Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:34:08
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
291
292
293
294
295
296
297
[
298
]
299
300
301
302
303
304
305
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5102749 alkalommal)
0 Felhasználó és 106 vendég van a témában
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14850 Dátum:
2017.01.01 vasárnap, 08:58:18 »
Idézetet írta: Helikon65 - 2016.12.31 szombat, 20:21:07
még egy olyan kérdésem lenne hogy mostanában azt csinálja a mondi...vagyis eddig csak 3 szor csiálta de idegesít ...hogy mikor beindítom 400 az alapjárat remeg minden és nem reagál a gázra... viszont mikor ujraindítom akkor jó... de ezt csak meleg motornál csinálta és úgy is eddig csak 3 szor... hideg indításnál reggel -8 fokban is szépen indúl... mi lehet a baj? porlasztó ...adagolo... esetleg szivattyú?
Adagoló.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
tranyowrc
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 96
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14851 Dátum:
2017.01.02 hétfő, 21:35:26 »
Sziasztok kicseréltem az adagolót fórumon vettem mostmár kiforog 5000ig de nekem még mindig gyengének tűnik nemérzem hogy 1500 fölött annyira megindulna (változógeos turbó van rajta ) de ezzel sincs semmi füst 1 kis fekete füst nemkéne hogy legyen nagyobb gázadásnál? Motorja nemvalószínű hogy kivan mert 9000km alatt 2mm ert ment le az olajszint meg hidegen melegen is jól indul.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.01.02 hétfő, 21:40:38 írta tranyowrc
»
Naplózva
specnaze
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 61
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14852 Dátum:
2017.01.07 szombat, 19:17:52 »
Sziasztok ! Kérdésem lenne hozzátok! Süvitő hangot hallok a motortér felöl kb 2000-es fordulatnál plusz reggel elég nehezen indul KB 3 dik inditózásra meg huzom neki vagy 5 másodpercig!
Mi lehet a gond? Meg mintha magas lenne a fogyasztásom kicsit! Ebböl adodólag? Valaki itt irta hogy a sűvités turbo cső lesz? Járhat ez töblet fogyasztással! Igaz -10 fok van de mindha zabálna vagy 10 litert! Előre is köszi az okositásokat!
«
Utoljára szerkesztve: 2017.01.07 szombat, 19:27:08 írta specnaze
»
Naplózva
2001 2.0 tddi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14853 Dátum:
2017.01.07 szombat, 19:55:27 »
Idézetet írta: specnaze - 2017.01.07 szombat, 19:17:52
Sziasztok ! Kérdésem lenne hozzátok! Süvitő hangot hallok a motortér felöl kb 2000-es fordulatnál plusz reggel elég nehezen indul KB 3 dik inditózásra meg huzom neki vagy 5 másodpercig!
Mi lehet a gond? Meg mintha magas lenne a fogyasztásom kicsit! Ebböl adodólag?
Valaki itt irta hogy a sűvités turbo cső lesz? Járhat ez töblet fogyasztással! I
gaz -10 fok van de mindha zabálna vagy 10 litert! Előre is köszi az okositásokat!
Igen.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
specnaze
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 61
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14854 Dátum:
2017.01.07 szombat, 20:18:09 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.01.07 szombat, 19:55:27
Igen.
Köszi !! És a reggeli nehezen indulás? Meg füstöl egy szépet! De csak akko! Utánna már nincs gond aznap 3_4 óra múlva beszállok a kocsiba ugy hogy lehül a motor akko meg pöccre indul füstölés nélkül!
Köszke a választ!
Naplózva
2001 2.0 tddi
adamcsoka
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14855 Dátum:
2017.01.09 hétfő, 07:46:35 »
Sziasztok!
Véleményeket,tapasztalatokat szeretnék a 2.0 TDDI motorról! mik a nyűgjei,hibái,esetles tipushibája?
köszönöm
Ádám
Naplózva
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14856 Dátum:
2017.01.09 hétfő, 09:20:17 »
Idézetet írta: adamcsoka - 2017.01.09 hétfő, 07:46:35
Sziasztok!
Véleményeket,tapasztalatokat szeretnék a 2.0 TDDI motorról! mik a nyűgjei,hibái,esetles tipushibája?
köszönöm
Ádám
Szia!
A legfőbb az adagoló, bontott lutri, felújítás 2-300e
A csúcsok igénytelenebbek, mint a tdci, ocsóbb is a felújítás, és sokkal ritkábban kell
AC szeret elhalni, ez csak a 115Le ban van, ugy 20-30e, gyári 60e (ezek csak saccok)
Bontott motor egyre ritkább, és egyre több benne a km
A többi meg kb ua mint a tdcinél
Turbó szeret ennyi idős korára elhalni, bontottat ki lehet fogni, felújítás 100e
Termosztátok szoktak huncutkodni, érdemes gyárit venni
Turbó csövek lukadnak, bontottan van bőven
Bal első zár szeret elromlani
Első rugók törnek
Generátor elhagyja magát, Kertész utca 35-40e
Kettőstömegű lendkerék+kuplung+kinyomó csapágy 2-300e mdíjastúl
A vízpumpa+szervószivattyú kombó is el-el dobja magét
Vezérműlánc sacc 4-500e ig bírja, ha csere az rokkos összeg
Amúgy stabilabb mint a tdci, de hangosabb, és kicsit többet fogyaszt, Jellemzően 2003-ig találsz belőlük, de van a fórumon is ritka madárként egy 2005-ös is, szóval korosak, mind 14+ évesek.
Üdv, Ferqó
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14857 Dátum:
2017.01.09 hétfő, 09:40:45 »
Idézetet írta: adamcsoka - 2017.01.09 hétfő, 07:46:35
Sziasztok!
Véleményeket,tapasztalatokat szeretnék a 2.0 TDDI motorról! mik a nyűgjei,hibái,esetles tipushibája?
köszönöm
Ádám
DI és CI között az üzemanyagrendszer a fő különbség. Viszont a DI-nél is előjöhet adagoló felújítás, illetve a CI-nél is nagynyomású+csúcs felújítás. Nagyságrendileg ugyanakkora összeg mindkettő.
CI-ből van fiatalabb, jobban felszerelt, FL2-nél több típushibát javítottak, erősebb, kevesebbet fogyaszt. Én inkább már azt keresnék. Vételár mellett tegyél félre 3-400ezret.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
specnaze
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 61
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14858 Dátum:
2017.01.09 hétfő, 14:51:52 »
Sziasztok! Kérdeztem itt már hogy süvitő hangot hallok a motortérből azt mondták hogy turbo cső repedés de attól lehet nekem 10 literes fogy asztásom? Lehet még kicsit több is! Negyed tankot leszivja 120 -140km alatt?
Vagy lehet valami más is? Csak ne irjatok 200 ezres válaszokat ! KÖSZI
Naplózva
2001 2.0 tddi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14859 Dátum:
2017.01.09 hétfő, 15:00:59 »
Idézetet írta: specnaze - 2017.01.09 hétfő, 14:51:52
Sziasztok! Kérdeztem itt már hogy süvitő hangot hallok a motortérből azt mondták hogy turbo cső repedés de attól lehet nekem 10 literes fogy asztásom? Lehet még kicsit több is! Negyed tankot leszivja 120 -140km alatt?
Vagy lehet valami más is? Csak ne irjatok 200 ezres válaszokat ! KÖSZI
Lehet, igen.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
specnaze
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 61
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14860 Dátum:
2017.01.09 hétfő, 15:09:14 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.01.09 hétfő, 15:00:59
Lehet, igen.
Nagyon szépen köszi! Ja és másik reggel nehezen indul 2.-3. ra füstöl egyet azt indul! utánna már nincs füst meg ott hagyom valahol 3-4 órára aznap pöcre indul! CCsak reggel csinálja!
Köszi elöre a választ mester!
Naplózva
2001 2.0 tddi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14861 Dátum:
2017.01.09 hétfő, 15:19:17 »
Idézetet írta: specnaze - 2017.01.09 hétfő, 15:09:14
Nagyon szépen köszi! Ja és másik reggel nehezen indul 2.-3. ra füstöl egyet azt indul! utánna már nincs füst meg ott hagyom valahol 3-4 órára aznap pöcre indul! CCsak reggel csinálja!
Köszi elöre a választ mester!
Csak tipp: izzítókat megnézném, esetleg levegősödés. Meg még valószínűleg ezer más ok, ami nehezen indulást okozhat. Ha BP-i vagy, akkor vidd el GSRTibiékhez
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
specnaze
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 61
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14862 Dátum:
2017.01.09 hétfő, 15:21:56 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.01.09 hétfő, 15:19:17
Csak tipp: izzítókat megnézném, esetleg levegősödés. Meg még valószínűleg ezer más ok, ami nehezen indulást okozhat. Ha BP-i vagy, akkor vidd el GSRTibiékhez
Köszi! a választ! Az a baj vas megyei vok majd megnézetem valakivel itthon mégegyszer kösz
Naplózva
2001 2.0 tddi
specnaze
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 61
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14863 Dátum:
2017.01.22 vasárnap, 08:27:24 »
Sziasztok az lenne a kérdésem olajat szeretnék cserélni milyen tipusú márkájú, olajat ajánlatok a kocsihoz ! 2.0 tddi? Köszke a válaszokat! 2001 -es
Naplózva
2001 2.0 tddi
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14864 Dátum:
2017.01.22 vasárnap, 08:33:13 »
Idézetet írta: specnaze - 2017.01.22 vasárnap, 08:27:24
Sziasztok az lenne a kérdésem olajat szeretnék cserélni milyen tipusú márkájú, olajat ajánlatok a kocsihoz ! 2.0 tddi? Köszke a válaszokat! 2001 -es
Gyári Ford olaj 5w-30 6 liter.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
specnaze
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 61
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14865 Dátum:
2017.01.22 vasárnap, 08:41:38 »
Idézetet írta: Ervin - 2017.01.22 vasárnap, 08:33:13
Gyári Ford olaj 5w-30 6 liter.
Köszi! Ezer hála!
Naplózva
2001 2.0 tddi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14866 Dátum:
2017.01.22 vasárnap, 09:50:04 »
Idézetet írta: specnaze - 2017.01.22 vasárnap, 08:41:38
Köszi! Ezer hála!
csak nem horgászol?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Trendwalker2010
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 73
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14867 Dátum:
2017.01.31 kedd, 10:36:02 »
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, adott egy 2001-es 2.0 TDDI 116Le.
A fogyasztásom alig akar 10 liter alá menni , a hőfok mérő nagy nehezen eléri a 90 fokot de hamar vissza is esik .
Fogyasztásom 10,5 - 11,3 Liter között ingázik az óra szerint .
Hidegen is könnyen indul az autó .
Volt már valakinek hasonló esete?
Válaszaitokat előre is köszönöm .
«
Utoljára szerkesztve: 2017.01.31 kedd, 10:54:27 írta Trendwalker2010
»
Naplózva
2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14868 Dátum:
2017.01.31 kedd, 11:34:50 »
Idézetet írta: Trendwalker2010 - 2017.01.31 kedd, 10:36:02
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, adott egy 2001-es 2.0 TDDI 116Le.
A fogyasztásom alig akar 10 liter alá menni , a hőfok mérő nagy nehezen eléri a 90 fokot de hamar vissza is esik .
Fogyasztásom 10,5 - 11,3 Liter között ingázik az óra szerint .
Hidegen is könnyen indul az autó .
Volt már valakinek hasonló esete?
Válaszaitokat előre is köszönöm .
Termosztátokat kell megnézni/cserélni, hogy tartsa a hőfokot, ha már bemelegedett.
A folyamatos hideg üzem okozhat fogyasztásnövekedést.
A fedkomp ne dőlj be, számold ki a fogyasztást tankoláskor.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Trendwalker2010
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 73
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14869 Dátum:
2017.01.31 kedd, 20:06:15 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.01.31 kedd, 11:34:50
Termosztátokat kell megnézni/cserélni, hogy tartsa a hőfokot, ha már bemelegedett.
A folyamatos hideg üzem okozhat fogyasztásnövekedést.
A fedkomp ne dőlj be, számold ki a fogyasztást tankoláskor.
Köszönöm a gyors választ.
Naplózva
2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
Tompeter
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14870 Dátum:
2017.02.02 csütörtök, 20:23:16 »
Sziasztok!
Tegnap az autópályán kissé elszállt az erő, 130 fölé nem nagyon akart menni a gép, padlógázon sem. Láthatóan hibakódot nem adott ki. Ma reggel a szerelővel átnéztük a turbócsöveket stb. azok rendben vannak. Ma már megint jó volt, teljesen jól gyorsul, többször húzattam 160 körülig, de érezhetően úgy ment ahogy kell. Most este a Forscannel kiadott hibakódokra a p1666, p1564, p0149-et adta ki a gép. Ezek üzemanyagrendszerrel kapcsolatos kódok, ha jól értelmeztem. Még annyi, (hátha összefüggésben van) hogy mostanában a nagyobb hidegekben, volt hogy nehezebben, másodikra indult csak.
Mi a tippetek, merre induljak tovább?
«
Utoljára szerkesztve: 2017.02.02 csütörtök, 20:28:28 írta Tompeter
»
Naplózva
Mondeo MK4 2011 2.0 TDCi EU5 TYBA
Korábban: Mondeo MK3 B5Y 2006 2.0 TDCi N7BA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14871 Dátum:
2017.02.02 csütörtök, 20:40:30 »
Idézetet írta: Tompeter - 2017.02.02 csütörtök, 20:23:16
Sziasztok!
Tegnap az autópályán kissé elszállt az erő, 130 fölé nem nagyon akart menni a gép, padlógázon sem. Láthatóan hibakódot nem adott ki. Ma reggel a szerelővel átnéztük a turbócsöveket stb. azok rendben vannak. Ma már megint jó volt, teljesen jól gyorsul, többször húzattam 160 körülig, de érezhetően úgy ment ahogy kell. Most este a Forscannel kiadott hibakódokra a p1666, p1564, p0149-et adta ki a gép. Ezek üzemanyagrendszerrel kapcsolatos kódok, ha jól értelmeztem. Még annyi, (hátha összefüggésben van) hogy mostanában a nagyobb hidegekben, volt hogy nehezebben, másodikra indult csak.
Mi a tippetek, merre induljak tovább?
P0149 Fuel Timing Error
P1564 Injection Pump Control Module Requesting Reduced Fueling
P1666 Injection Pump Control Module/ECM Crank Reference Synchronization
Érdemes lenne első körben egy motorvezérlő modul reset.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Tompeter
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14872 Dátum:
2017.02.02 csütörtök, 20:44:14 »
Idézetet írta: alf® - 2017.02.02 csütörtök, 20:40:30
P0149 Fuel Timing Error
P1564 Injection Pump Control Module Requesting Reduced Fueling
P1666 Injection Pump Control Module/ECM Crank Reference Synchronization
Érdemes lenne első körben egy motorvezérlő modul reset.
Köszi
Akksit húzzam le éjszakára?
Naplózva
Mondeo MK4 2011 2.0 TDCi EU5 TYBA
Korábban: Mondeo MK3 B5Y 2006 2.0 TDCi N7BA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14873 Dátum:
2017.02.02 csütörtök, 20:46:18 »
Idézetet írta: Tompeter - 2017.02.02 csütörtök, 20:44:14
Köszi
Akksit húzzam le éjszakára?
az is jó.de a forscan is megcsinálja.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Tompeter
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14874 Dátum:
2017.02.02 csütörtök, 20:53:05 »
Idézetet írta: alf® - 2017.02.02 csütörtök, 20:46:18
az is jó.de a forscan is megcsinálja.
Rendben, megpróbálom.
Köszi
Naplózva
Mondeo MK4 2011 2.0 TDCi EU5 TYBA
Korábban: Mondeo MK3 B5Y 2006 2.0 TDCi N7BA
winebass
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14875 Dátum:
2017.02.10 péntek, 08:22:23 »
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy a fed.komp. átlagfogyasztás mérőjét lehet-e kalibrálni? 1,5L-t csal fölfelé. Számítás alapján 6,5L, számítógép mutat 8L-et.
Ha jól láttam/olvastam mk2-nél lehetett ,,kalibrálni", kérdésem hogy mk3-nál lehet-e valahogy!?
Naplózva
MK3 2.0 TDDi 115 Le Turnier
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14876 Dátum:
2017.02.10 péntek, 09:00:01 »
Idézetet írta: winebass - 2017.02.10 péntek, 08:22:23
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy a fed.komp. átlagfogyasztás mérőjét lehet-e kalibrálni? 1,5L-t csal fölfelé. Számítás alapján 6,5L, számítógép mutat 8L-et.
Ha jól láttam/olvastam mk2-nél lehetett ,,kalibrálni", kérdésem hogy mk3-nál lehet-e valahogy!?
nem.talán-ha bármit is befolyásol, a kerékméretet érdemes pontosan beállítani.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
winebass
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14877 Dátum:
2017.02.10 péntek, 10:32:45 »
Idézetet írta: alf® - 2017.02.10 péntek, 09:00:01
nem.talán-ha bármit is befolyásol, a kerékméretet érdemes pontosan beállítani.
kerékméretet pontosan beállítani? 205/55 R16 úgy tudom ez a gyári méret
Naplózva
MK3 2.0 TDDi 115 Le Turnier
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14878 Dátum:
2017.02.10 péntek, 12:50:02 »
Idézetet írta: winebass - 2017.02.10 péntek, 10:32:45
kerékméretet pontosan beállítani? 205/55 R16 úgy tudom ez a gyári méret
meg van a rendszerben vagy 3 másik váltómérete 16-17-18coll ra.ezt kell az aktuálisra beállítani a GEM ben.Csak IDS -el.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14879 Dátum:
2017.02.10 péntek, 14:13:18 »
Idézetet írta: winebass - 2017.02.10 péntek, 08:22:23
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy a fed.komp. átlagfogyasztás mérőjét lehet-e kalibrálni? 1,5L-t csal fölfelé. Számítás alapján 6,5L, számítógép mutat 8L-et.
Ha jól láttam/olvastam mk2-nél lehetett ,,kalibrálni", kérdésem hogy mk3-nál lehet-e valahogy!?
Ha kattanásig telitankolsz, akkor kb 200-250 km múlva mozdul meg az üzemanyagszint mutatód?
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
motordoki
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14880 Dátum:
2017.02.11 szombat, 13:28:36 »
Sziasztok! Egy kis segítséget kérnek tőletek. 2.0 tddi 115 le adagoló alján van egy torx csavar, ami alól szivárog a gázolaj. Nem a szerelő beállító csavarra gondolok ami alatt réz tömítés van. Van egy fotóm is róla csak nem tudom betenni ide. Szóval az autóval sémi gond jön megy húz rendesen indul tökéletesen nem füstöl nem zörög. Valakinek volt már hasonló problémája? Vagy meg tudna nekem valaki mondani hogy mi az a csavar? Neten nem találok róla semmit. Előre is köszi a segítséget.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14881 Dátum:
2017.02.11 szombat, 18:34:38 »
Idézetet írta: motordoki - 2017.02.11 szombat, 13:28:36
Sziasztok! Egy kis segítséget kérnek tőletek. 2.0 tddi 115 le adagoló alján van egy torx csavar, ami alól szivárog a gázolaj. Nem a szerelő beállító csavarra gondolok ami alatt réz tömítés van. Van egy fotóm is róla csak nem tudom betenni ide. Szóval az autóval sémi gond jön megy húz rendesen indul tökéletesen nem füstöl nem zörög. Valakinek volt már hasonló problémája? Vagy meg tudna nekem valaki mondani hogy mi az a csavar? Neten nem találok róla semmit. Előre is köszi a segítséget.
Kephost.com -ra feltöltöd a képet és bemásolod ide a linket.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
motordoki
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14882 Dátum:
2017.02.11 szombat, 19:10:04 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.02.11 szombat, 18:34:38
Kephost.com -ra feltöltöd a képet és bemásolod ide a linket.
Köszi!
«
Utoljára szerkesztve: 2017.02.11 szombat, 19:27:31 írta Zsolteey
»
Naplózva
motordoki
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14883 Dátum:
2017.02.11 szombat, 19:12:51 »
http://www.kephost.com/image/wEsA
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14884 Dátum:
2017.02.11 szombat, 19:29:50 »
Idézetet írta: motordoki - 2017.02.11 szombat, 19:12:51
http://www.kephost.com/image/wEsA
Ha itt nem tudnak rá okosságot mondani, akkor megkérdezheted az Euroelectric-et.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
motordoki
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14885 Dátum:
2017.02.11 szombat, 19:50:19 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.02.11 szombat, 19:29:50
Ha itt nem tudnak rá okosságot mondani, akkor megkérdezheted az Euroelectric-et.
Oksi köszi, remélem valaki tud segíteni majd, évekig szerelőkent dolgoztam, az adagolókhoz annyira sajnos nem értek, de ahogy észrevettem sok kolléga sem, mert eddig senki nem tudta megmondani
Naplózva
vomdeutsch
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 260
Gsd
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14886 Dátum:
2017.02.11 szombat, 20:02:38 »
Idézetet írta: motordoki - 2017.02.11 szombat, 19:50:19
Oksi köszi, remélem valaki tud segíteni majd, évekig szerelőkent dolgoztam, az adagolókhoz annyira sajnos nem értek, de ahogy észrevettem sok kolléga sem, mert eddig senki nem tudta megmondani
..ha valaki megmondja hogy mi az akkor beljebb vagy motordoki ?
Naplózva
Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
motordoki
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14887 Dátum:
2017.02.11 szombat, 20:29:22 »
Idézetet írta: vomdeutsch - 2017.02.11 szombat, 20:02:38
..ha valaki megmondja hogy mi az akkor beljebb vagy motordoki ?
Igen előrébb leszel lényegesen, ott gyöngyözik kicsit a gázolaj, csak nem tudom milyen csavar ez vagy mi van mögötte. Nem merem kicsavarni nehogy valamit rögzítsen az adagoloban. Lehet csak egy "o" gyűrű vagy egy réz alátét csere és megoldódik a szivárgásom. Ha komplikaltabb és rögzít valamit akkor elviszem adagolóshoz inkább. Ezért kérdeztem hátha valaki tudja mi ez a csavar.
Naplózva
vomdeutsch
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 260
Gsd
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14888 Dátum:
2017.02.11 szombat, 20:40:22 »
Idézetet írta: motordoki - 2017.02.11 szombat, 20:29:22
Igen előrébb leszel lényegesen, ott gyöngyözik kicsit a gázolaj, csak nem tudom milyen csavar ez vagy mi van mögötte. Nem merem kicsavarni nehogy valamit rögzítsen az adagoloban. Lehet csak egy "o" gyűrű vagy egy réz alátét csere és megoldódik a szivárgásom. Ha komplikaltabb és rögzít valamit akkor elviszem adagolóshoz inkább. Ezért kérdeztem hátha valaki tudja mi ez a csavar.
...Te tudod .. de Én kicsavarnám és megszüntetném a tömitetlenséget, ...vagy bontóban előtte megnéznék egy hasonló adagolót hogy milyen tömités van a BIZONYOS CSAVAR alatt.. de az adagolóshoz elvinni is opció
«
Utoljára szerkesztve: 2017.02.11 szombat, 20:42:12 írta vomdeutsch
»
Naplózva
Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
pere
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14889 Dátum:
2017.02.12 vasárnap, 13:08:46 »
Sziasztok!!
Olyan kérdésem lenne,hogy a ford mondeoban melyik évjáratig szereltek vezérműláncot!
Melyik évjáratig láncos a mondeok motorja??
Üdv.: István
Naplózva
2000 \ 4ajtós \ Ford Mondeo 2.0 Tddi
2002 / 4ajtós / Ford Mondeo 2.0 Benzines
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14890 Dátum:
2017.02.12 vasárnap, 13:35:27 »
Idézetet írta: pere - 2017.02.12 vasárnap, 13:08:46
Sziasztok!!
Olyan kérdésem lenne,hogy a ford mondeoban melyik évjáratig szereltek vezérműláncot!
Melyik évjáratig láncos a mondeok motorja??
Üdv.: István
mk3ból mind láncos
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
winebass
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14891 Dátum:
2017.02.13 hétfő, 07:47:03 »
Idézetet írta: alf® - 2017.02.10 péntek, 12:50:02
meg van a rendszerben vagy 3 másik váltómérete 16-17-18coll ra.ezt kell az aktuálisra beállítani a GEM ben.Csak IDS -el.
ne haragudj, de ez nekem kínai, amit leírtál
Naplózva
MK3 2.0 TDDi 115 Le Turnier
winebass
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14892 Dátum:
2017.02.13 hétfő, 07:48:28 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.02.10 péntek, 14:13:18
Ha kattanásig telitankolsz, akkor kb 200-250 km múlva mozdul meg az üzemanyagszint mutatód?
Ezt még nem figyeltem meg.
Naplózva
MK3 2.0 TDDi 115 Le Turnier
Dzsozi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14893 Dátum:
2017.02.13 hétfő, 13:34:15 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.02.10 péntek, 14:13:18
Ha kattanásig telitankolsz, akkor kb 200-250 km múlva mozdul meg az üzemanyagszint mutatód?
Szia. Nekem ezt produkálja és úgy emlékszem régen nem így mutatott. Miért csinálhatja?
Naplózva
2001 Mondeo Turnier TDDI 90hp+chip,egr off,xenon,kiyo leserpro 3-3fej.
Trendwalker2010
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 73
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14894 Dátum:
2017.02.13 hétfő, 13:43:51 »
Üdv Uraim!
Egy gyors és hülye kérdés .
2001. 2.0 tddi 116Le-ban hol találom az EGR-t ?
Naplózva
2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14895 Dátum:
2017.02.13 hétfő, 13:55:33 »
Idézetet írta: Trendwalker2010 - 2017.02.13 hétfő, 13:43:51
Üdv Uraim!
Egy gyors és hülye kérdés .
2001. 2.0 tddi 116Le-ban hol találom az EGR-t ?
Szia!
Autóval szemben állva a motor jobb oldalánál hátul. A légszűrőtől a turbóhoz menő csőről megy a szelepfedélhez is egy kisebb gumicső(karter gáz) ott benézel és megtalálod. Egy fellexibilis fémcső megy rá és egy vákuumcső.
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
Trendwalker2010
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 73
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14896 Dátum:
2017.02.13 hétfő, 13:57:23 »
Idézetet írta: geri93 - 2017.02.13 hétfő, 13:55:33
Szia!
Autóval szemben állva a motor jobb oldalánál hátul. A légszűrőtől a turbóhoz menő csőről megy a szelepfedélhez is egy kisebb gumicső(karter gáz) ott benézel és megtalálod. Egy fellexibilis fémcső megy rá és egy vákuumcső.
Köszönöm a gyors választ .
Naplózva
2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14897 Dátum:
2017.02.13 hétfő, 20:29:36 »
Idézetet írta: winebass - 2017.02.13 hétfő, 07:47:03
ne haragudj, de ez nekem kínai, amit leírtál
a kerékméretek beállíthatóak a GEM ben,de csak gyári célműszerrel.Talán kicsit befolyásolja a fogyi mérését....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14898 Dátum:
2017.02.13 hétfő, 21:14:35 »
Idézetet írta: Dzsozi - 2017.02.13 hétfő, 13:34:15
Szia. Nekem ezt produkálja és úgy emlékszem régen nem így mutatott. Miért csinálhatja?
Azt nem tudom, hogy miért csinálja, de egyszer számolgattam saccperkb és az jött ki, hogy erről a 200 km-ről mintha "nem tudna" az autó az átlag fogyi számításánál. Aztán azóta se érdekelt annyira, hogy bármit is szétszedjek, hogy mi lehet a gond
. Meg nálam olyan, hogy 200 km-ig nem mozdul, aztán hirtelen lemegy a háromnegyedes vonalra úgy 300 km környékére, ott megint álldogál egy helyben egy darabig 350-400 km-ig, aztán 500-nál már fél tank vonalka vagy picivel alatta... Megszoktam, hetente tankolok, mindig teli, kb tudom, hogy mikor-hol kell legyen.
A 2.2-esünk mutatója sokkal lineárisabb, normálisabban mutatja az üzemanyag fogyását és az átlagfogyit is pár tizedes pontossággal jól számolja.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Dzsozi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #14899 Dátum:
2017.02.13 hétfő, 21:38:56 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.02.13 hétfő, 21:14:35
Azt nem tudom, hogy miért csinálja, de egyszer számolgattam saccperkb és az jött ki, hogy erről a 200 km-ről mintha "nem tudna" az autó az átlag fogyi számításánál. Aztán azóta se érdekelt annyira, hogy bármit is szétszedjek, hogy mi lehet a gond
. Meg nálam olyan, hogy 200 km-ig nem mozdul, aztán hirtelen lemegy a háromnegyedes vonalra úgy 300 km környékére, ott megint álldogál egy helyben egy darabig 350-400 km-ig, aztán 500-nál már fél tank vonalka vagy picivel alatta... Megszoktam, hetente tankolok, mindig teli, kb tudom, hogy mikor-hol kell legyen.
A 2.2-esünk mutatója sokkal lineárisabb, normálisabban mutatja az üzemanyag fogyását és az átlagfogyit is pár tizedes pontossággal jól számolja.
Ami még érdekes, hogy egy oda vissza út a melóhelyre egy osztásba kerül. 120 km, ebből 100 km M3-M0,110-120-as tempóval. Úgy értem ,mondjuk háromnegyedről lemegy félre vagy félről negyedre. Idegesített a dolog koppig teletankoltam,irány meló,hazafele újra teli tank és 6.7 l. ment bele.
Naplózva
2001 Mondeo Turnier TDDI 90hp+chip,egr off,xenon,kiyo leserpro 3-3fej.
Oldalak:
1
...
291
292
293
294
295
296
297
[
298
]
299
300
301
302
303
304
305
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ