Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:34:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 286 287 288 289 290 291 292 [293] 294 295 296 297 298 299 300 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5102752 alkalommal)
0 Felhasználó és 107 vendég van a témában
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #14600 Dátum: 2016.08.19 péntek, 23:00:02 »

csati széthúz és a 2 érintkezőre adni kell neki áramot és kiderül gyorsan. de ha ennyi nem megy a szerelőnek ott már baj van

elég elől a relét rövidrezárni:)

Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14601 Dátum: 2016.08.19 péntek, 23:01:26 »

elég elől a relét rövidrezárni:)


azt már nem mertem írni, mert ha ez se megy, akkor a relét se fogja megtalálni. ha netán sikerül, akkor meg a lábakkal lesz bajba, mit mivel kell összekötni vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
shelbygt500
Vendég
« Új hozzászólás #14602 Dátum: 2016.08.20 szombat, 21:50:43 »

Hello mindenki!

Most vettem 1 mondeot és lenne pár kérdésem: tdci-nek regelték forgalmi szerint, de tddi szerintem, mi a legszembetűnőbb különbség ránézve?

Valamint a másik: hidegen indul szépen, de ha megyek vele és ott hagyom fél órára órára akkor nem akar indulni..... mintha nem kapna anyagot....
főtengely jeladó lehet a bibi vagy más?

Köszi előre is a választ!
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14603 Dátum: 2016.08.20 szombat, 22:16:37 »

Hello mindenki!

Most vettem 1 mondeot és lenne pár kérdésem: tdci-nek regelték forgalmi szerint, de tddi szerintem, mi a legszembetűnőbb különbség ránézve?

Valamint a másik: hidegen indul szépen, de ha megyek vele és ott hagyom fél órára órára akkor nem akar indulni..... mintha nem kapna anyagot....
főtengely jeladó lehet a bibi vagy más?

Köszi előre is a választ!
A TDDi porlasztócsúcsához NEM megy elektromos kábel.
Ha TDDI akkor tud melegen nehezen/nem indulni, az sajnos adagolóóóóó, az meg drága móka
Ha TDCI akkor meg nem tom, olyanom nincs, nem volt, és nem is lesz
szerk: ETIS alvázszám alapján megmondja milyen motor van benne., etist a neten keresd
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
shelbygt500
Vendég
« Új hozzászólás #14604 Dátum: 2016.08.21 vasárnap, 10:30:10 »

A TDDi porlasztócsúcsához NEM megy elektromos kábel.
Ha TDDI akkor tud melegen nehezen/nem indulni, az sajnos adagolóóóóó, az meg drága móka
Ha TDCI akkor meg nem tom, olyanom nincs, nem volt, és nem is lesz
szerk: ETIS alvázszám alapján megmondja milyen motor van benne., etist a neten keresd

Az ETIS szerint is TDDI motorom van ahogy sejtettem, rosszul regelték.... Nézegettem a neten mi lehet a baj, írták az adagolót is meg a jeladót, meg a folytószelep beragadást is.....

Ami nálam van: hidegen semmi baja, melegen sem, megy mint az óra..... Indítás: hidegen oké, melegen oké, de ha negyed-fél órát áll akkor van gond.... nem idult aztán 1x nagy nehezen elkapja..... Szerinted akkor ez most melyik a 3ból? Ha adagoló abból megéri a használt vagy csak az új?
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #14605 Dátum: 2016.08.21 vasárnap, 10:37:44 »

Az ETIS szerint is TDDI motorom van ahogy sejtettem, rosszul regelték.... Nézegettem a neten mi lehet a baj, írták az adagolót is meg a jeladót, meg a folytószelep beragadást is.....

Ami nálam van: hidegen semmi baja, melegen sem, megy mint az óra..... Indítás: hidegen oké, melegen oké, de ha negyed-fél órát áll akkor van gond.... nem idult aztán 1x nagy nehezen elkapja..... Szerinted akkor ez most melyik a 3ból? Ha adagoló abból megéri a használt vagy csak az új?
Azért még adagoló csere előtt futnék egy kört ac pumpa ügyben is!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14606 Dátum: 2016.08.21 vasárnap, 11:29:12 »

Az ETIS szerint is TDDI motorom van ahogy sejtettem, rosszul regelték.... Nézegettem a neten mi lehet a baj, írták az adagolót is meg a jeladót, meg a folytószelep beragadást is.....

Ami nálam van: hidegen semmi baja, melegen sem, megy mint az óra..... Indítás: hidegen oké, melegen oké, de ha negyed-fél órát áll akkor van gond.... nem idult aztán 1x nagy nehezen elkapja..... Szerinted akkor ez most melyik a 3ból? Ha adagoló abból megéri a használt vagy csak az új?
és levegősödhet is a rendszer.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14607 Dátum: 2016.08.21 vasárnap, 14:59:07 »

Az ETIS szerint is TDDI motorom van ahogy sejtettem, rosszul regelték.... Nézegettem a neten mi lehet a baj, írták az adagolót is meg a jeladót, meg a folytószelep beragadást is.....

Ami nálam van: hidegen semmi baja, melegen sem, megy mint az óra..... Indítás: hidegen oké, melegen oké, de ha negyed-fél órát áll akkor van gond.... nem idult aztán 1x nagy nehezen elkapja..... Szerinted akkor ez most melyik a 3ból? Ha adagoló abból megéri a használt vagy csak az új?
Folytószelep? Ebben olyan nincs.
Nekem melegen nehezen indul,főleg 15-30p állás után. Ha hideg hf jelet kap melegen is  akkor siman indul. Miutan ilyet tud se levegő se ac baja nem lehet sztem. Nálam egy kapcsolóval  lehet hideg jelet adni, azzal megy. Adagolóbol hasznalt lutri, felujítás 2- 3-400e.
Vagy bepimpelsz te is egy ilyen kapcsolót és húzod, amíg vegleg össze nem fhossa magát.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
shelbygt500
Vendég
« Új hozzászólás #14608 Dátum: 2016.08.22 hétfő, 11:36:08 »

Folytószelep? Ebben olyan nincs.
Nekem melegen nehezen indul,főleg 15-30p állás után. Ha hideg hf jelet kap melegen is  akkor siman indul. Miutan ilyet tud se levegő se ac baja nem lehet sztem. Nálam egy kapcsolóval  lehet hideg jelet adni, azzal megy. Adagolóbol hasznalt lutri, felujítás 2- 3-400e.
Vagy bepimpelsz te is egy ilyen kapcsolót és húzod, amíg vegleg össze nem fhossa magát.

Ennek "örülök" Cheesy Az a kapcsoló h van benne? Én inkább a benzineseket vágom szóval mint 1 hülyének... leírnád? Cheesy Mit hova kössek stb Smiley

Köszi
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14609 Dátum: 2016.08.22 hétfő, 13:46:45 »

Ennek "örülök" Cheesy Az a kapcsoló h van benne? Én inkább a benzineseket vágom szóval mint 1 hülyének... leírnád? Cheesy Mit hova kössek stb Smiley

Köszi
Persze, ez egyelőre saját "fejlesztés", bár utána nem néztem, de a fórumon még nem nagyon használta más.
Előre bocsájtom nem tudom, hogy tehet-e rosszat a motornak!!!!!!

Valahol ott van a baj, hogy az adagoló előtöltés állító/szabályzó egysége megkopik, és nem tölt eleget. Ez hidegen nem gond, mert ott növelt értékkel indul, afféle hidegindítás/dúsítás üzemmódban. És ez a növelt érték is még bőven elég a kopott egység mellett is.
Tehát át kell verned az ECU-t, elhiteted vele, hogy hideg a motor, több go-t ad, indul a motor.
A TDDI-knél a hengerfej hőmérséklet jeladó az egyetlen motor hőmérséklet infó, ezzel tudsz operálni. 2 vezeték megy be az ECUba, ezt csapolod meg, és egy 2 állású 2 áramkörös a kapcsolóval az ECU felé hideg jelet adsz, amikor kell.

Szóval meleg motor, nem beindulós helyzetben, benyomod a gombot, ezzel az ecu felé egy 20-30 fokos hőmérsékletnek megfelelő ellenállást kapcsolsz (majd mérek éréket), majd indítod a motort, amint beindult, gombot elengeded, így a ez ECU felé a motor valós hőmérséklete fog menni.

Nekem ez megy. Valszeg a kopott előtöltés állító móka miatt, kicsit magasabb a fogyasztásom, illetve kicsit erőtlenebb az alacsonyabb ford.számokon. Én legalábbis így érzem. Így van vagy nem, amíg ezzel tudom húzni, addig húzom, ha meg nem akkor filepék, csak az meg drága lesz.

Nem vagyok autószerelő, ha a fenti érvelésben logikai bukfenc van, akkor majd kijavít aki ért hozzá. Amikor előjött a baj szaladgáltam fűhöz fához beszélgettem emberekkel és ez a kép állt össze, meg ez a megoldás.
Ha bp-i vagy, személyesen szívesen megmutatom, lehet úgy egyszerűbb. Ha nem ,fotózók ha kell.

Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
atala77
Vendég
« Új hozzászólás #14610 Dátum: 2016.08.22 hétfő, 20:50:05 »

Az enyém is ugyanilyet csinált, AC pumpa csere és jó lett
[/quote

AC pumpa kicserélve és a hiba továbbra is  fent áll, hideg motor szépen beindul 10 perc után köhög rángat fűstől ! majd megint ha voissza hül indul szépen pár percig!
segítsetek  hibakód   P1564   Köszönöm
Naplózva
atala77
Vendég
« Új hozzászólás #14611 Dátum: 2016.08.22 hétfő, 20:57:22 »

AC pumpa halál szokott ilyet csinálni, azt kéne ellenőrizni első körben

AC pumpa kicserélve és a hiba továbbra is  fent áll, hideg motor szépen beindul 10 perc után köhög rángat fűstől ! majd megint ha voissza hül indul szépen pár percig!
segítsetek  hibakód   P1564   Köszönöm
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #14612 Dátum: 2016.08.22 hétfő, 21:06:37 »

AC pumpa kicserélve és a hiba továbbra is  fent áll, hideg motor szépen beindul 10 perc után köhög rángat fűstől ! majd megint ha voissza hül indul szépen pár percig!
segítsetek  hibakód   P1564   Köszönöm
Megy is az ac nyomja a cuccot?
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
cdomi
Vendég
« Új hozzászólás #14613 Dátum: 2016.08.22 hétfő, 22:40:55 »

Helló!

Egy olyan gondom akadt, hogy ha menet közben a kuplongot benyomom akkor a fordulat egy pillanatra feljebb megy majd utána esik csak vissza. Ugyan ezt csínálja üresben ha megnyomom a gázt. Az utóbbi időben már azt is csínálja, hogy ezután amikor vissza esik a fordulat akkor nem rögtön alapjáratra megy hanem egy kicsit lejjebb majd onnan áll vissza az alapjárat. Alacsony fordulaton menet közben rángat is az autó.

Valaki találkozott már ilyen problémával? Ha igen mi volt a hiba?
A válaszokat előre is köszönöm.

Üdv: Domi
Naplózva
tranyowrc
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 96



E-mail
« Új hozzászólás #14614 Dátum: 2016.08.23 kedd, 21:47:38 »

Sziasztok cseréltem act a gépen ugye még mindig ottjárok hogy nemmegy ahogy kéne hangos volt az ac ezért vettem eggyet ko-csi kft től na megis érkezett beraktam haldokló bosch helyett az utángyártott act pöccre indul és fél percre rá leáll gondoltam kicsi levegő ujraindít megint pöcc és félperc füstfelhő leáll vissza a másikat indul és jár szépen na milehet itt a gond? help
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14615 Dátum: 2016.08.24 szerda, 06:03:02 »

Sziasztok cseréltem act a gépen ugye még mindig ottjárok hogy nemmegy ahogy kéne hangos volt az ac ezért vettem eggyet ko-csi kft től na megis érkezett beraktam haldokló bosch helyett az utángyártott act pöccre indul és fél percre rá leáll gondoltam kicsi levegő ujraindít megint pöcc és félperc füstfelhő leáll vissza a másikat indul és jár szépen na milehet itt a gond? help
levegősödik
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tranyowrc
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 96



E-mail
« Új hozzászólás #14616 Dátum: 2016.08.24 szerda, 10:17:11 »

levegősödik
de csak qz uj szivattyúval?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14617 Dátum: 2016.08.24 szerda, 10:49:50 »

de csak qz uj szivattyúval?
valami rosszul lett összetéve,tömítő gyűrű elszakadt ,ilyesmi....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
shelbygt500
Vendég
« Új hozzászólás #14618 Dátum: 2016.08.24 szerda, 16:55:54 »

Persze, ez egyelőre saját "fejlesztés", bár utána nem néztem, de a fórumon még nem nagyon használta más.
Előre bocsájtom nem tudom, hogy tehet-e rosszat a motornak!!!!!!

Valahol ott van a baj, hogy az adagoló előtöltés állító/szabályzó egysége megkopik, és nem tölt eleget. Ez hidegen nem gond, mert ott növelt értékkel indul, afféle hidegindítás/dúsítás üzemmódban. És ez a növelt érték is még bőven elég a kopott egység mellett is.
Tehát át kell verned az ECU-t, elhiteted vele, hogy hideg a motor, több go-t ad, indul a motor.
A TDDI-knél a hengerfej hőmérséklet jeladó az egyetlen motor hőmérséklet infó, ezzel tudsz operálni. 2 vezeték megy be az ECUba, ezt csapolod meg, és egy 2 állású 2 áramkörös a kapcsolóval az ECU felé hideg jelet adsz, amikor kell.

Szóval meleg motor, nem beindulós helyzetben, benyomod a gombot, ezzel az ecu felé egy 20-30 fokos hőmérsékletnek megfelelő ellenállást kapcsolsz (majd mérek éréket), majd indítod a motort, amint beindult, gombot elengeded, így a ez ECU felé a motor valós hőmérséklete fog menni.

Nekem ez megy. Valszeg a kopott előtöltés állító móka miatt, kicsit magasabb a fogyasztásom, illetve kicsit erőtlenebb az alacsonyabb ford.számokon. Én legalábbis így érzem. Így van vagy nem, amíg ezzel tudom húzni, addig húzom, ha meg nem akkor filepék, csak az meg drága lesz.

Nem vagyok autószerelő, ha a fenti érvelésben logikai bukfenc van, akkor majd kijavít aki ért hozzá. Amikor előjött a baj szaladgáltam fűhöz fához beszélgettem emberekkel és ez a kép állt össze, meg ez a megoldás.
Ha bp-i vagy, személyesen szívesen megmutatom, lehet úgy egyszerűbb. Ha nem ,fotózók ha kell.



Neked ez mióta működik? időben és kmben is kérdezem? A holtponti jeladó nem lehet a ludas? vagy neked azt már cseréltek?
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14619 Dátum: 2016.08.24 szerda, 20:52:16 »

Neked ez mióta működik? időben és kmben is kérdezem? A holtponti jeladó nem lehet a ludas? vagy neked azt már cseréltek?
A hiba azóta van meg, kb mióta az autót megvettük, azaz kb 2 éve. A kapcsoló kb 2-3 hónapra rá került be.
Előtte beszéltem a Filep diesellel, ők erre a tünetegyüttesre rögtön adagolót mondtak (mi mást mondtak volna, nekik abban van a pénz)
Beszéltem a fórumon mással is, ahonnan az az infó jött, hogy az ilyen 3 hengerezősen induló autónál, le szokták húzni a hf jeladót és akkor beindul, igaz vészüzemben, meg hibakódot tárol, de visszadugva ismét, megy a gép.
Nekem kezdettől fogva csak melegen, leállítást követő 10-15 perc állás után csinált ilyet. Az idő előrehaladtával egyre gyakrabban, mostanában egyre intenzívebb jelenséggel. Azaz nem 600 f/p -en haldoklik, hanem rögtön le is áll, nem egyszer, nem kétszer. Még az elején volt olyan, hogy majdnem akkumerülésig kellet indítózni, mire beindult. AZ ilyet elkerülendő került be a kapcsoló.
Soha nem tárolt be semmilyen hibakódot, az adagoló miatt. Se ELM-el, se GSR kollega (Bosch ?) diagjával nem volt semmi hibakód olvasható.
Ha ez vmi jeladó döglödés lenne, akkor szerintem nem csak melegen csinálná ill kódot generálna. Még próbálkoztam a hf jeladó cserével, bontottal is, újjal is, de persze nem hozott eredményt.
Én igyekszem minél kevesebbszer használni, mindig kapcsolgatás nélkül indítózok először, aztán ha nem megy 2.-3. ra , akkor kapcsolok.
Néha betárol egy hf jel hibát, illetve idáig egyszer volt, mert a kapcsoló átkapcsoláskor van egy pillanat amikor szakadás van, azaz az ecu felé semmi jel nem megy. (se a hf jeladóé, se az ellenállásé). Ha lassan billented át, akkor "sokáig" "lát" 0 Ohmot az ECU és hibát tárol.
Hát valahogy így. Km ben sacc 26e km nél tartunk, a 2 év alatt.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
tranyowrc
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 96



E-mail
« Új hozzászólás #14620 Dátum: 2016.08.24 szerda, 21:47:05 »

valami rosszul lett összetéve,tömítő gyűrű elszakadt ,ilyesmi....
visszafele nyom a szivattyú... megfordítottam most megy de ugy a csatik nempasszolnak ugyhogy fekete csatit a sárgára raktam sárgát feketére  és most megy a kocsi... ezt nehezen fogom fel de mind 1 működik bár ugyanugy erőtlen a kocsi 3000 felett
Naplózva
shelbygt500
Vendég
« Új hozzászólás #14621 Dátum: 2016.08.25 csütörtök, 11:54:55 »

A hiba azóta van meg, kb mióta az autót megvettük, azaz kb 2 éve. A kapcsoló kb 2-3 hónapra rá került be.

Néha betárol egy hf jel hibát, illetve idáig egyszer volt, mert a kapcsoló átkapcsoláskor van egy pillanat amikor szakadás van, azaz az ecu felé semmi jel nem megy. (se a hf jeladóé, se az ellenállásé). Ha lassan billented át, akkor "sokáig" "lát" 0 Ohmot az ECU és hibát tárol.
Hát valahogy így. Km ben sacc 26e km nél tartunk, a 2 év alatt.


Köszi, Azt lehet tudni h átlagosan kinek mennyit bír az adagolója mire elkezd döglődni? Az enyémben 320e km van.... 2 tulajjal ezelőtt elvileg a fordos márka szervízben kidobtak rá egy 2 millás számlát.... sztem ez olyan 250-300ekm környékén lehetett, tudja valaki esetleg h az általános szervíz alatt mit cserélnek ilyen km állásnál?
Mert én arra gondoltam hogy ilyen számlánál már 1 adagolócsere is befigyelt.... és akkor az enyémben nem sok lehet, de csak tippelgetek.... mielőtt költenék Smiley
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #14622 Dátum: 2016.08.26 péntek, 09:17:40 »

Köszi, Azt lehet tudni h átlagosan kinek mennyit bír az adagolója mire elkezd döglődni? Az enyémben 320e km van.... 2 tulajjal ezelőtt elvileg a fordos márka szervízben kidobtak rá egy 2 millás számlát.... sztem ez olyan 250-300ekm környékén lehetett, tudja valaki esetleg h az általános szerviz alatt mit cserélnek ilyen km állásnál?
Mert én arra gondoltam hogy ilyen számlánál már 1 adagolócsere is befigyelt.... és akkor az enyémben nem sok lehet, de csak tippelgetek.... mielőtt költenék Smiley
Nekem 344e van benne nem tudok adagoló javításról előző életében de nálam sem volt. 1 hónapja melegen pár másodpercig csúnya hangja volt, öntöttem bele stp dízel injektor tisztítót az rendbe tette most  indítás után szinte azonnal elhalkul és rendeben megy. azért nem kell elítélni ezeket a löttyöket tényleg hatékony némelyik.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
gnorbi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84


« Új hozzászólás #14623 Dátum: 2016.08.26 péntek, 13:15:50 »

Sziasztok!

Van egy 2001-es TDDI mondeom, amin főtengely ekszijtarcsat kell cserélni. Ami a kocsiban van az csillapitoval van ellátva, viszont amit en rendeltem motorkód meg minden alapján, azon nincs csillapító. Be lehet szerelni vagy nem? Mennyire problémás ez? worship
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14624 Dátum: 2016.08.26 péntek, 13:29:23 »

Sziasztok!

Van egy 2001-es TDDI mondeom, amin főtengely ekszijtarcsat kell cserélni. Ami a kocsiban van az csillapitoval van ellátva, viszont amit en rendeltem motorkód meg minden alapján, azon nincs csillapító. Be lehet szerelni vagy nem? Mennyire problémás ez? worship
az tranyóba való.kettőstömegű jár bele.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gnorbi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84


« Új hozzászólás #14625 Dátum: 2016.08.26 péntek, 15:10:25 »

az tranyóba való.kettőstömegű jár bele.

És ha ezt a fixet belerakjuk, akkor mi baja lehet az autónak?
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #14626 Dátum: 2016.08.26 péntek, 16:09:36 »

És ha ezt a fixet belerakjuk, akkor mi baja lehet az autónak?
Elvileg semmi szerintem. De majd jön valaki aki elmagyarázza, hogy ha berakod röktön tönkremegy a szíjhajtás de még a gumik légnyomására is káros lehet.  :-)
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14627 Dátum: 2016.08.26 péntek, 16:37:43 »

És ha ezt a fixet belerakjuk, akkor mi baja lehet az autónak?
valszeg nem veszel észre semmit..... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #14628 Dátum: 2016.08.26 péntek, 20:35:50 »

Sziasztok!

Van egy 2001-es TDDI mondeom, amin főtengely ekszijtarcsat kell cserélni. Ami a kocsiban van az csillapitoval van ellátva, viszont amit en rendeltem motorkód meg minden alapján, azon nincs csillapító. Be lehet szerelni vagy nem? Mennyire problémás ez? worship

Ha úgy döntesz, hogy berakod, akkor írd majd meg a tapasztalataidat vele. Valószínűleg több embert fog érdekelni.
Illetve írj egy pontos cikkszámot, hogy melyiket raktad be.
Köszi!
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
sipi8
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48



E-mail
« Új hozzászólás #14629 Dátum: 2016.09.03 szombat, 14:50:34 »

Udv

Hol erdemes "s" alakű turbo csövez venni ami tartos es nem is draga? Vagy mindegy milyne csak uj legyen?
Naplózva

-Kombi D6BA 2001 -EGR off - MAP senzor nem is volt-
-westgate-  Cheesy
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #14630 Dátum: 2016.09.03 szombat, 20:09:58 »

Udv

Hol erdemes "s" alakű turbo csövez venni ami tartos es nem is draga? Vagy mindegy milyne csak uj legyen?

Tegyél bele egy egyenes csövet a bölcsőn lévő műanyag csőtől a szívósorig. Fent maradhat a gumi könyök. EGR-t meg le kell dugózni hátul, vagy levenni az egészet EGR-hűtővel együtt. Nekem így volt a DI, és a mai napig így fut.  Wink
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
sipi8
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48



E-mail
« Új hozzászólás #14631 Dátum: 2016.09.04 vasárnap, 11:02:25 »

 wow1

Azdekomoly! Thx  worship
Naplózva

-Kombi D6BA 2001 -EGR off - MAP senzor nem is volt-
-westgate-  Cheesy
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #14632 Dátum: 2016.09.06 kedd, 18:31:15 »

Sziasztok!
Ma elöjött egy hiba kód:
P0148
Töröltem és azóta nem jött vissza eddig.
Mi lehet ez?
Köszönöm
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14633 Dátum: 2016.09.06 kedd, 19:50:12 »

Sziasztok!
Ma elöjött egy hiba kód:
P0148
Töröltem és azóta nem jött vissza eddig.
Mi lehet ez?
Köszönöm
P0148     Tüzelőanyag szállítás hiba

Ac pumpa.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #14634 Dátum: 2016.09.06 kedd, 21:27:08 »

P0148     Tüzelőanyag szállítás hiba

Ac pumpa.....
Meg néztem jàrt az ac.
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
shelbygt500
Vendég
« Új hozzászólás #14635 Dátum: 2016.09.07 szerda, 15:28:58 »

A hiba azóta van meg, kb mióta az autót megvettük, azaz kb 2 éve. A kapcsoló kb 2-3 hónapra rá került be.
Előtte beszéltem a Filep diesellel, ők erre a tünetegyüttesre rögtön adagolót mondtak (mi mást mondtak volna, nekik abban van a pénz)
Beszéltem a fórumon mással is, ahonnan az az infó jött, hogy az ilyen 3 hengerezősen induló autónál, le szokták húzni a hf jeladót és akkor beindul, igaz vészüzemben, meg hibakódot tárol, de visszadugva ismét, megy a gép.
Nekem kezdettől fogva csak melegen, leállítást követő 10-15 perc állás után csinált ilyet. Az idő előrehaladtával egyre gyakrabban, mostanában egyre intenzívebb jelenséggel. Azaz nem 600 f/p -en haldoklik, hanem rögtön le is áll, nem egyszer, nem kétszer. Még az elején volt olyan, hogy majdnem akkumerülésig kellet indítózni, mire beindult. AZ ilyet elkerülendő került be a kapcsoló.
Soha nem tárolt be semmilyen hibakódot, az adagoló miatt. Se ELM-el, se GSR kollega (Bosch ?) diagjával nem volt semmi hibakód olvasható.
Ha ez vmi jeladó döglödés lenne, akkor szerintem nem csak melegen csinálná ill kódot generálna. Még próbálkoztam a hf jeladó cserével, bontottal is, újjal is, de persze nem hozott eredményt.
Én igyekszem minél kevesebbszer használni, mindig kapcsolgatás nélkül indítózok először, aztán ha nem megy 2.-3. ra , akkor kapcsolok.
Néha betárol egy hf jel hibát, illetve idáig egyszer volt, mert a kapcsoló átkapcsoláskor van egy pillanat amikor szakadás van, azaz az ecu felé semmi jel nem megy. (se a hf jeladóé, se az ellenállásé). Ha lassan billented át, akkor "sokáig" "lát" 0 Ohmot az ECU és hibát tárol.
Hát valahogy így. Km ben sacc 26e km nél tartunk, a 2 év alatt.


küldesz egy email címet? nekiállok sztem Cheesy
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14636 Dátum: 2016.09.07 szerda, 15:30:56 »

Meg néztem jàrt az ac.

de a hibát bedobta,akár haldokolhat is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #14637 Dátum: 2016.09.07 szerda, 17:29:22 »

de a hibát bedobta,akár haldokolhat is.
Igen lehet.
Akkor vàrjak vele?
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #14638 Dátum: 2016.09.07 szerda, 20:36:31 »

Igen lehet.
Akkor vàrjak vele?
Van az úhy hogy megyeget aztán leáll jön egy zötyi elindul. Nekem mázlim volt leállt ugy hogy  nem ment tovább és át tudta az adagoló szívni a naftát.
 
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
tranyowrc
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 96



E-mail
« Új hozzászólás #14639 Dátum: 2016.09.10 szombat, 21:46:35 »

Sziasztok adagolost tudtok aki korrekt áron dolgozik?
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14640 Dátum: 2016.09.10 szombat, 21:55:35 »

Sziasztok adagolost tudtok aki korrekt áron dolgozik?
Filepéket emlegetik, rokkos áron.
Illetve Zsolteeynak van még egy cége (mármint, ahol az övét csinálták), de ők se olcsók.

Persze ez egy ilyen műfaj.
Csak a le/fölszerelés, diagnosztizálás 60-80e, és még nem történt semmi csere, javítás.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #14641 Dátum: 2016.09.10 szombat, 22:58:31 »

Sziasztok adagolost tudtok aki korrekt áron dolgozik?

Nekem Ivanicsék szedték le, rakták fel. (Akik szerelték már máshol vannak, küldj PÜ-t, ha kell elérhetőség.)
A felújítást pedig az Euroelectric csinálta.
Cakkpakk volt 280-300.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #14642 Dátum: 2016.09.11 vasárnap, 06:34:50 »

Sziasztok adagolost tudtok aki korrekt áron dolgozik?
Tisztelt Fórumtárs!
Az adagoló és az üzemanyag ellátó rendszer javítás soha nem volt egy olcsó mulatság. A 280-300 ezer Ft teljesen rendben van. A Filepdizelről annyit, hogy lehet nem a legolcsóbbak de a sok kontár szerelőhöz képest, tisztességes munkát végeznek garanciával. Nem az ő áraik a magasak, hanem a fizetésünk kevés a javíttatáshoz. falbav falbav falbav A TDCI gépeknél ez probléma kör még fokozottabban érvényes. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14643 Dátum: 2016.09.11 vasárnap, 16:14:18 »

Sziasztok adagolost tudtok aki korrekt áron dolgozik?
hódmezővásárhelyen 5 éve volt 150-60 körül
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tibitronic
Vendég
« Új hozzászólás #14644 Dátum: 2016.09.11 vasárnap, 19:12:26 »

Sziasztok Urak!

Egy kérdés.
TDDi mondim mostanában gázelvételnél egy rövid ideig szívó/fütyűlő hangot ad. Nem vészesen, csak ha autók között vagy fal mellett megyek akkaor hallom. Olyan a hang mint amilyet egy turbós benzines autó ad ki mikor "lepörög" a turbója.
Turbó csöveket leellenőriztem szakadást, lyukat nem találtam.
Gyórsításánál nincs sistergő hang, nincs füstölés, nincs teljesítmény vesztés.
Csak ez a hang. Szerintetek normáli?

Válaszotokat előre is köszönöm.
Naplózva
tranyowrc
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 96



E-mail
« Új hozzászólás #14645 Dátum: 2016.09.11 vasárnap, 19:58:31 »


tudom sajnos nincs is ezzel gond ha nemkell minden évbe csinálni még megy a kocsi csak gyenge klímával rángat is most érdeklődök gyűjtögetek és meglátjuk milesz lehet kap egy bontottat ez meg majd egyszer ha kell fellesz ujitva .
« Utoljára szerkesztve: 2016.09.11 vasárnap, 20:00:33 írta tranyowrc » Naplózva
tranyowrc
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 96



E-mail
« Új hozzászólás #14646 Dátum: 2016.09.11 vasárnap, 20:01:39 »

hódmezővásárhelyen 5 éve volt 150-60 körül
tudsz egy cégnevet vagy telszámot? Jól csinálták meg?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14647 Dátum: 2016.09.11 vasárnap, 20:12:38 »

tudsz egy cégnevet vagy telszámot? Jól csinálták meg?
googlebe beírod és kidobja
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14648 Dátum: 2016.09.11 vasárnap, 20:22:55 »

Sziasztok Urak!

Egy kérdés.
TDDi mondim mostanában gázelvételnél egy rövid ideig szívó/fütyűlő hangot ad. Nem vészesen, csak ha autók között vagy fal mellett megyek akkaor hallom. Olyan a hang mint amilyet egy turbós benzines autó ad ki mikor "lepörög" a turbója.
Turbó csöveket leellenőriztem szakadást, lyukat nem találtam.
Gyórsításánál nincs sistergő hang, nincs füstölés, nincs teljesítmény vesztés.
Csak ez a hang. Szerintetek normáli?

Válaszotokat előre is köszönöm.
a szűrő felőli rész tömítetlensége okozhat ilyen hangot,vagy ha lóg a turbó tengelye.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tibitronic
Vendég
« Új hozzászólás #14649 Dátum: 2016.09.12 hétfő, 08:40:10 »

a szűrő felőli rész tömítetlensége okozhat ilyen hangot,vagy ha lóg a turbó tengelye.

Köszönöm!

Szívó oldali csövet még megnézem.
Ha a turbó tengellyel volna a baj akkor fogyna az olaj nem? Azt pedig nem tapasztalom 10000-ként cserélem kb. 1 -1,5 dl hiányzik belőle.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 286 287 288 289 290 291 292 [293] 294 295 296 297 298 299 300 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.042 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.