggeltél xx éve. A legtöbb autó igen csak elbírja sz 5. sebet városban. Attól mert nem rég reggeltem nem az elsö járgány amit hajtok. Igaz az első ami a sajátom de rengeted dizelt hajtottam. Vito, Transporterek, Ford Transitok stb.
Szal nyugodj meg nem erőlködik az a motor.
De köszönöm aggodalmadat az adagolóm iránt
Szóval nem adagoló meg kettős tömegű ahogy már körvonalazódik a dolog hanem motortartó gyengült el
Akkor csak hajtsd így tovább!
attól még az nem tesz jót a motor(od)nak, hogy én mikor regeltem!
Ui: Szerintem én nem ilyen stílusban szóltam hozzád, de ám legyen...
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
soslazar
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14572 Dátum:
2016.08.04 csütörtök, 06:55:21 »
Idézetet írta: Steve83 - 2016.08.03 szerda, 20:17:51
Szia
Esetleg MAF pucolás volt már?
Szia!
Meg nézettem azt mondtak h jól működik.
Sajnos a teszterre kötve nem dob ki hibat
Naplózva
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14573 Dátum:
2016.08.04 csütörtök, 10:10:21 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.08.03 szerda, 20:21:03
nyugodj meg, én most dobtam ki az egy éves gyári motorcraft zsír új lendkereket, mert anyám is így használta az autót. sebaj, most kapott másikat
3 autószerelőből 4 ezt a váltási módszert ajánlja. És még a pénztàrcád is "tisztíccsa".
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14574 Dátum:
2016.08.04 csütörtök, 14:01:51 »
Idézetet írta: Cs12 - 2016.08.03 szerda, 22:08:29
Akkor csak hajtsd így tovább!
attól még az nem tesz jót a motor(od)nak, hogy én mikor regeltem!
Ui: Szerintem én nem ilyen stílusban szóltam hozzád, de ám legyen...
Idézetet írta: Ferqo - 2016.08.04 csütörtök, 10:10:21
3 autószerelőből 4 ezt a váltási módszert ajánlja. És még a pénztàrcád is "tisztíccsa".
én csak azt nem értem, hogy idejön tanácsot kérni, de mindenki hülye
mondjuk mögöttem még csak 10év, ha összeadom az összes mk3at, akkor ~15év dízel mk3 tapasztalat van, lehet ezt kevesli
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Sipike
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 70
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14575 Dátum:
2016.08.04 csütörtök, 18:16:14 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2016.08.03 szerda, 18:26:30
Nekem FIP-es hibák akkor voltak, amikor az AC vacakolt.
(Aztán pár hónapra rá meg az adagoló elektronikája mondta be az unalmast.)
Az ac két éve lett cserélve, bosch, kb 10km-t ment azóta de leteszteljük azért. Valakinek egyéb ötlet esetleg? Köszi.
Naplózva
MK1 2.0i 97kw kombi
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14576 Dátum:
2016.08.04 csütörtök, 20:30:32 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.08.04 csütörtök, 14:01:51
én csak azt nem értem, hogy idejön tanácsot kérni, de mindenki hülye
mondjuk mögöttem még csak 10év, ha összeadom az összes mk3at, akkor ~15év dízel mk3 tapasztalat van, lehet ezt kevesli
de te csak az mk3at hajtottad ( na jó, kivétel a navarrát, meg a bömbit, meg a LR-t...
) cirka 10 évig, ő pedig mást is.
Ergó, nem neked van igazad!
Sőt nekem sem!
Hívtalak, majd csörrenj vissza, ha ráérsz.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14577 Dátum:
2016.08.04 csütörtök, 21:44:46 »
Idézetet írta: Cs12 - 2016.08.04 csütörtök, 20:30:32
de te csak az mk3at hajtottad ( na jó, kivétel a navarrát, meg a bömbit, meg a LR-t...
) cirka 10 évig, ő pedig mást is.
Ergó, nem neked van igazad!
Sőt nekem sem!
Hívtalak, majd csörrenj vissza, ha ráérsz.
meg még pár autót ezeken kívül is azért
láttam, hnap csörgök már csak
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Sipike
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 70
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14578 Dátum:
2016.08.05 péntek, 08:09:17 »
Idézetet írta: Sipike - 2016.08.04 csütörtök, 18:16:14
Az ac két éve lett cserélve, bosch, kb 10km-t ment azóta de leteszteljük azért. Valakinek egyéb ötlet esetleg? Köszi.
Ha tudtok mondani heves megyében egy szervizt vagy mesterembert aki ért hozzá és nem húz le azt is szívesen fogadom.
Köszi
Naplózva
MK1 2.0i 97kw kombi
Tompeter
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14579 Dátum:
2016.08.06 szombat, 22:47:28 »
Idézetet írta: Steve83 - 2016.08.03 szerda, 19:57:57
Ezzel most ne haragudj de jó nagy ökörséget mondtál hiába reggeltél xx éve. A legtöbb autó igen csak elbírja sz 5. sebet városban. Attól mert nem rég reggeltem nem az elsö járgány amit hajtok. Igaz az első ami a sajátom de rengeted dizelt hajtottam. Vito, Transporterek, Ford Transitok stb.
Szal nyugodj meg nem erőlködik az a motor.
De köszönöm aggodalmadat az adagolóm iránt
Szóval nem adagoló meg kettős tömegű ahogy már körvonalazódik a dolog hanem motortartó gyengült el
http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/05/15/a_nyomatek_ol_nem_a_fordulat/
Naplózva
Mondeo MK4 2011 2.0 TDCi EU5 TYBA
Korábban: Mondeo MK3 B5Y 2006 2.0 TDCi N7BA
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14580 Dátum:
2016.08.07 vasárnap, 00:09:28 »
Idézetet írta: Tompeter - 2016.08.06 szombat, 22:47:28
http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/05/15/a_nyomatek_ol_nem_a_fordulat/
Köszönöm szépen! Ezek szerint nem csak én "mondok jó nagy ökörséget". Meg még régen is regeltem. Szóval... na mind1, az én motorom nem fog így kinézni, mint ami a képeken van, az tuti.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
atala77
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14581 Dátum:
2016.08.16 kedd, 12:13:57 »
Sziasztok!
Szeretném kérni a segítségetek abban, hogy vásároltam egy Ford Mondeo 2.0 Tddi Ghia személy autót, egy hónap használat után, az az a napokban elindultam egy hosszabb útra vele és fél úton cserben hagyót elromlót --
Ilyeneket produkált : elinduláskor rángatni kezdett , rángatva ment, fűstől, és egyre lassabban bírt haladni, míg már meg változott a hangja és le állt ! 1.5 óra várakozás után elindult és tudót menni kb 15 km, és újra ez a jelenség jött elő.
Haza húzattam, másnap indítottam minden rendbe volt indult ment működött 2 napig!!! aztán a 3. napon ismételten szándékoztam több kilométert menni eljutottam egy darabig de vissza már vontatni kellett!
Valaki vélemény mi lehet a hiba oka ? válaszokat köszönöm !
AC pumpa kicserélve és a hiba továbbra is fent áll, hideg motor szépen beindul 10 perc után köhög rángat fűstől ! majd megint ha vissza hűl indul szépen pár percig!
segítsetek hibakód P1564 Köszönöm
«
Utoljára szerkesztve: 2016.08.22 hétfő, 20:53:13 írta atala77
»
Naplózva
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14582 Dátum:
2016.08.16 kedd, 12:22:41 »
Idézetet írta: atala77 - 2016.08.16 kedd, 12:13:57
Sziasztok!
Szeretném kérni a segítségetek abban, hogy vásároltam egy Ford Mondeo 2.0 Tddi Ghia személy autót, egy hónap használat után, az az a napokban elindultam egy hosszabb útra vele és fél úton cserben hagyót elromlót --
Ilyeneket produkált : elinduláskor rángatni kezdett , rángatva ment, fűstől, és egyre lassabban bírt haladni, míg már meg változott a hangja és le állt ! 1.5 óra várakozás után elindult és tudót menni kb 15 km, és újra ez a jelenség jött elő.
Haza húzattam, másnap indítottam minden rendbe volt indult ment működött 2 napig!!! aztán a 3. napon ismételten szándékoztam több kilométert menni eljutottam egy darabig de vissza már vontatni kellett!
Valaki vélemény mi lehet a hiba oka ? válaszokat köszönöm !
Olvass kódot, hátha van. Ha ideiglenesen megjavulgat, akkor lehetséges például hogy vmi jeladó döglődik. Főtengely- vagy vezérműtengely jeladó pl.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14583 Dátum:
2016.08.16 kedd, 12:32:10 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.08.16 kedd, 12:22:41
Olvass kódot, hátha van. Ha ideiglenesen megjavulgat, akkor lehetséges például hogy vmi jeladó döglődik. Főtengely- vagy vezérműtengely jeladó pl.
vezérműtengely jeladó nincs is benne, a főtengely meg nem a tönkremenős fajta
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14584 Dátum:
2016.08.16 kedd, 12:32:34 »
Idézetet írta: atala77 - 2016.08.16 kedd, 12:13:57
Sziasztok!
Szeretném kérni a segítségetek abban, hogy vásároltam egy Ford Mondeo 2.0 Tddi Ghia személy autót, egy hónap használat után, az az a napokban elindultam egy hosszabb útra vele és fél úton cserben hagyót elromlót --
Ilyeneket produkált : elinduláskor rángatni kezdett , rángatva ment, fűstől, és egyre lassabban bírt haladni, míg már meg változott a hangja és le állt ! 1.5 óra várakozás után elindult és tudót menni kb 15 km, és újra ez a jelenség jött elő.
Haza húzattam, másnap indítottam minden rendbe volt indult ment működött 2 napig!!! aztán a 3. napon ismételten szándékoztam több kilométert menni eljutottam egy darabig de vissza már vontatni kellett!
Valaki vélemény mi lehet a hiba oka ? válaszokat köszönöm !
AC pumpa halál szokott ilyet csinálni, azt kéne ellenőrizni első körben
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14585 Dátum:
2016.08.16 kedd, 12:35:56 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.08.16 kedd, 12:32:10
vezérműtengely jeladó nincs is benne, a főtengely meg nem a tönkremenős fajta
Okok, megyek vissza a helyemre, a benzinesekhez
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14586 Dátum:
2016.08.16 kedd, 13:48:43 »
Idézetet írta: atala77 - 2016.08.16 kedd, 12:13:57
Sziasztok!
Szeretném kérni a segítségetek abban, hogy vásároltam egy Ford Mondeo 2.0 Tddi Ghia személy autót, egy hónap használat után, az az a napokban elindultam egy hosszabb útra vele és fél úton cserben hagyót elromlót --
Ilyeneket produkált : elinduláskor rángatni kezdett , rángatva ment, fűstől, és egyre lassabban bírt haladni, míg már meg változott a hangja és le állt ! 1.5 óra várakozás után elindult és tudót menni kb 15 km, és újra ez a jelenség jött elő.
Haza húzattam, másnap indítottam minden rendbe volt indult ment működött 2 napig!!! aztán a 3. napon ismételten szándékoztam több kilométert menni eljutottam egy darabig de vissza már vontatni kellett!
Valaki vélemény mi lehet a hiba oka ? válaszokat köszönöm !
Az enyém is ugyanilyet csinált, AC pumpa csere és jó lett.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
winebass
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14587 Dátum:
2016.08.16 kedd, 14:27:01 »
Idézetet írta: soslazar - 2016.08.03 szerda, 19:39:29
Sziasztok!!
Tudna nekem valaki segíteni abban, hogy alapjáraton egyenetlenül jár a motor annak mi lehet az oka.
Amint gazat nyomok semmi gond nélkül gyorsul de álló helyzetbe eléggé remeg.
Segítséget előre is köszönöm!
Üdv
Nekem volt hasonló gondom. Akkor a turbó és a levegőszűrő közötti cső volt kilyukadva.
Naplózva
MK3 2.0 TDDi 115 Le Turnier
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14588 Dátum:
2016.08.16 kedd, 18:40:46 »
Idézetet írta: atala77 - 2016.08.16 kedd, 12:13:57
Sziasztok!
Szeretném kérni a segítségetek abban, hogy vásároltam egy Ford Mondeo 2.0 Tddi Ghia személy autót, egy hónap használat után, az az a napokban elindultam egy hosszabb útra vele és fél úton cserben hagyót elromlót --
Ilyeneket produkált : elinduláskor rángatni kezdett , rángatva ment, fűstől, és egyre lassabban bírt haladni, míg már meg változott a hangja és le állt ! 1.5 óra várakozás után elindult és tudót menni kb 15 km, és újra ez a jelenség jött elő.
Haza húzattam, másnap indítottam minden rendbe volt indult ment működött 2 napig!!! aztán a 3. napon ismételten szándékoztam több kilométert menni eljutottam egy darabig de vissza már vontatni kellett!
Valaki vélemény mi lehet a hiba oka ? válaszokat köszönöm !
Ac pumpa első körben!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14589 Dátum:
2016.08.16 kedd, 19:18:32 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.08.16 kedd, 12:35:56
Okok, megyek vissza a helyemre, a benzinesekhez
nem azért mondtam
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
atala77
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14590 Dátum:
2016.08.17 szerda, 13:52:15 »
Hibakód: mikor ezt a rángatás csinálta a következőket adta ki P0148 P0149 P1564 ezek törölve lettek de ismétlődött a hiba 2 nap múlva
Naplózva
atala77
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14591 Dátum:
2016.08.17 szerda, 13:56:55 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2016.08.16 kedd, 18:40:46
Ac pumpa első körben!
Köszönöm válaszod ! rá nézünk majd ! hibakódnak P0148 P0149 P1564 irt ami törölve lett de a hiba jelentkezett másnap is
Naplózva
atala77
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14592 Dátum:
2016.08.17 szerda, 15:46:51 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.08.16 kedd, 12:22:41
Olvass kódot, hátha van. Ha ideiglenesen megjavulgat, akkor lehetséges például hogy vmi jeladó döglődik. Főtengely- vagy vezérműtengely jeladó pl.
Hibakód: P0148 P0149 P1564 ezt adta ki törölve az autó nem javult meg tőle !
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14593 Dátum:
2016.08.17 szerda, 15:50:53 »
Idézetet írta: atala77 - 2016.08.17 szerda, 15:46:51
Hibakód: P0148 P0149 P1564 ezt adta ki törölve az autó nem javult meg tőle !
ez fordítva működik, ha megcsináljátok az autót, akkor eltűnnek a hibakódok
egy törléstől nem javul meg a kocsi
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
atala77
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14594 Dátum:
2016.08.17 szerda, 19:39:19 »
Ac pumának mennyi az ára? ( Ford Mondeó 2.0 diesel 2002év ) gondolom minőségtől függ, szerintetek milyen minőségben gondolkodjak ötlet, vélemény ?
Köszönöm a tanácsaitokat előre is !
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14595 Dátum:
2016.08.17 szerda, 19:41:48 »
Idézetet írta: atala77 - 2016.08.17 szerda, 19:39:19
Ac pumának mennyi az ára? ( Ford Mondeó 2.0 diesel 2002év ) gondolom minőségtől függ, szerintetek milyen minőségben gondolkodjak ötlet, vélemény ?
Köszönöm a tanácsaitokat előre is !
Kocsi kft-s utángyártott 20 körül, Bosch (gyári) olyan 60-70.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
willy76
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14596 Dátum:
2016.08.19 péntek, 19:59:36 »
Sziasztok
Tddi motor a 115 lovas olyan jelenséget produkál hogy elengedi a turbo nyomást lényegében egyszer minden oké utána mint a sima szivó diesel ugy müködik aztán egyszer csak vissza jön a turbonyomás aztán megint minden ok csöveket átnéztem nincs repedés lyuk stb mire gyanakodjak még kézzel is érezhető hogy ahogy elkezded nyomni a gázt nyomás növekedik aztán hirtelen eltünik ezt a szivo torok gumi csővén néztem.
Naplózva
atala77
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14597 Dátum:
2016.08.19 péntek, 20:41:42 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2016.08.17 szerda, 19:41:48
Kocsi kft-s utángyártott 20 körül, Bosch (gyári) olyan 60-70.
Ford Mondeó 2.0 tddi 2002 év !
Ma nézte a szerelőm az ac pumpát , kalapálgatta, szemügyre vette, állítólag halott, ha gyújtásra adjuk akkor annak kell indulni-a? kicsit ? egyfolytában vagy semennyire ha gyújtás adunk csak rá? ez a kérdésem mert ez meg se mukkan, vagy csak akkor dolgozik ha be is van indítva az autó?
Köszönöm válaszotokat!
Naplózva
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14598 Dátum:
2016.08.19 péntek, 21:14:46 »
Idézetet írta: atala77 - 2016.08.19 péntek, 20:41:42
Ford Mondeó 2.0 tddi 2002 év !
Ma nézte a szerelőm az ac pumpát , kalapálgatta, szemügyre vette, állítólag halott, ha gyújtásra adjuk akkor annak kell indulni-a? kicsit ? egyfolytában vagy semennyire ha gyújtás adunk csak rá? ez a kérdésem mert ez meg se mukkan, vagy csak akkor dolgozik ha be is van indítva az autó?
Köszönöm válaszotokat!
Gyujtasra kicsit. Járó motornál megy folyamatosan.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14599 Dátum:
2016.08.19 péntek, 22:58:13 »
Idézetet írta: atala77 - 2016.08.19 péntek, 20:41:42
Ford Mondeó 2.0 tddi 2002 év !
Ma nézte a szerelőm az ac pumpát , kalapálgatta, szemügyre vette, állítólag halott, ha gyújtásra adjuk akkor annak kell indulni-a? kicsit ? egyfolytában vagy semennyire ha gyújtás adunk csak rá? ez a kérdésem mert ez meg se mukkan, vagy csak akkor dolgozik ha be is van indítva az autó?
Köszönöm válaszotokat!
csati széthúz és a 2 érintkezőre adni kell neki áramot és kiderül gyorsan. de ha ennyi nem megy a szerelőnek ott már baj van
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
285
286
287
288
289
290
291
[
292
]
293
294
295
296
297
298
299
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ