Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:39:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 285 286 287 288 289 290 291 [292] 293 294 295 296 297 298 299 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5108659 alkalommal)
0 Felhasználó és 237 vendég van a témában
Ferqo
Megszállott
****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14550 Dátum: 2016.07.29 péntek, 06:41:40 »

kompresszio nemlenne sztem nehezen indulna de hidegen melegen poccre indul olajat cseréltem 2500van benne ugyanugy maxon áll esetleg ha kideeül adagolo tápszivattyu azt lehet javítani  vagy felujjítas és százezrek?
Drága. Mert a járulékos köktségek miatt érdemes az egészet rendberakatni. Le/felszerrlés. Padon bemérés sacc 70-90e Ft és még a valós problémáról nem beszéltünk. Sacc 300e a vége. De pl Filep tud pontosat mondani.
Kompressziót azért méretnék mielőtt nagy kltségbe vered magaf.  Ha fhos a motor kàr belé az adagoló.
De lehet csúcs hiba is, azt is érdemes lenne beméretni esetleg. Vagy bontottat próbálni. Ha kell van 4dbom próbára odatudom adni. Budapest.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Sipike
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70


E-mail
« Új hozzászólás #14551 Dátum: 2016.08.02 kedd, 16:24:44 »

Sziasztok

Adott egy 2002-es 115LE-s tddi mondeo. a hiba a következő: 2000-es fordulat alatt harmat gyenge, felette jól megy. mindegy hogy hideg vagy meleg a motor. egyáltalán nem füstöl semmilyen színűt, viszont mostanában már néha még a motor is leáll menet közben ami igencsak balesetveszélyes. a kérdésem az lenne, hogy heves megyében van-e valaki aki rá tudna nézni az autóra (ha kell elmegy a lábán azért pár 10km-re) kiolvasni a fedélzeti számítógépet, adagolót, stb, vagy esetleg Budapesten valaki kölcsönadna egy rendes kábelt hétvégére amivel meg tudom nézni hogy miket írogat ki, melyik hibák jönnek vissza törlés után stb. Persze egyéb ötletek is jók lennének merre nézelődjünk.

köszi szépen a válaszokat
Zoli
Naplózva

MK1 2.0i 97kw kombi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #14552 Dátum: 2016.08.02 kedd, 16:41:56 »

Sziasztok

Adott egy 2002-es 115LE-s tddi mondeo. a hiba a következő: 2000-es fordulat alatt harmat gyenge, felette jól megy. mindegy hogy hideg vagy meleg a motor. egyáltalán nem füstöl semmilyen színűt, viszont mostanában már néha még a motor is leáll menet közben ami igencsak balesetveszélyes. a kérdésem az lenne, hogy heves megyében van-e valaki aki rá tudna nézni az autóra (ha kell elmegy a lábán azért pár 10km-re) kiolvasni a fedélzeti számítógépet, adagolót, stb, vagy esetleg Budapesten valaki kölcsönadna egy rendes kábelt hétvégére amivel meg tudom nézni hogy miket írogat ki, melyik hibák jönnek vissza törlés után stb. Persze egyéb ötletek is jók lennének merre nézelődjünk.

köszi szépen a válaszokat
Zoli


A DI-t márkaszerviz tudja normálisan olvasni, illetve a profi Bosch diaggal felszerelt szervizek. Az ELM nem látja pl az adagolót.
Az AC-t tudod ellenőrizni otthon is.
Klíma nincs benyomva? (Vagy AUTO-n hagyva?) Alacsony fordulaton megfogja rendesen.
Turbót állítja rendesen (már ha VGT-s van rajta)?
« Utoljára szerkesztve: 2016.08.02 kedd, 16:43:35 írta Zsolteey » Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Sipike
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70


E-mail
« Új hozzászólás #14553 Dátum: 2016.08.02 kedd, 16:46:50 »

A DI-t márkaszerviz tudja normálisan olvasni, illetve a profi Bosch diaggal felszerelt szervizek. Az ELM nem látja pl az adagolót.
Az AC-t tudod ellenőrizni otthon is.
Klíma nincs benyomva? (Vagy AUTO-n hagyva?) Alacsony fordulaton megfogja rendesen.
Turbót állítja rendesen (már ha VGT-s van rajta)?
Hali, klíma nélkül iylen. AC jó, go szűrő cserélve (bosch). szerintem ezen fix turbó van de nem tudom pontosan.
Naplózva

MK1 2.0i 97kw kombi
Steve83
Vendég
« Új hozzászólás #14554 Dátum: 2016.08.02 kedd, 17:32:26 »

Sziasztok Kollégák!

Arra lennék kíváncsi ,hogy a motor hány helyen van rögzítve a helyére.
Mert lehet valamelyik rögzítés ( tartóbak ) meg adta magát.

A jelenség a következő: Városban 5. 50km/h és ha elveszed a lábad a gázról akkor van egy csattanás vagy valamilyen kattanás szerű hang.

Keresgélem a hibás alkatrészt de eddig nem találtam ilyet.
Azt néztem nyitott motortetőnél ,hogy igen mocorog az a TDDI.

Válaszotok előre is köszönöm.
Üdv
« Utoljára szerkesztve: 2016.08.02 kedd, 17:42:38 írta Steve83 » Naplózva
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #14555 Dátum: 2016.08.02 kedd, 19:11:35 »

Sziasztok Kollégák!

Arra lennék kíváncsi ,hogy a motor hány helyen van rögzítve a helyére.
Mert lehet valamelyik rögzítés ( tartóbak ) meg adta magát.

A jelenség a következő: Városban 5. 50km/h és ha elveszed a lábad a gázról akkor van egy csattanás vagy valamilyen kattanás szerű hang.

Keresgélem a hibás alkatrészt de eddig nem találtam ilyet.
Azt néztem nyitott motortetőnél ,hogy igen mocorog az a TDDI.

Válaszotok előre is köszönöm.
Üdv

Hatvan környékén szivesen rádugom neked a gépre(gyári IDS)
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
soslazar
Vendég
« Új hozzászólás #14556 Dátum: 2016.08.02 kedd, 19:17:06 »

Tiszteletem!
Lenne egy olyan kérdésem hozzatok, hogy amikor a motor eléri az üzem hőmérsékletet egyenetlenül kezd járni.
Mi lehet ennek az oka mit kéne először leellenőrizni?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #14557 Dátum: 2016.08.02 kedd, 20:43:35 »

Sziasztok Kollégák!

Arra lennék kíváncsi ,hogy a motor hány helyen van rögzítve a helyére.
Mert lehet valamelyik rögzítés ( tartóbak ) meg adta magát.

A jelenség a következő: Városban 5. 50km/h és ha elveszed a lábad a gázról akkor van egy csattanás vagy valamilyen kattanás szerű hang.

Keresgélem a hibás alkatrészt de eddig nem találtam ilyet.
Azt néztem nyitott motortetőnél ,hogy igen mocorog az a TDDI.

Válaszotok előre is köszönöm.
Üdv
Kettőstömegűd hogy érzi magát?
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14558 Dátum: 2016.08.02 kedd, 20:54:43 »

Kettőstömegűd hogy érzi magát?

50-nél 5ben? biztos jól nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #14559 Dátum: 2016.08.02 kedd, 21:01:59 »

50-nél 5ben? biztos jól nyes

 eplus2
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Steve83
Vendég
« Új hozzászólás #14560 Dátum: 2016.08.03 szerda, 12:18:10 »

eplus2

1000-1050 körül forog és teljesen jó az 50km/h mellett a 5. seb. városban meg teljesen jó.  Wink
Nem igazán értem miért  nem lenne jó.Elbírja magát. 40km/h megy alapjáraton 5. ben teszem hozzá rángatás és erőlködés nélkül.  eplus2

A kettős tömegű elvileg 200.000Km-nél cserélve lett de nem is hallom sem indításkor sem leállításnál.
Na de vissza térve minden sebességnél legyen az 1-2-3-4-5 ha elveszem a gázt mintha meg billenne a motor. Ezért kérdeztem srácok hány ponton van rögzítve. Nekem az a gyanúm hogy a tartóbak gyengélkedik.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #14561 Dátum: 2016.08.03 szerda, 12:56:01 »

1000-1050 körül forog és teljesen jó az 50km/h mellett a 5. seb. városban meg teljesen jó.  Wink
Nem igazán értem miért  nem lenne jó.Elbírja magát. 40km/h megy alapjáraton 5. ben teszem hozzá rángatás és erőlködés nélkül.  eplus2

A kettős tömegű elvileg 200.000Km-nél cserélve lett de nem is hallom sem indításkor sem leállításnál.
Na de vissza térve minden sebességnél legyen az 1-2-3-4-5 ha elveszem a gázt mintha meg billenne a motor. Ezért kérdeztem srácok hány ponton van rögzítve. Nekem az a gyanúm hogy a tartóbak gyengélkedik.

Ha jol tudom,  akkor ket oldalt es alul kozepen.  Az alsot neznem meg eloszor.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14562 Dátum: 2016.08.03 szerda, 13:15:24 »

1000-1050 körül forog és teljesen jó az 50km/h mellett a 5. seb. városban meg teljesen jó.  Wink
Nem igazán értem miért  nem lenne jó.Elbírja magát. 40km/h megy alapjáraton 5. ben teszem hozzá rángatás és erőlködés nélkül.  eplus2

A kettős tömegű elvileg 200.000Km-nél cserélve lett de nem is hallom sem indításkor sem leállításnál.
Na de vissza térve minden sebességnél legyen az 1-2-3-4-5 ha elveszem a gázt mintha meg billenne a motor. Ezért kérdeztem srácok hány ponton van rögzítve. Nekem az a gyanúm hogy a tartóbak gyengélkedik.
adjal neki igy vagy 10000kmt lehet utana cserelni. Nem gond ha nem erted hogy miert, csak legyen felreteve 250eft ha javitani kell majd.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Steve83
Vendég
« Új hozzászólás #14563 Dátum: 2016.08.03 szerda, 13:58:05 »

Ha jol tudom,  akkor ket oldalt es alul kozepen.  Az alsot neznem meg eloszor.

Köszi meg lesem.
Naplózva
Sipike
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70


E-mail
« Új hozzászólás #14564 Dátum: 2016.08.03 szerda, 14:18:16 »

Sziasztok

Adott egy 2002-es 115LE-s tddi mondeo. a hiba a következő: 2000-es fordulat alatt harmat gyenge, felette jól megy. mindegy hogy hideg vagy meleg a motor. egyáltalán nem füstöl semmilyen színűt, viszont mostanában már néha még a motor is leáll menet közben ami igencsak balesetveszélyes. a kérdésem az lenne, hogy heves megyében van-e valaki aki rá tudna nézni az autóra (ha kell elmegy a lábán azért pár 10km-re) kiolvasni a fedélzeti számítógépet, adagolót, stb, vagy esetleg Budapesten valaki kölcsönadna egy rendes kábelt hétvégére amivel meg tudom nézni hogy miket írogat ki, melyik hibák jönnek vissza törlés után stb. Persze egyéb ötletek is jók lennének merre nézelődjünk.

köszi szépen a válaszokat
Zoli


mellékelve küldök pár képet amit Barny007 segített kiolvasni a kocsiból. nekem elég gyanús hogy ez valami kábelszakadás, zárlat, testhiba lehet, tapasztalatotok alapján hol érdemes kezdeni a keresgélést?
Hibakódok: P1695 1666 1563 1564 0335 1246

https://drive.google.com/open?id=0B6q7BGMwtVEdV1lSeG5mN2MzTTN4ajhfdXdaZlBWLU1mbHdv
https://drive.google.com/open?id=0B6q7BGMwtVEdREc1cUZxRWhvMWFxdlItQzdDcl9oVTlMX2ZB
https://drive.google.com/open?id=0B6q7BGMwtVEdRVRNTWhQT3puYnNrWUk0djB1VkpoTnQ0UjJ3

köszi
zoli




« Utoljára szerkesztve: 2016.08.03 szerda, 14:51:04 írta Sipike » Naplózva

MK1 2.0i 97kw kombi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #14565 Dátum: 2016.08.03 szerda, 18:26:30 »

mellékelve küldök pár képet amit Barny007 segített kiolvasni a kocsiból. nekem elég gyanús hogy ez valami kábelszakadás, zárlat, testhiba lehet, tapasztalatotok alapján hol érdemes kezdeni a keresgélést?
Hibakódok: P1695 1666 1563 1564 0335 1246

https://drive.google.com/open?id=0B6q7BGMwtVEdV1lSeG5mN2MzTTN4ajhfdXdaZlBWLU1mbHdv
https://drive.google.com/open?id=0B6q7BGMwtVEdREc1cUZxRWhvMWFxdlItQzdDcl9oVTlMX2ZB
https://drive.google.com/open?id=0B6q7BGMwtVEdRVRNTWhQT3puYnNrWUk0djB1VkpoTnQ0UjJ3

köszi
zoli






Nekem FIP-es hibák akkor voltak, amikor az AC vacakolt.
(Aztán pár hónapra rá meg az adagoló elektronikája mondta be az unalmast.)
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #14566 Dátum: 2016.08.03 szerda, 18:31:47 »

1000-1050 körül forog és teljesen jó az 50km/h mellett a 5. seb. városban meg teljesen jó.  Wink
Nem igazán értem miért  nem lenne jó.Elbírja magát. 40km/h megy alapjáraton 5. ben teszem hozzá rángatás és erőlködés nélkül.  eplus2

A kettős tömegű elvileg 200.000Km-nél cserélve lett de nem is hallom sem indításkor sem leállításnál.
Na de vissza térve minden sebességnél legyen az 1-2-3-4-5 ha elveszem a gázt mintha meg billenne a motor. Ezért kérdeztem srácok hány ponton van rögzítve. Nekem az a gyanúm hogy a tartóbak gyengélkedik.

1.000 ford/percnél nem kapja meg a motor a megfelelő olajnyomást 5ikben, ez tuti. Nyomaték hiányában az a motor erőlködik elég rendesen, még ha te nem is veszed észre! Attól nem fog kevesebbet enni az autó, sőt!!! ha 5ikbe mész vele 40-50 km/h-val. Ne kelljen motorra és az adagolóra gyűjtened!
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
soslazar
Vendég
« Új hozzászólás #14567 Dátum: 2016.08.03 szerda, 19:39:29 »

Sziasztok!!
Tudna nekem valaki segíteni abban, hogy alapjáraton egyenetlenül jár a motor annak mi lehet az oka.
Amint gazat nyomok semmi gond nélkül gyorsul de álló helyzetbe eléggé remeg.
Segítséget előre is köszönöm!
Üdv
Naplózva
Steve83
Vendég
« Új hozzászólás #14568 Dátum: 2016.08.03 szerda, 19:57:57 »

1.000 ford/percnél nem kapja meg a motor a megfelelő olajnyomást 5ikben, ez tuti. Nyomaték hiányában az a motor erőlködik elég rendesen, még ha te nem is veszed észre! Attól nem fog kevesebbet enni az autó, sőt!!! ha 5ikbe mész vele 40-50 km/h-val. Ne kelljen motorra és az adagolóra gyűjtened!

Ezzel most ne haragudj de jó nagy ökörséget mondtál hiába reggeltél xx éve. A legtöbb autó igen csak elbírja sz 5. sebet városban. Attól mert nem rég reggeltem nem az elsö járgány amit hajtok. Igaz az első ami a sajátom de rengeted dizelt hajtottam. Vito, Transporterek, Ford Transitok stb.
Szal nyugodj meg nem erőlködik az a motor.
De köszönöm aggodalmadat az adagolóm iránt  Wink


Szóval nem adagoló meg kettős tömegű ahogy már körvonalazódik a dolog hanem motortartó gyengült el 
Naplózva
Steve83
Vendég
« Új hozzászólás #14569 Dátum: 2016.08.03 szerda, 20:17:51 »

Sziasztok!!
Tudna nekem valaki segíteni abban, hogy alapjáraton egyenetlenül jár a motor annak mi lehet az oka.
Amint gazat nyomok semmi gond nélkül gyorsul de álló helyzetbe eléggé remeg.
Segítséget előre is köszönöm!
Üdv


Szia

Esetleg MAF pucolás volt már?
 worship
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14570 Dátum: 2016.08.03 szerda, 20:21:03 »

Ezzel most ne haragudj de jó nagy ökörséget mondtál hiába reggeltél xx éve. A legtöbb autó igen csak elbírja sz 5. sebet városban. Attól mert nem rég reggeltem nem az elsö járgány amit hajtok. Igaz az első ami a sajátom de rengeted dizelt hajtottam. Vito, Transporterek, Ford Transitok stb.
Szal nyugodj meg nem erőlködik az a motor.
De köszönöm aggodalmadat az adagolóm iránt  Wink


Szóval nem adagoló meg kettős tömegű ahogy már körvonalazódik a dolog hanem motortartó gyengült el 
nyugodj meg, én most dobtam ki az egy éves gyári motorcraft zsír új lendkereket, mert anyám is így használta az autót. sebaj, most kapott másikat
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #14571 Dátum: 2016.08.03 szerda, 22:08:29 »

Ezzel most ne haragudj de jó nagy ökörséget mondtál hiába reggeltél xx éve. A legtöbb autó igen csak elbírja sz 5. sebet városban. Attól mert nem rég reggeltem nem az elsö járgány amit hajtok. Igaz az első ami a sajátom de rengeted dizelt hajtottam. Vito, Transporterek, Ford Transitok stb.
Szal nyugodj meg nem erőlködik az a motor.
De köszönöm aggodalmadat az adagolóm iránt  Wink


Szóval nem adagoló meg kettős tömegű ahogy már körvonalazódik a dolog hanem motortartó gyengült el 

Akkor csak hajtsd így tovább!  taps taps

attól még az nem tesz jót a motor(od)nak, hogy én mikor regeltem!  eplus2
Ui: Szerintem én nem ilyen stílusban szóltam hozzád, de ám legyen...
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
soslazar
Vendég
« Új hozzászólás #14572 Dátum: 2016.08.04 csütörtök, 06:55:21 »

Szia

Esetleg MAF pucolás volt már?
 worship

Szia!
 Meg nézettem azt mondtak h jól működik.
Sajnos a teszterre kötve nem dob ki hibat
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14573 Dátum: 2016.08.04 csütörtök, 10:10:21 »

nyugodj meg, én most dobtam ki az egy éves gyári motorcraft zsír új lendkereket, mert anyám is így használta az autót. sebaj, most kapott másikat
3 autószerelőből 4 ezt a váltási módszert ajánlja. És még a pénztàrcád is "tisztíccsa".  eplus2
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14574 Dátum: 2016.08.04 csütörtök, 14:01:51 »

Akkor csak hajtsd így tovább!  taps taps

attól még az nem tesz jót a motor(od)nak, hogy én mikor regeltem!  eplus2
Ui: Szerintem én nem ilyen stílusban szóltam hozzád, de ám legyen...
3 autószerelőből 4 ezt a váltási módszert ajánlja. És még a pénztàrcád is "tisztíccsa".  eplus2

én csak azt nem értem, hogy idejön tanácsot kérni, de mindenki hülye vigyor3 mondjuk mögöttem még csak 10év, ha összeadom az összes mk3at, akkor ~15év dízel mk3 tapasztalat van, lehet ezt kevesli vigyor3 vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Sipike
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70


E-mail
« Új hozzászólás #14575 Dátum: 2016.08.04 csütörtök, 18:16:14 »

Nekem FIP-es hibák akkor voltak, amikor az AC vacakolt.
(Aztán pár hónapra rá meg az adagoló elektronikája mondta be az unalmast.)
Az ac két éve lett cserélve, bosch, kb 10km-t ment azóta de leteszteljük azért. Valakinek egyéb ötlet esetleg? Köszi.
Naplózva

MK1 2.0i 97kw kombi
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #14576 Dátum: 2016.08.04 csütörtök, 20:30:32 »

én csak azt nem értem, hogy idejön tanácsot kérni, de mindenki hülye vigyor3 mondjuk mögöttem még csak 10év, ha összeadom az összes mk3at, akkor ~15év dízel mk3 tapasztalat van, lehet ezt kevesli vigyor3 vigyor3

de te csak az mk3at hajtottad ( na jó, kivétel a navarrát, meg a bömbit, meg a LR-t... nyes) cirka 10 évig, ő pedig mást is. eplus2 Ergó, nem neked van igazad!  gun Sőt nekem sem!  nyes

Hívtalak, majd csörrenj vissza, ha ráérsz.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14577 Dátum: 2016.08.04 csütörtök, 21:44:46 »

de te csak az mk3at hajtottad ( na jó, kivétel a navarrát, meg a bömbit, meg a LR-t... nyes) cirka 10 évig, ő pedig mást is. eplus2 Ergó, nem neked van igazad!  gun Sőt nekem sem!  nyes

Hívtalak, majd csörrenj vissza, ha ráérsz.
meg még pár autót ezeken kívül is azért vigyor3

láttam, hnap csörgök már csak
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Sipike
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70


E-mail
« Új hozzászólás #14578 Dátum: 2016.08.05 péntek, 08:09:17 »

Az ac két éve lett cserélve, bosch, kb 10km-t ment azóta de leteszteljük azért. Valakinek egyéb ötlet esetleg? Köszi.
Ha tudtok mondani heves megyében egy szervizt vagy mesterembert aki ért hozzá és nem húz le azt is szívesen fogadom.
Köszi
Naplózva

MK1 2.0i 97kw kombi
Tompeter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78


E-mail
« Új hozzászólás #14579 Dátum: 2016.08.06 szombat, 22:47:28 »

Ezzel most ne haragudj de jó nagy ökörséget mondtál hiába reggeltél xx éve. A legtöbb autó igen csak elbírja sz 5. sebet városban. Attól mert nem rég reggeltem nem az elsö járgány amit hajtok. Igaz az első ami a sajátom de rengeted dizelt hajtottam. Vito, Transporterek, Ford Transitok stb.
Szal nyugodj meg nem erőlködik az a motor.
De köszönöm aggodalmadat az adagolóm iránt  Wink


Szóval nem adagoló meg kettős tömegű ahogy már körvonalazódik a dolog hanem motortartó gyengült el 

http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/05/15/a_nyomatek_ol_nem_a_fordulat/
Naplózva

Mondeo MK4 2011 2.0 TDCi EU5 TYBA
Korábban: Mondeo MK3 B5Y 2006 2.0 TDCi N7BA
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #14580 Dátum: 2016.08.07 vasárnap, 00:09:28 »


 taps worship

Köszönöm szépen! Ezek szerint nem csak én "mondok jó nagy ökörséget". Meg még régen is regeltem. Szóval... na mind1, az én motorom nem fog így kinézni, mint ami a képeken van, az tuti. eplus2
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
atala77
Vendég
« Új hozzászólás #14581 Dátum: 2016.08.16 kedd, 12:13:57 »

Sziasztok!

 

Szeretném kérni a segítségetek abban, hogy vásároltam egy Ford Mondeo 2.0 Tddi Ghia személy autót, egy hónap használat után, az az a napokban elindultam egy hosszabb útra vele és fél úton cserben hagyót elromlót --

Ilyeneket produkált : elinduláskor rángatni kezdett , rángatva ment,  fűstől,  és egyre lassabban bírt haladni, míg már meg változott a hangja és le állt ! 1.5 óra várakozás után elindult és tudót menni kb 15 km, és újra ez a jelenség jött elő.

Haza húzattam, másnap indítottam minden rendbe volt indult ment működött 2 napig!!! aztán a 3. napon ismételten szándékoztam több kilométert menni eljutottam egy darabig de vissza már vontatni kellett! Sad

Valaki vélemény mi lehet a hiba oka ? válaszokat köszönöm !

AC pumpa kicserélve és a hiba továbbra is  fent áll, hideg motor szépen beindul 10 perc után köhög rángat fűstől ! majd megint ha vissza hűl indul szépen pár percig!
segítsetek  hibakód   P1564   Köszönöm

 
« Utoljára szerkesztve: 2016.08.22 hétfő, 20:53:13 írta atala77 » Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #14582 Dátum: 2016.08.16 kedd, 12:22:41 »

Sziasztok!

 

Szeretném kérni a segítségetek abban, hogy vásároltam egy Ford Mondeo 2.0 Tddi Ghia személy autót, egy hónap használat után, az az a napokban elindultam egy hosszabb útra vele és fél úton cserben hagyót elromlót --

Ilyeneket produkált : elinduláskor rángatni kezdett , rángatva ment,  fűstől,  és egyre lassabban bírt haladni, míg már meg változott a hangja és le állt ! 1.5 óra várakozás után elindult és tudót menni kb 15 km, és újra ez a jelenség jött elő.

Haza húzattam, másnap indítottam minden rendbe volt indult ment működött 2 napig!!! aztán a 3. napon ismételten szándékoztam több kilométert menni eljutottam egy darabig de vissza már vontatni kellett! Sad

Valaki vélemény mi lehet a hiba oka ? válaszokat köszönöm !

 

Olvass kódot, hátha van. Ha ideiglenesen megjavulgat, akkor lehetséges például hogy vmi jeladó döglődik. Főtengely- vagy vezérműtengely jeladó pl.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14583 Dátum: 2016.08.16 kedd, 12:32:10 »

Olvass kódot, hátha van. Ha ideiglenesen megjavulgat, akkor lehetséges például hogy vmi jeladó döglődik. Főtengely- vagy vezérműtengely jeladó pl.

vezérműtengely jeladó nincs is benne, a főtengely meg nem a tönkremenős fajta
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14584 Dátum: 2016.08.16 kedd, 12:32:34 »

Sziasztok!

 

Szeretném kérni a segítségetek abban, hogy vásároltam egy Ford Mondeo 2.0 Tddi Ghia személy autót, egy hónap használat után, az az a napokban elindultam egy hosszabb útra vele és fél úton cserben hagyót elromlót --

Ilyeneket produkált : elinduláskor rángatni kezdett , rángatva ment,  fűstől,  és egyre lassabban bírt haladni, míg már meg változott a hangja és le állt ! 1.5 óra várakozás után elindult és tudót menni kb 15 km, és újra ez a jelenség jött elő.

Haza húzattam, másnap indítottam minden rendbe volt indult ment működött 2 napig!!! aztán a 3. napon ismételten szándékoztam több kilométert menni eljutottam egy darabig de vissza már vontatni kellett! Sad

Valaki vélemény mi lehet a hiba oka ? válaszokat köszönöm !

 
AC pumpa halál szokott ilyet csinálni, azt kéne ellenőrizni első körben
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #14585 Dátum: 2016.08.16 kedd, 12:35:56 »

vezérműtengely jeladó nincs is benne, a főtengely meg nem a tönkremenős fajta

Okok, megyek vissza a helyemre, a benzinesekhez  integet2
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #14586 Dátum: 2016.08.16 kedd, 13:48:43 »

Sziasztok!

 

Szeretném kérni a segítségetek abban, hogy vásároltam egy Ford Mondeo 2.0 Tddi Ghia személy autót, egy hónap használat után, az az a napokban elindultam egy hosszabb útra vele és fél úton cserben hagyót elromlót --

Ilyeneket produkált : elinduláskor rángatni kezdett , rángatva ment,  fűstől,  és egyre lassabban bírt haladni, míg már meg változott a hangja és le állt ! 1.5 óra várakozás után elindult és tudót menni kb 15 km, és újra ez a jelenség jött elő.

Haza húzattam, másnap indítottam minden rendbe volt indult ment működött 2 napig!!! aztán a 3. napon ismételten szándékoztam több kilométert menni eljutottam egy darabig de vissza már vontatni kellett! Sad

Valaki vélemény mi lehet a hiba oka ? válaszokat köszönöm !

 

Az enyém is ugyanilyet csinált, AC pumpa csere és jó lett.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
winebass
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #14587 Dátum: 2016.08.16 kedd, 14:27:01 »

Sziasztok!!
Tudna nekem valaki segíteni abban, hogy alapjáraton egyenetlenül jár a motor annak mi lehet az oka.
Amint gazat nyomok semmi gond nélkül gyorsul de álló helyzetbe eléggé remeg.
Segítséget előre is köszönöm!
Üdv


Nekem volt hasonló gondom. Akkor a turbó és a levegőszűrő közötti cső volt kilyukadva.
Naplózva

MK3 2.0 TDDi 115 Le Turnier
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #14588 Dátum: 2016.08.16 kedd, 18:40:46 »

Sziasztok!

 

Szeretném kérni a segítségetek abban, hogy vásároltam egy Ford Mondeo 2.0 Tddi Ghia személy autót, egy hónap használat után, az az a napokban elindultam egy hosszabb útra vele és fél úton cserben hagyót elromlót --

Ilyeneket produkált : elinduláskor rángatni kezdett , rángatva ment,  fűstől,  és egyre lassabban bírt haladni, míg már meg változott a hangja és le állt ! 1.5 óra várakozás után elindult és tudót menni kb 15 km, és újra ez a jelenség jött elő.

Haza húzattam, másnap indítottam minden rendbe volt indult ment működött 2 napig!!! aztán a 3. napon ismételten szándékoztam több kilométert menni eljutottam egy darabig de vissza már vontatni kellett! Sad

Valaki vélemény mi lehet a hiba oka ? válaszokat köszönöm !

 
Ac pumpa első körben!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14589 Dátum: 2016.08.16 kedd, 19:18:32 »

Okok, megyek vissza a helyemre, a benzinesekhez  integet2
nem azért mondtam vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
atala77
Vendég
« Új hozzászólás #14590 Dátum: 2016.08.17 szerda, 13:52:15 »

Hibakód: mikor ezt a rángatás csinálta a következőket adta ki  P0148  P0149  P1564 ezek törölve lettek de ismétlődött a hiba 2 nap múlva  Sad
Naplózva
atala77
Vendég
« Új hozzászólás #14591 Dátum: 2016.08.17 szerda, 13:56:55 »

Ac pumpa első körben!

Köszönöm válaszod  ! rá nézünk majd ! hibakódnak  P0148  P0149  P1564 irt ami törölve lett de a hiba jelentkezett másnap is
Naplózva
atala77
Vendég
« Új hozzászólás #14592 Dátum: 2016.08.17 szerda, 15:46:51 »

Olvass kódot, hátha van. Ha ideiglenesen megjavulgat, akkor lehetséges például hogy vmi jeladó döglődik. Főtengely- vagy vezérműtengely jeladó pl.


Hibakód:  P0148  P0149  P1564 ezt adta ki törölve az autó nem javult meg tőle !
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14593 Dátum: 2016.08.17 szerda, 15:50:53 »

Hibakód:  P0148  P0149  P1564 ezt adta ki törölve az autó nem javult meg tőle !
ez fordítva működik, ha megcsináljátok az autót, akkor eltűnnek a hibakódok

egy törléstől nem javul meg a kocsi
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
atala77
Vendég
« Új hozzászólás #14594 Dátum: 2016.08.17 szerda, 19:39:19 »

Ac pumának mennyi az ára?  ( Ford Mondeó 2.0 diesel 2002év ) gondolom minőségtől függ, szerintetek milyen minőségben gondolkodjak ötlet, vélemény ? 
Köszönöm a tanácsaitokat előre is !
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #14595 Dátum: 2016.08.17 szerda, 19:41:48 »

Ac pumának mennyi az ára?  ( Ford Mondeó 2.0 diesel 2002év ) gondolom minőségtől függ, szerintetek milyen minőségben gondolkodjak ötlet, vélemény ? 
Köszönöm a tanácsaitokat előre is !

Kocsi kft-s utángyártott 20 körül, Bosch (gyári) olyan 60-70.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
willy76
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #14596 Dátum: 2016.08.19 péntek, 19:59:36 »

Sziasztok

Tddi motor a 115 lovas olyan jelenséget produkál hogy elengedi a turbo nyomást lényegében egyszer minden oké utána mint  a sima szivó diesel ugy müködik aztán egyszer csak vissza jön a turbonyomás aztán megint minden ok csöveket átnéztem nincs repedés lyuk stb mire gyanakodjak még kézzel is érezhető hogy ahogy elkezded nyomni a gázt nyomás növekedik aztán hirtelen eltünik ezt a szivo torok gumi csővén néztem.
Naplózva
atala77
Vendég
« Új hozzászólás #14597 Dátum: 2016.08.19 péntek, 20:41:42 »

Kocsi kft-s utángyártott 20 körül, Bosch (gyári) olyan 60-70.

Ford Mondeó 2.0 tddi 2002 év !
Ma nézte a szerelőm az ac pumpát , kalapálgatta, szemügyre vette, állítólag halott, ha gyújtásra adjuk akkor annak kell indulni-a? kicsit ? egyfolytában vagy semennyire ha gyújtás adunk csak rá? ez a kérdésem  mert ez meg se mukkan, vagy csak akkor dolgozik ha be is van indítva az autó?
Köszönöm válaszotokat!
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14598 Dátum: 2016.08.19 péntek, 21:14:46 »

Ford Mondeó 2.0 tddi 2002 év !
Ma nézte a szerelőm az ac pumpát , kalapálgatta, szemügyre vette, állítólag halott, ha gyújtásra adjuk akkor annak kell indulni-a? kicsit ? egyfolytában vagy semennyire ha gyújtás adunk csak rá? ez a kérdésem  mert ez meg se mukkan, vagy csak akkor dolgozik ha be is van indítva az autó?
Köszönöm válaszotokat!
Gyujtasra kicsit. Járó motornál megy  folyamatosan.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14599 Dátum: 2016.08.19 péntek, 22:58:13 »

Ford Mondeó 2.0 tddi 2002 év !
Ma nézte a szerelőm az ac pumpát , kalapálgatta, szemügyre vette, állítólag halott, ha gyújtásra adjuk akkor annak kell indulni-a? kicsit ? egyfolytában vagy semennyire ha gyújtás adunk csak rá? ez a kérdésem  mert ez meg se mukkan, vagy csak akkor dolgozik ha be is van indítva az autó?
Köszönöm válaszotokat!
csati széthúz és a 2 érintkezőre adni kell neki áramot és kiderül gyorsan. de ha ennyi nem megy a szerelőnek ott már baj van
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 285 286 287 288 289 290 291 [292] 293 294 295 296 297 298 299 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.045 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.