Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 12:59:21
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
286
287
288
289
290
291
292
[
293
]
294
295
296
297
298
299
300
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113411 alkalommal)
0 Felhasználó és 18 vendég van a témában
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14600 Dátum:
2016.08.19 péntek, 23:00:02 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.08.19 péntek, 22:58:13
csati széthúz és a 2 érintkezőre adni kell neki áramot és kiderül gyorsan. de ha ennyi nem megy a szerelőnek ott már baj van
elég elől a relét rövidrezárni:)
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14601 Dátum:
2016.08.19 péntek, 23:01:26 »
Idézetet írta: netcore - 2016.08.19 péntek, 23:00:02
elég elől a relét rövidrezárni:)
azt már nem mertem írni, mert ha ez se megy, akkor a relét se fogja megtalálni. ha netán sikerül, akkor meg a lábakkal lesz bajba, mit mivel kell összekötni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
shelbygt500
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14602 Dátum:
2016.08.20 szombat, 21:50:43 »
Hello mindenki!
Most vettem 1 mondeot és lenne pár kérdésem: tdci-nek regelték forgalmi szerint, de tddi szerintem, mi a legszembetűnőbb különbség ránézve?
Valamint a másik: hidegen indul szépen, de ha megyek vele és ott hagyom fél órára órára akkor nem akar indulni..... mintha nem kapna anyagot....
főtengely jeladó lehet a bibi vagy más?
Köszi előre is a választ!
Naplózva
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14603 Dátum:
2016.08.20 szombat, 22:16:37 »
Idézetet írta: shelbygt500 - 2016.08.20 szombat, 21:50:43
Hello mindenki!
Most vettem 1 mondeot és lenne pár kérdésem: tdci-nek regelték forgalmi szerint, de tddi szerintem, mi a legszembetűnőbb különbség ránézve?
Valamint a másik: hidegen indul szépen, de ha megyek vele és ott hagyom fél órára órára akkor nem akar indulni..... mintha nem kapna anyagot....
főtengely jeladó lehet a bibi vagy más?
Köszi előre is a választ!
A TDDi porlasztócsúcsához NEM megy elektromos kábel.
Ha TDDI akkor tud melegen nehezen/nem indulni, az sajnos adagolóóóóó, az meg drága móka
Ha TDCI akkor meg nem tom, olyanom nincs, nem volt, és nem is lesz
szerk: ETIS alvázszám alapján megmondja milyen motor van benne., etist a neten keresd
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
shelbygt500
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14604 Dátum:
2016.08.21 vasárnap, 10:30:10 »
Idézetet írta: Ferqo - 2016.08.20 szombat, 22:16:37
A TDDi porlasztócsúcsához NEM megy elektromos kábel.
Ha TDDI akkor tud melegen nehezen/nem indulni, az sajnos adagolóóóóó, az meg drága móka
Ha TDCI akkor meg nem tom, olyanom nincs, nem volt, és nem is lesz
szerk: ETIS alvázszám alapján megmondja milyen motor van benne., etist a neten keresd
Az ETIS szerint is TDDI motorom van ahogy sejtettem, rosszul regelték.... Nézegettem a neten mi lehet a baj, írták az adagolót is meg a jeladót, meg a folytószelep beragadást is.....
Ami nálam van: hidegen semmi baja, melegen sem, megy mint az óra..... Indítás: hidegen oké, melegen oké, de ha negyed-fél órát áll akkor van gond.... nem idult aztán 1x nagy nehezen elkapja..... Szerinted akkor ez most melyik a 3ból? Ha adagoló abból megéri a használt vagy csak az új?
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14605 Dátum:
2016.08.21 vasárnap, 10:37:44 »
Idézetet írta: shelbygt500 - 2016.08.21 vasárnap, 10:30:10
Az ETIS szerint is TDDI motorom van ahogy sejtettem, rosszul regelték.... Nézegettem a neten mi lehet a baj, írták az adagolót is meg a jeladót, meg a folytószelep beragadást is.....
Ami nálam van: hidegen semmi baja, melegen sem, megy mint az óra..... Indítás: hidegen oké, melegen oké, de ha negyed-fél órát áll akkor van gond.... nem idult aztán 1x nagy nehezen elkapja..... Szerinted akkor ez most melyik a 3ból? Ha adagoló abból megéri a használt vagy csak az új?
Azért még adagoló csere előtt futnék egy kört ac pumpa ügyben is!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14606 Dátum:
2016.08.21 vasárnap, 11:29:12 »
Idézetet írta: shelbygt500 - 2016.08.21 vasárnap, 10:30:10
Az ETIS szerint is TDDI motorom van ahogy sejtettem, rosszul regelték.... Nézegettem a neten mi lehet a baj, írták az adagolót is meg a jeladót, meg a folytószelep beragadást is.....
Ami nálam van: hidegen semmi baja, melegen sem, megy mint az óra..... Indítás: hidegen oké, melegen oké, de ha negyed-fél órát áll akkor van gond.... nem idult aztán 1x nagy nehezen elkapja..... Szerinted akkor ez most melyik a 3ból? Ha adagoló abból megéri a használt vagy csak az új?
és levegősödhet is a rendszer.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14607 Dátum:
2016.08.21 vasárnap, 14:59:07 »
Idézetet írta: shelbygt500 - 2016.08.21 vasárnap, 10:30:10
Az ETIS szerint is TDDI motorom van ahogy sejtettem, rosszul regelték.... Nézegettem a neten mi lehet a baj, írták az adagolót is meg a jeladót, meg a folytószelep beragadást is.....
Ami nálam van: hidegen semmi baja, melegen sem, megy mint az óra..... Indítás: hidegen oké, melegen oké, de ha negyed-fél órát áll akkor van gond.... nem idult aztán 1x nagy nehezen elkapja..... Szerinted akkor ez most melyik a 3ból? Ha adagoló abból megéri a használt vagy csak az új?
Folytószelep? Ebben olyan nincs.
Nekem melegen nehezen indul,főleg 15-30p állás után. Ha hideg hf jelet kap melegen is akkor siman indul. Miutan ilyet tud se levegő se ac baja nem lehet sztem. Nálam egy kapcsolóval lehet hideg jelet adni, azzal megy. Adagolóbol hasznalt lutri, felujítás 2- 3-400e.
Vagy bepimpelsz te is egy ilyen kapcsolót és húzod, amíg vegleg össze nem fhossa magát.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
shelbygt500
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14608 Dátum:
2016.08.22 hétfő, 11:36:08 »
Idézetet írta: Ferqo - 2016.08.21 vasárnap, 14:59:07
Folytószelep? Ebben olyan nincs.
Nekem melegen nehezen indul,főleg 15-30p állás után. Ha hideg hf jelet kap melegen is akkor siman indul. Miutan ilyet tud se levegő se ac baja nem lehet sztem. Nálam egy kapcsolóval lehet hideg jelet adni, azzal megy. Adagolóbol hasznalt lutri, felujítás 2- 3-400e.
Vagy bepimpelsz te is egy ilyen kapcsolót és húzod, amíg vegleg össze nem fhossa magát.
Ennek "örülök"
Az a kapcsoló h van benne? Én inkább a benzineseket vágom szóval mint 1 hülyének... leírnád?
Mit hova kössek stb
Köszi
Naplózva
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14609 Dátum:
2016.08.22 hétfő, 13:46:45 »
Idézetet írta: shelbygt500 - 2016.08.22 hétfő, 11:36:08
Ennek "örülök"
Az a kapcsoló h van benne? Én inkább a benzineseket vágom szóval mint 1 hülyének... leírnád?
Mit hova kössek stb
Köszi
Persze, ez egyelőre saját "fejlesztés", bár utána nem néztem, de a fórumon még nem nagyon használta más.
Előre bocsájtom nem tudom, hogy tehet-e rosszat a motornak!!!!!!
Valahol ott van a baj, hogy az adagoló előtöltés állító/szabályzó egysége megkopik, és nem tölt eleget. Ez hidegen nem gond, mert ott növelt értékkel indul, afféle hidegindítás/dúsítás üzemmódban. És ez a növelt érték is még bőven elég a kopott egység mellett is.
Tehát át kell verned az ECU-t, elhiteted vele, hogy hideg a motor, több go-t ad, indul a motor.
A TDDI-knél a hengerfej hőmérséklet jeladó az egyetlen motor hőmérséklet infó, ezzel tudsz operálni. 2 vezeték megy be az ECUba, ezt csapolod meg, és egy 2 állású 2 áramkörös a kapcsolóval az ECU felé hideg jelet adsz, amikor kell.
Szóval meleg motor, nem beindulós helyzetben, benyomod a gombot, ezzel az ecu felé egy 20-30 fokos hőmérsékletnek megfelelő ellenállást kapcsolsz (majd mérek éréket), majd indítod a motort, amint beindult, gombot elengeded, így a ez ECU felé a motor valós hőmérséklete fog menni.
Nekem ez megy. Valszeg a kopott előtöltés állító móka miatt, kicsit magasabb a fogyasztásom, illetve kicsit erőtlenebb az alacsonyabb ford.számokon. Én legalábbis így érzem. Így van vagy nem, amíg ezzel tudom húzni, addig húzom, ha meg nem akkor filepék, csak az meg drága lesz.
Nem vagyok autószerelő, ha a fenti érvelésben logikai bukfenc van, akkor majd kijavít aki ért hozzá. Amikor előjött a baj szaladgáltam fűhöz fához beszélgettem emberekkel és ez a kép állt össze, meg ez a megoldás.
Ha bp-i vagy, személyesen szívesen megmutatom, lehet úgy egyszerűbb. Ha nem ,fotózók ha kell.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
atala77
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14610 Dátum:
2016.08.22 hétfő, 20:50:05 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2016.08.16 kedd, 13:48:43
Az enyém is ugyanilyet csinált, AC pumpa csere és jó lett
[/quote
AC pumpa kicserélve és a hiba továbbra is fent áll, hideg motor szépen beindul 10 perc után köhög rángat fűstől ! majd megint ha voissza hül indul szépen pár percig!
segítsetek hibakód P1564 Köszönöm
Naplózva
atala77
Vendég
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14611 Dátum:
2016.08.22 hétfő, 20:57:22 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.08.16 kedd, 12:32:34
AC pumpa halál szokott ilyet csinálni, azt kéne ellenőrizni első körben
AC pumpa kicserélve és a hiba továbbra is fent áll, hideg motor szépen beindul 10 perc után köhög rángat fűstől ! majd megint ha voissza hül indul szépen pár percig!
segítsetek hibakód P1564 Köszönöm
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14612 Dátum:
2016.08.22 hétfő, 21:06:37 »
Idézetet írta: atala77 - 2016.08.22 hétfő, 20:57:22
AC pumpa kicserélve és a hiba továbbra is fent áll, hideg motor szépen beindul 10 perc után köhög rángat fűstől ! majd megint ha voissza hül indul szépen pár percig!
segítsetek hibakód P1564 Köszönöm
Megy is az ac nyomja a cuccot?
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
cdomi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14613 Dátum:
2016.08.22 hétfő, 22:40:55 »
Helló!
Egy olyan gondom akadt, hogy ha menet közben a kuplongot benyomom akkor a fordulat egy pillanatra feljebb megy majd utána esik csak vissza. Ugyan ezt csínálja üresben ha megnyomom a gázt. Az utóbbi időben már azt is csínálja, hogy ezután amikor vissza esik a fordulat akkor nem rögtön alapjáratra megy hanem egy kicsit lejjebb majd onnan áll vissza az alapjárat. Alacsony fordulaton menet közben rángat is az autó.
Valaki találkozott már ilyen problémával? Ha igen mi volt a hiba?
A válaszokat előre is köszönöm.
Üdv: Domi
Naplózva
tranyowrc
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 96
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14614 Dátum:
2016.08.23 kedd, 21:47:38 »
Sziasztok cseréltem act a gépen ugye még mindig ottjárok hogy nemmegy ahogy kéne hangos volt az ac ezért vettem eggyet ko-csi kft től na megis érkezett beraktam haldokló bosch helyett az utángyártott act pöccre indul és fél percre rá leáll gondoltam kicsi levegő ujraindít megint pöcc és félperc füstfelhő leáll vissza a másikat indul és jár szépen na milehet itt a gond?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14615 Dátum:
2016.08.24 szerda, 06:03:02 »
Idézetet írta: tranyowrc - 2016.08.23 kedd, 21:47:38
Sziasztok cseréltem act a gépen ugye még mindig ottjárok hogy nemmegy ahogy kéne hangos volt az ac ezért vettem eggyet ko-csi kft től na megis érkezett beraktam haldokló bosch helyett az utángyártott act pöccre indul és fél percre rá leáll gondoltam kicsi levegő ujraindít megint pöcc és félperc füstfelhő leáll vissza a másikat indul és jár szépen na milehet itt a gond?
levegősödik
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tranyowrc
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 96
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14616 Dátum:
2016.08.24 szerda, 10:17:11 »
Idézetet írta: alf - 2016.08.24 szerda, 06:03:02
levegősödik
de csak qz uj szivattyúval?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14617 Dátum:
2016.08.24 szerda, 10:49:50 »
Idézetet írta: tranyowrc - 2016.08.24 szerda, 10:17:11
de csak qz uj szivattyúval?
valami rosszul lett összetéve,tömítő gyűrű elszakadt ,ilyesmi....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
shelbygt500
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14618 Dátum:
2016.08.24 szerda, 16:55:54 »
Idézetet írta: Ferqo - 2016.08.22 hétfő, 13:46:45
Persze, ez egyelőre saját "fejlesztés", bár utána nem néztem, de a fórumon még nem nagyon használta más.
Előre bocsájtom nem tudom, hogy tehet-e rosszat a motornak!!!!!!
Valahol ott van a baj, hogy az adagoló előtöltés állító/szabályzó egysége megkopik, és nem tölt eleget. Ez hidegen nem gond, mert ott növelt értékkel indul, afféle hidegindítás/dúsítás üzemmódban. És ez a növelt érték is még bőven elég a kopott egység mellett is.
Tehát át kell verned az ECU-t, elhiteted vele, hogy hideg a motor, több go-t ad, indul a motor.
A TDDI-knél a hengerfej hőmérséklet jeladó az egyetlen motor hőmérséklet infó, ezzel tudsz operálni. 2 vezeték megy be az ECUba, ezt csapolod meg, és egy 2 állású 2 áramkörös a kapcsolóval az ECU felé hideg jelet adsz, amikor kell.
Szóval meleg motor, nem beindulós helyzetben, benyomod a gombot, ezzel az ecu felé egy 20-30 fokos hőmérsékletnek megfelelő ellenállást kapcsolsz (majd mérek éréket), majd indítod a motort, amint beindult, gombot elengeded, így a ez ECU felé a motor valós hőmérséklete fog menni.
Nekem ez megy. Valszeg a kopott előtöltés állító móka miatt, kicsit magasabb a fogyasztásom, illetve kicsit erőtlenebb az alacsonyabb ford.számokon. Én legalábbis így érzem. Így van vagy nem, amíg ezzel tudom húzni, addig húzom, ha meg nem akkor filepék, csak az meg drága lesz.
Nem vagyok autószerelő, ha a fenti érvelésben logikai bukfenc van, akkor majd kijavít aki ért hozzá. Amikor előjött a baj szaladgáltam fűhöz fához beszélgettem emberekkel és ez a kép állt össze, meg ez a megoldás.
Ha bp-i vagy, személyesen szívesen megmutatom, lehet úgy egyszerűbb. Ha nem ,fotózók ha kell.
Neked ez mióta működik? időben és kmben is kérdezem? A holtponti jeladó nem lehet a ludas? vagy neked azt már cseréltek?
Naplózva
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14619 Dátum:
2016.08.24 szerda, 20:52:16 »
Idézetet írta: shelbygt500 - 2016.08.24 szerda, 16:55:54
Neked ez mióta működik? időben és kmben is kérdezem? A holtponti jeladó nem lehet a ludas? vagy neked azt már cseréltek?
A hiba azóta van meg, kb mióta az autót megvettük, azaz kb 2 éve. A kapcsoló kb 2-3 hónapra rá került be.
Előtte beszéltem a Filep diesellel, ők erre a tünetegyüttesre rögtön adagolót mondtak (mi mást mondtak volna, nekik abban van a pénz)
Beszéltem a fórumon mással is, ahonnan az az infó jött, hogy az ilyen 3 hengerezősen induló autónál, le szokták húzni a hf jeladót és akkor beindul, igaz vészüzemben, meg hibakódot tárol, de visszadugva ismét, megy a gép.
Nekem kezdettől fogva csak melegen, leállítást követő 10-15 perc állás után csinált ilyet. Az idő előrehaladtával egyre gyakrabban, mostanában egyre intenzívebb jelenséggel. Azaz nem 600 f/p -en haldoklik, hanem rögtön le is áll, nem egyszer, nem kétszer. Még az elején volt olyan, hogy majdnem akkumerülésig kellet indítózni, mire beindult. AZ ilyet elkerülendő került be a kapcsoló.
Soha nem tárolt be semmilyen hibakódot, az adagoló miatt. Se ELM-el, se GSR kollega (Bosch ?) diagjával nem volt semmi hibakód olvasható.
Ha ez vmi jeladó döglödés lenne, akkor szerintem nem csak melegen csinálná ill kódot generálna. Még próbálkoztam a hf jeladó cserével, bontottal is, újjal is, de persze nem hozott eredményt.
Én igyekszem minél kevesebbszer használni, mindig kapcsolgatás nélkül indítózok először, aztán ha nem megy 2.-3. ra , akkor kapcsolok.
Néha betárol egy hf jel hibát, illetve idáig egyszer volt, mert a kapcsoló átkapcsoláskor van egy pillanat amikor szakadás van, azaz az ecu felé semmi jel nem megy. (se a hf jeladóé, se az ellenállásé). Ha lassan billented át, akkor "sokáig" "lát" 0 Ohmot az ECU és hibát tárol.
Hát valahogy így. Km ben sacc 26e km nél tartunk, a 2 év alatt.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
tranyowrc
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 96
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14620 Dátum:
2016.08.24 szerda, 21:47:05 »
Idézetet írta: alf - 2016.08.24 szerda, 10:49:50
valami rosszul lett összetéve,tömítő gyűrű elszakadt ,ilyesmi....
visszafele nyom a szivattyú... megfordítottam most megy de ugy a csatik nempasszolnak ugyhogy fekete csatit a sárgára raktam sárgát feketére és most megy a kocsi... ezt nehezen fogom fel de mind 1 működik bár ugyanugy erőtlen a kocsi 3000 felett
Naplózva
shelbygt500
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14621 Dátum:
2016.08.25 csütörtök, 11:54:55 »
Idézetet írta: Ferqo - 2016.08.24 szerda, 20:52:16
A hiba azóta van meg, kb mióta az autót megvettük, azaz kb 2 éve. A kapcsoló kb 2-3 hónapra rá került be.
Néha betárol egy hf jel hibát, illetve idáig egyszer volt, mert a kapcsoló átkapcsoláskor van egy pillanat amikor szakadás van, azaz az ecu felé semmi jel nem megy. (se a hf jeladóé, se az ellenállásé). Ha lassan billented át, akkor "sokáig" "lát" 0 Ohmot az ECU és hibát tárol.
Hát valahogy így. Km ben sacc 26e km nél tartunk, a 2 év alatt.
Köszi, Azt lehet tudni h átlagosan kinek mennyit bír az adagolója mire elkezd döglődni? Az enyémben 320e km van.... 2 tulajjal ezelőtt elvileg a fordos márka szervízben kidobtak rá egy 2 millás számlát.... sztem ez olyan 250-300ekm környékén lehetett, tudja valaki esetleg h az általános szervíz alatt mit cserélnek ilyen km állásnál?
Mert én arra gondoltam hogy ilyen számlánál már 1 adagolócsere is befigyelt.... és akkor az enyémben nem sok lehet, de csak tippelgetek.... mielőtt költenék
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14622 Dátum:
2016.08.26 péntek, 09:17:40 »
Idézetet írta: shelbygt500 - 2016.08.25 csütörtök, 11:54:55
Köszi, Azt lehet tudni h átlagosan kinek mennyit bír az adagolója mire elkezd döglődni? Az enyémben 320e km van.... 2 tulajjal ezelőtt elvileg a fordos márka szervízben kidobtak rá egy 2 millás számlát.... sztem ez olyan 250-300ekm környékén lehetett, tudja valaki esetleg h az általános szerviz alatt mit cserélnek ilyen km állásnál?
Mert én arra gondoltam hogy ilyen számlánál már 1 adagolócsere is befigyelt.... és akkor az enyémben nem sok lehet, de csak tippelgetek.... mielőtt költenék
Nekem 344e van benne nem tudok adagoló javításról előző életében de nálam sem volt. 1 hónapja melegen pár másodpercig csúnya hangja volt, öntöttem bele stp dízel injektor tisztítót az rendbe tette most indítás után szinte azonnal elhalkul és rendeben megy. azért nem kell elítélni ezeket a löttyöket tényleg hatékony némelyik.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
gnorbi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 84
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14623 Dátum:
2016.08.26 péntek, 13:15:50 »
Sziasztok!
Van egy 2001-es TDDI mondeom, amin főtengely ekszijtarcsat kell cserélni. Ami a kocsiban van az csillapitoval van ellátva, viszont amit en rendeltem motorkód meg minden alapján, azon nincs csillapító. Be lehet szerelni vagy nem? Mennyire problémás ez?
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14624 Dátum:
2016.08.26 péntek, 13:29:23 »
Idézetet írta: gnorbi - 2016.08.26 péntek, 13:15:50
Sziasztok!
Van egy 2001-es TDDI mondeom, amin főtengely ekszijtarcsat kell cserélni. Ami a kocsiban van az csillapitoval van ellátva, viszont amit en rendeltem motorkód meg minden alapján, azon nincs csillapító. Be lehet szerelni vagy nem? Mennyire problémás ez?
az tranyóba való.kettőstömegű jár bele.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gnorbi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 84
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14625 Dátum:
2016.08.26 péntek, 15:10:25 »
Idézetet írta: alf - 2016.08.26 péntek, 13:29:23
az tranyóba való.kettőstömegű jár bele.
És ha ezt a fixet belerakjuk, akkor mi baja lehet az autónak?
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14626 Dátum:
2016.08.26 péntek, 16:09:36 »
Idézetet írta: gnorbi - 2016.08.26 péntek, 15:10:25
És ha ezt a fixet belerakjuk, akkor mi baja lehet az autónak?
Elvileg semmi szerintem. De majd jön valaki aki elmagyarázza, hogy ha berakod röktön tönkremegy a szíjhajtás de még a gumik légnyomására is káros lehet. :-)
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14627 Dátum:
2016.08.26 péntek, 16:37:43 »
Idézetet írta: gnorbi - 2016.08.26 péntek, 15:10:25
És ha ezt a fixet belerakjuk, akkor mi baja lehet az autónak?
valszeg nem veszel észre semmit.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14628 Dátum:
2016.08.26 péntek, 20:35:50 »
Idézetet írta: gnorbi - 2016.08.26 péntek, 13:15:50
Sziasztok!
Van egy 2001-es TDDI mondeom, amin főtengely ekszijtarcsat kell cserélni. Ami a kocsiban van az csillapitoval van ellátva, viszont amit en rendeltem motorkód meg minden alapján, azon nincs csillapító. Be lehet szerelni vagy nem? Mennyire problémás ez?
Ha úgy döntesz, hogy berakod, akkor írd majd meg a tapasztalataidat vele. Valószínűleg több embert fog érdekelni.
Illetve írj egy pontos cikkszámot, hogy melyiket raktad be.
Köszi!
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
sipi8
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14629 Dátum:
2016.09.03 szombat, 14:50:34 »
Udv
Hol erdemes "s" alakű turbo csövez venni ami tartos es nem is draga? Vagy mindegy milyne csak uj legyen?
Naplózva
-Kombi D6BA 2001 -EGR off - MAP senzor nem is volt-
-westgate-
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14630 Dátum:
2016.09.03 szombat, 20:09:58 »
Idézetet írta: sipi8 - 2016.09.03 szombat, 14:50:34
Udv
Hol erdemes "s" alakű turbo csövez venni ami tartos es nem is draga? Vagy mindegy milyne csak uj legyen?
Tegyél bele egy egyenes csövet a bölcsőn lévő műanyag csőtől a szívósorig. Fent maradhat a gumi könyök. EGR-t meg le kell dugózni hátul, vagy levenni az egészet EGR-hűtővel együtt. Nekem így volt a DI, és a mai napig így fut.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
sipi8
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14631 Dátum:
2016.09.04 vasárnap, 11:02:25 »
Azdekomoly! Thx
Naplózva
-Kombi D6BA 2001 -EGR off - MAP senzor nem is volt-
-westgate-
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14632 Dátum:
2016.09.06 kedd, 18:31:15 »
Sziasztok!
Ma elöjött egy hiba kód:
P0148
Töröltem és azóta nem jött vissza eddig.
Mi lehet ez?
Köszönöm
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14633 Dátum:
2016.09.06 kedd, 19:50:12 »
Idézetet írta: atadzso - 2016.09.06 kedd, 18:31:15
Sziasztok!
Ma elöjött egy hiba kód:
P0148
Töröltem és azóta nem jött vissza eddig.
Mi lehet ez?
Köszönöm
P0148 Tüzelőanyag szállítás hiba
Ac pumpa.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14634 Dátum:
2016.09.06 kedd, 21:27:08 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.06 kedd, 19:50:12
P0148 Tüzelőanyag szállítás hiba
Ac pumpa.....
Meg néztem jàrt az ac.
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
shelbygt500
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14635 Dátum:
2016.09.07 szerda, 15:28:58 »
Idézetet írta: Ferqo - 2016.08.24 szerda, 20:52:16
A hiba azóta van meg, kb mióta az autót megvettük, azaz kb 2 éve. A kapcsoló kb 2-3 hónapra rá került be.
Előtte beszéltem a Filep diesellel, ők erre a tünetegyüttesre rögtön adagolót mondtak (mi mást mondtak volna, nekik abban van a pénz)
Beszéltem a fórumon mással is, ahonnan az az infó jött, hogy az ilyen 3 hengerezősen induló autónál, le szokták húzni a hf jeladót és akkor beindul, igaz vészüzemben, meg hibakódot tárol, de visszadugva ismét, megy a gép.
Nekem kezdettől fogva csak melegen, leállítást követő 10-15 perc állás után csinált ilyet. Az idő előrehaladtával egyre gyakrabban, mostanában egyre intenzívebb jelenséggel. Azaz nem 600 f/p -en haldoklik, hanem rögtön le is áll, nem egyszer, nem kétszer. Még az elején volt olyan, hogy majdnem akkumerülésig kellet indítózni, mire beindult. AZ ilyet elkerülendő került be a kapcsoló.
Soha nem tárolt be semmilyen hibakódot, az adagoló miatt. Se ELM-el, se GSR kollega (Bosch ?) diagjával nem volt semmi hibakód olvasható.
Ha ez vmi jeladó döglödés lenne, akkor szerintem nem csak melegen csinálná ill kódot generálna. Még próbálkoztam a hf jeladó cserével, bontottal is, újjal is, de persze nem hozott eredményt.
Én igyekszem minél kevesebbszer használni, mindig kapcsolgatás nélkül indítózok először, aztán ha nem megy 2.-3. ra , akkor kapcsolok.
Néha betárol egy hf jel hibát, illetve idáig egyszer volt, mert a kapcsoló átkapcsoláskor van egy pillanat amikor szakadás van, azaz az ecu felé semmi jel nem megy. (se a hf jeladóé, se az ellenállásé). Ha lassan billented át, akkor "sokáig" "lát" 0 Ohmot az ECU és hibát tárol.
Hát valahogy így. Km ben sacc 26e km nél tartunk, a 2 év alatt.
küldesz egy email címet? nekiállok sztem
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14636 Dátum:
2016.09.07 szerda, 15:30:56 »
Idézetet írta: atadzso - 2016.09.06 kedd, 21:27:08
Meg néztem jàrt az ac.
de a hibát bedobta,akár haldokolhat is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14637 Dátum:
2016.09.07 szerda, 17:29:22 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.07 szerda, 15:30:56
de a hibát bedobta,akár haldokolhat is.
Igen lehet.
Akkor vàrjak vele?
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14638 Dátum:
2016.09.07 szerda, 20:36:31 »
Idézetet írta: atadzso - 2016.09.07 szerda, 17:29:22
Igen lehet.
Akkor vàrjak vele?
Van az úhy hogy megyeget aztán leáll jön egy zötyi elindul. Nekem mázlim volt leállt ugy hogy nem ment tovább és át tudta az adagoló szívni a naftát.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
tranyowrc
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 96
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14639 Dátum:
2016.09.10 szombat, 21:46:35 »
Sziasztok adagolost tudtok aki korrekt áron dolgozik?
Naplózva
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14640 Dátum:
2016.09.10 szombat, 21:55:35 »
Idézetet írta: tranyowrc - 2016.09.10 szombat, 21:46:35
Sziasztok adagolost tudtok aki korrekt áron dolgozik?
Filepéket emlegetik, rokkos áron.
Illetve Zsolteeynak van még egy cége (mármint, ahol az övét csinálták), de ők se olcsók.
Persze ez egy ilyen műfaj.
Csak a le/fölszerelés, diagnosztizálás 60-80e, és még nem történt semmi csere, javítás.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14641 Dátum:
2016.09.10 szombat, 22:58:31 »
Idézetet írta: tranyowrc - 2016.09.10 szombat, 21:46:35
Sziasztok adagolost tudtok aki korrekt áron dolgozik?
Nekem Ivanicsék szedték le, rakták fel. (Akik szerelték már máshol vannak, küldj PÜ-t, ha kell elérhetőség.)
A felújítást pedig az Euroelectric csinálta.
Cakkpakk volt 280-300.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14642 Dátum:
2016.09.11 vasárnap, 06:34:50 »
Idézetet írta: tranyowrc - 2016.09.10 szombat, 21:46:35
Sziasztok adagolost tudtok aki korrekt áron dolgozik?
Tisztelt Fórumtárs!
Az adagoló és az üzemanyag ellátó rendszer javítás soha nem volt egy olcsó mulatság. A 280-300 ezer Ft teljesen rendben van. A Filepdizelről annyit, hogy lehet nem a legolcsóbbak de a sok kontár szerelőhöz képest, tisztességes munkát végeznek garanciával. Nem az ő áraik a magasak, hanem a fizetésünk kevés a javíttatáshoz.
A TDCI gépeknél ez probléma kör még fokozottabban érvényes.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14643 Dátum:
2016.09.11 vasárnap, 16:14:18 »
Idézetet írta: tranyowrc - 2016.09.10 szombat, 21:46:35
Sziasztok adagolost tudtok aki korrekt áron dolgozik?
hódmezővásárhelyen 5 éve volt 150-60 körül
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tibitronic
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14644 Dátum:
2016.09.11 vasárnap, 19:12:26 »
Sziasztok Urak!
Egy kérdés.
TDDi mondim mostanában gázelvételnél egy rövid ideig szívó/fütyűlő hangot ad. Nem vészesen, csak ha autók között vagy fal mellett megyek akkaor hallom. Olyan a hang mint amilyet egy turbós benzines autó ad ki mikor "lepörög" a turbója.
Turbó csöveket leellenőriztem szakadást, lyukat nem találtam.
Gyórsításánál nincs sistergő hang, nincs füstölés, nincs teljesítmény vesztés.
Csak ez a hang. Szerintetek normáli?
Válaszotokat előre is köszönöm.
Naplózva
tranyowrc
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 96
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14645 Dátum:
2016.09.11 vasárnap, 19:58:31 »
tudom sajnos nincs is ezzel gond ha nemkell minden évbe csinálni még megy a kocsi csak gyenge klímával rángat is most érdeklődök gyűjtögetek és meglátjuk milesz lehet kap egy bontottat ez meg majd egyszer ha kell fellesz ujitva .
«
Utoljára szerkesztve: 2016.09.11 vasárnap, 20:00:33 írta tranyowrc
»
Naplózva
tranyowrc
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 96
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14646 Dátum:
2016.09.11 vasárnap, 20:01:39 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.09.11 vasárnap, 16:14:18
hódmezővásárhelyen 5 éve volt 150-60 körül
tudsz egy cégnevet vagy telszámot? Jól csinálták meg?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14647 Dátum:
2016.09.11 vasárnap, 20:12:38 »
Idézetet írta: tranyowrc - 2016.09.11 vasárnap, 20:01:39
tudsz egy cégnevet vagy telszámot? Jól csinálták meg?
googlebe beírod és kidobja
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14648 Dátum:
2016.09.11 vasárnap, 20:22:55 »
Idézetet írta: Tibitronic - 2016.09.11 vasárnap, 19:12:26
Sziasztok Urak!
Egy kérdés.
TDDi mondim mostanában gázelvételnél egy rövid ideig szívó/fütyűlő hangot ad. Nem vészesen, csak ha autók között vagy fal mellett megyek akkaor hallom. Olyan a hang mint amilyet egy turbós benzines autó ad ki mikor "lepörög" a turbója.
Turbó csöveket leellenőriztem szakadást, lyukat nem találtam.
Gyórsításánál nincs sistergő hang, nincs füstölés, nincs teljesítmény vesztés.
Csak ez a hang. Szerintetek normáli?
Válaszotokat előre is köszönöm.
a szűrő felőli rész tömítetlensége okozhat ilyen hangot,vagy ha lóg a turbó tengelye.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Tibitronic
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14649 Dátum:
2016.09.12 hétfő, 08:40:10 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.11 vasárnap, 20:22:55
a szűrő felőli rész tömítetlensége okozhat ilyen hangot,vagy ha lóg a turbó tengelye.
Köszönöm!
Szívó oldali csövet még megnézem.
Ha a turbó tengellyel volna a baj akkor fogyna az olaj nem? Azt pedig nem tapasztalom 10000-ként cserélem kb. 1 -1,5 dl hiányzik belőle.
Naplózva
Oldalak:
1
...
286
287
288
289
290
291
292
[
293
]
294
295
296
297
298
299
300
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ