Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:03:25
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
289
290
291
292
293
294
295
[
296
]
297
298
299
300
301
302
303
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113452 alkalommal)
0 Felhasználó és 31 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14750 Dátum:
2016.11.09 szerda, 14:03:46 »
Idézetet írta: atadzso - 2016.11.09 szerda, 11:45:29
Sziasztok!
Az miért van hogy csak meleg autót leàllìtom és utàna pàr prc mulva inditanàm (pl:tankolok) de nem indul el rendesen.Olyan mint ha csak 3 henger indulna el.Le kell àllìtanom és ujra indìtani akkor rendesen elindul.De csak meleg motornàl.Hidegen nem csinàlja.Hő fok jeladó cserélve lett.
Köszi
kopott adagoló
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14751 Dátum:
2016.11.09 szerda, 18:25:37 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.11.09 szerda, 14:03:46
kopott adagoló
Az érdekes hogy most lett belerakva felujitott porlasztó.
Azóta csinàlja néha.Elötte nem csinàlt ilyet.
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14752 Dátum:
2016.11.09 szerda, 21:51:51 »
Idézetet írta: atadzso - 2016.11.09 szerda, 18:25:37
Az érdekes hogy most lett belerakva felujitott porlasztó.
Azóta csinàlja néha.Elötte nem csinàlt ilyet.
Akkor valmelyik porlasztó nem jó. Miért kellett felújítani ha jó volt.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14753 Dátum:
2016.11.09 szerda, 22:05:49 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2016.11.09 szerda, 21:51:51
Akkor valmelyik porlasztó nem jó. Miért kellett felújítani ha jó volt.
Néha be ràngatott és nőt a fogyi.
Kivettem beméretni és ott azt mondtàk nem jók.
Csucsokat cseréltek és azt mondtàk most azok jók.
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
szadi9025
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14754 Dátum:
2016.11.20 vasárnap, 06:59:51 »
Sziasztok, olyannal találkozott e valaki, hogy a motor 2000-es fordulat felett kicsit csattogós hangja lessz. Nem pedig az a szép mély hang megy tovább. Lehet a turbócső lyukas lenne? Meg az egr szelepet, hogyan tudom kiszakaszolni. Meg a gázolaj szűrőt merre találom. Válaszotokat előre is köszönöm.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14755 Dátum:
2016.11.20 vasárnap, 10:24:08 »
Idézetet írta: szadi9025 - 2016.11.20 vasárnap, 06:59:51
Sziasztok, olyannal találkozott e valaki, hogy a motor 2000-es fordulat felett kicsit csattogós hangja lessz. Nem pedig az a szép mély hang megy tovább. Lehet a turbócső lyukas lenne? Meg az egr szelepet, hogyan tudom kiszakaszolni. Meg a gázolaj szűrőt merre találom. Válaszotokat előre is köszönöm.
valamilyen szinten normál a csattogás 2000 felett.
lekell dugózni egy lemezzel a kipufogó csonknál vagy utána az egr szelepet.
a go szűrő a generátor felett van a torony oldalán.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14756 Dátum:
2016.11.20 vasárnap, 22:47:40 »
Idézetet írta: szadi9025 - 2016.11.20 vasárnap, 06:59:51
Sziasztok, olyannal találkozott e valaki, hogy a motor 2000-es fordulat felett kicsit csattogós hangja lessz. Nem pedig az a szép mély hang megy tovább. Lehet a turbócső lyukas lenne? Meg az egr szelepet, hogyan tudom kiszakaszolni. Meg a gázolaj szűrőt merre találom. Válaszotokat előre is köszönöm.
2000 környékén állítja az előtöltést, attól lesz traktorosabb hangja.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14757 Dátum:
2016.11.23 szerda, 19:09:55 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2016.11.20 vasárnap, 22:47:40
2000 környékén állítja az előtöltést, attól lesz traktorosabb hangja.
Sziasztok!
Szervoszivattyúból van olyan után gyártott amit érdemes megvenni, vagy marad cromax-tól 80e-ért a gyári?
Esetleg máshonnan beszerezhető olcsóbban a gyári?
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14758 Dátum:
2016.11.23 szerda, 19:13:24 »
Idézetet írta: geri93 - 2016.11.23 szerda, 19:09:55
Sziasztok!
Szervoszivattyúból van olyan után gyártott amit érdemes megvenni, vagy marad cromax-tól 80e-ért a gyári?
Esetleg máshonnan beszerezhető olcsóbban a gyári?
vegyél bontottat, nem annyira tönkremenős fajta
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14759 Dátum:
2016.11.23 szerda, 20:23:29 »
Idézetet írta: geri93 - 2016.11.23 szerda, 19:09:55
Sziasztok!
Szervoszivattyúból van olyan után gyártott amit érdemes megvenni, vagy marad cromax-tól 80e-ért a gyári?
Esetleg máshonnan beszerezhető olcsóbban a gyári?
A 2.2-esbe Delco Remy lett berakva ~fele ennyiért. Az eltelt 2 év és ~65ezer km alatt eddig nem volt rá panasz.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14760 Dátum:
2016.11.23 szerda, 20:33:04 »
Idézetet írta: Ferqo - 2016.11.23 szerda, 19:13:24
vegyél bontottat, nem annyira tönkremenős fajta
dehogynem
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14761 Dátum:
2016.11.23 szerda, 20:50:06 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2016.11.23 szerda, 20:23:29
A 2.2-esbe Delco Remy lett berakva ~fele ennyiért. Az eltelt 2 év és ~65ezer km alatt eddig nem volt rá panasz.
Köszönöm a választ!
Megpróbálkozom én is vele.
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
sipi8
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14762 Dátum:
2016.11.24 csütörtök, 10:45:11 »
Üdv
Úgy néz ki megadta magát a kuplungom, üresben is van "cicergő" hangja ha kinyomom akkor pedig hangosabb.
Gondolom ez a kinyomó csapágy....ha cserélem érdemes a lendkerékkel együttt ezt is?
Hol érdemes most venni szettet? És milyet?
Naplózva
-Kombi D6BA 2001 -EGR off - MAP senzor nem is volt-
-westgate-
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14763 Dátum:
2016.11.24 csütörtök, 11:37:55 »
Idézetet írta: sipi8 - 2016.11.24 csütörtök, 10:45:11
Üdv
Úgy néz ki megadta magát a kuplungom, üresben is van "cicergő" hangja ha kinyomom akkor pedig hangosabb.
Gondolom ez a kinyomó csapágy....ha cserélem érdemes a lendkerékkel együttt ezt is?
Hol érdemes most venni szettet? És milyet?
Érdemes cserélni mindent egyszerre, mert a munkadíj kb 40-50ezer. Ha ezt egy fél év múlva újra ki kell fizesd, akkor nem biztos, hogy örülni fogsz.
Cserélsz most mindent és ~150ezer km-ig nyugi van e téren.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
jani91
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14764 Dátum:
2016.11.25 péntek, 21:26:51 »
üdv emberek! nyilván már 100x volt ez a kérdés. tddi mondeot szeretnék venni, vagyis csak nézegetem őket. mire érdemes figyelni? típushibák? motorokról vélemények? *** konstrukció vagy jó? mondjatok valamit róluk. köszi
Naplózva
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14765 Dátum:
2016.11.25 péntek, 22:18:58 »
Idézetet írta: jani91 - 2016.11.25 péntek, 21:26:51
üdv emberek! nyilván már 100x volt ez a kérdés. tddi mondeot szeretnék venni, vagyis csak nézegetem őket. mire érdemes figyelni? típushibák? motorokról vélemények? *** konstrukció vagy jó? mondjatok valamit róluk. köszi
Szia!
A TDCI hez képest az üzemanyag rendszer olcsóbban, karbantartható, és többet is bír, de pl ha az adagolóhoz hozzá kell nyúlni, cca 300e Ft, a bontott ebből lutri.
A kettőstömegű+kuplung+kinyomócsapágy ugyanúgy egy vagyon hozzá, szereléssel együtt. Ezekben is szeret a generátor, a vízpumpa elhalni, illetve az első rugó törni. Ja meg a turbó is letérdel előbb utóbb, azt bontva 30-50e, felújítva 100e körül lehet megúszni. Ha a kasztni ha nem volt törve, javítva akkor nem rohadós fajta, viszont az ajtók alja igen. A hátsó fék ezekben még a berohadós fajta, az szokták későbbi évjáratúra cserélni.
2001-2003 ig gyártották, szóval 13-15 éves autókról beszélünk. Dízel lévén csillió megett km-rel. Akkor vegyél ilyet, ha nem fáj, hogy egy 600e ft ért vett autóra rá kell(het) költeni még egyszer ennyit (rossz esetben adagoló+kuplung+lendkerék+csapágy szumma kb ennyi)
Nyűgös még a hosszbordás szíjrendszer. Feszítő, ékszíjtárcsa, vezetőgörgők, szíj, mdíj 80-100e, ez is be szokott ennyi idős korára rottyantani
Egyébként ha jó, kimegy a világból, kicsit hangosabb, és kicsit többet fogyaszt mint a tdci-k, de még vállalható.
Fogynak a bontóból, így a kínálat kereslet elve alapján elkezdtek feljebb ballagni a tddi spec alkatrészek.
Sok cucc ugyanaz mint a tdci-ben. Generátor, vízpumpa, szervószivattyú, turbó, meg persze a nem motorfüggő alkatrészek is.
Vállalható, de csodát ne várj tőlük, olcsón fenntartani, mint pl egy MkI-II Mondeót, nem lehet ezeket.
HA tudsz olyat vegyél, ahol a fentiek közül már cseréltek vmit, számlával igazolhatóan. Vagy ismerőstől. De ha úgy adják el, hogy ez egy jó autó, mert erre nem kellett költeni az elmúlt 5 évben, akkor számíts rá, hogy majd neked kell.
Üdv, Ferqó
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14766 Dátum:
2016.11.25 péntek, 23:08:44 »
Idézetet írta: jani91 - 2016.11.25 péntek, 21:26:51
üdv emberek! nyilván már 100x volt ez a kérdés. tddi mondeot szeretnék venni, vagyis csak nézegetem őket. mire érdemes figyelni? típushibák? motorokról vélemények? *** konstrukció vagy jó? mondjatok valamit róluk. köszi
Szvsz inkább fiatalabb, FL2-es, jól felszerelt TDCI (akár 2.2-es) és ~300ezer ft-ot rakj el a spájzba, hogy ha hozzá kell nyúlni az üzemanyagrendszerhez, akkor ne érjen váratlanul. TDDI se rossz, de kicsit kezd eljárni az idő felette. Ahogy Ferqo is írta, ha az adagoló megáll, akkor annak a felújítása kb ugyanannyi mint egy TDCI üzemanyagrendszerének rendbetétele. FL2-es autóval megkímélheted magad pár típushibától (hátsó féknyereg, zárak, kézifékkar, ajtórohadás). TDCI valamelyest kevesebbet is fogyaszt, erősebb is, jobban húz és kultúráltabb a járása.
Ja és tökmindegy, hogy melyiket veszed, mindig lesz valami, amivel lehet foglalkozni. Ha szerencséd van, akkor találsz olyat, amiben csak 300-400ezer km van.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.11.25 péntek, 23:10:37 írta Zsolteey
»
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14767 Dátum:
2016.11.25 péntek, 23:10:17 »
Idézetet írta: jani91 - 2016.11.25 péntek, 21:26:51
üdv emberek! nyilván már 100x volt ez a kérdés. tddi mondeot szeretnék venni, vagyis csak nézegetem őket. mire érdemes figyelni? típushibák? motorokról vélemények? *** konstrukció vagy jó? mondjatok valamit róluk. köszi
milyen összegért keresel tddi-t? miénk eladó lesz, megvan rajta csinálva minden
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
jani91
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14768 Dátum:
2016.11.25 péntek, 23:22:38 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.11.25 péntek, 23:10:17
milyen összegért keresel tddi-t? miénk eladó lesz, megvan rajta csinálva minden
fogalmam sincs egyenlőre. milyen a tiétek? milyn árban lenne? kombi?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14769 Dátum:
2016.11.26 szombat, 08:38:42 »
Idézetet írta: jani91 - 2016.11.25 péntek, 23:22:38
fogalmam sincs egyenlőre. milyen a tiétek? milyn árban lenne? kombi?
írok privátot
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gnorbi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 84
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14770 Dátum:
2016.11.29 kedd, 13:35:06 »
Sziasztok.
Olyan problémám lenne az autóval (2001,TDDI, Mondeo) hogy neha alapjáraton kicsit ingadozik (800-900 között) a fordulat es mintha rángatna a motor.
Mi lehet a baj?
«
Utoljára szerkesztve: 2016.11.29 kedd, 13:45:07 írta gnorbi
»
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14771 Dátum:
2016.11.29 kedd, 13:37:56 »
Idézetet írta: gnorbi - 2016.11.29 kedd, 13:35:06
Sziasztok.
Olyan problémám lenne az autóval (2001,TDDI, Mondeo) hogy neha alapjáraton ingadozik a fordulat es mintha rángatna a motor.
Mi lehet a baj?
Első körben vidd el szervizbe.
Nem föttög?
mert ha igen kell bele föttögésgátló és nó móre fött.
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14772 Dátum:
2016.11.29 kedd, 13:48:38 »
Idézetet írta: gnorbi - 2016.11.29 kedd, 13:35:06
Sziasztok.
Olyan problémám lenne az autóval (2001,TDDI, Mondeo) hogy neha alapjáraton kicsit ingadozik (800-900 között) a fordulat es mintha rángatna a motor.
Mi lehet a baj?
Ha csak hidegen csinálja, akkor megnézném az izzítókat.
Ha melegen is, akkor a generátort.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Attila73
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 190
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14773 Dátum:
2016.11.29 kedd, 21:53:02 »
Üdv fórumtársak.
Ma háromszor sikerült reprodukálni a következő problémát:
4.-ben kb 1500-as fordulaton amikor odaléptem a gázra, akkor furcsa és erősödő súrlódásszerű hang jött a motortérből! (olyan érzésem volt h mintha kifujna a turbó)
A többi fokozatban nem volt ilyen jelenség.
Azután többet nem csinálta...
Szerintetek mi lehet ez? Valaki tapasztalt már ilyesmit?
Köszi a segítséget.
Üdv
Naplózva
Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
2018 Ecosport 1.0
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14774 Dátum:
2016.11.30 szerda, 17:11:47 »
Idézetet írta: Attila73 - 2016.11.29 kedd, 21:53:02
Üdv fórumtársak.
Ma háromszor sikerült reprodukálni a következő problémát:
4.-ben kb 1500-as fordulaton amikor odaléptem a gázra, akkor furcsa és erősödő súrlódásszerű hang jött a motortérből! (olyan érzésem volt h mintha kifujna a turbó)
A többi fokozatban nem volt ilyen jelenség.
Azután többet nem csinálta...
Szerintetek mi lehet ez? Valaki tapasztalt már ilyesmit?
Köszi a segítséget.
Üdv
mérj turbónyomást.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14775 Dátum:
2016.11.30 szerda, 17:45:32 »
Idézetet írta: netcore - 2016.11.29 kedd, 13:37:56
Első körben vidd el szervizbe.
Nem föttög?
mert ha igen kell bele föttögésgátló és nó móre fött.
de csak akkor, ha német a föttögésgátló.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
szucstamas20
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 87
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14776 Dátum:
2016.11.30 szerda, 18:34:10 »
Sziasztok!
Lehet buta kérdés, de az izzítógyertyák helyes működését ,hogy tudom kimérni? Tavaly cseréltem boschra őket, de nehezen indul a napi első indításnal, és már akkor feltűnt, hogykb 1 mm-rel rövidebbek volt az utángyártottak..
Illetve a tanknál lévő ac pumpa csak indítózásnál dolgozik,jól tudom? Segítségeteket előre is köszönöm!
Üdv: Tomi
Naplózva
2001-es Ford Mondeo mk3 TDDI sedan
Attila73
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 190
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14777 Dátum:
2016.11.30 szerda, 19:03:16 »
Idézetet írta: alf® - 2016.11.30 szerda, 17:11:47
mérj turbónyomást.
Mármint méressek?
Naplózva
Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
2018 Ecosport 1.0
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14778 Dátum:
2016.11.30 szerda, 20:44:04 »
Idézetet írta: Attila73 - 2016.11.30 szerda, 19:03:16
Mármint méressek?
ez a képességeiden múlik.
Van cikk az FAQ-ban manuális nyomásmérő megépítéséről.Ha van affinitás hajrá.
Az egyszerűbb megoldás egy elm 327+forscan kombi.3e ft körül van,elrontani sem tudod vele.
Ha pedig egyik sem áll rendelkezésre,akkor méresd....
De még itt is van lehetőséged szervízbe menni,és fizetni a szakmunkáért,vagy bedobod a srcoknál a közösbe,hogy ki tudna neked segíteni karitatíve a lakhelyed közelében.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Attila73
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 190
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14779 Dátum:
2016.12.01 csütörtök, 05:56:16 »
Idézetet írta: alf® - 2016.11.30 szerda, 20:44:04
ez a képességeiden múlik.
Van cikk az FAQ-ban manuális nyomásmérő megépítéséről.Ha van affinitás hajrá.
Az egyszerűbb megoldás egy elm 327+forscan kombi.3e ft körül van,elrontani sem tudod vele.
Ha pedig egyik sem áll rendelkezésre,akkor méresd....
De még itt is van lehetőséged szervízbe menni,és fizetni a szakmunkáért,vagy bedobod a srcoknál a közösbe,hogy ki tudna neked segíteni karitatíve a lakhelyed közelében.
Már lebeszéltem a szerelóvel, úgyis olajcsere vált esedékessé.
de ezt a házi mérőt lehet, megépítem. Nem árt egy ilyen a háznál.
Naplózva
Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
2018 Ecosport 1.0
vikxyy
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14780 Dátum:
2016.12.02 péntek, 20:08:48 »
Sziasztok,
Lenne egy olyan problémám, hogy hideg motornál egy picit ingadozik az alapjáratom. Kb olyan 950-es hidegen, de néha gondol egyet és felugrik 1100-ig kb, majd szép lassan visszamegy 950-1000 körülre.
Megyek vele 2-3km-ert elkezd melegedni a motor utána már teljesen normális az alapjárat, nincs semmi ingadozás.
Ezt csak akkor csinálja ha kint hideg van, kb 5 fok alatt. Nyáron vagy melegebb időben semmi gond.
Hideg időben ez belefér?
Naplózva
Mk3 TDDI 2002
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14781 Dátum:
2016.12.02 péntek, 22:43:18 »
Idézetet írta: vikxyy - 2016.12.02 péntek, 20:08:48
Sziasztok,
Lenne egy olyan problémám, hogy hideg motornál egy picit ingadozik az alapjáratom. Kb olyan 950-es hidegen, de néha gondol egyet és felugrik 1100-ig kb, majd szép lassan visszamegy 950-1000 körülre.
Megyek vele 2-3km-ert elkezd melegedni a motor utána már teljesen normális az alapjárat, nincs semmi ingadozás.
Ezt csak akkor csinálja ha kint hideg van, kb 5 fok alatt. Nyáron vagy melegebb időben semmi gond.
Hideg időben ez belefér?
generátort,töltést és a gyertyákat érdemes ellenőrizni a kiegfűtésben-ha van.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Attila73
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 190
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14782 Dátum:
2016.12.03 szombat, 15:51:30 »
Kedves fórum társak.
Turbó lapátokra szabad fék tisztítót fújni?
Leszedtem a csövet és kicsit koszosak a lapátok.
De nem szorul és nem lötyög.
Naplózva
Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
2018 Ecosport 1.0
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14783 Dátum:
2016.12.03 szombat, 18:03:52 »
Idézetet írta: Attila73 - 2016.12.03 szombat, 15:51:30
Kedves fórum társak.
Turbó lapátokra szabad fék tisztítót fújni?
Leszedtem a csövet és kicsit koszosak a lapátok.
De nem szorul és nem lötyög.
akkor a szűrőt cseréld sűrűbben,vagy lukas a cső valahol a szűrő után.ott nem lehet kosz.én nem fujkálnám semmivel,mert onnan már a szívósorba megy minden.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Attila73
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 190
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14784 Dátum:
2016.12.03 szombat, 20:41:36 »
Idézetet írta: alf® - 2016.12.03 szombat, 18:03:52
akkor a szűrőt cseréld sűrűbben,vagy lukas a cső valahol a szűrő után.ott nem lehet kosz.én nem fujkálnám semmivel,mert onnan már a szívósorba megy minden.....
Megnézném a linkeket kérlek?
http://kephost.com/image/vGPG
http://kephost.com/image/vGKS
http://kephost.com/image/vGP1
...valamiért nem tudom ide illeszteni...
Leszedtem ma az összes csövet, ami olajos volt...
Egyébként minden 15.000-nél cserélek szűrőt, és átnéztem a szűrő felőli részt is.
(Igaz, h csak két éve van nálam az autó, előtte nem tudom hogyan tartották karban...)
«
Utoljára szerkesztve: 2016.12.03 szombat, 20:53:53 írta Attila73
»
Naplózva
Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
2018 Ecosport 1.0
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14785 Dátum:
2016.12.04 vasárnap, 00:42:30 »
Idézetet írta: Attila73 - 2016.12.03 szombat, 20:41:36
Megnézném a linkeket kérlek?
http://kephost.com/image/vGPG
http://kephost.com/image/vGKS
http://kephost.com/image/vGP1
http://kephost.com/image/vGP1
...valamiért nem tudom ide illeszteni...
Leszedtem ma az összes csövet, ami olajos volt...
Egyébként minden 15.000-nél cserélek szűrőt, és átnéztem a szűrő felőli részt is.
(Igaz, h csak két éve van nálam az autó, előtte nem tudom hogyan tartották karban...)
az olaj normál. a koszt ne piszkáld.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Attila73
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 190
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14786 Dátum:
2016.12.04 vasárnap, 12:25:14 »
Idézetet írta: alf® - 2016.12.04 vasárnap, 00:42:30
az olaj normál. a koszt ne piszkáld.
Értettem.
Naplózva
Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
2018 Ecosport 1.0
Tompeter
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14787 Dátum:
2016.12.04 vasárnap, 20:23:02 »
Sziasztok!
Két kérdéssel fordulnék hozzátok:
1. Mostanában a nagyobb hidegben (0,-1 fok alatt) elkezdett jelentkezni egy olyan problémám, hogy hideg motorral indulva, főként városban kisebb terheléssel nem nagyon ér föl a vízhőfok mutatóm a közép állásra. Ez kb azt jelenti, hogy egyszer eléri kb a középállást, majd nyit a termosztát, és aztán kb a 75C és a 90C közötti álláson marad, illetve csak intezívebb gyorsítás, vagy konstans legalább 90-100-as illetve autópályás tempónál áll vissza középre. Terhelés nélkül, pl lámpa előtt gurulva, vagy autópálya lehajtón ismét visszahűl a két beosztás közé. (Utánaolvasgattam, hogy ez valószínű vagy vízköri, ami nekem kb 2 éve cserélve volt, vagy olajköri termosztát hiba, csak kicsit elbizonytalanodtam, ugyanis ez nekem csakis ilyen hidegebb időben jött elő, illetve relatíve kicsi a mozgása mutatónak és állóhelyzetben is elkezd melegedni a víz hideg motornál, alapjáraton)
Mi a tapasztalat, mindenképp cseréljem a termosztátokat, vagy akár csak az olajkörit, vagy az ilyen "kisebb" mutató kitérés még belefér?
2. Az utóbbi időben elkezdtem hallani egy kicsit fura hangot a motortérből, ami egy halk, kicsit fémes-nyikorgós-nyekergős hang. Kifejezetten terhelésen, fokozatban, és meleg, vagy közel üzemmeleg motornál hallható, hidegen nem. Nem egy folyamatos hang, kicsit ilyen lüktető jellegű és főként 1500-2000-es fordulatszám között hallható, de pl erőteljesebb gyorsításnál szinte teljes fordulatszám tartományban előjön. Más híbajelenség nincs. Nem rángat, pöccre indul, nem ingadozik az alalpjárat, rednesen húz stb.
A szerelőm, aki Ford-szerelő az Auto-Fort-nál, akiben egyébként teljes mértékben megbízok, kétszer is meghallgatta, szerinte ez nem rendellenes, meg is beszéltük, hogy valószínüleg csak "föttög"
de nekem ez továbbra sem tetszik és gondoltam megkérdezem töletek, hátha van valami tippetek.
Hálás köszönet előre is a válaszokért
Naplózva
Mondeo MK4 2011 2.0 TDCi EU5 TYBA
Korábban: Mondeo MK3 B5Y 2006 2.0 TDCi N7BA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14788 Dátum:
2016.12.04 vasárnap, 21:19:34 »
Idézetet írta: Tompeter - 2016.12.04 vasárnap, 20:23:02
Sziasztok!
Két kérdéssel fordulnék hozzátok:
1. Mostanában a nagyobb hidegben (0,-1 fok alatt) elkezdett jelentkezni egy olyan problémám, hogy hideg motorral indulva, főként városban kisebb terheléssel nem nagyon ér föl a vízhőfok mutatóm a közép állásra. Ez kb azt jelenti, hogy egyszer eléri kb a középállást, majd nyit a termosztát, és aztán kb a 75C és a 90C közötti álláson marad, illetve csak intezívebb gyorsítás, vagy konstans legalább 90-100-as illetve autópályás tempónál áll vissza középre. Terhelés nélkül, pl lámpa előtt gurulva, vagy autópálya lehajtón ismét visszahűl a két beosztás közé. (Utánaolvasgattam, hogy ez valószínű vagy vízköri, ami nekem kb 2 éve cserélve volt, vagy olajköri termosztát hiba, csak kicsit elbizonytalanodtam, ugyanis ez nekem csakis ilyen hidegebb időben jött elő, illetve relatíve kicsi a mozgása mutatónak és állóhelyzetben is elkezd melegedni a víz hideg motornál, alapjáraton)
Mi a tapasztalat, mindenképp cseréljem a termosztátokat, vagy akár csak az olajkörit, vagy az ilyen "kisebb" mutató kitérés még belefér?
2. Az utóbbi időben elkezdtem hallani egy kicsit fura hangot a motortérből, ami egy halk, kicsit fémes-nyikorgós-nyekergős hang. Kifejezetten terhelésen, fokozatban, és meleg, vagy közel üzemmeleg motornál hallható, hidegen nem. Nem egy folyamatos hang, kicsit ilyen lüktető jellegű és főként 1500-2000-es fordulatszám között hallható, de pl erőteljesebb gyorsításnál szinte teljes fordulatszám tartományban előjön. Más híbajelenség nincs. Nem rángat, pöccre indul, nem ingadozik az alalpjárat, rednesen húz stb.
A szerelőm, aki Ford-szerelő az Auto-Fort-nál, akiben egyébként teljes mértékben megbízok, kétszer is meghallgatta, szerinte ez nem rendellenes, meg is beszéltük, hogy valószínüleg csak "föttög"
de nekem ez továbbra sem tetszik és gondoltam megkérdezem töletek, hátha van valami tippetek.
Hálás köszönet előre is a válaszokért
1, 2 termosztátot cseréljétek ki, gyárira. 17-8eft a 2db
2, turbot kéne megnézni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sipi8
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14789 Dátum:
2016.12.05 hétfő, 15:43:39 »
Üdv
Budapesten keresek megbízható Szervizt kuplungcserére illetve futómű javításra!
Naplózva
-Kombi D6BA 2001 -EGR off - MAP senzor nem is volt-
-westgate-
winebass
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14790 Dátum:
2016.12.06 kedd, 11:48:48 »
Sziasztok!
A kérdésem az lenne, hogy miért van csak langyoska fűtésem?
2 termosztát cserélve, vízpumpa cserélve, vízhőfok tökéletes. Digitális klímás. Ha fűtésre állítom hallom, hogy nyitja a lapkát.
Üzemi hőfoknál felnyitottam a motorháztetőt, megfogtam radiátor be és kimenő csövét és egyformán langyos mind a két cső.
Van valakinek valami ötlete? Nem akarom szétbombázni a műszerfalat.
Naplózva
MK3 2.0 TDDi 115 Le Turnier
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14791 Dátum:
2016.12.06 kedd, 18:07:55 »
Idézetet írta: winebass - 2016.12.06 kedd, 11:48:48
Sziasztok!
A kérdésem az lenne, hogy miért van csak langyoska fűtésem?
2 termosztát cserélve, vízpumpa cserélve, vízhőfok tökéletes. Digitális klímás. Ha fűtésre állítom hallom, hogy nyitja a lapkát.
Üzemi hőfoknál felnyitottam a motorháztetőt, megfogtam radiátor be és kimenő csövét és egyformán langyos mind a két cső.
Van valakinek valami ötlete? Nem akarom szétbombázni a műszerfalat.
valamelyik termosztát továbbra sem jó.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14792 Dátum:
2016.12.06 kedd, 18:11:43 »
Idézetet írta: winebass - 2016.12.06 kedd, 11:48:48
Sziasztok!
A kérdésem az lenne, hogy miért van csak langyoska fűtésem?
2 termosztát cserélve, vízpumpa cserélve, vízhőfok tökéletes. Digitális klímás. Ha fűtésre állítom hallom, hogy nyitja a lapkát.
Üzemi hőfoknál felnyitottam a motorháztetőt, megfogtam radiátor be és kimenő csövét és egyformán langyos mind a két cső.
Van valakinek valami ötlete? Nem akarom szétbombázni a műszerfalat.
gyári termosztátokat raktatok bele?
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14793 Dátum:
2016.12.06 kedd, 21:17:29 »
Srácok!
A TDDi és a TDCi izzítógyertyái egyformák?
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14794 Dátum:
2016.12.06 kedd, 21:20:58 »
Idézetet írta: Kispusi - 2016.12.06 kedd, 21:17:29
Srácok!
A TDDi és a TDCi izzítógyertyái egyformák?
úgy rém-lik igen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
winebass
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14795 Dátum:
2016.12.07 szerda, 07:59:28 »
Idézetet írta: Cs12 - 2016.12.06 kedd, 18:11:43
gyári termosztátokat raktatok bele?
Az olajköri az gyári, a főköri nem. Nyitási hőmérsékletben lehetne különbség?
Naplózva
MK3 2.0 TDDi 115 Le Turnier
corollaxl
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14796 Dátum:
2016.12.07 szerda, 09:14:23 »
Idézetet írta: winebass - 2016.12.07 szerda, 07:59:28
Az olajköri az gyári, a főköri nem. Nyitási hőmérsékletben lehetne különbség?
Ehhez kapcsolódóan.
Az olajköri termosztátot hogyan találom meg a Bardi auto , vagy az Unix oldalán , mert eddig sehogy sem találtam.
Köszi!
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14797 Dátum:
2016.12.07 szerda, 09:28:34 »
Idézetet írta: corollaxl - 2016.12.07 szerda, 09:14:23
Ehhez kapcsolódóan.
Az olajköri termosztátot hogyan találom meg a Bardi auto , vagy az Unix oldalán , mert eddig sehogy sem találtam.
Köszi!
Tisztelt Fórumtárs!
Vagy a Cromaxnál, vagy egy Ford szervizben találsz olajköri termosztátot.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14798 Dátum:
2016.12.07 szerda, 09:31:19 »
Idézetet írta: corollaxl - 2016.12.07 szerda, 09:14:23
Ehhez kapcsolódóan.
Az olajköri termosztátot hogyan találom meg a Bardi auto , vagy az Unix oldalán , mert eddig sehogy sem találtam.
Köszi!
Olajkörit cromaxban. És a főkörit is ott. Cseréld gyárira a főkörit is.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
corollaxl
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14799 Dátum:
2016.12.07 szerda, 15:44:22 »
Idézetet írta: László - 2016.12.07 szerda, 09:28:34
Tisztelt Fórumtárs!
Vagy a Cromaxnál, vagy egy Ford szervizben találsz olajköri termosztátot.
Tisztelettel László!
Köszönöm!
Naplózva
Oldalak:
1
...
289
290
291
292
293
294
295
[
296
]
297
298
299
300
301
302
303
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ